Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Laukkaurheilu #20

LähettäjäWelby 
Päivämäärä:   28.6.10 14:27:12

vol. 20 alkaa nyt!

Edellinen

Re: Laukkaurheilu #20

LähettäjäNerith@work 
Päivämäärä:   28.6.10 14:53:12

Laitetaanpas tähän alkuun nämä villit kisakutsut mitkä edellisen topan lopussa mainittiin:

Sasnak: http://www.createphpbb.com/smearaq/viewforum.php?f=9&mforum=smearaq

Carter: http://www.s8.createphpbb.com/carterracetrack/viewtopic.php?t=9&mforum=carterracetrack

Avoinna täykeille.

LähettäjäNerith@work 
Päivämäärä:   28.6.10 15:42:48

Ja xx:lle on myös kahdet NJ näyttelyt avoinna:

http://www.anfarwol.net/nj02
http://welbyn.net/carter/nj2.php

LähettäjäWelby 
Päivämäärä:   28.6.10 18:21:05

Nostellaan ;)

Lähettäjä: Mira 
Päivämäärä:   28.6.10 23:28:48

Hyvä idea tuo edellisen topikin bloginettilehti, :D Joskus suunnittelin muuttavani TRJ:n (The Racing Journalin) sellaiseksi. Juuri niin, että sinne saa kaikki laittaa juttuja. Olisi ehkä vähän enempi ajantasalla kuin tuollainen missä on vain yksi päivittäjä. Kisoista voisi sitten ensimmäisenä kerkeävä kirjoitella, yms. Eli eihän siellä tarvitse aina omista jutuista turista, vaan jos löytää jotain mielenkiintoista muualta virtuaalisesta laukkamaailmasta voisi sinne kirjoitella. Eli kannatan ideaa! :D

Taas välillä täällä olen käynyt lukemassa. Stormskytakin olen yrittänyt vähän päivitellä. Ulkoasua en ainakaan vielä muuta. Yritän ensin saada kaikki tiedot, yms. ajan tasalle ja sitten mietin tuota ulkoasua. Olen sen verran laiska (eikä aikaakaan hirveästi ole netissä pyöriä), niin laittelen siitostammat yhdelle sivulle ja jalostusorit yhdelle (tai no kahdelle). Helpompi minun sitten päivitellä sivuja. Lisää myös todennäköisyyttä siihen, että kerkiän virt. laukkamaailmassa pyöriä, kun ei tarvitse miljoonaa sivua päivitellä.

Kauheat selitykset mulla. Oon muuten aika pihalla tän hetken virt. laukkamaailmasta. Meseä en enää käytä (kone jumittaa), mutta onko ketään facebookissa? Jos sinne perustaisi (ellei jo ole) jonkun ryhmän laukkaporukalle?

LähettäjäTikkunekku` 
Päivämäärä:   29.6.10 00:57:25

ihanaa ku tännekki tuli nyt noita villejä laukkakisoja täykeille, ku ei ole hirveenä lj:n kalentereista niitä (:
Itsellä tulossa mahd. laukkakisaviiko, joka vain täykkäreille, mutta katotaan ekaksi että hyväksyykö lj edes.

Minä kannatan tuota bloginettilehteä! Mutta kaikkeenhaan tarvitaan salasana, ja eihän sitä kaikille voida antaa? vai onko joku ylläpitäjä, joka laittaa tiedot aina niitä ja lukee läpi. niistä näytetyistä ulkoasuista ykkönen oli kaikista hienoin ja näyttävin.

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   29.6.10 01:35:26

Mä olen myös mielelläni kyllä mukana tossa lehtijutussa jos se toteutuu. :)

Ja mulla on myös facebookissa tunnus, joku facebook ryhmä saattaisi toimia ja mä kyllä liittyisin jos joku sellasen perustaisi.

LähettäjäTikkunekku` 
Päivämäärä:   29.6.10 01:46:43

tangerine muuten, oletkos saanut sen varsan sivut jotka silloin joskus astutettiin sinun miami catin kanssa? Laittelin siihen prismatic muuttaa aiheeseen, sillä kadotin sähköpostiosoitteesi :s

Mutta osoite; http://vtikkunekku.webs.com/horses/lawe.htm

LähettäjäNerith@work 
Päivämäärä:   29.6.10 08:39:42

Hienoa, että tuli kommenttia tuohon lehtijuttuun. Voisin tänään sen laittaa pystyyn :)

Tikkunekku, WordPressiin pystyy tekemään käyttäjätilejä blogin sisälle, eli jokainen talli tai yksityinen henkilö voi sellaisen tehdä. Tosin, pitää tarkistaa vielä, miten se kirjoittaminen onnistuu O.o

LähettäjäNerith@work 
Päivämäärä:   29.6.10 14:17:32

ylöspäin

LähettäjäNerith@work 
Päivämäärä:   30.6.10 08:28:03

Laukkamania -lehti alkaa rakentumaan tähän osoitteeseen bittiponit.net/laukkamania/
Säädän tuon tänään loppuun, mm. kuvien näkyvyyden kans on tuossa etusivulla ongelmaa.

LähettäjäNerith@work 
Päivämäärä:   30.6.10 12:22:38

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   30.6.10 14:35:21

Breeders' Cup preppejä voi nyt varailla täältä.

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   30.6.10 14:36:30

Ei kenelläkään olisi nuoria laukkureita (englantilaisia) myynnissä? Itse olisin kiinnostunut ostamaan, mutta galloperissa kaikki tuntuivat olevan yllättävän epäaktiivisia!

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   30.6.10 14:56:05

Diamonte, Prismaticista voisin ainakin seuraavanlaisia kilpahevosia myydä (en nyt tiiä tarkotatko nuorilla 2-vuotiaita vai mitä tahansa kilpaikäsiä, mutta tarjoan näitä kumminkin): http://welbyn.net/prismatic/Volcanovalley.html
http://welbyn.net/prismatic/Realitycheck.html
http://welbyn.net/prismatic/Appletonfaire.html
http://welbyn.net/prismatic/Fantastichope.html
http://welbyn.net/prismatic/Skiptango.html

Osan noista oon jo myyny kerran, mutta sivuja ei oo kuulunut eikä maileihin vastattu niin oletan, että voin myydä ne uudelleen.

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   30.6.10 14:58:04

Ja äskesestä viestistä tietty unohtu jotain:

Tikkunekku, en ole vielä saanut noita sivuja, mutta kiitoksia niistä kumminkin nyt. :D Lisäilen ne tässä orin sivuille.

LähettäjäNerith@work 
Päivämäärä:   30.6.10 15:12:24

Diamonte, Sasnakissa on myös myynnissä heppoja. Ikävä kyllä ei kovin nuoria, mutta kisaikäisiä silti http://www.bittiponit.net/sasnak/myynnissa.html

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   30.6.10 15:29:17

Fantastic Hope RVC ja Volcano Valley RVC!

Nuo kaksi kiinnostaisivat kovasti! Itse ole vasta laukkaratsastukseen palaamassa (n. puolen vuoden tauko) oleva henkilö. Viime vuosina hevosia on ollut säännöllisen epäsäännöllisesti yksityisinä, kilpaillen kaikki G1-tasolle ja vieläpä yksi muotovalion arvonimelle :D Mitään näyttöä en nyt omista, mutta kyllä googlesta vilkaistuani huomasin esimerkiksi Slyhterin GB hevoseni jättäneen muutaman kilpailun taakseen hakukoneellekin.

Tavoitteena tietenkin kilpaileminen, jälkeläisten jättäminen, kenties näyttelyissä käyminen. Tallini tosin on aivan järkyttävän kesken, etusivu on pelkästään valmis ja idea muista sivuista :D Mikäli suostut myymään keskenkeräiseen talliin (vaikkakin sivut voisin tehdä heti), olisi asia sillä pihvi :)

Ainoa mikä itseäni mietityttää on tuo CAS-ikääntyminen. Muistan kuinka kaikki siirtyivät siihen itseäni lukuun ottamatta, en kun osannut oikein ko. järjestelmää. Varsat siis kilpailevat kolme kuukautta, menevät sitten seuraavalle kaudelle ja siinä kilpailevat kolme kuukautta?

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   30.6.10 15:31:10

Ja siis tässä laukkatalli (pelkkä etusivu...), mutta mikäli rankempaa kilpailu/sivunäyttöä haluaa ratsupuolelta, tässä on :)

Nerith, vilkaisen!

LähettäjäNerith@work 
Päivämäärä:   30.6.10 15:36:38

Diamonte, juu, hepat kilpailevat ihan normaalisti, mutta kisat ruukataa merkata kausittain. Seuraava CAS vuosi vaihtuu elokuussa (en muista mikä päivä), jolloin siis kaikki hevoset täyttävät vuosia. Tällä hetkellä CAS-talleilla on menossa CAS XVI heinäkuu. Täykkivarsat tulevat siis IRL ajassa aikaisintaan puolen vuoden päästä radoille (2-vuotiaina) ja muun rotuiset 9kk kuluttua syntymästä. Pitkä aika odotella, mutta menee nopeaa kun keskittyy kisaamaan vanhemmilla ikäluokilla ;)

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   30.6.10 15:41:58

Diamonte, kyllä mä ne sun mukaas lähetän. :D Sivuja jos sais kahen viikon kuluessa joko tähän topaan tai sit mailiin.

Em, ja Appleton Fairen lähetän mieluusti Driftawayhyn, hyvä vaan jos pääsen noista eroon. :)

Että Reality Checkistä ja Skiptangosta otan tarjouksia vastaan. :D

Pinkistä löytyy muuten aika hyvä CAS-kalenteri missä näkyy myös päivämäärät milloin vuosi vaihtuu ja mikä kuukausi on meneillään.

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   30.6.10 15:43:54

Nerith, kiitoksia! :)

Tuo Painted Black SNAK näyttää oikein hyvältä, lähtisikö mukaan meille Valkyrieen (linkki ylhäällä)? Nyt teen koko ajan 'racehorses' sivua että talli ei ole jäämässä kesken :)

LähettäjäNerith@work 
Päivämäärä:   30.6.10 15:44:56

Diamonte, lähteehän se :)

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   30.6.10 15:52:54

tangerine, Nerith » Sivuja tulee tuossa tuokiossa! Hirveä into jo kilpailemaan! :D

LähettäjäNerith 
Päivämäärä:   1.7.10 21:00:37

Laukkatallit kartalla!
http://www.bittiponit.net/kartta.htm

LähettäjäJenna 
Päivämäärä:   1.7.10 22:12:10

Nerith - Jierda mukaan? Löytyypi Isosta-Britanniasta ja pieni muotoisesti Kentucyn osavaltiosta Valloista. ^^

Lähettäjä: tangerine(läppäri) 
Päivämäärä:   1.7.10 22:44:19

Hei onko toi siihen vanhaan karttaan perustuva koska Starfall (ym. jo lopettaneita talleja) näyttäisi olevan listoilla? :D

Starfallin voi ainakin mun puolestani sieltä poistaa koska Prismatichan oikeastaan nykyään on Starfall.

LähettäjäNerith@work 
Päivämäärä:   2.7.10 08:28:48

tangerine, juu, tuo on tosi vanha kartta! :D Nakkasin nyt vain nettiin esille päivittämättömänä.

Päivittelen karttaa tänään.

Lähettäjä: Silent 
Päivämäärä:   2.7.10 16:11:36

Jes, maailmankartta on palannut :) Ehdinkin sitä jo kaipailla. Cullamore's Thoroughbredsin voi lisätä myös Dom. tasvallan kohdalle, sitten kun ehdit ;)

Laukkamaailma on kyllä aika paljon kehittynyt siitä, kun viimeksi olin mukana, ts. kaikki mitä joskus ideoin ja osittain aloitin, on alkanut toimia. Tosi hienoa! Aloin muuten miettiä, pitäisikö allowance-ottaa tuosta tasolistasta pois, sehän on kuitenkin vaan lähtö, jossa on määritelty jotenkin osallistumisoikeus. Esimerkiksi joku lähtö voi olla vain kimoille hevosille, mutta silti GIII-tasoa.

LähettäjäNerith 
Päivämäärä:   2.7.10 16:37:26

Minun mielestä tuo Allowancen vois edelleen pitää tasolistalla, koska tasoja on muutenkin aika vähän. Maidenin voittaneita ei oikein heti haluaisi Grade tasolle laittaa..

LähettäjäTikkunekku` 
Päivämäärä:   2.7.10 17:09:01

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=958359&t=958359
Tein ihan ensimmäiset onnistuneet laukkakisoihin, toivottavasti email pelaa tällä kertaa :s

LähettäjäTikkunekku` 
Päivämäärä:   2.7.10 17:28:14

Tietenki meni jotakin pieleen, menin katsoon uudestaan sitä kisakalenteria ja huomasin että ässä unohtu tallin nimen perästä:D Unohin varmaan kirjottaa siihen kutsunlähetykseen sen oikein, no ensikerralla sitten.

LähettäjäTikkunekku` 
Päivämäärä:   2.7.10 17:43:29

Kiitos kiitos tosi paljon! :D

Mutta Nerith, aiotaanko siis se allowance poistaa siitä?

LähettäjäNerith 
Päivämäärä:   2.7.10 20:32:27

Tikkunekku, ei tuosta ole vielä mitään muuta puhetta ollu kuin mitä Silent ekan kerran mainitsi täällä :)

Laukkamania alkaa olemaan vihdoin sellaisessa ulkoasussa, mistä pidän! Kirjoittajaksi saa rekisteröityä, mutta rekisteröitymisen jälkeen minulle pitää ilmoittaa halusta olla kirjoittaja, jotta voin antaa tietyt oikeudet siihen :)

Ohjeet kirjoittamiselle ja kuvien laitoille ovat tulossa, joten ehkä vasta niiden julkistamisen jälkeen kannattaa alkaa juttuja kirjoittamaan ;)

Mitä mieltä olette noista kategorioista? Jalostus, Kilpailut, Kannanotot ja Muut uutiset.

Lähettäjä: Silent 
Päivämäärä:   2.7.10 23:41:30

Olet kyllä Nerith oikeassa siinä, että tasoja on melko vähän. Häiritsee vaan sinänsä, jos haluaisi järjestää jotain erikoiskisoja vaikka suurkilpailujen yhteydessä, ja allowance-nimike sitten sekoaisi tuon tasonimen kanssa.

Lähettäjä: Nerith 
Päivämäärä:   3.7.10 12:49:22

nosto tällekkin päivää

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   3.7.10 14:53:00

Heitän nyt tänne että olis pari Prismaticlaista tulossa myyntiin:
- Reality Check RVC (oikeasti 5v), Magnetic Majorityn isälinjasta ja upeasta periyttäjätammasta.
- Danceforthecourt RVC, hyvin aloittanut Triple Crown voittaja SJ Ethnarch Dancen orivarsa - tämäkin loistavasta periyttäjätammasta.
- Sivuton CAS XIII syntynyt ori Bright Ambassador RVC yhdistelmästä Echoes RVC x Divine of Shade. Koska tää ei ole kisannut niin on myös mahdollista saada tammana mikäli sukupuoli on se este. Isukki löytyy Googlen välimuistista ja sille on tulossa sivut nettiin, mutta FTP ei nyt toiminut niin en saanut niitä tähän hätään.

Lähettäjä: Hessi 
Päivämäärä:   4.7.10 02:00:29

Laukkapuoli on näköjään nyt oikeasti heräilemässä. :D

Itseäkin kiinnostaisi Laukkamaniaan kirjoittaminen, mutta totesin, että en ehkä kumminkaan viitsisi. Tallissahan on, mitä, ruhtinaalliset neljä kilpailevaa laukkuria tällä hetkellä. :D Itse asiassa yhden pitäisi lopettaa ura iän vuoksi, mutta koska tamma aloitti niin myöhään kunnon kilpailemisen, niin päätin antaa sille mahdollisuuden. Viime kuussa oli tarkoitus astuttaa kaksi meidän siitostammaa, mutta (YLLÄTYS YLLÄTYS) se jäikin sitten. Noh, ehkä sitten ensi vuosituhannella saan ne varsat tehtailtua...

Lähettäjä: f 
Päivämäärä:   4.7.10 02:56:32

Tuo Laukkamania-blogi vaikuttaa tosi kivalta, toivottavasti siitä nyt tulee oikeasti aktiivinen!

LähettäjäDiamonte 
Päivämäärä:   4.7.10 09:27:37

tangerine » Reality Check RVC meille Valkyrieen? Lisää kilpailuikäisiä olisin jatkuvasti ostamassa, joiden suvut natsaavat omien hevosteni kanssa! :) Tavoitteena G1-luokat, mahdollisesti näyttelyt sun muut :D

---

Tuo laukkamania näytti muuten kivalta, hyvä että saadaan kaikki ajankohtaisuudet yhden sivun alle! :)

Päivämäärä:   4.7.10 10:38:07

Jep, toivotaan että saadaan porukan mielikuvitus lentämään ja juttuja lehteen ihan päivittäin! :D

LähettäjäNerith 
Päivämäärä:   4.7.10 14:52:18

Laukkamaniaan rekisteröityneet ja kirjoitusintoiset voivat vaikka haluatessaan huudella mesessä nerithin@gmail.com niin annan teille oikeudet kirjoittamiseen :) Tai säpökin käy.

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   4.7.10 21:05:19

Em. & Diamonte, viekää vaan mukananne heidät. :)

Tosiaan ton Reality Checkin sivuilla on vielä sen isän vanha osoite, mutta siitä pitää muuttaa vaan suklaatiikeri.net bittiponit.netiksi niin eiköhän toimi. :D

Pitänee tässä tän päivän aikana rekata tonne Laukkamaniaan jahka nyt saan hiukan koottua itteäni viikonlopun jäljiltä.

Päivämäärä:   6.7.10 13:27:37

nosto

Päivämäärä:   7.7.10 20:33:22

nostoa

Lähettäjä: Mira 
Päivämäärä:   7.7.10 23:54:01

Kohta olen saanut puolet orisivujen urakasta tehtyä. Puuttuu enää kolme viimeistä seuraavalta sivulta http://stormskystable.webs.com/orit2.html + sitten suku- & jälkeläis- & kisakalenterisivu. Pitäisi tässä nyt saada noi tehtyä, niin sitten ei enää kovin paljoa ole tehtävänä ennen kuin Stormsky on päivitetty.

Tuolta orisivulta, jos haluaa vilkaista, niin muutama ori on aika kivasti pärjännyt, ;) Esim. Stormsky's Dynamic xx (i. Sasnak Dynamite, e. Miller's Maiden), Win Scream SKY xx (i. Scorn, ei. King of the Storm), Gleam Soldier SKY (i. RMS' Soul of Soldier, ei. Redrock Unbroken) ja Memento Mori (suku evm). Näin pari mainitakseni, :D

Joskos me tästä pian päästään kunnolla palaamaan, :D

Päivämäärä:   8.7.10 10:18:27

Oi, onpa hienoa että Dynamiten poika on mennyt noin hyvin! Tämä pitää muistaa sitten kun tarvitaan oria tammoille :D

LähettäjäVirginia 
Päivämäärä:   8.7.10 11:08:17

Tietääkö kukaan mitään Fikivin tai Il'yan tilanteesta?
Fikiviin varattiin meiltä jo toukokuussa muutama hevonen, laittelimme mailia tuossa muutama päivä sitten, että vieläkö kiinnostaa, kun ei ole sivuja kuulunut eikä koneja näy sivuilla, muttei ole tullut vastausta. Ja Il'yan järjestämän Zala Cupin (ynnä muutaman preppilähdön) tuloksia odotellaan jo kovasti ainakin meillä.

Päivämäärä:   8.7.10 11:21:33

Fikiviin ostettiin meiltä heppa tässä ehkä pari viikkoa sitten. Mitään ei ole kyllä sen jälkeen kuulunut sieltä päin... Il'yan tilanteesta en tiedä.

LähettäjäGreyhound 
Päivämäärä:   9.7.10 13:14:27

Olisiko kenelläkään myynnissä nuoria tai kilpailuikäisiä englantiaisia? Varsinkin lyhytsukuiset / harvinaisemmista suvuista olevat hevoset ovat haussa. Tulisivat Slitheeniin. Sivut ovat vielä kesken, mutta yhden hevosen sivut löytyvät.

LähettäjäGreyhound 
Päivämäärä:   9.7.10 13:15:57

Siis http://www.slitheens.webs.com/h/acrobait

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   10.7.10 21:37:30

Prismaticin laukoista tulee tänään tulokset. Pahoittelen hirveästi että on kestänyt näin kauan, mutta oon nyt kuluneella viikolla ollut kotona koneen ääressä ehkä yhteensä 4 tuntia ja sekin on mennyt kaikkeen muuhun koneen ollessa mikä se nyt on (mm. avaa Tulikettua sen 20 minuuttia).

LähettäjäNerith 
Päivämäärä:   10.7.10 22:28:20

Mitenköhän tuon Laukkamanian saisi nyt kiinni tähän hommaan. Tietty pitäis vielä fiksailla sitä lisää, mutta muutamat sinne on jo rekanneet ja luvat kirjottamiselle saaneet ;) Niin ja muistuttaisin, että lehti on avoin aivan kaikelle laukkaurheilulle, sisältäen siis ponit ja muut rodut.

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   11.7.10 02:35:22

Mun onkin pitänyt kirjottaa jo tonne Laukkamaniaan, mutta en oo vaan yksinkertasesti ehtinyt. Kamalaa kun kesällä pitäis istuu vaan ja olla mutta allekirjottanut on vaan juossu ympäri kaupunkia. :D

Nyt olis muuten kaks kivaa vanhempaa hevosta taas myynnissä Prismaticista, en jaksanut tehdä erikseen topicia näistä joten heitän ne tähän:

6v xx-o Boulton of Shade, menee vaikka suoraan siitokseen mikäli uusi omistaja näin haluaa. Kuusivuotiskauden statistiikka näyttää tältä: 3: 0-1-0-1, 141 400€

4v xx-t Dosvidania RVC, startannut noiden kisojen lisäksi Royal Silver Memorialissa ja tuli yhdeksänneksi.

LähettäjäGreyhound 
Päivämäärä:   11.7.10 10:28:31

Lähtisikö Dosvidania RVC mulle Slitheeniin? Linkki ylempänä.

LähettäjäWelby 
Päivämäärä:   11.7.10 12:54:51

Ekaa kertaa tuli botit? :O

LähettäjäWelby 
Päivämäärä:   11.7.10 12:55:45

Mäkin pistän muutamia myytäviä tähän. Kisatiedot löytyy täältä (juuri päivitetyt), ja vanhemmat listattuna täältä.

Mambo No. 5 CTB
Carat CTB
Teetotaler CTB
Overcome CTB
Whiteness CTB
Devil's Shine CTB

Erityisesti kaksi vikaa tammaa olisi hienoa saada vielä laukkaradoille / suoraan siitostammoiksi, koska suvuista tykkään niin hirmuisesti :) Myös neljä ensimmäistä olisivat aika helmiä varmasti siitoshevosina, mutta radoillekin saa vielä laittaa koittaa onneaan..

LähettäjäGreyhound 
Päivämäärä:   11.7.10 15:20:26

Mambo No. 5 CTB ja Carat CTB kiinnostavat. Uskallatko mulle myydä Slitheeniin? Kummatkin kilpailevat vielä jonkin aikaa ja sen jälkeen siirtyvät siitokseen.

http://slitheens.webs.com

LähettäjäWelby 
Päivämäärä:   11.7.10 18:01:39

Botit taas

LähettäjäWelby 
Päivämäärä:   11.7.10 18:01:59

Greyhound: Kyllä uskallan :) Sivuja jos saisit ilmoteltua parin viikon sisällä Carterin mailiin? cartertbs@gmail.com. Slitheenin otsikko muuten näkyy näin.

LähettäjäJenna 
Päivämäärä:   11.7.10 18:07:22

Tuota tuota... Osallistuin Monnin kanssa BC preppiin ja sijoituttiin 3. niin pääseekö ori nyt sitten osallistumaan varsinaiseen BC:hen? Ja jos pääsee niin kauanko osallistumisoikeus on voimassa?

http://www.s8.createphpbb.com/prismpark/viewtopic.php?t=50&mforum=prismpark

Ja teidän, että mahdollinen osallistumisoikeus on vain tuohon tiettyyn luokkaan.

LähettäjäLinda 
Päivämäärä:   11.7.10 18:13:57

On se nyt @!#$ kumma kun ei ihmiset osaa tehdä omia ulkoasuja. Enkä käsitä miten joillakin on oikeasti pokkaa kopioida jonkun toisen tekemä ulkoasu alusta loppuun hyvällä omatunnolla.

Greyhound, viitsisitkö hieman selventää millä motiivilla kopioit ulkoasuni? Sinuna aika nopeasti poistaisin sen sivuiltasi.

http://shockk.net/trivalia/lilja.htm

Eikä ole ensimmäinen kerta kun joku heppapuolella tekee tämän.. kai jotkut sitten ajattelee, että virtuaalikoirilla ja hevosilla ei ole mitään yhteyksiä, eikä kukaan koirapuolelta koskaan eksy sellasen tallin sivulle missä on koirapuolelta kopioitu ulkoasu.

LähettäjäWelby 
Päivämäärä:   11.7.10 18:26:41

Jenna: Kyllä on hyväksytty :) Osallistumisoikeus kestää 6 CAS-vuotta (lukuunottamatta juvenile-lähdöt, jotka on tietenkin tarkoitettu vain kaksivuotiaille).

LähettäjäGreyhound 
Päivämäärä:   11.7.10 19:39:42

Linda T., olen todellakin hyvin pahoillani! Poistan ulkoasun heti! En tiennyt ulkoasun olevan tekemäsi, muuten en olisi laittanut sitä sivuilleni. Se oli tarjolla uudella, tuntemattomalla kopiointisivustolla. Juuri vierailin sivuilla. On lopettanut (liekö joku muu huomauttanut jo aikaisemmin)... Sivuilla oli vain tuo yksi ulkoasu, joten muita on tuskin on levitetty.

Omistajan Gillin osoitetta ei enää ole, mutta muistan sen: vkelpie@gmail.com

Tuhannesti anteeksi, sinulla on syy olla vihainen, todellakin. Luulin jo olevani onnekas kun löysin noin upean vapaastikopioitavan. Poistan heti, kiitos kun kerroit!

Ja sen sivun osoite: http://sahramin.webs.com/

LähettäjäLinda 
Päivämäärä:   11.7.10 20:40:36

Greyhound, ok, mutta mistähän tiesit että olen Linda T., kun en käsittääkseni maininnut sukunimeäni? :)

LähettäjäGreyhound 
Päivämäärä:   11.7.10 21:06:15

Olen liikkunut joskus vuonna 2009 turrilassa (viimeksi 2009 loppuvuonna) ja muistan kyllä shockk.netin ja mm. Nitan sivut (: siitä tunnistin.

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   11.7.10 22:13:23

Greyhound, vie vain Dosvidania mukanasi. :) Sivuja parin viikon sisällä mailiin tai tähän (jos tarvitset lisäaikaa niin ilmoittele)

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   12.7.10 13:41:04

Ei kukaan sattuisi tietämään muuta keinoa siirtä sivuja nettiin kuin nuo ilmaiset FTP-ohjelmat (FileZilla, SmartFTP yms), koska tää kone ei jaksa pyörittää kumpaakaan. :P

Eli Prismatic pysyy jonkin aikaa päivittämättömänä, minkään ostamani hevosen sivut eivät ilmesty toistaiseksi nettiin koska en yksinkertaisesti pysty niitä siirtämään sinne.

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   12.7.10 19:56:38

tangerine: Eräässä topikissa mainittiin netissä toimiva ftp-palvelin. En siis ole itse käyttänyt, joten en tiedä miten toimii (vai toimiiko lainkaan :D).

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   13.7.10 00:50:48

Tuire, oi että, toimii kuin unelma. Kiitoksia! :D

LähettäjäWelby 
Päivämäärä:   14.7.10 11:40:46

Myynnissä myös SILVERBELL CTB (Agave's Peacemaker x Silverdale SNAK), tiedot löytyy Carterin sivuilta.

LähettäjäWelby 
Päivämäärä:   15.7.10 20:01:44

Ylöspäin.

LähettäjäNerith 
Päivämäärä:   16.7.10 14:01:14

Nostellaanpa tätä.

Tästä on varmaan aikaisemminkin ollut puhetta, mutta kyselläänpä uudelleen; oletteko kuinka järjestäytyneet kilpailemaan tietyillä ratapohjilla?

Sasnakissa aletaan oikeastaan vasta nyt kiinnittämään kunnolla siihen, millä pohjalla kukin heppa juoksee. Suurin osa taitaa olla hiekalla menijöitä, mutta nurmijuoksijoiden määrä on kivassa nousussa :) Sekamenijöitä on myös.

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   16.7.10 16:55:02

Mä oon jo pidemmän aikaa (jostain vuodesta CAS VIII) vahdannut Prismaticissa sitä, millä pohjalla mikäkin hevonen on parhaimmillaan. Vaikka kyllä noita sekajouksijoitakin on aina Prismaticista löytynyt - ja varmana tulee myös löytymään.

Jotenkin tuntuu että Prismaticissa ovat alkaneet noi nurmijuoksijat pärjäämään paremmin, mikä ei sinäänsä minua haittaa, vaan lisää lähinnä realistisuutta siihen nähden että Prismaticin päätila kumminkin sijaitsee Euroopassa.

Lisäksi mulla on muutama ori, jotka tuottaa ihan tykkejä nurmimenijöitä, mutta hiekalla jälkeläiset eivät ole mitenkään ihmeemmin pärjänneet.

LähettäjäQuinton 
Päivämäärä:   17.7.10 19:59:23

Meikällä on nyt pieni ongelma siitoshevosten sivujen kanssa, jossa te saatte auttaa... Eli mitä te kaipaatte tietoonne laukkapuolen siitoshevosen sivuilta? Jotain erilaista tammoilla kuin oreilla?

Routen kisahevosten sivut ovat nykyisin tällaiset, vain jotain hieman lisää tähän, vai ovatko Routen siitoshevosten sivut tällaisenaan juuri sopivat?

LähettäjäTaija 
Päivämäärä:   19.7.10 10:17:09

Quinton, mielestäni nuo sivut ovat hyvät :) Routeen muuten liittyen, olen etsinyt sivuilta sähköpostiasi tuloksetta kun siitosoriesi perään haikailin. Sen jos saisi näkyville niin hienoa :)

LähettäjäNerith 
Päivämäärä:   19.7.10 13:17:05

Quinton, minä laittaisin vielä tuohon siitoshevosten ns. etusivulle myös emän ja isän nimet :) Muutoin näyttää ok:lta.

LähettäjäQuinton 
Päivämäärä:   19.7.10 13:41:25

Taija, eikö sitä olekaan siellä? :O On pitänyt kyllä laittaa, jäänyt jostain kumman syystä... Mutta laittelen yhteystiedot tänään Routen etusivulle ja jos vaikka saisin oikein tuonne stud-puolelle kirjoitettua siitosorien jalostuspalvelustakin...

Nerith, voisi tosiaan olla hyvä idea :>

LähettäjäTaija 
Päivämäärä:   20.7.10 08:09:01

No nyt on :)

Plää.. mistä saisin intoa rustata about miljoonalle varsalle sivut?! Il'yassa kun syntyi CAS XV -vuonna 47 varsaa joista 38 jää minulle :D Onneksi CAS XVI -vuonna ei syntynyt yhtään varsaa, sillä vuonna CAS XVII syntyy 65 varsaa, joista vain 5 on kelvannut muualle.. Voi voi..

LähettäjäTaija 
Päivämäärä:   20.7.10 10:15:54

Welby, Il'yassa on 48 siitosoria :'DD

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   20.7.10 11:15:28

Taija: Mie en vaa viittin ottaa kahta tekkeä enempää, ku silloisessa topassa sanoit, että myyt ainoastaan viisi tekkeä :D Kun sanoit jotain sellaista, että myyt molempia rotuja suhteessa saman verran.

Mulla taasen on enää yksi ainoa siitostamma seitsemän orin rinnalla! Kisauksessa tammoja sitten onkin varsin kivasti, mutta kahta lukuunottamatta ne ovat startanneet enintään viisi kertaa :/

LähettäjäTaija 
Päivämäärä:   20.7.10 11:43:01

Tuire, jep kun haluan pitää ahalteken pääkasvatusrotuna, mutta se ei onnistu kun RBSH:t ei mene oikein kaupaksi :D

LähettäjäNerith 
Päivämäärä:   20.7.10 12:16:36

Taija, huhhuh! Jopas teillä on varsoja syntyny :D Meillä sentään on taidettu enimmillään pysyä siinä 30 kipaleen kohdalla.

Siitoshevosissa alkaa olemaan isompia ikäluokkia siinä 20-ikävuoden hujakoilla joten saa alkaa nakkelemaan niitä eläkkeelle. Tähän mennessä kun on ollu vain yksittäisiä eläkkeelle laittoja kun taas uusia on tullu joka vuosi siitokseen.

LähettäjäGreyhound 
Päivämäärä:   20.7.10 13:23:38

Welby ja tangerine, alan tehdä sivuja kunhan saan uuden tällä kertaa varmasti laillisen ulkoasun sivuille. Jos aateliton.netin admin vastaa niin muutetaan sinne eli websiin tulee vain väliaikaiset sivut.

LähettäjäTaija 
Päivämäärä:   21.7.10 07:35:07

Welby, laajenna ihmeessä! :D On hauskaa kuitenkin huomata kaikkia hevosiaan selaillessa että esim. tammalla ja orilla on saman hevosen kuvat ^^ Ei voi mitenkään muistaa mitkä kuvat on käytössä :'D

Em., hah :D Katso ihmeessä täältä: http://nemirtingas.com/ilya/toiminta.php mieleisiäsi jos haluat auttaa :)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.