Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ravikeskustelu 456

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   27.4.17 13:24:14

Ravikeskustelu 455

VRER - Kilpailukalenteri
VRKK
VPY
RaPu
Ravifoorumi
Ravi-info
Ravitalleja

Ravikeskustelun aloitusviestin pohja.

  Re: Ravikeskustelu 456

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   28.4.17 14:01:37

Voisiko/haluaisiko joku arpoa Poniderbyjen tulokset, joilla ei poneja mukana ole?

  Re: Ravikeskustelu 456

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   28.4.17 16:25:23

Mie voin arpoa :) Laitanko sulle mailiin vai mihin tulokset?

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   28.4.17 17:00:21

NDM 2017 on virallisesti käynnistetty! Osallistujia saa ilmoittaa listalle:
http://vrer.net/ndm/osallistujat.htm

Päivitän alkueräkutsut viikonloppuna kalenteriin. Huomatkaa että hevosen täytyy löytyä NDM:n osallistuja-listalta ennenkuin sitä voi ilmoittaa lähtöihin mukaan.

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjä: MeeriN. 
Päivämäärä:   28.4.17 17:26:52

Mä voin heittää sulle Hilmir mailia :)

  Re: Ravikeskustelu 456

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   29.4.17 12:18:13

Toukokuussa vrkk-montéa kylmäverisille ja lämminverisille osa 1!

Viiden kutsun rypäs 2.-18.5. (joka 4. pv), mukavat voittosummat.
http://vrkk.boards.net/thread/299/toukokuun-mont-kv-lv-osa

Osallistumiset voi myös laittaa sähköpostiin, mutta itse topicciin osallistuneet etusijalla.

vip 1. kisapäivänä 2.5. klo 12:00

----------------------

Montérypäs osa 2 touko-kesäkuu
http://vrkk.boards.net/thread/300/toukokuun-mont-kv-lv-osa

vip 1. kisapäivänä 19.5. klo 12:00

  Re: Ravikeskustelu 456

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   29.4.17 13:05:39

EJ: 2-polvinen lv ori! Tammana oma kasvatti Blicca Speed. Syntyvä varsa saattaa jäädä kotiin ainakin ensimmäisiksi kisavuosiksi.

  Re: Ravikeskustelu 456

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   29.4.17 16:42:15

Viiru:
1½-polvinen http://radicalrc.weebly.com/staroflegolas.html
2-polvinen (joskin kadonneita paljon) http://radicalrc.weebly.com/littlerocke.html
2-polvinen http://radicalrc.weebly.com/oraspirindamage.html
2-polvinen http://radicalrc.weebly.com/foxpresssnilli.html

Ai luoja....! Mie oon _ihan_ koko päivän päivitelly hevosten kisakalentereita... Ja mulla on vielä 5 kutsua laittamatta, plus 7 näyttelyä/kantakirjausta. Yhyäää. Mulla on liikaa hevosia, ja nyt oon kuukauden myöhässä kasvattiryppäästä. Itelle tulee varmaan ainakin 4-6 hevosta lisää. Miks teen tän itelleni :D

  Re: Ravikeskustelu 456

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   29.4.17 19:25:01

Aksuuu! Vieläkö kerkeen laittaa hevosia 22.4 raveihin? :D

  Re: Ravikeskustelu 456

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   29.4.17 23:04:32

Hilmir, Aatu sopis hyvin :)

Niin ja oisko kellään myydä 1-polvista tammaa / tammakasvattia?

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   29.4.17 23:33:11

Meiltä saa tilareita, http://duanstable.weebly.com/kilpahevoset.html Nuo listauksessa olevat ennätykset ei pidä paikkansa ku en koskaan jaksa (muista) päivittää..
http://duaninravit.boards.net/thread/9/myynniss-2017 Täällä myynnissä yks 1-polvinen amerikanravuri ja poni.

Oon kuluttanu koko päivän lahjakkaasti vaan löhöten nojatuolissa, ravien tulokset sentään sain aikaseks mut siihen se jäikin.. kaks päivää halkonu puita ja lihaksisto (ja selkä) kiittää! Kyykkääminen ei oo mun hommaa selkeesti ku vaan kipeytyy, mut parempi ois olla hiton hyvä perse sitte ku toi homma on ohi!! :D

  Re: Ravikeskustelu 456

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   29.4.17 23:47:47

reibili, Rowena Duán mulle?

Vielä huominen työpäivä, sitten pääsen parantelemaan itteäni.. 4 viikkoa oon ollut kipeänä, lääkäri ei jaksa ottaa asiaan kantaa (3 kertaa oon käynyt) "juo vaan lämmintä" on vastaus, voimat on mulla ihan loppu. Teenköhän salaa kuolemaan tai jotain..

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   30.4.17 02:08:32

Hilmiiiiir, ehtii :D

Mulla hurahtikin tämä päivä sitten Dragon Agen parissa (whoops), mutta huomisen omistan virtuaaliheppailulle :D NDM-listapäivitystä, kalenteripäivitystä ja piirtelyä tiedossa :P

  Re: Ravikeskustelu 456

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   30.4.17 09:04:58

Viiru: jeees! Laittele miulle sitten vaan sivuja :)

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   30.4.17 10:13:27

Viiru, sulle se! laittele sivuja sitten kun semmoset on. :)

Lääkärit <3 mun pitäis kans taas vaivautua menemään mut en jaksais sitä samaa lorua "ei siellä mitään vikaa ole.."

  Re: Ravikeskustelu 456

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   30.4.17 11:12:49

Hilmir, tässä on Narvik Speed

reibili, saat sivut tänään

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   30.4.17 16:23:50

Olinpa reipas, kolmista raveista tulokset *thumbs up*

Näihin ehtii vielä, katotaan jos huomenissa sitten tuloksia saisin näistäkkii:
http://jattitassu.net/ravitalli/ravit93.htm

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjänarri 
Päivämäärä:   30.4.17 17:05:59

voihan htnet ja botit

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjänarri 
Päivämäärä:   30.4.17 17:06:37

Tämän vuoden Orava-ajot :) Tänä vuonna kokeillaan karsintojen kautta finaaliin päätymistä. Lisäksi oheislähtöjä ei tänä vuonna ole ollenkaan, kun ravikone ei toimi. Ja koska olen niin käsi, että epäilen jo näiden käsin annettavien aikojen menevän a) pieleen ja b) olevan hidasta :D

  Re: Ravikeskustelu 456

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   30.4.17 17:44:07

Onko Kurre -lähdöt aina ollut noin kovatasoisille nuorille? Mulla ei oo meinaan yhtään alle 30 aikasta neli- tai viisvuosikasta. Mun paras viisvuotiaskin on just ton 30,0 aikanen :D

Onko noin kova-aikasia nuoria suokkeja paljonkin? :O

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   30.4.17 17:57:47

Multa löytyy kaksi viisivuotiasta, alle 30-aikaista, mutta vaan toisella riitti voittosumma tuohon karsintalähtöön..
Nelivuotiaat mulla on kaikki yli 35-aikaisia..

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjänarri 
Päivämäärä:   30.4.17 18:03:39

Ekana vuonna vissiin ei voittosummaa määritelty, mut muuten kun tarkistin niin joka vuosi on olleet samat. Toki sitä voidaan yleisön pyynnöstä rukata, tarkoitus on kuitenkin saada heppoja lähtöön :D

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjänarri 
Päivämäärä:   30.4.17 18:10:39

Pistin nyt toviksi osallistumisen kiinni (jo tulleet otetaan toki huomioon!). Ite en IRL harrasta raveja oikeastaan ollenkaan, joten tiedot rajoittuvat lähinnä virtuaalipuoleen ja hyvin satunnaiseen paikallisravien tms. katseluun. Tää on ollut lähinnä siksi melko hakemista, muistaakseni alkuun tuo Kurreajo määriteltiin noin tiukaksi, kun se meinasi pursua yli äyräidensä niin pahasti. On parina vuonna koettanutkin kysellä, että mites sarjamääritykset, kaipaisivatko rukkaamista. Kovin paljoa pyyntöä siihen suuntaan ei kuitenkaan ole tähän mennessä tullut, joten näillä on menty. Muttajoo, kuten sanottu, tarkoitus on saada sinne hevosia juoksemaan eikä vetää puolityhjillä lähdöillä, joten toiveita saa ja pitää esittää!

  Re: Ravikeskustelu 456

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   30.4.17 18:15:50

mie laittasin ehkä ajaksi ainakin alle 35,0 -aikaisille. Vaan en tiedä kuin monella sit voittosummaa on sen 10 000 verran. Oisko siihen sitten 5000e? parempi? Kyllä mie ehkä jonkun voittosummahässäkänkin pitäisin, vähän rajottamassa osallistujamäärää.
Näillä rajotuksilla saisin ite kaks 5-vuotiasta mukaan, nelivuotiaat pääsis ajan perusteella, mutta voittosummaa niilläkin on vaan 2000-4000e.

Mutta en siis tarkoittanut tätä mitenkään pahalla, mietin vaan ite, että onko mulla niin huonoja nuoria hevosia :D Siksi kyselin, että onko niitä miten paljon, kun itelläni ei oo :D

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjänarri 
Päivämäärä:   30.4.17 18:23:21

Joo siis no worries en mä pahalla ota! Ion vaan tosi iloinen jos saan kommenttia siitä, mihin suuntaan kannattaisi rukata, että mahdollisimman moni pääsisi mukaan ja saataisiin lähtöihin osallistujia :) Pikkukurreenkin on toki ollut vaihtelevissa määrin osallistujia, mutta sepä nyt on ymmärrettävää, kun ei hevosten taso ikäluokittain aina ole se vakio.

Tuo Hilmirin ehdottama alle 35,0 ja min. 5000ve kuulostaa kyllä hyvältä vaihtoehdolta nykyiselle. Mielipiteitä siitäkin saa esittää, riittäisikö muullakin porukalla paremmin heppoja noilla määrityksillä?

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   30.4.17 18:48:12

Luulen että tuo alle 35,0 aikaiset ja yli 5000e tienanneet on hyvä, mä jo toki omani kerkesin nakata mukaan, mutta muita ajatellen. Niitä ehkä enempi on, kun noita alle 30 aikasia yli kymppitonnin tienanneita (etenki 4 vuotiaita).

  Re: Ravikeskustelu 456

LähettäjäEllu 
Päivämäärä:   30.4.17 19:54:06

Multa ainakin 4/5 nuorta puttea noilla kriteereillä. Tosin oon niitä taas ihan hulluna kisannut, joten ens kuussa ei liioin näille startteja tule.. Jos sen alentaisi niin siihen sopisi se viideskin.

Eilen piti kans yksin siivota kaikki karsinat, niin mulla kans selkä kiitti hyvästä työstä.. Meinas jalat lähteä alta. Saa vissiin unohtaa montehaaveet..

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   30.4.17 20:18:27

Ymmärrän kyllä, että ollaan Suomessa ja näin, mutta kyllä se vähän hassulta tuntuu, kun 3v lämpösille arvotaan häthätää 1.18-aikoja. Tuntuu siltä, että IRL 3-4-vuotiaana juostaan ne huippuajat, kun virtuaalisesti ne huippuajat juostaan 8v+ ikäisenä.
Mitä nyt oon esmes "viran puolesta" seurannut Derbyä, niin virtuaalisesti ei voi antaa samoja aikoja kuin IRL, koska virtuaaliosallistujien ennätykset on selkeästi huonommat.

Sama pätee aika hyvin myös kylmäverisiin. Nuorisolle annetaan aika varovaisesti aikoja, imho.

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   30.4.17 21:20:39

Mulla on kans jäänyt aika monesti noista Orava-ajoista pois kun ei vaan hevoset kulje sellaisia vauhteja nuorena. Enkä kyllä tiedä noista voittorahoista mitä summia ne on juosseet :D
Mun tämän hetken 4-vuotiaat on kaikki välillä 36-38. 5-vuotiaat on välillä 29-31,2 (3 alle 30, kaksi vätystä vähän hitaampia). Tosin nää ei ole vielä ehtineet kilpailla tämän ikäisinä, kun ovat just ikääntymässä vasta :D

Kattelin tänään jotain tuloksia, että nuorille kylmäverisille kyllä uskalletaan pistää vähän rohkeammin nopeampia aikoja nykyään mutta nuoret lämpöset junnaa helposti siellä 18-20+ välillä.

Mutta hei, se varsinainen mitä tulin tänne. Kaksi ensimmäistä NDM-kutsua on nyt kalenterissa, samoin kuin tämän vuoden Kasvattajakruunu!

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjänarri 
Päivämäärä:   30.4.17 21:33:00

Mulla aikanaan loppui kiinnostus noiden suokkien takia juuri siksi, että ne junnasi tosi pahasti paikallaan. Alle 30-aikojen ei meinannut millään päästä, niin ei sitten jaksanut kiinnostaa. Kaikki nyt eivät toki voi huippuja olla, mutta turhauttaahan se, kun ei mitään menestystä irtoa.

Aika on toki varmasti kullannut osan muistoista ja takavuosien kutsuja katsellessa eivät ne aina täynnä ole olleet, mutta no, takavuodet olivat takavuosia.
Varmaan lasken tuota Kurreajon vaatimusta tuohon 35 ja 5000ve taskussa :) Tarkoitus on koettaa pitää sellainen tasapaino et iiihan joka nuori ei pääsis kuitenkaan mukaan mutta mielellään toki useampi kuin viisi tai jotain sinnepäin.

Ja reiska, kun olit ainoa joka ehti ilmoittautua vanhaan nuorten lähtöön niin totta kai laita uutta osallistumista, jos löytyy lisää heppoja kevennettyihin vaatimuksiin!

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   30.4.17 21:42:27

narri, se vois olla ihan jees, ainakin minusta :) Ja ainahan niitä voi ens vuonna taas rukata.
Rahan puolesta varmaan multa löytyy osallistujia mutta toi aika on aina vähän jännitys :P Tosin ei mulla kyllä varmaan kovin montaa kymppitonnaria oo vielä ton ikäsissä. Kai. Ehkä. En tiiä :D
(Pitänee alkaa päivittämään kalentereita. Onneks ne pitää päivittää Kasvattajakruunua varten muutenkin.)

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   30.4.17 21:53:43

Niin saako tuohon Orava-ajoon osallistua, kun ohjeet on ruksattu yli? :D

  Re: Ravikeskustelu 456

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   30.4.17 22:45:24

Yhyyyyy! Multa pääs itku kun laitoin kasvattajakruunuun osallistumista. Mulla on yks todella hieno eatnaman kasvatti, joka on nyt viime aikoina juossut tosi kivasti, niin voi nyt p'rse sanon minä, kun sillä on isänä hevonen, josta oon joskus kaivanu kutsuista sen ennätykseksi 26,9ake, mut nyt en löydä sitä kutsua enää mistään, että voisin todentaa, että se isä on tuon aikainen. Voihan harmitus. Parhain ennätys mitä kutsuista löysin on 27,1.
Tai en tiedä oisko sen kutsun mukaan linkkaaminen auttanut mitään, vai oisko sen ennätyksen pitänyt lukea hevosen sivuilla suoraan :'D No. Aina ei voi voittaa :P

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjänarri 
Päivämäärä:   30.4.17 22:48:57

eatnama, saa osallistua, oon just menossa ottamaan yliruksausta pois! :D Löin sen siihen puolipaniikkiratkaisuna siksi aikaa, että saan sopivan määrityksen tuolle Kurreajolle. Ettei tule enemään sekoilua osallistumisten sun muiden kanssa.

aksu, tottapa sekin, että noita vaatimuksia voi rukata vaikka vuosittain. Jotenkin on ollut sellainen tunne, et onko se liian sekavaa osaamattoman kohellusta alkaa joka vuosi laitella niitä erilaisiksi. Mutta tässä kohtaa tulee kyl taas tämä, et Orava-ajoja pidän siksi, että ne tuli nimettyä niin tyhmästi että nauran sille jo itse :D Ja ne tulee pidettyä oikeastaan vain muille harrastajille, joten miksipä ei voisi joka vuosi vähän haistella ilmaa, millaisia aikoja hepoilla on minäkin vuonna :)

  Re: Ravikeskustelu 456

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   30.4.17 23:02:57

paitsi että pyörrän puheeni edellisestä viestistä. Otin silmän käteen ja katsoin, niin olihan se siellä orin sivuilla se 26,9 ennätys. Vaan orilla oli sivuillaan vain 19 starttia :'DDDDDDDDD Netistä kaivamalla tulee kyllä tuplasti lisää, mutta ehkä en nyt rupea säätämään :P

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   30.4.17 23:30:58

narri, mää heitin sen mukaan joka nyt tolla alkuperäsellä jäi ulkopuolelle! :D muita sopivia mulla ei sitten ollutkaan, nelivuotiaat on liian hitaita ja vähän tienanneita.

Sain just kasattua kasvattajakruunuun osallistujat, meinasin jo lähettääkin mut sitte hokasin että nehän varmaan vielä starttaa ehkä vielä ennen karsintoja niin olikin komento takas..

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   1.5.17 00:32:01

Paitsi nyt mä hokasin ettei ne voi startata ennen kasvattajakruunua koska ne kisais ihan liikaa yhdelle ikävuodelle sitten.. En mä taas osaa tätä..

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjä: Ripa 
Päivämäärä:   1.5.17 11:05:03

Arvatkaa kanssaharrastajat mitä.
Mä oon saanut mun kaakeille kuvia laitettua.
Seuraavaksi päivitän kalentereita ja viskon kopuja kuoppaan.
Hauskaa päivää kaikille!

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjä: misery. 
Päivämäärä:   1.5.17 11:57:07

http://vrkk.boards.net/thread/296/poniravit-2

Noniin tänään vip, kaikki ponit mukaan.

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjä: misery. 
Päivämäärä:   1.5.17 12:09:34

aksu, mä ootan jo kärsimättömänä koelähtöjen tuloksia tän päivän raveista, mut ei kiirettä. :'D Oon vähän vanhanaikanen ja haluan käyttää nuoret koelähtöjen kautta.

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   1.5.17 12:56:33

narri, ei mun mielestä :D Ennemminkin mä mieltäisin sitä ajan mukana elämistä. Löysytetään/kiristetään tarpeen mukaan ja tiedäpä jos sieltä jossain vaiheessa löytyykin sitten sellainen kiva tasapaino :) (Mä säädän varmaan vuosittain meidän vanhuslähtöjen kanssa, notta.. :D)

misery., yritän saada ainakin koelähdöt ja päälähdöt tänään tulosteltua :P Kyllä niistä ennen perjantaita joka tapauksessa tulee tulokset ettei jää kuun lopulle :D

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjä: misery. 
Päivämäärä:   1.5.17 13:44:44

http://virtuaali.net/keskusta/topic/3541/tj-ej-ravureita-sh-lv-a-b

Haussa vielä oreja jalostukseen + meidän pojat on käytössä.

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjämisery. 
Päivämäärä:   1.5.17 13:46:22

http://rikotut.net/kilpailut/ravit/30.html

Ja divariravit pitkästä aikaa!

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   2.5.17 02:22:26

Voi helkkari !

Onko weebly tehnyt koskaan kellekkään muulle kesken sivujen päivityksen sitä että se viskaa tyystin ulos sieltä, kirjautuu pihalle siinä samalla ?

Mulle teki, ja nyt kun yritin kirjautua takaisin niin salasana mikä mulla on ollut vuodesta 2014 käytössä ei muka enää olekkaan oikea !? o.O
Nyt hirveät kauhukuvat silmissä siitä etten enää pääse sivuille, ja joudun tekemään kaiken uudestaan :3 Plus että sähköposti mikä toiminut kirjautumiseen on lopettanut toimintansa niin en saa sinne edes uutta salasanaa pyydettyä....
Toivon tosiaan että weebly vain sekoilee ja esim huomenna päivästä rupeaa taas toiminaan.... ei hirveästi houkuta ruveta väsäämään uusia sivuja koko tallille ja sen asukkaille.... :o

  Re: Ravikeskustelu 456

LähettäjäHessi VR 
Päivämäärä:   2.5.17 19:02:09

siinau, voi ei, toivottavasti onnistut pääsemään kirjautumaan sisälle weeblyyn. Siinä olis hirveä homma tehdä sivut uusiksi. :/

Kun edellisistä Arriviste Circuitin osakilpailuista on vihdoin saatu tulokset, tässä olisi viimeiset Arriviste Circuitin osakipailut. En todennäköisesti järkkää enempää raveja toukokuulle, kun aika ja motivaatio on niin kortilla. Katotaan sitten kesäkuun lähestyessä tilannetta uudelleen.

Villit ravit 02.05.2017
Arriviste Circuit 7. ja 8. karsinnat (huom. ilmoittautumisaikaa 07.05. saakka, joten tulokset tulevat aikaisintaan 08.05.! Takautuvat ravit siis.)

Villit ravit 08.05.2017
Arriviste Circuit 9. ja 10. karsinnat

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   2.5.17 19:47:13

http://duaninravit.boards.net/thread/9/myynniss-2017
Muistutan näistä, taas.. Nyt siellä on yks KTK-kelpoinen amerikanravurikin kotia vailla..

siinau, mulle weebly ei oo kyllä ikinä mitään tollasta tehnyt, vaikka se ilmeisesti tietyin väliajoin kirjautuukin ulos, mä en yleensä tällä omalla koneella kirjaudu mistään ulos vaan oon sisäänkirjautuneena koko ajan vähän joka paikkaan. :D Aina oon tuonne kuitenkin takaisin päässyt, eikä sen tilin varmistushässäkän jälkeen ole ollut mitään ongelmia.. Oletko ollut tukeen yhteydessä, voisko ne jotenkin auttaa niin ei tarvitsisi tehdä kaikkia uusiksi?

Hessille mä taisinkin jo heittää osallistumista ainakin toisiin noista raveista.

  Re: Ravikeskustelu 456

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   2.5.17 20:17:46

reibili, mä haluun ainakin ton ponin! :D

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   2.5.17 20:36:24

Meeri, sulle se! kutkutteli kyllä vaan jättää se itelle mut ehkä teen tästä samasta yhdistelmästä myöhemmin kesällä toisen varsan :D

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   2.5.17 20:51:49

Hessi, joo aika ikävä juttu mutta on se pakko nyt vaan tehdä kaikki uusiksi kun en vaan pääse enää vanhalle sivulla : (

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjämisery. 
Päivämäärä:   3.5.17 07:13:22

http://vrkk.boards.net/thread/301/ravit-2-kv-lv

VRKK ravit x 2.

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   3.5.17 10:11:24

siinau,
toimiiko ne sivut siis vielä netissä? Nappaa lähdekoodi talteen, niin ei tarvi ihan tyhjästä alkaa luomaan :)

  Re: Ravikeskustelu 456

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   3.5.17 14:40:10

Toukokuun montésta (osa 1) tulokset aikoineen :) jeeee jee ravikone <3

http://vrkk.boards.net/thread/299/toukokuun-mont-kv-lv-osa

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjä: Ripa 
Päivämäärä:   3.5.17 15:16:16

Viiru olet ilmeiseti arponut tulokset uudelleen. 2.5. lähdössä Nulikka Veikko oli sijoittunut 10. ja nyt se on neljäs. Pomeri Pameri oli saanut keskeytyksen ja oli aamulla sijalla jotakin jota en muista

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjä: Ripa 
Päivämäärä:   3.5.17 15:28:48

Kerkesin hakemaan Nulikka Veikolle sunnuntairavurin arvonimeä vrkk pisteet laskettu ennenkuin montet oli arvottu uudestaan.

  Re: Ravikeskustelu 456

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   3.5.17 15:29:41

Niinhän siinä kutsun alussa lukee. Halusin näille antaa ajat, koska montélähdöt kyseessä, joten arvoin tulokset uudelleen. Yksitellen näpyttelemällä olisi ollut aivan liian suuri työ ja nyt onneksi tuo ravikone toimii uudessa osoitteessa .

Anteeksi, pahoittelut, jos ehdit jo hevosille tuloksia lisäämään, arvelin että vielä näin aikaisessa vaiheessa ehdin uudet tulokset sivuille heittää kun ne edelliset vasta eilen laitoin. Muissa raveissa en rupea lähtöjä uudelleen arpomaan, käytin niissä tuota "ennätys paranee, ennätys huononee sen ja sen verran"-taktiikkaa.

  Re: Ravikeskustelu 456

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   3.5.17 15:35:42

Ripa, ei haittaa tuo arvonimen hakeminen. Sivujen mukaan sillä on jo tarvittavat pisteet arvonimeen (yli 40p) mikäli nyt oikein tuosta kisakalenterista nopsaan laskin :)

  Re: Ravikeskustelu 456

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   3.5.17 15:38:49

Hait tosin Nulikka Veikolle Visu Viuhun nimellä arvonimeä :D muutan nimen ja pisteet oikein listaan.

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjä: Ripa 
Päivämäärä:   3.5.17 15:42:57

Niinhän siinä kutsun alussa lukee. Halusin näille antaa ajat, koska montélähdöt kyseessä, joten arvoin tulokset uudelleen. Yksitellen näpyttelemällä olisi ollut aivan liian suuri työ ja nyt onneksi tuo ravikone toimii uudessa osoitteessa .

Huomasin vasta äsken että tuolla lukikin että on uudelleen arvottu tulokset.

Hait tosin Nulikka Veikolle Visu Viuhun nimellä arvonimeä :D muutan nimen ja pisteet oikein listaan.
Paljon mahdollista että sattui virhe kun heittelin toisella kädellä koiralle palloa

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjä: Ripa 
Päivämäärä:   3.5.17 16:31:39

Saanko esitellä Crane Force eli Foge.
http://rrkarolushepat.blogspot.fi/p/crane-force.html

Mun niin tekis mielei tehdä tosta itselle pari varsaa jos vaikka "kasvattajan" pakkasesta sais varsantekotarpeita :)

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjä: siinau 
Päivämäärä:   3.5.17 19:10:37

Eatnama, juu siis saan onneksi kaikki hevosten sivujen lähdekoodit joten sinäänsä ei iso homma tuo uusien sivujen väsääminen :)

Aivan mahtavaa että raviarvontakone taas toimii !

  Re: Ravikeskustelu 456

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   3.5.17 19:35:29

siinau, eikö! tuli just sopivasti takas kun alkaa nuo NDM:t ja voit säki arpoo nyt nuo sun 24.4.-28.4. ravit ;)))))

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjä: siinau 
Päivämäärä:   3.5.17 19:53:11

Viiru, jep ! ;D jos tänää pääsis alottaa ni on neki sit altapois : )

  Re: Ravikeskustelu 456

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   3.5.17 20:00:09

Multa taitaa jäädä tällä hetkellä kalenterissa olevat NDM-karsinnat väliin, kun satuin ilmoamaan hevoset listalle vasta pari tuntia sen jälkeen, kun aksu päivitti ne ekan kerran nettiin :D

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   3.5.17 20:04:49

http://duanpacers.weebly.com/dpr22.html Peitsareiden omistajat hoi! Ois tämmösiä keväisiä lähtöjä ja vähän rahaakin tarjolla! Kilpailupäivä jo 9.5.

Näistä mitään vuotuisia lähtöjä (ja kivittäkää vapaasti jos jotain tuon nimisiä lähtöjä jo on) tuskin tulee, mutta koska Duán Pacersissa ei oo tapahtunu koko alkuvuonna taaskaan mitään, niin alotetaan nyt.. Mietin vielä jaksaisko samanmoiset pitää ravureillekin, niille kyllä on ollut ja on varmaan tulossa jos minkänäköistä kissanristiäistä..

  Re: Ravikeskustelu 456

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   3.5.17 20:12:28

No reibili, osallistuisin jos olis sopivia sarjoja!!! :'D

  Re: Ravikeskustelu 456

LähettäjäHenni @puh 
Päivämäärä:   3.5.17 21:13:32

Mullaki taitaa ainaki ekat NDM:t jäädä väliin. En ole saanu hevosia edes listalle ilmoitettua vielä. Ehkä en stressaa tätäkään ja pidän peukkuja muiden puolesta. Jospa mie vielä ehtisin. Kasvattajakruunuun mulla sentään löytyy muutama varsa.

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjämisery. 
Päivämäärä:   3.5.17 21:15:08

Mun VRKK raveihin saa osallistua myös sähköpostitse jos tuntuu kivemmalta. Huomenna VIP. Saa kivasti startteja alle esimerkiksi kasvattajakruunua ajatellen ;D

http://vrkk.boards.net/thread/301/ravit-2-kv-lv

  Re: Ravikeskustelu 456

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   3.5.17 21:24:48

Mun oli pakko pyöräyttää takautuvasti neljä kasvattia pihalle, että saan nuoriakin kasvattajakruunuun :D
Ens kuussa sitten uusia poneja. Mie en varmaan enää ikinä voi ostaa kenenkään muun kasvatteja kun omat valtaa tallin :D yhyy!

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   3.5.17 21:47:28

täälläkin ekat NDM:t taitaa jäädä väliin kun en oo saanut päiviteltyä uusille sivuille kaikkia hevosia, varsinkaan niitä jotka voisin tuonne mukaan ilmoitella :3 jospa tässä muutamassa päivässä kerkiäisi ilmoitella jotain edes listalle... :)

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   4.5.17 02:01:51

NDM-tilannepäivitystä..

Listalla on tällä hetkellä 6 ihmisen hevosia ja ainakin ensimmäisiin osiksiin ilmoittautumiset menee 1+1 (eli 12 ihmiseltä mahtuu yksi hevonen mukaan). Eli olettaen että nämä kaikki 6 ovat ilmoittaneet hevosensa ekoihin peijaisiin, niin sinne mahtuu vielä 6 ihmisen hevoset.

Päivitän osallistujalistan huomenna. Toiset osakilpailut päivitän kalenteriin joko perjantaina tai lauantaina.

Ja tosiaan, heinäkuullahan on sitten vielä neljä lähtöä, joista kolmeen otetaan kaikki avoimesti ja yhteen otetaan 6 avoimen osallistumisen kautta. Eli aivan hyvin voi ehtiä vielä sieltäkin kautta hujauttamaan mukaan.

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   4.5.17 02:03:33

Niin joo, ja Kasvattajakruunusta sen verran sanomani piti, että ne listat päivitän vasta kun tulen kotiin kilttien luvatusta maasta. Paljon on tullut osallistumisia jo, mutta yritän saada tulokset parhaani mukaan mahdollisimman lähellä kisapäivää.

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   4.5.17 02:06:34

Nyt on ruskon 3 x villeistä raveista tulokset ! : )

miä taidan tässä päivittää pikaisesti muutaman hevosen sivut ja ilmoitan listalle NDM:ään muutaman hevosen : )

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjämisery. 
Päivämäärä:   4.5.17 07:01:58

Saisko noita NDM-osakilpailuitten osallistujia sivuille? Että tietää onko oma sähköposti tullut perille?

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   4.5.17 14:02:19

reibili, mä en huomannutkaan tota sun viestiä ! :3 itelläkin aina kirjautuneena joka paikkaan mut nyt tosiaan weebly viskas mut ulos :3 mut tosiaan tää vaihto onkin
vaan hyvä idea niin enää ei ees harmita :D saat muuten sen orlovin uudet sivut pian :)

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   4.5.17 22:25:46

Ruskosssa kolmensarja, rajattomat montéravit 11.05 - 15.05 !
Samaan tyyliin kuin viime raveihin, foorumille tai sähköpostitse.
Kutsut löytyy täältä, http://ruskolilja.boards.net/board/1/villitravit

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   4.5.17 22:51:55

miseryn osallistuminen on tullut mulle perille.. koetan muisaa/jaksaa päivittää osallistujia noihin osalähtöihin huomenna, nyt ei enää jaksa oikein mitään, kun on koko päivän heilunu puutalkoissa ja selkä ja joka paikka on taas kerran ihan rikki.. Nyt muistaakseni seitsemältä oli tullut osallistuminen noihin, (yhdelle laitoin kyselyä perään onko hevosia ilmotettu listalle) eli tilaa on vielä..

siinau, no ei mitään niin pahaa ettei jotain hyvääkin siis! :D

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   4.5.17 23:14:05

reibili, vaikka se oiskin ilmoitettu listalle, niin sen pitää löytyä sieltä ennenkuin sitä saa ilmoittaa lähtöön.

Mä päivittelen nyt parit kalenterit ja sitten tuon NDM-listan.

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   4.5.17 23:21:35

aksu, tässä onkin nyt kaks tapausta, joita ei vielä tuolta löydy, toinen on ilmottanu kyllä ne sinne, mut toiselta kyselin onko vielä ilmotettukaan listalle..

Eli osallistumisia on nyt tullut 8 kpl joista 5 henkilön hevoset löytyy nyt listalta..

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   4.5.17 23:26:30

Siis kuuden henkilön hevoset löytyy listalta!

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   4.5.17 23:33:04

miä ilmoittaisin vaikka heti meiltä mukaan hevosia mutta niitä ei ainakaan toistaiseksi löydy listalta joten ei taida olla osallistumislupaa vielä.. :3

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   4.5.17 23:37:04

no täällähän se lukikin että ei saa osallistua ennenkuin löytyy listalta :D

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   5.5.17 09:40:30

Päivitin NDM-listan tuossa yöllä. Huomatkaa että tämän jälkeen osallistumiset laitetaan reibilille! Jos niitä nyt sattuu mulle tulemaan niin laitan ne kyllä eteenpäin.

  Re: Ravikeskustelu 456

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   5.5.17 17:04:23

Kesäkuninkaallisten 1. karsintakutsu on nyt avoinna!
http://vrkk.boards.net/thread/298/kes-kuninkaalliset-2017-1-karsinta

  Re: Ravikeskustelu 456

LähettäjäMilja H. (10674) 
Päivämäärä:   5.5.17 22:49:54

Oivoi, olin aivan unohtanut NDM:t (mahtava järjestäjä olen). Noh, täytyy laittaa reibilille nuo mun osallistujat heti kun saan päivitettyä kisat sivuille :D

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjämisery. 
Päivämäärä:   6.5.17 09:43:20

http://virtuaali.net/keskusta/topic/4192/kysymys-raveista-ponien-i%C3%A4t-ja-sarjat

Osaako joku vastata mulle?

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   6.5.17 09:54:00

Saa startata, monessa lähdössä ne 3v vaan jaetaan omaan lähtöön.

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjämisery. 
Päivämäärä:   6.5.17 10:55:27

Mä nyt laitoin 3v:t ja hitaat 4v:t samaan sarjaan/lähtöön. Tuskin ketään haittaa!

  Re: Ravikeskustelu 456

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   6.5.17 14:19:46

Mie yleisimmin jaan ponit ja hevoset ajan perusteella. Eli jos on ilmottu vaikka 12v 3.17,5 -aikanen poni ja 3v 3.17,5 -aikanen poni, niin laitan ne samaan lähtöön. Ihan sama onko mikä ikä, kunhan ajallisesti ovat suht saman tasosia.

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjä: misery. (puh) 
Päivämäärä:   6.5.17 14:46:59

2v lv ja 3v kv hevosethan ei VRER raveissa saa startata muissa lähdöissä kuin niille avoimissa. Poneista ei lue mitään. En muista miten irl menee

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   6.5.17 14:55:28

IRL 3 vuotiaat saa kilpailla omien sarjojen lisäksi myös vanhempien sarjoissa

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   6.5.17 15:19:24

Kyllä mä oon poneja kruisailematta laittanut aikojen mukaan ja monesti 3-4v:t yhteen. Niitä on muutenkin niin vähän että vaikeaksi menee jos ei niin tekisi.

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjä: misery. (puh) 
Päivämäärä:   6.5.17 17:19:14

Mutta 2v lämpöset ja 3v putet saa vaan omissa sarjoissa myös irl. Luin säännöt just. Poneista ei sanota mitään mut vähän ois irl tynkälähtöjä jos vaan 3v sais kisata omissa sarjoissaan. :D Suomessa ei kovin montaa starttaavaa 3v:tä ole.

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   6.5.17 17:28:11

Kyllä ne kolmevuotiaat saa kilpailla vanhempienkin seassa, poneille on olemassa omat säännöt niiltä osin kun ne poikkee noista normaaleista säännöistä..

  Re: Ravikeskustelu 456

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   6.5.17 18:22:40

"Lähettäjä: misery. (puh)
Päivämäärä: 6.5.17 14:46:59

2v lv ja 3v kv hevosethan ei VRER raveissa saa startata muissa lähdöissä kuin niille avoimissa. Poneista ei lue mitään. En muista miten irl menee"

Ei ole olemassa 3v ponienlähtöjä IRL :) Ne kilpailee muiden kanssa samassa. Joissakin lähdöissä (hitaissa, esim. B-ponien 2.35,0 paaluissa) 3 vuotiaat voivat saada 20m tasoitusta, mutta ei ole erikseen IRL 3v ponien lähtöjä, koska esim. russeissa kolmevuotiaita tulee toisinaan radoille IRL 1-5kpl / vuodessa... :DD

  Re: Ravikeskustelu 456

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   6.5.17 18:26:03

Nuuorikoista puheenollen :3
Meillä on kyllä mageita nuorikkoja putkahdellut talliin!
Radical Adrenaline
Radical Jillabran
Kuningasjätkä RC
Radikalin Keruutar

Nii on suvuiltaan miusta hirveen mielenkiintosia kaikki! Ei mitään ihan jäätävän yleisiä sukuja, mut sit sellasia isoja nimiä siellä täällä. Lisäks oon yhdistelly vähän heikompaa tammaa ja parempaa oria ja toisin päin. Jännää nähä mitä näistä tulee. Hyvin mahollista, ettei mitään järin suurta, mutta aina voi toivoa ja olettaa :D

  Re: Ravikeskustelu 456

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   7.5.17 10:35:31

Myytävänä!
russ-t Betty Blue RC
rnvkk, 120cm
1.58,7ly (2.04,8maly), 2 794v€
70 3-8-16(-8)
i. Toy's Giovanni 42,5aly
e. Bellatrix RC 48,4aly, KTK-III
Sivuilta saa mukaan kaiken mikä irti lähtee :D

  Re: Ravikeskustelu 456

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   7.5.17 12:21:54

Hilmir, mullemulle!! <3 Uniaan ensimmäinen russi :)

http://www.huvituksen.net/unia

  Re: Ravikeskustelu 456

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   7.5.17 14:15:51

Pikaravit VRKK:n alaisena A-poneille 9.5. - 17.5. välisenä aikana!
Viisi kisapäivää, joihin osallistuu yhdellä kertaa.

Kisapäivät
9.5.
11.5.
13.5.
15.5.
17.5.

http://vrkk.boards.net/thread/302/5-ponien-pikaravit

osallistumiset VRKK:n topicciin
VIP 8.5. klo 18:00

  Re: Ravikeskustelu 456

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   7.5.17 15:55:05

Sorel: sulle lähtee! Kuvat tosiaan ponikohtaiset ja copyihin joko tuo "Kuvaaja ei halua nimeään mainittavan" tai NT.
Ilmottu seuraaviin;
http://jattitassu.net/ravitalli/ravit91.htm
http://vrkk.boards.net/thread/296/poniravit-2
http://jattitassu.net/ravitalli/ravit93.htm
http://rikotut.net/kilpailut/VSN/16.html

  Re: Ravikeskustelu 456

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   8.5.17 10:59:21

Rajattomat VRKK:n ravit 10.5. - 28.5.2017!
Kisapäiviä 10 = kisat joka 2. pv
Osallistua saa myös vain yhteen kisapäivään, mikäli ei kaikkiin halua osallistua.

VIP 10.5. klo 18:00

http://vrkk.boards.net/thread/303/kylm-veriravit-10

  Re: Ravikeskustelu 456

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   8.5.17 14:10:31

Teen uuden topan

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.