Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ravikeskustelu 452

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   6.3.17 03:25:47

Ravikeskustelu 451

VRER - Kilpailukalenteri
VRKK
VPY
RaPu
Ravifoorumi
Ravi-info
Ravitalleja

Ravikeskustelun aloitusviestin pohja.

--

huh sainpas Ruskon 05.03.17 ravit arvottua :)

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjämisery. 
Päivämäärä:   6.3.17 09:07:14

reibili, mä lisäsin montélähdön tonne, käy osallistumassa siihenkin. :D

http://vrkk.boards.net/thread/294/ravit-kv-2

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   6.3.17 09:34:43

Meidän villit
http://jattitassu.net/ravitalli/ravit83.htm maaliskuun peitsaridivarit, juostaan suoraan finaaleina
http://jattitassu.net/ravitalli/ravit85.htm muistoravit

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   6.3.17 10:54:47

misery, done! :D

peitsaridivareihin katon ensin onko uusia divareihin nousijoita ennenku osallistun..

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   6.3.17 17:58:38

Kuka järjestää Poniderbyn tänä vuonna? :)
Yritän olla skarppina ja osallistua siihen tänä vuonna... Onko se siis huhtikuussa? ^___^

  Re: Ravikeskustelu 452

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   6.3.17 18:59:41

Shavo, mä järkkään :)

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   6.3.17 20:46:32

MeeriN, hienota. Heitä mua säpöllä jos en meinaa muistaa osallistua ;D No ei. Yritän olla skarppina :3

Mulle iski kauhea hinku ostaa uutta verta russeissa Narrikseen, mutta ehkä mä nyt ihan rauhassa odotan että nuo 20kpl 15-18 vuotiasta jää radoilta pois, ennenkun alan hätiköimään mitään.... :D

Tänään oon saanut laitettua n. 50+ hevosen sivut uudelle domainille websistä, että oon aika ylpeä ittestäni! ;)

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjämisery. 
Päivämäärä:   7.3.17 16:04:20

http://rikotut.net/kilpailut/VSN/16.html

Poneja mahtuis vielä näyttelyihin :)

  Re: Ravikeskustelu 452

LähettäjäNicky 
Päivämäärä:   7.3.17 16:37:54

Raviporukka liikkuu täällä Keskustaa enemmän, joten halusin vain ilmoitella, että olen lopettamassa Cram Trottersin kanssa toimintaa ja olen luopumassa osasta ravihevosista, mutta infoan kasvattajia asiasta vielä paremmin! :)

  Re: Ravikeskustelu 452

LähettäjäEllu 
Päivämäärä:   7.3.17 20:16:50

Laitoin kans osallistumisia :) Vaikka osalla alkaa olla liikaakin startteja yhdelle kaudelle, mutta aina löytyy joitakin

  Re: Ravikeskustelu 452

LähettäjäEllu 
Päivämäärä:   7.3.17 20:17:10

Huh, vihdoin on kaikista helmikuun raveista tulokset. Nyt sitten osallistumaan maaliskuun villeihin!
Kalenteriin

  Re: Ravikeskustelu 452

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   8.3.17 11:42:44

Unia Trotters on edelleen hengissä ja meiningeissä mukana, vaikkei meikäläistä täällä ole näkynytkään :D Hevosten kisakalenterit on nyt päivitetty, vielä olisi ponien vuoro. Tilausvarsoja ja astutuksia saa kysellä ^^

  Re: Ravikeskustelu 452

LähettäjäMilja H. (10674) 
Päivämäärä:   8.3.17 12:11:46

Onkohan missään muualla kuin pipariina.netissä raviarvontakonetta? En millään jaksaisi puoliflunssaisena alkaa miettimään aikoja itse noille 28.2. olleiden ravien hevosille kun pipariina.net ei ainakaan mulla toimi vielä.... :/

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjämisery. 
Päivämäärä:   8.3.17 13:13:09

Ei oo, mutta arvontakoneita kyllä. Ei kai se haittaa jos niillä on suunnilleen samat ajat kaikilla samassa lähdössä? :D Esim eka 19,1, toka-neljäs 19,2, viides-seitsemäs 19,3 jne. Mäkin voin tarvittaessa auttaa aikojen laitossa.

  Re: Ravikeskustelu 452

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   8.3.17 17:05:24

Mie oon kans elossa, vaikken oo kauheesti joutanut turisemaan.
Mie ootan innolla ravigaalaa! Hirveesti jännää! :D

Ikävä tosin lukea, että Cram lopettaa, siellä oli paljon kivasukuisia hevosia, joka ehkä näkyy, kun olen kaksi kappaletta niitä talliini haalinut :P
Näyttelyitäkään ei oo ollu aikaa järjestellä, mut onneks misery paikkas mua tässä :D

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjämisery. 
Päivämäärä:   8.3.17 17:56:31

Joo tarkotus on järkätä enempikin näyttelyitä, mutta nahkeesti ihmiset haluaa ravureita tuomaroida. :/ Ratsujen seassa ne taas pärjää huonosti.

  Re: Ravikeskustelu 452

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   8.3.17 18:04:15

mie tuomaroisin mieluusti, muttakun mulla on niin paljon omiakin, mitä haluan mukaan :D

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   8.3.17 23:02:19

itekin voisin noitä näyttelyitä järkkäillä, mutta täytyis ne tuomarit etsiä... yhtä kyselin mutta hänellä oli jo niin paljon tuomaroitavaa ettei valitettavasti kerkiä :3

--

keskustan puolella myynnissä sh-tammavarsa, http://virtuaali.net/keskusta/topic/3424/m-sh-ravuri-tammavarsa
Antakaa tälle koti, häiritsee kun notkuu tuolla foorumin puolella... enkä viitsisi tässä vaiheessa omaankaan talliin jättää :D

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   8.3.17 23:39:32

Ravigaalaäänestys aukeaa viikonloppuna kunhan mä saan äänestyslomakkeen kuntoon :)
Mielenkiintoisia hevosia oli ehdotettu ja löytyi kun kaiveli vajaiksi jääneisiin kategorioihin hevosia. Osittain oli hyvinkin hankaloita kategorioita, osassa on taas sitten selkeät voittajaehdokkaat.

  Re: Ravikeskustelu 452

LähettäjäMilja H. (10674) 
Päivämäärä:   11.3.17 14:12:00

Tulokset tulleet sekä 28.2. raveista, että tämän päivän Olympia-ajojen karsinnoista! :)

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   11.3.17 16:29:18

Ravigaalaäänestys käynnistyy! Äänestysaikaa on kolme viikkoa.
http://vrer.net/ravigaala/gaala2016.html

  Re: Ravikeskustelu 452

LähettäjäMarle 
Päivämäärä:   11.3.17 18:18:16

Hienoa, että kauan odotettu ravigaalaäänestys on auki, mutta haluisiko joku valaista miten ehdokkaat valitaan äänestykseen? Minä ainakin äänestän vain ehdokkaiksi valittuja hevosia joten ehdokkaaksi pääseminen on jo puolivoitto ja ehdokaslistalta poisjäänti=ei mahdollisuuksia.

Harmittelin ehdokkaita katsellessa, että vuoden 2016 Montémestari ja 352 625v€ tienannut O.R. Varjodonna ei päässyt mukaan vuoden kilpaileva suomenhevostamma -äänestykseen. Vuoden suomenhevosten siitosori -ehdokkaiden kohdalla meni kuitenkin usko koko Ravigaalaan kun Halla-Herra ei päässyt (taaskaan) mukaan vuoden suomenhevosten siitosori ehdokkaaksi. Hallalla on kuitenkin 25 viime vuonna startannutta varsaa jotka ovat tienanneet yhteensä viime vuonna yli 2 000 000v€ ja joista 5 on kantakirjattu ja lukuisilla on VRER-arvonimiä. VRER-arvokilpailusijoinakin varsoilta löytyy Pikkukunkku voitto, Virtuaalimestaruus kolmonen ja Kasvattajakruunu kolmonen, eli vähintäänkin yhtä paljon kuin suurimmalla osalla muista ehdokkaista.

Minulle, vannoutuneelle suomenhevoskasvattajalle, vuoden kilpailevat suomenhevossarjat ja suomenhevosten siitoshevossarjat ovat ne tärkeimmät Ravigaalassa, joten harmittaa kun kahdesta sarjasta neljästä tippui mielestäni hyvä ehdokas pois :(

  Re: Ravikeskustelu 452

LähettäjäMarle 
Päivämäärä:   11.3.17 18:21:13

Tässä vielä Halla-Herra linkitettynä jos joku haluaa tarjota sille vielä mahdollisuuden tulla muistetuksi Ravigaalassa :)

  Re: Ravikeskustelu 452

LähettäjäNicky 
Päivämäärä:   11.3.17 18:52:08

Hilmir, en mää iha kokonaan osaa raviurheiluu lopettaa, vaan pysyn pienimuotoisesti mukana uuden tallin kanssa!

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   11.3.17 19:16:36

Mä en tietenkään voi VRERin puolesta sanoa yhtään mitään, joten vastaan puhtaasti omasta puolestani – silläkin uhalla, että sohin muurahaispesään.

Orilammentalli on jo nyt ehdolla äkkilaskemalla 9 kategoriassa ja noin suoraan sanottuna sen pitäisi jo riittää. Hyvä, että Orilammentallilla on ollut paljon hyviä hevosia tänä vuonna, mutta on tärkeää myös muistaa antaa mahdollisuuksia toistenkin tallien hyville hevosille. Huomattavasti epäreilumpaa olisi se, että yhdeltä tallilta olisi kovin monta hevosta ehdolla per kategoria. Näinhän saattoi olla gaalan alkuaikoina, mutta tänä päivänä kun harrastajamäärä on isompi, mä en ainakaan haluaisi gaalalle kuppikuntamaista henkeä.

O.R.Varjodonna on kuitenkin mukana monté-kategoriassa, johon se montémenestyksen perusteella paremmin taitaa kuulua. Jos sillä olisi suurkisamenestystä myös kärryiltä (statistiikan mukaan ei ole), toki se olisi silloin voinut mennä kilpailevien kategoriaan.

Halla-Herra taas... no, tämä on se sohaisu. Oriilla on jo neljä gaalatitteliä, kuinka monta sen pitää saada? Sen jälkeläismäärä on niin massiivinen, että se on ihan takuuvarmasti jo jättänyt jälkensä virtuaaliseen sh-jalostukseen – voisin jopa sanoa, että jossain määrin peräti haitaksi asti. Mun mielestä on aivan oikein, että siellä on ehdolla muita hevosia.
Kyseessä on kyllä hieno hevonen ja sen kanssa on tehty hyvin työtä, mutta rajansa kaikella. Mikään toinen hevonen ei tule aivan äkkiä saavuttamaan samanlaisia meriittejä, miksei olemassa olevat jo riitä?

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjä: Hilmir 
Päivämäärä:   11.3.17 19:28:35

Ooh!!! Gaala gaala gaala! Mie pistän varmaan omat ääneni kunhan saan koneen takaisin huollosta...
Kiukkuun tännekkin. Ostin siis uuden koneen tasan viikko sitten. Tänään aamulla se ei päästänyt mua kirjautumissivua pitemmälle vaan jääty siihen mie yritin kaikkeni huikeilla datanomitaidoillani mutta en saanu ees vikasietotilan kautta asennettua windowsia uudelleen.. sit aattelin et well menee takuuseen huolto. Mutta kappas keppanaa kun huoltoon ei kuulu ohjelmisto-ongelmat ja sain sit pulittaa satasen siitä että tutkiivat mikä windowsilla on hätänä... kyllä pikkasen meinasin kirota silleen et koko kauppa kuulee. Mutta jospa saisin sen jo huomenna takasin.

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjä: Hilmir 
Päivämäärä:   11.3.17 19:39:32

Nii ja huomasin että Random Smokelle on jääny hassut statistiikat tonne esittelytekstiin :D

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   11.3.17 21:22:21

meikäläinen meinas pudota tuolilta kun silmiin osui vuoden kylmäverinen montéhevonen ehdokkaat kun meidän Pika-Ristikko oli päässyt ehdolle mukaan ! <3 kylläpäs huono päivä piristyi kummasti kun on oma hevonen tämmöisessä tapahtumassa ehdokkaana ! :) vaikkei menestystä tulisikaan niin tää on kyllä ihan kohokohta melkein tän harrastuksen parissa....hyvänä kakkosena se että päästiin viime vuonna ensimmäistä kertaa kuninkuuskisaan mukaan ! :D

  Re: Ravikeskustelu 452

LähettäjäMilja H. (10674) 
Päivämäärä:   11.3.17 21:43:41

Täällä vähän sama tilanne kuin siinaulla. Maltoin pitää kiljunnat mahassani ääntäni säästellen kun huomasin, että ehdolla on kaksi omaa hevosta (Purnin Rakkaustarina ja O.O. Onni) sekä yksi kasvatti (Ripper Pomp). Viime vuonna mukana ollut kasvatti, Manhattan Pomp, hävisi äänellä voittajalle, joten olisikohan tänä vuonna sitten mahdollisuus voittoon? Aika tiukalta näytti tilanne kaikkien kolmen kohdalla, mutta pidetään peukut pystyssä ja sormet ristissä! :D

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   11.3.17 22:23:01

Hilmir, millä tavalla ne on hassut? Ravigaalassa huomioidaan vain menneen vuoden statistiikat ja Random Smokella on viime vuodelta 44 starttia (jos mä en ihan väärin laskenut - tarkistin kyllä vielä kun sanoit). Jos siellä on joku virhe muuten niin hihkaise.

Marle, ne päätetään päättäjäjäsenten voimin.

Varjodonna on eittämättä hyvä hevonen, mutta tuohon kategoriaan oli paljon muitakin hyviä ehdokkaita. Mm. Rattopoika-voittaja ja kaksi Kasvattajakruunu-voittajaa jätettin myös äänestyksestä pois. Vaikka statistiikan puolestahan aikalailla kaikki kalpenee Varjodonnan rinnalla.

Halla-Herran kohdalla oltiin aikalailla yksimielisesti sitä mieltä että olisi ihan hyvä antaa tilaa välillä myös uusille, lupaaville naamoille. H-H:lla on kuitenkin jo neljä vuoden siitosori-titteliä eikä ravipuolella, ainakaan suomenhevospuolella, ole varmasti kovin montaa joka sitä ei tunne. Eli sillä on jo selkeä jälki minkä se on jättänyt sille saralle.

...Vaikka hyvähän minun on sanoa että annetaan tilaa muille ja uusille naamoille kun minun koneja ja kasvatteja on vähän joka välissä.

  Re: Ravikeskustelu 452

LähettäjäHenni @puh 
Päivämäärä:   11.3.17 23:04:41

Marle, Älä turhaan pahoita mieltäsi. Sulla on paljon potentiaalisia hevosia / kasvatteja mukana gaalassa. Omia ajatuksia avaan sen verran että Varjodonna oli mielestäni enemmänkin montekategorian hevonen tuolla menestyksellä. Tuo oli tiukan valinnan kategoria jota mietittiin jonku aikaa kauemmin. Siitähän on jätetty pois myös tuo minun ravikuningatar Repolan Tariina. Hyvillä perusteluilla sekään ei päässyt mukaan. Ja Halla-Herrasta olen samaa mieltä ku muutki että annetaan muilleki tilaa. Halla-Herra on keränny tarpeeksi palkintoja yhdelle hevoselle. Kiva jos virtuaalimaailmassa olisi muitakin palkittuja sh-siitosoreja. Itse harmittelin gaalakeskustelussa ettet sie ollu panostanut Mission Mysteeriä mukaan kisaan. Se on kuitenkin 2016 ravikuninkaan isä. Sen sivuilta ei vain löydy mitään jälkeläistietoja ja sitä ei voitu poimia ylimääräisenä mukaan.

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjä: Hilmir 
Päivämäärä:   12.3.17 00:27:37

Ai siihen otetaan vaan viime vuoden :'D hupsista! My bad! Hämmensi kun muilla semmoset 100 st ja Randomilla sit semmonen hikinen 40 :D

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   12.3.17 00:50:05

Hilmir, haluaisko Random Smoke muuten astua meidän Jubileen? Varsa syntyis huhtikussa ja jää meille kotia :>

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjä: Hilmir 
Päivämäärä:   12.3.17 08:44:01

Aksu, onnistuu kyllä. Laittele sit vaan sivuja jossakin välissä :)

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   12.3.17 11:43:08

Minä kyllä ymmärrän Marlen harmituksen. Mitä väliä sillä on, että hevosella on jo paljon arvonimiä? Sama se olis, että ei hyväksyttäis kaksinkertaista ravikuningasta mukaan kuninkuuskisaan vaikka se olisi parhaiten pärjännyt sinä vuonna koska se on jo kuninkuutensa voittanut. Jos joku hevonen on hemmetin hyvä ja sillä on jälkeläisnäyttöä, niin ei se ole syy rankata sitä ulos äänestyksestä vuoden hevoseksi koska "no, se on jo voittanut kaiken" :)

Mutta, onneksi me saadaan äänestää keitä haluamme ja saadaan itse vaikuttaa ^^

Mie osallistun varmaan huomenna kaikkiin kisoihin mitä löydän, ja laitan Narrilaivan villit ravit vireille ^^ Tulee ne "osallistut kaikkiin" tyyliset, en tiedä pidänkö kolmet vai viidet... :D Katsoo miten muut järjestäär aveja tälle kuulle :)

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   12.3.17 12:23:51

Halla-Herra on hieno ori, ei sitä tässä kukaan ole kieltänyt. Mutta kuten todettu, olisi jo aika antaa tilaa muillekin, uusille nimille, eihän mikään ketään estä antamasta Halla-Herralle kuitenkaan ääntä, kun äänestyslomakkeeseen voi laittaa vielä oman ehdotuksensa.

Sen jälkeläismäärä on niin massiivinen, että se on ihan takuuvarmasti jo jättänyt jälkensä virtuaaliseen sh-jalostukseen – voisin jopa sanoa, että jossain määrin peräti haitaksi asti.
Tässä on pakko kompata eatnamaa, Halla-Herra löytyy jo niin monen suomenhevosen suvusta, että se alkaa haitata sopivan kumppanin etsimistä kasvatteja miettiessä.. Voin ihan suoraan sanoa, että vältän Halla-Herraa isänä ja muualla sukutaulussa nykyisin, ihan tästä syystä, vaikka se hieno edelleen onkin.

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjä: Marle 
Päivämäärä:   12.3.17 15:23:35

Kiitos valaisevista kommenteista :) Itse en olisi osannut ajatella, että ehdokkuuksissa on joku raja, mutta hyvä tietää ettei ääniä olisi ollut edes odotettavissa. Sen tiedon pohjalta ymmärrän valinnan hyvin ja jään harmittelemaan omaa tyhmyyttäni ja sitä ettei tullut edes mieleen laittaa vaikka tallin toiseksi parasta siitosoria "juhlakuntoon" kun oletin että Hallan varsojen meriiteillä kyllä ehdokas saataisiin mukaan :D Minulle jokaisen vuoden Ravigaala tarkoittaa kyseisenä vuonna karttunutta menestystä eikä siihen vaikuta aiemmat ansiot.

Varjodonnan kohdalla minulla on jäänyt irl ravien puolelta liikaa kummittelemaan ajatus, että rahallisesti tuottavin ravuri on paras ja siksi olen näköjään sokaistunut muulle menestykselle. Kiitos silmiä avaavista kommenteista :D

Shavolla oli kyllä hyvä pointti ja nähtävästi sama ajatusmaailma kun minulla. Miksi heittää pois vanhaa hyvää kun varsat kulkee ja tilipussi karttuu :D

eatnaman jutun pointtia en ymmärtänyt. Onko väärin, että jotkut kategoriat on itselle tärkeämpiä kun toiset ja pettyy kun ei saanutkaan ehdokasta niihin tärkeimpiin mukaan? Vaihtaisin ilomielin vaikka viisi ehdokkuutta kokonaan pois, että olisin saanut ehdokkaat mukaan näihin kahteen kategoriaan. Sen vuoksi en tyytynyt selityksittä 9 ehdokkuuteen (mikä on aivan mahtava määrä, mutta ei kyllä pärjää läheskään aksulle :P ). Nyt kuitenkin sain vastauksen kysymyksiini :D Kiitos avartavista kommenteista ja paljon onnea kaikille Ravigaalaan :)

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   12.3.17 16:01:08

Halla-Herra jätettiin pois koska a) 25 jälkeläistä ja kaksi VRER-suurkilpailumeriittiä (Pikkukunkku ei laskeudu mukaan), b) haluttiin antaa tilaa uusillekin tulokkaille. Tokihan sen olisi neljänneksi voinut laittaa, mutta kun mennään porukan päätöksellä niin sitten mennään sillä.

Ehdokkuuksille ei ole rajoituksia, mutta kyllä välillä halutaan antaa muillekin tilaa ja mahdollisuuksia.

Ymmärrän kyllä harmituksen, mutta kai nyt jokainen kykenee ymmärtämään sen ajatuksen että myös uusia naamoja halutaan mukaan?
(Sen takia mua myös ahdistaa että mulle tuli noin paljon ehdokkuuksia.)

Ja kun sitä ei varmaan sanottu, niin Ravigaalaehdokkaita oli päättämässä parhaimmillaan neljä ihmistä.

Voittorahat on virtuaalimaailmassa vähän semmonen juttu, että ne ei todellakaan kerro kaikkea. Villeissä on niin helppo pistää voittorahoja ihan älyttömiin summiin, pikkuisiin nimikkolähtöihin laittaa älyttömiä voittosummia jne. (terv. yks tamma tuplasi voittosummansa yhdellä AGR:n jäähyväislähtövoitolla.)

Hauska seurata miten äänet lähtee jakautumaan. Oisi välillä mielenkiintoista tietää perusteluja miksi ihmiset äänestää mitä äänestää.. :P

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjä: Marle 
Päivämäärä:   12.3.17 16:22:51

aksu, sain jo vastaukset kysymyksiini aiemmissa viesteissä kiitos :D Hyvä, että täällä voi vapaasti kysellä mieltä askarruttavia asioita ja oppii näin uusia asioita virtuaaliravureista ja harrastajien näkemyksistä. Saatiinpahan vähän säpinää tännekin palstalle :P Mulle riittää nyt nämä vastaukset ja arvostan suuresti valitsijaraadin tekemää työtä Ravigaala ehdokkaiden suhteen. Homma ei varmasti ole ollut helppo ja mukaan on saatu joukko hyviä ehdokkaita :)

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjä: Marle 
Päivämäärä:   12.3.17 16:26:10

Löytyykö muuten startanneille 5-10 -vuotiaille hevosille ostajia? Remontin yhteydessä olisi joukoista poistumassa kasa startanneita hevosia, joten kannattaako ne laittaa suoraan monttuun vai ostavatko harrastajat myös jonkin verran kilpailleita hevosia?

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   12.3.17 16:32:09

evm-sukuisia ja 1-polvisia hyvin pärjänneitä lv-oreja näytille kiitos ! :)
mulla edelleen muutama tamma vailla sulhoa....

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   12.3.17 17:09:16

Marle, miä voisin olla kiinnostunut :) jos myyt tallille jossa harrastetaan ns. rauhallisempaan tahtiin, jonkinverran tarinapainoitteisemmin... ja hevoset ikääntyy satunnaisesti. :)

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjämisery. 
Päivämäärä:   12.3.17 20:19:30

Mä ostan ainakin mielelläni uusia ravureita, joten Marle näytä ihmeessä.

siinau, tässä pari. Toinen tosin aloittelee uraansa, mutta tulee taatusti pärjäämään. Rollesta on pakasteita, joten ei kannata hämääntyä että se on edesmennyt.
http://rikotut.net/ravurit/rolle.html
http://rikotut.net/ravurit/h/junnu.html

  Re: Ravikeskustelu 452

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   12.3.17 20:24:02

Kyseessä oleviin kategorioihin tai hevosiin kantaaottamatta, niin ajatuksena on kiva, että "saadaan uusia naamoja mukaan", mutta siitä olen kyllä parin muun kanssa samoilla linjoilla, ettei hevosen/kasvattajan/valmentajan/tallin edellisvuosien gaalaehdokkuudet/voitot pitäisi vaikuttaa.

Marle, mulle kelpaa myös vanhemmat juosseet, mikäli muilta osin ovat sen arvoisia, että kasvattaisin hevosmäärääni :D Yleensä suku vaikuttaa eniten.

siinau: pärjäämisestä en tiijä onko tarpeeks pärjänneitä, mutta tässä Radicalin tarjonta;
evm http://radicalrc.weebly.com/advocatemajority.html
1polvinen http://radicalrc.weebly.com/bennetcram.html (edellisen varsa)
1½polvinen http://radicalrc.weebly.com/staroflegolas.html

  Re: Ravikeskustelu 452

LähettäjäHenni @puh 
Päivämäärä:   12.3.17 20:51:27

Ei minunkään mielestä pelkästään se aiempi menestys saa vaikuttaa siihen ettei gaalaan pääse ehdokkaaksi. Kuten aksu ainakin asiasta mainitsi niin gaalakeskustelussa ainut syy Halla-Herran poisjättämiseen ei ollut se aiempi menestys. Syitä oli muitakin. Näin kuitenkin neljän ihmisen voimin päätettiin. Hyvä että asiasta syntyy keskustelua.

Marle, Mieki voisin olla kiinnostunut jo jonkin verran startanneista. Etenki ku sulla on niin kivoja nimiä hevosilla. Heh, nimi vaikuttaa, kyllä :D Kuitenki sellaisista jotka olis vielä potentiaalisia jatkamaan juoksuja :)

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   12.3.17 21:04:26

Eihän tuo aiempi gaalamenestys nyt ollutkaan se päällimmäinen syy jättää Halla-Herraa pois, se toinen syy on aksun toimesta tässä keskustelussa jo mainittu.. Linja oli pakko vetää johonkin, kun hyviä ehdokkaita oli sen verran muitakin että lopullisten valintojen miettiminen ei ollu helppoa..

Minun mielestäni siis pelkkä iso jälkeläisten määrä ja niiden tienaama voittosumma jostakin omista suurkilpailuista hirveillä palkinnoilla, ei ole mikään tae sille että gaalaan tulee valituksi..

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   12.3.17 21:19:32

Marle, onko Salama W.E.I.llä muuten muita jälkeläisiä kuin O.R. Ukkonen? Siitä vois olla mielenkiintoista saada varsa jos löytyis passeli tamma. (Tai jos siitä on jotain nuorempaa myynnissä?)

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   12.3.17 21:34:52

reibili, heitin sulle sähköpostia juuri !

--

katselen vielä noita oreja, en osaa taas päättää mitään -.-

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   12.3.17 21:48:09

siinau, jees, käynpä kattomassa. :D

Mulla on ollu koko päivän nii huono netti että kohta palaa käpy..

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   12.3.17 22:26:58

Aag, aikojen laittaminen käsin on kauheeta :D

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   12.3.17 23:11:00

aksu, jep niin on ! ihan hirveetä ! :D

  Re: Ravikeskustelu 452

LähettäjäMarle 
Päivämäärä:   12.3.17 23:44:10

Laitan tähän nyt listan meidän kuvallisista myytävistä jotka lähtevät ravikotiin jossa pääsevät edes muutaman startin juoksemaan. Kilpailukalenterit on luonnollisesti päivittämättä mutta hevosille on kertynyt noin 10-15 starttia per ikävuosi ja perässä on tämän hetkinen ennätys. Tarkempia kilpailutietoja saa kysymällä.

Kaikille omassa tallissa oleville tulee sivuilta kuvat mukaan. Ostajia pyytäisin muistamaan kasvattimme ostoa koskevat ohjeet. Ihan vastikään törmäsin tapaukseen jossa kasvattimme oli myyty kysymättä eteenpäin. Hyvä kuitenkin, että hevonen löysi hyvän kodin :)

Myytävät suomenhevoset:
3v o O.R. Magnus / ei startannut -- http://orilammentalli.altervista.org/sh/magnus.html (reibilille?)
5v t O.R. Ukkospuuska / 34,4aly -- http://orilammentalli.altervista.org/sh/ukkospuuska.html
5v o O.R. Varjoruhtinas / 32,5aly -- http://orilammentalli.altervista.org/sh/varjoruhtinas.html
5v t O.R. Ukkospilvi / 32,3aly -- http://orilammentalli.altervista.org/sh/ukkospilvi.html
5v t O.R. Wihutar / 32,1aly -- http://orilammentalli.altervista.org/sh/wihutar.html
5v t O.R. Hyperdonna / 31,2aly -- http://orilammentalli.altervista.org/sh/hyperdonna.html
5v o O.R. Salamanisku / 31,1aly -- http://orilammentalli.altervista.org/sh/salamanisku.html
5v t O.R. Ambrosa / 30,5ly -- http://orilammentalli.altervista.org/sh/ambrosa.html
5v t O.R. Helmiprinsessa / 30,1ly -- http://orilammentalli.altervista.org/sh/helmiprinsessa.html
5v o O.R. Haave / 29,5ly -- http://orilammentalli.altervista.org/sh/haave.html
5v t O.R. Sapluuna / 28,2ke -- http://orilammentalli.altervista.org/sh/sapluuna.html
5v o O.R. Ukkospuhuri / 28,2ke -- http://orilammentalli.altervista.org/sh/ukkospuhuri.html
5v t O.R. Vokkeriakki / 28,1ke -- http://orilammentalli.altervista.org/sh/vokkeriakki.html
5v o O.R. Ukkoskuuro / 26,4aly -- http://orilammentalli.altervista.org/sh/ukkoskuuro.html
6v o O.R. Salmix / 25,2ke -- http://orilammentalli.altervista.org/sh/salmix.html
6v t O.R. Piruetti / 24,9aly -- http://orilammentalli.altervista.org/sh/piruetti.html
6v o O.R. Halloumi / 24,6aly -- http://ravispurtti.weebly.com/halloumi.html (vastaava kuva mukaan)
6v o O.R. Salmiakki / 24,6aly -- http://ravispurtti.weebly.com/salmiakki.html (vastaava kuva mukaan)
9v t O.R. Hallatar / 21,2aly -- http://ravispurtti.weebly.com/hallatar.html
10v o Pakkas-Poika / 19,7aly -- http://ravispurtti.weebly.com/pakkas-poika.html>

Myytävät lämminveriset:
3v t OR'Evil Heroine / 21,3aly -- http://orilammentalli.altervista.org/lv/heroine.html (juossut vain 5 starttia)
3v t OR'Chocolate Deserter / 21,5aly -- http://orilammentalli.altervista.org/lv/deserter.html (juossut vain 5 starttia)
3v t OR'Blended Grace / 21,5aly -- http://orilammentalli.altervista.org/lv/grace.html (juossut vain 5 starttia)
5v o OR'Chlorine Brave / 14,1aly -- http://orilammentalli.altervista.org/lv/brave.html (vain yksi kuva mukaan)

aksu, Salama W.E.I.llä on Ukkosen lisäksi poika O.R. Roihun Legenda jonka voisin oikeastaan lisätä myytävien joukkoon kun se täytyisi Arrowin jäämistöstä pelastaa Pikku-Mustan lisäksi. Salamasta lähtee mielellään lisää varsoja maailmalle :)

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   13.3.17 00:34:32

O.R. Piruetti kiinnostaisi minua, joko Ruskoon tai sitten uudelle tallilleni joka toistaiseksi hieman vaiheessa... :)

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjämisery. 
Päivämäärä:   13.3.17 07:13:31

Lähtiskö O.R. Hallatar Miseryn ravitalliin siitoskäyttöön? http://rikotut.net/ravurit

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   13.3.17 08:35:09

Marle, lähtiskös O.R. Vokkeriakki Narrilaivaan? :)

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   13.3.17 09:14:27

Marle, Mää ton Magnuksen ottaisin kyllä ihan mielellään meille jos siitä vielä luovut! OR'Evil Heroine kiinnostais myöskin, ois kiva lisä meidän lämpösten joukkioon..

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   13.3.17 12:51:35

Hilmir, jos tuosta Advocate Majority:sta saisi varsan meidän Piikin kanssa, http://ruskolilja.weebly.com/piikki.html ? :) Laittelen sivuja sähköpostitse !

  Re: Ravikeskustelu 452

LähettäjäMilja H. (10674) 
Päivämäärä:   13.3.17 13:40:44

Marle, lähtisikö O.R. Varjoruhtinas ja OR'Blended Grace mun matkaani Pompejiin? :)

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjä: Disa 
Päivämäärä:   13.3.17 14:30:05

( Marle! Onkohan mun sähköpostit O.R. Roihun Ramsesta koskien tulleet perille? :) )

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjä: ¨ 
Päivämäärä:   13.3.17 17:21:56

Ota nyt jo marle pää pois perseestäs ja jätä toi marttyyriasenne. "Ravigaalaan kun Halla-Herra ei päässyt (taaskaan) mukaan" ja sä sanot näin hevosesta millä on kyseisestä gaalasta jo neljä voittoakin? Oikeasti?

  Re: Ravikeskustelu 452

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   13.3.17 17:38:13

siinau: onnistuu vallan! :)

  Re: Ravikeskustelu 452

LähettäjäHenni @puh 
Päivämäärä:   13.3.17 17:45:42

Jätetään se Halla-Herra keskustelu jo taakse. Marle sai perustelut sille ettei Halla-Herra ole mukana ja kuten Marle jo sanoi niin ei kaipaa enää selityksiä asialle enempää. Tuskin myöskään anonyymien ikävähköjä kommentteja asiasta. Minusta ravipiireissä on aina ollu hienoa se ettei anonyyminä huudella toisille vaan kaikki keskustelee asioista omilla kasvoillaan ja nimellään. Fiksusti, rakentavasti ja aikuismaisesti. Pidetäänkö tämä keskustelu yhä sellaisena? :)

  Re: Ravikeskustelu 452

LähettäjäEssi 
Päivämäärä:   13.3.17 17:53:56

Oonkohan mä jotenkin suomenhevoskasvattajana kieroutunut kun mä en tunne mitään suurta surua siitä ettei varmaan yksikään mun hevonen ole koskaan voittanut ravigaalassa mitään. :D Hah. Mä en rehellisesti sanoen ole ihan varma onko mun hevosia (tai kasvatteja) ollut ikinä edes ehdolla.

Mutta joo, Ikikorpi nukkuu edelleen jonkinlaista talvi(ja syys- ja kevät-)unta jonka lopusta ei ole tietoa. Mä oon ajatellut tekeväni ainakin hevosmäärän rajua vähennystä jättäen itselleni ehkä yksi tai kaksi eläintä. Muut menkööt kuoppaan tai uusille omistajille.

Myynnissä nyt siis alkuun ainakin seuraavat:
http://mutkaton.net/ikikorpi/benjamin.htm
http://mutkaton.net/ikikorpi/sakke.htm
http://mutkaton.net/ikikorpi/tintti.htm
http://mutkaton.net/ikikorpi/alma.htm

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   13.3.17 18:19:06

Essi,
Lähtiskö Tinttaralla mulle Burnoutiin?

  Re: Ravikeskustelu 452

LähettäjäEssi 
Päivämäärä:   13.3.17 18:22:56

eatnama, vie mukanas vaan. :) Jos tarvetta on niin nuo sivuilla olevat kuvat voi ottaa mukaa, kuvaajaksi vaikka vaan mutkaton.net.

  Re: Ravikeskustelu 452

LähettäjäEssi 
Päivämäärä:   13.3.17 18:24:16

Ja mainittakoon vielä että sille ainakin meidän omista raveista (<http://ikikorven.blogspot.fi/2016/05/ikaluokkaravit-x-4.html) löytyi muutama startti, mitä tietenkään laiskana en oo jaksanut sivuille laittaa. :D

  Re: Ravikeskustelu 452

LähettäjäEllu 
Päivämäärä:   13.3.17 18:59:46

Marle: Lähtisikö O.R. Wihutar Saltaan?

Essi: Lähtisikö Ikikorven Taskunauris Saltaan?

  Re: Ravikeskustelu 452

LähettäjäEssi 
Päivämäärä:   13.3.17 19:07:23

Ellu, lähteepä hyvinkin. :) Sillekin voit halutessasi ottaa niin kuvat kuin luonteenpätkänkin mukaan. Kuvien ottajaksi voi merkitä Mutkaton.net.

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   13.3.17 20:10:38

eatnamalle lähti sähköpostia ! :)

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   13.3.17 20:29:29

Essi,
hyvähyvä, laittelen sulle mailia kun saan sivut kasaan.

Ja siinaulle vastailin :)

  Re: Ravikeskustelu 452

LähettäjäHenni @puh 
Päivämäärä:   13.3.17 21:42:26

Essi, lähtiskö tuo Alma mulle Repolaan?

  Re: Ravikeskustelu 452

LähettäjäEssi 
Päivämäärä:   13.3.17 22:03:14

Henni, toki lähtee. :) sillekkin voi halutessaan ottaa kaiken sivuilta löytyvän mukaan!

  Re: Ravikeskustelu 452

LähettäjäMarle 
Päivämäärä:   13.3.17 23:04:30

No näillehän löytyi oikein suurkysyntää, hienoa! Kiitos tarjouksistanne :)

O.R. Piruetti siinaulle, laitan kisoja myöhemmin sähköpostitse.
O.R. Hallatar miserylle, sen kilpailut on kuulemma kaikki sivuilla.
O.R. Vokkeriakki Shavolle, sen kaikki kisat löytyy nyt sivuilta.
O.R. Magnus ja OR'Evil Heroine reibilille, Heroinen kisat löytyy sen sivuilta.
O.R. Varjoruhtinas ja OR'Blended Grace Miljalle, kaikki kisat löytyy sivuilta.
O.R. Wihutar Ellulle, kaikki kisat löytyy sivuilta.

Kaikille kuvat sivuilta mukaan copyilla c) kasvattaja, paitsi ei Hallattarelle jonka kuvasta olen jo maksun saanut. Laittakaa sivuja sähköpostiin kun saatte tehtyä niin kaupat ovat sillä selvät. Minulta menisi kuitenkin ikuisuus vastata onko sivut ok -kyselyihin :D
Muistatte vaan laittaa kasvattajaksi http://orilammentalli.altervista.org/ tuon vanhan webs osoitteen sijaan.
Onnea ja menestystä kasvattiemme kanssa ja Hallattarelle suloisia varsoja <3

Disalle laitoin postia :)

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   14.3.17 10:29:00

NARRILAIVAN MAALISKUUN RAVIT

Osallistumisaikaa 25.3. asti :)

10.3. + 15.3. + 20.3. + 25.3., eli 4 x villien ravien massakutsu :)

30.3. - montéravit isommilla palkinnoilla, + nuorille hevosille sarjat.

KAIKISSA RAVEISSA LÄHTÖ MYÖS PEITSAREILLE! :)

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   15.3.17 17:12:05

Peitsari-ihmiset sitten valmistautuu! Breeders' Crown on ihan kulman takana, päivitän viimeistään viikonloppuna kalenteriin. Ne myös juostaan aika tiukalla aikataululla (25.3., 1.4. ja 8.4.), joten olkaa hököllä varsinkin kakkoskarsinnan suhteen. Ja ne tosiaan juostaan nyt poikkeuksellisesti meillä (kuten myös Junior Breeders' Crown ja Keryston Pace) :)

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   15.3.17 17:36:04

täytynee vissiin ite aktivoitua noiden peitsareiden kanssa... sivut ollu päivittämättä ties kui pitkään :3 taidanpa ruveta tänään hommiin ! :)

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   15.3.17 20:29:14

köh köh.. tulokset about kuukauden myöhässä ja nyt ku numerot vilisee päässä, heikottaa ja pelkkä ajatus vielä parin kutsun tuloksien tekemisestä oksettaa, niin tässä on 18.02 olleiden ravien tulokset.. TADAAAAAAAA http://reibilin.weebly.com/vrer26.html

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   15.3.17 23:11:55

on kyllä tosi harmillista että se arvontakone ei toimi :(

ei tässä tee kyllä mieli raveja järjestää, tai ainakaan rajattomia tms kun se aikojen antaminen on kyllä vähän ikävää.. :3 mullakin vielä toisista raveista suokkien startit arpomatta...jos tässä lähipäivinä...

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   15.3.17 23:43:05

Siinau, eikö niissä ollut tulokset jo (jos noita 7.3. tarkotit)? Ainakin siellä oli sijoitusnumerot, mutta ei boldauksia ja aikoja :P

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   16.3.17 02:28:17

aksu, no kappas niinpäs onkin ! :D taidankin painua samantien ne ajat sinne rustailemaan niin onpahan nekin sitten hoidettu alta pois :)

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   16.3.17 02:54:47

Nyt on sitten ajat suokeille annettu meidän raveista ! :)

aksu, nyt kun muistan niin näistä siun raveista puuttuu kans nuo boldaukset muuten :3
http://jattitassu.net/ravitalli/ravit78.htm

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   16.3.17 09:34:43

rajattomathan on ihan hirveen kivoja ilman arvontakonetta, maailman paras juttu! eiku..
Toivon että tuo arvontakone heräis henkiin tässä ennenku alan väsätä noita loppuja, mutta taitaa olla turha toivo. :D
jos tässä välissä väsäis vähä lisää kutsuja ja toivois.. ja sit kuolis kun se ei toimikaan..

pitäs kyl tyrkkää leivinuuniinki tulet ja pilkkoo miljoona kiloo broiskua salaattiin.. emmää jaksais..

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjä: misery. 
Päivämäärä:   16.3.17 09:44:36

http://vrkk.boards.net/thread/294/ravit-kv-2

Vielä saa osallistua kun lähdöt on niin vajaita.

reibili, arvo ees noi MMM tulokset, ei malta odottaa. :'''D

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   16.3.17 09:50:59

misery, no ne mä varmaan teenki tässä ekana, ettei ne jää roikkumaan ainakaan. :D muut joutaa vielä vähän odottamaan..

Mutmut, ne menee kyllä iltapäivälle/iltaan, kun ainakin noi broiskut ois vähän niinku pakko saada tehtyä tässä, kunhan herään eka kunnolla. Terveisin, kolmas kuppi kahvia ja vieläki kooma.. puuuuuh..

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   16.3.17 16:45:09

siinau, joo, niin puuttuu, ajattelin että ehkä ravi-ihmiset muistaa miten sijotukset menee. Kai ne pitää lisätä :D (Mun rajattomissa ei ny ole myöskään laukkailtu tai mennyt hylkyyn ainakaan toistaiseksi ketään. Sry :D)

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   16.3.17 17:11:30

aksu, aa okei ! :) joo no ite kyl hyvin muistissa kun noita omia raveja arponut :D hoksasin iteki et meidän raveissa ei ketään hylätty eikä kukaa oo muuten laukannutkaan.. :D

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   16.3.17 18:38:02

MMM-finalistit on selvillä, enää tarttis sellasen arpojan finaalille, jolla ei oo omia mukana kun omista peräti yks sinne selvis..

Meilläkään ei oo nyt tässä ketään hylätty saati annettu laukkamerkintöjä ku arvontakone on pois pelistä. :D

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjä: misery. 
Päivämäärä:   16.3.17 18:38:33

Arg meillä ei ikinä käy tuuri suurkisoissa. :D Ehkä mä puksuttelen vaan iltaraveja suosista.

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   16.3.17 18:52:12

Ihme on tapahtunut, meiltä jopa kaksi finaaliin ! :o
No mutta se on sitte finaalissa varmaa kumpakin tamma täys floppi ! :D

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   16.3.17 19:07:16

Mää omista ootin Illarionia sinne mut eeeeei tietenkään mene minnekkään ne jolta eniten toivoo :D

Joku jolla on intoa (misery?) niin saa ilmottautua arpojaks, jos saisin nuo lopulliset tulokset jo tänään tunne sit laitettua..

  Re: Ravikeskustelu 452

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   16.3.17 20:02:02

Oi joi, onnittelut siinaulle Fuchsian voitosta! Onhan tuo yks oma hevonen (Vagabond Snilli) finaalissa parempi kuin ei mitään, varsinkin kun ori ei oikein ole menestynyt vähään aikaan :)

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   16.3.17 20:18:21

Katohan, meiltäkin pääsi kaksi finaaliin :) Ja noi on vielä mun lippulaivatammat :D (Tosin nyt kun sanon niin me pidetään sit perää :D)
Fireflystä en edes odottanut mitään ja se pisti 3v:nä alle 14 (mullei oo koskaan ollut niin nopeaa nuorta) ja sen statistiikkakin on parempi kuin ainakin 95% mun lämpösistä :D

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjä: siinau 
Päivämäärä:   16.3.17 21:30:54

MeeriN, kiitos paljon ! Toivotaan että finaalissa kulkee myös ! :)

  Re: Ravikeskustelu 452

LähettäjäHenni 
Päivämäärä:   16.3.17 22:36:50

No katohan vanha konkari Deadshot Ach ei päässy finaaliin, mutta nuoremmat pojat tyrskytti ittensä jatkoon ja Ames Désordre vieläpä karsintavoittajaksi. Mahtavata! Olisin kyllä odottanu Deadshotilta vähän enempi. Nyt peukut pystyyn että pärjätään. Laitoin muuten puhelimella nuo osallistumiset, niin tuo Désordren heittomerkki ekasta e-kirjaimesta on poissa. Ei toki haittaa minua :)

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjä: siinau (puh) 
Päivämäärä:   16.3.17 23:55:31

MeeriN: miä muuten laittelin sulle sähköpostia eilen ! :)

  Re: Ravikeskustelu 452

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   17.3.17 00:02:05

siinau, huomasin ja koitan vastailla huomen tai lauantaina

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjä: Ripa 
Päivämäärä:   17.3.17 08:07:11

No voi pöhkön möhkö viime vuonna oli täpärällä päästä MMM finaaliin ja tänä vuonna finaali paikka ei ollut edes lähellä.
No ehkä kolmas kerta toden sanoo ja ensivuonna voitetaan karsinta ja finaali. :D

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjä: misery. 
Päivämäärä:   17.3.17 09:34:17

reibili, en tiedä saitko vielä tuloksia mut arvoin ja laitoin sulle s-postiin.

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   17.3.17 09:36:37

misery, en saanut vielä, just aloin pohdiskelemaan ketä pommitan tällä hommalla. :D Suurkiitos sulle!

  Re: Ravikeskustelu 452

LähettäjäViiru 
Päivämäärä:   17.3.17 09:49:42

Nuorten hevosten vrkk ravit (kv lv) takapajulan raviradalla! VIP huomenna klo 16:00

Kisapäivät
18.3. + 22.3. + 26.3. + 30.3.

http://ravit.boards.net/thread/4/vrkk-nuorten-pikaravit-kv-lv

  Re: Ravikeskustelu 452

Lähettäjä: misery. 
Päivämäärä:   17.3.17 10:38:29

http://tinyurl.com/l6pzozv

YLA:ssa tarkennuksia mitä valmennukset tarkoittavat ravureilla. Nyt siis kaikki ravurit mukaan, kun ei enää vaadita "ratsuvalmennuksia". :)

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.