Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  surkeaa toimintaa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.6.21 22:12:58

Joku taas pahottanu mielen niin viestit katoaa. Ei ole bugi, on ala-arvoisen yylläpidon outo tapa. Antaisi reilusti bannit, vaan ei, toimitaan kun Valkovenäjällä, jos ei miellytä, kadotetaan viestit. Säälittävää

Re: surkeaa toimintaa

Lähettäjä: Keps 
Päivämäärä:   6.6.21 23:48:50

Jep, mulla poistuu taas kaikki ratsastus osioon kirjoittamani viestit..

Lähettäjä: Hmph 
Päivämäärä:   22.9.21 22:18:50

Oletteko koskaan nähneet minkä näköisiä nämä sankarit ovat, jotka tätä foorumia hallitsevat? Perustajahan teki tämän morsiamelleen, joka on heppailija, mutta olisko sankari ollut niin munaton vätys, että sai kenkää naiselta. Joskus näin valokuvan ja naurahdin. Täällähän on ollut vuosien varrella modeeraamassa hyvinkin sakeeta porukkaa ja kuten arvata saattaa perustajan munattomuuden takia sekä moderointi, että palstailijoista suurin osa on enemmän tai vähemmän häiriintyneitä. Miettikää nyt kun eräskin moderaattori ihailee Ernesto Guevaraa ja haaveilee vallankumouksesta, niin onko sellainen sankari nyt ihan sovelias toimimaan moderaattorina jossain keskustelusivulla jossa sana pitäisi olla vapaa.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   24.9.21 12:57:39

Che Guevarahan on tosiaankin erään porukan idoli vielä tänäkin päivänä. Enpä enää ihmettele miksei kaikista asioista kestä oikein puhua...

Päivämäärä:   25.11.21 04:51:42

Miten perustajan ulkonäkö vaikuttaa palstan toimintaan?

Päivämäärä:   25.11.21 22:30:26

Joudutteko muutkin kirjoittamaan useamman kerran ennen kuin viesti menee läpi? Ja silti poistetaan vaikka viesti on asiallinen ja vastaus kysymykseen.

Ihme moderointia.

Päivämäärä:   25.11.21 22:30:54

Joudutteko muutkin kirjoittamaan useamman kerran ennen kuin viesti menee läpi? Ja silti poistetaan vaikka viesti on asiallinen ja vastaus kysymykseen.

Ihme moderointia

Laitan toiseen kertaan niin näkee, kuinka täällä poistellaan viestejä.

Lähettäjä: hölmö 
Päivämäärä:   6.12.21 15:06:33

Olis mukava kerran vetäistä oikeen kunnolla, niinkun pohojalaanen sanoo.
Polisien kertomat asiat poistaavat. Vellihousut saavat tehdä mitä haluavat.

Päivämäärä:   11.12.21 12:36:41

Jahas. Taas rajoitellaan kommentointia. Vain tietty porukka saa olla äänessä. Keille tämä foorumi on tarkoitettu?

Hannu, Valtteri, se muija, oliko se Ansku? Vastailkaa

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   11.12.21 18:01:37

Nyt on mun kommentit pysyneet sekä kännykällä että tietokoneella kirjoittaessa. Mä kyllä luulen, että edelleen on eräs mun tuntema tyyppi täällä ylläpidossa hommissa, kun aikoinaan paljasti olevansa. Sen verran tulee tiettyihin keskusteluihin tuttua kommentointia, missä mun vanhoja asioita ruoditaan edelleen..

Lähettäjä: Hmm? 
Päivämäärä:   13.12.21 23:24:43

"Lähettäjä: .
Päivämäärä: 25.11.21 04:51:42

Miten perustajan ulkonäkö vaikuttaa palstan toimintaan?"

Jaa-a? Tämä on pelkkää spekulointia, mutta jos jantteri ei olisi millään tavalla ns. komeaksi luonnehdittu, vaan on jonkin sortin pallinaama, ehkä vähän ylipainoinenkin ja kaveripiiriin kuuluva yltiöaktiivinen moderaattori on samanlainen, niin vahva epäilys on, että kun tutkitustikin heppahulluissa ei kovin paljoa ole muutenkaan terveitä naisia, saati hyvännäköisiä, niin poitsut haluavat olla sankareita ja toivovat, että pimpsukkaa lohkeaisi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.