Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  PLJ - Ponilaukkajaos // 4.

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   3.1.10 13:28:37

Ponilaukkajaos
Laukkakalenteri
Foorumi

Miksi ponilaukkaaja minulle?
- Ponilaukkaajilla on nouseva kysyntä. Erityisesti shetlanninponilaukkaajia löytyy paljon, muiden ryhmien poneja vähemmän. Siitokseen on varmasti paljon halukkaita jos vain ori/tamma on menestynyt edes keskiverrosti ja sillä on siistit sivut!

Miksi järjestäisin kilpailut?
- Sinäkin voit kantaa kortesi kekoon ja järjestää ponilaukat. Järjestäminen on jopa helpompaa kuin VRL alaisten kisojen järjestäminen, sillä osallistujia tulee vähemmän ja näin ollen tarvitsee heitä lisätä vähemmän. Järjestämällä laukat monet kiittävät sinua ainakin mielessään.

No mistä minä nyt ponilaukkaajan saan?
- Vaikka tuomalla. Tai jos itse et jaksa voin minäkin tuoda toiveittesi mukaan, yhdelle ihmiselle yksi poni, ehtoina linkitys sähköpostiini ponin sivuille ja laukkakäyttö. Orin saa ruunata! Mukaan tulee myös parin sanan luonne ja mahdollisesti vähän sukua. Laita vaikka tähän alle viestiä (:.

Entä sitten kun poni on jo eläkkeellä?
- No jos jalat on kunnossa miksi et kouluttaisisi uudelleen vaikkapa valjakkoon? Entisesti laukkaponista on moneksi, kaikkiin lajeihin. JA lisäksi on tietenkin siitoskäyttö...

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=657196&t=657196 edellinen

Re: PLJ - Ponilaukkajaos // 4.

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   3.1.10 14:40:26

Ja pääsin pitämään laukat ^^
http://maukan.net/tierran/ponilaukat10.html

Lähettäjätaffel 
Päivämäärä:   3.1.10 14:51:18

joo hei arvokisoja! :D mää oon ootellu iha intopinkeenä et millon voin laittaa kutsu-sanan sijaan jonku hienon arvokisan nimen.

pitää Tierran laukkoihin osallistua jahka Nintsu saa CP:n tuloksia kehiin, että tietää nouseeko joku eläin ylöspäin...
tos öö olikoha toissapäiväsis vai mis kisois oli kiva yllätys ku Karkkimaan Ahmatti voitti starttinsa ja nous allowancelle, sil on menny vähä huonosti radoil.

mätsäreissäki kävi kauhee mäihä! Nasu oli paristaan PUN, sitte Nakkioli PUN2 ku pääs BIS kehää asti (jäin miettii tota bis-kehää kun se oli merkitty sen alle, mut siin oli vaa merkitty PUN1-3 ja SIN1-3, eikä kukaa ollu saanu best in showta..?) ja sit se sai lisäks näyttelyn söpöin hevonen-tittelin :)
parit NJ:t ja mätsärit kalenterissa, Anun kohalla vähän jännittää mitä siitä sanotaan kun ei oo kummosen näkönen kuvis

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   3.1.10 14:54:20

Minäkin odottelen noita tuloksia tuolta :D

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   3.1.10 16:06:10

nostellaas

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   3.1.10 18:00:24

5

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   4.1.10 18:35:10

6

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   4.1.10 18:42:32

Olin näköjään unohtanut heittää plj:n sivuille ftp:n kautta tuon.. nyt kalenterissa näkyy meiänkin laukat ^^

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   4.1.10 18:44:54

Miekin tässä olen ihmetellut, kun nuita sinun laukkoja ei kalenterissa ole :D Minunkin varmaan pitäisi taas järjestää laukkoja, mutta juuri nyt ei oikein jaksais :D

Lähettäjäcraky 
Päivämäärä:   4.1.10 18:47:07

Itse yritän alkaa pitämään kerran kuukaudessa ponilaukat, kun tässä vaan kerkeisi.. Tarkoituksena olisi pitää joka toinen kuukausi sileät ja joka toinen risuestelaukat :)

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   4.1.10 18:48:49

Tuire ja craky nyt vaan äkkiä järkkään! :D

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   4.1.10 19:04:20

11

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   4.1.10 19:18:32

Dodih, nyt lähti neljät laukat anottaviksi (:

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   5.1.10 18:15:12

Ja kalenteriin laitoin jo eilen ^^ Sitten olisikin seuraavana nuo omat laukat :)

LähettäjäPaula K. 
Päivämäärä:   5.1.10 18:28:29

Nyt ei kyllä meidän poneilla mee ihan putkeen. Toisella maidenista kaks viidettä sijaa ja toisella neljäs sija. Höh. No ehtiihän ne tästä parantaa, mut ei oo kovin lupaava alku.

LähettäjäWebbenia 
Päivämäärä:   5.1.10 18:31:21

Mä heittelin sun kisoihin osallistumisia, kattoo jos sais jo toisen poneista ylempään ryhmään ;D

Lähettäjätaffel 
Päivämäärä:   5.1.10 18:41:50

määki heitin osallistumisia (ja korjausviestejä, alko mietityttää et mistä lähin mulla on ollu 3x G2 ponia :D) 10.1. kisoihi ja kattelen miten siellä pärjätää > jos on viel tilaa ni sit osallistumisia Prestan kisoihin :)

aloin miettii et Hardcores vois pitää jotkut talviracingit, hanki-/jäärallia :D kiinnostuneita?

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   5.1.10 19:27:55

Whii, kyllä meiän ponit ainakin tulisi hankiralliin mukaan :D

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   5.1.10 19:35:49

18

Lähettäjätaffel 
Päivämäärä:   5.1.10 19:51:00

eks kellään oo G1 poneja kun kukaan ei pistä laukkoihin noit lähtöjä? :o

Lähettäjätaffel 
Päivämäärä:   5.1.10 19:51:19

vai eiks kukaa vaa kisaa niis ja ajattelee ettei muutkaa :D

LähettäjäMilja 
Päivämäärä:   5.1.10 19:53:37

taffel, ei niitä varmaan vielä hirveesti oo, kun ei toi tasojärjestelmäkään oo ollu vielä niin kovin kauaa käytössä.

Lähettäjätaffel 
Päivämäärä:   5.1.10 19:54:40

hmm jaa :D

Lähettäjätaffel 
Päivämäärä:   5.1.10 20:28:54

laitoin hankiralleista kisa-anomusta menemää, toivottavasti meni oikei noi tiedot :D

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   5.1.10 23:01:33

Heitin ne kalenteriin, toivottavasti tällä kertaa en mokannu mitään.. Oon puoliunessa niin olis varmaan kanttinu kattoa se vasta huomenna.. xD

Lähettäjätaffel 
Päivämäärä:   5.1.10 23:13:08

mää en sitä ainakaa nähny vaik pariki kertaa päivittelin :-----D

Lähettäjätaffel 
Päivämäärä:   6.1.10 11:00:12

hop

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   6.1.10 13:26:25

Nyt näkyy :D

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   6.1.10 13:55:56

nostellaas taas ^^

Lähettäjätaffel 
Päivämäärä:   6.1.10 17:15:07

tää on pudonnu aaaaaalas

Lähettäjätaffel 
Päivämäärä:   6.1.10 19:53:47

ylöss

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   6.1.10 21:11:05

nostellaas..

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   6.1.10 21:59:28

Miksi kaikki on niin kuolleita? :D

Lähettäjä: Tierra (topissa) 
Päivämäärä:   7.1.10 12:48:08

Kohta kohta kohta saan laittaa tuloksia ^^ Enään pari päivää... :D

Päivämäärä:   7.1.10 14:24:14

Ömömömömmm

Päivämäärä:   7.1.10 15:18:13

Josko sitä kotona tekisi lisää kutsuja.. :)

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   7.1.10 17:45:12

moneskohan nosto... Tekisi mieli tuoda lisää she laukkaajia, sillä oma ainoa on G1.. :)

Lähettäjätaffel 
Päivämäärä:   7.1.10 17:48:29

mullekkin saa tuua shetuja!
koitan mettästellä max. 5 tammaa ja max. 7 oria, että olis enskaudelle laukkaajia ja osais paremmin päättää kekkä tammat astuttaa.

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   7.1.10 17:53:57

Minkälaisia tuonteja taffulainen kaipaa? :) Montako polvea, mitä kieltä, ikä, tarviiko luonnetta.. Jos huvikseen värkkäisin jotain.. :) (on järkiä, itelle ei jaksa tuua mutta muille kyllä xDD)

Lähettäjätaffel 
Päivämäärä:   7.1.10 18:35:29

3-polviset olis tosi nappeja, mulla taitaa valtaosa tuonneista olla jotain kakspolvisia. ruotsalaisia tai brittiläisiä poneja, miksei suomalaisiakin. sileille tulisivat, ikää 4-6 vuotta, ja jos ihan lyhyen luonnekuvauksen (tyyliin lauseen "Poni on hyvin ihmisystävällinen ja työteliäs, välillä vähän laiskahkokin" riittää jo hyvin) jaksaa kirjottaa niin kiitos tosipaljon :))

määkin voin sulle viikonlopun aikana jotain tuontia tehä ;)

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   7.1.10 19:07:18

Tuli muuta tekemistä niin ei ehi tuomaan niitä ainakaan tähän hätään ^^ Jos joskus on tylsää niin tuon :)

Lähettäjätaffel 
Päivämäärä:   7.1.10 19:09:55

Eipä noilla tulenpalava kiire ole, tän kauden aikana jossain välissä tarkotus vähän ponikantaa laajentaa :)

Jee me taidettiin saada yleistyöläinen Hardcoreen, sähköpostiin tuli viestiä että työpaikka kiinnostais :D Vionalle olin tarjonnu hoitajan pestiä yhessä topassa > tää oli sitten lukenu sen ja kiinnostunu itekin tuleen yleistöihin.

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   7.1.10 20:00:51

kiva :)

Päivämäärä:   8.1.10 11:53:20

nostellaampa taas ^^

Lähettäjätaffel 
Päivämäärä:   8.1.10 18:53:31

nostelen tässä samalla :D

keksin loistavan idean mun kuvaongelmaan! Nintsulle oon valittanu kun mulla on pari ihan tr00 laukkaponin näköstä eläintä varastossa (kuvia siis), mutta en taho laittaa niitä uunituoreille tulijoille kun sit ne on tyhmiä jos ei menestykkään ja menee hienot kuvat hukkaan + saa parhaille poneille kermat päältä (menestyy hyvin > jää jalostukseen > hyvät rakenteet > näyttelyraakiks) ja silleen.
NIIN laitan ponit kuvattomiks ja ne saa sit kuvat jos ovat ne ansainneet :D Repe ja Anu saavat pitää kuvansa koska ne on menestyny meleko hyvin + jäävät joka tapauksessa enskaudella jalostukseen, parin muun ponin kohdalla pitää vielä miettiä kun ovat mätsäreissä käyneet.

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   8.1.10 23:36:39

Kiva että joku jaksaa miettiä kuvia :D

Lähettäjätaffel 
Päivämäärä:   8.1.10 23:43:10

mulla ei muut pyörikkää mieles ku kuvat, tetris ja soittimesta löytyvä musiikki :D

huomenna vois kokeilla pitää suurpäivitykset hardcoressa. sivuista pitäis ottaa varmuuskopiot + siistityt koodit (cpanel tekee nykyään ääkkösistä ja erikoismerkeistä niit koodijuttuja) koneelle ja sit tehä parille ponille sivut ja ottaa kuvia pois ja lisätä startteja ja hankiralleihin yks ainut osallistuja jaja.
pitäis nukkuunki varmaan mennä, kahentoista aikaan pitäis olla valmiina lähteen kuvaa :D

Lähettäjätaffel 
Päivämäärä:   9.1.10 11:53:56

hops.

hirmusen kovat pakkaset ja pirun nätin päivän iski, taitaa jäädä kuvailut väliin vaikka tonne houkuttaiski mennä :( -25 pakkasissa on mun asteikolla naamanirtoomisvaara.
huomenna pitäis olla 10 pintaan pakkaset, jos iskee samanlaisen ilman niin shetuja taas ihmettelemää, jos varsat intoutuisivat vähä loikkimaa :D

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   10.1.10 00:17:57

Meidän raveista tuli tulokset, olkaas hyvät. Ja jos valittamista, niin ne suoraan arvontakoneelle :D

Lähettäjätaffel 
Päivämäärä:   10.1.10 00:21:39

oujee :D
oho, Elli alkanu tsemppaa! toinen voitto peräkkäi. uus poniki juos kakkoseks maidenis. oh ja matekin toista kertaa voittoo!! Repe puolestaan kolmatta kertaa kakkoseks >_< se on alkanu herrasmieheks ja päästää kakkosen ohittee loppusuoral :D Anuki alkanu jäämää vimpaks.

pitäskö tässä sit laittaa osallistumisia noihi yhtii startteihi, kattoo miten siel pärjätää ja sit laittaa pari ponia hankiralleihi.

Lähettäjätaffel 
Päivämäärä:   10.1.10 00:57:40

voi grraahh. repellä meni kahet NJ:t ja anulla yhet ohi koska niillä ei oo merkitty 3 ja 4v synttäreitä sivuille. <________> pitäis ehkä joskus lukee yleisiä sääntöjä enemmänki ku alkaa harrastaa uutta lajia.

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   10.1.10 12:08:58

voisi olla kätevä :D

Lähettäjätaffel 
Päivämäärä:   10.1.10 12:15:49

kylkyl. tää on vähän sama ku laitoin yhen hevosen kerran Accusalii yksäriks ja rupesin kuukautta myöhemmin ihmettelee ku omistaja puhu amerikoista :DD en tekstejä ollu yhtään lukenu ni olin vaa et ai onks tää yhdysvallois no kiva.

LähettäjäWebbenia 
Päivämäärä:   10.1.10 12:22:54

Hih, eka allowance-tasonen cayuse on maailmalla ;>

Mietin tässä, et pitäskö järkkää laukkoja ja raveja, ku olis aikaa ja intoa.

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   10.1.10 17:24:59

Itellä IRL vähän kiirettä pari päivää niin ei ole ehtiny, mutta jos ens viikolla taas :)

Päivämäärä:   11.1.10 10:07:56

nostellaas

Päivämäärä:   11.1.10 12:41:48

56

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   11.1.10 19:47:46

57

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   12.1.10 17:53:48

58

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   12.1.10 18:55:18

59

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   12.1.10 20:28:48

60 kaikki kuolleet... -.- aloin jo suunnitella ponilaukkagaalaa ;)

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   14.1.10 20:14:17

En ole pariin päivään ehtinyt edes koneella käydä kiireiltä... Vielä huominen ja ylihuominen menossa ja sunnuntaina pitäisi sitten rauhoittua tilanteen :)

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   14.1.10 22:09:48

62

Päivämäärä:   15.1.10 13:16:09

63

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   15.1.10 21:06:15

64

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   15.1.10 23:38:48

65 Ruutana kun ei ehdi yhtään näitä katsella... Lisään mailista kutsut huomenna tai ylihuomenna, pahoittelen viivytystä :(

Lähettäjä: Tierra (kaverilla) 
Päivämäärä:   16.1.10 17:42:59

66

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   18.1.10 06:44:41

67 // kalenteri alkaa näyttämään hieman tyhjää. Jos illalla olen kotona, yritän väsätä kutsuja. :)

Päivämäärä:   18.1.10 09:34:38

68

Päivämäärä:   18.1.10 14:17:21

69

Päivämäärä:   18.1.10 15:00:08

70

Päivämäärä:   18.1.10 15:17:01

Ostin uuden ponin ^^ Lasi tervehtii teitä.. :D

Päivämäärä:   19.1.10 08:28:38

72

Päivämäärä:   19.1.10 12:00:07

73

Päivämäärä:   19.1.10 13:14:05

74

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   19.1.10 13:30:33

Jaa'a, minunkin pitäisi varmaan järjestää taas kasa kisoja ja ottaa mukaan nyt G1-lähdötkin, kun itsellä olisi neljä ponia niihin. Tiedä sitten tuleeko niihin tarpeeksi osallistujia, että voinee olla yhtä tyhjän kanssa ne.. Mutta sen näkee sitten.

Lähettäjä: Taru K 
Päivämäärä:   19.1.10 13:44:50

Itse voisin aloittaa taas laukkaponien kanssa virtuaaliharrastamisen. (: Redonbrack ja kaikki muutkin virtuaalitallini ovat taukoilleet, mutta ehkäpä ottaisin nyt jalan sijaa täykkäripohjaisilla ratsuponeilla taas (:

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   19.1.10 14:13:13

Noni, sinne meni kuusi anomusta helmikuun ensimmäiselle puoliskolle.

Taru K: Otappa ihmeessä (:

Päivämäärä:   19.1.10 14:34:14

Taru // lisäilen illalla kun pääsen kotiin täältä töitä :)

Minäkin hamstasin sitten vielä toisenkin rp:n ^^ Marja on vielä ihan vauveli... :D

Päivämäärä:   19.1.10 15:01:24

nostellaanpa ^^ Ei teillä olisi myydä? :) http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=729511&t=729511

Lähettäjätaffel 
Päivämäärä:   19.1.10 15:20:28

Anusta G1 poninen! :)

hei mitäs mun pitäis tehä, oon vahingossa yhen maiden-ponin ilmottanu allowanceen > se eteni tossa Prestagen kisasarjassa aina G3 tasolle asti..? eli nyt se olis G3, mutta maiden-voitto jääny välistä

Päivämäärä:   19.1.10 15:24:12

taffel // minä ainakin antaisin olla... :) Laittaisin vaikka että käynyt ulkomailla juoksemassa sen tai jotain. :) Jotain se saattaa häiritä ja joku voisi juoksuttaa sitä maidenissa niin että voittaa sen ja sitten jatkaa g3 tasolla mutta ei se minusta niin kovin iso rike ole... ^^ En sitten tiedä muista... :)

Lähettäjätaffel 
Päivämäärä:   19.1.10 15:29:47

aasia selvä :D taidan jättää tän olemaan ja jos joku tulee inisemään niin selittää siihen sitten jotain.

kwääk mulla alkaa käymään ponit vähii! maidenissa kolme, allowancessa kaks, gee kolmosessa yks, gee kakkosessa kolme ja gee ykkösessä yks.
Hankiralleihin on tullu aika vähän osallistujia, pitää omilla poneilla täytellä noita lähtöjä jos tässä parin päivän aikana ei suurta rynnäkköö tule.

Päivämäärä:   19.1.10 15:32:55

mie ilmotan aina vip päivänä, joten odota vielä meitä ;)

hankin just monta ponia lisää :D Lähinnä noita vauvoja, jotka tulee vasta parin cas vuoden päästä mukaan ^^

Lähettäjätaffel 
Päivämäärä:   19.1.10 15:40:24

mun pitäis enskaudelle muitakin varsoja keksiä kun anu x repe :D
ainut G2 tamma on Elli, G3 on yks tamma ja maidenissa kaks. risuesteillä on neljä tammaa, nekin kaikki maiden/allowance ja kerran startannu kun ei hirveesti oo lähtöjä tullu.

Elli, Anu, Repe ja Mate on tällähetkellä jäämässä jalostuseläkkeelle enskaudella.

aa ponivajeponivaje need some tuonteja :P sivujakaan ei kyllä oo osalla eläimillä laisinkaan mutta kyllä ne ehtii.... :D enskerralla kun ite tallin sivut päivitän ni siellä sellane 30 päinen G1-ponilauma jalostuskopukoita ja sit pari kisaavaa. jöö.

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   19.1.10 17:32:11

hops

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   19.1.10 20:49:29

nosto

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   20.1.10 19:16:24

Tulossa jotain hienoa ;) Vielä pitää viilata ja tarvin vähän kertausta php hommista että saan tuon valmiiksi mutta sitten saan sen näytille ^^ Menee varmaan viikonlopun yli ainakin mutta yritän mahd pian :)

Lähettäjätaffel 
Päivämäärä:   20.1.10 19:20:45

uu, jännää :D

päivitin hankiralleihin osallistujat, vielä on vajetta melkein kaikis luokis. kun nää on ohi niin pitää osallistua taas prestan kisoihin.. (:
nyt tarvittais G1 lähtöjä jos saatais Anulle vielä yks voitto alle + sitte niit arvokisoja. risuesteet ykkösryhmäläisillekkin olis tosi jees.

Lähettäjätaffel 
Päivämäärä:   22.1.10 18:00:27

jäikö Tierralta osallistumiset hankiralleihin vai olenko mä sekottanut sut johonki toiseen...? :l

alan varmaan vähän myöhemmin näitä arpomaa, matti myöhäset ehtii vielä!

Lähettäjätaffel 
Päivämäärä:   23.1.10 09:45:37

nopiaa tää tippuu...

tulokset arvottu. ei taas nappi napsahtanu meikän poneille vaikka omalla radalla juoksivat :P

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   23.1.10 16:19:23

taffel // unohdin osallistua :D Tän siitä saa kun aina ilmottaa vasta vip päivänä ja jos sillon sattuukin olemaan menoja ^^

LähettäjäWebbenia 
Päivämäärä:   23.1.10 16:21:32

hih, Baltimore juoksi taas rahaa. Hyvällä onnella se poni ei tarvi enää ku kaks juoksua ja se on tasolla G1 :D

Lähettäjätaffel 
Päivämäärä:   23.1.10 22:11:59

Nostellaanpa tätäkin.

Ponioripäiville reissu varmistettu, naapuri kyytitsee :) Jos tulis pari kivaa shetukkaista vastaan, vähän vaihtelua näihin keskenkasvusiin karvapalloihin mihin törmää pienemmis näyttelyis. Kesällä kans Teivossa poninäyttelyt, welsh, connemara ja shetu.

Lähettäjä: Tierra (top) 
Päivämäärä:   26.1.10 12:22:24

Aikaa pitäsi saada jostain... -.-

Lähettäjätaffel 
Päivämäärä:   26.1.10 18:13:32

lisäaika tekis kyllä hyvää täälläkin. ja lisäinspiraatio. ja kuvaustaidot. enkä parempia kuvausvälineitäkään panis pahakseni..

Lähettäjä: Tierra (top) 
Päivämäärä:   27.1.10 13:53:15

Em // tahon! :D VRL tunnus on VRL-2841, paitti että ne vissiin tulee sitten muotono 02841 kun päivitys on valmis ^^
Tuon connuorin vanhempien sivut ei toimi, voisi kiinnostaa... :)

Laukkagaala on suunniteltu, toteutettu ja meni muutama tunti kun koodailin sitten lomakkeet ja muut ^^ Enään puuttuu pieni juttu.. Tai tein kyllä ne osa-alueet mistä voi palkita, mutta aloin miettiä onko teillä mitään hyviä ideoita sen suhteen... :) Mistä te haluaisitte että palkittaisiin poneja / omistajia? :) Aihealueita on jo paras kilpaileva (risuille ja sileille, sekä joka ryhmälle erikseen), paras poni, paras jalostusponi, valmentaja, laukkatalli, laukkateko.. Olisiko muita? :) Pientä hiomista olisi noissa joissain, mutta enään muutaman tunnin kun ehtisin paneutua, saisitte tämän näytille ;)

Lähettäjätaffel 
Päivämäärä:   27.1.10 16:42:50

paras kasvattaja (kasvattien menestyksen mukaan) tai jotain vastaavaa? paras tulokas? (pitää sitä hei joku titteli keksiä mihin itelle mahkuja :D)paras kotimainen juoksija?
meillä ei taida Hardcorelaisilla olla mahiksia varmaan mihinkään titteliin ja plaa mutta enskerralla sitten uus yritys ^^

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.