Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Re: Harvinaiset 63

Lähettäjä: aavistus. 
Päivämäärä:   21.11.09 15:19:18

Tijuana, oot tosi kultanen tyyppi. =) Kiitos noista. Ilmoittelen sivut sulle lähipäivinä. :)

Päivämäärä:   21.11.09 15:22:18

Tijuana, totta kai. =)

LähettäjäTK 
Päivämäärä:   21.11.09 15:49:36

Vaippalainaamo :o
Palautetaankohan ne vaipat sitten niille käytettyinä

Päivämäärä:   21.11.09 15:56:28

Tijuana, vauvoille on olemassa ns. kestovaippoja joita voi käyttää uudelleen ja uudelleen. Vaippalainaamosta voi vuokrata noita vaippoja, koska ne vaipat on pirun kalliita. Hyvästä kestovaipasta voi joutua maksamaan 20 euroa, jos ei itse sitten tee niitä. Kestovaipat on loppujen lopuksi edullisempi ja ekologisempi vaihtoehto. Olisin omillakin lapsilla käyttänyt kestovaippoja, mutta kummatkin olivat niin läpipaskoja etteivät pysyneet hetkeäkään kuivana kangasvaipalla.

Päivämäärä:   21.11.09 16:00:03

Tijuana, all right. :D Kyllähän siitä "vaippalainaamo" -sanasta voi tulla vaikka minkälaisia mielikuvia päähän. :D Itsellänikin raksutti hetken ennen kuin tajusin mistä on kyse. :D

LähettäjäCin. 
Päivämäärä:   21.11.09 16:16:02

Tällä hetkellä ottaa ihan kivasti päähän. Jenkkifarmeilta saa melkeinpä aina luvat, mutta sitten kun haluais kuvat aussiponskeille, niin paikoista jonne on lähettänyt pyynnön ei tulekaan vastausta. Oon tässä odotellut muutamasta paikasta vastausta noin kuukauden verran..

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   21.11.09 18:55:05

Jaaha, puoliveriset ja arabit saavat lähtöpassit Eclipsestä ja sinne tuleekin vaan walkereita, saddlebredeja ja ehkäpä muutama paintti tai quarter. :)

Ulkoasu menee taas vaihtoon. :--D Oon tässä saanut kivan idean äärimmäisen yksinkertaisesta sinisestä tähtitaivasleiskasta, mutta mulla on taas semmonen ongelma etten osaa ottaa huomioon pienempiä resoja. Olispa mullakin tollanen kyky kun suurimmalla osalla teistä, että kaikki leiskat toimii kaikilla resoilla ja näyttääkin vielä hyvältä.

Löysin jonkun mun ikivanhan walkerin, jonka olemassaoloa en edes muistanut! Se ainakin muuttaa Eclipseen. Pitäis muutenkin tuoda walkereita.

sauna->

Lähettäjä: Heidi M. (eo) 
Päivämäärä:   21.11.09 18:56:38

Moi :).

Päivän naurut, siitä musta tehdystä topasta.

LähettäjäCin. 
Päivämäärä:   21.11.09 19:01:52

Heidi M, mä kans ajattelin että onko se joku vitsi vai mikä. Hirveen tarkkaan kyl porukka jaksaa nuuskia toisten kuvalupia yms.

päivitin äsken noin kaks tuntia hevosten kisakalentereita :D

Lähettäjä: Heidi M. (eo) 
Päivämäärä:   21.11.09 19:04:25

Cin., niin jaksaa. Ja lisäksi tykkäävät/yrittävät aina nolata kaikki julkisesti täällä :D.

LähettäjäTK 
Päivämäärä:   21.11.09 20:27:03

Hm, kai sitä vois sen saddlebredyhdistyksen pistää pystyyn. :D

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   21.11.09 20:45:37

Niin tehdään. Minä perustan uuden tallin jälleen, minulla on jo nimikin sille. Ah, siitä tulee ihana! Harmi, että Tijuana on jo keksinyt tuon tyyliset ulkoasut, muuten talli olisi jo varmasti valmis! :D Ranchille tulee myös minun kuusi laukkahevosta noiden Tijuanan tuomien kuuden hevosen lisäksi. =)

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   21.11.09 21:06:54

aavistuskin nyt oikeilla linjoilla, foxtrottereita vaan paljon kehiin ;>

LähettäjäTK 
Päivämäärä:   21.11.09 21:08:36

Tijuana, tarvii sitä vielä miettiä. Täytynee tutustua muihin yhdistyksiin. :D
En tota pääse vielä ainakaan viikkoon sen pahemmin tekemään, täytyy hoitaa koulutyöt ensin alta pois. :/

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   21.11.09 21:15:10

ÄÄÄää en osaa koodata tällasia leiskoja. :D En tiiä koodia sille miten taustan saa pysymään siinä samassa paikassa niin, että vaan teksti liikkuu. :<

LähettäjäShira B. 
Päivämäärä:   21.11.09 21:20:44

Shira ilmoittautui VTWY:n kasvattajalistalle :P

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   21.11.09 21:26:31

tangerine,

lisää sinne css:n
background-attachment: fixed;

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   21.11.09 21:27:08

OI kiitoksia Tijuana! :D

Kattosin Menthalista mutten löytäny. Mut toisaalta en kyllä löydä sieltä mitään muutakaan oikein nykyään. =P En vaan osaa käyttää sitä enää.

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   21.11.09 21:29:10

Shira, mä olen ollut jo puolitoista vuotta tekemässä paikkaa jonne tulee foxtrottereita, mutta en mä ole vain saanut aikaseksi aloittaa. Nyt on pakko, kun Tijuana toi mulle noin upeita hevosia. :) Kuvatkin yms on ollut kerättynä jo hevosia varten. Täytyis joku kiva ulkoasu keksiä, en jaksais millään nyt tehdä. Täytyy varmaan tehdä aluksi vain hevosille sivut ja laittaa samanlainen ulkoasu kuin Immortelle Parkin hevosilla, jotta saan hevoset nopeasti talteen.

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   21.11.09 21:30:46

Toinen hyvä (parempi) sivusto noita koodeja varten on englanninkielinen, mutta tosi helppokäyttöinen http://www.w3schools.com/default.asp

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   21.11.09 21:40:32

aavistus, tuo on kyllä kieltämättä varsin laadukkaan näkönen opas. =) Laitoin minäkin kirjanmerkkeihin.

Höh, miksei mistään leiskasta tuu yhtä hyvän näköstä koodattuna kun miltä ne näyttää Photoshopissa. :D

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   21.11.09 21:52:48

Mä tungen aina leiskat täyteen grafiikkaa niin että koneet kuolee varmasti.
Tässäkin on varmaan niin iso taustakuva että hyvä jos toimii puolienkaan koneilla. :D

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   21.11.09 22:07:56

Tijuana, no joo se on ihan kiva mut haluun että kaikki on samalla sivulla (pääsen vähemmällä vaivalla). :D

Pitäis kaupitella se pois jahka olen saanut kaikki hevoset siirrettyä uusiin talleihin.

BAM!
Oon unohtanu mitä kaikkia hevosia omistan.. Ihan varmana joku walkeri tai sdb puuttuu tosta listauksesta. :o Miinus ne mitkä just ostin Heidi M:ltä.

Niitä myytäviä saa muuten myös vilautella, varsinkin walkereita kaipaan paaaljon lisää.

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   21.11.09 22:11:44

Sinulla myynnissä seuraavia rotuja: twh, app, paint, qh, näyttele!

Olen etsimässä nyt uusia kivoja hummia Chinét Ranchille, joten olisin kiinnostunut niin tuonneista, suvullisista nuorista ja vanhemmista. Tilareilta toivoisin vanhemmilta pientä kisanäyttöä westernistä ja walkereilla askellajeista. Näytelkää vain :)

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   21.11.09 22:20:19

Tijuana, mä kattelen jotain kivoja tilareita. 8) Suvukkaita etsiskelen nyt lähinnä.

Suostuisko Love Is In The Air muuten emäksi jos isukkina toimisi tuo mun Ziggyni? Se on kyllä kilpaillut jo ARJ:ta ja sijoittunutkin mut köhköh sivut on tosiaan vähän tollasessa kunnossa. :DD

Tai sitten toi toinen sun evm-tammas mikäli ei toi, koska sekin on hieno!

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   21.11.09 22:20:29

Tijuana: Onko teiltä mahdollisuutta saada tilausvarsoja? :>

Lähettäjäveya 
Päivämäärä:   21.11.09 22:21:11

Sorel, Tilausvarsan vanhemmiksi voin ehdottaa paria quartertammaani :)
Kryptonite Go, Need To Fly AQ (vanha pitkä suku, vasta tullut mulle joten ei kilpaillut) ja RFR Poco Pistolena

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   21.11.09 22:27:00

veya: Kävisikö tälläinen prosessi: Kryptonite Go x oma orini Ch Yvé Blue Crash? Mikäli olisi ok, koska varsa olisi voinut syntyä? :>

LähettäjäTK 
Päivämäärä:   21.11.09 22:29:22

Mainostellaanpas taas, meiltäkin saa tilareita. Voisin aika varmaksi sanoa että kaikki askellaji- ja westernhevoset ovat edes muutaman kisan kisanneet, sivuja ei vain ole päivitelty. :)

Lähettäjäveya 
Päivämäärä:   21.11.09 22:30:03

Sorel, Heh olen miettinytkin varsan teettämistä tuosta yhdistelmästä, joten käy. Syntymäaika voi olla melkeempä mitä vaan kesäkuusta alkaen. :D

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   21.11.09 22:35:53

TK, hei mä haluan Saturday's Hot Love Affairista varsan ihan vaan sen takia että toi nimi on varmaan paras mitä olen nähnyt. :D

Ootko muuten saanut Picasson varsan sivut? Lähetin ne jokin aika sitten ja olen alkanut epäilemään ettei maili tullut perille.

Tijuana, juu näin ajattelinkin. :D Pyörittelen jotain nimiä päässäni vielä ja mietin haluanko tamman vai oriin (=katon minkälaisia kuvia tammoille on tarjolla).

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   21.11.09 22:36:15

http://107steps.net/aavistus/park/vibes/
Sinne se valmistuu <3 Ei kiireellä, mutta kuitenkin =)

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   21.11.09 22:38:46

aavistus., ihana nimi. 8) Upeaa nähdä että laukkamaailmaan tulee jälleen joku, joka ajaa risuestelaukkojen asiaa eteenpäin taas. Risuesteilijöillä on aina ollut vähän huono tilanne ja huonontunut koko ajan.

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   21.11.09 22:39:40

tangerine, se on mun lempibiisin nimi. 8D
Kauheeta kopiointia. :D

LähettäjäTK 
Päivämäärä:   21.11.09 22:39:49

tangerine, sitä nimeä tulikin jonkun aikaa väänneltyä. :D
Joo onnistuupi kunhan tuo tuosta vähän kasvaa, eli ensi kuun puolelle pitäisi varsan syntymä aikaisintaan ajoittaa. Ja eipä ole niitä sivuja näkynyt. :>

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   21.11.09 22:44:57

aavistus., no kai tota kopiointia tapahtuu vähän joka puolella. Veikkaan että munkin hevosista noin puolilla nimi on johdettu jonkun biisin tai henkilön nimestä. :D

TK, no jopa on. >8( Varsasta tuli kuitenkin ori ja sai nimen Reve al Qismat.

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   21.11.09 22:47:14

Jeps, tuo rantsi sai nimensä aivan automaattisesti jo reilu vuosi sitten. :) Sen jälkeen olen pitänyt itsestään selvänä, että siitä tulee Cool Vibes Ranch. Ja onpahan se ainakin parempi kuin eräät hevosteni nimet, jotka on pöllitty WoW:sta. :D

LähettäjäTK 
Päivämäärä:   21.11.09 22:49:10

tangerine, kiitän. Koitan muistaa lisäillä ton joskus sivuille. :D

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   21.11.09 22:49:15

aavistus, asd luulin että olen ainoa jolla on hevosia nimettynä WoWin mukaan. XD No ne kyllä tuli kaverini painostuksella, mutta silti. :D

LähettäjäCin. 
Päivämäärä:   21.11.09 22:50:17

Sorel, no mulla on edelleen se yksi appaloosakasvatti myynnissä. Nimen voi vaihtaa jos se siitä on kiinni. Tilausvarsoja on myös mahdollista saada.

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   21.11.09 22:52:09

Tijuana: Tälläisiä ehdottelisin:

Tijuana's Catch Hell x Tijuana's Life On Mars
Puff And Bunny BRN x Tijuana's X-Wing

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   21.11.09 23:31:03

Mulla pitäs mennä suihkun kautta nukkumaan. Saa nähdä millainen taas huomisesta tulee, olen ollut niin romuna muutaman päivän, että tuntuu kuin ei pääsisi aamulla sängystä ylös.

LähettäjäCin. 
Päivämäärä:   21.11.09 23:36:46

Mukavaa. Oon kattonu parin farmin sivuilta, että niillä on tosi kivoja kuvia australianponeista ja aattelin kysyä lupaa kopsata niitä. Ongelma? Paikkojen omistajien nimiä ei ole missään näkyvissä, eli miten aloittaa kohtelias maili silloin kun ei tiedä vastaanottajaa?

Lähettäjäaavistus. 
Päivämäärä:   21.11.09 23:39:39

Cin, minä aloitan aina vain "Greetings from Finland!" :D Hyvin on toiminut.

http://immortellepark.blogspot.com/2009/11/huhhuijakkaa.html
On mulla ihan kamala työ vielä edessä ennen kuin pääsen oikeasti HARRASTAMAAN virtuaalihevosia. En tee kasvatteja ainakaan miljoonaan vuoteen nyt. Enkä suostu katsomaankaan myytäviä hevosia.

LähettäjäCin. 
Päivämäärä:   21.11.09 23:50:34

aavistus., alotan aina omistajan mukaan eli suunnilleen seuraavasti "Dear Mr. / Mrs. X" Voisin kyllä kokeilla tota tervehdys Suomesta juttua nyt :D tai sitten vasta huomenna, nyt on jo aika myöhä. Ne pitää mua ihan outona jos kirjottelen virtuaalitallia asioista joskus keskiyöllä. Paitsi Australiassa on kai keskipäivä?

Lähettäjätangerine 
Päivämäärä:   22.11.09 00:00:18

Tijuana, löysin aika kivat kuvat orille niin ottaisin oriin tuosta varsasta. :D

Keksin seuraavia nimiä, mutta mulla on oikeasti maailman surkein nimipää:
Tijuana's Lust's A Sin
Tijuana's Lil Stardust Lover
Tijuana's Burst of Stardust

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   22.11.09 10:23:16

Huomennnnta! :D

Mää ostin suvullisen minin joltain ihme tyypiltä josta en ollut koskaan kuullutkaan. Sitä se hevoset.comissa käynti teettää. :>

LähettäjäE_P 
Päivämäärä:   22.11.09 10:32:19

Kuka se semmonen tyyppi sitte on (nimimerkki)? <:

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   22.11.09 10:41:18

emmää muista nimimerkkiä, mutta talli on kultahuisku. Näyttää sieltä löytyvän joku 7 miniä. :D

http://virtuaalitallikultahuisku3.webs.com/Etusivu.htm

ja se varsa näyttääpi tältä: http://tikkaripuisto.net/stables/hevot/hopperfield.html

LähettäjäE_P 
Päivämäärä:   22.11.09 10:47:50

Ääh...miksei Tijuana's Mafiosolla voinut olla Da Funk isänä >.< olisin muuten halunnut siitä ja tosta uudesta tammastasi varsan joskus. Siitä ois tullu ihana uudensukuinen varsa <3

LähettäjäE_P 
Päivämäärä:   22.11.09 10:50:24

Eikun mitä mä hourailen...mullahan on Mafioson emästäkin jo varsa :D
Tijuana's Ima Be Funky voisi vaihtaa sukupuolta äkkiä, siitä ja tosta se uudensukuinen tulisi, yhtäkää samaa ponia ei entuudestaan ponieni suvuista löydy!

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   22.11.09 10:50:27

E_P - hitsi >:P

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   22.11.09 10:54:42

E_P - aijaa :DD tai sit Ima Be Funkylle vois tekasta jostain orikaverin.

LähettäjäE_P 
Päivämäärä:   22.11.09 10:57:44

Sen tarttis sitte olla semmonen ori jonka sukulaisia ei mun konimuksista löydy <:

LähettäjäE_P 
Päivämäärä:   22.11.09 10:59:59

Keksin kuningasidean; Tijuana hankkii tästä äkkiä neljä uutta tuontiminiä, 2 tammaa ja 2 oria, tekee niistä orivarsat ja astuttaa Ima Be Funkyn ja Hopperfield Sonja niillä = minä saan nämä 2 polviset varsat :D

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   22.11.09 11:04:27

hmm löytyykö sulta ton kultahuiskun poneja

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   22.11.09 11:11:10

E_P - ehkä ehkä, ekaks pitää tehä sivut yhelle walkerille ja tekasta jostain kuvat kaikille... :D

LähettäjäFenella 
Päivämäärä:   22.11.09 11:16:30

eei kai teitä haittaa jos tänne tunkeutuu yksi lisää keskustelemaan harvinaisista, alkoi nimittäin himoittamaan niiden kasvatus :) täällä just kaavailen sellaista pientä tallia näin aluksi.

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   22.11.09 11:20:26

Fenella - ei haittaa mitään <3 varsinkaan jos ostat mun kasvatit.

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   22.11.09 11:22:42

todella outo juttu. tein tossa sivuja tolle hepalle, kun yhtäkkiä se ei enää antanut kirjoittaa mitään. tallensin ja yritin uudelleen ja kaikki koodit oli hävinny 8O

no onneks en ollu kerinnyt tekemään ku perustiedot ja puolet suvusta.

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   22.11.09 11:27:45

heei oisko kellään evm- tai yksipolvista walkertammaa joka suostuisi Bonnien emäksi, kun mulla on tosta kaavailemastani tammasta jo kaksi varsaa ittellä. :O

LähettäjäLorion 
Päivämäärä:   22.11.09 11:38:08

Bohemé voipi jos vain kelpaa Bonnien mammaksi? Sivut vaihtuvat kunhan ehdin muille silmarilin hevosille tehdä sivut, eli lähipäivinä :>
Ja kisausta tulee olemaan enemmän sivujen vaihdon myötä (tälläkin hetkellä ilmoitettu kaikkiin avoinna oleviin wrj-kisoihin). Myös ARJ-in alaisissa tulee kisaamaan ;>

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   22.11.09 11:48:02

Lorion - ehdottomasti, ihana piirretty hän on! <3

LähettäjäLorion 
Päivämäärä:   22.11.09 11:49:17

mä ilmoittelen uusia sivuja sitten kun ne olen tehnyt ^^

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   22.11.09 11:49:58

ja hmm onko sulla jotain kasvattajaliitettä jonka tohon eteen vaihtas vai pidänkö tijuanasin vaikka kumpikaan vanhempi ei oo mun 8D

LähettäjäLorion 
Päivämäärä:   22.11.09 11:55:26

No ihan miten itse haluut :) Silmariliin on tamma muuttamassa eikä tallilla ole kasvattajaliitettä laisinkaan (eikä tule olemaan).

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   22.11.09 12:01:56

mullakin on muuten muutamia piirrettyjä kasvatteja, kun oon antanu jotkut nopeasti suherretut kuvat niille mukaan. :>

esim.
http://raitatossu.net/branwen/plotless.html
http://jakuliina.org/agapito/h/box.php
http://terhakka_.webs.com/otto.htm

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.