Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  V.T. Ajatus

Lähettäjä: mrs. Smith 
Päivämäärä:   19.4.17 22:49:49

Onko kerrattavissa oleva ori?

  Re: V.T. Ajatus

Lähettäjä: mrs. Smith 
Päivämäärä:   21.4.17 12:20:40

Eikö mitään mielipidettä? O_o

  Re: V.T. Ajatus

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   21.4.17 13:47:37

No miksi se ei olisi?? Mitä sinä siltä haluaisit, hyppyä ja laukkaa vai jotain muuta, mitä?

  Re: V.T. Ajatus

Lähettäjä~*~ 
Päivämäärä:   21.4.17 14:24:24

Vähän suhtautuisin varovaisesti, voisin kyllä kerratakin sopivien yksilöiden kautta, mutta en kovin ahtaasti.

  Re: V.T. Ajatus

Lähettäjä: ttt 
Päivämäärä:   21.4.17 16:02:15

Vaikka V:T. Ajatus onkin hyvä lisä ratsun sukutaulussa eikä paha ravurillakaan, niin en kertaisi, koska se jättää rotevuutta ja isoa kokoa. Osa voi muistuttaa jopa raskasvetoa...

  Re: V.T. Ajatus

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.4.17 21:50:29

Itseltä löytyy luonnostaan melko etupainoinen tamma, jolla lähisuvussa V.T. Ajatus. Orivalintoja katsellessa olen kyllä välttänyt V.T. Ajatuksen kertaamista, sillä jotenkin ollut ajatus että saattaisi vielä korostaa tuota etuosan raskautta, voin toki olla väärässäkin. Ei välttämättä ole sellainen hevonen jota haluaisin itse kerrata, vaikka toki vanhemmat itsessään vaikuttavat enemmän kuin sukutaulussa kauempana esiintyvät nimet. Ei siis olisi poissulkeva tekijä, jos ori olisi muuten oikeasti sellainen jonka tammalle haluaisin.

  Re: V.T. Ajatus

Lähettäjä: Kirsi 
Päivämäärä:   21.4.17 22:31:26

Mulla oli oman suokin isänä v.t. ajatus ja hevosen koko oli alle 150cm, että ei ne kaikki jälkeläiset isoja olleet.

  Re: V.T. Ajatus

Lähettäjä: @ 
Päivämäärä:   22.4.17 01:04:20

Vaikka tuon jälkeläinen näyttäisi raskaalta, on se "korvien välistä" yleensä kevyt.

  Re: V.T. Ajatus

Lähettäjä~*~ 
Päivämäärä:   22.4.17 16:07:20

Olipas Fiiling taas hieno.

  Re: V.T. Ajatus

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   22.4.17 22:39:14

Oli jäätävä.
Meillä turolaisen hyvin kevyen tamman ei. on vanha VT. Niinkuin monella muullakin näkemälläni lahjakkaalla turolaisella.
En epäröisi kerrata sitä jossain kauempana, miksi siitä tehdään tuollainen peikko?

  Re: V.T. Ajatus

Lähettäjä: mrs. Smith 
Päivämäärä:   23.4.17 00:03:34

Oli upea ja ajatukset senku vahvistuu ;) Ei se mulle peikkokaan ole, tarinoita aina vain kuulee :) Vanhemmat olisi molemmat aika sporttisia ja emä oikeinkin ryhdikäs, mistä itse kovin tykkään. 3+4 olisi kertaus.

  Re: V.T. Ajatus

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   23.4.17 11:14:35

Ihan mielenkiinnolla, mistä orista kyse?

  Re: V.T. Ajatus

Lähettäjä: h 
Päivämäärä:   23.4.17 11:53:36

VT Ajatus sukutaulussa tuo usein hyviä ominaisuuksia ratsuun.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.