Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  ot / puhetulva

LähettäjäLaura L. 
Päivämäärä:   8.2.10 21:20:15

Mitäs ihmisten iltoihin? :)

Meillä lähti mies hetki sitten takaisin työhön, jolla on tarkoitus ja mä kotiuduin. Nyt pärrään täällä kun tän päivän salkkarit ei vielä näy katsomossa jajaja...

Kanihäkkiä etsin yhä :D Yksi varteen otettava ehdokas on löytynyt, mutta vielä toinen pitäis löytyä..

Jännittääkin vielä. Huomenna pitäis soittaa Kangasalan amiksen opolle ja kysellä vähän, että ottaisko ne mut kouluun vai ei.. :O Selviää. Jos ne ei ota, niin mitä mä sitten teen? Etin Kangasalan amatsusta toisen alan.

Re: ot / puhetulva

Lähettäjäriella. 
Päivämäärä:   8.2.10 21:23:04

huuui oon ihan taivaissa jos miun "ihastus" suostuu lähtemään vklp leffaan, oli jo saavutus miulta että kysyin sitä siltä. ja toinen miks oon ihan taivaissa ku se laitto mesessä sydämen lähtiessään. epätoivoista, tiedän :DD

tänään kylällä otin taas pölinää ja olin _märkä_ ku pääsin kotiin eli siis uin lumihangessa kirjaimellisesti ku jätkät vähä innostu D:

LähettäjäQwee 
Päivämäärä:   8.2.10 21:24:02

Huoh, töitä paiskinu koko hemmetin päivän, onneks huomenna iltaan.

Saakeli että nykyään saa busseista huonoa asiakaspalvelua, kuski haukku mua viis minuuttia ja haukku viel ihan pystyyn @!#$ -.-''

Työpaikalla oli kolme apinaa (samanikäisiä jätkiä) tyhmiä kuin saappaat. HUOH!

Okei, koneille en oo mitään jaksanu tehä. huomenna nukun pitkään, nukun, nukun ja sit lähen töihin.

Lähettäjäbill 
Päivämäärä:   8.2.10 21:24:07

Yritän parannella itteäni rajusta oksennustaudista. <69 Pari päivää menny nyt siihen malliin, ettei ole voinut edes maata paikoillaan ilman koko kroppaa polttelevia kipuja. ;_________;

26 yötä nukuttavana. <3

LähettäjäJuli 
Päivämäärä:   8.2.10 21:24:50

Mun vuokrahevosella on ähky, enkä oo päässyt ratsastelemaan nyt hetkeen :--( raukkaparka oli pahassa kunnossa vielä sunnuntaina, tänään jo itseasiassa ihan terve, huomenna katsotaan vielä vähän tilannetta voiko liikuttaa ja noin, kun tänään on kuitenkin viettänyt vapaata.

Kävin myös tänään hiushoidossa <3 Toisen vuokrahevosen omistaja opiskelee parturi-kampaajaksi, teki ilmaiseks superhyvän hoidon :-) sitten tällä viikolla se lupas vielä leikata ja värjätä mun hiuksia, ilmaiseksi ofc. ;) Kivoja nää suhteet.

Huomenna alkaa työharjoittelu iltapäiväkerhossa, vähän jännittää - oikeastaan aika paljonkin. En oo ikinä käynyt siellä päinkään, pitää toivoa että tulee kiva kuukausi siellä.

Ja kalvaa, autossa on jatkuvasti jotain sähkövikoja. Vois myydä koko rotiskan pois niin pääsis siitäkin rahansyöjästä eroon -__-

LähettäjäLaura L. 
Päivämäärä:   8.2.10 21:25:02

riella, tsemppiä sulle ja "sulholles" ;) Mä saan tänäkin päivänä vielä jonkun kouristuskohtauksen jos mieheke laittaa viestin perään <3, se kun ei sitä tosiaankaan usein tee :'D (2½vuotta seurusteltu)

LähettäjäLaura L. 
Päivämäärä:   8.2.10 21:26:44

Qwee, bussikuskit on tosiaan täälläkin päin ihan erilaisia kuin esim. 4-5 vuotta sitten, kun vielä busseilla kuljin. :P

Lähettäjäyukitora. 
Päivämäärä:   8.2.10 21:27:44

Laura, kyllä ne sut sinne varmana ottaa :)

riella, eikä ole epätoivoista! :D

Qwee, missäs sä olitkaan tekemässä töitä? en muista enää :D

bill, koetappas parantua ni 24 yön päästä oot ihan kunnos ku lähetään.. vähän seikkailemaan Helsinkiin :D

huoh, vaihtuu huomenna jakso ja katsotaan miten selviän hengissä tuosta päivästä. sentään yhdeksään meno aamulla ja köksää vielä ihan kivasti siinä. ruotsin kokeeseenkin pitäisi pikkuhiljaa alkaa lukea :D

Lähettäjäriella. 
Päivämäärä:   8.2.10 21:28:43

haha, miulla meinas sydän hypätä kurkkuun ku näin teki :DD katellaan nyt että mitä tästä ylipäätänsä tulee, oon menossa syksyllä samaan paikkaan opiskelemaan kun missä tämä jätkä on mutta se onkin sitten vikaa vuotta siellä >:

LähettäjäLaura L. 
Päivämäärä:   8.2.10 21:29:21

yukitora, toivotaan kans :). Mulla kun on jo yks perustutkinto ns. rinnakkaisalalta (käytynä catering-alan pt ja nyt hakemassa elintarvike alan pt'lle)

Lähettäjäriella. 
Päivämäärä:   8.2.10 21:30:14

ja noista bussikuskeista tuli mieleen ku viime viikolla linkka tuli meijän pysäkille ja odotti niin pitkään et älyttiin mennä jonoon ku yleensä rynnitään oikei kunnolla, sit se aukas oven ja tuli siihen ovelle "ei teillä noin kiire oo kouluun.. tai takapenkille" ja laski sitte meijät sisään :D

Lähettäjä: shonna 
Päivämäärä:   8.2.10 21:31:43

Käytiin koiran kanssa lenkillä ja hitto se tottelee vapaana hyvin. :) Hihnassa saa komentaa jatkuvasti mutta vapaana tulee pyynnöstä heti vierelle ja pysähtyy kaukaakin. :) Tykkään<3

LähettäjäQwee 
Päivämäärä:   8.2.10 21:36:24

riella, mut toi kuski haukku pystyyn siitä et maksoin 3,50e matkan viidelkympil plus sitten se sisällytti siihen kaiken alkaen mun tyhmyydestä, ulkonäöstä ja puhetavasta. Että terve vaan >.<''' Etupenkin mummot vielä lisäsi vettä myllyyn ja yks moitti mua ko en sanonu ees kiitosta ko lähin bussista. "ompas noi nykyajan nuoret törkeitä ko ei kiitosta voi sanoo", meinas siin tulla liuta sivistyssanoja sille mummolle asiakaspalvelusta :''>

LähettäjäJuli 
Päivämäärä:   8.2.10 21:41:50

Huh, luojan kiitos oman auton kanssa on säästynyt noilta karmaisevilta bussikokemuksilta - melkein herahti sulosanat suuhun jo vain ajatuksestakin millaisia kuskeja ja matkustajia ootte nähneet, ei todella oo ikävä niitä :---D

Mulle ja luokkalaisille alkoi myös joskus joku mummeli kimittämään, kun tultiin muka niin äänekkäästi bussiin ja oltiin röyhkeitä (ja mitvit?) mut onneks yks mein luokkalainen nuori herra osas sanoa mummelille takaisin ja hiljeni loppuajaks, vaikka mulkoilikin meitä kiukkusena ku härnätty siili.

Lähettäjä: Heidi M. 
Päivämäärä:   8.2.10 21:43:11

Nukkumaan aattelin raahautua ihan kohta :)

Oon vaan niin kyllästynyt itteeni. En mä tiedä mitä pitäisi sanoa. En ole nukkunut kolmeen viikkoon kunnolla kun nähnyt ihania painajaisia. Oon ollut ihan töööt. Ehkä psyka voisi määrätä mulle unilääkettä kun meen sinne seuraavan kerran, ei ne sen määräämät ole auttanut yhtään, paitsi etten enään heräile öisin. Elämä ei silti täysin heitä härän pyllyä, voisi se huonomminkin mennä vaikka mä en keksi nyt mitään mikä menisi tällä hetkellä hyvin.

Olette varmaan kyllästyneet jo mun angstivuodatuksiin :D.

Lähettäjä: shonna 
Päivämäärä:   8.2.10 21:44:02

Qwee, no on se aika vittumaista maksaa 50€'n setelillä ton hintanen matka. Ota huomioon että varsinkin kaupunkialueen busseilla on tosi rajallinen vaihtokassa. Täällä nää ei edes ota vastaan yli 20€'n seteleitä, 20€kin menee tosi nuivasti läpi. Tosin ei se siltikään anna syytä kuskin mennä henkilökohtaisuuksiin. Kannattaa laittaa palautetta ko yhtiölle, monet huomioi ne yllättävän hyvin.

LähettäjäMeow 
Päivämäärä:   8.2.10 21:45:22

Miten musta tuntuu et kaikkien päivä on mennyt päin pyllyä, paitsi mun? :D Mun päivä alkoi kyllä väsyneesti, mut nyt oon taas ihan pirteä ku tiedän et pitäs mennä nukkumaan, koska.. aamulla tulee mun pesukone! <3
Mun pitäis herätä jo joskus 9 aikaan, oon tottunu nukkuu johonki yhteen asti jos menen kahdeks töihin :) sit mulla on kaks vapaapäivää ja näen kavereita pitkästä aikaa, ja äiti lupas laittaa rahaa tilille, ja antoipa viel jonku tädin numeron ku Turussa ottaa oppisopimukseen.. Pitäis sille varmaan soitella et ottaako se vaan kokkioppilaita vai tarjoilijoita kans, ku mulla on takana 1,5vuotta palveluvastaavan opintoja.
Ja sit pitäs soitella yhen "vuokra"firman pomolle, josko sais töitä. Kaks hyvää kaveria on samas paikas töissä ja molemmat on luvannu sanoa sille musta jos niille tarjotaan lisää töitä, ku niillä on jo ennestään niin paljon ettei ne pysty tekee yhtään enempää :D

Että tällaista tänään, oon niin hyvällä tuulella :) Tosin asiaan saattaa vaikuttaa sekin että mulla on paljon suklaata kotona :D
Eikä enää edes sureta niin paljon se parin viikon takainen ero poikakaverista.

Lähettäjäsparrow-mind 
Päivämäärä:   8.2.10 21:49:15

Mun mies pelaa liikaa. Ei sinänsä mitään, omalla listalla on vaan fallout, gta, wow, ff ja ja... Hmmh.

LähettäjäLaura L. 
Päivämäärä:   8.2.10 21:55:53

Meow, mulla on päivä mennyt varsin hyvin :)

Piti pestä maidolta haisevat pupuvauvat ja siivota häkki, sit siivosin mun ja miehen luukkua kaks tuntia -> tulos oli kolme muovikassillista roskia, kaks muovikassillista tyhjiä pulloja ja tölkkejä, plus hirvee pyykkikorillinen miehen vaatteita :D Siltä kun tavarat putoo siihen missä sattuu kädestä irtoomaan... Pari viikkoo sitte kuulin sanat "joo, mä siivoon tän ens viikonloppuna..." Mä sen sitte taas siivosin. Hua O.o

Ja kyseessä ei siis ole mikään asunto vaan ulkorakennukseen tehty huone :D

LähettäjäNenna. 
Päivämäärä:   8.2.10 22:04:13

Laura, mitäs meinasin Kamikseen lähtee opiskeleen? :) Paska laitos vaikken ite sielä oo käynykkä :P heh.

Mulla myös sydän kurkussa kun toi iki-ihana avokkini lähettää jotain ihanaa hempeilyä kesken kiireisen työpäivän, tai vaikka ihan kotipäivän. Ja yhdessä oltu parin kk:n päästä 5 vuotta :) Tarvii sitä päivää varmaan juhlistaa oikein hyvällä ruoalla ja kuoharilla ;) Ja heivata tyttö hoitoon mummulaan, Ruutanaan, niin saadaan ihan kahdenkeskeistä laatuaikaa ;) Grr... :D

Mä en tajua, päivällä koitin googletella erään heppani varsoja ja omia kasvatteja, ja en paljon valehtele jos sanon, että hyvällä säkää puolelle löysin sivut! Mä oon aika pettyny. Oottakaahan kun VRL palaa ja pääsen ettii niiden profiilit ja "omistajat"...

Vielä olis kolmelle heppaselle Hiprakkaa nulkan vaihdosta ja sivujen päivitystä, sit Shamrock Hilliin muutama luonne ja eräs herra taitaa kuvia vaihtaa kun samalla kuvalla ori joka nurkalla. Huoh.

Hetki sitten hörppäsin kupposen kaffia, virheliike, jag vet, ja nyt ei väsytä.

Kuinka ihmiset asettaa arvoo hevosille, joilla on laatiksista palkintoja yms, mutta ei NJ:stä mitään arvonimiä, KUMAa ja JS korkeintaan, jos niitäkään? :) Uteliaisuuttani kyselen :)

LähettäjäLaura L. 
Päivämäärä:   8.2.10 22:09:28

Nenna, konditoriaa aattelin..

Mä voin kommentoida tohon arvonimihommaan, että ite en oikein jaksa kisata nj'tä, katotaan sit ton vrl'n oman kans.. Mä arvostan eniten laatuarvostelupalkintoja :)

LähettäjäQwee 
Päivämäärä:   8.2.10 22:14:27

shonna, no niin, onhan se, mutta en kuitenkaan ymmärrä miksei asiasta voi huomauttaa asiallisesti ilman et tarvii keuhkota niin että sylkilentää ja koko bussi kuulee.

sparrow, munki ukko pelaa liikaa, hakannu tos gtata koko neljä tuntii jotka ollaan kotona oltu. HUOH.

Nenna, pist, saiksä ne valmennukset ko ei vastausta ollu viimeks tullu ko kävin mailin kattoo? ;o

LähettäjäNenna. 
Päivämäärä:   8.2.10 22:25:17

Laura, vai semmosta :) Kyllä uskon että sinne pääset :) Itekkin jossain vaiheessa mietin sinne menemistä, mutta en jaksa päivästä toiseen kattella noita Kangasalan teinejä sielä :D Meen sit joskus jonnekin missä on kypsempää porukkaa. Poliisikouluun siis joskus :)

LähettäjäNenna. 
Päivämäärä:   8.2.10 22:26:00

ja Qwee, tuli perille, enkö vastannu? :o (pikku hetki)
Joo, menny luonnoksiin ;D piti vastata että kiitosta, kelpasivat :)

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   8.2.10 22:30:32

Plöääääh. ;>

Miksköhän harvinaisten keskustelu on ihan kuallu.

LähettäjäLaura L. 
Päivämäärä:   8.2.10 22:31:09

Nenna, sinä päivänä ku sä alat opiskella poliisiks, ni mä en puhu sulle :D Mulle on ihan sama mitä naamoja siä amikses on, en mä tunne kuitenkaan ketään ... Mwahaha :D

LähettäjäRosalie H. 
Päivämäärä:   8.2.10 22:34:59

Mun päivä on ollu harvinaisen huono. En oikein tiedä missä vaiheessa se alkoi mennä huonosti, aamu oli nimittäin ihan kiva. Varmaan siinä vaiheessa alkoi ärsyttää eniten, kun kaveri kertoi käyttäneensä taas ja kaupasta kotiin tullessa satoi lunta ihan liikaa. Päivällä jaksoin yllätyksekseni tehdä ruokaa ja lueskella hieman yo-kirjoituksiin. Kauhea stressi niistä ja pääsykokeista joihin toivottavasti pääsen. Hankin eilen _hieman_ materiaalia juuri niitä pääsykokeita varten ja tällä hetkellä tuntuu ihan mahdottomalta selvitä edes äikän kirjoituksista kunnialla. Olen kyllä keksinyt itselleni varasuunnitelman, jos en pääse ensi syksyksi opiskelemaan, mutta olen kyllä sellaisella asenteella liikkeellä, että sinnehän päästään ja sillä selvä.

Huomenna pitäisi jaksaa herätä ihmisten aikaan ja soittaa muutamaan paikkaan kesätöiden toivossa. En oo yhtään varma jaksanko edes mennä mihinkään, mutta kaipa se on pakko. Huomenna pitäisi myös siivota vihdoin ja viimein, mutta katsotaan jos jaksan.

Ihmissuhde rintamalla menee tällä hetkellä niin huonosti kaikki, ettei siitä jaksa edes kertoa muuta kuin, että kaveri pitäisi saada taas kerran pysymään hengissä. Alan olla ihan täynnä tuota kaverini auttamista, niin ilkeältä kuin se kuulostaakin omaan korvaan.

LähettäjäQwee 
Päivämäärä:   8.2.10 22:39:39

Nenna, mä tuun sun kaa poliisikouluun <3 Harmi ettei tämmönen 163,5cm nii en pääse niis testeis sen aidan yli yms :s Mut hyvä ko kelpas (: Se toinen oli kyl niin lyhyt et itteeki hävettää :''>

Rosalie H., ne hommat on raskaita ja rasittavia, mut silti mäkin toimin kotipsykologina suurimmalle osalle kavereista...

Huoh, saiskohan ton ukon nukkumaan ettei se oo aamulla ko perseeseen ammuttu karhu.

LähettäjäLaura L. 
Päivämäärä:   8.2.10 22:42:52

Nenna, kerro mulle mimmosia ne pikonkallion luhtirivarit on sisältä? Siis että millaset suihku yms. tilat, entä keittiö (tupa vai semmonen kaappi).. Oon voinu kysyäki joskus.. Eiks sun sisko tms asunu siellä joskus?

LähettäjäNenna. 
Päivämäärä:   8.2.10 22:58:06

Laura, noo, mä oon pikkutytöstä asti poliisiks halunnu joten pakko se on kai ammatti ainakin hakee, vaikken töitä tekis ;D
Ukko sano laittavansa meijän liiton siinä vaihessa poikki, pikkusisko lopettaa yhteyden pitämisen ja nyt sinä. "Isä" ei kuulemma halua myöskään missään tekemisissä jos musta poliisi tulee, mutta hei! Eihän se oo tässä 18 vuoteen mitään yhteyttä pitänytkää! Hehhe!
Piksun kämpät on semmosia ihan siistikuntosia, pieni kylppäri, suikhu ja wc samassa, pesukoneliitännät ja tilaa sille. Keittiöt pieniä, jääkaappi, hella, tiskipöytä ja pieni taso, hyvällä säkää mahtii pienen pieni pöytä (yksiössä), kaksiossa puolestaan oli ihan hyvän kokonen keittiö, ei iso, mut ei pienikään.

Qwee, miks ei pääse, jos on kunnon tahmatassu-apina, niin kai sitä menee yli mistä tahansa ;D heh... Joskus sinne kuulemma oli naisilla pituusrajakin, mutta eipä enää, on mullakin siis mahdollisuus saman mittasena sun kanssa :) Lupas jo eräs poliisi-kaveri kirjottaa mulle suosituksia jos tarvii koulua varten ;) kannattaa olla kuskina ;D heh!

LähettäjäLaura L. 
Päivämäärä:   8.2.10 23:14:09

Nenna, jei :D Ne ei oo onneks kovin kovavuokrasia, ja sijainti sopii mulle kyllä.. Eli hakemusta vaan pistämään, on nettisivujen mukaan parikin kaksioo vapaana :D

LähettäjäNenna. 
Päivämäärä:   8.2.10 23:54:20

Laura, kyllä kannattaa hakemus aina pistää, mitään ei saa jos ei yritä :D Ja jos tulee vastaan huonokuntonne tai muuten vaan ei-sopiva, niin eihän sitä oo pakko ottaa vaikä kattomassa käy.

Huoh. Lukasimpa aikani kuluks hakuoppaan poliisikouluun. Tarvii nyt kehittää se lukio tms toisen asteen tutkinto alle ja kohottaa kuntoo jotta voi sit n. 5 vuoden päästä suunnitella hakua :D heh...

LähettäjäBeronia 
Päivämäärä:   9.2.10 00:08:34

Nenna > siis miks ihmeessä ukkos potkasee persiille jos setä-siniseks aijot? :D en ihan nyt ymmärtänyt..

Lähettäjäsparrow-mind 
Päivämäärä:   9.2.10 00:16:18

Qwee, miehet! Ei sinänsä, mä taidan oikeesti olla se joka meistä pelaa enemmän. Järkytyin syvästi sunnuntaina ku se heitti kapulan poies ja tuli ahdistelemaan mua, huono ajoitus, olin just sillon questaamas XD

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   9.2.10 00:20:45

mun uudet vauvat syntyy lähipäivinä. :D ja niil on kivoimmat nimet. :P
mut en kerro niit viel ku me pidetään ne miaunkaa salaisuuksina. :P

LähettäjäNenna. 
Päivämäärä:   9.2.10 00:46:25

Beronia, kuhan osottaa mieltään, hän kun ei virkavallasta oikein perusta, kiitos isänsä, joka on syöttäny niin paksua pajun köyttä sille 20 vuotta, että ei osaa enää suhtautumistaan muuttaa :D heh. Ei kai se oikeesti poikki pistä.... :D Kai. Toivottavasti :D

LähettäjäMeow 
Päivämäärä:   9.2.10 01:37:36

Tottakai niil on kivoimmat nimet ikinä mauks! :D
Mun kaveri meinaa kans hakea poliisikouluun, mut jos se oikeesti meinais siel pärjätä ni sen pitäis tehdä jotain muuta ku hillua yötä myöten kaupungil nuuska huules ja siideri kouras (jätkä siis kuitenkin..)
Kuitenki tiedän et sinne hakee oikeesti semmosia ku ottaa sen homman tosissaan, ne treenaa sinne hulluna ja osalla on vieläpä pohjalla joku kuntoa kohottava ja ylläpitävä harrastus.
Että sillai, sori vaan sille kaverille mut tuskin on pääsemässä sisään :(

Päivämäärä:   9.2.10 07:01:15

Huomenta.

Ht.nettihän onkin hiljainen tähän aikaan. Olisin normaalisti vielä nukkumassa tähän aikaan mut koulu alkaa kahdeksalta, ei yhdeksältä kuten normaalisti. Vähän erikoisempi päivä tiedossa ja mä toivon etten nukahda kesken kaiken.

LähettäjäCilla 
Päivämäärä:   9.2.10 07:31:11

Mä oon ihan tukossa edelleen ja tänäaamuna 5 heränny oksentamaan. Ei siinä silleen mut vähän pelottaa kun ei pysy mikään sisällä eli vaikuttaako vauvaan.

LähettäjäLaura L. 
Päivämäärä:   9.2.10 10:32:21

Huomenta!

Nenna, mä en pidä henkilökohtaisesti virkavallasta sen vuoksi, että joidenkin yksilöiden on @!#$ vaikea uskoa totuus kun se kerrotaan, eikä vetää heti vastaan "mulla on toi satuikä menny jo ohi, kiitos vaan ja nyt se totuus!" Siinä jää vähä sillai että mitä mä nyt sit sulle kerron? Tai sitten ne puuttuu ihan liian pieniin asioihin (esim. nyt kun on pska ja lumi lentänyt taas motarilla muutaman päivän, niin auton takarekisterikilpeä ei näy, vaikka sen putsais ennen ku lähtee liikkeelle, niin sitä varten sitten pysäytetään ja kitistään), ihan kuin niillä ei olis muuta tekemistä.

Niin, tai sitten kun kotipaikkakunnalla tehtiin rikosilmotusta kun meidän kotipihan edessä semmosella viheriöllä oli mun ja miehen jenkki, niin joku oli käynyt pistämäs paskaksi siitä kuskinpuolen etusivulasin. Poliisiasemalle heti aamulla ja siellä varrotaan ensin kaks tuntia kun poliisi-setä on kahvilla (näin meille sanottiin aulassa), sitten tehdään paperihommat ja mennään ulos kattomaan. "Kyllähän tommonen lasi voi itestäänkin rikkua, ei se paljon osumaan tarvitse. Mutta kyllä se nyt rikki on." nousi niskakarvat pystyyn ja mieli teki avautua. Tarvittiin vakuutusyhtiölle vaan lappu, uus ikkuna, ikkunanmoottori (sähköikkunat kun oli) ja keskuslukitus (mennyt rikki samalla kun ikkuna lyöty) tilattiin jenkeistä ja makso kaikki yhteensä 460€, vakuutusyhtiö ei ensin meinannu maksaa niitä (-omavastuu) koska poliisin antama lausunto oli niin epäselvä.. ARGH.

Nimim. poliisien kanssa liikaa tekemisissä ollut

Lähettäjä: Tuulia (yliopisto) 
Päivämäärä:   9.2.10 10:37:57

Tää ohjelmoinnin luento on jokseenkin tylsä, joten keskityn dataamiseen ja kuuntelen puolella korvalla luennoitsijan höpinöitä... Onneks tän jälkeen on mielenkiintosempi luento tietokannoista.

LähettäjäQwee 
Päivämäärä:   9.2.10 10:42:34

Nenna, juhuu, en oo ainoo hmm, lyhyt :''> HItto ko pitää viel hankkii joku muukin koulutus, ennen kuin pääsee poliisikouluun pyrkimään :s

Sparrow, haha, mustakin tuntuu et mä dataan liikaa :'> Tai sit ukko osaa oikeesti aina väärään aikaan häirittee mua :'> No, on tää yhteiselo onnistunu hyvin :'>

Uhah, meenpäs tänään samaisella linjalla millä eilen, toivottavasti kuski olis vaihtunu nii ei tarvis kuunnella samaa haukkuryöppyä uudestaan, vaikka nyt omaankin pientä rahaa. Iltavuoro <3 Joudun katselemaan kolmea apinaa vain parituntia, onneksi <3 Lihakset ihan järkyttävän kipeet ekasta työpäivästä ;o Huomaa etten oikeesti oo tehny mitään järkevää vuoteen ko polvi on ollu paskana :s

LähettäjäLaura L. 
Päivämäärä:   9.2.10 10:47:51

Qwee, armeijaan :) antaa huomattavasti kuulemma naisilla hakuun "lisäpisteitä"

Lähettäjäpdm 
Päivämäärä:   9.2.10 11:23:15

Tympäsee harvinaisen paljon kun menin eilen ja treeneissä yksinkertasesti onnistuin IRROTTAMAAN kämmenestä 3cm x 2cm palasen nahkaa - vähän kuin rakko jossa ei vaan ole koko pintaa ollutkaan. Kirvelee ja on kipeä ja tiskit kertyy kun ei tohi tiskata..

Lueskelin tuossa jo 1,5h pääsykoekirjaa, aina yhtä mukavaa. Illalla kurssia, ja voi itku että väsyttää jo nyt!

Nyt aattelin pitää pienen tauon ja odottaa että jospa tässä vaikka piristyis...

Päivämäärä:   9.2.10 11:24:49

pdm luetkos vielki sitä lääkiksen pääsykoekirjaa?

Lähettäjäpdm 
Päivämäärä:   9.2.10 11:30:50

Tuulia, mitäpä muutakaan :D

Päivämäärä:   9.2.10 11:32:17

pdm eikä :D Kuin monetta kertaa sä sitä luet? Onneks ei ite enää täydy lukea pääsykokeisiin...

Lähettäjäpdm 
Päivämäärä:   9.2.10 11:34:23

Tuulia, tänä keväänä oikeastaan toista kertaa, ku oon lukenu sitä niin pienissä osissa ja laskenu tosi paljon aiheeseen liittyviä juttuja välillä, tehny muistiinpanoja jne :) Pakko vaan yrittää päästä..

Päivämäärä:   9.2.10 11:36:48

pdm toivottavast sit pääset sisään kun noin kovasti ahkeroit!

Pitäs varata aika lääkärille ja tutkituttaa toi polvi uuestaan. Huoh ei huvittais kun en haluu vältsist tietää, jos siel on jotai pahempaa kuin revähtäny nivelside.

LähettäjäNenna. 
Päivämäärä:   9.2.10 12:55:47

inttiä mietin itekin, että vois mennä, mutta jätän sen kyllä väliin, ihan ton lapsosen takia. Jos poliisikouluun pääsy jää siitä kiinni, niin sitten jää, kyllä siitäjoskus yli pääsee :D

LähettäjäQwee 
Päivämäärä:   9.2.10 13:02:15

mutta inttikin on nykyään löllöilyä, toisaalta olisi hilpeää käydä intti samaan aikaan ukon kanssa :''> Nojoo, tiedä mitä se tekisi suhteelle, mutta tämän tiedon mukaan en inttiin ole menossa, kun siellä vaan laiskistuu.

Lähettäjäpdm 
Päivämäärä:   9.2.10 13:03:09

Mun mielestä intin käyminen ei enää sais olla ratkaiseva tekijä valinnassa / töihin ottamisessa, käytäntöhän tosiaan toki voi olla eri..

Ite mietin sekä poliisikoulua että intin käymistä, mutta kyllä tuo lääkärinhomma vetää enemmän puoleensa tätä nykyä. Kun vaan pääsis sitä opiskelemaan jossakin välin :D

Säälittää tuo koira yli kaiken. Sillä on nyt suht paha korvatulehdus ja on sitten ihan apaattinen :/ Tekee pahaa kattoa kun tavallisesti pikkuneitiä aktiivisempaa koiraa olekaan! Ihan orpoa itelläkin kun ei tohi lähtä lenkkeilemään tuon kanssa ja huomennakin pakko jättää treenit väliin. No, jospa se parantuis ennen kun ens viikolla täyttää 1v, vois sitten sillon viimestään tehdä jotakin oikein kivaa taas pienen kanssa :)

LähettäjäNenna. 
Päivämäärä:   9.2.10 13:09:19

intti on melko helppo nakki jo ukoilla, saati sit muijilla, joilta ei vaadita sitäkään mitä miespuolisilta.
Ja juu, inttin käyminen tai käymättä jättäminen ei vaikuta ratkasevasti, ellei sitten pitkässä haussa tuu joillekin täysin tasapisteitä, jolloin sit voi "tienata" max 2 lisäpistettä jollain muutta, toinne tais olla juurikin aseellinen asepalvelus, naisilla vapaaehtonen suoritus. Että siinä vaiheessa saattaa olla ratkaseva, mutta hyvin haroin kuulemma noita tasatilanteita hakijoiden kesken tulee. Ja jos on sielä kärjessä muutaman muun tyypin kanssa ja lisäpisteillä päätetään, niin 99% varmuudella molemmat pääsee sisään, sinnehän otetaan paremmuus järjestyksessä pääsykokeiden suoritusten perusteella :D

Poliisiks oon halunnut ihan pikkusesta asti, äite just puhu viikonloppuna, että olin alle 3v kun ekan kerran kerroin, että musta tulee isona poliisi. Ja nyt 21 ja sama haave vieläkin. (Onko pakkomielle ajatukseen vaiko oikeaa tahtoa, se selviää pääsykokeiden aikana viimestää) :D

Lähettäjäpdm 
Päivämäärä:   9.2.10 13:15:43

... Mikä musta on kyllä ihan pölijää ettei naisilta vaadita sitä mitä miehiltä - kun se ei kuitenkaan mahdotonta ole ja samalla viivalla sitä siellä tositilanteessa oltais kaikki, ei siellä katota että ootko nainen vai mies. Kyllä, mut on opeteltu ajattelemaan inttiä aina niin että se ei ole leikkikoulu vaan oikeaa valmistautumista siihen että sotatilanne tulis - vaikka nykysellään se ei kyllä kovin paljon siihen vahvista, jos pimeänpelolla saa vapautuksen leireiltä..

Mää halusin astronautiksi ja hävittäjä/liikennelentäjäksi, mutta niistä joutu luopumaan kun huononi näkö :< Poliisiksikin pyrkiessä mulla ois pitäny silmät leikata että oisin ollu edes hakukelponen. Mutta no, lääkäriksi pyrkimisessä mulla oli pitkään vain asennevamma sen suhteen että kun on lääkäreiden lapsi niin eihän musta nyt VOI tulla lääkäriä kun kaikki aattelee että tietenkin tulee.. No, niin siinä vaan kävi että pakkohan se oli myöntää että onhan se aina kiinnostanut :D

LähettäjäLaura L. 
Päivämäärä:   9.2.10 14:31:00

pdm, jep. Esim täysi taisteluvarustus painaa miehillä 60kg ja naisilla 40kg - mä itse protestoin hyvin vahvasti tätä tasa-arvoa kohtaan, koska naisia helpotetaan mielestäni aivan liikaa. Tavallisessa elämässäkin on naisia, jotka ovat fyysisesti vahvempia kuin monet miehet. Enkä nyt tarkoita mitään kehonrakentajia tai fitnessharrastajia :)

Myöskin "tasa-arvoa" näkee Parolassa todella vahvasti, miehillä on mahdollisuus vaikuttaa osastoon, komppaniaan tms. mihin pääsee, mutta naiset menee Parolassa suoraan Ilmatorjuntaan, koska esim. yhden panssarijääkärikomppanian komentajan mielestä "napin painaminen on naisille tarpeeksi haastavaa toimintaa."

Tasa-arvo on yhtä suurta shaibaa kuin sanan vapauskin :)

Tsemppiä sulle sinne lääkiksen pääsykokeisiin! Musta ei olisi ikinä edes perushoitajaksi tms.

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   9.2.10 15:30:17

Laura, no Parola on muutenkin niin paska paikka että siellä jos jossain ei tasa-arvoa tunneta kovin hyvin. :D

Päivämäärä:   9.2.10 15:39:16

Upeeta, oon hukannut mun kaikki FTP tunnukset, ne oli ennen tallessa koneessa ja säpössä mutta koneesta hävisi osa tiedoista huollon myötä ja säpöstäkin olen ne ehtinyt näemmä poistaa. Itku.

Muistista muistin kyllä osan, mutta en aivan kaikkia :D.

Ei auta kuin pommittaa hostaajia säpöllä ja kysyä tunnukset.

LähettäjäIdabella 
Päivämäärä:   9.2.10 16:08:32

Cilla ! Sullakin vauva tulossa?

Lähettäjämaukka. 
Päivämäärä:   9.2.10 16:15:22

heidi, muistaksä maukan.netin? :)

LähettäjäLaura L. 
Päivämäärä:   9.2.10 17:59:27

maukka, ooks muuten huomannut että sua on syytetty epäsuorasti laittomista kuvista? :D
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=761820&t=761820 Cellestä puhuvat..

Ja mitä vauvoja sulle syntyy? Ja onko sulle sitä kanihäkkiä? :DD

Päivämäärä:   9.2.10 18:53:51

maukka, en :D. Voisitko heittää ne mulle vaikka säpöön ebonu@netti.fi ?

Voisi vaikka kirjottaa ne jollekin paperille niin ei haittaisi vaikka kone kaatuisi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.