Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vakuutus varsalle

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   22.4.17 18:13:56

Hei. Millaisia vakuutuksia teillä on varsoillanne? Oletteko kilpailuttaneet eri yhtiöt? Kokemuksia toimivuudesta? Entäpä te joilla ei vakuutuksia ole, miksi näin?

  Re: Vakuutus varsalle

Lähettäjä: raviNeiti 
Päivämäärä:   22.4.17 18:47:36

Mulla ollut aina Fenniassa, mutta eivät vakuuta enään ravureita. Nyt vakuutus lähitapiolassa. Laaja ell vakuutus, vastuu- ja henkivakuutus.Kaikki muut vakuutukset siellä, niin en jäksanut kilpailuttaa.
Just eilen pistin teuraaks vakuuttamattoman hevosen. Koko sinä aikana kun tuo mulla ollut ei olisi vakuutusta tarvinut.Niin en vaan jaksa aina vakuuttaa.
Nyt taas otin varsalle vakuutuksen koska 4 hevosta mennyt monttuun 2v aikana niin tämäkin varmaan menee.

  Re: Vakuutus varsalle

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.4.17 23:09:08

Mulla on laaja IFissä. On kallis, mutta sen sai kätevästi netissä.

  Re: Vakuutus varsalle

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   22.4.17 23:49:58

Mulla myös ifissä, kalliimmasta päästä mutta laaja vakuutus ja pelkkää hyvää olen kuullut. Toki tapiolakin hyvä, etenkin suoraveloituksen suhteen jos jotain tulee.

  Re: Vakuutus varsalle

Lähettäjä: Hm 
Päivämäärä:   23.4.17 10:28:40

Jos emä ei ollut vakuutettu varsan syntymähetkellä, on siinä takaportti vakuutusyhtiölle pitkän aikaa. Vakuutin varsan syntymän jälkeen, se sairastui rhodokokkiin 2kk:n iässä ja kuoli klinikalle. Euroakaan ei LähiTapiolan vakuutus korvannut, sillä ei voitu todistaa saiko varsa rhodokokin jo syntymähetkellä... Kyllä ne löytää porsaanreiät!

  Re: Vakuutus varsalle

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   25.4.17 15:26:43

Lähitapiolasta olen kuullut että esim. suolenkiertymään kuolleesta ei ole saanut korvauksia jos ei ole yritetty leikata. Pohjola taas korvasi meillä tälläisen tapauksen. Lähimpään leikkaavaan sairaalaan olisi ollut matkaa 700km, mutta se ei ilmeisesti olisi riittänyt syyksi lähitapiolalle. Olen aina vakuuttanut ja vakuutan tästäkin eteenpäin kaikki hevoseni.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.