Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Toimiiko muilla keskusta

Lähettäjä: Ripa 
Päivämäärä:   9.11.17 09:42:43

Toimiiko muilla keskusta.
Mulla ei toimi

  Re: Toimiiko muilla keskusta

Lähettäjä: Molly 
Päivämäärä:   9.11.17 09:46:18

ei toimi

  Re: Toimiiko muilla keskusta

Lähettäjä: Debi 
Päivämäärä:   9.11.17 10:20:58

Ei toimi :/

  Re: Toimiiko muilla keskusta

Lähettäjä: eek 
Päivämäärä:   9.11.17 12:34:06

...ja seuraavaksi kaatuu VRL

  Re: Toimiiko muilla keskusta

Lähettäjä: Jeps 
Päivämäärä:   9.11.17 12:54:51

Liitolla on reilu puoli vuotta elinaikaa joka tapauksessa, ei sitä kukaan ole pelastamassa.

  Re: Toimiiko muilla keskusta

Lähettäjä: Ripa 
Päivämäärä:   9.11.17 12:55:37

Jeps tulikohan ihan oikeaan paikkaan viesti

  Re: Toimiiko muilla keskusta

Lähettäjä: Jeps 
Päivämäärä:   9.11.17 12:56:40

Tuli? Keskusteluissa yleensä kommentoidaan ja jatketaan edellisistä viesteistä.

  Re: Toimiiko muilla keskusta

Lähettäjä: Taina U. 
Päivämäärä:   9.11.17 13:08:30

Eikä, mitä ihmettä! VRL lopettamassa?!

  Re: Toimiiko muilla keskusta

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.11.17 13:24:21

Ei ole lopettamassa. Viitataan kai seuraavaan domainin laskuun.

  Re: Toimiiko muilla keskusta

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   9.11.17 13:53:49

Kukaan ei ole ilmeisesti ottamassa päävastuuta VRL:n ylläpidosta ja kehityksestä eli loppu todellakin lähenee. Kiinnostaako porukkaa edes laskun maksu kun asiaa koskevat topatkin tippuneet Keskustassakin? Kaikki odottaa hiljaa, että joku muu kuin hän itse puuttuisi asiaan. Onko virtuaalihevosten keskuudessa enää edes ketään niin koodaustaitoista joka hommaan pystyisi lähtemään? ei taida olla... Tuollaisenaan lafka ei tule pelittämään liikaa korjaamattomia vikoja.

  Re: Toimiiko muilla keskusta

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   9.11.17 14:06:49

OVH hosting kokonaan alhaalla, joten siitä johtunee se, ettei Keskustakaan tällä hetkellä toimi. Ei auta kuin odotella...

  Re: Toimiiko muilla keskusta

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.11.17 14:36:51

viivarivi ei uskalla kommentoida omalla nimellä? Ilmeisesti sinä olet tehnyt asian eteen jotain kun muita arvostelet? Helppo tonkia sun nimi kuhan keskusta toimii taas, siellä ei paljoa ollut innokkaita laskun maksajia

  Re: Toimiiko muilla keskusta

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   9.11.17 14:39:41

-: Haha, en ole enää vuosiin harrastanut, saatika Keskustaan kirjoitellut :D

  Re: Toimiiko muilla keskusta

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.11.17 14:53:29

Muuten vaan satut tietämään asioista noinkin hyvin, ja tiedät että keskustelut on alhaalla? Uskottavaa..

  Re: Toimiiko muilla keskusta

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   9.11.17 15:18:15

Kyllä koska ajanvietteenä seuraan yhä Keskustaa lähes päivittäin.

  Re: Toimiiko muilla keskusta

Lähettäjä: viiru 
Päivämäärä:   9.11.17 15:19:06

Onhan se jollain tasolla surullista ja aika karua jos VRL kaatuu, mutta tottahan se tietty on, että sekin päivä joskus koittaa. Ei tämä nykyisellään tapahtuva, virtuaaliharrastuksen perinteinen/vanha toteutustyyli tule loputtomasti jatkumaan.

Ehkäpä pitäis jo jollain tavoin ruveta varautumaan VRL:n loppuun ja kehittämään jotain muuta sen tilalle. Tai katsoa sitten myöhemmin tilanneta?

Tuli myös mieleen sellainen kamala ajatus/kysymys, että kuoleekohan VRL:n loppumisen mukana koko virtuaaliharrastus, ajaako se harrastajat lopettamaan, vai valtaako esim. kisapuolella villit kisat ja muut "rennommat" kekkerit jälleen vuosien jälkeen lisää alaa virtuaalimaailmassa, mitä veikkaatte kuinka tässä käy?

  Re: Toimiiko muilla keskusta

Lähettäjä: Ripa 
Päivämäärä:   9.11.17 15:21:15

Jeps ei näkynyt yksi kommnetti välissä joten sen takia kommentoin niinkuin kommentoin.

Nimierkiä voisi käyttää tälläkin palstalla eikä huudella anona.
Tämä siis koski kaikkia

  Re: Toimiiko muilla keskusta

Lähettäjä: noh 
Päivämäärä:   9.11.17 15:32:56

Mitä huutelua tässä on muka tapahtunut?

Keskustellaan asiasta, ei ihmisistä. Sen, kuka täällä keskustelee, ei pitäisi vaikuttaa viestin sisältöön.

  Re: Toimiiko muilla keskusta

Lähettäjä: Kioja 
Päivämäärä:   9.11.17 15:33:34

Se on jännää miten heti kun joudutaan siirtymään väliaikaisesti takaisin Hötölään niin eikös heti ole joku ano huutelemassa ja riita saadaan varmasti kytemään :D Kyllä mä vaan olen sitä mieltä että Keskusta on yks parhaista asioista mitä tälle yhteisölle on tapahtunut niinä vuosina mitä mä oon harrastanut.

Viiru, mä ainakin oon tukeutunut pitkälti VRL:oon ja sen alaisiin jaoksiin ja niiden toimintaan. Villit ei kiinnosta oikeastaan juuri lainkaan, varmaan lopettaisin jos VRL ja jaokset kaatuisivat. Tuollahan on kumminkin yhä olemassa se hanke että saataisiin VRL:sta oikea yhdistys, niin kunhan sen pyörät saataisiin pyörimään, oltaisiin varmaan aika vakaalla pohjalla virtuaaliharrastuksen suhteen.

Tietty onhan niinkin että mikään ei loputtomasti kestä ja porukkahan suunnittelee ja pohtii jatkuvasti uudenlaisia tapahtumia ja mitä lie kissanristijäisiä :D

  Re: Toimiiko muilla keskusta

Lähettäjä: viiru 
Päivämäärä:   9.11.17 15:41:52

Kioja, joo. Mua harmittaa, että valtaosaa ei villit kiinnosta tai niitä ei edes arvosteta. Sitä en ymmärrä, että mikä jaosten alaisissa on niin paljon parempaa, kun ovat kuitenkin ihan samantasoisia keskenään. Villeissä kilpailuissa kun on myös pääosin ihan samanlaiset säännöt kuin noissa alaisissa kisoissa. Eri asia sitten porrastetut.

  Re: Toimiiko muilla keskusta

Lähettäjä: Ginevra 
Päivämäärä:   9.11.17 15:55:56

Mulla kanssa VRL vaikuttaa harrastamiseen tosi paljon, pystyisin varmaan jatkamaan harrastamista ilman sitäkin, mutta se kyllä vaatisi tosi paljon totuttelua, kun VRL on kuitenkin tosi iso osa harrastusta. Itse olen valmis kantamaan korteni kekoon ja lahjoittamaan pienen summan VRL:n palvelinmaksuun.

  Re: Toimiiko muilla keskusta

Lähettäjä: hh 
Päivämäärä:   9.11.17 15:57:50

"Kyllä mä vaan olen sitä mieltä että Keskusta on yks parhaista asioista mitä tälle yhteisölle on tapahtunut niinä vuosina mitä mä oon harrastanut."

Jos asioiden lakaisu maton alle ja "poissa silmistä on poissa mielestä" tarkoittaa parasta asiaa maailmassa, niin onnea sulle. Ainoa mitä Keskusta on tehnyt on siirtänyt sen kaiken paskanjauhannan ja muiden mollaamisen muualle, kun ei kukaan sitä kehtaa omalla nimellään harrastaa. Virtuaaliporukka on sisältä niin mätää että oikein hirvittää. Muistakaapa nimittäin se, että joka ikinen niistä aikoinaan täällä hötönetissä riehuneista anonyymeistä harrastaa siellä Keskustassa pokkana kaikkien haukkumiensa henkilöiden seassa.

  Re: Toimiiko muilla keskusta

LähettäjäEssi K. (VRL-1385) 
Päivämäärä:   9.11.17 16:06:35

Paljonkos se VRL:n lasku on? Ei voisi pistää kolehtia kasaan? Mä en nyt ole pitkiin aikoihin koko virtuaaliheppamaailmassa ollut mukana, mutta kyllä mä silti sen verran kiintynyt oon VRL jne että voisin osan laskusta maksaa.

  Re: Toimiiko muilla keskusta

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   9.11.17 16:14:56

Keskustassa ihmiset sentään uskaltavat kirjoittaa foorumille, ilmaan pelkoa siitä, että joku anonyymi käy heti kimppuun. On se mielestäni jo huomattava parannus, että suurempi osa voi ja uskaltaa osallistua yhteisön keskusteluihin.

  Re: Toimiiko muilla keskusta

Lähettäjä: Catia 
Päivämäärä:   9.11.17 16:18:17

VRL tarttis yhdistyksen, jonka kautta kaikki domain maksut ja nämä hoituisi. Keskustassa on ollut siitä topa, ja marsu kysyi olisiko kenelläkään kiinnostusta lähteä perustamaan yhdistystä, sillä hän ei itse ehdi. Ja seuraava vrl:n domainlasku on maksettava ensi vuoden heinäkuulla, ja voi todellakin olla, että vrl:n tie jää siihen. Siksi suosittelisin jotakuta joka ehtii ja jolla aikaa, perustamaan tätä yhdistystä ja pitämään aloituskokouksen parin-kolmen virtuaaliharrastajan kesken, jolloin yhdistyksen voi perustaa. Yhdistyksenkin kun on helpompi kerätä rahaa, kuin yhden ihmisen laskun maksua varten. Ja jos vrl:lle kertyy varoja, ne pysyvät yhdistyksen nimissä.

  Re: Toimiiko muilla keskusta

LähettäjäOona 
Päivämäärä:   9.11.17 16:20:17

Oih vanha "kunnon" hötönet. Onneksi meille harrastajille suotiin keskusta ja portti sinne missä on käytöstavat, kun kirjoitetaan nettiin. Samalla luotiin myös keskustelijoille naamat, ettei pikkusieluisten huutelijoiden tarvitse kyykkiä anonyyminickien takana turvassa haukkumassa muita :D

Jos ei voi sanoa asioita omalla naamalla, niin niitä ei tarvitse sanoa.

  Re: Toimiiko muilla keskusta

Lähettäjä: Ripa 
Päivämäärä:   9.11.17 16:25:50

Mä voisin maksaa vähäsen vrl laskun maksua varten ihan vaan sen takia että nää paskanjauhajat saa pitkän nimen. Itse en rekisteröi hevosia mutta onko tuolla mitään merkitystä

  Re: Toimiiko muilla keskusta

Lähettäjä: Penelopeia 
Päivämäärä:   9.11.17 16:27:04

Siis mistä nämä anonyymit taas hyökkäsivät kritisoimaan kaikkea ja kaikkia :D? Kyttääkö täällä oma porukkansa sitä päivää kun joku uskaltaa kirjoittaa hötölään viestin tai pari, vai taantuuko joku keskustassa nimimerkillään kirjoitteleva aina hötölässä takaisin huutelevaksi anonyymiksi. Huh huh, ei oo kyllä hötölää ikävä. Toivottavasti keskusta nousee pian pystyyn :)

  Re: Toimiiko muilla keskusta

Lähettäjä: Kioja 
Päivämäärä:   9.11.17 16:28:16

"Keskustassa ihmiset sentään uskaltavat kirjoittaa foorumille, ilmaan pelkoa siitä, että joku anonyymi käy heti kimppuun. On se mielestäni jo huomattava parannus, että suurempi osa voi ja uskaltaa osallistua yhteisön keskusteluihin."

Tämä. Keskustassa pystytään keskustelemaan sellaisistakin asioista, joista olis täällä Hötölässä tullu hirveä huutokuoro ja riita, jota oltas jauhettu vielä kuukausienkin päästä. Mä myös uskon että niin sanotusti virta vie mukanaan, eli kun täällä Hötölässä oli normina se että porukkaa mollataan, niin kyllähän muut lähtee mukaan. Keskustassa on paljon positiivisempi ja vapaampi tunnelma, eikä siellä kaivella muiden kurjia juttuja menneisyydestä. Ainakaan tämmöistä en ole huomannut.

Jos hh itse haluaa välttämättä kaivella menneitä niin antaa mennä, kunhan et kiusaamaan ryhdy. Saa olla katkera jos haluaa olla.

Viiru, itse olen jotenkin niin tottunut siihen että on olemassa järjestelmä, kisakalenteri, jota voi vaan selata ja homma on tehty tosi yksinkertaiseksi. Ja sit se että VRL:n rekisterissä on perustiedot hevosista, mikä tietty katoaa jos VRL:n sivutkin katoaa. Ainakin tähän mennessä siitä on ollut paljonkin iloa :D

  Re: Toimiiko muilla keskusta

Lähettäjä: älöl 
Päivämäärä:   9.11.17 16:30:04

Penelopeia voisi miettiä miten käyttäytyi Pöpi nimimerkkinsä kanssa

  Re: Toimiiko muilla keskusta

LähettäjäEssi K. (VRL-1385) 
Päivämäärä:   9.11.17 16:33:08

Niin paljon se lasku on?

  Re: Toimiiko muilla keskusta

LähettäjäOona 
Päivämäärä:   9.11.17 16:33:16

Lähettäjä: älöl
Päivämäärä: 9.11.17 16:30:04

Penelopeia voisi miettiä miten käyttäytyi Pöpi nimimerkkinsä kanssa

Sinäkin olit varmaan 12-13v oikea herranenkeli, etkä myöskään ole tehnyt virheitä elämässäsi. Vanha kansansanonta sanonee lisäksi, että kuka vanhoja muistelee - tikulla silmään :)

  Re: Toimiiko muilla keskusta

LähettäjäPenelopeia 
Päivämäärä:   9.11.17 16:34:01

Pus pus älöl, etköhän sinäkin joskus ole ollut lapsi ja tehnyt asioita jotka jälkeenpäin kaduttavat :) Tule toki puhumaan asiasta vaikka sähköpostilla tai keskustan chätissä, jos vielä on jotakin mikä sinua vaivaa mun aiemmissa tekemisissäni. En ole virheistäni ylpeä, mutta onneksi ihmiset kykenevät kasvamaan ja kehittymään, sekä oppimaan virheistään.

  Re: Toimiiko muilla keskusta

Lähettäjä: älöl 
Päivämäärä:   9.11.17 16:35:07

http://xoxogallopgirl.blogspot.fi/

Tuolta voi lueskellä Pöpin ja vähän muidenkin edesottamuksia parinvuoden takaa.

  Re: Toimiiko muilla keskusta

Lähettäjä: hh 
Päivämäärä:   9.11.17 16:37:33

Kirjoitin hieman kärkkäästi toki, ihan siksi että teitä on vaan niin helppo provosoida. Juuri tämä on ollut hötölän ano-ongelman ydin: anojen perseilyyn on aina lähdetty mukaan sen sijaan että olisi annettu anojen räkyttää.

VRL-asia on kyllä todellinen ongelma. Laskulle löytyisi ihan varmasti maksajia jos keräystä pistettäisiin pystyyn, en usko sen olevan ongelma. Ongelmahan on se, että tällä hetkellä ei tunnu olevan ketään joka ottaisi niinsanotusti ohjat käsiinsä ja ryhtyisi vetämään VRL:ää tosissaan. Yhdistys voisi olla askel kohti ratkaisua, mutta löytyykö ketään sitäkään vetämään?

Mielenkiintoista kyllä että tämä aihe sivuutettiin Keskustan foorumilla täysin. Ehkä ihan hyvä että foorumin käyttöön tuli katkos, muuten monella voisi olla edessään ikävä yllätys ensi kesänä.

  Re: Toimiiko muilla keskusta

Lähettäjä: haha 
Päivämäärä:   9.11.17 16:38:43

Pöpi hei varovasti nyt, alat käyttäytyä niin kuin sinua kohtaan aikoinaan käyttäydyttiin. Vaikka itse kirjoitat nimimerkillä ja kohteesi "nimimerkittömänä", ei sekään oikeuta tuollaiseen käytökseen.

  Re: Toimiiko muilla keskusta

Lähettäjä: viiru 
Päivämäärä:   9.11.17 16:38:57

"Viiru, itse olen jotenkin niin tottunut siihen että on olemassa järjestelmä, kisakalenteri, jota voi vaan selata ja homma on tehty tosi yksinkertaiseksi. Ja sit se että VRL:n rekisterissä on perustiedot hevosista, mikä tietty katoaa jos VRL:n sivutkin katoaa. Ainakin tähän mennessä siitä on ollut paljonkin iloa :D"

Kioja, totta. Kyllä muakin harmittaa siis jos VRL lopettaa, etenkin kun siellä tosiaan on sitten edes jotain tietoja rekisteröidyistä hevosista. Voi toki olla, että jos tuo kaatuu, alaisia aletaan pyörittää sitten vaan vanhaan tapaan ja kisoja lisäillään tyyliin johonkin alaisten kisafoorumille tms. :D kai siihen joku keino keksitään!

  Re: Toimiiko muilla keskusta

LähettäjäPenelopeia 
Päivämäärä:   9.11.17 16:42:55

haha, hei toivoisin että voisit ottaa yhteyttä mun nimimerkin takaa löytyvään säpöön omalla nimimerkilläsi, ja kertoisit mikä mun toiminnassani on tässä topikissa loukannut :) Haluaisin vilpittömästi kuulla miten jatkossa kannattaisi kirjoittaa, ettei joku vetäisi hernettä nenään.

  Re: Toimiiko muilla keskusta

Lähettäjä: HM 
Päivämäärä:   9.11.17 16:45:04

Tuosta VRLn kaatumisesta.

Vaikka VRL nyt jostain syystä joskus kaatuisi niin uskon että harrastus jatkaa toimintaansa ilman VRLää. Toki porrastetut kilpailut todennäköisesti kuolisivat. NJn ja muiden jaosten pitäisi "irtautua". Ennen vanhaan kullakin jaoksella oli omat kisakalenterinsa, jotka löytyivät kunkin jaoksen sivuilta ja tämä toimintamalli voisi toimia myös mahdollisesti tulevaisuudessakin.

Hieman enemmänhän siinä sitten joutuisi näkemään vaivaa, mutta jos se on edellytys harrastuksen jatkumiselle niin minä olen aikankin mukana!

Tai vaihtoehtoisesti luodaan uusi VRL uudella tietokannalla. Eri asia sitten kuka sellaisen pystyisi tekemään.. :D

Toivoa on onneksi vielä, pidetään peukut pystyssä että VRL ei kaadu!

  Re: Toimiiko muilla keskusta

Lähettäjä: älöl 
Päivämäärä:   9.11.17 16:45:07

pöpi pätemässä hehehehhehehehehehehheheheheheh

  Re: Toimiiko muilla keskusta

Lähettäjä: :DDD 
Päivämäärä:   9.11.17 16:45:09

Ahh mikä tb erääseen toiseen harrastajaan joka aina veti "ottakaa yhteyttä sähköpostilla!!1111" -kortin peliin kun hänen käytökseensä alettiin puuttua. :D

(Tämä ei sitten ollut Penelopeiaa kohtaan mikään kommentti, vaan ihan yleinen tulipa vaan mieleen.)

  Re: Toimiiko muilla keskusta

LähettäjäPenelopeia 
Päivämäärä:   9.11.17 16:49:11

:DDD, pyytäisin muuten ottamaan yhteyttä keskustassa, mutta se nyt sattuu olemaan alhaalla ;) keskustelu olisi huomattavasti sivistyneempää jos molemmat osapuolet esiintyisivät omalla identiteetillään.

  Re: Toimiiko muilla keskusta

Lähettäjä: :DDD 
Päivämäärä:   9.11.17 16:51:18

Niinhän sitä aina perustellaan. Totuus nyt vaan on, että virtuaalipiireissä on aina keskitytty liikaa viestin kirjoittajaan sen viestin sisällön sijaan. Sen vuoksi niin moni kirjoittelee mieluummin anonyymina ja sen vuoksi Keskustassakaan ei synny kunnollista keskustelua. Jos tekin joskus opettelisitte katsomaan nimimerkkiä syvemmälle, voisitte jopa yllättyä...

  Re: Toimiiko muilla keskusta

Lähettäjä: :( 
Päivämäärä:   9.11.17 16:53:47

Jospa nyt kuitenkin pidettäisiin keskustelu aiheellisena, älöl voi painua sinne missä pippuri kasvaa jos ei oikeaa asiaa ole.

  Re: Toimiiko muilla keskusta

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.11.17 17:34:50

Kesksta toimii :)

  Re: Toimiiko muilla keskusta

Lähettäjä: ., 
Päivämäärä:   9.11.17 18:24:06

Hei huhuu, eipä se nimimerkkikään mitään tarkoita. Heti kun laitatte allekirjoitukseen koko nimenne, niin voidaan hylätä anot ja keskustella asioista ihan ihmisinä. Mikään virtuaalinimimerkki ei tee ihmistä yhtään sen vähempää anonyymiä.

  Re: Toimiiko muilla keskusta

Lähettäjä: luuseri 
Päivämäärä:   10.11.17 08:55:51

Ripa mene vaan kasvattelemaan niitä hevosiasi joita kukaan ei tallinsa halua

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.