Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ponibreeders 2018

Lähettäjä: Acorn 
Päivämäärä:   13.8.18 08:16:32

Edellinen keskustelu näyttää poistuneen, harmi koska hyvääkin keskustelua sisälsi. Näyttää kuitenkin siltä että tälläerää suurin osa osallistujista new foresteja. Lieneekö kilpailu muiden rotujen harrastajille tuntemattomampi, olisiko laajemman mainostamisen paikka?

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   13.8.18 15:13:42

Miksi poistettu?

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: Acorn 
Päivämäärä:   13.8.18 18:00:26

Taisi olla erään esteponin ratsastajasta liian rumaa kirjoitusta.

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   14.8.18 22:07:56

Järjestyykö 5v. Luokat vai onko pelkästään 6v?

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: KaisuV 
Päivämäärä:   14.8.18 22:57:22

6v esteet myös vaarassa jäädä kahteen osallistujaan koska käytän huomenna Stella Polaren vielä vet check kun ei oo mun silmää aivan priima hypyissä. Joten sen osallistuminen on näin ollen myös vähän kysymysmerkin alla. Ei tulla jos vähänkin jotain sanomista jossain tai hoidon tms tarvetta... ponin historian tietäen.... Huomenna viisaampia.

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   15.8.18 08:28:18

Menevätkö ne kaksi muuta 6-vuotiasta esteponia turhaan paikalle jos ei Stella Polare osallistukaan?

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: 5 
Päivämäärä:   15.8.18 08:35:29

5v koulu järjestyy, esteet ei. Kaikki kolme menevät koulua.

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.8.18 09:23:14

Toinen esteponeista menee myös koulua, eli tuskin turhaan menee. Tämä toinen on KaisuV kasvatti myös ja se on ilmoittautunut vain esteille..

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: KaisuV 
Päivämäärä:   15.8.18 09:35:45

Sääli tää ettei ole niin paljon osallistujia että kestäis poisjäännin.
Näissä näkyy selkeesti lama-aika kun ikäluokat super pienet. :/
Missä ne kaikki hienot wbp ponit on? Niitähän useampi kasvattaa suoritusponeiksi?

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   15.8.18 10:09:04

Se kirjoitetaam wpb....

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: KaisuV 
Päivämäärä:   15.8.18 10:14:14

Jotain sinneppäin...

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: Acorn 
Päivämäärä:   15.8.18 10:34:55

Kyllä näitä kisoja pitäisi mainostaa poniiden omistajille, ja jos näyttää siltä että osallistujat on vähissä, ottaa puhelin kouraan ja soittaa maksaneille mutta ei ilmoittautuneille olisiko kuitenkin kiinnostusta tuoda poni kisaamaan.

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: pb 
Päivämäärä:   16.8.18 01:09:18

Kasvattajat voisivat , KUN ilmoittavat myydessään varsan , kertoa että se on maksettu ko kisaan , ja mainostaa / kannustaa jatkamaan .

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: holhous 
Päivämäärä:   16.8.18 14:28:01

Lähettäjä: Acorn
Päivämäärä: 15.8.18 10:34:55

Kyllä näitä kisoja pitäisi mainostaa poniiden omistajille, ja jos näyttää siltä että osallistujat on vähissä, ottaa puhelin kouraan ja soittaa maksaneille mutta ei ilmoittautuneille olisiko kuitenkin kiinnostusta tuoda poni kisaamaan.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ehkä niiden pitäisi vielä tarjoutua kuskaamaan se poni sinne kisapaikalle? Hoitamaan tarvittavat rokotukset mittaukset ilmoittautumiset?
Maksamaan majoitukset ja tallimaksut? Lounassetelit ja päiväraha?

Lähes kaikki tekee kipa-ilmoittautumiset viimeisinä ilmopäivinä että pitääkö siinä vaiheessa mielestäsi soitella että onko kuitenkin kiinnostusta tuoda poni kisaamaan vaikka ei ole ilmoittautunut?
Ei tuollaiseen kisaan ihan hetken mielijohteesta mennä. Eiköhän kaikki sinne aikovat ilmoittaudu omasta tahdostaan oma-aloitteisesti jos kiinnostusta on.
Valmistelut aloitetaan hyvissä ajoin ja itse ilmoittautuminen tuskin on se kynnysasia. Hulluutta olisi valmistella poni kisaan johon se on säännöllisesti maksettu ja sitten ei mene siksi että järjestäjät ei soita perään? :D

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: Acorn 
Päivämäärä:   16.8.18 18:08:23

No, uhriutuminen ei kehitä ponibreederssiä. Hienoa että järjestäjät jaksavat vielä viedä kilpailut läpi vaikka mutinaa kuuluukin. Tsemppiä jatkoon, toivottavasti otatte jotain muita kehitysideoita vastaankin, tämä ei ilmeisesti mennyt jatkoon ;)

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: Acorn 
Päivämäärä:   17.8.18 13:35:10

6v esteet käyty läpi, voittaja Bellezza di Notte !

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: Kasvattaja 
Päivämäärä:   19.8.18 07:15:25

En ole nähny koko ponia enkä.ratsastusta.mutta ihan vapaasti tämä.kommentoija sit vaan puikkoihin näyttämää laatua.
Onnea voittajille ja sijoittuneille ja osallistujille taustajoukkoineen.Harmi että en päässyt katsomaan

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   19.8.18 11:13:58

Onko voittajat selvillä koulupuolella?

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   19.8.18 11:17:42

Näyttikin jo tulleen.

Mikähän jonkun ennakkosuosikkina olleelle Gottfridille on tullut tänään, kun prosentit on noin tippuneet?

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: Katsoja 
Päivämäärä:   19.8.18 15:29:26

Tänään näkyi miten arvostelulaji tämä on ja miten eri tuomarit arvostavat eri asioita. Siksi aika suuret erot prosenteissa eiliseen verrattuna.

  Re: Ponibreeders 2018

LähettäjäMirella R. 
Päivämäärä:   19.8.18 16:11:44

Kuvasin lauantaina kaikki ponit, sunnuntaina ehdin vain Malwinan ja Atonin kun tuli katseltua kenttää :) Taustajoukot ja muut kuvista kiinnostuneet voi pistää mailia os admin@hertjekker.net tai viestiä esim. näppärän lomakkeen kautta: alennuslomakkeeseen.

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   19.8.18 18:55:10

Ketä oli tänään tuomarina?
Eilen taisi olla ainakin Metsälän Osmo.

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: faktaa 
Päivämäärä:   19.8.18 20:56:07

Fei nuortenhevosten luokissa arvostellaan hevosen liikkeen laatua ja tänään tuomarina oli Pekonen joka on orilautakunnan askellajituomari joten osaa tunnistaa liikkeiden laatuerot.
Tässä arvostelussa ei siis riitä, että menee tasaisesti peräänannossa ja suorittaa kiltisti tehtävät vaan liikettä pitää myös olla sillä jokaisesta askellajista tulee oma numero.
Voittajaponihan oli eilen sijoittunut hevosten nuortenluokassakin joka ei ihan helppoa ole.

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: Niin 
Päivämäärä:   19.8.18 21:03:10

Kisahan on avoinna mm vuonohevosille ( yhtään vuonoa ei olla vielä radalla nähty) mutta eihän esim vuonot pärjää liikkeissä millään poneille, jotka liikkuvat suuresti ja ilmavasti!

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   20.8.18 06:07:56

Faktaa, oletko nähnyt tätä Gotfridia liikkumassa? Siinä ponissa, jos kenessä on laatua liikkeissä. Jos oikein olen yhdistänyt, niin ko. Poni on se, joka kilpailee nh-luokkien sarjakilpailuissa. En ole nähnyt ponin vkl suorituksia, haven ei koulua näyttänyt, eikä Equipe toimi pisteiden osalta. Siksi kiinnostaa, mitä on tapahtunut, että suoritus on ollut noin huono.

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: Acorn 
Päivämäärä:   20.8.18 06:15:24

Suoritus ei ollut huono, sekä ko. Poni kisasi to-pe esteillä ollen sielläkin kokonaiskilpailun toinen.

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: nähnyt olen 
Päivämäärä:   20.8.18 07:16:38

Voittaja poni PR Twister Sister on myöskin kilpaillut nh-luokissa viimeiksi Ypäjällä sijoittuen lauantaina ja aikaisemmin poni on jopa voittanut nh-luokan.

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   20.8.18 08:58:04

Lineaariarvostelullako? Nimenomaan tämä toiseksi tullut poni on pärjännyt molemmilla arvosteluilla, lineaarisella tuo vaativa been yli 70 kin on tullut käsittääkseni.

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: faktaa 
Päivämäärä:   20.8.18 11:14:26

Mitä merkitystä on onko arvostelu lineaarinen vai ei joka tapauksessa voittaja on selvästi erottunut muista laadullaan.
Samalla tavallahan jokainen poni on arvosteltu näissä kilpailuissa.

5v hevosten FEI radat eivät ole vaativia vastaava koska siinä ei ole laukanvaihtoja askeleessa rata vastaa lähinnä ponien FEi rataa.

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   20.8.18 12:13:03

Mitä sinä höpötät?
6v on vaativa b tältä kaudelta yli 70% ja radassa on laukan vaihdot lennosta. Lineaariarvostelulla, lienee kertovan, että ponissa on laatua riittämiin, vaikka "faktaa" haluaakin niin kovin ylistää omaa poniaan parhaaksi. Ja kyllä, se voi sitä myös olla, mutta laatua oli myös toiseksi tulleessa ja paljon!

Kun taas nh helppo B radat eivät ole kovin kummoisia ja niissä menestyminen ei vaadi laatua tai mitään muutakaan kummoista. Voittaja löytyi kisoissa ilmeisen helposti, hyvä niin. Se vain ihmetyttää, miten toiseksi tullut on vetänyt noin huonot pisteet toisena päivänä. Laatu ei yhdessä yössä vain häviä. Että jotainhan on pitänyt sattua, niinkin tulosvarmalla suorittajalla?!

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   20.8.18 12:15:07

Ja siis toiseksi tulleella ponilla on kipan tiedoissa vaativa b tulos kansalliselta tasolta. Sieltä löytyy myös muut tulokset.

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: Mari 
Päivämäärä:   20.8.18 13:49:41

No jopas nyt meidän poni kuumottaa! Kotti on tosiaan kilpaillut tällä kaudella vaativalla tasolla ja saanut erittäin paljon hyviä arvosteluja eri tuomareilta. Poni on täysin esteponi tai oikeastaan kenttäponi, mutta joutunut nöyrtymään ratsastajan takia eniten koulupuolelle. Se mihin sen laatu tulee riittämään, jää nähtäväksi, sitä ei yhden tai kahden päivän kisassa pysty määrittelemään.

Poni ei ollut parhaimmillaan tai edes lähelläkään sitä nyt menneenä viikonloppuna. Ja me olemme todella tyytyväisiä ponin pb tulokseen, se oli kummassakin lajissa toinen. Tärkeintä meille on saada nauttia tästä ponista nyt ja tulevaisuudessakin, se ei ole, eikä tule myytäväksi, joten sen laatu ei liiemmin luulisi ketään kaihertavan.

Jos jotain on vielä hampaan kolossa, niin ottakaa suoraan yhteyttä minuun, pienellä googlaamisella varmasti löytyy tarvittavat yhteystiedot. Voidaan sitten yhdessä tuumin pohtia ponini riittämätöntä laatua tai ihan mitä nyt mielen päälle tuleekaan.

Pääasia kai on, että omistajat ovat tyytyväisiä omaansa ja me olemme. Jos tästä kisasta ei muuta mietittävää ole kuin meidän Kotti, niin pahoittelen, että osallistuimme kisaan.

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: Valmentaja 
Päivämäärä:   21.8.18 23:58:39

Mari! Tuskin pahalla puhuvat, Kotti on todella helmi poni. :) Tsemppiä teille tulevaan.

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   22.8.18 08:51:25

Miksi poneja niin vähän, eikö ole ratsastajia vai?

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: minna 
Päivämäärä:   22.8.18 08:57:54

Rahapalkintojen jako oli ainakin aika epäreilu kun vajaa tonni enemmän kouluvoittajalle mitä estevoittajalle.

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   23.8.18 08:24:34

minna: miten se on epäreilua? Kouluponeja oli enemmän joten ne ovat kerryttäneet isomman potin. Lisäksi osallistujia enemmän joten rahasijoille pääseminen haastavampaa.

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: niin 
Päivämäärä:   23.8.18 08:56:49

Olisiko siksi että kouluponeja oli 2,5 kertaa enemmän kuin esteponeja?

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: KaisuV 
Päivämäärä:   23.8.18 09:25:15

Olihan tuolla jo keskustelu tästä asiasta.

Molemmat puolet maksaa identtisen summan 345e plus lähtömaksut sekä kipamaksut osallistumismaksuina. Kuitenkin estepuolelta voittajalle 551e ja koulupuolelta 1470e.
Palkitaan kolme parasta. Eli koulupuolen kakkonenkin sai vielä reilun 700e.

Jos kisa on parhaan 6v kisa niin edelleen olen sitä mieltä että silloin saman osallistumismaksun maksaneet voittajat täytyy olla rahallisesti saman arvoisia eikä noin miten nyt toimitaan.
Sillä sä et voi tietää ennen viimeistä ilmottautumispäivää kummalla puolella on parempi palkinto ja se työ tehdään jo paljon aiemmin että voit pärjätä ja selvitä. Kikkailu ei siis toimi.

Mä ehdotin että palkinnot jaettaisiin samalla tavalla kun suokkien kasvattajakisassa. Sama prosenttiosuus jolla jako tehtäis. Yleisten sijoittumis sääntöjen mukaan.
Summat molemmin puolin identtiset koska samanarvoisesta kisasta kyse kaikkineen. Sekä statuksena että myös lähtömaksujen/osallistumismaksujen osalta.

Jos osallistujia esm 3 estepuolella kuten tänä vuonna niin 1 sijottuu. Ja loppujen poissa olevien raha jaetaan reilusti esteiden voittajan sekä koulun voittajan ja muiden sijojen kesken.
Kuitenkin niin että molempien puolien voittaja saa edelleen identtisen summan.

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: KaisuV 
Päivämäärä:   23.8.18 09:31:04

Äh näppäilyvirhe... ennakko-osallistumismaksu 245e kaikilta osallistujilta.

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.8.18 09:36:05

Älä kaisu viitsi valittaa! Jako on vuosia ollut sama, koskaan aiemmin kukaan ei ole valittanut. Ja maksaneista poneista kyllä jo aikaa kauemnin tiesi, mille puolelle niitä on tehty, vai onko tehty ollenkaan. Osallistu molempiin lajeihin, niin saatat saada kaiken, tai et yhtään mitään! Sellaista kisaaminen on.

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   23.8.18 09:50:30

Kyllähän sen jaon pitäisi identtinen olla, miksi ei ole?! FWB:t vetää tasapuolisesti vaikka estepuolella lähtöjä tänävuonna sattuikin olemaan vähemmän.

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: KaisuV 
Päivämäärä:   23.8.18 09:51:05

Kyllähän minä jos kuka tiedän mitä kisaaminen on. Paitsi treenarina, kisaajana niin myös todellakin kasvattajana ja ennen kaikkea maksajana.
Mm Ponibreeders voittoja 3, kakkosia muutama ja joku kolmas. Suokkien kasvattajakisan voittoja 2. Suokkien mestaruus kultaa tälle kautta. Ehkä ihan riittävä määrä kokemus pohjaa jonka kautta kirjottaa?
Ja ennen kaikkea sen kisaamisen täytyy olla reilua jokaiselle osallistujalle jos siitä osallistumismaksu otetaan.
Säännöt on toki säännöt jokaiselle, mutta tässä kohtaa niitä kannattaa todellakin tarkistaa.

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: *#* 
Päivämäärä:   23.8.18 10:37:51

Itse arvostan tässä kisassa heitä jotka sen ponin kisatasoille tekevät! En niinkään niitä joka maksavat lystin, vaan juuri ratsastajia. Oli se ratsastaja sitten omistaja tai kasvattajan/omistajan maksama ratsastaja. Mutta ratsastajat ovat kuitenkin ne jotka sen suurimman työn tekevät, jotta poni on yleensäkään valmis noihin kisoihin.

Kyllähän se varmaan ottaa päähän jos rahaa saa vähän, kun sitä on ensin laittanut paljon menemään, jos itse ei voi ponia laittaa kisoja varten!

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: KaisuV 
Päivämäärä:   23.8.18 10:52:01

Oon kyllä ihmetellyt asiaa jo vuosia. Mutta kaikkea minäkään en tee julkisesti vaan ihan puhumalla ääneen.
Kaiken kaikkiaan mun osalta panostus on tässä ponipuoleen. Toivotavasti se estepuoli saadaan jatkossakin toteutumaan. Tän vuoden kolmesta kaks oli mun kasvatteja ja viis vuotiaat ei enää edes toteutuneet. Jokin mättää... keksikää itekseen mikä.

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: KaisuV 
Päivämäärä:   23.8.18 11:00:20

Julkisesti facebookissa haettiin keinoja ja syitä mitä tehdä että se estepuoli kannattaisi. Mä vastasin vain kysymyksiin.
Ekana mä sanoisin että palkinnot tasavertaiseksi että se houkuttelee. Nythän tilanne on se että täällä ja facessa kaikki kirjottaa "valmistele koulupuolelle niin saat paremman palkinnon" miten se lisää sitä tosiasiaa että jatkossa estepuolelle riittää tuonkaan vähää osallistujia?
Tää ponibreeders on aidosti hieno kisa mutta se vaatii päivittämistä että se pysyy elossa myös tulevaisuudessa sekä kantaa myös nämä laman jälkeiset vuodet eteenpäin.
Jos mä olisin pelkän rahan perässä niin en edes kasvattaisi hevosia, en suoraan sanottuna edes pitäisi hevosia, en omia enkä kenenkää muunkaan. Olisin töissä jossain ihan muussa paikassa ja kävisin ehkä joskus jossain ratsastustunnilla tuskin sitäkään.
Enempää en sekaannu mutta toivon että kisa jatkaa elävänä myös vuosienkin jälkeen eikä kutistu kokonaan pois.

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.8.18 13:32:47

Välistä on härötetty poistoon viestit jossa todetaan että henkilö on kaikessa hiljaisuudessa jupisematta ottanut kasvattajana vastaan rahapalkintoja samoilla rahasäännöillä aikaisemmissa kilpailussa hänen ollessa se saavampi osapuoli.

Kiinnostaisi tietää kumpi on tehnyt ponille lajivalinnan tässä tapauksessa, kasvattaja vai omistaja? Poni on ollut uudella omistajalla ja ratsastajalla 4-vuotiaasta.

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: KaisuV 
Päivämäärä:   23.8.18 13:50:44

Minä en sekaannu myymieni kasvattien lajivalintaan. Vaikka harrastais totemipaaluna olemista loppuelämän ni se heille suotakoon.
Jos miettisin omaa rikastumista pelkästään niin tottahan olisin tuon koulukisan voiton jälkeen nostanut kissan pöydälle. Sitte ois ehkä ehditty vaihtaa näihin kahteen estevoittoon paremmat ja mulle edullisemmat säännöt.
Eikä vasta nyt kun jäljellä enää kaksi ponia joista molemmat tullee mä luulen koulupuolelle omistajiensa koulupainotteisuuden vuoksi.
Ittiä mä tässä kusen nilkkaan, hiljaahan mun pitäis olla kun jos vaikka saisin paremmat rahat vielä noiden kahden ponin ansiosta.
Ei en mieti ittiäni vaan tuon kisan statusta ja jatkoa niin että myös se estepuoli toteutuis. Tänä vuonna jo 5v.t peruttu. Ens vuonna tilanne mikä? Perutaanko molemmat?

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: KaisuV 
Päivämäärä:   23.8.18 14:05:07

Ja tämä joka vuosia seurannut ja nimimerkkien takaa haukkunut kaikkea mikä liittyy mun tekemisiin tai tekemättä jättämisiin.
Nyt sulla on vajaa tunti aikaa ottaa yhteyttä niin ehdin perua rikosilmoituksen sekä sovitaan asiat ilman sitä.
Kaikki viestit vuosien kuluessa on talletettu ja juuri lähetetty poliisille.
Ihan vapaat kädet sulle tuutko nätisti keskustelemaan naamatusten vai odotatko että poliisi selvittää kuka olet ja nähdään sen jälkeen.
Haaste on enivei mennyt. Yli 10 vuotta mun seuraamista riittää kyllä tutkintaan.

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   23.8.18 14:05:32

On ne kyllä niin pieniä ne rahat ettei siinä omaan pussiin kukaan yritä pelata :D

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   23.8.18 18:13:56

Ärsyttääkö noin paljon, että jonkun muun poni olikin parempi? :)

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   23.8.18 22:22:51

"Jos miettisin omaa rikastumista pelkästään niin tottahan olisin tuon koulukisan voiton jälkeen nostanut kissan pöydälle. Sitte ois ehkä ehditty vaihtaa näihin kahteen estevoittoon paremmat ja mulle edullisemmat säännöt. "

Yksin sinun mielipiteellä olisi ollut valta vaikuttaa sääntöihin?

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: KaisuV 
Päivämäärä:   23.8.18 22:34:53

Tää palkinto raha jonka täältä saa on mun elämässä yks kärpäsen paska. Eli joka kuvittelee että sillä on mulle väliä niin näkee kyllä hyvän unen.
Aivan turhaan pelkäätte että mua kiinnostaa yksittäinen Ponibreedersin rahapalkinto ittiäni miettien.
Mutta paljonko tuo asenne koko juttuun vaikuttaa yleisesti estepuolen kiinnostavuuteen? Tässä jää teillä luu vetävän käteen.
Jos mun ois ajatus voittaa joku kisa ni tuskinpa tuun pelipaikalle vajaa vartti ennen starttia ja laitan ratsastajan opiskelemaan radan autossa matkalla. Kyllähän me ajettii paikalle vain ja ainoastaan siksi että koko kisa edes toteutuis. Joten se siitä että harmittais hävitä jollekkin jotain.

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   23.8.18 23:12:17

No jo on ylimielistä asennetta kerrassaan!
Oli ajatuksena voitto tai ei niin ponille ei ole reilua saapua pelipaikalle vajaa vartti ennen starttia. :(

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: KaisuV 
Päivämäärä:   23.8.18 23:34:10

Samanverran ne kaikki ponit siinä pyöri verkassa.
Kuka sitä nuoren ponin tyhjäks verkkaa ennen suoritusta? Ihan se sama aika riitti kisakumppaneillekkin.
Julkisesti ponibreeders topikissa facebookissa sanoin että voidaan tulla osallistumaan että kisa edes toteutuu. Ei haluttu ottaa yhtään turhia hyppyjä ponille turhaan mutta haluttiin mahdollistaa kisa kaikesta huolimatta kun poni ell.n luvan kisaan sai ja kirohoidossa päivää aiemmin selän lukko auki saatiin.
Jatko spekuloinnit voi vaikka halutessaan soittaa mulle. Täällä nimimerkeille kirjottaminen ei oo tämän pidemmälle järkevää.
Hymyillään jos tavataan ja taputtakaa ponejanne.

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   24.8.18 00:04:03

- Jos mun ois ajatus voittaa joku kisa ni tuskinpa tuun pelipaikalle vajaa vartti ennen starttia

- Samanverran ne kaikki ponit siinä pyöri verkassa.
Kuka sitä nuoren ponin tyhjäks verkkaa ennen suoritusta? Ihan se sama aika riitti kisakumppaneillekkin

Ota siitä nyt sit selvää......... millä tyylillä sit mennään jos ois ajatus voittaa kisa............?

  Re: Ponibreeders 2018

Lähettäjä: vierailija 
Päivämäärä:   24.8.18 09:57:06

KaisuV on kyllä perin viihdyttävä somepersoona.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.