Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjä: Pohdintaa 
Päivämäärä:   9.9.18 16:00:20

Minulla on tilanne jossa oma on vielä varsa ja siirryin hevosalalta muihin töihin, joten ratsastuksen ei tarvitsisi enää tuoda rahaa. Olen ratsastanut vuosia ammatikseni, Suomessa ja ulkomailla ja mietinkin löytyisikö esim Kasvattaja joka haluaisi hevosen ratsutettavaksi kuluja vastaan ja olisi valmis tähtäämään nuorten ikäluokkakilpailuihin? Myös hevosen myyntiin tähtäävä sopimus olisin mahdollinen, oikeastaan avoin useammalle vaihtoehdolle :) Suomenhevonen olisi se ensimmäinen vaihtoehto tällä kertaa, mutta puoliverisetkin käy. 3-vuotiaasta ylöspäin. Löytyisiköhän tällaiseen yhteistyöhön kiinnostusta vai onko ihan hukkaan heitetty idea?

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjä: Nm 
Päivämäärä:   9.9.18 17:40:18

Varmaan löytyy! Missäpäin asustat?

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjä: Pohdintaa 
Päivämäärä:   9.9.18 21:30:19

Pohjois-Suomessa ollaan! Myös nuori iso poni voisi käydä, tietenkin haluaisin että kyseessä on poni joka voi osallistua ikäluokkakisoihin. Suositukset löytyy useamman nuoren osalta ja lähetän mielelläni vaikka videon ratsastuksestani

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjä: lo 
Päivämäärä:   9.9.18 21:57:00

Mulla olis iso sisäänratsastettu suokki juurikin Pohjois-Suomessa, joka kaipaisi ratsuttajaa. Miten sinuun saisi yhteyden?

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjäm 
Päivämäärä:   10.9.18 09:49:59

Täällä myös vastaava paikka tarjolla ensi vuodeksi, vähintään 3(ensi kaudella 4)-vuotiaalle estehevosen alulle tai miksei vaikka vanhemmallekin hevoselle vaikka myyntidiilillä :) Uusimaa, mahdollisuus joko pihattopaikkaan tai sisätallipaikkaan. Edulliset ylläpitokulut ja kivan hevosen/yhteistyöhön kohdalla ratsastuksesta en tarvitse rahaa. Sähköpostilla tavoittaa jos joku tällaista diiliä etsii!

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjä: Tähti 
Päivämäärä:   10.9.18 12:30:37

Meille mahtuisi myös nuori sh ruuna tai tamma ratsutukseen niin että omistaja maksaa talli vuokran ja hevosen muut kulut ja tähtäimenä esim. ensi vuoden laatarit/ym kisat. Itseltä löytyy taitoa ja merittejä kyllä mutta en laita tänne julkisesti ruodittavaksi. Jos jotakuta kiinnostaa niin laittakaa sähköpostia näkyville.

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjä: Pohdintaa 
Päivämäärä:   10.9.18 17:41:41

lo, laittaisitko sähköpostisi niin laitan sinulle viestiä? En myöskään haluaisi itseäni tänne kaikkien ruodittavaksi, kuten edellinen myös asian ilmaisi :D

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjälo 
Päivämäärä:   10.9.18 18:46:51

Pohdintaa: Nyt on sähköposti näkyvissä.

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   10.9.18 18:48:44

Kokeillaanpa löytyisikö tätä kautta Pohjois-Savosta autoilevaa henkilöä, jolla vankka kokemus ravurista ratsuksi -projekteista. Autoilevaa siksi, että minulla olisi suomentamma jolle haluaisin "kotiopettajattaren" tamman omalle tallille :)

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

LähettäjäNm 
Päivämäärä:   10.9.18 20:04:32

Mulla olisi 3 v pv, pohjoisessa.

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjä: Pohdintaa 
Päivämäärä:   10.9.18 22:11:36

Nm, onko sun 3-v laitettu jo satulaan? Teen tällä hetkellä yksin tätä ja otan mielellään jo satulaan laitetun, koska siihen tarvitsee sitten kaverin alkuun.

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjä: P.H. 
Päivämäärä:   10.9.18 22:50:20

Olisiko mahdoton ajatus kertoa hintahaitaria, mitä tallipaikat(/ylläpito) teilläpäin maksavat? "edullinen" voi olla aika laaja käsite, niin turhaan sähköpostia laittaa jos eivät osu yksiin. :)

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjäm 
Päivämäärä:   10.9.18 23:06:57

P.H., en tiedä oliko kysymyksesi minulle vai yleisesti mutta omassa tapauksessani edullinen tarkoittaa reilusti alle maneesitalli/ratsutuspaikan hintaa. Oikein kivan hevosen/diilin kohdalla voidaan puhua omakustannekuluista eli karsina, kuivikkeet, rehut, kengitys, ell :)

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjä: _ 
Päivämäärä:   11.9.18 10:10:34

Ja tämähän on reilua työkseen ratsutuksia tekeviä kohtaan?

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjä: Innan 
Päivämäärä:   11.9.18 10:22:02

Maailma on elinkeino kilpailua, ja harrastamista täynnä. Mitään ei voisi tehdä jos aina miettisi mielensäpahoittajia, jokainen miettiköön toimintansa ja sen raamit, oli kyse harrastamisesta tai ammatinharjoittamisesta. Niin ne kaikki muutkin joutuu tekemään.

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

LähettäjäTähti 
Päivämäärä:   11.9.18 10:53:24

Nyt on osoite johon kiinnostuneet voivat laittaa mailia. Eli tallipaikan hintaa sekä hevosen muita kuluja vastaan ratsutusta nuorelle sh tammalle tai ruunalle. Ammattitaitoa ja meritteejä löytyy. Mielellään pitempi diili. Alue etelä-suomi.

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

LähettäjäE-Savo 
Päivämäärä:   11.9.18 12:08:22

Minä voisin myös ottaa tallivuokraa vastaan (350-400€) tänne Etelä-Savoon. 25v kokemus hevosista/ratsastuksesta, joista 10v töissä talleilla sekä alan koulutus. Ravitallilla töissä ollessa olen laittanut useamman ex-ravurin ja kilpaillut niillä myyntiä varten parhaimmillaan heB/100cm/harrastekenttää sijoittuen.

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjäm 
Päivämäärä:   11.9.18 13:09:17

En itse näe että yksittäiset win-win -diilit olisivat mikään uhka ammatikseen ratsuttaville, eiköhän hyville ratsuttajille töitä riitä joka tapauksessa :) Ratsastus on minulle harrastus, ei ammatti ja toivonkin löytäväni kivan hevosen ja samanhenkisen omistajan molempia palvelevalla diilillä (minulle käyttöön mieleinen hevonen ja omistajalle edulliset kulut ilman että hevosesta tai ratsastuksesta raha liikkuu).

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   11.9.18 18:16:28

"Ja tämähän on reilua työkseen ratsutuksia tekeviä kohtaan?"

Ei siitä ammattilaiset kärsi jos joku harrastelija ilmaiseksi ratsastelee. Eikä näillä ilmaiskoulutusta toivovilla ole rahaa ratsuttajaan joten ei tällaiset hevoset ole ammattilaisten asiakkaista pois muutenkaan.

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjä: Pohdintaa 
Päivämäärä:   11.9.18 18:32:48

Itse lähinnä heitin ajatuksen ilmaan josko tällainen tilanne olisi jollekin mieluinen. Jokainen meistä tietää että pitkän tähtäimen ratsutus on kallista, mitä hevosen pito on joka tapauksessa, mutta jos minulla olisi mahdollisuus tarjota se jollekin hieman pienemmillä kuluilla kun tienaan rahani muualta, en ymmärrä mitä haittaa siitä on kenellekään? Kuitenkin parhaimmillaan yhteistyö joka tuottaa hevosen josta on iloa omistajalleen ja mahdollisesti myös menestyy ratsutuksen ansiosta ta on se mitä jokainen toivoo.

Ja kyllä, kaikkihan meistä jotka vaan harrastaa ovat harrastelijoita, kun laji on siirretty pelkäksi harrastukseksi työn sijasta :D

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

LähettäjäMja 
Päivämäärä:   12.9.18 08:28:44

Auttaisin mielelläni potentiaalisen suomenhevosen kanssa, jolla tavoitteet laatareissa/jalostusarvostelussa/kenttäkisoissa/jne. Kokemusta myös puoliverisistä, joten niitäkin saa tarjota. Mieluiten vähintään 4-vuotias, jotta pääsee pikkuhiljaa tekemään enemmän. T: Kenttäratsastaja Uudenmaan alueella

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   12.9.18 13:56:47

Voisin ottaa myös lupaavan estenuoren. Itse voin kustantaa osan kuluista. Itselläni on tuloksia 140cm tasolta itse tehdyillä. Hyvä maneesitalli erittäin kohtuullisella hinnalla.

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjä: Hep 
Päivämäärä:   12.9.18 14:09:45

^^ Missä päin?

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjä: Tiili 
Päivämäärä:   12.9.18 18:32:40

Mietin myös omalle jotain diiliä. Myydä en haluaisi mutta en myöskään pystyisi itse ratsastamaan. Ratsutettu koulunuori. Millaisia diilejä olette tehneet? Kokemukset kiinnostaa.

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   12.9.18 19:14:55

Tämä on loistava idea ja mukava seurata miten harrastajat auttavat toisiaan!

Antakaa itsellenne aplodit! :)

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjä: Oto 
Päivämäärä:   12.9.18 20:44:31

Minulla olisi mahdollisuus ottaa tallivuokraa plus muita hevosen kuluja vastaan väh. 3-vuotiaan ratsastukseen. Tuoreita kisatuloksia ei ole. Kymmenen vuotta olen työskennellyt hevosalalla, nykyisin olen muun alan töissä. Viime aikoina enempi nuorien laittamista, siksi viime vuosilta ei ole omia tuloksia. Kaikenlaisia diilejä voi ehdottaa.
Keski-suomessa.

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

LähettäjäRiina 
Päivämäärä:   13.9.18 09:21:51

Minulla on jo aikuinen hevonen, jolla ratsastettu jonkin verran, lähinnä maastossa, ollut siinä miellyttävä. Nyt en pysty itse enää ratsastamaan lainkaan joten hevosta vain ajettu. Usein mietin olisi ollut kiva nähdä millainen ratsu tästä tulee, mutta ei ole ollut rahaa viedä ratsutettavaksi. Suomenhevonen kyseessä. Voisi olla ihan näppärä kohtuukokoisilla esteillä.

Hyvässä kunnossa fysiikaltaan eli ei tarvitse siinä mielessä pohjatöitä tehdä. Luonne hieman erikoinen, mutta kiltti. Jos jotain kiinnostaa niin meiliä voi laittaa. Asiassa on muutama mutta, en ala niitä tässä ruotimaan. Asumme Varsinais-Suomessa.

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjä: vs 
Päivämäärä:   13.9.18 09:28:35

Riina, haluaisitko mieluummin että hevonen pysysisi kotonaan ja ratsastaja kävisi siellä vai onko mieluummin tarkoitus viedä ratsastajalle?

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjä: Kiinnostaa 
Päivämäärä:   13.9.18 10:00:28

Minulla olisi iso poni, jolla ongelmana lyhyt selkä. Kyytiin pääsee vain 16" satulaan mahtuvat. Menossa laatuarvosteluihin ja breedersiin. Kiinnostaisiko ketään tälläinen? Voisin lähettää vähän kauemmaksikin sopivan kuskin löytyessä. Etelässä asutaan.

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjä: Pohdintaa 
Päivämäärä:   13.9.18 10:23:27

Minä voisin ottaa ponin kyllä myös, mahdun hyvin myös pieneen satulaan
Olen tehnyt myös poneja. Laittaisitko sähköpostisi näkyviin jos kiinnostaa.

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjä: Riina 
Päivämäärä:   13.9.18 10:38:26

Kumpikin käy, meillä ei ole kenttää joten ehkä parempi, että lähtisi muualle. Voin myös kuskata ratsastettavaksi jos paikka lähellä.

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

LähettäjäNm 
Päivämäärä:   14.9.18 09:17:10

Pohdintaa;
Satulaa pidetty mutta ei siis ratsutettu. Herkkä hevonen, potentiaali olisi varmasti esteille. Minulla kiinnostaisi myös ottaa vaihdossa esim.kuntoutettava tmv helppo hevonen tänne kun on oma talli. Itse en pysty ratsuttamaan.

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

LähettäjäTähti 
Päivämäärä:   14.9.18 15:22:26

Kiinnostaa. Itse olen pienikokoinen(155cm ja kevyt) ja pylly mahtuu pienempäänkin penkkiin. Laittele meiliä jos kiinnostaa.

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjä: Mulla laadukas 
Päivämäärä:   15.9.18 14:38:36

Nuori, sisäänratsastettu ja nyt jatkokoulutuksessa oleva laadukas ammattilaisen laittama 3v, ensi kaudella 4v, voin harkita antaa käyttöön ja näyttöön, niin että ratsastaja maksaa tallipaikan, minä vastaan kisa, ell ja kengityskuluissa. Ainoastaan etelä suomi/ kanta häme jotta voin seurata vierestä elämää. Voin myös pitää itse omalla tallillani ja mennä itse, joten mulla ei normaalistikkaan kovat kulut tästä ole. Tai saa meillekin tätä tulla ratsastamaan. Tämä olisi omiaan varmasti tulevaisuudessa kenttäratsastuksessa, erittäin rohkea. Uskon tästä olevan lajiin kun lajiin, hyvä liikkeinen ja hyppää ok.

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   15.9.18 21:59:05

Hep: Pohjanmaa.

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjäsirkutin 
Päivämäärä:   15.9.18 23:39:55

Kiinnostaisiko jotakuta taitavaa tulla uudellemaalle maneesitallille ratsastamaan itselleni liian haastavaa puokkia? Tuli tehtyä virheostos :(

Pitäisi olla oikeasti taitava ratsastaja. Palkaksi saisi 10% toteutuneista kaupoista. Marraskuussa lähtee myyntitallille, jos ei sitä ennen mene kaupaksi. Tarkempia tietoja säpolla.

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

LähettäjäKiinnostaa 
Päivämäärä:   16.9.18 09:51:57

Sirkutin, olisin kiinnostunut, yritin laittaa s-postia mutta ei mennyt perille, laitatko minulle?

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjä: Maisa 
Päivämäärä:   16.9.18 11:07:38

"Kokeillaanpa löytyisikö tätä kautta Pohjois-Savosta autoilevaa henkilöä, jolla vankka kokemus ravurista ratsuksi -projekteista. Autoilevaa siksi, että minulla olisi suomentamma jolle haluaisin "kotiopettajattaren" tamman omalle tallille :)"

SK, onko tallilla millaiset puitteet? Täällä olisi muuten bingo, mutta vähimmäisvaatimuksena minulla on kenttä tasaisine pohjineen.

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjäsirkutin 
Päivämäärä:   16.9.18 12:25:20

Kiinnostaa: en onnistu minäkään laittamaan sinulle postia jostain syystä nimeä klikkaamalla. Haluatko laittaa osoitteen näkyviin?

Tässä mun säpo muillekkin kiinnostuneille: ahuhtaniska@luukku.com

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjä: SK 
Päivämäärä:   16.9.18 12:58:20

Maisa: ratsastuskenttää ei valitettavasti tallilta löydy :/

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjä: pvptmm 
Päivämäärä:   16.9.18 14:24:01

Meillä olisi P-Savossa 5 v sh ori joka kaipaisi taitavaa laittelijaa. Hyvä kenttä löytyy. Perusratsastettu, laadukas peli. Tähtäimenä ehkä jopa kasvattajakisa ensi vuonna ja tulevaisuudessa kantakirjaus. Laattarikarsintoihin ei tänä vuonna valitettavasti päästy kevään ja alkukesän saikkuhommien takia. Joko niin että vien sen ensi keväänä ratsutukseen ammattilaiselle, tai sitten jos joku taitava harrastaja haluaisi tehdä itselleen ns. nimeä ja kilpailla. Myös jonkinlainen parin vuoden ylläpitodiili (tai miten räätälöidään) voisi olla mahdollinen, mutta tällöin pitää olla puitteet, valmennus ym kunnossa.

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.9.18 19:52:40

Tiili: koulunuori kiinnostaisi!

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjä: Lissu 
Päivämäärä:   17.9.18 01:11:57

Nelivuotias eli ensi kauden 5v kisoihin olisi ratsastajaa vaille estekisoihin. Luotettava paikka hyvällä hoidolla haussa, mieluusti maneesitalli. Herkkä ja reaktiivinen nuori, joten kokemusta tarvii olla nuorista

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

LähettäjäIitu 
Päivämäärä:   17.9.18 06:24:41

Lissu, laitatko sähköpostia minulle hevosesta? Kiinnostaisi kuulla lisää ja vaihtaa ajatuksia.

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

LähettäjäMoony 
Päivämäärä:   17.9.18 07:12:27

pvptmm, olisi ehdottaa diiliä.

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjäm 
Päivämäärä:   17.9.18 22:54:33

Lissu, laita mailia jos hevosesi vailla ratsastajaa! :)

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

LähettäjäPetra 
Päivämäärä:   8.10.18 23:01:37

Sovittavissa olevaa yhteistyökuviota voisin miettiä myös omalleni max. tunnin ajomatkan päässä Lahdesta ensi keväälle.
Kyseessä 2013 syntynyt iso suomenhevostamma (säkä jää alle 165cm ja jämerää tekoa). Tällä hetkellä varsalomalla ja palaa itselleni parin kuukauden ammattiratsuttajan oppien jälkeen maaliskuussa 2019.
Rohkea, itsevarma, kovapäinenkin, hyvän työmoraalin omaava toivottavasti tulevaisuuden kenttähevonen. Vaatii jämptiä, johdonmukaista käsittelyä - ratsastaessa osaa pukittaa, mutta saa nähdä onko äitiys rauhoittanut nuoruuden intoa.
Ajettu ja ohjasajettu varsasta lähtien, maailmaa nähnyt tamma, joka on ammattilaisilta kehuja kerännyt valmennuksissa. Ei keretty kilpailemaan kuin muutamat harjoituskisat ennen varsajuttuja, mutta tälle uudet tilanteet/paikat/kisat eivät ole ihmeellinen asia. Olet sitten koulu-tai esteratsastaja niin tästä voisi löytyä ytyä. Ellei äitiys ole kaikkea sähäkkyyttä vienyt. :)

Tiedän jo nyt oman kalenterini olevan hyvin aikataulutettu lähivuosina niin joku sellainen yhteistyökuvio olisi kiva, missä pystyisin myös itse harrastamaan ja kilpailemaankin jotain. Mutta tästä riittäisi kilpa-ja treenikaveria myös jollekkin luotettavalle, jonka kanssa ajatukset osuisivat yksiin niin persoonallisen hevosen kuin omistajankin kanssa. :)

Sähköposti löytyy ylhäältä, toki tämä ei ole heti ajankohtainen siitosleasingin takia, mutta tykkään miettiä eri vaihtoehtoja jo hyvissä ajoin. (:

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

LähettäjäPirkanmaa 
Päivämäärä:   9.10.18 14:07:16

Pirkanmaalla mahdollisuus ottaa koulittavaksi kiva nuori. Myös sisäänratsastettava ja iso poni käy. Mielellään laadukas ja ikäluokkakisoihin tähtäävä. Hevosen kohtuullisey peruskulut omistajalle. Vankka kokemus, kisatuloksia löytyy.

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjä: Nuori 
Päivämäärä:   9.10.18 16:28:08

Voisin ottaa pidempiaikaisella sopimuksella koulutukseen (ostokin mahdollista) estesukuisen yli 3vuotiaan pv hevosen. Mielellään niin, että voisin antaa yhden tiineen tai varsan kotoa pois omistajan talliin ns. joutilaaksi.
Häme

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjä: Js 
Päivämäärä:   9.10.18 22:24:58

Eihän satu ketään ponikokoista löytymään Etelä-Pohjanmaalta?

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjättt 
Päivämäärä:   10.10.18 05:54:26

Minulla saattaa 3-vuotias laattareihin tähtäävä sh-hevonen olla vaille ratsastajaa, riippuen kuntoudunko itse ratsastuskuntoon. Ei ole ihan tasainen eikä varma ratsastettava: pomppua löytyy positiivisessa ja negatiivisessa mielessä. Koulupuolelle kuitenkin tähdätään. Kuskin mahduttava ponisatulaan, on sen verran lyhytrunkoinen. On nyt ratsutuksessa ammattilaisella.

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjä: Kymenlaakso 
Päivämäärä:   12.10.18 12:00:25

Hei,

löytyisikö Kymenlaaksosta estepainotteista ratsastajaa nuorelle estehevoselle? Kyseessä sisäänratsastettu hyväsukuinen ruuna joka hyppää pieniä yksittäisiä ratsastajan kanssa. Haluaisin tämän kisakentille.

Erilaisia diilejä voi ehdottaa. Laita sähköpostisi näkyviin niin voin laittaa meiliä.

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjä: Maria 
Päivämäärä:   12.10.18 15:02:04

Minäkin etsiskelisin ratsuttajaa Pohjois-Savosta isokokoiselle 4 v. Tammalle. Ei vielä ratsastettu saikkujen takia. Hyvä kenttä löytyy. Vinkkejä?

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjä: Kymenlaakso 
Päivämäärä:   12.10.18 16:14:27

Nuori: voisin olla kiinnostunut jos pystyt viemään eteenpäin nuorten luokkiin? Missäpäin Hämettä olette? Joutilas hevoselle paikka ei olisi ongelma.

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

LähettäjäIitu 
Päivämäärä:   12.10.18 17:30:14

Kymenlaakso: jos et löydä omalta alueeltasi ratsastajaa ja olisit valmis siirtämään hevosen hieman kauemmas niin minulle voi laittaa viestiä. Vaikutan Päijät-Häme/Keski-Uusimaa alueella :)

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjä: Kymenlaakso 
Päivämäärä:   12.10.18 22:56:35

Iitu: kerrotko vähän lisää mitä olet tehnyt nuorten kanssa ja millaiset puitteet ym?

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

LähettäjäIitu 
Päivämäärä:   13.10.18 05:30:53

Kerron mielelläni lisätietoja ja voin lähettää videoita näytille, mutta voisitko lähettää sähköpostia niin sitä kautta helpompaa tämä tietojen vaihto? :)

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjä: Kymenlaakso 
Päivämäärä:   13.10.18 07:20:47

Iitu: sori - huomasin linkin vasta nyt. juu, laitan viikonlopun aikana meiliä.

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

LähettäjäKisaajaa 
Päivämäärä:   14.10.18 09:16:13

Valmiskisaponi iso tai 2 vailla kuskia
Keväällä nuori vailla kuskia.
Saa ehdottaa eri diilejä

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   15.10.18 18:21:08

Laadukasta koulunuorta?

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjä--- 
Päivämäärä:   17.10.18 08:34:43

Uusimaa/Kanta-Häme:

Ratsutuspaikka koulupainoitteiselle nuorelle, omistaja vastaa kuluista mutta saa työn ilmaiseksi. Valmennus- ja kisakulut katan minä. Mielellään pidempi diili. Paljon kokemusta nuorista, satulaanlaitosta lähtien. Mieluiten kuitenkin jo 4v tuleva jotta pääsee tekemään :)

Mieluiten kohtuullisen helposti saavutettavissa E12-tieltä tai sitten voidaan yhdessä katsoa sopiva tallipaikka.

ratsutus654@gmail.com

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjä: SS 
Päivämäärä:   30.10.18 08:52:29

up

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   30.10.18 13:17:48

Edelleen olisi vapaana paikka estenuorelle maneesitallilla pohjoisessa. Omistajalle tulisi noin 300-400e edestä kuluja/kk + kisakulut, itse en tarvitse palkkaa. Kokemusta on nuorten viennistä kansalliselle tasolle.

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjättt 
Päivämäärä:   31.10.18 05:29:34

Pirkanmaalla edelleen 4-vuotiaaksi kääntyvä hyvälaukkainen ja hieno suokki ratsastajaa vaille talven yli. Vain paikkaan, jossa kokopäivätarhaus, vedet ulos ja riittävästi heinää. Kaikki kulut maksetaan.

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjä: miksei 
Päivämäärä:   31.10.18 21:10:46

Voisi sitä koulupainoitteista nuorta harkita jos sopiva löytyisi ja omistaja maksaisi hevosen kulut. Valmennukset voisin maksaa itse. Täällä Varsinais-suomessa maneesitallit tällä hetkellä +/- 500e. Iso ponikin kävisi, sillä painoa alle 50kg :) Kokemusta on sekä satulaan laitosta että ikäluokkakisoista. Itse aina hevoseni tehnyt alusta alkaen. Esteillekin on apua tarjolla niiltä kolleegoilta jotka sen oikeasti osaa (tekee gp-sarjaa), itse hyppään vain mielenvirkistykseksi pieniä.

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   8.11.18 18:09:49

hop

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjä: Hämeenlinna 
Päivämäärä:   8.11.18 18:29:02

ttt, onko ratsastaja jo löytynyt? Oletko valmis antamaan muuallekin kuin vain Pirkanmaan alueelle?

  Re: Ratsutus vain kuluja vastaan, löytyisikö?

Lähettäjä: piip 
Päivämäärä:   8.11.18 18:37:37

Pidän itse, en raatsi antaa vieraalle :)

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.