Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Harvinaiset 80

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   14.1.10 08:57:45

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=715798&t=715798

Re: Harvinaiset 80

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   14.1.10 09:00:14

Mua ihmetyttää jotenkin, että kaikki suunnittelee astutukset ja päättää päivän jona se varsa syntyy. Mä vaan keksin kasvatteja sitä mukaa kun jaksan tehdä sivuja, astutuskalenterin pitäminen nyt ainakin on tylsää 8D

Lähettäjä: Heidi M. 
Päivämäärä:   14.1.10 09:01:52

Mä en ole kirjannut kasvatteja piiitkään aikaan ylös :D. Pitäs ehkä pukee. Koulu alkaa 2min päästä.

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   14.1.10 09:02:36

Joo, päiviä en minäkään ole laittanut, teen niitä kasvatteja sieltä listasta sitä mukaa kun jaksaa innostaa :D

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   14.1.10 09:06:04

mun pitäs alkaa kans lähtee. tuun aina myöhässä ja joudun istumaan uskonnontunnilla siinä taulun edessä. sillon ku tuun ajoissa pääsen taakse ennen ku joku vie sieltä se pulpetin ja sit voin pelata nintendoa koko tunnin. :>

Päivämäärä:   14.1.10 09:07:22

Mahtavaa, oon jo myöhässä enkä ole vielä lähtenyt :D.

Laitan vielä hiukset kuosiin niin pääsen lähteen. Onneksi se opettaja on niin munapää että on itekin aina myöhässä

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   14.1.10 09:10:08

jess, nyt mul on taas kaikil koneilla luonteet. :D

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   14.1.10 09:16:50

Minulla alkaa työharjoittelu kymmeneltä, lähteä pitää 9.45 ja olen nyt jo valmiina :D

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   14.1.10 09:17:00

nyt tää lähtee opin tielle.
heippulis.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   14.1.10 13:00:36

Mulla on astutuskalenteri, koska käytän niin paljo ulkopuolisia oreja/tammoja, niin en muuten ikinä tietäis mitä oon tehny. :D

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   14.1.10 16:56:31

Nostellaanpa.

Päivämäärä:   14.1.10 17:07:03

aattelin tehdä sivuja taas vaihteeksi. Kivasti rästissä :D.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   14.1.10 17:23:45

Mäki oon tehny, kolme issikkaa ja kaks budjonnya :D Miljardi muutaki on rästissä tietty.

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   14.1.10 18:41:33

möömö.

Päivämäärä:   14.1.10 18:46:05

muumuu

sivujentekotalkoot menossa.

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   14.1.10 18:49:59

mitäs sivuja heidi väsää.

Mä rupeen nyt noudattaa semmosta kalenteria jonka mukaan keskityn järjestyksessä eri rotuihin. Nyt amh, huomenna galiceno jne. teetän kaikki tarpeelliset kasvatit ja jatkan seuraavaan rotuun.

Päivämäärä:   14.1.10 18:51:22

Tällä hetkellä traksutamman :D. Sit on Eucaryan heppojen sivut tehty ja voin siirtä Branwenin jäänteisiin, eli tekeen shagyalle, parille walkerille ja kladdelle sivut.

Päivämäärä:   14.1.10 18:51:51

*siirtyä

järki tais jäädä koulun narikkaan tänään

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   14.1.10 19:06:53

kladde!

Päivämäärä:   14.1.10 19:08:14

se sun tuontiorisi :D. Aattelin et saisi sivut tänään.

Mut kuvien etsintä ><. Tuskaa!

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   14.1.10 19:24:37

uu :D

mul on aika hyvät kuvavarannot, onnistuin keräilemään niitä sillon.

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   14.1.10 19:37:47

hih. teetän minivarsan jonka nimi on Tijuana's Allosaurus

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   14.1.10 20:13:06

hops.

Päivämäärä:   14.1.10 20:13:48

ääh. Ei shagya ja kladrub saakkaan tänään sivuja. En jaksa :D. Eli saavat ne maanantaina tai sunnuntaina

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   14.1.10 20:18:30

:D

nyt sivunsa saa miniori, kolmas vesa mun Tijuana's -mafiaperheeseen eli Don Corleone

LähettäjäTK 
Päivämäärä:   14.1.10 20:23:28

Kunhan jaksan edistää niin tuon jonkun kivan normaalin bretontamman ja paritan sen Blöölle eli teetän vajaapäisen varsan.

Päivämäärä:   14.1.10 20:26:14

Vajaapäinen varsa, kuullostaa lupaavalta :D

LähettäjäTK 
Päivämäärä:   14.1.10 20:27:49

Sellanen mikä on välillä ihan normaali mut sit se saa jotain ihme vähä-älyisyyskohtauksia. :D

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   14.1.10 20:29:31

<3

Päivämäärä:   14.1.10 20:29:42

:DD

Piirrät sille sellaisen hienon kuvan

LähettäjäTK 
Päivämäärä:   14.1.10 20:30:25

En mä osaa piirtää. :<

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   14.1.10 21:59:33

höpsistä :D

LähettäjäTK 
Päivämäärä:   14.1.10 22:46:17

Noku en osaa piirtää ees kukkasta. Ihan oikeasti. :/

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   14.1.10 22:58:49

no höh. :P eti vaikka langrishilta joku irvistyskuva

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   15.1.10 10:49:49

ASDLOL, oon saanu taas koko virtuaalimaailman vihaamaan mua :D siis angst, kohta teki siis niinq vihaatte mut että ette myy ihqponeja mulle :D lol oikeesti. oonpas mä ilkee. :D

LähettäjäE_P 
Päivämäärä:   15.1.10 11:03:20

vvenla, mä en lukenu läheskään kaikkea liittyen tohon työhevosjuttuun mutta se on pakko sanoa että mikä siinä on niin kivaa esittää virtuaalimaailmassa "kovaa tyyppiä" (jos ei IRL-elämässä ole), palautteet sanotaan paskamaiseen sävyyn melkein joka kerta, ihmetellään jos muut suuttuu tuommoisesta, odotetaan että kaikki on tuollaisesta käytöksestä huolimatta sun puolella ja jos ei ole niin sitte kys. henkilö on ilmanmuuta vihamies jne?

Yo. kaltaisia tyyppejä on aivan liian monta virtuaalimaailmassa ja mun täytyy sanoa että mä en voi sietää semmoisia. Vaikkei ne mulle mitään tekisi niin mua harmittaa muidenkin puolesta. Mun mielestä semonen isottelu on aivan älyttömän typerää, lapsellista ja ärsyttävää. Älä rupea semmoseksi jos et ole semmonen oikeasti; siinä ei ole mikään tarkotusta tai ideaa. Aika raukkamaistakin isotella netissä jos ei vaikka irl-maailmassa uskalla.

Toivottavasti tästä nytei meiän välillä tule mitään kärhämää, tähän asti ollaan meinaan oltuhyvissä väleissä. Tolla mun mielipiteellä viittaan enimmäkseen muihin kuin sinuun.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   15.1.10 11:12:39

E_P, suosittelen lukemaan noita työhevostopicceja ennenkun tekee johtopäätöksiä, niinku muut on tehny meikäläisestä nimenomaan ton blogitekstin perusteella. :D No, ton Nooran käytös on erittäin mielenkiintosta jo Wo'ta ja Odessaa vastaan vaikka hekin vain mainitsivat asiasta hyvään sävyyn.

Eikä mun oo tarkotusta esittää mitään kovista virtuaalimaailmassa, oon vaan aina sekä irl-maailmassa että virt-maailmassa tottunut ilmasemaan mielipiteeni ja tiedän, että sillon saatan kuulostaa vähän negatiiviselta. Siks mulla on blogi, joho puran niin paljo ku huvittaa, ja jos sitä tekstiä ei kestä lukee niin sitten painaa raksia. Ei mua kiinnosta jos joku kirjottaa musta samanlaiseen paskamaiseen sävyyn, koska tää on kuitenkin vaan virtuaalimaailma.

Enkä vedä tostakaan herneitä nenään, koska mua ei ihan oikeasti kiinnosta mitä muut ajattelee musta jossain internetin mielikuvitusmaailmassa. :D

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   15.1.10 11:36:02

Mua vaan ihmetyttää, miksi ihmeessä pitää ylipäätään olla yhtään yhdistystä jollekin työsuomenhevosille.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   15.1.10 11:36:58

Tijuana, mua ihmetyttää enemmän miks niille pitää olla KAKS yhdistystä? Eikö yks riittäs. Tai sitten yhteinen, jossa on KAIKKI työhevoset, nyt ku niille ei oo yhtään yhdistystä. :b

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   15.1.10 11:45:35

niinpä. joku joka tietäs jotain työhevosista niin heti yhdistystä pitämään. mä en tiedä, mulla oli clydejä mutta möin pois kun niillä ei voinut tehdä mitään. :/

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   15.1.10 11:50:51

Tij, joo en mäkää tarpeeks tiedä. Että mun työhepat taitaa jäädä kisaamattomiks. :D Tai niistä tulee valjakkopainotteisia. :b

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   15.1.10 11:56:43

möh. :P

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   15.1.10 12:01:33

mä taidan siirtyä nyt mineistä galicenoihin.

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   15.1.10 12:01:55

eikun buurithan tulee aakkosissa american minin perässä 8D eli buureihin!

Lähettäjä: TK (eo) 
Päivämäärä:   15.1.10 12:09:11

Mua taas ihmetyttää että minkä ihmeen takia ihmiset hermostuu kritiikistä. Ensin sitä pyydetään ja sitten vedetään hernemaa nenään kun sitä saa. Ja miksi aina käsketään tutustumaan paremmin ennen kuin tehdään mitään johtopäätöksiä yksittäisistä viesteistä/keskusteluista, eihän se niin mene.
Tämä siis sen perusteella, mitä olen seurannut tapahtumia tuon vvenlan blogikirjoituksen takia.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   15.1.10 12:11:38

TK, niinhän se aina menee. Virtuaalimaailmassa kun ei tosiaan minun mielestäni päde sanonta, älä tuomitse ennenkuin tutustut. Ei täällä tutustuta, täällä vaan tiedetään. :D

Päivämäärä:   15.1.10 12:13:35

Niinpä. Kyllä sen verran pitäisi sanomisiaan miettiä, että minkälaisen kuvan itsestään antaa. Ei jossain keskustelussa ole mahdollista alkaa kesken kaiken lukea jonkun elämäkertaa lävitse.

No jaa. Tollaset "tappelut" on mukavaa viihdettä. :D

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   15.1.10 12:17:00

Mua ärsyttää kun ihmiset ei osaa antaa rakentavaa palautetta. Sit ku ite kirjotan (piilo)vittumaisella tavalla palautetta, jossa on sitä rakentavaaki ni heti suututaan. :D Ei täällä oo tarkotus olla mitää pyhimyksiä tai jumalia. Ainakaan mulla ei ole tarkotus olla, en tiedä teiän muitten periaatteista.

Päivämäärä:   15.1.10 12:18:35

Nokun siinä ei sitten osata poimia niitä rakentavia kohtia sieltä tekstistä, nähdään vaan punaista koska joku sanoi jotain kielteistä. Hui kamala.

Hitsi pitäisi hommata niitä laukkakoneja muttakun en ehdi tehdä sivuja. Muutenkin olisi vaikka mitä sivua tehtävänä.

LähettäjäHeidie 
Päivämäärä:   15.1.10 12:29:22

(miut varmaan syödään täällä, kun kaikenlaisia tilareita pyytelin - muttei koskaan sivuja ilmestynyt. syyksi voin sopertaa lähinnä tämmöisen 'uskonpuutteen' sekä taukoilun, joka juontui koneen marttyyrikuolemasta)

Mutta asiaan, en nyt tiedä lasketteko minua keskusteluun mukaan kun ei ne quarter laukkaajat ja appaloosa länkkäkonit niin eksoottisilta kuulosta. Tai sitten voin puolustautua ja sanoa ylpeänä että multapa löytyy zweibrücker (jotka ei myöskään taida olla kovin harvinaisia)! Mutta joo, pidemmän päälle noita länkkätalleja on tosi harvassa, appaloosista puhumattakaan (korjatkaa jos olen hairahtanut tieltä pahemman kerran).
Mietin tässä vaan että olisi kiva saada messiin vielä yksi harvinainen 'ratsurotu' (este, koulu, valjakko) sekä yksi länkkärotu. Olisiko teillä mtn ideoita :D abc;tä en kyllä taida poppooseeni hyväksyä, että laskekaa sen varaan.

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   15.1.10 12:32:03

Ihmiset tuntuu vaan olevan niin hirveän herkkiä suuttumaan. Jos mä saisin vvenlalta samantyylistä palautetta vaikka VTWY:stä, yrittäsin vaan korjata mikä siinä on vikana. :> Nyt kun luen tota postausta uusiksi, ei siinä mun mielestä ole mitään mistä itse suuttuisin erityisemmin.

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   15.1.10 12:33:10

heidie - no onhan ne harvinaisia! kelpaisko sulle kladrubi? ne menee koulua ja valjakkoa.

Päivämäärä:   15.1.10 12:36:31

Mulla on westernappaloosia! :D
Westernroduksi voisin suositella quarteria tai vähemmän harvinaista arabia. Tai vaikka saddlebredia, se on harvinainen.

Jos westernsaddlebredit yleistyy niin alan sitten yhdistyksessä järjestää niille kunnon toimintaa, askellajisaddlebredeille on jo suunnitelmia. :)

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   15.1.10 12:37:00

walkeritkin sopii westerniiN! :3

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   15.1.10 12:39:03

ja westernwalkerit on tosi harvinaisia :P

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   15.1.10 12:39:12

TK, joo mullaki on varmaa 50 laukkahevosen sivut tekemättä. :D nyt sain aikaseks tehdä yhdelle sivut. :D

Heidie, Pura Raza Española !

LähettäjäHeidie 
Päivämäärä:   15.1.10 12:40:37

Uuu, Kladrubi <33333 (saako niille änkeä lusitano kuvia, vai meneekö ihan mettään?) ja nami noi saddlebredit ja walkerit - niille löytyis jopa kuvia. Hmm... joudun varmaan arpomaan tuloksen. Tai sit otan kumpiakin ihan vaan pari yksilöä tai sit vaan paisutan mun tallia...

Päivämäärä:   15.1.10 12:40:49

Lipizza on kans hyvä rotu kouluratsastusta ajatellen! Tai jos ponit kelpaa ni padangeja. :DD
Valjakkoon bretoneja, Blöö tahtoo morsiamia.

LähettäjäHeidie 
Päivämäärä:   15.1.10 12:43:55

Pura Raza Española <3333 Joo, jos mä vaan otan näitä kaikkia silleen että pari tammaa + ori. Nää on niin nameja ja kivoja ja kuolattavia ja semmosta.

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   15.1.10 12:46:13

Heidie - lipizzakuvat sopii!
yhdistys:
http://tikkaripuisto.net/vikly

miun talli, löytyy walkeria, saddleria ja westernponi galicenoa
http://tikkaripuisto.net/stables

Päivämäärä:   15.1.10 12:48:12

Ei mitään lipizzakuvallisia kladrubeja ku oikeita lipizzoja :<
Meiltä löytyy vähän kaikkea myös.

Jahas, pitänee tästä lähteä vielä kouluun.

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   15.1.10 12:53:13

TK - tietysti tietysti, mutta niitä on aika pirhanan hankala löytää. Pitää valkata kyömyt lipizzat, kladrubeja ja lipizzoja risteytellään paljon toisiinsa irl.

LähettäjäHeidie 
Päivämäärä:   15.1.10 12:54:39

Joo, mä otan näitä kaikkia kimokarvapalleroita (PRE, lipizza, kladrub) - kattellaan mitä syntyy >8) Ja sitten western puolelle varmaan walkereita.

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   15.1.10 12:59:08

hyvät valinnat! :3

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   15.1.10 13:17:50

http://showbiz.tuima.net/amelie/myytavat_kasv.html
Heidie kato sieltä joku kiva PRE ! :)

LähettäjäHeidie 
Päivämäärä:   15.1.10 13:22:00

vvenla, uuu <3 Zarita d'Amelie on syntynyt samana päivänä kun mie, joten pakko saada se - eli jos Zarita lähtisi miun matkaan Sancioon (sivut kesken, Heidi's Horsesin alatalli)?

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   15.1.10 13:31:28

Heidie, passaa. Saisko sivuja muutaman viikon sisällä mailiin? :)

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   15.1.10 13:39:53

Multakin saa kladrubtilareita ja sitte tietty yhdistyksen tuonneissa on yksi tamma kaupattavana. :>

LähettäjäHeidie 
Päivämäärä:   15.1.10 13:44:48

vvenla, juu kyhäilen tammalle nyt heti sivut niin ei unohdu :)
Tijuana, uuuu - käyn vilkasemassa >8)

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   15.1.10 13:48:40

Onks kellää x-, xx- tai ox-oreja laukkapainotteisia jalostuskäytössä? :> Mulla olis kolme tammaa, jotka haluais vauvoja.

LähettäjäHeidie 
Päivämäärä:   15.1.10 13:50:05

vvenla, miulla on yksi xx-herra http://haaveet.net/sancio/horses/southernthunder.php

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   15.1.10 13:53:44

hmmm. luonteiden kirjottaminen on puuduttavaa. :>

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   15.1.10 13:56:39

Heidie, meitsi harkitsee tota. Huutelin tuolla laukkatopicissaki että jos löytys. Noita arabeja kuitenkin ensisijasesti haen :3 Mutta otan yhteyttä jos en löydä mitää arabeja :D

Lähettäjä: Solina 
Päivämäärä:   15.1.10 14:02:22

Täälä kun oli aijemmin keskustelua noista nimistä... Niin niin, olen ostamassa venäläistä vladimirintyöhevosta. Hommasin upeimmat kuvat sille, ja nyt kasvattaja meinaa nimetä orin After Solar Eclipse'ksi. Tekee mieli pestä kädet koko pollesta, itse olisin tykännyt venäläisestä (tai edes yksinkertaisemmasta) nimestä. Olen varmaan veetumainen tyyppi, jos perunkin varsan varauksen ja tuon itselleni evm-vladimirin sopivammalla nimellä?

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   15.1.10 14:03:13

solina - eksä voi kysyä kasvattajalta siitä nimestä? :D

Lähettäjä: Solina 
Päivämäärä:   15.1.10 14:05:55

Kysyinkin, vaan tuntui olevan sitä mieltä, että englanniksi se tulee jokatapauksessa, kun vanhempienkin nimet on...

Pikkuseikka, mutta tuntuu jotenkin turhan suurelta. :D

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   15.1.10 14:06:55

Solina, minä en ottaisi. Ei venäläiselle rodulle sovi englanninkielinen nimi. Jos kasvattaja ei sitä ymmärrä, niin se on hänen ongelmansa. ;>

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   15.1.10 14:15:18

vvenla - Manyara Fou sai vihdoin ekan varsansa:
http://tikkaripuisto.net/stables/hevot/femi.html

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   15.1.10 14:15:19

http://showbiz.tuima.net/amelie/zami.html
Kattokaa mikä söpöliini!

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   15.1.10 14:17:36

Tijuana, hienoa! :) Sillä on samat kuvat ku jollai mun otuksella, en kyllä muista iha tarkkaa :D

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   15.1.10 14:21:03

vvenla - noista kuvista on aika pula, ni eikai siinä mitään. :D ku ei noilla mee näyttelyihinkään. onksulla lainaa yksipolvista oria Afrille? Tai mahollista saada tilaria joka ois syntyny joskus pari kuukautta sitten?

LähettäjäHeidie 
Päivämäärä:   15.1.10 14:23:16

vvenlalle tammasen sivut http://haaveet.net/heidi/h/s/zari.php

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   15.1.10 14:25:32

zami ja zari. :D

LähettäjäTuire 
Päivämäärä:   15.1.10 14:28:36

Miekään en kyllä ottaisi After Solar Eclipse -nimistä venäläistä hevosta. Voihan se olla hieman hassua, että sen vanhempien nimet ovat englanniksi ja oma venäjäksi, mutta mieluummin niin kuin sen omakin nimi olisi.

Jos kasvattaja ei suostu siihen, että sie haluat sille venäläisen nimen, niin minusta hän voi myydä hevosensa muualle tai pitää itsellään. Vielä kun kyseessä on harvinainen rotu, niin sille tuskin on vientiä niin paljon, että oikeasti "kannattaisi" kieltää venäläinen nimi :D (Vaikka siis toisaalta sille tietty voi olla vientiä, kun on kerta ihan suvullinen harvinaisuus.)

Etkä sie minusta todellakaan ole mitenkään v-mäinen, jos perut ostamasta sellaista hevosta, jonka nimestä et pidä. Varsinkin kun kaiketi tämä nimiasia selvisi vasta sen varauksen jälkeen, joten et voinut tietää että hän nimeää hevosen tuollaiseksi.

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   15.1.10 14:40:31

Tij, http://showbiz.tuima.net/manyara/daka.html
http://showbiz.tuima.net/manyara/tiptol.html Jompikumpi noista?

Heidie, thänks ! :)

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   15.1.10 14:41:44

Vvenla - Tolla tiptolilla ne samat kuvat onki! mutta valkkaan sen, koska tol dakarailla on kauheennimiset vanhemmat... :/ teen varsan sivut vielä tänään ja ilmoan sitte!

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   15.1.10 14:47:00

Tij, oukkidoukki ! :)

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   15.1.10 14:56:37

eiku mä tahonkin sen dakarain.... tiptol on foun veli enkä ees huomannu 8D

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   15.1.10 15:22:30

Tij, seki käy :D

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   15.1.10 15:25:40

selvä!

osoite tässä, teen just valmiiksi
http://tikkaripuisto.net/stables/hevot/nomusa.html

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   15.1.10 15:28:54

eiku vvenlallahan on kasvatti nimeltä nomusa? :OO pitää vaihtaa nimi

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   15.1.10 15:30:31

siis Tijuana's Onyeka.
http://tikkaripuisto.net/stables/hevot/onyeka.html

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   15.1.10 15:32:32

on muuten eka kasvatti pitkiin aikoihin ettei kumpikaan vanhemmista ole oma kasvatti :P

Lähettäjävvenla 
Päivämäärä:   15.1.10 15:49:35

Tij, thanks. :D Mä sain mun ekalle paint-kasvatille sivut.
http://showbiz.tuima.net/amelie/sipe.html

LähettäjäHeidie 
Päivämäärä:   15.1.10 15:59:42

vvenlan paintti on nami <3 ja samaten tijuanan buuri <3 itte täällä kitkuttelen keksimässä miun awwie niin ihanille suokeille sukutauluja (vielä kolme heppaa jäljellä ja suomenkieliset nimet alkaa loppumaan...) Pitäis varmaan välillä tuoda ittelle vaikka pari pre tammaa tai sitten tommone walker >8)

LähettäjäTK 
Päivämäärä:   15.1.10 16:02:19

Heidie, saddlebredeja kans! Kaikki tuntuu hommaavan vaan walkereita nykysin. :<

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   15.1.10 16:04:45

heidielle saman tien kokonainen suurtalli. :D

nyt syntyy tämmönen kaveri: http://tikkaripuisto.net/stables/hevot/rudo.html

LähettäjäTK 
Päivämäärä:   15.1.10 16:06:45

Ei kannata tulla harvinaisten topikkiin, täällä leviää suurtallivirus. :D

LähettäjäHeidie 
Päivämäärä:   15.1.10 16:07:38

tk, juu kattellaa - kyllä tonne kaikkia mahtuu >8)

tijuana, joo semmonen tosta heidi's horsesista varmaan tulee. Siihen kun kuuluu kolme tallia, joista jokainen kattaa 35 karsinaa tai enemmän 8( ja ainakin kaikki Sancio Sporthorsesin karsinat on aika täynnä, kun sinne tulee mun sekoboltsi yksärit vuosilta nakki&muusi->2010... Että pitäkää peukkuja.

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   15.1.10 16:08:19

Niinpä. Suurtalliviruksen ensioireita on uusista roduista kiinnostuminen ihan yllättäen, heräteostosten teko ja entistä rennompi ja laiskempi käytös. :DD

LähettäjäTK 
Päivämäärä:   15.1.10 16:09:46

Ja kohta tallissa seisookin sata kopukkaa. :D

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   15.1.10 16:10:29

mun laiskuudella ei taida olla rajaa. oon jo kierrättänyt kaikki tijuanasin kuolleiden hevosten luonteet uusille hepoille, samaten vanhan suokkitallini luonteet vuodelta 2008. nyt kaivelen vuonna 2005-2006 pitämääni tallia ja kopsailen luonteita vähän muokkaillen näiden buurien sivuille. :D ei nää oo ees pahoja, osasin sillon jo kirjottaa ilman kirotusvihreitä!

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.