Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko virtuaalitallin tekeminen järkevää?

Lähettäjä: Tattipää 
Päivämäärä:   21.3.17 17:40:38

Haluaisin kysyä, että onko virtuaalitallien teko tänä päivänä enään hyödyllistä/tuleeko sinne ihmisiä? Tuntuu, että piirtotallit ovat suosittuja mutta itse en osaa piirtää joten tekisin ihan oikeilla, luvallisilla kuvilla virutaalitallin JOS se on vielä tänä päivänä hyvä idea.

  Re: Onko virtuaalitallin tekeminen järkevää?

Lähettäjä: Jannica 
Päivämäärä:   22.3.17 01:33:52

Kyllähän tuolla harrastajia on ja kävijöitä :)

  Re: Onko virtuaalitallin tekeminen järkevää?

Lähettäjä: li 
Päivämäärä:   24.3.17 13:35:34

Hyville tulee, suurin osa uudemmista on niin huonoja, ettei kävijöitä ole kuin kourallinen kunnes katoavat.

  Re: Onko virtuaalitallin tekeminen järkevää?

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   24.3.17 19:20:09

Itse en pidä virtuaalitallia sen takia että saisin paljon kävijöitä :)
Pidän sitä siksi, että mun mielestä on hauska kasvattaa hevosia virtuaalisesti ja kilpailla niillä.
Itse harrastan raveja, joten hyvin menestyneen ravihevosen "tekemiseen" menee henkilöstä riippuen vuosi tai kaksi. Osa pakertaa hienojen hevostensa kanssa useammankin vuoden ja tekee niistä "legendoja" :)

Se, että haluaa kävijöitä virtuaalitallilleen on huono lähtökohta. Pitää tehdä tallia itseään varten :)
Toki kävijät on mukavia, mutta uskonpa, että niitä kävijöitä tulee sitten ajan myötä kun on tehnyt ensin töitä tallin eteen. Esimerkiksi itse olen pitänyt omaa virtuaalitalliani nyt 13 vuotta, ja vasta nyt viime kuukausina on tullut astutuspyyntöjä ja ostotilauksia varsoista :)) Että kauan on aherrettu... :D :)

Mutta tosiaan - mä en pidä virtuaalitallia siksi, että olis paljon kävijöitä. Vaan siksi, että mulla on mielenkiintoa omiin kasvatusrotuihin ja olen tosiaan jo pitkään seuraillut esim. shettiksiä ja suokkeja ravi- ja ratsupuolella, ja on ihan sika hauska nähdä, että esim. vuosina 2002-2004 kasvattamiani poneja ja hevosia löytyy edelleen hevosten suvuista :')

  Re: Onko virtuaalitallin tekeminen järkevää?

Lähettäjä: o 
Päivämäärä:   26.3.17 13:21:48

Mä veikkaan, että tästäkin aiheesta saisi aika mehevän keskustelun uudella foorumilla :)

(Ja kyllä. Sitä foorumia on pakko tuputtaa joka topaan, jotta tänne eksyvät uudet virtuaaliharrastajat eivät luule harrastusta aivan kuolleeksi.)

  Re: Onko virtuaalitallin tekeminen järkevää?

Lähettäjä: -jaa 
Päivämäärä:   28.3.17 21:31:55

Minä olen pitänyt vajaan vuoden vasta omaa virtuaalitallia ja kyllä multa on ainakin useampi oma kasvatti lähtenyt maailmalle - vaikkei yksikään hevosistani ole ainakaan vielä mikään "legenda". Uutta verta harrastajapiiriin kaivataan kuitenkin aina!

Tosin jos lähtökohta on ainoastaan se, että haluaa kävijöitä niin voi olla, että into tallia kohtaan lopahtaa aika nopeasti.

Itse päädyin perustamaan siittolan, sillä se ei ole yhtä riippuvainen kävijöistä kuin esimerkiksi hoitajatoimintaa ylläpitävä ratsastuskoulu. Kannattaa siis miettiä, että mikä itseä eniten kiinnostaa.

  Re: Onko virtuaalitallin tekeminen järkevää?

Lähettäjä: Tappi 
Päivämäärä:   5.4.17 18:03:47

Jee jee heppani hopoti hoi.. Mun pollea sais kans joku tulla silitteleään ;) Ei edes montaa käijää tarvi olla.

  Re: Onko virtuaalitallin tekeminen järkevää?

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   12.4.17 18:08:27

Pistäpä Tappi osotetta tuleen ni tullaan ;)

  Re: Onko virtuaalitallin tekeminen järkevää?

Lähettäjä: Tappi 
Päivämäärä:   15.4.17 08:04:12

Www.virtuaalitappitalli.net ;)

  Re: Onko virtuaalitallin tekeminen järkevää?

Lähettäjä: Jannica 
Päivämäärä:   27.5.17 13:54:06

Ei toimi :P

  Re: Onko virtuaalitallin tekeminen järkevää?

Lähettäjä: Tallipiika 
Päivämäärä:   16.8.17 18:05:19

Sellainen jossa on oikeitten hevosten kuvia vois toimia.mun kaverilla oli tämä virtuaali talli: ruusuinenhevostalli.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.