Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Re: Toista omistajaa puokkitallille

Lähettäjä: Jessi/JeN 
Päivämäärä:   31.7.10 00:31:26

pysyvä mielenkiinto
- mielellään yli 13, ylärajaa ei ole jos vain tulee toimeen kanssani - 13v täytän 14
- kooditaitoja, ei pakko osata koodata, mutta perushommat hallussa päivittämiseen tms. - jotain osaan
- tekstejä tulee osata kirjoittaa, luonteita tms (näyttö jos mahd) - näyttö http://tekstit.vuodatus.net
- mese - candybear.96@htomail.fi
- sähköposti - candybear.96@hotmail.fi
- luotettava, etkä tee suuria päätöksiä ihan omin päin, keskustelematta toisen omistajan kanssa - Luotettava olen
- kokemusta (näyttö jos mahd)- kokemusta on , näyttöjä en osaa nyt antaa

LähettäjäLotta 
Päivämäärä:   31.7.10 08:11:34

Heippa!

Mä olen 16-vuotias, virtuaalimaailmassa vasta muutaman kuukauden pyörinyt, kouluratsastuksesta kovasti kiinnostunut, kovasti ylimääräistä aikaa omistava ihminen.
Toivon kovasti että vähäinen kokemukseni ei haittaa, sillä opin nopeasti ja koen tälläkin hetkellä osaavani ja ymmärtäväni ihan riittävästi virtuaaliheppailusta, kahden oman, kovin erilaisen tallin pyörittämiseen.

Innostukseni, jos sen saa syttymään, on usein todella pysyvää, ja kun johonkin hommaan ryhdyn, en helpolla anna periksi sen kanssa, ja olen valmis näkemään paljon vaivaa saavuttaakseni sen mitä haluan.

Paheenani voisin mainita laiskuuteni kilpailemisen suhteen. Olen vähän sellainen "kausikilpailija", että kun yhteen kilpailuun hevosia ilmoitan, niin ilmoitan toiseen, kolmanteen ja niin edelleen, kunnes kiinnostukseni kilpailemiseen lopahtaa.

Omistan kaksi tallia, Kontiokorven sekä camargueja kasvattavan, suurehkon tallin, joka tällä hetkellä taukoilee sivujen remontoinnin vuoksi.

Luonteet ja ulkoasut luonnistuu (näistä voin antaa lisää näyttöjä jos vaikka lisäilet mut meseen tai laitat s-postia) ja kuvausmahdollisuudet ovat melko hyvät.

Voin luvata sulle että olen luotettava, eikä aikeinani ole tuhota sun talliasi ;)

Sähköpostini on lillu_ska@hotmail.com, ja samainen osoite toimii myös mesenä.
Lisäile meseen tai laita vaikka s-postia mikäli yhtään tunnuin sopivalta hommaan, niin jutellaan lisää!

LähettäjäLotta 
Päivämäärä:   31.7.10 08:16:36

Niin ja hei, piti sanoa että äidinkieleni on englanti, joten suomen suhteen saattaa toisinaan joitakin ongelmia ilmetä, ei niinkään yleisessä kirjoitusasussa, vaan lähinnä pitkissä ja tosi "suomalaisissa" sanoissa :D

Toisen tallini sivut voin myös mesessä tai s-postitse näyttää, mutta vielä en haluaisi niitä julkaista, kun suurimmalta osalta hevosista puuttuu vielä sivut :)

LähettäjäIri 
Päivämäärä:   31.7.10 10:08:34

Ei haittaa mitään (8

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.