Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Re: Vastaa kyselyyn ja voita!

Lähettäjävegasi 
Päivämäärä:   4.1.10 15:18:14

I. Hoitajatoiminta
1. Oletko joskus hoitanut jollain tallilla tai hoidatko parhaillaan? Millaisena pidät tallin hoitajatoimintaa?
-Olen hoitanut monillakin virtuaali talleilla (myös IRL). Hoidan parhaillaan RK Golden Horsessa. Hoitajatoiminta GH:ssa on sellaista rentoa ja realistista. Käytössä siellä tasot, mitkä ovat mielestäni tosi hyvät.
2. Mitä toivot hoitajatoiminnalta?
-Rentoatoimintaa. Jos huvita kirjoitta tarinaa ei tarvitse kirjoittaa ja kun huvittaa niin silloin kirjoittaa. :)
3. Millaista hoitajille järjestettyä toimintaa pidät turhana?
-En oikeastaan mitään. Osallistun kaikkeen hoitajatoimintaan yleensä innokkaasti mikäli vain riittää aikaa.
4. Millaista taas toivoisit olevan paljon?
-Chat keskusteluja. :D
5. Tasot vai ei? Miksi?
-Tasot. Innostavat kirjoittamaan lisää tarinoita/osallistumaan tallin toimintaan mukaan kun sillä voi ns. saavuttaa jotain.
6. Pitäisikö hoitajien suorittaa merkkejä ennen kuin voivat esim. ratsastaa ponillaan?
-Mielestäni se on ihan hyvä juttu, mutta jotkut eivät kuitenkaan sitä tykkää. Mutta jokainen talli taplaa tyylillään.
7. Onko hyvä juttu, että hoitajille tarjotaan erilaisia tapoja hoitaa? esim. tarinan voi korvata piirrustuksella tms.
-On. Jos ei aina kiinnosta kirjoittaa voi hoitomerkinnän ansaita myös piirtämällä jos se taas innostaa. :)
8. Pitäisikö mielestäsi hoitajille antaa palkkioksi pisteitä tms.? Entä mitä mieltä olet kaupasta?
-Ei välttämättä. Enemmän arvostan itse asiallista ja rakentavaa kommentointia.
9. Jos hoitaisit, osallistuisitko tallin järjestämään muuhun toimintaan, esim.tunnille? Ja pitäisikö siitä saada lisäpisteitä tms.
-Riippuu aina vähän. Golden Horsessa kyllä käyn tunneilla.
10. Kuukauden hoitaja - puolesta vai vastaan?
-Puolesta (innostaa hoitamaan)
11. Mihin haluiaisit hoitotarinasi kirjoittaa? Foorumille vai vieraskirjatyyppiseen päiväkirjaan?
-Hevosen omaan päiväkirjaan/vieraskirjaan/foorumiin. En yleiseen paikkaan mihin kaikki hoitajat kirjoittavat.
12. Osallistuisitko muiden hoitajien kanssa samaan keskusteluun esim. chatissa tai foorumilla?
-Kyllä.

II. Tuntitoiminta
1. Oletko koskaan osallistunut virtuaaliselle ratsastustunnille?
-Olen.
2. Mitä mieltä yleensäkin olet tunneista virtuaalimaailmassa?
-Hauska lisä mikäli on aikaa. Tosin joskus alkaa välillä ärsyttämään, mutta hyvin harvoin. :D
3. Millaisia hevosia toivoisit ratsastuskoululla olevan?
-Monipuolisia ja eritasoisia. (kun on edennyt ratsastustasollaan saisi ratsastaa myös uusia haastavampia hevosia)
4. Tarina - vai nimilistaan? miksi?
-Tarina. Nimilistaan tyylissä ei mitään järkeä mielestäni. :)
5. Pitäisikö tunnille saada osallistua omalla hevosella, jotta sinä osallistuisit?
-Ei. Olisi sekin ehkä ihan hyvä asia, että myös omalla hevosella saisi niille osallistua jos vaikka hevonen ausisi kys. tallilla tms.

III. Vapaa sana!
Susikallio on kuulunut pitkään yhdeksi suosikeistani. :)

Anteeksi mahdolliset kirjoitusvirheet.

  Re: Vastaa kyselyyn ja voita!

Lähettäjämaj. (maria) 
Päivämäärä:   4.1.10 15:35:10

III.

+ ulkoasu todella selkeä ja hieno
+ mukavaa toimintaa hoitajille
+ kaksi erilaista hoitotapaa
+ paljon erilaisia hevosia
+ paljon kaikenlaista infoa
+ omistaja ja tallin ilmapiiri vaikuttavat mukavilta

- teksti voisi olla jollain selvemmällä fontilla, tuo näyttää jotenkin sotkuiselta ja riviväli suurempi
- tekstin ja koristekuvien välissä voisi olla enemmän tyhjää tilaa, tulee ahdas ja sotkuinen tunne
- hevosten listauksessa kuvat jotenkin viruneet
- itse en tykkää siitä että kaikki jutut on samalla sivulla, ja linkki vaan pomppaa alemmas oikeaan kohtaan, omat sivut selkeyttävät

toivottavasti et pistä pahaksesi kun tein tälläisen arvostelun, teki vaan mieli selailla sivuja ja pistää plussia ja miinuksia. toivon että tästä olisi apua! :---)

  Re: Vastaa kyselyyn ja voita!

LähettäjäNoora 
Päivämäärä:   4.1.10 15:38:25

I. Hoitajatoiminta
1. olen joskus hoitanut (n. vuosi sitten) muutamaa hevosta, mutta nyt en ole enään hoitaja toimintaan kovinkaan perehtynyt. susikallion hoitaja toimintaan voisinkin joskus osallistua ottamalla hoitohevosen. Tallin hoitaja toiminta on mielestäni aktiivista.

2. No hoitaja toiminnalta voisi odottaa enemmän kaikkia mahdollisuuksia kuten hevosten uitto tai hevosten kanssa enemmän äheltämistä (tai miten sen voisi kuvata) tai siis enemmän toimintaa hoitajille mm. tapahtumia ym.

3. mielestäni mitkään hoitajille järjestetyt toiminnat eivät ole turhia vaan ne lisäävät mielenkiintoa hoitaa jotain hevosta kauemmin jollain tallilla.

4. Toivoisin enemmän kaikkia leirejä ja ratsastunteja, mutta yleensäkkin osallistujista on puute, itse voisin kuvitella itse osallistuvan leirelle ja tunneille.

5. mieluummin tasot, koska ne tuovat haastetta hevosen hoitamiseen ja hoitajalla olisi jotain tavoitteita oman hoitohevosensa kanssa.

6. nämä merkit eivät ole mieleeni, mutta miksikäs ei. Jotkut hoitajat tosiaan tahtovat olla mukana keräämässä erilaisia merkkejä kaappiinsa. Voisihanse tosiaan tuoda jännistystä elämään x)

7. Tämä on siis aivan mahtava juttu että tarjotaan monta mahdollisuutta hoitaa omaa hoitohevostaan itse käyttäisin hoitomuotona tuota piirustus jutta, se kuullosti vain niin mukavalta.

8. Pisteet ovat hyvä valinta, koska niillä voisi tallikaupasta ostaa hoitohevoselleen ja itselleen kaikkea hyödyllistä, esim. hevoselle namupaloja. Ehdottomasti kauppa!

9. Osallistuisin ehdottomasti ja siitä voisi saada muutamia lisäpisteitä kutten 5-10 pistettä :)

10. Puolesta. Joskus kun itse omistin ratsastuskoulun käytin tätä kuukauden hoitaja taktiikkaa ja aina se joka pääsi kuukauden hoitajaksi sai palkkioksi jonkin verran pisteitä.

11. Itse kirjoittaisin hoitotarinani mielelläni vieraskirjaan, mutta miksei jopa foorumille. Foorumi voisi tosiaan toimia paljon paremmin kuin vieraskirja.

12. osallistuisin, jos edessä olisi mielenkiintoinen aihe.

II. Tuntitoiminta
1. En ainakaan vielä, mutta tosiaan voisin kyllä osallistua jos sopivan tasoinen tunti vastaan kävelisi.

2. Ratsastustunnit tuovat virtuaalimaailmaan enemmän oikeaa elämää ja niitä olisi todella hauska nähdä jatkossa enemmänkin, mutta kuten jos tuolla sanoin osallistujista kuitenkin tuntuu olevan pulaa.

3. osahevosista olisi hieman vaihdikkaita ja osa laiskempia joka toisi ratsastuskouluun hieman monipuolisuutta ja tokihan olisi mukavaa jos vaikkakin yksiponi olisi tallin pippuri.

4. omasta mielestäni nimilistaan tyyli on parempi, koska ei tarvitsisi kirjoittaa aluksi kovinpitkiä tarinoita. mutta sitten kokeneempana voisi kokeillakkin nuita tarina:muotoisia tunteja.

5. itse voisin osallistua niin omalla kuin ratsastuskoulun omallakin hevosella, ei se siitä ole kiinni.

III.
Ratsastuskoulu on todella mukava paikka, kun vain se oikeaa hoitoponi/hevonen eteeni juoksisi. noh voisihan tätä tuntihommaan osallistumistakin harkita tai siis eihän sitä tarvitse harkita kuin vain osallistua. Leiritkin olisi tosikivoja :)

  Re: Vastaa kyselyyn ja voita!

LähettäjäJenna 
Päivämäärä:   4.1.10 15:38:31

I. Hoitajatoiminta
1. Oletko joskus hoitanut jollain tallilla tai hoidatko parhaillaan? Millaisena pidät tallin hoitajatoimintaa?
-Olen hoitanut muutamilla talleilla ja tällä hetkellä hoidan Ratsastuskoulu Heleässä pv-ruunaa. Tallin hoitajatoiminta on mielekästä varsinkin kun tuli merkkit mukaan.

2. Mitä toivot hoitajatoiminnalta?
-Lähinnä rentoa hevosen kanssa yhdesä oloa, mutta toisinaan myös ratsastelua.

3. Millaista hoitajille järjestettyä toimintaa pidät turhana?
-Pelkästään hoitajille suunnatut kisat ovat aika turhan päiväisiä; Hoitajia ei kuitenkaan nykyään niin paljon ole, että kunnon kisat saataisiin. Lisäksi kuukauden hoitaja on ihan p*rseestä!

4. Millaista taas toivoisit olevan paljon?
-Valmennukset silloin tällöin vain hoitajille tms.

5. Tasot vai ei? Miksi?
-Tasot tai muut tavoiteltavat. Koska luo haastetta ja motivoi enemmä. Ei kuitenkaan saa olla liian haasteellisia.

6. Pitäisikö hoitajien suorittaa merkkejä ennen kuin voivat esim. ratsastaa ponillaan?
-Nääh.. Kuitenkin joku vaikka 1-3 hoitokertaan tutustua omaan hoitsuun ennen selkään hyppäämistä..

7. Onko hyvä juttu, että hoitajille tarjotaan erilaisia tapoja hoitaa? esim. tarinan voi korvata piirrustuksella tms.
-Kai se on.. Itse kyllä mielummin kirjoitan..

8. Pitäisikö mielestäsi hoitajille antaa palkkioksi pisteitä tms.? Entä mitä mieltä olet kaupasta?
-Jotkin pisteet/tallin raha on ihan jees, kunhan niitä ei saa miljoonaa yhellä tarinalla. Jos kauppa on niin ei myöskään niin, että pisteillä pystyy helposti ostamaan kaiken kaupasta.

9. Jos hoitaisit, osallistuisitko tallin järjestämään muuhun toimintaan, esim.tunnille? Ja pitäisikö siitä saada lisäpisteitä tms.
-Hoidan ja osallistun myös Heleässä pidetyille tunneille ja muuhun toimintaan, esim. Joulumaastossa olin mukana ja ruokintakurssi I olen suorittanut.

10. Kuukauden hoitaja - puolesta vai vastaan?
-Ehdottomasti vastaan. Turhan päiväinen titteli; usein vain muutama hoitaja->yksi ahkerin->aina sama kk hoitaja.

11. Mihin haluiaisit hoitotarinasi kirjoittaa? Foorumille vai vieraskirjatyyppiseen päiväkirjaan?
-Olen pitänyt ihan hyvänä tuota vieraskirjatyyppistä päiväkirjaa. Joillekin fooruimeille kun täytyy rekisteröityä ennen kuin kirjoittaa; Hyvää siinä se, että kukaan ei pääse kirjoittamaan omalla nimellä..

12. Osallistuisitko muiden hoitajien kanssa samaan keskusteluun esim. chatissa tai foorumilla?
-Heleässä chattissa jotain laittanut; aika epäaktiivinen ollut koko chat.

II. Tuntitoiminta
1. Oletko koskaan osallistunut virtuaaliselle ratsastustunnille?
-Kyllä olen, useammallekin, jos tarkkoja ollaan.

2. Mitä mieltä yleensäkin olet tunneista virtuaalimaailmassa?
-Nimilistaan tyyliset tunnit aika.. No ei mun mieleen. Tarinaan pohjautuvat ovat parempia. Mistään mese/irc-kanava tyylisitä tunneista en ole koskaan pitänyt.

3. Millaisia hevosia toivoisit ratsastuskoululla olevan?
-Vähän kaikenlaisia; Erirotuisia ja -tasoisia. Kilttejä ja haastavempia.

4. Tarina - vai nimilistaan? miksi?
-Tarina. Nimilistaan tyylillä pääsee mielestäni liian helpolla eikä siinä tule minkäänlaista kommelluksia. Yleensä nimilistaan tuntien/valmennusten kommentoija ei esim. tiputa ratsastajaa. Ratsastaja taasen saattaa sen tehä.

5. Pitäisikö tunnille saada osallistua omalla hevosella, jotta sinä osallistuisit?
-Ei. Valmennukset on sitä varten, että omaa hevosta voi kehittää.

III. Vapaa sana!
Mielestäni toimivaa ratsastuskoulua on hankala saada virtuaalimaailmaan. Yksi hyvä, tai isteasiassa ainoa minkä tiedän, on Ratsastuskoulu Heleä. Tallilla on kivasti erilaisia hevosia ja toimintaa.

  Re: Vastaa kyselyyn ja voita!

Lähettäjäenma 
Päivämäärä:   4.1.10 16:02:14

I. Hoitajatoiminta

1. Oletko joskus hoitanut jollain tallilla tai hoidatko parhaillaan? Millaisena pidät tallin hoitajatoimintaa?
- Hoidan Elm Roadissa. Pidän paljon tallin hoitajatoiminnasta. Bearing. jaksaa aina järjestää kaikkea kivaa ja mielenkiintoista toimintaa hoitajille :)

2. Mitä toivot hoitajatoiminnalta?
- toivon jonkinlaista vapautta, niin ettei heti jouduta potkituksi ulos jos ei vaikka pariin viikkoon käy hoitamassa, paljon erilaisia "kilpailuja" ja muita juttuja.

3. Millaista hoitajille järjestettyä toimintaa pidät turhana?
- Ei mielestäni ole mitään "turhaa" toimintaa :D

4. Millaista taas toivoisit olevan paljon?
- Erilaisia tapahtumia, teemaviikkoja/päiviä, ratsastustunteja ja kaikkea sellaista.

5. Tasot vai ei? Miksi?
- Ihan miten vaan. Itse olen aina hoitanut talleilla joissa ei ole tasoja, mutta voisin myös kuvitella itseni hoitamaa tallille jossa tasot ovat käytössä.

6. Pitäisikö hoitajien suorittaa merkkejä ennen kuin voivat esim. ratsastaa ponillaan?
- Ei mielestäni.

7. Onko hyvä juttu, että hoitajille tarjotaan erilaisia tapoja hoitaa? esim. tarinan voi korvata piirrustuksella tms.
- Kyllä. Itse olen melkein aina kirjoittanut tarinan, mutta sisällyttänyt siihen "piirrustuksia".

8. Pitäisikö mielestäsi hoitajille antaa palkkioksi pisteitä tms.? Entä mitä mieltä olet kaupasta?
- Pisteet/v€. Myös jos hoitaja omistaa omia hevosia tai jotain, niin esimerkiksi valmennukset yms. voisi olla uudenlainen tapa palkita hoitaja? Kauppa on ihan jees.

9. Jos hoitaisit, osallistuisitko tallin järjestämään muuhun toimintaan, esim.tunnille? Ja pitäisikö siitä saada lisäpisteitä tms.
- Hoidan, kyllä osallistuisin ja mielestäni kaikesta "ylimääräiseen" toimintaan tulisi saada lisäpisteitä.

10. Kuukauden hoitaja - puolesta vai vastaan?
- Puolesta. On kiva leikkimielisesti kamppailla muiden hoitajien kanssa :D

11. Mihin haluiaisit hoitotarinasi kirjoittaa? Foorumille vai vieraskirjatyyppiseen päiväkirjaan?
- Vieraskirjaan.

12. Osallistuisitko muiden hoitajien kanssa samaan keskusteluun esim. chatissa tai foorumilla?
- En välttämättä, ehkä.

II. Tuntitoiminta

1. Oletko koskaan osallistunut virtuaaliselle ratsastustunnille?
- En.

2. Mitä mieltä yleensäkin olet tunneista virtuaalimaailmassa?
- Ihan mukavilta kuulostaa, paremmin en ole tutustunut.

3. Millaisia hevosia toivoisit ratsastuskoululla olevan?
- Kaikenlaisia. Myös tällaisia "villimpiä" yksilöitä ja tietysti myös automaattipullaponeja :D

4. Tarina - vai nimilistaan? miksi?
- Kumpiakin. Nimilistaan on helpompi, tarinatunnin eteen pitää nähdä vaivaa. Riippuu ihan siitä onko aikaa/jaksamista.

5. Pitäisikö tunnille saada osallistua omalla hevosella, jotta sinä osallistuisit?
- Kyllä. Voisin tietysti joskus myös osallistua ratsastuskoulun hevosella, mutta pääosin omilla.

  Re: Vastaa kyselyyn ja voita!

LähettäjäMiisa. 
Päivämäärä:   4.1.10 17:43:38

I. Hoitajatoiminta

1. Oletko joskus hoitanut jollain tallilla tai hoidatko parhaillaan? Millaisena pidät tallin hoitajatoimintaa? - Olen hoitanut monellakin tallilla ennen. Itse tykkään hoitajatoiminnasta, ja järjestän itsekkin sitä tulevalla tallillani. Hoitajatoimintaan pitää kuulua ehdottomastikkin myös muutakin toimintaa hoitajille kuin pelkkiä hoitokertomuksia.

2. Mitä toivot hoitajatoiminnalta?[b/] - Monipuolista toimintaa tietenkin. Esimerkiksi tunnit, riehat ja valmennukset ovat todella kivoja mielestäni. Sekä kivointa on kerätä pisteitä/vr€ tms, ja ostaa tallikaupasta tavaroita niin hoitohevoselle kuin itsellekkin !

3. Millaista hoitajille järjestettyä toimintaa pidät turhana? - Tähän en osaa sanoa mitään, kaikki toiminta on hoitajille kivaa ! Paitsi jos toimintaa järjestetään liikaa/liian usein.
4. Millaista taas toivoisit olevan paljon? - Ihan tavallista hoitelua ehdottomasti eniten, mutta parin viikon/kuukauden välein joku pieni retki tai vaellus on kiva lisä.

5. Tasot vai ei? Miksi? - Itse en halua hoitaa tasoilla enkä myöskään itsekään laita hoitajille tasoja. On paljon kivempaa alusta asti hoitaa normaalisti. Tasot ovat täysin turhia, mielestäni =D

6. Pitäisikö hoitajien suorittaa merkkejä ennen kuin voivat esim. ratsastaa ponillaan? - No itse en ainakaan sellaisia laita, mutta tämmöiset ovat ainakin hyvempiä kuin tasot. Kiva idea =) Kunhan ei ole liian haastava.

7. Onko hyvä juttu, että hoitajille tarjotaan erilaisia tapoja hoitaa? esim. tarinan voi korvata piirrustuksella tms. - Tämmöistä ei kannata ainakaan järjestää, sillä jotkut ei osaa edes piirtää tietokoneen hiirellä, tietenkin mielipidettä voi kysyä hoitajilta.

8. Pitäisikö mielestäsi hoitajille antaa palkkioksi pisteitä tms.? Entä mitä mieltä olet kaupasta? - Tietenkin, minusta ei ole edes mitään ideaa hoitaa ilman pisteitä/vr€. On paljon kivempaa kerätä hoitamalla vr€ ja ostaa jotain kivaa tallikaupasta, entä hoitaa paljon ilman mitään palkkiota.

9. Jos hoitaisit, osallistuisitko tallin järjestämään muuhun toimintaan, esim.tunnille? Ja pitäisikö siitä saada lisäpisteitä tms. - Tietenkin osallistuisin, se olisi todella kivaa vaihtelua hoitotarinoiden kirjoittamisen lisäksi. Palkkio ei tälläisestä hommasta ole tarvillista, mutta tietenkin joku pieni merkki tunnille osallistumisesta olisi hauska hoitajan sivuille.

10. Kuukauden hoitaja - puolesta vai vastaan? - Joo, tämä on todella kiva lisä. Sillä jokainen hoitaja haluaa varmaankin olla kuukauden parhain hoitaja. Palkkioksi tästä voisi antaa lahjakortteja tallikauppaan/pari tavaraa tallikaupasta/vr€

11. Mihin haluiaisit hoitotarinasi kirjoittaa?Foorumille vai vieraskirjatyyppiseen päiväkirjaan? - Vieraskirja tyyppinen päiväkirja, johon kirjoittaa kaikki hoitajat yhteisesti, ei omia hoitokirjoja.

12. Osallistuisitko muiden hoitajien kanssa samaan keskusteluun esim. chatissa tai foorumilla? - Kyllä! Sellainen chatti hoitajille, jossa kaikki hoitajat voisivat jutella yhdessä.

II. Tuntitoiminta

1. Oletko koskaan osallistunut virtuaaliselle ratsastustunnille? - En vielä, mutta kun tallin saan pystyyn niin tietenkin !

2. Mitä mieltä yleensäkin olet tunneista virtuaalimaailmassa? - Ne ovat todella tarpeellisia, ja osallistujiakin varmasti löytyy.

3. Millaisia hevosia toivoisit ratsastuskoululla olevan? - Monenlaisia, ja kokoisia.

4. Tarina - vai nimilistaan? miksi? - kummatkin.

5. Pitäisikö tunnille saada osallistua omalla hevosella, jotta sinä osallistuisit? - kyllä, ainakin joskus.

III. Susikallio kuuluu minun suosikkitalleihini, kuulunut ihan alusta asti, hyviä jatkoja teille !

  Re: Vastaa kyselyyn ja voita!

LähettäjäMiisa. 
Päivämäärä:   4.1.10 17:47:45

argh -.- no ihan sama :--D

  Re: Vastaa kyselyyn ja voita!

LähettäjäHilmaa 
Päivämäärä:   4.1.10 23:40:17

I. Hoitajatoiminta

1. Oletko joskus hoitanut jollain tallilla tai hoidatko parhaillaan? Millaisena pidät tallin hoitajatoimintaa?
- Olen hoitanut montaakin hevosta ja ponia. Parhaimmillaan niitä on ollut viisi yhtäaikaa ja yhteensä ehkä kymmenisen :DD Tarkoitatko susikallion hoitotoimintaa?

2. Mitä toivot hoitajatoiminnalta?
- Aktiivisuutta, aktiivisuutta ja aktiivisuutta. Hevosten omistajan täytyy olla yhtä paljon mukana touhussa kuin hoitajienkin, ettei käy niin, että omistaja etsii hevosilleen hoitajat ja olettaa, että hevosia hoidetaan joka päivä.

3. Millaista hoitajille järjestettyä toimintaa pidät turhana?
- Sellainen mistä ei hyödy yhtään mitään. Ei hevonen, ei hoitaja, ei omistaja. Sellan ihan täysin turha :DD

4. Millaista taas toivoisit olevan paljon?
-"Onnistumista" eli kehuja, jotain, mikä kertoo, että on onnistunut ja päässyt eteenpäin. Esim. kisat hoitajien välillä(paras hoitaja), niin, että mielenkiinto säilyy. Kisoista saattaa tulla taas hoitajille pakkopullaa eli hoitajat ajattelevat "Taas kisa.. PAKKO KIRJOTTAA!!!1111"

5. Tasot vai ei? Miksi?
- Tasot motivoi kivasti ja mielenkiinto säilyy hommaan, kun tulee niitä onnistumisia, mutta tasojen tulisi olla helposti tavoitettavissa.

6. Pitäisikö hoitajien suorittaa merkkejä ennen kuin voivat esim. ratsastaa ponillaan?
- En oikein usko, hommasta tulee liian virallista. Minä en itse ainakaan jaksasisi suoritella mitään merkkejä siitä, että alan hoitamaan, eli tekemään jotain vapaa ehtoisesti.

7. Onko hyvä juttu, että hoitajille tarjotaan erilaisia tapoja hoitaa? esim. tarinan voi korvata piirrustuksella tms.
- ON TODELLAKIN! Jos ei yhtään innosta kirjoittaa voi piirtää, mahtavaa!

8. Pitäisikö mielestäsi hoitajille antaa palkkioksi pisteitä tms.? Entä mitä mieltä olet kaupasta?
- Pitäisi antaa pisteitä, mutta mitä hyötyä niistä on jos ei ole kauppaa. Kaupat on turhia. Mutta semmonen vois toimia, että tietty pistemäärä - saa palkinnoin tai jotain muuta vastaavaa.

9. Jos hoitaisit, osallistuisitko tallin järjestämään muuhun toimintaan, esim.tunnille? Ja pitäisikö siitä saada lisäpisteitä tms.
- Osallistuisin, mutta vain jos siitä saa pisteitä. Melko turhaa osallistua mihinkää jos ei hyödy mitenkään. Kaikesta aktiivisuudesta tulisi palkita.

10. Kuukauden hoitaja - puolesta vai vastaan?
- Ihan toimiva jos paljon hoitajia ja kukaan ei ole yksin ylitse muiden(voittaa joka kerta).

11. Mihin haluiaisit hoitotarinasi kirjoittaa? Foorumille vai vieraskirjatyyppiseen päiväkirjaan?
- ARGH, vihaan niin paljon foorumeita, EIEIEI. Vieraskirjaan ihan ehdottomasti! :DD Vieraskirjaan kirjoittaminen paljon helpompaa.

12. Osallistuisitko muiden hoitajien kanssa samaan keskusteluun esim. chatissa tai foorumilla?
-Voi olla, mutta en kovinkaan ahkerasti.

II. Tuntitoiminta
1. Oletko koskaan osallistunut virtuaaliselle ratsastustunnille?
- En ole

2. Mitä mieltä yleensäkin olet tunneista virtuaalimaailmassa?
- Ihan kiva idea, kunhan osallistujia löytyy ja homma toimii.

3. Millaisia hevosia toivoisit ratsastuskoululla olevan?
- Hienoja ja osaavia hevosia(myös poneja!), puskaponeja ja -hevosia. Mahdollisimman laajasti, muttei liikaa. Kohtuus kaikessa.

4. Tarina - vai nimilistaan? miksi?
- Vaihtelevasti, tarinoihin voi kyllästyä nopeasti, joten niitä harvoin ja enemmänkin tuota nimilistaan tapaa. Tai sitten joku ihan uusi tapa? ;)

5. Pitäisikö tunnille saada osallistua omalla hevosella, jotta sinä osallistuisit?
- Pitäisi, silloin siitä hyötyisi oma hevonen(päiväkirjaan merkintä yms.). Tätäkin vaihtelevasti.

Tällästä täällä :D

  Re: Vastaa kyselyyn ja voita!

LähettäjäAlexiina C. 
Päivämäärä:   4.1.10 23:40:54

I. Hoitajatoiminta
1. Oletko joskus hoitanut jollain tallilla tai hoidatko parhaillaan? Millaisena pidät tallin hoitajatoimintaa?
- Olen hoitanut monilla talleilla. Ensimmäisellä virtuaalitallilla, jonne joskus eksyin, hoidin yhtä hoitohevostani jopa kaksi irl-vuotta. Tällä hetkellä en hoida missään, sillä kaikki v-aikani menee oman tallin pyörittämiseen. Meillä hoitajatoiminta on rentoa, joustavaa ja ehdottoman eläväistä.

2. Mitä toivot hoitajatoiminnalta?
- Aktiivisuutta kaiken suhteen, yllätyksiä ja monipuolisuutta.

3. Millaista hoitajille järjestettyä toimintaa pidät turhana?
- Minusta mikään toiminta ei ole turhaa. Pääasia on se ajatus!

4. Millaista taas toivoisit olevan paljon?
- Kaikki kelpaa, mutta mieluisimpia ovat isot ja harvinaiset tapahtumat sekä tietenkin ne, joissa hoitajien täytyy käyttää hieman luovuutta.

5. Tasot vai ei? Miksi?
- Tasot. Ne ylläpitävät paremmin motivaatiota ja saavat mielenkiinnon pysymään yllä. Tämäkin tosin on vähän talli kohtaista; joillekin talleille vain sopii paremmin tasottomuus.

6. Pitäisikö hoitajien suorittaa merkkejä ennen kuin voivat esim. ratsastaa ponillaan?
- Tämä on ihan kiinni pitäjästä ja miten hän toivoisi asioiden olevan. Jotkut hoitavat kiertävät kaukaa tällaiset merkkipaikat, mutta toisaalta jotkut nauttivat haasteista. Lisäähän merkkien suorittaminen kuitenkin realistisuutta.

7. Onko hyvä juttu, että hoitajille tarjotaan erilaisia tapoja hoitaa? esim. tarinan voi korvata piirrustuksella tms.
- Ehdottomasti! Näin jokainen löytää varmasti kullekin hoitokerralle mieluisimman tavan hoitaa ja osoittaa ahkeruuttaan.

8. Pitäisikö mielestäsi hoitajille antaa palkkioksi pisteitä tms.? Entä mitä mieltä olet kaupasta?
- Pisteiden anto ja raha ovat aina olleet se perusjuttu, ja minusta ne ovat aina palvelleet hyvin palkkana. Tallikauppa on hauska lisä, mutta minua innostaa ainoastaan, mikäli se on laadukas.

9. Jos hoitaisit, osallistuisitko tallin järjestämään muuhun toimintaan, esim.tunnille? Ja pitäisikö siitä saada lisäpisteitä tms.
- Osallistuisin, riippuen tietenkin toimintamuodosta.

10. Kuukauden hoitaja - puolesta vai vastaan?
- Puolesta, antaa lisää puhtia hoitamiseen!

11. Mihin haluiaisit hoitotarinasi kirjoittaa? Foorumille vai vieraskirjatyyppiseen päiväkirjaan?
- Freebokin vieraskirja taitaa olla paras. Foorumit ovat kamalan sekavia ja sotkuisen näköisiä, en jaksaisi kauaa plärätä niitä läpi.

12. Osallistuisitko muiden hoitajien kanssa samaan keskusteluun esim. chatissa tai foorumilla?
- Todennäköisesti kyllä, mikäli paljon puhuttavaa löytyy. Muuten olen aika hiljainen, joten tuskin itse ylläpitäisin mitään keskustelua.

II. Tuntitoiminta
1. Oletko koskaan osallistunut virtuaaliselle ratsastustunnille?
- Nyt on kyllä pakko myöntää etten ole ihan varma. En todennäköisesti tarinatyyppiselle, mutta listaustunneille kyllä.

2. Mitä mieltä yleensäkin olet tunneista virtuaalimaailmassa?
- Virtuaalisen ratsastuskoulun perus toimintamuoto. Minulle vielä mystinen käytäntöperiaatteiltaan, mutta kiinnostava kyllä.

3. Millaisia hevosia toivoisit ratsastuskoululla olevan?
- Mahdollisimman persoonallisia ja erilaisia. Mieleen painuvat kuvat ovat tärkeä osa.

4. Tarina - vai nimilistaan? Miksi?
- Tarina, sillä nimilistaus on melko olematonta toimintaa. Kirjoittaessa yhteisöllisyys ja luovuus kasvaa.

5. Pitäisikö tunnille saada osallistua omalla hevosella, jotta sinä osallistuisit?
- Mielestäni tunnit ovat ratsastuskoulun tuntihevosia varten ja valmennukset esimerkiksi omille ratsuille.

III. Vapaa sana!
- Susikallio on ehdottomasti hieno paikka, ja siellä tulee usein vierailtua. Oikein iloista uuden vuoden alkua teille!

  Re: Vastaa kyselyyn ja voita!

LähettäjäFrianna 
Päivämäärä:   6.1.10 11:43:16

I. Hoitajatoiminta
1. Oletko joskus hoitanut jollain tallilla tai hoidatko parhaillaan? Millaisena pidät tallin hoitajatoimintaa?
Olen hoitanut Jolenessa jo tallin perustamisesta alkaen, eli puolisen vuotta. Lisäksi yksityiseni asustelee täällä. Minusta Jolenessa on hyvä perusta hoitotarinoiden kirjoittamiseen = alue- ja tallikuvausta, paljon erilaisia hevosia, monipuolisia henkilöitä... Break myös antaa joskus rakentavaa, mutta aina kannustavaa kommenttia hoitotarinoihin ja päivittelee aktiivisesti.
2. Mitä toivot hoitajatoiminnalta?
Jos etsisin tallia, jossa alkaisin hoitaa, pistäisin ensimmäisenä merkille aktiivisuuden, sen jälkeen tallin ilmapiirin. Miten etusivuteksti on kirjoitettu, mitä vieraskirjassa lukee, mitä hoitotarinoihin on raapusteltu. Toivon, että jokaiselle hevoselle otetaan vain yksi hoitaja, sillä mielestäni se on näin selkeämpää. Lisäksi tarkistan, kuinka usein tallin omistaja pyytää tarinoita, sillä kirjoitan itse ennemmin yhden, pitkän tarinan kuin neljä, huonoa ja lyhyttä per kuukausi.
3. Millaista hoitajille järjestettyä toimintaa pidät turhana?
Mielestäni pelkästään hoitajille järjestetyt kilpailut ovat hieman tylsiä, koska useinmiten osallistujia on vähän (vaikka jokainen hoitaja osallistuisikin, luokkiin tulisi noin viisi osallistujaa). Tätä ei voisi ratkaista silläkään, että luokkia olisi vain yksi, sillä hevoset ovat usein epätasa-arvoisia taidoiltaan. Ja onhan se ihan ymmärrettävää, että työhevonen ei ihan yhtä korkeita esteitä hyppää kuin korkean tason kilpahevonen.
4. Millaista taas toivoisit olevan paljon?
No, Jolenessa ainakin järjestettiin syksyllä yksi hoitajille suunnattu vaellus ja pidin elämyksestä kovasti. 'Tarinapakko' siinä kaiketi oli, jos oikein muistan, mutta kyllä kaikki vaellukselle osallistuneet kirjoittivat tarinan mielellään.
5. Tasot vai ei? Miksi?
Riippuu tallista. Joillekkin talleille sopivat todella hyvin tasot, mutta pidän ehkä enemmän talleista, joissa ei ole tasoja. Varsinkin, jos nimet ovat kovin erottelevia, esim. aloittelija ja mestarihoitaja.
6. Pitäisikö hoitajien suorittaa merkkejä ennen kuin voivat esim. ratsastaa ponillaan?
Ei, mutta mielestäni on hyvä käytäntö, että ensimmäisessä tarinassa ei saa ratsastaa. Tietenkin jos hoitohevonen on vähääkään vaikealuontoinen, selkään nousua kannattaa ja pitääkin vielä siirtää, ennen kuin luottamus on tarpeeksi luja.
7. Onko hyvä juttu, että hoitajille tarjotaan erilaisia tapoja hoitaa? esim. tarinan voi korvata piirrustuksella tms.
Kaipa tämä on ihan hyvä juttu, mutta itseäni ei vain ole innostanut (eikä Jolenessa tällaista mahdollisuutta olekaan). Kirjoitan itse mieluiten tarinoita.
8. Pitäisikö mielestäsi hoitajille antaa palkkioksi pisteitä tms.? Entä mitä mieltä olet kaupasta?
Tarinoista ansaitsemillaan virtuaalieuroilla voi ostaa tallikaupasta tavaroita, niinhän se yleensä menee ja hyvänä tätä juttua pidän.
9. Jos hoitaisit, osallistuisitko tallin järjestämään muuhun toimintaan, esim.tunnille? Ja pitäisikö siitä saada lisäpisteitä tms.
Kyllähän sitä tunnille ja muuhun toimintaan osallistuu, jos innostaa. Eli useinmiten kyllä, jos ja kun näitä mahdollisuuksia syntyy. Ja ei pitäisi saada lisäpisteitä, mutta jos kirjoittaisi tapahtumasta tarinan, niin siitähän saisi taas pisteitä tai virtuaalieuroja tai jotain.
10. Kuukauden hoitaja - puolesta vai vastaan?
Puolesta, mutta toivon tasa-arvoisuutta tähän toimintaan, ei niin, että joku on saanut arvonimen viisi kertaa ja joku ei kertaakaan, vaikka olisi melkein yhtä hyvä.
11. Mihin haluiaisit hoitotarinasi kirjoittaa? Foorumille vai vieraskirjatyyppiseen päiväkirjaan?
Kirjoitan mieluiten kaikkien hoitajien yhteiseen hoitopäiväkirjaan. Kun on aina hoitanut sellaiseen, niin ei enää muuta osaa kuvitellakaan. Kai sellainen jokaisen hevosen yksilöllinenkin olisi ihan kiva, mutta foorumeista en niinkään välitä.
12. Osallistuisitko muiden hoitajien kanssa samaan keskusteluun esim. chatissa tai foorumilla?
Juu, mutta yleensä ei satuta samaan aikaan koneelle, taikka ei ainakaan pulinavieraskirjaan (Jolenessa, hoitajien jutusteluja varten)

II. Tuntitoiminta
1. Oletko koskaan osallistunut virtuaaliselle ratsastustunnille?
En, koska talleilla, missä olen hoitanut ei järjestetä ratsastustunteja. Kyllähän sitä joskus voisi osallistua.
2. Mitä mieltä yleensäkin olet tunneista virtuaalimaailmassa?
No ei mitään yleistä mielipidettä ole, kun en ole juuri perehtynyt juuri tähän tuntitoimintaan.
3. Millaisia hevosia toivoisit ratsastuskoululla olevan?
Monipuolisesti erilaisia. Niitä villejäkin löytyisi, ehkä yksi, jota monet jopa vähän pelkäävät ja sitten jokunen kiltimpi unelmapolle. Puolivälejäkin mahtuu aina mukaan. Reippaata ja laiskaa pitäisi olla, herkkää ja automaattikonetta. Säikkyä en kuitenkaan suosittelisi ihan käytännönsyistä pitämään ratsastuskoululla, mutta virtuaalimaailmassa sekin on mahdollista.
4. Tarina - vai nimilistaan? miksi?
En oikein osaa sanoa, kun en - edelleenkään - ole tunneille osallistunut, mutta veikkaisin, että tarinatunti olisi omasta mielestäni kiinnostavampi ja antoisampi.
5. Pitäisikö tunnille saada osallistua omalla hevosella, jotta sinä osallistuisit?
Ei, koska jos osallistuisin tunnille, toivoisin ennemminkin, että saisin kokeilla jotain toista hevosta sillä tunnilla, eli luultavasti, vaikka saisikin, en menisi omilla hevosillani. Valmennukset ovat tietysti ihan eri asia.

III. Vapaa sana!
Olen joskus käväissyt tuolla Susikallion puolella ja kyllähän se monia kriteereitä, mitä ratsastuskouluille asetan, täyttää. Hienoa työtä! :)

  Re: Vastaa kyselyyn ja voita!

LähettäjäPörröpompula 
Päivämäärä:   8.1.10 14:30:48

I. Hoitajatoiminta
1. Oletko joskus hoitanut jollain tallilla tai hoidatko parhaillaan? Millaisena pidät tallin hoitajatoimintaa?
- Olen hoitanut, kunnes pystytin omia talleja toinen toisensa jälkeen. Hoitajatoiminta on hyvä, jos muutakin toimintaa on ja hoitajatoiminta on hyvä niille ketkä ovat aktiivisia kirjustelijoita, minä en oikein innostu moisesta.

2. Mitä toivot hoitajatoiminnalta?
- Hoitajatoiminnan tulee olla monipuolista. Monella hoitajalla saattaa olla oma yksityinen, joten tunneille ja valmennuksille olisi mukava tulla oman konin kanssa.

3. Millaista hoitajille järjestettyä toimintaa pidät turhana?
- En oikein osaa sanoa tähän mitään.

4. Millaista taas toivoisit olevan paljon?
- Valmennukset tuntuu olevan haluttua, myös plussaa olisi jos talli kehittäisi jonkin oman toimintamuodon, enkä tarkoita nyt mitään leikkejä tms.

5. Tasot vai ei? Miksi?
Tasot, koska siitä itse ainakin (jos olisin hoitaja) tietäisin missä mennään ja mahdollisimman monta tasoa jotta olisi tavotteita.

6. Pitäisikö hoitajien suorittaa merkkejä ennen kuin voivat esim. ratsastaa ponillaan?
- Tämä saattaisi olla hyvä vaihtoehto tai sitten täysin turha, en osaa sanoa oikein mitään tähän.

7. Onko hyvä juttu, että hoitajille tarjotaan erilaisia tapoja hoitaa? esim. tarinan voi korvata piirrustuksella tms.
- Minusta hoitaminen on vaan mielekkäämpää tarnoilla, kun piirrtustuksilla.

8. Pitäisikö mielestäsi hoitajille antaa palkkioksi pisteitä tms.? Entä mitä mieltä olet kaupasta?
- Hoitajille pisteet on okei ja kauppa jos siihen on panostettu, eikä vain lätkitty kolmen erinväriset ratsastussaappaat allekkain ja hinnat perään.

9. Jos hoitaisit, osallistuisitko tallin järjestämään muuhun toimintaan, esim.tunnille? Ja pitäisikö siitä saada lisäpisteitä tms.
- Esimerkiksi jos osallistuisin omalla hoidokillani tallin kisoihin, olisi kiva jos siitä saisi ylimääräisiä pojoja.

10. Kuukauden hoitaja - puolesta vai vastaan?
- Puolesta ja jonkin muun tyyppinen palkinto kuin "saat valita kaupasta kolme tuotetta." Parempi vaihtoehto olisi esim, muutama kymmenen pistettä tai valmennusetuuksia tms.

11. Mihin haluiaisit hoitotarinasi kirjoittaa? Foorumille vai vieraskirjatyyppiseen päiväkirjaan?
- Vieraskirjaan (tai sähköpostiin).

12. Osallistuisitko muiden hoitajien kanssa samaan keskusteluun esim. chatissa tai foorumilla?
- Ehkä.

II. Tuntitoiminta
1. Oletko koskaan osallistunut virtuaaliselle ratsastustunnille?
- Olen.

2. Mitä mieltä yleensäkin olet tunneista virtuaalimaailmassa?
- Hyvä, erityisesti jos saa osallistua omalla hevosella ja kirjoituksen tyyli pysyy tuntina eikä muutu valmennukseksi
.
3. Millaisia hevosia toivoisit ratsastuskoululla olevan?
- Monipuolisia, eritasoisia ja rotuisia. Eikä sataa GP shetukkaa tai suokkia.

4. Tarina - vai nimilistaan? miksi?
- Molempia vuorotellen, tulee monipuolisempaa.

5. Pitäisikö tunnille saada osallistua omalla hevosella, jotta sinä osallistuisit?
- Pitäisi, en juuri muuten osallistukkaan, koska itse en perusta enää hoitajatoiminnasta.

III. Vapaa sana!
- Hoitajatoiminta on hyvä olla jos se on monipuolista ja palkitsevaa sekä hieman haastavaa. Tunti- ja valmennustoiminta siinä oheella, jos on hyvä pitäjä :)

  Re: Vastaa kyselyyn ja voita!

LähettäjäFrianna 
Päivämäärä:   9.1.10 19:07:00

Millos tulee voittaja? <:

  Re: Vastaa kyselyyn ja voita!

LähettäjäHailey 
Päivämäärä:   9.1.10 20:30:13

I. Hoitajatoiminta
1. Oletko joskus hoitanut jollain tallilla tai hoidatko parhaillaan? Millaisena pidät tallin hoitajatoimintaa?
- hoidan tällä hetkellä muutamalla v-tallilla. Kaikki tallit erinomaisia, toiminta monipoulista ja mukavaa ja omistaja kiltti ja hepat mukavia. V-talleja jossa viihtyy :)
2. Mitä toivot hoitajatoiminnalta?
- että saisi kisata ehkäpä muuallakin kuin sillä tallilla missä hoitaa, pääsisi valmentautumaan ja tunneille ja mahdollisesti olisi mukavaa toimintaa ja muuta
3. Millaista hoitajille järjestettyä toimintaa pidät turhana?
- kaikki on jollain tavalla mukavaa minusta! turhaa ei oikeastaan voi ollakkaan ei ainakaan itsellä tule juuri mieleen.
4. Millaista taas toivoisit olevan paljon?
- Jos toiminnasta puhutaan, niin toivoisin sen olevan monipuolista eikä se ikäänkuin keskittyisi tiettyyn lajiin ja pääsisi tasokkaasti harrastamaan ;)
5. Tasot vai ei? Miksi?
- Tasot, jotta tietää missä mennään ja pääsee eteenpäin ja etenemään ja olisi tavoitteita yms
6. Pitäisikö hoitajien suorittaa merkkejä ennen kuin voivat esim. ratsastaa ponillaan?
- ei välttämättä. Olisi kuitenkin itsestä ainakin mukavaa suorittaa merkkejä että pääsee kehittymään ja voisi olla taitavampi hoitajana ja oppisi, ja tietäisit että saat poneillesi luotettavia ja osaavia hoitajia
7. Onko hyvä juttu, että hoitajille tarjotaan erilaisia tapoja hoitaa? esim. tarinan voi korvata piirrustuksella tms.
- Kyllä. Tarinat ovta mielestäni mukavimpia: niissä vi kuvailla todella elävästi, mitä ei välttämättä piirrustuksella voi selittää, mutta erilaiset tavat tuovat monipuolisuutta ja moni tykkää tehdä erillä lailla, ja kaikilla olisi joku sallittu itselle muava tapa jolla 'hoitaa'
8. Pitäisikö mielestäsi hoitajille antaa palkkioksi pisteitä tms.? Entä mitä mieltä olet kaupasta?
- Mielestäni virtuaalieurot on aika kiva juttu, joilla pääsee ostamaan mahd. v-kaupasta jotakin. Myös on kivaa jos on erillinen kauppa mitä on tehty ihan virtuaalisia niinkuin esim. Vinskin Varuste. Ei tuon nimistä OIKEASTI ole v-maailmassakaan mutta siis niitä että voi linkittää ja tulee lista ja niin jos tajusit? :D Mutta monet antavat rahaa, joten olisi persoonallista antaa esimerkiksi pieniä varusteita tai muuta tai jos tallilla on erikseen hoitajat ja tallitytöt yms niin voisi saida ylennyksiä ja näin :)
9. Jos hoitaisit, osallistuisitko tallin järjestämään muuhun toimintaan, esim.tunnille? Ja pitäisikö siitä saada lisäpisteitä tms.
- Osallistuisin ehdottomasti! Kuten varmasti aijemmistain huomaa, pidän ylimääräisestä toiminnasta että on tekemistä ja se luo viihtyvyyttä virtuaalimaailmaan. Lisäpisteitä ei tarvitsisi välttämättä antaa, koska tuntihan on tunti ja vaikka olisikin virtuaalinen tunti, saa siellä "opetuksen"
10. Kuukauden hoitaja - puolesta vai vastaan?
-Olen noiden kahden välillä. Jotkut voivat lannistua, jos joku sama on useasti kuukaudenhoitajana vaikka olisi itsekin yrittänyt omasta mielestään hoitaa riittävästi, mutta ne taas jotka hoitavat hyvin ja tarpeeksi usein voivat saada 'lisämotivaatiota' siitä ja suoriutua hoitajanurasta vieläkin mallikkaammin
11. Mihin haluiaisit hoitotarinasi kirjoittaa? Foorumille vai vieraskirjatyyppiseen päiväkirjaan?
- vieraskirjan tyyppiseen, mielestäni ne ovat jollainlailla helpompia käyttää
12. Osallistuisitko muiden hoitajien kanssa samaan keskusteluun esim. chatissa tai foorumilla?
- Kyllä, jos olisi mahdollisuus. Kuitenkin olisi mukavaa jos ylläpitäjä tms voisi pitää turhan/epäasiallisen keskustelun poissa ja syrjinnän/haukkumisen ja muun poissa :)

II. Tuntitoiminta
1. Oletko koskaan osallistunut virtuaaliselle ratsastustunnille?
-Olen
2. Mitä mieltä yleensäkin olet tunneista virtuaalimaailmassa?
- Kivoja, voi kuvitella edistyvänsä yhtä lailla kuin normaali elämässäkin ja voi paremmin "eläytyä" virtuaaliseen hoitamiseen ja muuhun
3. Millaisia hevosia toivoisit ratsastuskoululla olevan?
-Taas tämä, mutta monipuolisia. Ja että löytyisi kaiken ikäisille,kokoisille ja tasoisille ratsastajille sopivia ratsuja ja pääsisi edistymään helpommista ja perusratsuista hieman vaativampiin ja kokeneempiin hevosiin, hieman osaavampiinkin joilla voisi vaikka valmentautua
4. Tarina - vai nimilistaan? miksi?
-Molempia,tulee erilaisempaa ja vaihtelua
5. Pitäisikö tunnille saada osallistua omalla hevosella, jotta sinä osallistuisit?
-Kyllä "virtuaalisen rats.koulun" hevonenkin kelpaisi mutta jos oma olisi niin sillä olisi kiva edistyä ja osallistua ja muuta :)

III. Vapaa sana!
Hoitajatoiminta on hyvä asia, avrsinkin kun sitä järjestetään näin virtuaalisestikin. Monilla ei ole mahdollisuutta päästä tallille useasti/ollenkaan ja voi näin eläytyä hevosiin ja hoitamiseen virtuaalisen toiminnan kautta. Se on mielestäni positiivinen asia.
Itse hoitajatoiminnasta pidän, ja siinä sivussa valmennuksesta, tunneista, mahd. leireistä yms. lisätoiminnasta :)

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.