Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Palleissa jotakin omituista, kertokaas.

Lähettäjä: troikkapalli 
Päivämäärä:   17.7.17 17:16:02

Kertokaapa rakkaat ihmiset. Miksi minun yksivuotiaan varsan pallit näyttävät siltä kuin niitä olisi kolme? Kaksi normaalia ja niiden takana yksi pieni? Siis siinä ihan samassa ryppäässä kiinni mukana... o.O

Onko multa mennyt ohi jotakin kun en ole ennen huomannut tällaista edellisillä varsoilla vai onko tällä tosiaan jotakin vikaa nyt tuolla jalkovälissä?

  Re: Palleissa jotakin omituista, kertokaas.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.7.17 19:25:20

Tarkastuta, kivestyrä on hengenvaarallinen!

  Re: Palleissa jotakin omituista, kertokaas.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   17.7.17 21:08:21

tyrä tai kasvain?

  Re: Palleissa jotakin omituista, kertokaas.

Lähettäjä: kives 
Päivämäärä:   17.7.17 23:31:44

Siis, jos se on kiveksen takana eikä kivesten keskellä (takaosassa) , niin se on lisäkives, joka ei näy kaikilla.

  Re: Palleissa jotakin omituista, kertokaas.

Lähettäjä: troikkapalli 
Päivämäärä:   18.7.17 07:32:52

Mä otan tänään kuvan ja laitan tänne, kun on niin hankala tällain selittämällä kuvailla tilannetta. Jos joku täällä nyt tosiaan olisi mua viisaampi näissä jutuissa. Olen vain tähän asti katsellut että kivekset eivät vielä ole kunnolla laskeutuneet mutta nyt vain huomasin kun hain laitumelta käytävälle tarkistukselle ja ötökkäkarkotteen laittoon niin näyttikin jotenkin ihan kummalliselta.......

Täytyy sitten varmaan nyt lähemmän tarkistelun jälkeen rimpautella klinikalle jos tosissaan näyttää huolestuttavalta. Onko missään netissä kuvia noista tyräjutuista? yritin googletella eilen mutta melko huonosti mistään mitään selvää sai. Ainakaan mun googletustaidoilla. Mun tuurilla nää jutut sattuu aina just silloin kun oma "hovieläinlääkäri" on jollakin lomalla :(

  Re: Palleissa jotakin omituista, kertokaas.

Lähettäjä: tamma 
Päivämäärä:   19.7.17 08:29:19

Lisäkivestä minäkin epäilen sinun nähneen. Näkyy hyvin etenkin takaa katsottuna. On sellainen "tiittimäinen". Lähtee kiveksestä taaksepäin.

  Re: Palleissa jotakin omituista, kertokaas.

Lähettäjä: pallero 
Päivämäärä:   20.7.17 14:21:33

Jos kuvitellaan että yksi kives on "kyljellään" oleva kananmunan mallinen soikeanpuoleinen pallero ja tämä aloittajan tuntema juttu on siinä kananmunan toisessa päässä eli takaosaan päähän tuntuva puolipyöreä pikku pallukka? Jos näin on on siis kyseessä lisäkiveksen "häntä" mikä siinä tuntuu. Ja ihan normaalia. Kuuluu olla siinä.
Jos molemmissa kiveksissä tuntuu takana tämä pikkupallukan puolikas on se vielä parempi sillä silloin kumpikaan kives ei ole kiertynyt vaan ovat oikein mallikkaasti oikeinpäin kumpikin : )

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.