Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kyvyt esiin, suoritusten kuvaukset

Lähettäjä: Kuvaukset 
Päivämäärä:   7.3.17 17:20:38

Jossain mainoksessa luki että ypäjällä kyvyt esiin suoritukset kuvataan, kai joka paikkakunnalla on sitten kuvaus? Saman maksun joutuu kuitenkin maksamaan muualla.

  Re: Kyvyt esiin, suoritusten kuvaukset

Lähettäjä: Mira 
Päivämäärä:   7.3.17 18:28:15

Viimme vuoden finaalista sai eri maksua vastaan omansa videon. Olisiko nytkin samasta kyse?
Itse kuvattiin karsinnassa.

  Re: Kyvyt esiin, suoritusten kuvaukset

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   8.3.17 00:02:37

Ypäjän toinen karsinta on järjestetty yksityisten tahojen toimesta koska varsinaisen paikat oli täynnä jälleen kerran jo kun julkinen ilmoittautuminen alkoi. Haluavat tarjota lisäpalvelun ihan omasta pussistaan koska joutuvat keräämään myös maneesinvuokrarahat osallistujilta. Ei kai se keneltäkään muulta pois ole? Sitäpaitsi samaa on harrastettu myös muualla samalla tavalla talkoovoimin ennenkin.

  Re: Kyvyt esiin, suoritusten kuvaukset

Lähettäjä: Minttu 
Päivämäärä:   8.3.17 07:51:14

ei ne paikat ollu täynnä Ypäjälle, minä ainakin pääsin ihan normaalisti ilmottautumaan sinne samana päivänä, kun kutsu aukesi.
Ja maneesivuokran joutuu myös Ypäjän I-tapahtuman osallitujat maksamaan, tosin 5e vähempi.

Mutta kuvaus on hyvä idea :)

  Re: Kyvyt esiin, suoritusten kuvaukset

Lähettäjä: hyppyyy 
Päivämäärä:   8.3.17 15:16:17

kannatan, kuvaus myös muille paikkakunnille! Kaikilta otetaan se 50-100e
kuvauksesta olisi voinut mainita ilmottautumisen yhteydessä....aika moni muukin olisi halunnut silloin ypäjälle, jos sellainen vaihtoehto.

  Re: Kyvyt esiin, suoritusten kuvaukset

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   9.3.17 12:52:04

Minä olen myös sitä mieltä, että se 3-vuotistesti pitäisi saada joka paikkakunnalle! On se hiukan eriarvoista, että osa 3-vuotiaista tammoista saa tehdä testin kun asuu riittävän matkan päässä Oulusta tai Etelä-Suomesta!! Ja miksei voisi sitten näyttelytuloksella korvata sitä rakennearvostelua, kun se on ainut "erilainen" asia tammatestissä vs. Kyvyt Esiin suorituksessa??
Taas varsanostajia ja kasvattajia kyykytetään, jotka ei asu Etelä-Suomessa!

  Re: Kyvyt esiin, suoritusten kuvaukset

Lähettäjä: U2 
Päivämäärä:   10.3.17 20:09:33

Kyseiset kyykytetyt eli varsanostajat ja kasvattajat voisivat siis ottaa lusikan kauniiseen käteen ja ilmoittautua reippaasti ensi vuonna karsintojen järjestäjäksi, niin niitä karsintoja kaikkialle muuallekin saadaan! Ihan yhtälailla etelään kuin pohjoiseenkin. Jos kerran niitä 3-vuotistesteihin osallistujia vain löytyy, eikun järkkäämään karsontoja vaan, ja vaikka kymmenen testiä. Ei nämä karsinnat ole minkään liiton järjestämiä vaan ainoastaan koordinoimia, itse tilaisuudet järjestetään paikallisten vapaaehtoisten tahojen turvin.
Että tuntuu joskus tympäisevältä tämä homma. Näitä vinkujia ja arvostelijoita kyllä löytyy, mutta ei näemmä tekijöitä.

  Re: Kyvyt esiin, suoritusten kuvaukset

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   25.3.17 12:04:01

Milläköhän resursseilla luulette yhden varsan vuodessa kasvattavan ihmisen järjestävän KY karsinnat omalle tallilleen? Kyllä RJL:n pitää tarjota tasavertaiset mahdollisuudet joka puolelle Suomea, Hippos mukaanlukien vaikka onkin enemmän ravi-ihmisten järjestö. Saksassa kasvattajia arvostetaan ja kohdellaan hyvin rotujärjestöjen puolelta. FWB:tä ei saada ikinä nousuun jos jokaisella kasvattajalla on erilaiset mahdollisuudet saada kasvattejaan esille!

  Re: Kyvyt esiin, suoritusten kuvaukset

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   26.3.17 21:05:05

Ei hyvä ihme. Ihan samoilla resursseilla kuin useammakin? Kalliimmaksihan se muille oikeastaan tulee koska maksavathan nekin osallistumisensa, yhden sijaan vaikka kymmenen?

  Re: Kyvyt esiin, suoritusten kuvaukset

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   26.3.17 21:07:51

Onko se aloittajalta muuten pois jos ypäjän karsinnoissa joku yksityinen taho tarjoaa kuvaukset? Ei se liitto niitä hoida.

  Re: Kyvyt esiin, suoritusten kuvaukset

Lähettäjä: videointi 
Päivämäärä:   27.3.17 07:26:11

olisi muuten hienoa jos joku kiertäisi videoimassa näitä tapahtumia! Minä ainakin olisin halukas jopa maksamaan viedosta. Kohtuullinen summa mielestäni olisi vielä vaikka 25e/video jos hyvälaatuinen, jos huonoa amatööritasoa niin 15e (heiluu ja särisee).

Ja kuitenkin yhden suoritus kestää sen 10-20 min, niin kyllä tuossa joku heppatyttö pääsisi taskurahoja tienaamaan.
Olisi hienoa!

  Re: Kyvyt esiin, suoritusten kuvaukset

Lähettäjä: Huhuh 
Päivämäärä:   27.3.17 08:23:46

Mikäs heppatyttö noita kiertäisi videoimassa? Ja ihan itse ne karsinnat pitää järjestää jos sellaiset haluaa. RJL on vapaaehtoistyötä, ei siellä kukaan taida palkkaa saada jotta lähtisi pitkin maakuntia järkkäämään tapahtumia. Ja se yksi ei edes riittäisi, vaan aika monta ihmistä tarvitaan.

  Re: Kyvyt esiin, suoritusten kuvaukset

LähettäjäPaukku 
Päivämäärä:   29.3.17 15:25:35

Yhteistyö, yhteistyö ja yhteistyö. Siinäpä kolme tärkeintä asiaa millä karsinnat järjestyy, saattaa järjestyä kuvauskin :).

Meillä saatiin tamma- ja varsanäyttelyyn kuvaajat media-alan opiskelijoista, kyykkäreihin se ei ehkä nyt onnistu, kun ovat viikonloppuna, tallityttöjä ja aktiiviratsastajia olen jo kysellytkin sekä kuvaamaan että puomitytöiksi omaan karsintaan.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.