Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pv Siitostammoja liisataan

Lähettäjä: Liising 
Päivämäärä:   13.4.18 09:16:13

Vieläkö on koulusukuisia tammoja tarjolla liisaukseen?

Suku, ikä ja varsomis-/tiinehtymishistoria?

  Re: Pv Siitostammoja liisataan

LähettäjäKata 
Päivämäärä:   13.4.18 13:39:02

SWB-tamma Wilma 42. Tarkempia tietoja löytyy hepasta ja sukupostista.
Tehnyt jo 8 varsaa ja kantaa 9:ttä varsaansa, varsoo kesäkuun lopulla. Tiinehtynyt edelliset kaudet tuoreella laakista, viime vuonna toiseen siemennykseen pakasteella.
Vanhempi tamma 20v, ikäisekseen hyvässä kunnossa ja voisi vielä yhden varsan tehdä. Hyvä emätamma, helppo käsitellä. Mieluiten tilausvarsa kotona ettei tarvitsisi vanhan tamman enää muuttaa. Liisinkiin harkiten vain hyvään paikkaan jos on kokemusta varsottamisesta.

  Re: Pv Siitostammoja liisataan

Lähettäjäanna 
Päivämäärä:   13.4.18 19:05:34

Minulla olisi 9-vuotias KWPN-tamma i. Sorento, ei Saluut. Ainakin edelliset neljä sukupolvea emälinjasta (emien puolelta siis) väh. ster-palkittuja. Varsonut kahdesti, nyt tiineenä ja laskettu aika heinäkuun alussa. Tiinehtynyt muutoin kerrasta, viime vuonna jäi ensin kerran tyhjäksi pakasteesta, siirtoon tärppäsi heti. Hyvä emä, varsomiset sujuneet aina ongelmitta. Ensimmäinen varsa palkittu 2-vuotiaana II-palkinnolla (lopetettu 3-vuotiaana tapaturman vuoksi), viime vuotinen varsa sai EBEFissä 8,1 keskiarvon.

Kerron mielelläni sähköpostitse tammasta lisää, mikäli kiinnostaa :)

  Re: Pv Siitostammoja liisataan

LähettäjäHanna 
Päivämäärä:   14.4.18 11:14:01

Mulla olis 2008 syntynyt fwb tamma. Tiineenä nyt, varsoo juhannus-heinäkuun alku tienoolla. Ei kylläkään ihan koulutamma, mutta tekisin itse kyllä tästä kouluvarsan vielä jos olisi vaan rahaa ja resursseja. i. Hopalong Cassidy ei. Lancetto eei. Lavallo. Emä ja emänemä molemmat enempi menneet koulua. Tälläkin tammalla on kauniit likkeet ja erinomainen kokoamiskyky. On loukkaantunut jo nuorena, joten kilpailut ja kekkerit jääneet käymättä. Tehnyt jo yhden varsan 2016, nyt siis toinen tulossa. Tiinehtyy hyvin ja voi siementää kotona ilman pakkopilttuuta. Lisätietoja saa sähköpostilla jos kiinnostaa.

  Re: Pv Siitostammoja liisataan

LähettäjäSt 
Päivämäärä:   14.4.18 11:27:04

Oldenburg tamma (Don larino - Wolkentanz I). Kantaa ensimmäistä varsaansa, varsoo toukokuun alussa. Selkeät kiimat, tiinehtyi kerrasta.
Hienoluonteinen ja liikkeinen tamma, ensisijaisesti omalta talliltaan tilausvarsan tekoon. Tamma itse kilpaillut Vab

  Re: Pv Siitostammoja liisataan

LähettäjäMeillä 
Päivämäärä:   17.4.18 22:34:44

14v Hannover staatsprämie tamma Don Vino - Brentano II, hieno luonne, hyvä rakenne, eri diilit mahdollisia, myös edullinen myynti. Tamma itse kilpaillut M-tasolla Saksassa. Tapaturmainen vamma vej, kevyttä käyttöä kestänee, itsellä ei ole ollut aikaa liikutella. Tarpeettomana pihankoristeena, voisi vielä pyöräyttää muutaman varsan :).

  Re: Pv Siitostammoja liisataan

LähettäjäKorpimäki 
Päivämäärä:   19.4.18 15:47:31

Oldenburg-tamma Orchidee (Donnerhall-Ex Libris), s. 1998. Varsonut viime kesänä oriista L'Espoir. Aiempi varsa Stedingeristä on Virossa ja kilpailee PSG/Inter-tasolla. Tamma kantakirjattu II-palkinnolla. Kilpaillut itse Virossa ja Suomessa PSG-tasolla. Voi asua laumassa ja pihatossa, mutta eipä kärsi tallissakaan.
Kyselyt ja lisätiedot sähköpostilla riina@korpimaenratsutila.fi tai puhelimitse 040-8341292/Riina

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.