Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ravikeskustelu 180

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   27.1.10 19:50:25

(joskus mä vielä mokaan ja laitan oikeesti ravistelukeskustelu)

ehrehlinneh: http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=737653&t=737653

Re: Ravikeskustelu 180

Lähettäjä: Aneth 
Päivämäärä:   27.1.10 20:01:24

Kiitokset Lokki vaivannäöstäsi, laitoin tuon nyt niin että pitäis olla oikeessa osotteessa, sääli vaan et näkyy MF:lläki :( Vai saako ton jotenki piilotettua IE:lläki, en ainakaan keksiny (tosin oon huono noitten koodijuttujen kans).

LähettäjäTigerlily_ 
Päivämäärä:   27.1.10 20:16:17

Läälää, mulla on toinenkin mussukka jo ravisiivessä :)

Saanko esitellä Runfail's Rofeiled. Mahtipontinen nuori ori tuli meille eilen ja todettiin hänen olevan aika tulinen tapaus. Ihailkaa, kehukaa ja antakaa namia! Tässä on tuleva raviratojen kuningas! ;) Tai ainakin kotipellon nopein juoksia..

Lähettäjä: emilia. 
Päivämäärä:   27.1.10 20:22:13

3v o No Niin No (enn. 47,8ke)
4v o Ei Kuulu Sulle (enn. 44,8ke)
4v o Einarinari (enn. 37,4ke)

3v t Sun Muijas (enn. 46,1ke)
4v t Romantiikka (enn. 35,2ke)
5v t Prinssille Morsian (enn. 35,5ke)
6v t Tekstiviesti (enn. 41,7ke)

Kaikki evm-sukuisia, kiinnostaisiko ketään ostomielessä? Pakkomyynnissä ei ainakaan toistaiseksi ole, mutta ehkä voisin myydä kun aivot heittelee ja en tiiä koska menee hermo ja heitän kaikki vähäki ei kivat hepat bittiavaruutee.

Lähettäjä: Aneth 
Päivämäärä:   27.1.10 20:26:49

emilia: Mä voisin olla kiinnostunut, olispa vähemmän tuonteja tuotavana :D

Noi Einarinari, Romantiikka ja Tekstiviesti on kivoja (nimensä perusteella :D) ja niille voisin kodit tarjota, jahka saan sivut valmiiksi. Vaan myytkö keskeneräiseen paikkaan? Raviradoille tulisivat, myöhemmin jalostukseen.

http://wwtrotters.webs.com/marionella.htm Tämän tyyppiset sivut saisivat jos meille päätyisivät:)

LähettäjäLeena 
Päivämäärä:   27.1.10 20:34:18

3v o No Niin No (enn. 47,8ke)

Kannattaisi ehkä pistää tämä nimi vaihtoon. Lv-r No Niin No, kun nyt on nimensä puolesta varsin tunnettu tapaus.

Lähettäjä: Simo 
Päivämäärä:   27.1.10 22:06:56

Noi freewebsin siniset palkit / muut vastaavat tulee sinne ihan sen takia kun se on ilmaispalvelu, niistä ei siis pääse eroon. Mutta ulkoasu näyttää miun silmiin oikein kivalta.

Huomenna jee kouluun. Voi vähän illalla kuolettaa kun tänäänkin oli kuumetta ja huomenna 7h koulupäivä + siihen päälle kaikki arkiaskareet :S

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   27.1.10 22:08:29

Jep, No Niin No on aika tunnettu nimensä takia.
Olen kuullut parikin eri versiota sen nimen syntymistarinasta.. Mikä lie sitten oikea.

Itseäni ärsyttää kun on IRL hevosten nimiä, tosin eihän sille aina mitään voi. Esim oma Kajsa SWE on rasittavan lähdellä IRL Cajsaa, sekä Stens Trogen häiritsee Trogen- nimen takia, mutta kasvattajan tai kenenkään muunkaan mielestä siinä ei ollut mitään ongelmaa, joten ori sai pitää nimensä..

Mutta itse koitan kyllä varoa IRL nimien käyttöä :)

--

Päivittelin yhden suomenhevosmammukan sivut, tamma oli vetänyt kivan loppurutistuksen uransa pääteeksi :D
51: 8-6-8
97 012ve

Muutama täysosuma tullu isommissa mittelöissä. Nyt se jääkin sitte kasvattelemaan vaan vauvvojaan.. :)

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   27.1.10 22:32:00

Aneth, eipä tuossa kauheasti vaivaa ollut ;)

Tiksu, komia mies <3

No Niin No tosiaan vaihtoon, oikeat nimet on aina ärsyttänyt mua, varsinkin jos tietoisesti on laitettu. Näitähän löytyy aina välillä, nimestä sukuun oikeita.. Vahingoille jne. ei voi mitään.

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   27.1.10 22:54:36

Aneth, mulla ei muuten enään IEllä näy mainoslogo ;)

Lähettäjä: Marsupieni 
Päivämäärä:   27.1.10 23:46:35

No Niin No on ihana nimi:D Kuulostaa aina siltä kun raviselostaja änkyttäisi kun se selostaa tuon ruunan juoksemista:D

</ot>

LähettäjäTigerlily_ 
Päivämäärä:   28.1.10 09:52:45

emilia. Mua kiinnostais Sun Muijas ja Prinssille Morsian. :) Tulisivat tosiaan Elegancian ravisiipeen eli Ele's Trottersiin.

Lokki, kiitos ;)<3

Lähettäjä: Hessi (koulu) 
Päivämäärä:   28.1.10 11:04:10

Shavo: Mistä tammasta puhut? Kuulostaa nimittäin statistiikan ja voittosumman perusteella kivalta. :)

En oo koskaan kuullut No Niin Nosta, mutta nyt kuulin. xD

Tulipas pissittyä enkun koe... Saksa sentään onnistu ihan jees verrattuna siihen, että tosiaan yo-vihkosta tehtiin tehtäviä...

LähettäjäSimo 
Päivämäärä:   28.1.10 15:08:22

Hessi, veikkaan että Shavo puhuu yltiökivasta S.A. Vilhelmiinasta.

No Niin Nosta (siitä irl-versiosta xD) on kyl joo kivoja väitöksiä. Joku väitti kivenkovaan, että se on nimetty syntymämaassaan Ranskassa ja toinen taas että oli nimetty Suomessa ja sille oli ehdotettu jotain ihan erilaista nimeä ja siellä rekisteröintipäässä oli sanottu että se nimi on liian pitkä ja rekisteröijä oli siihen todennut, että "no niin no." Ja sit oli viel jokkii, mut unohin.

LähettäjäTigerlily_ 
Päivämäärä:   28.1.10 16:09:27

Ääh, meillä oli vanhojentanssien yhteishajotukset äsken, voi luoja! :D

Mitäs sitä kehittäis täs tunnin kahden? Hmmh, vois vaikka kattella netistä Gossip Girliä..

Lähettäjä: Paula K. 
Päivämäärä:   28.1.10 16:13:16

Muakin ärsyttää, jos on IRL-heppojen nimiä (tai samankaltaisia nimiä) virtuaaliponeilla. Tosin varmasti itsekin tulee niitä joskus vahingossa käytettyä...

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   28.1.10 16:17:10

Hei, tulokset tulee luultavasti vkl kaikista mun menneistä raveista. (miten niin tunnen syyllisyyttä?)

Pitäisi kaikkea tehdä, mutta IRL hidastaa jonkun verran, ahdistavaa. ;D
Mutta nyt ulos (vaikka mieluummin päivittäisin kalentereita kuin lappoisin paskaa tuolla pakkasessa ja viimassa). Tänään jos ehdin koitan saada kalentereita päivitettyä ja ensikuun kisattavien listat tehtyä.

Millaisia raveja ensikuulle? Vaikea varmaan sanoa, kun ei vielä tiedä tarjontaa mutta.

Kaivataanko jotain jännää ;D vai pelkkiä perusraveja?

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   28.1.10 16:19:02

Onhan kaikki jo osallistuneet http://helmilokki.net/ravit/peitsarit250110.html
http://www.helmilokki.net/ravit/venakot230110.html

LähettäjäTigerlily_ 
Päivämäärä:   28.1.10 16:21:30

Niin joo ja ne ketkä haluaa suosittelemme listalle laittaa oikean kaavan ja perustelun :)

<a href="toimiva osoite linkitettynä">Tallin nimi</a><br>

LähettäjäSimo 
Päivämäärä:   28.1.10 16:28:11

Tigerlily_, vanhojentanssit on jotain... KÖH. Eihän siinä mitään, jos tykkää tanssimisesta ja tälläytymisestä.
<a href="http://www.einherji.net/savitaival/">Savitaival</a><br>
Meidät saa lisätä, mikäli tykkää. Miusta on kiva kattella talleja, joista tallin pitäjä itse tykkää xD (Pitäis itte taas joskus väsätä linkkilista..hmmh)

Lokki, jos meikä on osallistunut, niin kaikki tarpeelliset on osallistunu xDDDDDDDDDD

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   28.1.10 16:29:05

<a href="http://helmilokki.net/dese/index.htm">Ravitalli Dese</a><br>
Koska oon sun haniböö.

<a href="http://helmilokki.net/depacers/index.htm">Depacers</a><br>
koska et saa muutakaan täytettä :D

oon ihana<3 :D

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   28.1.10 16:30:05

maggimöö kai sä oot osallistunu :D en kyllä oo varma.

Päivämäärä:   28.1.10 16:31:33

<a href="http://paulan.atspace.com/trot">Sagatum Trotters</a>

Meidätkin saa lisätä, jos tahtoo, vaikka ollaankin oltu viimeaikoina tosi epäaktiivisia.

LähettäjäTigerlily_ 
Päivämäärä:   28.1.10 16:45:30

Kaikki listalle.. :)
Ääh, kun ei yhtään kiinnosta noi ratsut enää, mutten haluais niitä kaikkia ainakaan pois antaa.. :/ Tykkään heistä niin kovasti. Mitäs teen kun tää ravikuumotus iski ja sekin on jo muhinut aika kauan, vuoden verran. Oih ja voih.

Mitäs kaikkea mun tarttis vielä kirjottaa tonne Elen sivuille? Vinkkejä, ehdotuksia? Tästähän ei mitään suurtallia ole tulossa, ainakaan vielä.. ;)

Niin ja mä haluaisin hevosten sivuille uuden asetelman, haluaako joku suunnitella ja toteuttaa sellasen? :P Palkkaakin voisin ehkä kirjustella..

LähettäjäSimo 
Päivämäärä:   28.1.10 16:48:51

"ainakaan vielä"
Simppa ennustaa jo suurtallin syntyä!

Ehkä jos kasvatus on suunnitelmissa, niin siitä vois tulla sananen. Mutta tiivis on kaunista :D

Tää on nii peestä ku joutuu vaihtelemaan konetta. Aina on kaikki väärällä koneella tai vanhat versiot tai jotain.

Lähettäjä: Kride 
Päivämäärä:   28.1.10 16:49:11

Tigerlily_ > kiinnostaako se 9-varsa?

Linkkilistalle tarjoan <a href="http://www.luned.net">Luned Sporthorses</a><br> koska olen tyrkky. :D

Päivämäärä:   28.1.10 16:51:36

Tigerlily > Mulla on kanssa muutama ratsu, jotka on vaan lojunut nurkissa mitään tekemättä jo varmaan vuoden. Mut ko ei vaan raski myydä. :D

LähettäjäTigerlily_ 
Päivämäärä:   28.1.10 16:52:13

Kride, juu voisin tammana talliin ottaa :) Saat päättää nimen kyllä, nyt ei oma pää toimi yhtään. Ja linkkiliställe pääset kyllä.

Päivämäärä:   28.1.10 16:54:46

Tigerlily_ > No en kyllä keksi nimeä kun en meinaa omillekaan keksiä koskaan kunnollisia :D

Lähettäjä: Peppi 
Päivämäärä:   28.1.10 17:02:12

Mulla on siis nyt oma kone huollossa, älkää ihmetelkö jos olen vähän taka-alalla taas hetken :D

LähettäjäAkeya 
Päivämäärä:   28.1.10 17:05:20

Kuka haluais päivittää mun elikoiden kalenterit?

LähettäjäTigerlily_ 
Päivämäärä:   28.1.10 17:13:53

Kride, olisko Seastar Luned tai Rhubarb Luned? :'D

LähettäjäTigerlily_ 
Päivämäärä:   28.1.10 17:14:41

Akeya, mitäs maksat? ;) HEEI, jos annat Lokille 50€ ni mä päivitän mielelläni! :P

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   28.1.10 17:22:18

Se on kyllä 57,10 € ;)

Huij saakeli ulkona on kylmä, puolet karsinoista siivottu ja oon aivan jäässä. Ja takasin ulos ->

(kävin hakemassa paremmat hanskat..)

Päivämäärä:   28.1.10 18:07:33

En tiedä olenko Lokin raveihin osallistunut vai en :<

Ja joo, Vilhelmiina on kivasti pistellyt menemään :)
Ailahtelevainen hevonen - varmaan puolet starteista hylättyjä, mutta sitten välillä juoksee totosijoja/ rahaa :P
Pitääkin laskea, monta hylkyä sillä on ;D
Oikea moody mamma <3 :)

LähettäjäHeltsu 
Päivämäärä:   28.1.10 18:28:47

Tigerlily_ -- Jos vielä linkkilistalle talleja otat niin tarjoan Kindiä :>

<a href="http://launiel.net/kind">Kind Trotters</a><br>

Päivämäärä:   28.1.10 18:32:05

Ruotsalaiset ravikuskit rokkaa! Kuuntelin oikein kahdesti, oli niin hyvä :D

http://www.youtube.com/watch?v=sksk-AtvMyk

LähettäjäAkeya 
Päivämäärä:   28.1.10 18:48:26

Tigerlily_, multa ei rahaa irtoo tämmösiin palveluksiin ;)

LähettäjäTigerlily_ 
Päivämäärä:   28.1.10 18:49:37

Heltsu, pääset kyllä listalle :)

Peppi, ihana! <3 :D

Mitäs kaikkea mun tarttis vielä kirjottaa tonne Elen sivuille? Vinkkejä, ehdotuksia? Tästähän ei mitään suurtallia ole tulossa, ainakaan vielä.. ;)

Niin ja mä haluaisin hevosten sivuille uuden asetelman, haluaako joku suunnitella ja toteuttaa sellasen? :P Palkkaakin voisin ehkä kirjustella..

LähettäjäJosefiina 
Päivämäärä:   28.1.10 18:53:52

Tigerlily: joku päivärytmi tai muut pienet, hauskat yksityiskohdat ois musta jees :)

Peppi: ihan ykkönen! :D

Ihanaa, tuon pikkuhiljaa valmistuvan projektin myötä pääsee järkkäilemään raveja sun muuta vähän tiuhempaan tahtiin :)

Ei muuten tasan mee onnen lahjat. Ainokaisella juoksijallani Impillä on nyt takana 39 starttia, voittosumma öbaut 17 000v€. Päivittelin yhden Artsin ravitallin lämpösen kalenteria - sillä muistaakseni 17 starttia ja vs 18 tonnia. Reilua! :D

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   28.1.10 18:59:18

Tig., tosiaan, kuten simpe sanoi jotain kasvatuksesta jos sitä tulee, toimintaa muutenkin. Lyhyestä virrestä kiitos kaunis. ;)

Shavo, Peitsariraveihin olet.

Venakko raveihin ei ole muut osallistuneet kuin tierra.. Pahalta näyttää.

LähettäjäTigerlily_ 
Päivämäärä:   28.1.10 19:01:24

Josefiina, joo hei, tarttee tehdä joku kiva päivärytmi tai jotain. :P

Lintunen, voih, sinä niin pidät virsistä.. ;) Mut joo, en mä mitään pitkää jaksa kirjottaakkaa, luulis sun tietävän. :D

Päivämäärä:   28.1.10 19:08:41

Mä olen hyvä, tein kahdelle omalle kasvatille tänään sivut :) Laitoin jopa kuvat sivuille, oon reipas! (ja kaikki kiinnostaa)

Exterminator JM http://freewebs.com/jymy/termiitti.htm
Total Disaster JM http://freewebs.com/jymy/dissa.htm

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   28.1.10 19:11:57

Mä en oo tehny inkerille sivuja, enkä pelle-hermannille.

Peppi, Total Disaster <3

LähettäjäTigerlily_ 
Päivämäärä:   28.1.10 19:19:23

No nyt on pientä sepustusta lisätty sivuille. (Saa siis oikolukea..)

Ja nyt mä haluuuuuuun jotain tekemistä, kun huomenna ei ole kouluaa, jeejee.
Poikaystäväkin tulee lomille huomenna ja on maanantain henkilökohtasella, mullakaan ei ole koulua koeviikon takia, jeejee sekin. :'D

Nyt mä vissiin kirjustan Rollelle luonteen ja sitte mä metsästän sen mun unelmien ravurin jostain, kertokaa missä se luuraa..? Ja sen on sitte pakko olla myynnissä! >:)

Lähettäjäsallis. 
Päivämäärä:   28.1.10 19:40:29

Hommasin itselleni hienon ravisuokin! Tai no ei se oo vielä hieno, mut siitä tulee..

LähettäjäAndiee 
Päivämäärä:   28.1.10 19:45:39

sallis., pistäppäs ravirussisi mukaan ? :-)

Lähettäjäsallis. 
Päivämäärä:   28.1.10 19:53:13

Andiee, apua. Täytyy varmaan kaivaa niiden ennätykset jostain. Tai sit ilmottelen vanhoilla ennätyksillä (jotka tosin voivat yhtä hyvin olla nykyisiäkin.. En muista) :D Joo, pieni hetki :>

Lähettäjä: Simpe 
Päivämäärä:   28.1.10 20:05:39

Simppa vois osallistua Lokin venäläisraveihin mut valitettavasti en muista mun venäläisiä ulkoa.

salliksen viuhahtaja on komia <3

Päivämäärä:   28.1.10 20:05:39

Hahahaha, nauroinko edes vähä Pepin linkille x''DD

Huh huh, tammikuun poniraveista sain tulokset ulos. Sitten ois enää kv-, lv- ja peitsariravit.. *kuolema*

Päivämäärä:   28.1.10 20:10:01

Oiiih, salliksen suomenhevonen on ylisöpö <3

LähettäjäLeandra 
Päivämäärä:   28.1.10 20:10:27

Shavo, Eikö http://www.narrilaivan.webs.com/ravit/p13.htm tuolta puutu vielä lähdön 4 kakkos- ja kolmosryhmien ajat?

Lähettäjäsallis. 
Päivämäärä:   28.1.10 20:12:38

Hahhah, mun mielestä se on vaan ruma ja paksu :D (tai tollanen jytky) Mut se oli jotenki niin symppis et päätin tehdä siitä itselleni virtuaalikonin! (ja koska mulla ei oo ollu raviHEVOSTA varmaan kolmeen vuoteen, niin..)

Päivämäärä:   28.1.10 20:14:26

Nyt sallis suu kiinni! :D Tuohan on aivan ihanan mallinen suomenhevonen! ^^

Mie hihittelen kun tuolla "Keitä vanhoja" joku muisti vielä El'Catoile tallin :DD Hihihihihihihi xD

Päivämäärä:   28.1.10 20:15:54

Joo, se on sellain söpöliini, ei nyt tod. mikään rakennekukkanen, mut jotenki sulonen :D

Potkikaa kowaa jos en saa huomenillalla ilmoille 19.1. poniravien tuloksia.

Lähettäjäsallis. 
Päivämäärä:   28.1.10 20:23:05

Mut se on hyvä että te tykkäätte tosta jo nyt, niin sit saatte tunkea sille tammojanne kunhan se on vähän kisannut ja vähän kivempi ;)

Päivämäärä:   28.1.10 20:23:23

salliksella on kyllä ihan mieletön pötikkä. :D Miten toikin on voinu päästä alle kahtaviittä :D Toivotaan hyvää menestystä Viuhahtajalle! (jos hirveä kasa ylimääräisiä kuvia ypikseltä löytyy, niin tänne saa heittää ;) )

Tigerlily > Siun heppa, sie päätät. Mulle ei oo mitään väliä. ;)

Mie odottelen, että sainko emilian poistohepoista muutaman uuden evm-sukuisen puten... :) Huomenna sivujen tekoa ja karkkipäivä!

Lähettäjäsallis. 
Päivämäärä:   28.1.10 20:25:55

Kride, ei me kuvattu ulkona ku toi yks.. E.P. & co. oli kuvannu jo kaikki muut siinä vaiheessa ku minä ja hyena päädyttiin Ypäjälle (eli jostain syystä tosi aikasin) ja ne otti sillon tota kuvattavaks.. :D Toki jos huonot maneesikuvat kelpaa ni http://sillas.kuvat.fi/kuvat/2010/26012010_ypaja/, mut muuta ei kyl valitettavasti ole :D (Vähän harmitti tehä yht. 4h ajoreissu parin kuvan takia, ku ei siellä sit jaksanu olla kauaa ku hevosten arvostelu maneesissa oli niiin hidasta. Mut sainpahan viettää laatuaikaa hyenan autossa smurffeja kuunnellen :D)

LähettäjäTigerlily_ 
Päivämäärä:   28.1.10 20:27:39

Tiksulle jotain tekemistä nyt heti. Rolle on saanut luonteen ja etusivu tekstiä lisää, joten kaipaan tekemistä.

Haluan oppia piirtämään, auttakaa huonoa. :( Ainoa, minkä olen saanut piirrettyä hyvin on tämä, ja siihenkin meni noin kolme tuntia. Ilmaiseksi senkin annoin käyttöön.

LähettäjäTigerlily_ 
Päivämäärä:   28.1.10 20:33:51

Kride, tammasta tulee siis Rhubarb Luned. :D Mitäs mä laitan kasvattajaksi ja ja ja.. :D Meen tekee heti sivuja! :P

Päivämäärä:   28.1.10 20:34:18

sallis. > Kume on kiva (ruunikkosuokkifiksaatio). Ja Jennyn Möröllä on hyvät klippaukset. :D ja Sahara Dynamite -kuvassa on loistavat ilmeet sekä orilla että miehellä.

Myynnissä vielä kolme ponia: numerot 10, 13 ja 15!

Päivämäärä:   28.1.10 20:35:37

Tigerlily_ > Myyntisivulta löytyy tarvittavat kasvattajatiedot sun muut. Ja sivuja sähköpostiin.

Päivämäärä:   28.1.10 20:38:05

Korven Voitto on sööööööööööpis. Musta tosin kaikki on aina söpiksiä xD

Tigerlily_, saaks liittyä seuraan? Mieki haluun oppia piirtämään. Hessi ja Kride ja Unic aina itkee verta, kun joutuvat kattelemaan mun piirustuksia ^^

Päivämäärä:   28.1.10 20:39:38

Mie haluun Krideltä Edvardo H:n varsan. Toi 15. varsa ois kans kiva. Ja 13 ois mielenkiintoinen.

Lähettäjäsallis. 
Päivämäärä:   28.1.10 20:42:07

Korven Voitto oli ihan vanhan ruunan näkönen, Jennyn Mörkö ois ollu kiva (sutjakka piensuokki) mut sen klippaukset oli kauheita ja toi Kume oli enemmän rotevan lämppärin näkönen luonnossa :D

LähettäjäTigerlily_ 
Päivämäärä:   28.1.10 21:00:07

Simpe, tottakai saa liittyä seuraan! :)

Jeejee, saankos esitellä teille Rhubarb Luned.<3

Nyt kuvat sille jostain, tummanruunikko tamma kiitos. :)

Päivämäärä:   28.1.10 21:07:15

Mie oon muuten tosi prå, kun miun Lunedkasvattien sivuilla ei taida kenelläkään lukea muuta kuin Luned Sporthorses xD

Piirtäminen on ihan veemäistä. Mun tekis vieläkin mieli piirtää, mut oon niin totaalisen huono että sit vaa revin hiukset päästäni...

LähettäjäTigerlily_ 
Päivämäärä:   28.1.10 21:09:49

Simpe, eihä tuo ole lainkaan huono :/ Mun vasta huononnäköinen on tuohon verraten, ainakin tuo mun kökkö lyijäri väritys.. -.-''

LähettäjäSimo 
Päivämäärä:   28.1.10 21:10:50

Onhan, ja toi sentään on vanha. Löytyis niitä paljon lisääkin xD Tuoreimmat tuntuu menevän vaa entistä pahemmin metsään.

LähettäjäSimo 
Päivämäärä:   28.1.10 21:14:33

Vähän menee offiksi, mut musta rungon piirtäminen on yleensä aika helppoo, mutta sitten vastapainoksi mulla on pienen pään- ja jalkafiksaatio (esmeks). Nytki tossa joku päivä sit piirtelin kuvaa ja näytin luonnosta Kridelle niin hää totes heti että pieni pää -.-

Päivämäärä:   28.1.10 21:14:39

"Hessi ja Kride ja Unic aina itkee verta, kun joutuvat kattelemaan mun piirustuksia ^^"
Yleensä itketään vaan verta kun joudutaan kuuntelemaan Simpen itsensämollaamista. Simppa tarvitsee toimiakseen kehumista.

... odottelee innolla, että tuleeko talliin kohta viisi uutta evm-sukuista suokkiputtea. :)

LähettäjäSimo 
Päivämäärä:   28.1.10 21:19:55

Joo, niitä kehuja on kyl kiva saada - ja TUNNUSTAN: mie toimin kehuilla. Kyl mie välillä toimin kritiikilläkin, mut sit alkaa joskus veetuttaa niin pahasti että jälki on sen näköstä. Mie kettuunnun tosi äkkiä jos en saa huippujälkeä kasaan. Nyt on vähän hermot ehkä pidentyneet, alotin kesällä heppapiirtämisen käytännössä nollasta ja nyt jaksan työstää pitempään kun viis minuuttia työtä ennen kuin totean sen valmiiks (itse asiassa mulla on jopa keskeneräisiä töitä!).

[oon oikeesti varmaan rasittavin ihminen koko universumissa. Kride itkee verta miun takia xD]

LähettäjäTigerlily_ 
Päivämäärä:   28.1.10 21:29:19

Mun mielestä simo piirtää hyvin.. Tarttis vaan itsekkin jaksaa keskittyä johonkin sillee ettei hermostu jos viiva menee vinoon. :'D

Lokkikin myöntää, että mä olen mun naapuriin verrattuna taiteilija, se on jotain karmivaa kun se piirtää.. xD

LähettäjäSimo 
Päivämäärä:   28.1.10 21:37:01

Sie piirrät hirmu kivasti ku sie saat ilmeen esiin tosi vähillä viivoilla. Mie vaa suttailen noilla miun ylihienoilla kynillä semmosta sotkua ettei mitään rajaa.

Mie en oikeen osaa piirtää vahvoja viivoja. Tai en silleen uskalla ku en osaa piirtää suoria viivoja saati kaarevia kun ne on semmosta mutkakiemuraa ettei siit saa mitään tolkkua.

LähettäjäTigerlily_ 
Päivämäärä:   28.1.10 21:38:44

Simo, joopajoo.. :D

Antakaa mulle tumman lv tamman kuvat! >:/

LähettäjäSimo 
Päivämäärä:   28.1.10 21:40:21

Tiger, (pitää lyhentää, typotan kaikki pitkät nimet) nimenomaan joo :D

LähettäjäTigerlily_ 
Päivämäärä:   28.1.10 22:20:35

Simppa, Tiksu vaan :D

Mä väsäsin äsken yhden ponin(?) kuvan.. Onko edes minkään näkönen? http://sinililja.kuvat.fi/kuvat/aasi.jpg/_big.jpg

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   28.1.10 23:07:33

Tig, kyllä elitloppet kuvista pitäs sullakin löytyä yks tumma tamma! :D

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   28.1.10 23:39:44

Hei apua,
jos hevosen entinen ennätys on 1.21,2ke ja nyt sille tuli 1.20,3lyx, niin haittaako toi laukka tuolla perässä vai onko tuo nyt sitten parempi kun 21.2ke ?

Lähettäjä: emilia. 
Päivämäärä:   29.1.10 00:35:13

Ei se laukkamerkintä mitään vaikuta. ^

Päivämäärä:   29.1.10 09:07:46

No moi Tiksu! On erittäin ponin näköinen <3 Tyksin. Edestä kyllä miun silmiin ehkä vähän raskas verrattuna takaosaan.

(tuli muuten mieleen ne meidän vanhat nimet.. En ees enää muista niitä ulkoa, mut joo-o. Oli kiwwoo :D)

vvenla, ei se laukkamerkintä mitään vaikuta. Uusi ennätys on siis nyt 20,3ly. Mie en ainakaan jaksa niitä laukkamerkintöjä laitella sinne perään xD

LähettäjäTigerlily_ 
Päivämäärä:   29.1.10 12:00:34

No on se ehkä vähän raskas edestä mut en jaksanu korjailla.. :D Vois vaikka piirrellä tänään vähän, jos mitään muuta hassua ei tuu esille. :D

Tylsää olla yksin kotona, ku ei ole koulua. Tai no emmä yksin ole kun on koira ja kissa tossa ravaamassa edestakas, mut kuitenki.

Lintunen, en jaksa kaivaa niitä ulkoselta.. :/ :'D tiedän, olen laiska.

LähettäjäSimo 
Päivämäärä:   29.1.10 12:36:49

Mun _piti_ piirrellä tänään. No okei, väritin yhen vanhemman piirroksen. Mut se meni kuusikkoon xD Siinä mielessä mua kismittää, ku mulla on hyviä värikyniä ja so on, mut en osaa käyttää niitä eduksi.

Mutta palataksemme virtuaaliheppakukkaruukkuun. Päivitin taas kasvattilistaa. Jo 7 sh-kasvattia tänä vuonna (osa tosin syntyy helmikuussa) ja niistä vaan yks on jääny meille :o No oookei, tapattelen vanhuksia niin pitää tehä viimosia varsoja. Lv-kasvatteja on 5 tälle vuodelle, kolme jää mulle. Miten niin mun piti vähentää lämpösiä ja lisätä suokkeja...

Ja parin hepan sivuja päivitin jopa vähäsen.

LähettäjäTigerlily_ 
Päivämäärä:   29.1.10 12:44:30

Simo, mä ajattelin kans kokeilla värittää tuota mun uutta tänään piirrettyä suokkia, näyttääkö se edes suokilta? http://sinililja.kuvat.fi/kuvat/aasi2.jpg

Mulla ei ole päivittelyä, kun ei ole ku kolme ponskia tallissa tällähetkellä. Tarttis vaan löytää kuvat sille uudelle tammalle.. Hmmh.

Antakaa mulle tekemistä. :D

Lähettäjä: Tierra (topissa) 
Päivämäärä:   29.1.10 12:49:06

Tiksu kattelee onko täällä tarpeeksi tummia? :) http://s99.photobucket.com/albums/l285/Tabula_2006/RavitOulussa1-6-09/

LähettäjäSimo 
Päivämäärä:   29.1.10 12:50:02

Tikru, voisit päivittää mun heppojen kalenterit? Semmoiset ~100 heppaa/ponia (joista suurimmalle osalle pitää päivittää uus ulkoasu) ja per heppa löytyy vähintään ~10-50 starttia.

Tai tehdä ravitulokset. Taaaai.. Kehitellä mun peitsaritalliin uuden leiskan. Taai tehä mun leiskasuunnitelman uusiks. Tai jotakin, kyl multa tekemistä löytyy.

Lokki, saanks mie muuten alottaa puhtaalta pöydältä sittenkin? Suunnittelen vähän toisenlaista juttua xD

LähettäjäSimo 
Päivämäärä:   29.1.10 12:51:45

Multakin löytyy muuten niitä kuvia. Jotakuinkin tätä laatua talvikuvia ja sit randomkesäkuvia. Tosin en tiedä tarkasti että mimmosia tammakuvia, voi olla aika pitkälti punaruunikkoja/ruunikkoja ne vapaat, tummanruunikkoja on aika vähän.

LähettäjäTigerlily_ 
Päivämäärä:   29.1.10 13:05:50

Tierra, olihan siinä muutama ihan kiva :)

Simppa, näytäppäs kuvia jos on niitä ladattuna jossain, kiinnostaa kovasti! :D
Ja tota, millasta leiskaa haluisit, sellasta voisin koittaa väkertää. :P

LähettäjäSimo 
Päivämäärä:   29.1.10 13:14:22

Mien yleensä pidä kuviani netissä ladattuna, mut jos osaat yhtään sanoo tarkemmin mimmosia kuvia (merkit, montako kuvaa vähintään; pääkuvaa? jne) niin voin jotain esimerkkikuvia laitella ja sitten tarvittaessa lisää.

Niih, Stain Studille mietin uutta leiskaa, miun epäaktiiviselle peitsaritallilleni xD Väriskaalaa:
http://www.colorschemer.com/schemes/viewscheme.php?id=4954
http://www.colorschemer.com/schemes/viewscheme.php?id=7317
Sellaista suhteellisen särmikästä, hopeaa ja ruskean kivaa käyttöä. Kuviahan tohon ei oikeen oo laittaa, kun peitsareista kyse. Tietty ainahan vois jotain kaivaa, mut jotenkin en vaan mukamas kelpuuta mitään.

Mulle ei oikeestaan tarvia olla kuin vaikka pohja, niin todennäkösesti osaan koodata siitä eteenpäin. Lähinnä vaan siis se on ongelma, etten jotenkin osaa nyt tehä sellaista mieleistä väriskaalaa ja asettelua.

LähettäjäTigerlily_ 
Päivämäärä:   29.1.10 13:20:53

Simo, oookei.. Nyt en saa mitään hyvää inspistä, mut ehkä vähän myöhemmin. Sulattelen asiaa.. ;)
No mielellään hyvä ravikuva ja pääkuva. Ei mitään merkkejä, tai sitten piirto. Ja tietty tumma tamma. :D

LähettäjäSimo 
Päivämäärä:   29.1.10 13:29:30

Joo, inspis on peestä. Mulla on aina väärässä paikassa ja väärään aikaan se inspis. Helpoitenhan mie saisin perustablella tehtyä sellaisen kelvollisen, mut oon niin samperin kyllästynyt niihin (paitsi tietty tohon savitaipaleen leiskaan, mut sitä en ookaan ite tehny). I-framelle sais tehtyä aika kivasti kans, mut mie karsastan niitä hiukka sen takia, kun se linkitys on peestä. Ja sit luovempaan ei riitä mielikuvitus. Eli plää.

Min pitää ettiä kässäri jostain, yhet ravit kokonaan nimeemättä ja on tosi vmäistä arvailla onks se nyt tamma vai ori vai ruuna vai joku sekasikiö vaan. Noista nimetyistä kun tunnetusti löytyy vaan just sitä mitä en hae. Oikeesti, aina kun ettii orin kuvia, löytyy kivoja tammoja ja sit ku ettii tamman kuvia niin löytyy orille kivoja kuvia. Ne kivat kuvat katoo aina!

LähettäjäTigerlily_ 
Päivämäärä:   29.1.10 14:11:20

Simo, aivan! Mulla on kaikki kuvat ulkoisella, enkä jaksa ettiä ulkoista nyt. :D

Otinpa äskön puolen tunnin pikasuihkun ja nyt alan kattoo leffaa; Tyttö ja villivarsa. Illalla tulee mies sieltä natsien käskyleiristä ja sit tehdään jotain kivaa sen kanssa, en malta odottaa. Nyt tupac ja sit se lehva -->

Päivämäärä:   29.1.10 14:47:41

Tiksu sitten vaan laittaa viestiä jos tahtoo kuvista joitain ^^ Mesessä ainakin yritän illalla olla (mira.pera(a)netti.fi) tai mailia (mira.tierra(a)gmail.com) :)

LähettäjäSimo 
Päivämäärä:   29.1.10 15:11:55

Nää kaikki on jotain himputin oreja ja ruunia. Menee taas kässärin mukaan, tammat katos kuin tuhka tuuleen. Ruuna, ruuna, ruuna, ori, ruuna, ruuna ruuna. Niin se menee. Tai sit on rumia tammoja :p

LähettäjäRiikk 
Päivämäärä:   29.1.10 15:12:40

noniin ja tämä tyttö nyt on päättänyt ryhdistäytyä. Talli oli kesän lomalla ja syksykin meni kyllä vähän ohi kisojen osalta, josko sitten kevät parempi. Ulkoasua vois vähän korjailla, etenkin otsikkoa ja kuvia (pikselimössö ah). En ole erityisen innostunut tuosta näyttävyyden hakemisesta :D

Ei kenelläkään kiinnostaisi pohjoisruotsalainen tuonti? Pian käyn uuden tuontireissun tekemässä niin jos on tarvetta niin sanoopi vain! :)

http://www.freewebs.com/forgottenin/tuontitoiminta.htm tuolta löytyypi alhaalta pohjoisruottalainen oripoika jos kellään kiinnostaa viedä mukana :)

LähettäjäRiikk 
Päivämäärä:   29.1.10 15:15:30

simo: sama ongelma täälläkin, menetin hermoni ja löin "väliaikaiset" kuvat joillekin välittämättä onko tamma vai mikä x) mutta sitten ne jumahti :D

LähettäjäSimo 
Päivämäärä:   29.1.10 15:25:10

Jeps. Mie oon nykyään hirmu vamppaaja, että tammalle vaan tamman kuvat. Sit orille voi tietysti iskeä ruunankin kuvat, mutta tamma on aina tamma. Ja sit miulla on paha tapa kuvata vaan oreja ja ruunia xD

Ei se toki hirmu paha juttu oo, kun miun orikanta tuppaa pysyttelemään aika suurena aina, muttah. En sitten tiedä oonko vaan tammarasisti vai juokseeks ne aina jossain piilossa takasuoralla, mutta aina hirmu vähän kuvasia niistä.

Päivämäärä:   29.1.10 15:25:19

Eiei, en osta yhtään kopua ennen kuin saan sivut näille kymmenelle joilta nyt puuttuu! :D

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   29.1.10 15:56:29

Mullakin on _kaikki_ kama nykyään ulkosella ja se kokoajan kiinni koneessa ja päällä. :D

Tänään teen sivuja ja päivittelen kalentereita. Sitten viikonloppuna varmaan taion tuloksia, ellei kauheesti laiskota - saa tökkiä. ;)

LähettäjäLokki 
Päivämäärä:   29.1.10 16:14:10

Seuraava onkin viiminen. *lällislää*

LähettäjäSimo 
Päivämäärä:   29.1.10 16:35:40

Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiinä!

Meillä on ulkonen nykyään mut sillä on vaa kaikki vanhat jutut. Sen sijaan terrorisoin mun tiedostot kaikille koneille. Oon aika kiva <3

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.