Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Brandenburginhevoset #10

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   14.1.10 20:08:51

edellinen

Virtuaaliset Brandenburgien ystävät *
Virtuaalinen Brandenburgien Laatuarvoste

Ajattelinpa tehdä uuden, kun näytti siltä ettei edellisen viimeinen sitä tee. Eikä siinä mitään, vasta hän topikkiin tuli, joten eihän sitä heti välttämättä "tajua" tehdä uutta topikkia (: Tai uskalla :D

---

Jenna: Mie en tiedä puoliveristen rakenne-eroista mitään, joten en osaa vastata kysymykseesi.

---

* Minusta tuo nimi pitäisi olla Virtuaalisten Brandenburgien ystävät. Nythän se nimittäin sanoo, että myö brandenburgien omistajat ollaan virtuaalisia :D Vaikka siis joo, ollaanhan me tietty tavallaan, mutta ei sit kuitenkaan.

Re: Brandenburginhevoset #10

LähettäjäJenna 
Päivämäärä:   14.1.10 21:04:02

Ai oliko se maaginen 100 viesti?? En huomannutkaan.. Hupsista.. No ensi kerralla sitten, jos satun ns. viimeinen olemaan. :D

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   14.1.10 21:47:39

Kuten sanoin, ei todellakaan haittaa missään mielessä. Pääsinpä miekin ensimmäistä kertaa elämässäni tekemään jatko-topikin :D Ja ei noita sadansia viestejä aina tosiaan huomaa, jollei sattumalta huomaa, että se sellainen oli.

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   14.1.10 21:50:33

Tuire, mä teen sitten lauantaina tai sunnuntaina sulle sivuja, ku oon tänäänki nukkunu koko päivän.

Toi kouluskäyminen on rankkaa, ja mul ei oo muka terveydellistä syytä miks mua väsyttää koko aja ja miks mä nukun koko aja :p Kyl tän on pakko johtuu jostai terveysseikasta, ku ei tää ny pelkän stressin tekosia voi olla :p

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   14.1.10 21:53:45

Hei, jos tästä lähin pidettäs topan otsikko ihan Brandenburgerit nimellä, ni olis kaikkien helpompi löytää :) jos vaan kaikille niinku sopii.

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   14.1.10 21:57:23

Jenna, ainakin heille kannattaisi hommata kevyt rakenteisten puokkien kuvat tai hannover on ainakin yksi rotu, kun perjaatteessa polveutuu hannovereistä.

LähettäjäJenna 
Päivämäärä:   15.1.10 18:33:48

Namusetä: Okei, hyvä tietää.

Jos sitä joskus hankkii tämmösenkin tapauksen.. Kun nää harvinaisemmat rodutkin kun kiinnostaa.. Westfalen, brandenburg ym ym..

Lähettäjänamusetä (poruk) 
Päivämäärä:   16.1.10 11:27:58

Hihii nyt valokuvailemaan talvimaisemia ja takapihalta löytyviä elukoita ;) siel on pari lehmää ja sonneja, ja vissii yks lehmä poikiiki tällä hetkellä :D

Lähettäjänamusetä (poruk) 
Päivämäärä:   16.1.10 20:46:31

kaks lehmää poiki tänään ;D tosin ne pitäs hävittää ku noi kaikki sonnit tuol on melkei niiden omia jälkeläisiä ;p

Mä arvasin, että kukaan ei löydä tätä.

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   17.1.10 16:46:35

Siis, brandenburg EI juuri ole kevyimmästä päästä. Eli mielellään ei ihan kevyimmän pv:n kuvia brandeille. Jos siis on vaan mahdollista valita. En itse kyllä kauhean tarkasti katso, mutta jos on varaa valita.

Joo, vähän sekotti kun erilainen otsikko.. tosiaan ois kiva, että se ois aina sama.

Tuohon Tuiren juttuun. Itsen ajattelen sen niin, että se virtuaaliset on vain siinä niin esim. VRL:ssä, sillee, että mainitaan, että ollaan virtuaalisia. Ja sitten se loppu on vähän kuin erikseen. Ja nimi on ollut tuo jo pitkään, eikä ole ketään ennenkään haitannut. Pääasiassa se kuitenkin kulkee nimellä VBY niin en ymmärrä miksi sitä pitäisi muuttaa.

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   17.1.10 16:49:48

ihanaa olla taas kotona <3 vois alkaa sitten tekemään sille Tuiren kasvatille sivuja ja sille uusimmalle russ-hankinnalle myös :)

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   17.1.10 17:01:44

Joo, mäkin pääsin kotiin "rankan" isosleirin jälkeen.. tänään ei varmaan tuu hirveästi tehtyä, kun pitää vielä tehdä läksyt ja lukea sanikseen. Ehkä sen yhden ulkoasun ehtis koodata ja jotain tekstejä kirjoittaa. Niin ja namusetä, ne sukuselvitykset ois kiva saada.. :D

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   17.1.10 18:32:22

No mie en usko että brande-sanaa löytyy ihan miljoonasta topikista, joten jos sen Etsi-toimintoon laittaa, niin luulisi tämänkin topikin löytyvän. Mutta siis ihan miten vain, mie tuskin tulen tekemään uutta topikkia muutenkaan, joten saatte ihan rauhassa laittaa minkä nimen haluatte (:

JA LISÄKSI, tämä ketju ei ole aina ollut nimellä brandenburgerit (nro 8 oli -burgit, 7 -burgerit ja sit taas 6 -burgit). Joten miten ihmeessä nyt kun mie teen topikin hieman eri nimellä, käydään heti sanomaan että kukaan ei löydä tätä..

Doh, mie en tosiaan rakenteista muutenkaan tiedä mitään ja tuon kevyen sanoin siksi, että minusta tuo hevosmaailma.netin brande-kuvan hevonen on jotenkin kevyt. Ja no lähinnä sillä kyllä tarkoitan sitä, että se on jotenkin siro. Tai siis jotain sinne päin :D

Ja tuosta VBY:n nimestä. Mie en tuossa tapauksessa tosiaan ajatellut, että se virtuaalinen on siinä juurikin kertomaan virtuaalisuudesta ja loppu on sitten "oma osansa". Enkä mie tätä kommenttia sanonut sillä mielellä, että nimi pitäisi muuttaa. Kunhan vain kerroin mitä itse siitä ajattelin.

---

Ja ei, en ajattele että te mitenkään pahalla kommentteja sanoitte, mutta tuli vain sellainen fiilis, kun "kaikesta" (siis huimasta kahdesta :D) sanomastani/tekemästäni tulee "negatiivista" palautetta. Ja mie tosiaan olen huono ottamaan vähänkään huonoa palautetta tekemisistäni, joten siksi tämä vastaukseni ei välttämättä ole kovin aikuismainen :D

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   17.1.10 18:38:29

viivuska, ei mulla oo ollu aikaa oikei kirjottaa ku se menee sillee, aamul kouluu, koulusta kotiin, nukkumaan, herään ennen salkkareita katon ne, meen suihkuu, käyn koneella, meen taas nukkuu :D et on toi koulunkäynti raskasta :D mut kyl sä ne viimestää maaliskuun alussa saat :D

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   18.1.10 22:19:50

namusetä, aijaa, että maaliskuussa. kiva kiva.. :/

Tuire: Mä olen ainakin aina laittanut brandenburgerit nimeksi, koska se on vain kiva ja vähän erilainen. ei se siis haittaa, mutta mua vain henk. kohtaisesti rasittaa pitkät sanat hevostenroduissa ja tuon otsikkon on juuri sitä xD

Siis tosiaan, brande on ollut aijemmin aika raskas pv, mutta toki siitä siis keventynyt. Mutta ei ole mistään kevyimmästä päästä vieläkään. Esim. verrattuna muistaakseni trakehneriin.

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   18.1.10 22:24:40

viivuska, mul on kato ollu täs kiireitä ja just nyt kokeita tulos et sillee :p

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   18.1.10 22:27:17

jooh jooh. mutta sulla on ollut aika kauan aikaa tehdä ne. tee vaikka pikku hiljaa niin saat ne mahd. nopeasti mulle. Niille on kuitenkin aika kova tarve.

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   18.1.10 22:31:14

ymmärrän kyllä. Yritän alotella tällä viikolla ;p ketkäs ne muuten olikaan keille kirjoitan?

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   19.1.10 15:36:54

Nico ja Bixi. :)

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   19.1.10 17:41:37

eikö tääl oo kettään?!

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   20.1.10 18:20:36

Mä oon ollu ihan hukassa tuon kolmepolvisen kanssa. Menee jo omat hepat sekasin, että onko ne koulu vai estehevosia. xD Mutta tosiaan, estebrande sieltä pölähtää. Nyt kun vaan jaksais alkaa noille kasvateille tekemään sivuja. 9 sivua tekemättä, kahdelta puutuu kuvat tai oikeastaan en ole jaksanut etsiä.

namusetä, onko Sirenille tulossa kohta sivuja. Olen kärsimätön xD

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   21.1.10 16:07:57

Siinä se nyt on <3

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   21.1.10 16:13:38

Varsin nätti tapaus ja kyllä tuo 3-polvinen sukutaulu täynnä linkkejä näyttää hienolta, kun kyseessä kuitenkin sen verran harvinainen rotu (:

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   21.1.10 16:25:21

Kohta tulossa blogiini tamman suvun esittely kiitoksineen :).

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   21.1.10 16:49:41

http://viivuskanb.blogspot.com/2010/01/viimeinkin.html

Saa lueskella.

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   22.1.10 17:02:06

mä nyt pommitan sua namusetä, mutta onko Kermitillä ja Ranndylla jo sivut? Kun niiden varsoille olen sivuja tekemässä niin olisi hyvä tietää.

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   23.1.10 19:07:25

missä kaikki nyt on kun on näin hiljaista? oon täällä koodaamassa VBY:n ulkoasua div-muotoon.

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   23.1.10 20:52:52

http://www.siipirikko.net/vby/index.htm
Joo, en jaksanut enää Junitya odottaa, joten otin orilistan ja kasvattajat-listan omaan hommaani. Laitoin sinne myös lomakkeet, joten listalle ilmoittautuminen on helppoa.

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   24.1.10 12:03:18

mä oon ny vähä viettäny pintä hiljaislomaa, kun on ollut kokeita ja mä oon jatkuvasti ollu väsyksis ku oon tullu koulusta kotio ja sillee. Ja nyt kun sain Sims 3 rakkaaltani, niin se on hieman vienyt aikaani, kun siihen jäi niin pahasti koukkuun :D

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   24.1.10 12:04:53

namusetä sit lukee kaikki viestit, ettei tartte uudelleen kysellä xD

Ja mielipidettä noista lomakkeista, onko tarpeeksi kohtia.

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   24.1.10 12:09:00

viivuska, laitoinkin jo lomakkeella postia kasvattaja listalle :D en sitten tiedä lähtikö ja tuliko perille? :)

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   24.1.10 12:10:47

Joo, pitäs saada shandilta vielä tuo valmennus ja kasvattajapäivät sivut tietoon niin vois julkistaa VBY:n. Tosiaan nimen nyt muutin vähän normaalimmaksi, helpottaa hommaa. Eli Virtuaalinen Brandenburg Yhdistys on nykyään.

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   24.1.10 19:24:28

voisitteko te oikeesti kattoa noi mun kaikki viestit läpi ja kuitata ne. ei ole oikein kivaa yksin näitä täällä pohtia. tiedän, että voi olla kiireitä, mutta ei noihin nyt aikaa mene.

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   24.1.10 19:34:51

Lomake ei näköjään vielä toiminut, älkää läheteltö vielä ennen kuin saan sen toimimaan.

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   24.1.10 19:53:34

Nyt pitäisi toimia, muokkasin sitä vähän.

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   25.1.10 11:04:39

Mie olin viikonlopun vanhempien luona, joten siksi mie en ainakaan ole täällä pyörinyt.

Minusta kasvattaja- ja orilistan lomakkeet ovat varsin hyvät, löytyy kaikki tärkeät asiat.

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   25.1.10 20:42:11

hyvä :)

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   26.1.10 15:34:52

namusetä muuten, jos vaan mahdollista niin voitaisko sopii joku päivä ja kellon aika jollon voitas sopia nuo laatiksen arvosteluperiaatteet ja ohjeet kunnolla. kun ois hyvä saada ne valmiiksi mahd. pian, että muutakin VBY:n toimintaa voi alottaa. ne on kuitenkin aika tärkeet. muitakin saa kyllä tulla sitten mielipiteitä sanomaan, mutta me nyt ensisijaisesti.

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   26.1.10 15:38:23

viivuska, juu kyllä sopii :) mulle käy yleensä pääasiassa tälläin viikolla, ku viikonloppusin voi ilmaantua yhtäkkiä jotain menoo.

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   26.1.10 15:42:55

joo, no mulle käy oikeastaan kaikki päivät klo 16 jälkeen paitsi maanantai ja ensi viikonloppuna en pääse koneelle. Ja torstaisin koneelle pääsisin jo noin 14.
Miten ois jo tämän viikon torstaina?

Lähettäjäyukitora. 
Päivämäärä:   26.1.10 15:44:03

mä rakastan mun rokkipoika-brandea! :D

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   26.1.10 15:45:39

juu sopii ;p en sit kyl tie monelta mä pääsen sillo ku mennää käymää palokunnalla ku täytyy koulutuksen puolesta hommata tulityökortti (metalli allalla oon, joten hitsauksen takia just). mut oon varmaa sillo joskus puol neljä tai neljän aikaan koneella.

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   26.1.10 15:48:19

no jos sovitaan vaikka se klo 16. Toki mä odottelen jos sua ei täällä näy, mutta toivon, ettei mene hirveesti sen yli :)

"mä nyt pommitan sua namusetä, mutta onko Kermitillä ja Ranndylla jo sivut? Kun niiden varsoille olen sivuja tekemässä niin olisi hyvä tietää."

"namusetä, onko Sirenille tulossa kohta sivuja. Olen kärsimätön xD"

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   26.1.10 15:48:42

yukitora.: Toi on kyl komee <3 :)

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   26.1.10 16:02:06

joo sovitaan se 16 :)

Mä en oo viel keriinny keillekkään tekemään sivuja ku on vähä ollu taas jääs nää hommat :s mut yritän saada vaikka viikonloppuna aikaseks.

Jukka, tottakai se on komee ja ihana ku se on mun kasvatti ! :D

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   26.1.10 16:10:02

Juupsista. Lisäilen niiden sivuja sitten varsoille kun saat ne. Mutta voisitko säkäkorkeuden ja värin niistä mulle laittaa (jos tiedät) niin voin laittaa jo sivuille

Lähettäjäyukitora. 
Päivämäärä:   26.1.10 16:10:41

Viivuska, se on :) Royce kiittää!

namusetä, toki toki :D

katotaa nyt miten homma lähtee ton kanssa etenemään, että joskos jossain vaiheessa voisin hommata toisenkin branden.. :D

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   26.1.10 16:13:12

Harmi, kun meiltä ei noita 1 polvisia ole hetkeen tulossa, niin yuki ei voi sitä meiltä pölliä. pitää tyytyä muiden polleihin :/ (xD).

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   26.1.10 16:15:34

jukka ottaa meiltä sit sille morsmaikun ;D

viivuska, en mä osaa mitää viel sanoo, ku täytys kattoo jotku kuvatki viel niille :D

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   26.1.10 16:16:46

no pitää laitella sitten kysymysmerkkejä niihin kohtiin. :)

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   26.1.10 17:32:57

Nyt on sitten kaikkien 2 polvisten sivut tehty. Niitä saa ihailla <3 :)

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   28.1.10 15:56:55

namusetä, laita tänne heti viesti kun olet paikalla.

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   28.1.10 16:31:22

Ei sitten näköjään sovitakaan mitään... :/

LähettäjäJunity 
Päivämäärä:   2.2.10 21:42:03

hei mitä te ootte mieltä siitä, että brandeihin risteytettäisiin omien lisäksi esim. hannoveriä tai trakehnerin hevosia? Brandenburglinjat kun ovat varsin suppeita edelleen ja pitää olla tarkkana ettei suvussa rupea esiintymään samoja nimiä emän ja isän puolelta.

Minusta ajatuksessa ei ainakaan olisi mitään katastrofaalista, risteytetäänhän IRL kys. hevosia keskenään, sallitusti, ja VRL:kin hyväksyy brandenburgiksi esim. DWB x brandenburg- risteytykset. (Toivottavasti tuo tanskalainen oli oikein.. :D). Ja varmaankin hannover-brandenburg- risteymätkin.

Huaaah vois awardspacekin vähitellen alkaa toimia, nyt sivut ollu kuukauden kiinni.

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   3.2.10 17:11:43

Hyi, mua ei yhtään kiinnosta ajatus sekoittaa rotuja toisiin. Vaikka se IRL olisikin mahdollista, mä en VRL siitä tykkää.
Pitää tehdä vain enemmän töitä, että niitä uusia sukulinjoja saa. Esim. omistamalla paljon erisukuisia hevosia. Mullakin noita brandeja on aikas paljon ja omien laskujen mukaan ainakin jonkin aikaa noilla pitäs pärjätä. Jos kaksipolvisten kohdalla olen suunnitellut ne niin, että jokaisella pitäs olla ainakin kaksi eri sukuista puolisia.

Ei se nyt niin vaikeeta ole. Ei missään muissakaan roduissa risteytetä, niin miksi pitäs brandessa.

LähettäjäJunity 
Päivämäärä:   4.2.10 00:21:40

Musta taas virtuaalimaailmassa kasvatus on aivan liian nuukaa :D Ainakaan harvinaisempien rotujen kohdalla ei olis ollenkaan pahitteeksi verestää sukulinjoja toisenkin rodun geeneillä, eiväthän esimerkiksi Brandet ja juuri Hannoverit kovin erilaisia puoliverisiä keskenään ole, polveutuvatkin samoista geeneistä ja muistuttavat kovasti toisiaan.

Ja jos haluaa vielä pitää tason laadukkaana, esimerkiksi käyttämällä jalostukseen juuri niitä kilpailleita ja oikean painotuksen omaavia hevosia, niin kyllä pitää etsiä suurennuslasin kanssa. Varsinkin kun brandekasvattajia ei pilvin pimein virtuaalimaailmassa ole, se nyt vain on kylmä totuus. :D

Mutta viivuskalle kuitenkin valoa putken päässä, sillä Geistovolliin tulossa ainakin 5 tammaa ja oria uusia evm. sukuisia heppoja, joista uusia sukulinjoja taas vanhoja korvaamaan. (; Ja varmaan pari estepuolenjytäkkääkin talliin eksyy, katotaan nyt. KUNHAN SAISIN NE SIVUT TOIMIMAAN. Awardspacessa joku katastrofi, menee kuulemma vielä aikaa että kaikki tiedostot saadaan korjattua...

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   4.2.10 14:22:18

Niin, mutta koitappas verrata vaikka mecklenburgien tilanteeseen. Ei ole heppoinen. Hevosia taitaa olla se kymmenisen kappaletta, eikä kukaan niitä kasvata. Että meillä on kyllä aika hyvä tilanne. Mutta tosiaan, mua toi ajatus ei mua miellytä. Kuitenkin ollaan virtuaalimaailmassa, ja hevosia voi keksiä niin paljon kuin haluaa niin ei pitäs olla vaikeaa. Esim. itse jos risteytän jonkun muun pv:n kanssa niin siitä tulee saksalainen puoliverinen. Musta se vaan on selkeämpää. Ja pakko sanoa, että mä en tykkää oikein kauheen monesta pv-rodusta niin paljon, että jalostusmielessä käyttäisin niitä brandeen. Korkeintaan ehkä meckleä tai traksua jois enemmän tykkään. Vaikka ne nyt on kaikki samanlaisia niin, jotenkin niistä muista ei vaan tykkää.

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   6.2.10 16:01:13

miksi täällä on näin hiljaista?

LähettäjäJunity 
Päivämäärä:   7.2.10 22:31:30

No mulla ainaki sen takia, että alkaa oikeesti pikkuhiljaa olemaan aika vaakalaudalla koko mun virtuaalitalleilu.

Awardspace on ollu nyt kuukauden pois toiminnasta jonku kaatuneen serverin takia (tai kyllä se vielä toimii, mutta sivut ei) eikä ne tiiä kuin kauan siinä korjauksessa vielä menee. Se vaan tässä pelottaa että osa sivuista/kaikki on kadonnu jonnekki bittiavaruuteen, koska (idioottina) en oo ottanu niistä varmuuskopioita. Koska sitte on menny nii iso työ hukkaan että en kyllä jaksa alottaa enää alusta.

Kyllä tästä silti jotain opittiin... Mutta toivotaan nyt parasta. :/

LähettäjäJunity 
Päivämäärä:   7.2.10 22:33:49

Vieläku kaikki tallit sattuu olemaan just awardspacessa : D Kyllä vähäsen vit*ttaa nyt.

LähettäjäJunity 
Päivämäärä:   7.2.10 22:59:55

Ja mua harmittaa että en pääse nyt kunnolla taas osallistumaan toimintaan... Mutta oon kyllä sen verran tehny töitä että Freewebsiin olen Geistovollin sivut pistänyt pystyyn. (: Niitäkin saa toki ihailla ja kommentoida. (;

geistvoll.webs.com/index.htm

Kaikki tekstit ja hevoset vaan on siellä kahlittuna julman awardspacen sivuille, toivotaan että mä saan ne sieltä vielä joskus pois. </3

ja SAAKELI soikoon ku en vieläkään voi lähettää linkkejä.. Miks netti on nykyään kaikessa mua vastaan? : (

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   8.2.10 19:25:31

Ei web.archive tai googlen välimuisti auttais asiassa?

LähettäjäJunity 
Päivämäärä:   8.2.10 21:58:50

Koitin sieltäki jo ettiä mutten löytäny :/

LähettäjäJunity 
Päivämäärä:   8.2.10 22:13:27

Nicola ja etusivu (ei virallinen) löytyy Googlen välimuistista, mutta eipä niillä pitkälle pötkitä. Archivestä ei niitäkään.

Lähinnä siks ärsyttää että näin ihan jumalattomasti vaivaa kun laitoin kaikille oreille ja puolille tammoille kisat oikeeseen muotoon... raah. No, eipä auta itku markkinoilla.

Lähettäjä: Viivuska (eo) 
Päivämäärä:   9.2.10 11:26:53

Hmm.. Et löytäis jostain kys. paikan ylläpidätäjän sähköpostia tai jotenkin muuten ottaisin yhteyttä kyselleen, että mikä tilanne on. Eihän siinä mitään menettäisi. Onko se muutenkin niin, että mitkään awardspace:n sivut eivät toimi? Kannattaa varmaan kysellä muiltakin kys. paikan käyttäjiä mikä tilanne niille tms.

LähettäjäJunity 
Päivämäärä:   9.2.10 22:20:42

Awardspacessa on sellanen foorumi, jossa on paikka "help desk" ja sieltä löytyy kans tätä serveriongelmaa koskeva topiikki.

Ja siis kymmenillä on sama ongelma kun mulla, eikä awardspace ollu ees ilmottanu mitään kenellekkään (hyvää asiakaspalvelua niille jotka maksaa siellä omasta domainista...). No sitte lopulta siellä joku admin postas vastausta tähän ongelmaan ja just kerto että siellä on ollu joku failaus sivujen suhteen ja että menee kauan aikaa ennen ku se vahinko saadaan korjattua.

Mun ois mahollista niiden ylläpitäjien mukaan avata uus käyttäjätili ja uudet sivut, mutta se onnistuis vaan sillon jos oisin ottanu varmuuskopiot niistä sivuista.. Vaan kun en ottanut! :D loistavaa, kerrassaan.

Mutta se siitä, turha valittaa ku maito on jo lattialla. Pitää vaan toivoa että ne saa korjattua ne sivut joskus...

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   10.2.10 17:56:54

Viivuska, yritän saada tämän illan aikana väsättyä sille sun kasvatille ja niille mun kasvateille sivut. + ilmesty meseen, niin voidaan keskustella niistä laatuarvstelu pisteistä.

Tuire, saanko vielä pitää oriin? ajattelin saada nyt tämän illan aikana sivut valmiiksi, kun on ollut vähän henkilökohtaisia ongelmia.

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   10.2.10 18:00:04

Juu, tottahan toki saat sen pitää (: Eikä tosiaan mitään kiirettä sen sivun kanssa, hyvä vain että ilmottelit itsestäsi, niin tiedänpähän että vielä olet kiinnostunut.

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   11.2.10 12:34:10

Mulla on nyt niin paljon tekemistä ja luettavaa (!) koeviikon takia, että en ehdi nyt hetkeen puhua. Ensi viikon keskiviikkona seuraavan kerran ns. vapaa. Mahd. joskus myös aikaisemmin. Mutta pikkuhiljaa ok?

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   11.2.10 14:23:21

Cornir Sporthorses on jälleen elävien kirjoissa uuden ulkoasun ja uuden osoitteen kera. Eli uudet osoitteet olisi suotavaa vaihtaa =)

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   11.2.10 16:38:49

Hienoa Sorel, et olet taas messissä ;)

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   11.2.10 16:52:57

http://www.kilkatus.net/sprode/kreivi.php
kreivistä tuli hieno mies <3

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   11.2.10 16:58:46

JEE, Sorel ja Cornir is back! <3 <3

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   11.2.10 17:03:17

Viivuska, seuraavaks mä alan puurtamaan siren belvin sivuja ja sit niiden mun kasvattejen sivuja :D

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   11.2.10 17:57:23

Kiitoksi Kreivin osoitteesta, komia herra tosiaan (:

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   11.2.10 18:01:37

Ääh, mä en jaksa lukee musiikin kokeeseen :(.

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   13.2.10 10:49:32

Missä kaikki pöhlöt on?

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   13.2.10 12:35:14

Minä täällä vielä ainakin hetken :)

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   13.2.10 12:37:21

mä oon ainaki ny ;D vois ny taas puurtaa spröden parissa ku aamu tuli tehtyä Juurtumatonta sen uuteen ulkoasuun. Slaktillekki pitäs kirjottaa etusivun teksti.

Hei ei kukaa haluais tuoda mulle gr-orin ja 3 gr-tammaa? :)

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   13.2.10 14:10:00

Talliin muutti hirveesti kivoja tuonti ponskeja ja yksi Viivuskan kasvatti, saapi ihailla heitä :) Tällä hetkellä Cornirissa asuu yhteensä 19 Brandenburgia <3

Malcom GER
Reckoning Night
Ruack Horror
Xanthia GER
Paid in Full
Peaces Unia
Solandra Belv

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   13.2.10 16:14:15

Mä mietin sellasta vaihtoehtoa, että kun Belvinessä ei ole tilaa noille evm-polleille. Ei ainakaan paljolle, niin ottaisin talliin vaan tammoja. Jos heppoja tulis yht. 65 niin ois tilaa 4 hepalle. 2 koulu ja 2 este pollea ja evm-polleja tottakai. Mitä mieltä mun suunnitelmasta? Oisko teillä sitten oreja tarpeeksi mun käyttöön?

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   13.2.10 16:17:15

viivuska, kyllä meiltä ainakin tulee löytymään ;)

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   13.2.10 16:20:02

Kiva tietää, mulla muuten ois sitten antaa teille pari evm-oria, joille olen suvut ja kaikki keksinyt jos näin aion tehdä. Meen nyt lukemaan maantiedon kappaleen loppuun ja tuun sitten jatkamaan bisneksiä xD

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   13.2.10 16:22:57

Mä lähden tästä kohta lenkille :) pakko oikeesti päästä takasi normaalipainoiseks, ku on vähä lähteny tää käsistä. Tosin sitä se teettää ku hese on tos ihan vieres ja kauppa vähä pidemmällä, ni tulee haettua lähempää ruokaa. Nyt loppu sit mun limsanjuomisetki, tosin tulee olee sit ihan hemmetin vaikeeta ! Mountain Dew on mun elämä <3

Nähdään illemmalla (: vois tos samalla mennä anoppilaski käymää, ku kumminkin matkanvarrelta löytyy.

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   13.2.10 17:21:16

Hehee. Mäkin haluaisin saada vähän aktiivisuutta tän liikunnan kanssa. Paska kunto, mutta onneksi en syö hirveesti -> ei tuu painoa lisää. Pientä karkkilakon poikasta oon yrittänyt pitää ja hampparin tilalla aina salaatti <3. Vois kans lopettaa limsankin juomisen, mutta toisaalta, en mä juo sitä kuin viikonloppuna ja jossain juhlissa. Ei kai se nyt niin kauheeta oo?

Sorel muuten laittelee kans meseä tänne, ellei mulla sitä jo ole. En muista?

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   13.2.10 17:34:29

namusetä: Enkös mä myynyt Quinn Zarif:in sulle? Sen este-evm-orin?

MYYNNISSÄ=OSTAKAA POIS NOPIAA!!
Teomon Prisko, brdbg-ori, s. 3.5.2009, koulupainoitteinen, ko GP
i. Brandolf ii. Carljurgen ie. Ricswit
e. Olave ei. Sylwester ee. Faustine

Tewes Julien "Tero", brdbg-ori, 8.4.2009, ko GP, re 120 cm = koulup.
i. Xylon J
ii. Affonso iii. Vollny iie. Nvera
ie. Cinzia iei. Agron iee. Synja
e. Hylda
ei. Hutch eii. Navid eie. Pandora
ee. Kelebek eei. Janek eee. Bertaida

Fredeman B "Fredi", brdbg-ori, 28.3.2009, ko Va B, re 160 cm = estep.
i. Calhorst
ii. Detwald iii. Wolfel iie. Audrone
ie. Hindrika iei. Terrel iee. Otilge
e. Bertita
ei. Nithard eii. Quito eie. Vildan
ee. Marcovefa eei. Raif X eee. Nellis

syntymäpäiviä saa muutella jos on aivan pakko xD

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   13.2.10 19:23:22

viivuska, voi olla et myit :D en mäkää kaikkea aina muista. No viivuska, mun kohdalla se limsan juominen on jatkuvaa :D joka päivä 1,5 l mountain dewiä, joskus enemmänki :D et sillee. No onneks tuli ny lenkki tehtyä ja käytyä anoppilas (: olo tuntuu nyt muute paljon paremmalta (:

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   13.2.10 19:26:21

heheheheh xD
Juu, piti vaan tarkistaa :)

Ostakaa nyt noi pois!!

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   13.2.10 21:01:43

Viivuska: zinnia_90@hotmail.com on meikäläisen messengeri :)

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   15.2.10 13:34:26

Kiitoksia :)

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   16.2.10 13:46:32

Ostakaa nyt noi orit pois!

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   19.2.10 10:58:16

http://www.kilkatus.net/sprode/randy.php - Ranndystä tuli komia ;)

Yhyy mua ei yhtää inspais tehdä noita sivuja :/ mut kai se on vaan otettava itseään niskasta kiinni ja tehtävä :D viel siirin ja kermitin sivut pitäs tehdä, sit vois spröden jättää rauhaan ja käydä slaktin ja juurtumattoman kimppuun :D

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   19.2.10 10:59:30

btw, täällähän on ollut hiljasta :D niija sit mun piti viel kysyy, Viivuska hei, sopiiko jos kilpailutan vähä kermitillä ja randyllä näyttelyitä sitte ;D

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   19.2.10 15:58:00

namusetä: Tottakai käy, se on vaan plussaa :). Ranndy on komee <3 <3

Ilmoitinko mä sulle jo niiden orien varsat. No tässä kuitenkin:
http://www.siipirikko.net/belvine/regi.html
http://www.siipirikko.net/belvine/kaisa.html

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   19.2.10 22:10:57

Onko kaikki brandeilijat piilossa?

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   20.2.10 19:23:38

et ilmoittanu, no hyvä tietää :D

eilen tuli vähä otettua jälleen kerran, tosin hyvässä seurassa :) tänäänki naapuri tulee miehensä kans käymää ja istuu vähä iltaa tähän ;D Saas nähdä miten huomenna onnistuu siivous ja sitte vielä pitäs kirjottaa enkusta aine ;s

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   20.2.10 19:25:40

oonko mä vähän outo, kun mä en osaa oikein leikkiä ton alkoholin kanssa. ei mua oikeastaan edes kiinnosta. 17 v ja ihan pari kertaa vähän maistellu.

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   20.2.10 19:28:43

viivuska, no mä juon sitte sunki puolesta ;D sitä se teettää ku ryyppää enon kans :D

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   20.2.10 19:30:14

Heheee. No emt. kai mulla vaan on joku pienimuotoinen kammo siitä. En tiedä mistä tullut, mutta en oikein osais olla ihan humalassa. Pitää varmaan jossain vaiheessa viim. kesällä kokeilla, ettei ekaa kertaa tartte 18 v baarissa kokeilla xD.

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   20.2.10 19:33:04

kannattaa :D tosin mä en oikeestaa odota et mä täytän 18, ku alaikäsenä on jo päässy baareihin ja tällee, ni ei siin oo oikeestaa mitää hienoo.

Lähettäjänamusetä 
Päivämäärä:   20.2.10 19:33:25

JA TEEN UUDEN.

LähettäjäViivuska 
Päivämäärä:   20.2.10 19:34:20

uutta topaa.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.