Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hevostalli.net myynnissä

Lähettäjävaltteri 
Päivämäärä:   7.11.18 16:10:34

Olen päättänyt laittaa Hevostalli.netin myyntiin. Tähän ei liity mitään dramatiikkaa. Hevostalli.net on nyt muutaman kuukauden yli 19 -vuotta eli tämän palstan syntymä on tapahtunut viime vuosituhannella. Olen tehnyt tämän palvelun ja pyörittänyt tätä enemmän tai vähemmän yksikseni koko palvelun olemassa olon ajan.

Kesällä mietin, että kuinkahan kauan vielä minun ja Hevostalli.netin yhteiselo jatkuu. Näenkö itseni vielä kahdenkymmenen vuoden päästä ylläpitämässä palvelua? Se ajatus tuntui hyvin kaukaiselta. Myönnän, että viime vuosina omat mielenkiinnon kohteeni ovat suuntautuneet yhä enemmän ja enemmän muihin asioihin kuin Internetin ihmeelliseen maailmaan. 19 -vuotta on häkellyttävän pitkä aika ja olisi kyllä hyvä kokeilla tehdä jotain muutakin.

Minulla ei kuitenkaan ole mitään pakottavaa tarvetta myydä Hevostalli.netiä. Olen tottunut tämän palvelun ylläpitoon ja myönnän, että hyvin moni oma päivittäinen rutiinini liittyy Hevostalli.netiin. Siksi tunnen, että nythän on hyvä hetki laittaa sivusto myyntiin. Ei ole mitään kiirettä tai pakkoa. Nyt on hyvä hetki katsoa, löytyykö uutta omistajaa ja ylläpitäjää Hevostalli.netille.

Mitä tulee Hevostalli.netin käytännön asioihin, niin ne eivät tule lähitulevaisuudessakaan muuttumaan. Minä pyöritän Hevostalli.netiä niin kuin olen tehnyt 19 -vuotta ja se ei tule lähitulevaisuudessa muuttumaan miksikään. Hevostalli.net jatkaa pyörimistään aivan kuin se on tehnyt viime vuosituhannelta asti.

Jos tai kun Hevostalli.netin myynti konkretisoituu, niin tottakait kerron tästä asiasta teille. ja jos uutta omistajaa ei löydy, niin sitten minä jatkan Hevostalli.netin pyörittämistä : ).

Myynnin käytännönjärjestelyistä vastaa Advance Team Oy ja Pekka Kiukkonen. Mikäli sinua kiinnostaa ostaa tämä palvelu, niin otathan yhteyttä Pekkaan.

https://www.advanceteam.fi/yritysosto/myytavia-yrityksia/

Pekka Kiukkonen
0500 496 592
pekka.kiukkonen@advanceteam.fi

Pyrin seuraamaan tätä viestiketjua, jos kysymyksiä tulee. Toivoisin että laittaisit kysymyksen Palautteet & Tiedote-osiossa olevaan ketjuun. Pyydän vielä, että mikäli haluat tietää lisää Hevostalli.net ostosta, niin olethan yhteydessä Pekkaan. Itse olen päättänyt, että en puutu enkä kommentoi itse myyntiprosessia.

Terveisin,
Valtteri Vuorinen
Hevostalli.net/tuottaja
Hevostallinet Oy

Re: Hevostalli.net myynnissä

Lähettäjä: sh 
Päivämäärä:   7.11.18 16:32:59

21 v sitten ostin ekan oman ja kiitos tämän palstan aika äkkiä tiesin puhkurista enemmän kuin tallinomistaja, mikä ei kyllä tehnyt minusta yhtään suositumpaa tallilla :)

Kiitos yhteisistä vuosista !

Lähettäjä: tiu 
Päivämäärä:   7.11.18 19:26:10

Onko myyntikriteeri korkein hinta, vai osaavin jatkaja?

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   8.11.18 06:54:37

"Mitä tulee Hevostalli.netin käytännön asioihin, niin ne eivät tule lähitulevaisuudessakaan muuttumaan. Minä pyöritän Hevostalli.netiä niin kuin olen tehnyt 19 -vuotta ja se ei tule lähitulevaisuudessa muuttumaan miksikään. Hevostalli.net jatkaa pyörimistään aivan kuin se on tehnyt viime vuosituhannelta asti. "

Mitä tämä oikeastaan tarkoittaa? Sitä että pyörität siihen saakka kunnes uusi omistaja löytyy, vai sitä että aiot jollakin tavalla pysyä pyörittäjänä vielä uuden omistajan löydyttyäkin? Kappale on hieman epäselvä.

Lähettäjävaltteri 
Päivämäärä:   8.11.18 12:30:45

Hei!

Myyntikriteeri:
Tästä nyt yritän kiemurrella pois ja vastata, että järkevin tarjous kyllä voittaa. Hinta on tottakait yksi tärkeimmistä kriteereistä, mutta kyllä sekin kiinnostaa mitä tälle tapahtuu. Pidän mieleni tässä hyvin avoinna ja mielenkiinnolla odotan minkälaisia tarjousehdotuksia tulee.

Jatkamisesta:
Tuolla hyvin epämääräisellä kappaleella. Hyvä, että tartuit siihen! Tarkoitan lähinnä tuolla sitä, että nämä myyntiasiat eivät tapahdu yhdessä yössä eivätkä yhdessä kuukaudessa.

Terveisin,
Valtteri Vuorinen
Hevostalli.net/tuottaja
Hevostallinet Oy

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.11.18 17:06:50

Jos joku haluaa tulla kusetetuksi nyt, niin ostakaa pois. Tämän firman myynti kun tulee kestämään kymmeniä vuosia, ellei ostaja halua tappaa sitä samantien. Syystä, jota ei voi tässä kertoa. Vai mitä Valtteri?

Lähettäjä: Hannakaisa 
Päivämäärä:   9.11.18 17:37:01

Sitä hintaa pitäisi vähän etukäteen kyllä avata, että on 100€ vai 100.000€ lähempänä..... muuten ei kukaan viitsi edes alkaa sen enempää kyselemään.

Lähettäjävaltteri 
Päivämäärä:   10.11.18 10:45:01

-->Hannakaista

Olethan yhteydessä Pekkaan (yllä yhteystiedot). Hän kertoo sinulle enemmän hinnan muodostuksesta.

Terveisin,
Valtteri Vuorinen
Hevostalli.net/tuottaja
Hevostallinet Oy

Lähettäjä: -.- 
Päivämäärä:   22.11.18 14:37:36

Maltan tuskin odottaa että saadaan uudet modet tänne, nimittäin täältä poistellaan mielivaltaisesti ihan asiallisiakin juttuja ja rettelöitsijät saa rauhassa riehua.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   3.12.18 15:46:23

Taas on poistettu ihan asiallisia viestejä. Niinkin hurjia kuin kissanhiekkaan ja ruokaan liittyviä viestejä. Wtf ihan oikeasti???

Lähettäjä: samo 
Päivämäärä:   11.1.19 23:07:47

Eikö tää ole jo myyty? Lopaska ostanu koko jutun, kun ei muuten pysty kirjoittamaan asiallisesti.

Päivämäärä:   12.1.19 12:56:54

Miksi viestejä katoaa foorumilta?

Lähettäjä: kerro 
Päivämäärä:   12.1.19 13:09:27

samo: ilmoitus ainakin vielä löytyy, mutta kun täällä nyt poistetaan kommentteja noin vaan, niin ei täällä ole noita mainostettuja käyttäjiä enää kohta :D

Päivämäärä:   31.1.19 19:43:09

Miksi sennulasta poistuu
viestejä????????????????????????????????
????????????????????????????????????????
??????????????????????????????????????
??????????????????????????

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   7.7.19 13:02:14

Ei ole ostajaa löytynyt
https://www.finder.fi/Internet-palvelut/Hevostallinet+Oy/Tampere/yhteystiedot/832052

Lähettäjä: Betsy 
Päivämäärä:   29.8.19 15:36:37

Toivottavasti lopetetaan koko p. Jos ei saa muusta kirjoittaa kun anaaliseksistä hevospalstalle niin parempi lopettaa.

Lähettäjä: kiinnostunut 
Päivämäärä:   27.1.20 10:40:14

Sain ko. yritykseltä vastauksen että heillä ko. yritys ei ole myynnissä ja mikään hevostalli.netin sähköpostiosoitteista ei näytä toimivan.

Onko jossain kävijätilastoja ajan tasalla?

Lähettäjä: Jaana 
Päivämäärä:   28.1.20 15:13:10

Huomasin myös saman ettei sähköpostiin ole vastattu, liekö toiminnassakaan?

Päivämäärä:   29.1.20 12:38:28

Ei tule automaattivastausta ettei posti olisi mennyt perille.

Harmi.

Päivämäärä:   24.2.20 12:43:56

Eli viestit luetaan, mutta niihin ei vastata?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.