Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Virtuaalitallit

Lähettäjä: vihkotalli 
Päivämäärä:   12.2.17 02:37:15

Virtuaalitalleja näköjään vielä harrastetaan aika aktiivisesti?

Minua kiinnostaisi perustaa sellainen, joten muutamia kysymyksiä.

Mitä virtuaalitallin aloittaminen vaatii? Tai onko sen aloittaminen nykypäivänä enää "kannattavaa"
Millainen on hyvä virtuaalitalli? Ja millainen on hyvä nimi tallille?

Kertokaa myös jotain nippelitietoa tallin pitämisestä, hevosista ja ennen kaikkea siitä mihin sivustolle kannattaa talli perustaa.

Kiitos!

  Re: Virtuaalitallit

Lähettäjä: vihkotalli 
Päivämäärä:   12.2.17 02:37:39

Ja ainiin! Linkatkaa omia tallejanne tähän myös, niin käyn kurkkaamassa (:

  Re: Virtuaalitallit

Lähettäjä: Kemiina 
Päivämäärä:   12.2.17 07:50:29

Botit

  Re: Virtuaalitallit

Lähettäjä: Kemiina 
Päivämäärä:   12.2.17 07:52:21

Suosittelen heti ensimmäiseksi rekisteröitymään tälle foorumille, jossa nykyään valtaosa harrastajista on. :o)

Uudet harrastajat ovat aina tervetulleita! Minulle voi myös laittaa sähköpostia (kuuramaan@gmail.com) jos tarvitset lähemmin apua. Tähän hätään en enempää pysty näpyttämään, kun tuo selkä on niin tavattoman kipeä ja istuminen on melko vaivalloista.

  Re: Virtuaalitallit

Lähettäjä: Kemiina 
Päivämäärä:   12.2.17 07:53:08

Toimiva linkki!

  Re: Virtuaalitallit

LähettäjäJannica 
Päivämäärä:   26.2.17 12:46:22

Virtuaalitalleilu on tosiaan yhtä suosittua kuin joskus 2000 luvun alussakin, lisää tietoa saat tuolta Kemiinan laittaman linkin takaa, josta voit myös kysellä mieltä askarruttavia kysymyksiä, siellä on avoin ja mukava porukka ja tunnelma niin ei tarvitse jännittää avunpyytöä. Myös minulle voi laittaa viestiä, jos jotakin kysyttävää tulee. Itsellä on websissä talli, mutta monta muutakin ilmaista paikkaa nykyisin löytyy, joissa pääsee helposti alkuun. Hyvä nimi tallille on sellainen, joka jää mieleen ja jota ei vielä ole käytössä (kannattaa käyttää googlea sekä VRL hakupalvelua selvittääkseen onko tallin nimi olemassa jo).

Tallinpitäminen nyt ei ihmeitä vaadi, vähän riippuu siitä mitä haluat tehdä. Haluatko ratsastuskoulun, kilpatallin, siittolan vai ravipaikan? Tallinpidon arki on pitkää puurtamista jos paikka on iso, hevosten sivuja päivitetään, jälkeläisiä suunnitellaan ja kisatuloksia lisäillään. Kannattaa aloittaa pienestä määrästä hevosia (5-10) joiden kanssa lähdet tutustumaan virtuaalimaailmaan. Netti on täynnä hyviä kuvapaikkoja, joista saat kuvia virtuaalihevosille, heppojen tiedot voit tehdä itse tai ostaa "valmiina" hevosen sukutauluineen. Tallinpito on juuri sellaista mitä itse haluat, voi olla rentoa meininkiä tai aktiivisempaa kisaamista ja tallinpitoa. Tuossa vielä tuo mun talli :)
http://adinanponitila.webs.com

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.