Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ravikeskustelu 181

LähettäjäSimo 
Päivämäärä:   29.1.10 16:36:35

Edellisestä opitaan... tai sitten ei xD

Re: Ravikeskustelu 181

LähettäjäSimo 
Päivämäärä:   29.1.10 16:50:28

Ilmeisesti opitte olemaan hiljaa -.-

Mun hienoissa sukissa on jo reikä. Pers. No onneks sulo tulee paikkaamaan.

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   29.1.10 16:50:45

Ah, viikonloppu. Nyt ahkeroimaan. Tuloksien päivittelyä, uusien hevosten sivujen tekemistä, kasvattilistan päivittämistä...

Ponit nro 10, 13 ja 15 yhä myynnissä ja jos joku tunnustaa ettei ole vielä sivuja tehnyt varaamallensa varsalle, niin kipiti kipiti tekemään. :)

LähettäjäTigerlily_ 
Päivämäärä:   29.1.10 16:55:48

Kride, luulis siellä listassa olevan jo Barbin omistaja ja nimi ;)

Kiitos Lokki, se leffa oli suorastaan itkettävä :D

Päivämäärä:   29.1.10 16:59:06

Tigerlily_ > En oo päivittänyt tota sivua ikuisuuteen. ;) Nelonen ja kasikin on jo mennyt aikoja sitten, mutta en ole saanut aikaiseksi päivitettyä :D

Tarvetta olisi mustan sh-orin tai -ruunan ravi/möllökuville. :) Vaihdossa jotain.

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   29.1.10 17:02:47

Kride, damm.. ei taida mustia olla mutta ruunikoita kyllä ja kai yksi mustan/tummanruunikkokin. :D

Päivämäärä:   29.1.10 17:04:54

Lokki > Ruunikoita löytyis omastakin kuvavarastosta. Ja ainoa musta josta kuvat löytyy on varattu jo toiselle hepalle. ;)

LähettäjäSimo 
Päivämäärä:   29.1.10 17:11:22

Kride, eikun höttönettiruiningille :D

Tiesittekö että hevosten valjaat on vaikeita? Oon iteki mooooonesti pukenu noita mitä piirrän hevoselle, mutta sit ku pitäis piirtää nii yhtäkkiä missään ei ookaan mitään tolkkua.

Lähettäjä: Peppi 
Päivämäärä:   29.1.10 18:51:45

Pöö! Mun pitäisi tehdä ensi vuoden kurssien esivalinnat. Mä en osaa kun en tiedä mitä pitäisi valita..

LähettäjäSimo 
Päivämäärä:   29.1.10 18:59:36

Peps, onnea siihen. Arvo xD

Päivämäärä:   29.1.10 19:05:39

Tein jo, vähän hutiloiden tosin :D Taisin valita jotain ihan ihme kursseja taas vaihteeksi.. Sitten tajusin, että maantiedon ykköskurssi pitäisi olla tänä vuonna, vaan mulla ei ole? 8D

Lähettäjä: Hessi 
Päivämäärä:   29.1.10 19:57:34

Hyvä kun puhuitte edellisessä topassa kuvista, sain laitettua parille ravurille kuvat, jotka ovat olleet ulkoisella kovolla odottamassa jo viikon tai pari. Nyt voisi siirtää kuvia järkkäristä koneelle ja kattella, mitä kaikkee kummaa on tullut rapsittua. xD

LähettäjäPohjantalli 
Päivämäärä:   29.1.10 21:33:50

Moi kaikille

Tiedoksenne, jos ihmettelette että missä Pohjantallin porukka viipyilee niin tämänhetkisen elämäntilanteeni tiimoilta talli taukoilee jonkin aikaa, kunnes uusi inspis iskee ja aikaa taas on :-) Tänä aikana hevoset eivät ikäänny.

Lähettäjä: Paula K. 
Päivämäärä:   29.1.10 21:44:50

Kride > Mun täytyy ainakin tunnustaa etten oo tehny sivuja, mutta en kyllä niitä tee nytkään. Ei jotenkin innosta. Mutta lupaan ne tehdä kyllä jossain vaiheessa, eihän toi ole kisaikäinenkään vielä aikoihin. Jos et jaksa odottaa (ja kaikki muutkin kasvattajat, joiden ponskeille sivuja ei kuulu), niin myy toki jollekin toiselle.

Päivämäärä:   29.1.10 21:47:33

Paula K. > Eipä kiirettä ja hätää, sun kohdalla ainakin luotan siihen että ne edes jossain vaiheessa tulee. ;) Ja enpä itsekään ole tehnyt niiden Sagatumin kasvattien sivuja (kuvat on jo tänään kaivettu!!). :D

LähettäjäSimo 
Päivämäärä:   29.1.10 21:49:29

Paula, en mie usko, että kukaan niitä alkaa kaupittelemaan eteenpäin. Kyl sie oot kuitenkin jo sen verran luottoa ansainnut :D

Pohjantallille hyvää taukoilua, toivottavasti palailet kuvioihin pian.

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   30.1.10 00:03:25

Shavo sanoo:
alan luomukasvattajaks kasvattelemaan vapaita possuja =D
xD

Unicorn sanoo:
on se sekin jotain xD
tosin ehke mieluummin otat hevosia tai poneja kuin possuja

Shavo sanoo:
alan kasvattaa luomuhevosia ja poneja lihaks? O_O

Unicorn sanoo:
eiiii >.<

---

8DD

Päivämäärä:   30.1.10 00:30:50

Pohjantallille hyviä ja energiaa tuottavia lomia, tulkaakin takaisin! ;)

LähettäjäSimo 
Päivämäärä:   30.1.10 08:26:41

Simpe koittaa kerrankin saada aikaiseksi ahkeran irl-elämäpäivän, joten Simpe pitää osan päivästä mesebannia. URL niitä ravituloksia, hevosten sivuja, päivittelyä ja IRL opiskelua jeejee.

Sulolle on asiaa, että Sulon on sit paras olla mesessä joskus lähivuosina ^^

Päivämäärä:   30.1.10 08:46:09

Tulokset viimeisestä junnuliigakarsinnasta: http://freewebs.com/jymy/villit29.htm. Finaaliin siis pääsevät:
Back In Blood - 15p
BBT Farewellmyson - 13p
Dese's Highway - 13p
Memory Of Rosebud - 13p
BBT Encore - 10p
Dreamlike Sebastian - 10p
Dreamlike Soldier - 10p
Billie Jean Luned - 10p
Vainqueur - 7p
Token Classico - 7p
Phoenix Luned - 5p
Wendy Luned - 3p

Omalla oli myös kolme pistettä, joten reilun pelin nimissä karsin sen ja otin tilalle Wendy Lunedin. Finaalin tulokset tulee tod. näk. huomenna.

Muistakaa osallistua raveihin, http://freewebs.com/jymy/toiminta.htm. Ekoihin neljään (rajattomat!) huomenna vika ilmopäivä, mutta otan vastaan osallistujia varmaan vielä ainkin pari päivää. Osallistukaa kuitenkin mahdollisimman pian :)

Päivämäärä:   30.1.10 08:56:42

Pepin junnuliigassa on Lunedilaisilla mennyt näköjään kivasti. Kolme kasvattia mukana finaalissa ja lisäksi toinen oman tallin otus mukana. :) Jee!

Eilinen oli kuvienkaivelupäivä, tänään jos tekisi näille rästihepoille sivut - eli 10 heppasivut tehtävänä tänään!

Päivämäärä:   30.1.10 08:57:55

Kride, onnea urakkaan :D

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   30.1.10 10:06:19

oijoijjui, kummatkin meidän pojat on mukana finaalissa. *jännittää*

NYT teen jotain hyödyllistä.

Päivämäärä:   30.1.10 12:13:46

Hyvä että luotatte muhun. :D En ois Kride edes muistanut, että olet ostanut multa jotain heppoja mutta hyvä et ite muistat... ;)

Päivämäärä:   30.1.10 14:50:11

Narrilaivan tammikuun poniraveista on tullut tulokset.

En muista ilmoitinko jo :)

Lisäksi muistutan JÄÄRAVEISTA 16.2.2010, vasta viitisen osallistumispostia saapunut :)

Tänään tuleepi tuloksia tammikuun kv-, lv- ja peitsariraveista tai ainakin osasta.

Ja helmikuussa pidän myös poniraveja, että poniharrastajat tarkkana kuin porkkana :)

LähettäjäLeandra 
Päivämäärä:   30.1.10 14:55:09

Shavo, Kiitos noista ponituloksista, mutta edelleen näistä puuttuu lähdön 4 ryhmien 2 ja 3 tulokset. :)

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   30.1.10 15:04:02

Menee ot'ksi, ottakaa uppina, mutta katselin tänään noita viime syksyn kuvia elukoista ja en ollutkaan huomannut että siellä oli muutama ihana ilmekuvakin xD
http://i99.photobucket.com/albums/l285/Tabula_2006/Elaimet/X-pennut4vk12.jpg (mitä lie haistoi.. :D)
http://s99.photobucket.com/albums/l285/Tabula_2006/Elaimet/HavinajaWiima8.jpg
http://s99.photobucket.com/albums/l285/Tabula_2006/Elaimet/X-pennut4vk2.jpg

Päivämäärä:   30.1.10 15:11:49

Leandra, onks noi varmasti oikeat ravit?
Nyt kun muuten sanoit, niin jotkut ravitulokset multa jäi kesken joskus... Täytyy tarkastaa mitkä ja tehdä ne loppuun :)

LähettäjäLeandra 
Päivämäärä:   30.1.10 15:16:07

Shavo, En ihan ymmärtänyt mitä tarkoitit oikeilla raveilla, mutta kaikista muista lähdöistä on tullut tulokset, paitsi noista (myös saman lähdön muista ryhmistä). <:

Päivämäärä:   30.1.10 15:24:50

Leandra, aaa siis joo ajat puuttuu :D Pahoitteluni, ma isken ne sinne heti samantien x)

Päivämäärä:   30.1.10 15:27:14

Tän siitä saa kun pitää triljoonat ravit kuukaudessa :''D
Kiitos kun sanoit, ois jääny laittamatta nimittäin.. Mikälie ajatuskatkot tullu kun olen noi jättäny laittamatta :D

LähettäjäLeandra 
Päivämäärä:   30.1.10 15:33:31

Shavo, Eipä mitään, oli vaan oma lehmä ojassa kun oma ori voitti ryhmänsä, mutta aikaa ei näkynyt ;)

Päivämäärä:   30.1.10 15:35:01

Jepulis :) Onneksi voitti, kattelin että monissa lähdöissä se oli häntäpäässä, niin hyvä että petras sitte lopussa ja meni voittamaan ^^

LähettäjäWella 
Päivämäärä:   30.1.10 15:36:10

Kellään oria tälle?

http://www.vaskikellot.net/usvajarvi/venus.htm

Shettis ori hakusessa. Kisaura kyllä jatkuu vielä

Päivämäärä:   30.1.10 15:41:51

Wella, Narrilaivan Acorn & Narrilaivan Satu Peikosta.
Molempien kisapäivyrit tosin päivittämättä ja sivut "siistimättä", mutta mutta.. :)

LähettäjäSimo 
Päivämäärä:   30.1.10 15:50:41

Wella, meiltä löytyy yli kaksipolvisia KSL Fjäril, Texas Of Jewel, ML Melkor, Lucas Go. Unicilta voi käyttää [Fjärilin poikia] Go Fjäraa ja Coltelloa.

Pahoittelut mein ponien sekaisista sivuista, pitäis päivittää ne. Mikäli noiden kisamenestys kiinnostaa, niin voin päivitellä omien sivut aika nopsaankin.

Päivämäärä:   30.1.10 15:54:53

Senkin Simo... XD

LähettäjäSimo 
Päivämäärä:   30.1.10 16:00:40

Mitää?

Päivämäärä:   30.1.10 16:02:11

blargh bluadfkjka bla blir blarrrggh >_>

LähettäjäSimo 
Päivämäärä:   30.1.10 16:41:23

Aaaivan.

Peps, oonks mie osallistunu siun raveihin?

Päivämäärä:   30.1.10 16:49:05

Kv-raveista tullu tulokset :)

LähettäjäPokeri 
Päivämäärä:   30.1.10 17:18:22

Eastway Studin B-varsat syntyvät 15.02, mutta varsoja saa alkaa varailemaan jo nyt. Varsat myydään hyviin ja tavoitteellisiin ravikoteihin.
Vanhempien sivut täällä.

Varaukset mailiin tai ravilistalle!!

ori Boom Boom EW
i. Tierra's Wow
e. Niisku Luned

ori Bubba Bee EW
i. Tierra's Wow
e. L'O Winner All

tamma Brash And Sassy EW
i. Tierra's Wow
e. Radical Lady Luck

tamma Brutal Beauty EW
i. ? (ostaja saa vaikuttaa isäorin valintaan)
e. Barbie Girl

ori Barbaari EW
e. Kiin Kultaloiste

ori Basson Balladi EW
e. DMT Evertiina

tamma Baletti EW
e. J.E.P. Huvipöly

tamma Basilla EW
i. Jukujätkä
e. V.P. Näpsy

Puttetammoja ajateltu astuttaa Perintöprinssillä, mutta ostajan toiveita isäori valinnassa kuunnellaan.

LähettäjäWella 
Päivämäärä:   30.1.10 20:06:31

pst. http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=746760&t=746760

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   30.1.10 20:21:04

En oo saanu pali mittää aikaseks tänäänkään, IRL elämä vaatii nyt niin paljon. Vaikka intoa on niin aina en jaksa karsinoiden ja hevosten juoksuttelun jne. jälkeen ruveta v-heppoilemaan.

Mutta, kyllähän tämä tästä ;)

(Google Chrome on muuten jännä selain..)

LähettäjäAneth 
Päivämäärä:   30.1.10 21:11:06

No niin, ny on meikäläisellä taas umpiontto pää :D Eli keiltäs kaikilta olin varannut/ luvannut ostaa hevosia? Voisin alkaa niitä sivuja tekemään ku muistais vaan millasille koneille :D

Niin ja kaikki keiltä löytyy ylimääräsiä heposia varsoista siitokseen kelpaaviin niin ilmoitelkaas, tallissa on vielä paljon tilaa eri-ikäisille ja -kokoisille raviotuksille. Myös peitsareita saa tarjota. Niin ja kivoja yhdistelmiä varsojen vanhemmiksi saa tarjota:)

Niin juu ja tallini ei vieläkään ole valmis, lähinnä on laukkahepoja tullut hankittua ja niille on sivut valmiit ja kisoihinkin olen niitä ilmoitellut:) Eli heposten sivuja ei tarvitse kauaa odotella ja radoillekin kilpailuikäiset pian tulisivat, muiden sivujen valmistuminen vielä kestänee hetken...

LähettäjäSimo 
Päivämäärä:   30.1.10 21:22:58

Musta on tulossa kasvattitehtailija. Tämän päivän saldo 2 varsaa, jäävät tosin omaan talliin. Kai :p

Se vaan on jännä, miten niitä hyviä nimiä keksii just sillon kun ei saa niitä ylös ja sit ne unohtaa kun pitäis keksiä niitä nimiä -.-

Päivämäärä:   30.1.10 21:35:26

12 raveista tulosket tänään. *Fonz ilmeitä*

Damn I'm good. *jellee, oon niin jellee* xD

Ja ei muuta ku uutta kutsua perään, ja hox hox: Peitsariravit isoilla palkinnoilla 16.2..

Lähettäjä: Hessi 
Päivämäärä:   30.1.10 23:00:16

Polttarainen ja Routatanssi haluaa uuteen kotiin. Myös Salmar kotia vailla.

Lähettäjä: Aneth 
Päivämäärä:   31.1.10 00:34:11

Hessi: Routatanssi ja Salmar kiinnostaisivat kovasti, myytkö keskeneräiseen paikkaan? Taatusti hyvä ja aktiivinen sekä pitkäaikainen (=toivottavasti elinikäinen) koti tarjolla, ja raviradoille siis pääsisivät kunhan ikää tulee tarpeeksi.

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   31.1.10 01:06:10

Aneth, ainakin käskit varata täältä pari :)
http://dereka.net/starberry/Kasvatus.html

Simo, katso tuo mun Ostetaan poneja topa :)

Haa, oon ollut niin virtuaalireipas tänään! :) Sain ponilaukkureille viimeisteltyä niiden gaalalaukat, ponilaukkoja laitoin vissiin kahdeksat ja sitten oon tehny hirmusesti uusia sivuja ja päivittäny ponilaukkureiden kalenterit + omalle parille jotka olin vähän ku unohtanu Kenttiin puoleksi vuodeksi :D Mutta ihailkaas Starberryn uusia:
http://dereka.net/starberry/Natt.html
http://dereka.net/starberry/Rena.html
http://dereka.net/starberry/Sohvi.html
http://dereka.net/starberry/Myrtla.html
http://dereka.net/starberry/Adrian.html <333
http://dereka.net/starberry/Dimma.html
http://dereka.net/starberry/Vini.html
Eli nyt ei pitäs olla mitään enään kelle pitäs sivut tehdä, ellen oo totallyunohtau jotain.. :) (ja muistikin samassa yhdet -.-) Kaikilta puuttuu kuvat mutta jos ei välitetä siitä niin hyyvä :D Vielä ilmoan nuo kaksi koelähtöön ja sitten nuq :)

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   31.1.10 01:10:50

Auts, erehdyin laskeen koput... 63 kilpailevaa + 14 siitoskopua + 12 varsaa + 5 ratsua = 89 hevosta/ponia.. :D

Päivämäärä:   31.1.10 01:25:49

Tierra: Laittelinkin sulle jo mailia:)

Joltain vielä jotain hevosia varasin, oisko ollu kaikki lämpösiä. Pari vanhempaa oria oli ainakin ja joku siitostammaksi kelpaava, tais olla vielä joku muukin :D

LähettäjäSimo 
Päivämäärä:   31.1.10 09:15:37

Tipsulle vastailtu topassa :p

Tänä vuonna pitää oikeasti ryhdistäytyä ja vähentää lv-hevoskantaa. Ajattelin keskittyä enemmän ranskalaisiin (siis uppopaistettuihin, Krideä lainaten) ja venäläisiin. Tosin varmaan ei kyllä onnistu kaikista linjoista luopuminen amerikkalaistenkaan kohdalla (ja nään jo sieluni silmin, kuinka amerikkalaisten lauma korvautuu liian isolla ranskislaumalla...).

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   31.1.10 09:30:52

Tänään voisi yrittää järkätä raveja ja sitten laittaa tuloksia muotoon... Huom yrittää :D

LähettäjäSimo 
Päivämäärä:   31.1.10 10:58:30

Tierra, joo raveja! Paaaljon simpparajattomia ^^

Sahvoo-shavo-nalleliini, Voltti puuttuu Fool's Stalkerin varsoista ^^

LähettäjäPäivänsäde 
Päivämäärä:   31.1.10 11:28:17

WOU! Kaksi mun kasvattia mukana Jymyn junnuliigan finaalissa! Täähän on hienoa :)

Päivänsäde päätti pyhittää koko tämän päivän virtuaaliheppailulle, eli nyt tarvittais raveja, että voi ilmoittautua heti, kun päivittelen noitten kopukoitten sivut loppuun :D

Joitain aikuisia hevosia voisin myös laittaa myyntiin, löytyyköhän keltään kiinnostusta..?

Lisäksi varmaan syntymässä ainakin lämpös-ja russivarsoja..

LähettäjäPäivänsäde 
Päivämäärä:   31.1.10 11:32:42

Paitsi, että mä oon kadottanut suurimman osan tuloksista. Voi v*ttu!!!

Lähettäjä: Larissa 
Päivämäärä:   31.1.10 11:58:04

Virtuaalisen ravitallin pitoa kun olen aloittelemassa niin onko muita sivuja kuin VRER joista pitäisi raviharrastajan olla tietoinen? :) Esimerkiksi jotain virtuaaliravihevosfoorumia?

Hauska muuten seurata, kuinka ratsuihmiset repii hiuksiaan päästä kun VRL on tilapäisesti remontin takia poissa käytöstä =D Voi ressukoita, kun eivät pääse himokisaamaan hevosiaan.

Ja kaikki halukkaat, Ravitalli Roikauksen vieraskirjaan (yhteys sivulta) saa käydä kirjoittelemassa vaikka ihan ajan kuluksikin =D
-> http://rtroikaus.webs.com/

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   31.1.10 12:02:32

Larissa, tervetuloa ^^ Kannattaa vilkaista myös ravilista: http://phpbbserver.com/ravilista. :) Ja sitten tietty ostat meiltä varsan! :D http://dereka.net/starberry/Kasvatus.html

Päivämäärä:   31.1.10 12:13:41

Mä kuvasin ponskeja eilen, ihan mukavia kuvia tuli ainakin Hugosta :D Apo ei ollut kauhean kuvauksellinen + mä en ikinä onnistu kuvaamaan mustia poneja.. Kuvista tulee jotenkin huonoja :D Rakentavaa kritiikkiä saa tietysti antaa, mutta sen mä tiedän jo, että Hugo oli vähän paskainen, ei tarvitse kommentoida xD

http://peppip.kuvat.fi/kuvat/Hevoset/Tammikuu%2C+Halikko/

Päivämäärä:   31.1.10 12:15:44

http://peppip.kuvat.fi/kuvat/Hevoset/Tammikuu%2C+Halikko/Medinella17.jpg On se hitusen pyöree..

Päivämäärä:   31.1.10 12:47:22

Peppi jynssää (tai pistää kaverin jynssäämään) ens kerralla ponit ennenkun kuvaa ne ja ettii nätit riimut päälle XD

Päivämäärä:   31.1.10 12:48:56

Shavo, joo, noilla on kaikilla paskaset ja vanhat riimut päällä.. :D Hehheh, suoraan tarhasta otettiin kaikki, huusin siskolle vaan "seuraava! seuraava!"

Päivämäärä:   31.1.10 12:54:23

No siltä se vähän näyttikin ;D
Mii en tienny et sul on sisko O_O
Onks silläkin poni??? :D

LähettäjäSimo 
Päivämäärä:   31.1.10 13:01:02

Larissa, tervetuloa :) Näinkin tuossa aamulla esittelytopikkisi mutta unohdin sit näemmä kommentoida :D

Peppi, varsin kivoja kuviahan noi on. Mustat otukset on vaikeita, etenkin talvella.. Harjoittelua vaan ja ensi kerralla tosiaan puunaatte turpaviiksistä kavionkärkiin asti xD Miepä tiesin että Pepillä on sisko (fb-kyyläysjeejee!).

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   31.1.10 13:27:39

Jos jolla kulla on tylsää niin multa löytyis tooosi "mielenkiintoista" hommaa. :D

LähettäjäSimo 
Päivämäärä:   31.1.10 13:35:37

Lokki, mulla on tylsää mut mielenkiintoinen on suhteellista. Löytyiskö sulta peitsarikelposia lv-tarhailukuvia tai jotain?

Päivämäärä:   31.1.10 13:42:27

Mulla on kaksi siskoa, FB kyyläjät on bongannut väärän siskon :D Seuraavan kerran kun meen raveihin, ostan niitä vitosen riimuja..

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   31.1.10 13:44:14

Simo, löytyyhän multa, haluisitko vastineeksi laittaa nämä aikajärkkään? LOLS :D (Eikä siellä ole joukossa edes mun omia..)

Mutjooh, kaivelen sulle jtn.

LähettäjäSimo 
Päivämäärä:   31.1.10 13:45:08

Jänskää! Hei kuka tietää että mulla on sisko xD LOL.

Lokki, joo miepä laittelen, hetko pieni.

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   31.1.10 13:45:46

Peppi, Kivoja kuvia :P Kiva että muillakin on näitä rönttäsiä riimuja jotka ei kiillä uutuutta tai pesua :'DDD

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   31.1.10 13:47:56

Simo, oikeesti O.o ei sun tarvii, kyl sä niitä kuvia muutenkin saat :DD (mut saat kyllä)

Jaa onk sul sisko? en mä tienny :(
:DDD

Päivämäärä:   31.1.10 13:48:06

Siskot on tyhmiä, niitä ei saisi olla olemassa xD

(Eikö mulla ole oikeesti parempaa tekemistä? Nimim. mulla on sata kiloa läksyjä + tiistaina ruotsin koe + en ole aloittanutkaan musiikin elokuva-analyysia..)

LähettäjäTigerlily_ 
Päivämäärä:   31.1.10 13:48:28

Päivänsäde, mä voisin olla kiinnostunut niistä hevoista.. :)

LähettäjäSimo 
Päivämäärä:   31.1.10 13:51:47

Kyl mie ne laittelen, oon jo 7. lähdössä ^^

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   31.1.10 13:54:00

Aneth, multa ostit Rock You USA, Slow-Blow Kiin, Fire's Painin ja Waiting Gamen.

http://helmilokki.net/dese/myyn.htm
http://helmilokki.net/dese/toiminta.htm (waiting game)

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   31.1.10 14:09:00

Simpe, Kunnon möllöjä, 1 tamma, 2 ori, 3 tamma, 4 ori. http://lokinvt.kuvat.fi/kuvat/simpalle/ Kelpaileeko? aika hirvittäviä muttamutta.

LähettäjäPäivänsäde 
Päivämäärä:   31.1.10 14:10:30

Tigerlily_, mä laitan sulle mailia ihan pian.

Päivämäärä:   31.1.10 14:13:02

Lokki: Oo, kiitokset muistutuksesta, teen noillekin sivut tässä päivän-parin sisään ja laitan osoitteet tulemaan:)

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   31.1.10 14:16:15

Aneth, juup. :)

Simpe muuten, kuinka monille kuville sulla on tarvetta?

LähettäjäSimo 
Päivämäärä:   31.1.10 14:23:26

Lokki, kelpaa loistavasti <3 Mulla on apauttiarallaa parisenkymmentä vailla kuvia, että parilleki jos löytyy kuvat niin on aika pop :D

9. lähtö vuorossa xD Oonko vähän hidas..

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   31.1.10 14:30:36

Simppa, No mie koitan ettii muutamat sulle sitten vielä parit lisää :)

Hah, mulla ois menny kolme päivää noihin :'DD

Päivämäärä:   31.1.10 15:14:54

LOKKI! Sie oot myyny Escape Loiston mulle :<

Päivämäärä:   31.1.10 15:17:16

Ja sitte ihastelin Imperium Loistoakin, mutta kun saanu selvyyttä, myitkö sen mulle vai et ._.
Ja Wrong Gonenkii halusin, mut olit sen jo myyny...
Integra Ugonkin voin viedä ;>

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   31.1.10 15:27:34

Shavo, joo, en oo vaan päivitelly. Imperiumin voit ainakin viedä, en siitä sivuja ole saanut ja Integra Ugoa en ole kai myynyt vielä, mutten ole kasvattajaankaan yhteyttä ottanut..

Päivämäärä:   31.1.10 15:44:08

Ouki doukie =)

LähettäjäSimo 
Päivämäärä:   31.1.10 15:56:02

Heimoi. Pitäis päivittää hevoslistoja, mut sen sijaan hankin vaa uusia kaakkeroisia. Kuten... ruma ranskis, o. Protege, tammakaverinkin se tulee saamaan sitten joskus kun jaksan keksiä nimiä. Ranskalaiset nimet on vaikeita, joten kukaan ei tapa kun en kehittele ranskisnimiä. Ranskis se on silti.

Pakko viel esitellä Vikalle. Se on lipsahdus ruunauksesta, kukaan ei huomaa sitäkään. Siitä tulee mun uus lempipolle, lälläripoika oikeen <3 Tykkään sen suvusta, isänemää ja emänisää lukuunottamatta kaikki on miun hevosia (ja isänemäkin on majaillutkin meillä).

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   31.1.10 16:04:37

Vikker on ruuna, mutta sattumoisin vuonna 2010 omistaja löysi oripakasteidensa seasta kaksi mystistä pakkausta, ja niin Vikker pääsi vielä orin töihin.

kehj, repesin :'DDD Mutta Vikalle on komia <3

Päivämäärä:   31.1.10 16:07:04

JÄÄRAVIT (suurlähtöjä)
Peitsiravit (suurlähtöjä)
Poniravit
Poniravit

Osallistukaatten tai syön teidät ^-^

LähettäjäSimo 
Päivämäärä:   31.1.10 16:31:41

Lokki, mut sun on pakko myöntää että Vikalle ON supervarsa. Siit tulee uus maailmanmestari xD Pitee viel toinen varsa teetättää jossain välissä.

Shavon raveihin osallistun sitten kun sulo sais ne osallistumislistansa tehtyä..

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   31.1.10 16:35:39

Aattelin, että voisin kokeilla järjestää ravit o.o En kyllä yhtään tiedä, et millaset lähdöt (aikarajat) olis hyvät.. Jelpatkaa, jos haluutte yhden ravien järjestäjän lisää ;D

LähettäjäSimo 
Päivämäärä:   31.1.10 17:09:14

Reprobate, suosittelen tietenkin aluksi pysymään ihan perus sh & kv-lähdöissä. Käytännössä etenkin nopeiden sarjoja pystyy järjestämään aika tiiviilläkin aikaskaalalla, esimerkiksi vaikka kylmäverisillä 28,0-30,0 aikaiset, 26,0-27,9 aikaiset, 24,0-25,9 -aikaiset ja 23,9 ja nopeammat.

Tuloksia tehdessä muista, että voittajan ja viimeisen välillä ei tarvitse olla kymmentä sekuntia, vaan oikeasti 1-4 sekuntia on hyvä (esim. voittaja 28,2 ja viimeinen vaikkapa 29,8, EI 28,2->38,2).

Mie voin yrittää myös mesessä auttaa mikäli on kysyttävää, sulla on miun mese. Sim-bee -nimellä löydyn sieltä xD

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   31.1.10 17:17:41

Simo // okei, kiitosta :) Ja tuun häiritsemään sua meseen, jos/kun apua tarvitsen :D

LähettäjäSimo 
Päivämäärä:   31.1.10 17:59:16

Olettepas te tänään hiljaisia.

"Vähän" päivitystä tallin kv- ja lv-listoihin aka lisätty varsalistoilta pois noin miljoona ei-enää-niin-varsaa xD

LähettäjäHeltsu 
Päivämäärä:   31.1.10 18:52:42

Jeh olin koko viikonlopun pois koneelta :>
Ei täällä kai mitään kovin erikoista oo tapahtunu?

Simo -- Oon sokee tai sit en nää Captain Kindiä missään sun hevoslistoilla ^^ :<

LähettäjäSimo 
Päivämäärä:   31.1.10 19:01:19

Heltsu, hyvä kun sanoit, mietinkin jo että katosiko joku listoilta. Niin meikäläistä.

Päivämäärä:   31.1.10 19:02:20

Hei te VRER-ihmiset! Hessi laittoi mulle joskus aikoja sitten postia noista ponien suurkilpailuista, joita anoin. Kriteriumin kanssa oli sitten semmonen ongelma, että juoksevatko A-ponitkin sen 1600m? Kun IRL:hän asia muistaakseni on näin, mutta kolmivuotiaille poneilla matkahan on hiukan pitkä. Hessi aikoi kysyä asiaa muilta päättäjäjäseniltä, mutta mitään tietoa ei ole tullut. Voisin alkaa tuota kutsua tehdä tässä pikkuhiljaa, jos tarkoitus on kriteriumit ajaa helmikuun lopussa.

LähettäjäSimo 
Päivämäärä:   31.1.10 19:07:42

Miun mielestä a-ponit vois juosta 1100m. Pjäsenistä aktiivisia on alle puolet, joten mein toiminta on välillä vähän jäässä (virallisesti kun pitäisi olla vissiin yli puolet että voitais päättää mitään).

LähettäjäSimo 
Päivämäärä:   31.1.10 19:09:17

Täytän.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.