Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  ot. öitä

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   31.7.10 01:40:53

Mua @!#$ nyt niin ankarasti ettei mitään rajaa. Halusin mennä nukkumaan ajoissa kun huomenna klo 7.45 herätys ja matka Vermoon, mutta eeeeei - oon maannu nyt 1½h sängyssä ja yrittäny nukkua, tuloksetta. Murgh.

Kellään mitään nukkumisvinkkejä? Kaikkea musiikinkuuntelusta silmien pitämiseen kiinni yritetty, ei vaan onnistu. Murmurmur. Tai edes jotain kanssavalvojia? :D

Re: ot. öitä

Lähettäjäyukitora. 
Päivämäärä:   31.7.10 01:46:56

mua ei edes väsytä. ei kyl ihme, ku heräsin niin myöhää.

vois kyllä yrittää mennä nukkumaa, ku ei ole mitään tekemistä :D

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   31.7.10 01:50:01

Mä vaan toivoisin et saisin nukuttua, etten huomenna ihan kuolis... mullon kuitenki tosi täysi päiväohjelma, eka koko näyttelyn ajan pitäs olla kuvailemassa ja sit sen jälkee kavereiden kanssa johonki hengailemaan. :D Kattoo sitten että miten jaksan, muka.

Kohta 2h siitä kun piti olla nukkumassa. @!#$.

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   31.7.10 01:53:42

Nyt vois lähtee seuraava nukkumisyritys. :D Öitä, toivottavasti!

Lähettäjädani 
Päivämäärä:   31.7.10 02:01:37

Nuijanukutus?

Lähettäjä: stiinu 
Päivämäärä:   31.7.10 02:06:19

Väsyttää, mutta ei tee mieli nukkua. Sen sijaan katson typerää tv-sarjaa ja mietiskeln kaikennäköisiä taidejuttuja (en edes tee oikeasti juuri mitään :P).

LähettäjäBri 
Päivämäärä:   31.7.10 03:49:43

oeoe kotkan meripäevät kyl on olllu hyvö olla huomen vois mennä sinne iha omin voimin katte,llaa kuin paljoi viinaksii jälellä lisätkää mesee joskuis hemuli_vaan@hotmail.com jos jolku mennossa huojen meripäiville niiin lisätkää ainakin

hyvä ilta ei virtuaaliheppoja nyt hetkeen kiitos mulle. kiva ilta nöö 2 päivää ja huomenna jos pääsis takas kotiin ei jaksaisi ryömiä porukkojen vierashuoneessa

Lähettäjäreelij 
Päivämäärä:   31.7.10 03:59:29

reelij valvoo valvoo valvoo.. ei oikee vaa väsytä.. huomenna kun muka pitäis jaksaa tehdä jotakin järkevää ja treenata pariakin eri lajia. niin ja tietysti datata. nyt sitten ajattelin aikani kuluksi väsätä ponskin sivuja loppuun ja miettiä jotain järkevää tekemistä. eipä tässä varmaan ole enää järkee mennä nukkumaankaan.

Lähettäjäreelij 
Päivämäärä:   31.7.10 04:17:13

miten musta tuntuu, että aina kun minä menen kommentoimaan jotakin topickia, se vaikenee tyystin :D onko todella näin ettei täällä ole muita valvojia enään?

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   31.7.10 07:31:36

Sallis voitti.

Häräsinki 7.30, kun olin pistäny herätyskellon väärin. Stna. VÄSYTTÄÄ.

LähettäjäMeow 
Päivämäärä:   31.7.10 07:47:53

Hei, mä en oo viel päässy ees nukkuu :D jatkot, jatkot.. -.- mut joo, mä oonki nykyään varattu, JEE.

LähettäjäTroya 
Päivämäärä:   31.7.10 07:54:13

Meow, onneeonnee! :D siis varautumisen johdosta, ei vielävalvomisen.

Mä pääsin eilen nukkumaa vasta joskus kolmen jälkeen ._.'' Vähän reilu 4h yöunet, ihanaa. <333 Ainakin pystyn huomenna nukkumaa!

Lähettäjä: Diamonte 
Päivämäärä:   31.7.10 08:10:52

Mä heräsin jo seittemältä, ihan turhaan ;< En mene vermoon vielä aamulla, ajellaan autolla yhekstoista tonne kymmenessä minuutissa :D Onneks satun asumaan Espoossa ;)

Lähettäjä: hyena 
Päivämäärä:   31.7.10 08:30:51

Diamonte, Mä asun Helsingissä ja ajan tonne kahdes minsas ;>

Jatkaisko nukkumista vai lähtiskö kattoo tyhmii ponei

LähettäjäHimpppu 
Päivämäärä:   31.7.10 09:30:41

Mistä näitä uniongelmia tulee.. D: Miksi justiin nyt. Lohjalle muuton jälkeen oon onnistunu niin hyvin nukahtamaan aina ja nyt tuli ist ongelmat takasin.. Nukahdin varmaan joskus vähän vaille viisi ja heräsin justiin.. Enkä vaan saa enää nukutuks..

Ai niin tänään on Vermossa ohjelmaa.. Pitäkää hauskaa, mä jään kotiin rahapulassa itkemään. :|

Lähettäjä: Blanid 
Päivämäärä:   31.7.10 09:37:37

Mäkin nukuin vähän liian vähän, mut ei ehdi enempää koisia, kun pitäis mennä katsomaan collieita. Ainakin luulis unen tulevan ens yönä, mikä on hyvä, koska herätys huomenna suunnilleen puol viis.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.