|
Lähettäjä: Oresama/Reita
Päivämäärä: 2.2.10 10:52:20
Vertaa: VRER ja VRL. Yleistystä paikoista + ihmisistä.
VRL:
+ suurin osa sivuista toimii
+ Yritetään hyvää
- Ylläpito ei kuuntele ehdotuksia
- Pienen porukan mielivaltaiset päätökset
- Jos olet uusi, se on "voi vitsi, tääl ei oo copyt kunnos, paska talli, en myy kasvatteja"
- Miljoona ihmistä päivittää kisakalenteria ja silti se kusee koko ajan pahemmin
- Jos erehdyt anomaan vääränlaisen kutsun, se on etuuspisteet pois ja tappotuomio
- Koetapa sanoa jotain pahaa. Sata teiniä hyökkää kimppuun ja tappaa.
VRER:
+ Ylläpidolla on _aina_ aikaa myös sinulle
+ Päätöksiä tehdään yhdessä
+ Jos olet ihan uusi, joku ehtii aina neuvoa juuri sinua ystävällisesti, ja moni melkein tyrkyttää sinulle hienoja hevosia heti alkuun
+ Yritetään hyvää. Ja pystytäänkin siihen.
+ Kisakalenteriakin pyöritetään pienellä porukalla, enkä montaa kertaa muista, että se olisi ollut jäässä
+ Jos yrität anoa vääränlaisia kutsuja, joku neuvoo
____+____ saat arvostella täälläkin, julkisesti, ihan niin paljon kuin jaksat. Silti sinulle vastataan hyvin ystävälliseen sävyyn
sinua, mutta ei yritä murhata sinua
- Pari sivua ei toimi
Minun mielestäni kisakalenteria päivitellään nykyään ihan hyvin, mutta kutsuja tuntuu olevan koko ajan vähemmän. Muistan sen ajan, kun tuskastutti ehtiä osallistumaan kaikkiin. Mitäpä, jos vaikka tämä Oresama itse järjestäisi muutamat ravit vaikka nyt, niin tulisi täytettä? :) Olen lykännyt sitäkin koeviikon vuoksi.
VRER ei ole robotti, kuten nopeasti toimiva VRL, vaan sen takana on ihmisiä ja kaikki tehdään käsipelillä eikä nappuloita painelemalla. Minun mielestäni tulee ymmärtää, että ihminen ei ole yhtä nopea ja tehokas kuin kone, joten parin päivän viive kisakalenterissa (saatika aikaavievässä rankingissa) ei ole kamala asia.
Jos ja kun lukio antaa vähän tilaa, minä ainakin haluan ja yritän auttaa koko raviporukkaa jollain tavalla. Jos en mihinkään muuhun pysty, järjestän edes raveja monta kertaa ahkerammin...
|