Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ravikeskustelu 448

LähettäjäHessi VR 
Päivämäärä:   1.12.16 09:26:54

Ravikeskustelu 447

VRER - Kilpailukalenteri
VRKK
VPY
RaPu
Ravifoorumi
Ravi-info
Ravitalleja

Ravikeskustelun aloitusviestin pohja.

--

VRER:n Ravigaalaan saa ehdottaa mukaan ehdokkaita! Lue ohjeet ja tarjoa ehdokkaita mukaan. Aikaa ilmoittaa ehdokkaita mukaan on 10.01.2017 asti. (reippaasti aikaa, jotta ehtii joululoman jälkeenkin katsella, jos ei ennen joulua ehdi)

--

Muistakaa meidän villit ravit!

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   1.12.16 09:42:31

Viimeinen kuulutus meidän eilisiin raveihin!
http://www.jattitassu.net/ravitalli/ravit74.htm
Kaikkiin lähtöihin mahtuu vielä mukaan! (Myös päälähtöihin mahtuu, lähtöön 10 on ilmoitettu 6+3, lähtöön 11 6+3, lähtöön 12 7+6, eli nyt jos haluaa vähän isompaa rahaa ja nimikkolähtöosallistumista niin..)

  Re: Ravikeskustelu 448

LähettäjäHenni 
Päivämäärä:   2.12.16 11:27:00

Montémestaruus 2016 -tulokset on nyt julkaistu!
Paljon onnea voittajahevosten omistajan; aksu ja Marle, sekä muut sijoittuneet! :)

Arvoin nyt tällä kertaa tulokset ite. Mulla on edelleen hiukan kiireinen tahti elämässä, joten en millään jaksanu ettiä arpojaa. Sain sopivasti aamulla naputettua nuo tulokset niin ovat ainaki suht ajallaan. Mutta tämä nyt tuskin ketään haittanee. Oma periaate vain on ollu että karsinnat arvon ite ja päälähtöihin etin jonkun toisen arpomaan, jos olen ite päässy jatkoon. :)

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   2.12.16 11:41:05

Oho hups, meni ne montémestaruudet sittenki ohi suun.. :D Tosin eipä miulla ois ollukaan ku lämpösiin ehkä yks heittää, mut menin sitten senkin unohtamaan..
Onnea voittajille!

Koko eilisen illan pähkäilin ravigaalaehdokkaita, vaikka oonkin parin kk aikana jo vähän listaa ehtiny tässä tekemään potentiaalisista ehdokkaista.. Nyt kohta voisin arpoo nuo ravien tulokset uudestaan ku tulikin yllättäen (jee) vapaapäivä..

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   2.12.16 15:54:53

Katos pirua, Enchantress se jaksaa vaan töpötellä :D Ainakin montessa :D
Onnea Marlelle ja muillekin sijoittuneille.

  Re: Ravikeskustelu 448

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   3.12.16 12:08:28

Oivoi... En taida kyllä vielä osaa tuohon ravigaalaan sanoa juuta enkä jaata, sen verran vähän aikaa ollut ravikuviossa mukana... Jos ensi vuonna sitten :D

  Re: Ravikeskustelu 448

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   3.12.16 13:06:30

Tervetuloa ravaamaan Unia Trottersiin ensi lauantaina 10.12, kilpailut ovat avoinna lv ja kv :)

http://www.huvituksen.net/unia/k/ravi01.php

Huomauttakaa jos löydätte kutsusta puutteita tms :)

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   4.12.16 00:44:46

Mielenkiinnolla odotan taas Ravigaalan jalostuspuolen ehdokkaita, sillä (ainakin omalla kohdalla) hevosten jälkeläismäärät on niin pienet, että se tekee ilmoittamisesta ja äänestämisestä himpun vaikeaa. Tietysti voi olla poikkeuksiakin, jonkun hevosen kaikki jälkeläiset ovat tehneet erittäin hyvää jälkeä, mut sitä toivois että jälkeläisiä ois enemmän kuin 3-4 kappaletta... Tai sitten oon liian tarkka tässä?
Niin että hienoa, että hevosten sukutauluissa on enemmän kirjoa, mutta sitten taas... jos tässä on päätä tai häntää?

Loput derbykarkeloiden tulokset ovat myöhässä, tiedän ja pahoittelen. Oon eilen vaihtanut postinumeroaluetta ja kaikki on ihan hyrskyn myrskyn. Oon mobiilin varassa vielä päivän pari, ennen kuin uusi nettiyhteys aukeaa ja sittenkin on vielä nähtävänä, miten langaton toimii tässä huushollissa (ja onko mun ~7 vuotta vanha wifi-vastaanotin vielä toimiva ja yhteensopiva).

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   4.12.16 02:39:16

eatnama, noi jalostuskategoriat on kyllä monesti olleet vaikeita. Varsinkin kun hevosten sivut eivät välttämättä ole ajan tasalla ja jälkeläisiä ei välttämättä ole listattuna yhtään vaikka olisi pari-kolmekin hyvin menestynyttä.

Omissa on tänä vuonna kyllä pari sellaista joista ihmettelen jos eivät pääse ehdolle. Toisen jälkeläisissä on tän vuoden NDM 2. ja 3. (+ muutama muut suurkisasijoitus ja -voitto), toisella oli 3 jälkeläistä NDM-finaalissa.. :D Mutta eihän sitä koskaan tiiä :D

  Re: Ravikeskustelu 448

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   4.12.16 09:42:16

Yli 2500 kuvaa myytävänä. Paljon näyttely ja ravikuvia suokeista ja lämppäreistä. Palkkana käy vähän se ja tämä =D Ravikuvat lähtee melko helposti ja huonommat rakennekuvatkin. En muista seurata tästä, joten pistäkää viestiä tuota kautta tai sähköpostiin.

Ravikuvat vielä latautuu kun ne oli yön aikana kadonneet tuolta =P

Tulkaa tekin keskustaan, en mää muista ikinä tulla tänne höpiseen! =D

  Re: Ravikeskustelu 448

LähettäjäHessi VR 
Päivämäärä:   4.12.16 18:41:16

Nyt on pakko sanoa, että omg, Noblesse Oblige oli kolmas Montémestaruudessa. Mitä sille on syötetty. :D

Minä en ole vielä yhtään miettinyt Ravigaalaa, joten se menee varmaan loppukuulle. Yritän nyt saada loput ravikutsut tälle kuulle valmiiksi, jos ehdin tehdä, kun olisi peli-ilta tiedossa. Saisi edes tuon VRER-kutsun valmiiksi. Miksi lähtömääritysten miettiminen on näin vaikeaa?

Kuinka moni on järkkäämässä VRER-raveja joulukuussa, nostaa käden ylös! *nostaa käden ylös*

  Re: Ravikeskustelu 448

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   4.12.16 20:01:49

Mie mietin ravigaalaa taas varmaan perinteikkäästi joululomilla, samalla kun mussuttelen herkkuja :D

Mut HEIHEIHEIHOIHOIHOIHUOMHUOMHUOMHOXHOXHOX!

http://radicalrc.weebly.com/myytavat.html
Last chance kaverit! Nää jää kohta kotiin juoksemaan tallin täyteen rahaa, jos ei muille (tulevat)menestyksekkäät varsat kelpaa!
Sinne on lisätty myös varsa nro. 10!

  Re: Ravikeskustelu 448

LähettäjäHenni @puh 
Päivämäärä:   5.12.16 12:38:13

Oi vitsi tuo 10. Varsa olis kiva :). Mie voisin tahtoa sen!!

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   5.12.16 19:12:37

Löytyisköhän keltään jotain vanhempia/hylättyjä kasvatteja/tms, joita voisivat myydä vähän realistisempaan tmsp sivu-ravitalli-projektiin? :D En oikein vielä tiedä mitä tästä tulee, mutta idea muhii päässä :D
Oreja sinne ei tule kuin yksi tai kaksi, joten jos ruunaus on nounou, niin ei kannata edes miettiä.

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   5.12.16 19:14:02

Ja nyt siis puhutaan suokeista ja lämpöisistä. Mahdollisesti poni tai pari, mutta en tiä vielä niistä.

  Re: Ravikeskustelu 448

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   6.12.16 08:48:56

Henni: teille siis se! :)

  Re: Ravikeskustelu 448

LähettäjäMarle 
Päivämäärä:   6.12.16 18:03:45

Itsenäisyyspäivän kunniaksi Ravirata Bulevardissa juostaan tänään teeman mukaiset Ysiysi-ravit itseoikeutetusti suomenhevosille. Lumisista maisemista huolimatta samalla juostaan myös perinteinen Syksyn Sankari -kilpailu joka on kiireiden vuoksi jäänyt ajamatta aiemmin syksyllä. Tervetuloa!

Minun v-heppailu on ollut jo pidemmän aikaa jäissä. Hevosia olen sentään jonkun verran saanut ilmoitettua raveihin, mutta muuten on kaikki hommat rästissä :( Anteeksipyyntöni kaikille joiden postit odottavat avaamattomina sähköpostissa, pyrin korjaamaan asian mahdollisimman pian :)

Mutta olipa mieluinen yllätys vilkaista pitkästä aikaa suurkilpailutuloksia ja huomata, että hevoset ovat tehneet ihmeitä radoilla vaikka valmennus on ihan retuperällä. Varjodonnan menestys tuli kyllä ihan puskista ja lämmittää mieltä suuresti, ihmetamma <3 Kiitos kaikille onnitteluista ja oikein paljon onnea muillekin suurkilpailuissa menestyneille :) Tänä vuonna onkin paljon hajontaa suurkilpailuissa menestyneissä nimissä. Tulee paljon varteenotettavia ehdokkaita Ravigaalaan. Täytyykin alkaa katselemaan jos omista kopukoista löytyisi joitain joita kehtaisi gaalaan ehdottaa :P

  Re: Ravikeskustelu 448

LähettäjäHessi VR 
Päivämäärä:   7.12.16 17:02:15

Meidän tämän päivän villeissä raveissa on huonosti poniosallistujia, etenkin B-ponilähdön ryhmien jakaminen on ongelmallista, kun ei noita hitaampia poneja ole montaa. Kaikkiin lähtöihin saa vielä osallistua siihen saakka kunnes tulokset tulevat, joskin koelähdöistä ja montépäälähdöistä tulee tod.näk. tulokset ennen kahdeksaa!
http://hessilainen.net/ravirata_keryston/ravit170.html

Ei näköjään moni ole järkkäämässä VRER-raveja tässä kuussa. :( Kalenterissakin on kutsuja vähäisesti. Ilmeisesti joulukiireitä?

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   7.12.16 18:09:09

Meikäläistä vaivaa vaan niin täydellinen motivaation puute, että oon tässä parin viimeviikon aikana saanu ehkä neljän ponin kisakalenterin ajantasalle.. Tulokset noista yksistä raveista on edelleen tekemättä vaikkei sekään niin hirveesti vaatisi, mutta ei vain jaksa/huvita.. Tosin tämä ei jaksaeihuvita pätee tällä hetkellä muutenkin elämässä, ei pelkästään virtuaalihevosissa..

Tarkotus olis pitää VRER raveja tässä kuussa mutta saas nähdä..

  Re: Ravikeskustelu 448

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   7.12.16 18:39:12

Osallistukaas :)

http://www.huvituksen.net/unia/k/ravi01.php

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjä: Hilmir 
Päivämäärä:   8.12.16 12:41:00

Mulla on töissä ja vapaa-ajalla niin jäätävä kiire (tai sit se vapaa-aika, mikä sattuu jäämään, oon niin väsynyt ja koomaan vaan sohvalla netflixiä katellen), että ei vaan kerkee tehdä mitään ja päivittää. Onneks kohta lähtee helpottamaan töissä etenkin, niin ei tee joka työpäivän jälkeen vaan kuolemaa kotona :D
Sit kyllä pitää päivittää ennätysajassa kalenterit, tosin voi olla, ettei mun hevoset tässä kuussa sitten juuri ikäännykkään, kun en oo kerenny ilmota niitä startteihin.

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjä: Sabina 
Päivämäärä:   8.12.16 13:01:59

Haluaaks joku ostaa tai liisata hevosia? :)

Pinkillä listatut ovat ensisijaisesti myynnissä, muita olen säästellyt kun palailen.
http://www.virtuaaliravurit.net/iceracing/hevoset/

Pääasiassa kaikkia (valkoisella pohjalla) voi sitten liisata/lainailla/vuokrata. Niitä voi käyttää jalostukseen, kilpailuttaa yms. sopimusten mukaan.

Sovitaan täällä tai mailissa agrstables@hotmail.com

  Re: Ravikeskustelu 448

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   8.12.16 20:50:28

Löytyisikö joltain shettis oreja suvultaan evm-2 polvea Unian tammoille vierailulle...? :)

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   8.12.16 21:56:32

Tervetuloa meidän tämä kuun ja tämän vuoden viimeisiin raveihin. Kuudetta kertaa juostaan tallin synttärilähtöjä (tänä vuonna 8v!) ja korottelin hieman voittorahojakin.
http://jattitassu.net/ravitalli/ravit75.htm

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjä: Sabina 
Päivämäärä:   8.12.16 23:17:14

++ Lisäsin myyntiin tulevia. Siirto tulee olemaan aika hankala prosessi.

Pohdin myös mitä teen sukutiedoille (http://virtuaaliravurit.net/sukutiedot/) koska on aika epäselkeäkin tällä hetkellä ja prosessointi veisi ehkä liikaa aikaa ja voimavaroja. Kannattaa varoiksi haalia tietoja talteen, aloittanen talliin jäävien kanssa lähes puhtaalta pöydältä. Suokit ajattelin pitää kaikki (http://virtuaaliravurit.net/ikiravurit/) kisakunnossa ja tallissa, mutta yhdistänen lämpöset samaan huussiin. :D

Joku uusi mehevä tallinnimi kehitteillä ja sitä rataa. Mutta katsotaan, miten noiden sukutietojen yms käy. Ehkä kavennan niitä ihan minimiin, koska ei oo kellään kivaa jos omien heppojen suvuista katoaa sisältöä. Let's see, shall we. ^^

Ja olkaa aivan ihania, ostakaa nuo aarteet pois jotka myynnissä! <3
Niitä on hirmuisesti, esim. Savlanut Gone, Right Time Speed, Where About Gone - hienoja kilpailleita oreja vaikka jalostukseen! :)

  Re: Ravikeskustelu 448

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   8.12.16 23:45:10

Sorel, meidän kaikki ponit on käytettävissä :)

Sabinan myytävät pitääkin kattoo ihan ajatuksen kanssa

  Re: Ravikeskustelu 448

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   9.12.16 14:56:06

Meeri: Laitoin @ :)

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjä: Sabina 
Päivämäärä:   9.12.16 18:01:18

<3

Päiv. päätin pitää sukuarkistosta (http://www.virtuaaliravurit.net/sukutiedot/) kiinni ja aloitin korjaushommat. Vielä on 36 sivua lähes kokonansa siellä rikki, mutta pikkuhiljaa päivittelen ja katson, että kaikki oikein.

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   11.12.16 13:13:38

Oiskohan ponimontéen tulijoita, jos laittais lähdöt loppukuun raveihin?
Yhdet montet lämpösille ja kylmäverisille ainakin on tulossa..

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   11.12.16 19:40:07

reibili, meiltä varmaankin olisi tulossa. Oletin jonkinlaista ryntäystä joulukuulle raveihin mutta järjestäjät on kateissa, samoin kuin osallistujat.

Kamoon hei ihmiset, yhtään osallistumista meidän pippaloihin ei ole tullut, where are you guys?

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjä: eatnama 
Päivämäärä:   11.12.16 20:42:30

Mä olen vielä hengissä o/ Maanantain-tiistain aikana lykkään loput derbyt ulos. Sitten alkaakin sivujen päivitysurakka, pitäisi lisätä tuloksia yli kuukauden ajalta. Sabinalta nappasin pari juoksijaa ja niillekin pitäis tehdä sivut... :D

Aksulle lähtee mailia tänään/huomenna, jos vaan vielä ehtii.

Ja haalin itelleni paineita suunnittelemalla uutta matkaa Brittein saarille ihan uusille kulmille. Omin nokkineni. Onneksi siihen olisi vielä reippaasti aikaa, mut varauksia pitäis varmaan tehdä hyvissä ajoin.

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   11.12.16 20:52:40

eatnama, mihkä oot suuntaamassa seuraavaksi? :D

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   11.12.16 21:08:13

aksu,
koska Lontoo on jo niin passé, ajattelin suuntia Liverpooliin. Ehkä. Tai sitten jäisin Manchesteriin, kun sen kautta pitäis kuitenkin lentää.

Tämä on vielä vähän semmoinen hullu suunnitelma. Oon tullut siihen tulokseen, että tarvin elämääni vähän enemmän sisältöä ja siksi aion ensi vuodelle keksiä jokaiselle kuukaudelle jotain. Käyn enemmän ulkona ja keikoilla, ehkä sosiaalistuisin harrastusten kautta, matkailisin. Ja uuden kämpän remppaakin pitäis vähän suunnitella.
Rahaahan se kaikki kysyy, muttamutta, ehkä mä pärjään. Tämä vuosi on ollut aika tapahtumarikas (vesivahinko ja remppaevakko, ulkomaanmatkat, kämpän osto, muutto), enkä mä halua enää palata siihen harmaaseen mitäänsanomattomuuteen.

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   11.12.16 23:17:12

aksu, heittelen sulle huomenna osallistumista, oon koettanu selvittää tässä noiden elukoiden uusia ennätyksiä ja sitä onko niitä jo pitäny ikäännyttää, ei vaan oikeen etene. :D
Samoten heitän kolmet kutsut kalenteriin hyväksyttäväksi huomenna, mietin vielä loppuun nuo kolmansien ravien sarjamääritykset.. koska tahtoo vaihtelua..

Mulla tulikin tässä nyt yllättäen tammikuun alkuun asti vapaata, koska opettaja ei osannu tehä töitänsä ja hommata mulle arvioijia ajoissa, nii nyt mun näytöt siirty tammikuulle.. Vaikka oltiin sovittu jo, että teen sillon vaan kaupan harjottelun ja sen näytön enää, että voin keskittyä siihen täysiä.. Kusi aika lahjakkaasti ja oon nyt niin vihanen, että meinaan lopettaa koko paskan kesken, kun tämä ei oo ees eka kerta tätä laatua, että opettajan toimesta ehotetut ja jo sovitut asiat kusee.. -.- Muutenkin oon niin uupunu nyt, että ei enää tarvita kovin paljon ku kamelin selkä katkee..

  Re: Ravikeskustelu 448

LähettäjäHenni 
Päivämäärä:   12.12.16 12:55:01

Mulla laahaa tämä harrastus pahasti jäljessä. Ensi viikolla alkaa kuukauden joululoma, niin jospa sitä sais edes sivut päivitettyä. Pari kopukkaaki olen ostellu, jos sais uutta virtaa hommaan. Tai kai sitä virtaa olis mutta ei aikaa :D Uutuuksille pitäis saada sivut kasattua ja pari vanhusta haudata pois.

Että elossa ollaan tääläkin ;)

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   12.12.16 19:01:10

reibili,
ohhoh :o Ja opettaja ei saa tuollaisesta mitään satikutia?

Henni,
mullekin kelpais kuukauden joululoma :x Mutta on vaan pahasesti pari päivää, että ehtii just käydä perhettä moikkaamassa.

Ja sitten ihmiset, eikö teidän hevoset ole ikääntyneet joulukuun alussa vai olenko mä niin pahasti tyrinyt? Derbyn Viisivuotisrevanssiin on nimittäin tarjolla tasan neljä hevosta; mun ja aksun + meidän varahevoset.
Revanssiin voivat osallistua Derby-finalistit sekä Tammaderbyyn osallistuneet 5-vuotiaat lämminveriset. Eli jos nämä ao. hevoset ovat ikääntyneet, mars ilmoittamaan ne mukaan!

4v o Vagabondo Snilli / meeri (SnRa) 14,5
4v t Radical Perfection / Veera (RDT) 16,0akp
4v o Undecided Duán / Hevi (DS) 19,4a
4v t Bianca Duán / Aaro (DS) 18,4a
4v o Satané Placide / Susan (RRT) 19,3a
4v o Jungle Rumble / Henri YK (KeKa) 15,1aly
4v t Radical Momentum / Heini (DS) 16,3a
4v o Big Game Foxy / (PoRa) 16,1aly
4v t Amelie De Valerie / Yrjö K (KeKa) 14,5ke
4v t Bianca Duán / Aaro (DS) 16,5a
4v t Monique Smoke / Petra (Unia) 17,2aly
4v t OR'Wizard Hill / (Blvd) 14,5aly
4v t Greninja Snilli / (SnRa) 15,2a
4v t Ames Chérubin / Magnus (DS) 18,1a
4v t Lueur du Tonnerre / (Blvd) 16,1aly
4v t Mademoiselle Snilli / (SnRa) 15,4a

Muiden lähtöjen tulokset arvon nyt, mutta Revanssia venytän sen aikaa, että tulisi edes kaksi hevosta lisää.

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   12.12.16 21:02:34

eatnama, no tässä yhteen väliin oli kyllä lähellä, että se olis lopettanu hommat, syyks meille sanottiin että ei oltu työsopimuksen ehdoista päästy sopuun, mutta nyt vähän epäilen sitä.. Sehän oli tässä välissä lomallakin, ilman että meille infottiin siitä mitään, saihan sitä turhaan perään kysellä onko niistä päivistä mitään tietoa, ja sitte ilmotetaan, että siirtyy tammikuulle.. -.-

Ilmotan ihan kohta nuo mun konit mukaan, olin aivan unohtanu tämänkin.. :D Pitää vaa ikäännyttää ne nyt ja kaivella uudet maholliset ennätykset..

  Re: Ravikeskustelu 448

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   12.12.16 21:48:06

eatnama, olisin voinut tuon Monique Smoken ikäännyttää, se on tapahtumassa muutenkin seuraavan päivityksen yhteydessä, mutta se on startannut ja tuloksetkin on siitä lähdöstä jo tullut :P

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   12.12.16 21:52:25

Mää heitin nyt omani, aksulle lähti kans osallistumista, mut en tiiä moneenko eri lähtöön samat hevoset on osallistumassa ku alko netti pätkiä taas ja väsyttää, hermo meni enkä muistanu ennen lähetystä tarkistaa :P

Huomiselle kyllä menee noiden kutsujen loppuun tekeminen, nyt ei jaksa ennää.

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   12.12.16 21:59:48

eatnama, mun tekis kyllä kans mieli tutkia muita kaupunkeja :D Irlanti houkuttelisi hirveästi (koska irkkuaksentti on seksikkäin ikinä, grrrrauuuu) :D

Kieltämättä tekis hyvää kehitellä jotain muutakin kuin töitä ja koneella istumista silloin tällöin. En vaan saa yleensä itsestäni irti, en yleensä tykkää käydä yksin missään ja sitten iskee ujous päälle.
Onneksi nyt oli tuo Grand Tour-kuvausreissu Hessin kanssa viime kuussa, se oli aika hyvä rikko normirutiineista :D

reibili, no huhhuh mikä opettaja (ja mitä toimintaa koulunkin puolelta jos tuollainen saa olla vielä toimessa) O_o Kyllähän tuommosesta pitäis jo jotain piiskaa saada ylemmältä taholta >:/

Ja kateus Hennin kuukauden joululomalle! Tosin pidin tuossa kesällä vissiin reilun kaks viikkoa ja olin aika lähellä mökkihöperyyttä. En tosin tiä miten mulla on tuossa joulun aikana töitä, muistelisin että oon käyttänyt vuosilomani aikalailla jo. Mutta eipä tuollaisessa verkkokaupassa ihan hirveästi joulun aikana ole töitä tehtäväksi.
Enkä kyllä edes tiä lähdenkö käymään kotona Kajaanissa.. Alustavan suunnitelman mukaan en, koska siskolla on puudelipennut joita vois käydä ehkä vähän kupsuttelemassa jossain välissä ^_^ Tää oiskin sitten vissiin kolmas joulu mitä en oo viettänyt kotona :P Ei kukaan haluais tulla mun luokse joulunviettoon? :D

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   12.12.16 22:31:12

Mä en kyllä tiedä onko tästä kukaan sanonu minnekään eteenpäin, me ollaan kyllä koko luokan kanssa urputettu sille välillä, tämäki oli vaan pisara meressä näissä, että mitkä hommat ei oo ihan menny aivan ku pitäis.. Esimerkiks tossa keväällähän yritin saada sitä yhen harjottelun aikaan kii, ku tuo selkä poksahti pahemman kerran, että mitä mää teen loppuharjottelun ku lääkärinmulkvistiki kieltäyty kirjottamasta enempää saikkua ku olevinaan olin työkuntonen.. Eipä vastannu koskaan niihin viesteihin mitään, vaikka useemman tekstarin ja sähköpostin laitoin, soittaakin yritin.. Olin sitte tekemättä mitään, omalla luvalla.. Oon monesti miettiny lopettamista ihan tosissaan, mut en kehtais nyt enää ainakaan näin lähellä loppua, mulla ei edelleenkään oo peruskoulun jälkeistä tutkintoa ni sit oisin taas tyhjän päällä..

Mä täällä jännään, ku kävin tässä yhen kasvattajan koiruuksiin tutustumassa, ni nyt siellä yks narttu vissiin tän yön aikaan poksahtaa. :)) Piti mennä sitä vahtimaan ku sillä oli LA vasta 15pv mut se aatteliki poksahtaa vähän tälleen etuajassa nii kasvattaja jäi ite kotia, meen sitte kattoo pikkumustia <3

Minäkään en vielä tiedä missä joulun oon, ku ei oikee oo rahaa ni ei tiiä pääseeko kotikotiin jouluks.. Toisaalta vois viettää sen nyt täällä miehen perheen kanssa, ku ollaan kaks joulua jo meillä oltu, muttaku tahon kotiin..

Ottakaa mut mukaan reissuun, Iso-Britannia, Irlanti, mikä vaan käy!!

  Re: Ravikeskustelu 448

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   12.12.16 23:09:02

Juur ilmotin meidän hevoset viel Revanssiin, aksun raveihin lähtee osallistumista varmaan huomenissa.

Tarkoitus olis itekin tehdä viel tän kuun divarikutsut, et saisi ainakin toisen lähdön ajettua ennen joulua. Onneks joululoma alkaa ylihuomenna, niin pääsee vähän vapaammin tekemään kaikkee muuta kuin koulujuttuja - kuten pelaamaan pokemonia :D Lauantain pääsee taas pitkästä aikaa raveihin kuvaan, saa nähdä osaako sitä enää ees kuvata kunnolla, ku viime kerrast on aikaa varmaan pari kuukautta.

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   13.12.16 13:43:49

aksu,
irkkuaksentti on...! Muhun iskee myös itä-Lontoon aksentti. Ihan kumpaa kuulee, kyllä pää kääntyy ja oisin valmis seuraamaan kotiin :D
Näinpä se on mullakin, ettei yksin tule tehtyä mitään tai lähdettyä mihinkään, mutta pakkohan siihen on joku muutos tulla. Esmes sosiaalinen elämä ei taida vilkastua, ellei tee jotain sen eteen että tutustuu uusiin ihmisiin...

reibili,
auttaisko puhua rehtorin kanssa? Opettajahan todnäk jatkaa samaa hommaa sitten seuraavien luokkien kanssa, jos tuollaiseen ei kukaan puutu :/

Ja Meerilläkin niin pitkä joululoma... pöh.

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   13.12.16 14:46:23

eatnama, nythän tässä on meidän lisäksi syksyllä alottanu toinen ryhmä. Rehtorille puhuminenhan nyt ei enää mun tilanteeseen auta mitään, mutta oon mä tässä kyllä miettiny, että otanko yhteyttä rehtoriin vai tuon opettajan lähimpään esimieheen..
On nyt vähän ärsyttävä tilanne, kun opettaja on kuitenkin ihan huippu tyyppi muuten, mut kun nämä hommat ei voi toimia näin.. :/

Heitin kalenteriin aamulla kolmet ravit hyväksyttäväksi, en kyllä tiedä saanko niitä ajallaan vietyä läpi mutta katsotaan..

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   13.12.16 16:07:53

No nyt on Revanssinkin tulokset esillä: http://burn.atspace.com/2016revanssi.html
Lähtö juostiin vajaana, mutta kiitokset vielä kaikille viimehetken osallistujille! Ja kiitokset tietysti kaikille muillekin osallistumisesta ja pitkästä pinnasta! Yritän olla muuttamatta vähään aikaan, niin säästytte tältä häslingiltä ;)

reibili,
ei tosiaankaan voi toimia noin :/ Vaikuttaa vähän sellaiselta opettajalta, joka on leipääntynyt työhönsä, mutta eihän siitä kuulu oppilaiden maksaa.

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   14.12.16 12:16:10

Hihii, lämpösten derbystä kolmonen, tammaderbystä kakkonen ja revanssista kakkonen..

eatnama, voihan se olla sitäkin, tosin me oltiin vasta toinen ryhmä kun tätä koulutusta täällä järjestettiin, että äkkiä kyllä pääsi leipääntymään. :D Mutta tosiaan, vaikka tässä kuinka aikuisopiskelijoita ollaan niin meidän tehtävä ei siitä huolimatta ole pitää huoli siitä, että se hoitaa työnsä sovitusti.. Toisaalta onpa tässä nyt hetki aikaa hengähtää ja latailla akkuja, ehkä jaksaa ihan eri energialla nuo näytöt sitten tammikuussa ku ei oo niin kamalan uupunu..

Toimiiko teillä webs?

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   14.12.16 16:26:13

reilibi, ei o toiminut useampaan päivään :/ Ei onneks omaa toimintaa sinällään haittaa, mutta oon päivitellyt kasvattilistaa ja esim. Hennillä olevien kasvattien tuloksia ei pääse katteleen! :D

Mää jo Hessiltä kysyinkin, mutta löytyiskö keltään kylmäverisistä ravureista kuvia? Parille (ruunikolle) tammalle olisi hakusessa, ovat ainakin toistaiseksi myynnissä mutta ois kiva että niillä jonkinlainen kuva olisi. Ei lähde siis myytäessä mukana (ellei sitten toisin sovita :P) jne., mutta.. :P

  Re: Ravikeskustelu 448

LähettäjäEllu 
Päivämäärä:   14.12.16 18:30:26

Mä oon tällä puolella vähemmän seurannut keskustelua, mutta täytyy nyt koittaa aktiivisemmin olla mukana :) aksulle laitan heti seuraavaksi postia!

Meillä on Saltassakin kovasti koitettu raveja järjestää ja vielä niihinkin pääsee osallistumaan. Eli http://vtsalta.webs.com/Ravirata/kalenteri.html
Sieltä katselemaan kutsuja :)

Mä oon tänä vuonna innostunut taas kovasti virtuaalitohuista. Olihan siinä muutama välivuosi, ehkä siitä johtuen.. Oliko se aksu joka puhui siitä realistisemmasta tallista/sivusta, niin mä oon vähän samaa pyöritellyt päässäni :D Tekaisisi toisen tallin tohon sivuhommaksi vielä. Mutta, jos into lopahtaa yhtä nopeaa kuin alkoikin, niin homma kusee taas.. Täytyy sitä nyt harkita tarkempaan.

  Re: Ravikeskustelu 448

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   14.12.16 20:20:27

aaaaarhgnnn! Mieki oon hengissä. Silleen.. Ainakin melkeen. Ihan hillitöntä hulinaa ollu töissä ja kaikkialla nää viikot. Mie kun kuvittelin, että itsenäisyyspäivän jälkeen ois ees töissä höllänny mutta eiii! Oon joutunu tällä viikolla jo telkkariin, radioon ja lukenut tässä joulukuun aikana yli 3000 joulukorttia lävite. Tänään opetin töissä ihmisiä käyttämään tarvittavia nettisivuja, oon istunu palavereissa enempi kun pylly kestää, sit mulla on vielä harkkari jota pitää paimentaa. Tai siis ei se oo mun harkkari kun itekkin opiskelen, mutta se on samassa huoneessa mun kanssa, niin tuleehan siitä vähän väkisinkin mun paimennettava :D

Omassa elämässä sitten meinaan koko ajan tulla kipeeks, mut en oikeesti tuu. Tuppaa illaks aina heittämään sellasta tosi kevyttä lämpöä ja sit kurkkuun koskee ja pää on ihan tukossa jajaja. Sit piti juosta pk-seudullakin koiranäyttelyissä ja vaikka sun mitä, niin kyllä viikon päässä häämöttävä vajaa 2vko:n joululoma on ihan kiva :D
Tänään sen verran ahkeroin, et tein kahelle omalle kasvatille sivut :P Huomenna jos jaksais muutaman kalenterin päivittää. Viikonloppuna pakko päivittää kaikki kalenterit, tehä tuomariarvostelut ja alkaa päivittää kasvattilistoja ja muita ravigaalaa varten. Joululomalla jos pystyis keskittyy sitten niihin ravigaalaehdokkaiden etsintään. Omat hevoset tuskin ikääntyy tässä kuussa, kun eivät kerkee juosta tarpeeks startteja enää.

  Re: Ravikeskustelu 448

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   14.12.16 22:29:50

Nyt on reibili rupes hehkuttaan noita Derby-tuloksia, niin meillä Derby meni kyllä todella paljon paremmin ku osasin kuvitella! Lämpösillä finaalin, tammaderbyn ja revanssin voitot kruunas kyllä tän vuoden! <3

Jes, nyt alko tosiaan joululoma, ja alkajaiseksi pitäs varmaan noiden hevosten sivut päivitellä :D

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   15.12.16 12:52:53

Ootteko aksu ja Ellu ajatellu tuon projektin kanssa ihan niin, että hevosetkin ikääntyis realistisesti? :D

Mä tässä kattelin just kasvattilistaa, pari vanhempaa kasvattia ois, joiden sivut on hävinny, toiset ilmeisesti oon ite onnistunu kadottamaan/poistamaan.. Näistä vois olla tollaseen projektiin, niillä on startattu kyllä, mutta mun puolesta niiden kanssa saa alottaa ihan alusta tai sitten kaivelen startit jostain.
Oreja ovat, lv ja sh, molemmat saa ruunata tai heittää koiranmakkaraksi samantien.. 2011 ja 2012 syntyneitä.

Mulla ponien sivut laahaa pahasti jäljessä, tuolta Hilmirin vuosiraveista asti ois niiden kalenterit päivittämättä. Ehkä tämä tästä pikkuhiljaa, poni kerrallaan.. :D

  Re: Ravikeskustelu 448

LähettäjäHessi VR 
Päivämäärä:   15.12.16 17:29:27

Montén Talvitaiston ja Monté Winter Meetingin finaalien kutsu. Osallistua saa 27.12. saakka. :)
http://hessilainen.net/ravirata_keryston/ravit173.html

Eilisistä VRER-raveista on tulokset tulleet. Pari päivää oli tulokset valmiina paria lähtöä lukuun ottamatta, mutta tänään sain vihdoinkin tulokset tehtyä loppuun saakka.

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   15.12.16 19:21:37

reibili, mä en oikein tiä :D Ehkä tyyliin 6kk=1v. Näytä ihmeessä minkä näköisiä tyyppejä!

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   15.12.16 19:59:37

aksu, täältä http://duanstable.weebly.com/kasvatus.html Vom-Ber Dúan ja Duanin Pataässä.. Molemmista tiedossa enää siis sukupuoli, syntymäaika ja vanhemmat. Pataässä on sellaista sukua, ettei itsellä oo jalostuksessakaan käyttöä.. Vom-Berin omistajaa oon ajat sitten yrittäny saada tuloksetta kiinni, jotta olisin ottanut ja otinkin sen itselleni, mutta sekin joutaa uuteen kotiin kyllä..

Tollanen reaaliajassa ikääntyvä hevonen ois ihan kiva, mutta ei mulla ehkä kärsivällisyys riittäis touhuta sellasen kanssa. :D

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   15.12.16 20:30:06

reibili, juu, ei tuo reaali-ikääntyminen ole mullekaan oikein passeli :D Mutta ehkä tosiaan jossain sivuprojektissa menisi hitaampikin :D

Mun pitää vähän miettiä tuota Pataässää. Se vois olla ihan passeli kyllä.

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   15.12.16 23:40:06

Se on oikein passeli! Se oikein tahtois mukaan tälläseen projektiin, kysyin siltä justiin!

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   16.12.16 09:44:11

Se Pataässä on nyt mulla kummitellut tuolla taka(r)aivossa niin mie nyt sille tarjoaisin kotia vielä toistaiseksi nimettömästä ja sivuttomasta projektista :D
Ruunanrupukka siitä tulisi ja enemmän tai vähemmän aktiivisesti se pääsee radoille juoksemaan. Tietysti jos sille jotain startteja yms. löytyy helposti, niin voisin vähän katsella voiko niitä "hyötykäyttää."

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   16.12.16 12:41:18

Teit Pataässän hyvin hyvin onnelliseks, kun sillä on taas elämälleen tarkotus. :D

Voin katella tässä ja laittaa sulle noita startteja jossain vaiheessa, googlellahan niitä löytäis mutta jossain kyllä pitäis olla ikivanha tiedosto missä oli jotain myös, muistaakseni tämä oli kyllä viimevuodenkin puolella ainakin kerran startannu, kasvattajakruunussa muistaakseni ja sieltä ei kyllä mainittavaa menestystä sen kohdalla tainnut tulla karsintakakkosta lukuunottamatta..

  Re: Ravikeskustelu 448

LähettäjäHessi VR 
Päivämäärä:   16.12.16 18:57:05

Kun tammoille oriiden löytäminen on niin vaikeaa (/ei vaan nyt jaksa), niin laitoin avoimeen hakuun tammoille oreja. Saapi ehdottaa omaan alla olevaan topaan. :)
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=2728960&t=2728960

Päivitän nyt VRER:n suurkilpailuiden voittajien sivuille loppuvuoden kisojen voittajat, jotta on helpompi valita ehdokkaita Ravigaalaan. Yritän saada myös virtuaaliset Suomen ennätykset päivitettyä, mutta niissä saattaa kestää, koska viimeisin päivitys 5.10.2016. Onneksi porukka on täällä sanonut katsovansa ehdokkaita joululomalla, joten minulla on vielä aikaa päivittää tuo vSE-lista, jos harrastajat haluavat sitä käyttää apuna ehdokasvalinnoissa.

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   17.12.16 12:14:17

Meillä ei taida ainakaan näin pikaisella vilkaisulla olla Hessille sopivia oreja..

Tulin justiinsa näöntarkastuksesta, lasit tulla pätkähti. :D Jospa nämä epämääräset päänsärkyilyt nyt loppuis kun saan ne tilattua.. Ja miten ikinä opin olemaan niiden kanssa.. Siis että muistaa laittaa ne päähän.. Tai miten ne kestää tuolla menossa mukana hevosten ja koirien kanssa. :D karseeta..

  Re: Ravikeskustelu 448

LähettäjäEllu 
Päivämäärä:   17.12.16 18:47:39

reibili: Mä voisin sen lämpöisen ottaa :) Tekisin siitä kanssa ruunan. Vielä tämäkin projekti odottaa alkuaan, mutta oon jo kovasti suunnitellut.

Mä ajattelin ihan reaali aikaista ikääntymistä. Ei tarttisi ottaa paineita vaikka hetkeksi jäisikin päivittämättä. Toinen talli on kuitenkin niin nopeatempoinen ja saisi sieltä sivut siistittyä ja heitettyä se vähäinen realismi tuonne toiseen :) Ja jos runosuoni syttyisi niin voisi joitakin tarinoita kirjoitella (omasta tallielämästä saa hyvää esimerkkiä :D)

Hessi: Mulla ei nyt ole niin häävejä tarjota. Saahan noita oreja käydä vilkaisemassa, mutta en usko että löytyy sopivaa sulhoa..

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   17.12.16 19:12:22

Ellu, vie pois vain! Pistinkin tuonne aksulle ylemmäs linkin mistä sen hevosen löytää, nimi siellä myös (Vom-Ber Duán) :)

  Re: Ravikeskustelu 448

LähettäjäEllu 
Päivämäärä:   18.12.16 19:07:54

Mäkin sain tulokset aikaiseksi noista VRER raveista ja oli siinä yhdet villitkin :) Ens viikko on aika kiireinen niin ei voinut jättää roikkumaan. Mahdollinen kolmen päivän joululoma voit pitkittyäkin jopa viiteen päivään :D Vapaan tarpeessa tässä jo onkin

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjä: siinau 
Päivämäärä:   19.12.16 10:00:37

Miä jouduin vähän niinkun pakkolomalle virtuaaliheppailusta...mun kone meni rikki ja tällä hetkellä ei ainaka oo toimivaa konetta tiedossa :/ toivottavasti miä jonkuulaisen koneen itelleni jostakin taion :3

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   19.12.16 13:37:35

voihan ketun webs ku ei vieläkää voi toimia! :D
Meinasin käyä kyyläämään Ellun hevosia mut eeei väkisin..

Kai mää sitten teen noita sivuja ja yritän saaha kalenterit päivitettyä..

  Re: Ravikeskustelu 448

LähettäjäMarle 
Päivämäärä:   19.12.16 20:24:05

Ravirata Bulevardin perinteinen Jouluralli ja Christmas Race juostaan taas!
Kolme karsintalähtöä juostaan pikavauhtia ennen Joulua ja kustakin karsinnasta 4 parasta jatkaa aaton finaaliin. Myös peitsareille järjestetään oma Xmas Fastest Pacer –kilpailunsa.

Ensimmäinen karsinta järjestetään jo tänään, mutta siihen otetaan osallistujia aina tulosten tuloon saakka eli ainakin huomiseen iltaan asti on aikaa osallistua. Mukana on myös lähtöjä suomenhevosille (19.12.), lämminverisille (21.12.) ja peitsareille (23.12.).

Tervetuloa!

  Re: Ravikeskustelu 448

LähettäjäMarle 
Päivämäärä:   19.12.16 20:24:31

Joulun 1. karsintaravit 19.12.2016
Joulun 2. karsintaravit 21.12.2016
Joulun 3. karsintaravit 23.12.2016
Joulun finaaliravit 24.12.2016 (ei osallistumisia)

  Re: Ravikeskustelu 448

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   20.12.16 12:37:15

Tervetuloa ravailemaan joulupäivänä 25.12 Unia Trottersin villeihin raveihin! Rahasummat ovat aika mukavat ja osallistua saa niin kauan, kunnes tulokset ovat tulleet :)

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjä: Sabina 
Päivämäärä:   21.12.16 14:33:20

Meilläkin ravaillaan!
Tervetuloa mukaan! :) (muistathan lisätä hevosten URLit osallistumiseen!)

http://agrravia.wordpress.com/2016/12/21/vikasijat-villit-ravit-31-12-2016-lv-kv/

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   21.12.16 17:56:38

Tää kattelee Sabinan raveihin osallistumisia tässä illankähmössä :)
(Tää toimi myös bottiviestinä koska argh :D)

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   21.12.16 18:08:43

Meillä on edelleen myytäviä, lämpöset 2-vuotiaita, kylmäveriset 3-vuotiaita. Kaikki on startanneet ainakin kerran hyväksytyllä tuloksella. Värejä saa muuttaa mieluisekseen, copyttomat ravikuvat voi saada mukaan (Höstblomin ja Furstinnan kuvia ei saa).

sh-o. AH Varjokuva http://jattitassu.net/ravitalli/varjokuva.htm
prh-t. AH Höstblom http://jattitassu.net/ravitalli/hostblom.htm
prh-o. AH Vildvittra http://jattitassu.net/ravitalli/vildvittra.htm
prh-t. AH Furstinna http://jattitassu.net/ravitalli/furstinna.htm

lv-t. Polaris Ach http://jattitassu.net/ravitalli/polaris.htm
lv-t. Firecharm Ach http://jattitassu.net/ravitalli/firecharm.htm
lv-o. Brimstone Ach http://jattitassu.net/ravitalli/brimstone.htm
lv-t. Zaria Ach http://jattitassu.net/ravitalli/zaria.htm
lv-o. Arran Ach http://jattitassu.net/ravitalli/arran.htm

p-t. Infinity Ach http://jattitassu.net/ravitalli/infinity.htm
p-o. Wolfburn Ach http://jattitassu.net/ravitalli/wolfburn.htm
p-o. Horus Ach http://jattitassu.net/ravitalli/horus.htm
p-o. Red Ice Ach http://jattitassu.net/ravitalli/redice.htm
p-t. Glenrosa Ach http://jattitassu.net/ravitalli/glenrosa.htm

  Re: Ravikeskustelu 448

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   21.12.16 19:49:10

aksu, AH Varjokuva kiinnostaisi Uniaan kisailemaan? :)

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   21.12.16 19:55:26

Sorel, vie mukanasi :) Sille saa tuon kuvan mukaan jos haluat :)

  Re: Ravikeskustelu 448

LähettäjäMilja H. (10674) 
Päivämäärä:   21.12.16 21:17:34

aksu, Polaris Ach mulle Pompejiin? :)

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   21.12.16 21:47:41

Milja, nappaa mukaan :)

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   22.12.16 22:23:42

Suuren suuret pahoittelut siitä, että VRER:n kalenteri ei ole päivittynyt aiemmin! Mulla on jotenkin hurahtanut taas joulukuu aivan ohi ja hokasin tuossa että oon lähdössä huomenna kotikonnuille enkä siellä pääse päivittämään näitä (ja että viime päivityksestä on ihan luvattoman kauan..).

Kalenterissa on nyt tulevalle viikonlopulle ja ensi viikolle kolmet ravit, joissa on tarjolla kaikille lähtöjä, koelähtöjä, montea ja vähän isompaa pippaloa A- ja B-poneille!

Käykää siis kipin kapin osallistumassa!

  Re: Ravikeskustelu 448

LähettäjäHessi VR 
Päivämäärä:   22.12.16 22:31:09

Muistakaa meidän 28.12. villit ravit! Osallistumisia on näköjään tullut sähköpostiin tasan yksi kappale. Missä kaikki ovat?
http://hessilainen.net/ravirata_keryston/ravit173.html
Eilisistä VRER-raveista on tulokset tulossa. Menee kyllä yöhön, mutta koelähdöt ovat etusijalla, joten niistä teen tulokset heti kun saan kaikki osallistujat lisättyä sähköpostista.

  Re: Ravikeskustelu 448

LähettäjäHessi VR 
Päivämäärä:   22.12.16 23:00:14

Hoi hoi, nyt kun lisäsin osallistujat eilisiin raveihin (21.12.) huomasin, että eihän noissa montén päälähdöissä (karsinnoissa) ole paljoa ketään osallistujia. Mielellään saisi noissa olla enemmän osallistujia, joten osallistujia otetaan päälähtöön niin kauan, kunnes tulokset tulevat, eli menee huomiseen päivään (en tarkkaa kellon aikaa osaa sanoa - tarkastan kuitenkin sähköpostin ennen tulosten tekoa). Muista lähdöistä saatan tehdä tulokset aiemmin. Katselen vähän, alanko niistä vääntämään tuloksia kohta vai jätänkö nekin huomiseen päivään.
http://hessilainen.net/ravirata_keryston/ravit172.html

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   22.12.16 23:08:21

Hessi, saanks mä laittaa ekstra-osallistujia :D

  Re: Ravikeskustelu 448

LähettäjäHessi VR 
Päivämäärä:   22.12.16 23:09:59

aksu, sähän voisit tuohon suomenhevosten montéen laittaa yhden? Olit ilmoittanut Hallan Utukuvan, joka oli jo päässyt finaaliin, niin se ei ole mukana tässä 3. karsinnassa. Joten kyllähän yhden suokin voisit sinne ilmoittaa mukaan.

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   22.12.16 23:12:50

Aa O_o Kuvittelin ilmoittaneeni kaikkiin eri konit :D

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjä: ripa 
Päivämäärä:   23.12.16 10:45:15

Hups

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjä: Monica 
Päivämäärä:   23.12.16 12:43:49

Hyvää Joulua kaikille kanssaharrastajille!
Korven radalla on ollu hiljaiseloa kiireiden takia. Nyt joululomalla ajattelin viimein saada järjestettyä kesästä asti muhineen ajatuksen suokkien suuresta montekilpailusta. Aika ja ideat on kuitenkin ollu kortilla joten karkelot juostaan näin vuoden päätteeksi ja vähän "pika-aikataululla" jotta ehditään vielä kruunata vuoden 2016
Montekuningas ja Montekuningatar!

Lämpimästi tervetuloa osallistumaan vuoden suurimpaan tapahtumaan Korven radalle!

http://korpi.byethost8.com/ravit/montekuninkuus/2016.html

  Re: Ravikeskustelu 448

LähettäjäHenni 
Päivämäärä:   24.12.16 13:02:03

Rauhallista ja ilontäyteistä joulua kanssaharrastajille! <3

Mie olen parin päivän aikana saanu paljonki aikaseksi virtuaaliheppojen saralla. Kisakalentereita on päivitetty jonku verran ja ravigaalaanki kateltu ehdokkaita omasta ja muiden talleista. Sitte, noh.. Aika kamala näin jouluna, mutta Repolassa oli joukkoteurastuspäivät ja 12 hevosta lähti vihreämmille niityille. Jos kiinnostaa niin Amori, Lenni, Tuiske, Kössi, Rotta ja Uuno olis tarjolla siitokseen noin niinku viimosta kertaa. Näistä oreista oliki kaikkein vaikein luopua. Etenki suomenoreista, mutta heillä on onneksi jo paljon jälkikasvua :) Jostain pakko luopua että voi ostella uusia :D

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   24.12.16 13:38:35

Hyvää joulua kaikille minunkin puolesta!

Näihin http://reibilin.weebly.com/vrer19.html raveihin voi osallistua vielä ainakin huomiseen, kolme osallistumista olikin jo tullut mutta lisää ei ois toki pahitteeks!
Kalenterissa tarjolla myös parit muut ravit, montélähtöjen kera..

Mie sain eilen kateltua kans vähän vielä noita ehdokkaita, päivittelen omien elukoiden kalenterit tän päivän aikana, niin ehkä saan jo huomenna ilmotettua nuo ehdokkaat sitten. Samoilla tulilla myös ilmottaa startteihin noita kun tiedän taas missä mennään..

Me jäätiinki miehen kanssa kotiin täksi jouluksi, kaksi edellistä oltiin mun porukoilla. Pikkusen tympii kyllä, vettä sataa, ei oo lunta jnejne.. Jouluna pitää olla ees lunta vaikken noin muutoin oo ollenkaan jouluihmisiä ollenkaan.. En päässy navettaan enkä talliin, onneks on virtuaalihevoset. :D Puolet mun rahoista menee niihin silmälaseihin, nii on paha lähtee matkustelemaan..

  Re: Ravikeskustelu 448

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   24.12.16 22:21:22

Hööh miksei mulla oo Rotalle tammaa :(

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjä: Monica 
Päivämäärä:   25.12.16 00:13:06

Huomio huomio!!!!
Menin sössimään Korven Montekuninkaallisten kutsuun väärän sähköpostiosotteen! Hotmailiin lähetetyt osallistumiset eivät tule perille. Eli yhtään osallistumista ei ole vielä tullut =D Pahoittelen virhettä ja pyydän laittamaan osallistumiset uudelleen gmailin postiin. Kiitos!

Jos tuntuu että nyt parissa päivässä(!) ei ehi kattomaan monte-ehdokkaita niin huudelkaapa vaikka täällä niin ruuvataan lisää aikaa =D

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   25.12.16 14:06:20

Sorel, jos tahot nii voit liisata multa (ja jos Hennille passaa) Dillen varsan ajaksi. :)

  Re: Ravikeskustelu 448

LähettäjäHenni @puh 
Päivämäärä:   25.12.16 19:29:23

Sorel, saat sie multa tammaaki :)

  Re: Ravikeskustelu 448

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   25.12.16 20:48:39

reibili & Henni: Kiitos! Kenen kasvattaja nimi varsalle ja koska syntymäaikaa? :D

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjä: aksu(eo) 
Päivämäärä:   25.12.16 23:04:51

Monica, täältä tulee vieno pyyntö lisäajalle :) Mä oon poissa omaan koneen ääreltä ainakin keskiviikkoon ja tottakai meiltä haluttais noihin peijaisiin yrittää mukaan :P

Muutenkin ehkä näin tällaisten pyhien aikaan ja vielä näin pikaisella aikataululla järjestetyille ehkä mielellään antaisi pidempää osallistumisaikaa koska ihmiset tosiaan on paljon muualla kuin kotona. Vaikka sitten menisi sen virallisen kisapäivän ohi tulosten saanti.

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjä: Sabina 
Päivämäärä:   26.12.16 12:34:33

Voi nakki, mokasin kutsun ja samalla osallistumisten kanssa. Jos ehditte, niin laittakaa vielä uusiksi (uusi linkki: https://agrravia.wordpress.com/2016/12/26/vikasijat-villit-ravit-31-12-2016/) -- ei tarvitse tällä kertaa linkittää hevosia koska ikävää vaivaa moinen kun joutuu uudestaan laittelemaan. :(

Pahoittelen! <3

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjäsparrow-mind 
Päivämäärä:   26.12.16 13:26:52

Hoi ravipuoli!

minun virtuaalipuolen raviharrastukseni on ollut jo kovin hiipumaan päin, ainoan juoksijanikin starttitauot tuppaavat jo nyt olemaan pidempiä kuin sen kilpakaudet ^^’. Olen kuukausikaupalla haaveillut varsasta suosikkioristani Nuutista (mollum.net/wallan/nokikylannuutti.php, pahoittelut laiskanlinkityksestä ja kamalasta kaaoksesta sivuilla) ja aamupäivän selannut suomenhevosratsutammoja, enkä ole löytänyt mieleistäni. Tai jos olen, on ne ovat olleet väärän värisiä (eli rautiaita).

Etsintöjen kohteena on varsalle emä eli musta tai ruunikko suomenhevostamma jolla sukua 2 – 4 polvea, tai enemmän, en tästä kovin turhan tarkka ole. Kilpailumenestys on toissijaista, ei tästä varsasta ravikuningasta halutakaan. Mikäli emän omistaja haluaa, voidaan varsalla kilpailla myös raveissa. Pääpaino on kuitenkin ratsulajeissa, koska en ole oikeastaan ollut onnettaren suosima. Kotitallina toimisi Walla (mollum.net/wallan/) ja vähän freesimpää sivunäyttöä vaikkapa meidän Raisusta (mollum.net/wallan/raisu.php). Ja meidän ainokaisen juoksijan Vilkkeen ei-erityisen-hyvät kilpailunäytöt, mikäli joku kaipailee niitä ravipuolelta (mollum.net/vilke/).

Yritän muistaa vilkuilla tätäkin topikkia, vaikka pääsääntöisesti liikun Keskustan puolella tätä nykyään. Myös Keskustan puolella saa huudella jos halajaa o/

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   26.12.16 13:33:14

Sorel, jos Dilleä käytät niin syntymäajalla ei väliä, voi olla syntynyt mitä vain viime elokuusta tähän päivään. :D Mun puolesta varsan voit ottaa vaikka omalle kasvattajanimellesi, tai käyttää mun kasvattajanimeä (loppuliite Duán).

Noihin meidän VRER raveihin ehtii vielä mukaan, jos osallistumiset on sähköpostissa klo. 18 mennessä, alan sitten tekemään tuloksia. :)

Taas vissiin websi alhaalla, mie jo menin onnessani kattelemaan morsmaikkuja ja sulhoja seuraavia kasvatteja varten mutta ainakin Repolan sivut ei aukee..

  Re: Ravikeskustelu 448

LähettäjäHenni @puh 
Päivämäärä:   26.12.16 20:18:09

Toimiiko sivut ne muilla? Reibilistä ne sivut ei vissiin ainakaan tykkää :/

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   26.12.16 20:34:31

Taitaa olla vaan jotain websin ongelmia taas, sivut toimii kyllä kun vaihtaa osotteen muotoon freewebs.com/rtrepola/
Hoksasin tuossa äsken testata kun tää "kikka" on joskus aikasemminkin toiminu..

Mie vaan nyt jäin noita kasvatteja suunnittelemaan, mutta jos kohta tekis noita tuloksia kun ois vissiin tarkotus torstaina mökille mennä ja siellä ei taas voi tehdä mitään..

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   27.12.16 19:28:36

Huuuh.. rajattomat ravit on kivoja mutta ryhmien jakaminen näin pienessä kuumeessa (taas, jeeee) ei oo kovin kivaa..

  Re: Ravikeskustelu 448

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   27.12.16 22:13:26

Jippii [http://www.huvituksen.net/unia]Unian ulkokuori päivittyy, vielä olisi hevosten sivut muuttamatta ^^

  Re: Ravikeskustelu 448

LähettäjäEllu 
Päivämäärä:   27.12.16 22:37:46

reibili: Oli jo ennen joulua tarkoitus laittaa nuo Vom-Ber Duánin sivut tulemaan, mutta tää ei halunnutkaan lähettää viestiä :)
eli http://vtsalta.webs.com/Ihkaomat/Vom-berduan.html ainakin tuolla ovat nyt toistaiseksi :D

aksu: prh-t. AH Höstblom voisi muuttaa Saltaan :)

Joulu tuli ja meni ja koitin nyt kovasti ilmoittautua startteihin. Pitäisi pian innostua väkertämään tammikuun kutsut.

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjä: siinau 
Päivämäärä:   28.12.16 17:13:44

Hyvät joulut kaikille näin jälkikäteen ! :)
Miä sain vihdoinkin koneen lainaan, ja yritin tossa ruveta päivitteleen hevosten sivuja mutta hitsivie kun onkin kaikki niin kesken etten tiedä mistä aloittaisin... enkä tiedä kauan mulla tää kone on lainassa että mitä kaikkea sitä kerkiää tehdä. :3 jos nyt ainakin ilmoittelisi hevosia startteihin jos ei muuta. Mulla on ne poniravitkin vielä arpomatta ja yhtään ei oo mielenkiintoa niihinkään.. ehkä ne viimeistään joskus keväällä on tulokset valmiit :D pahoittelut tästä...

bottien vuoksi seuraava viesti perään...

  Re: Ravikeskustelu 448

Lähettäjä: siinau 
Päivämäärä:   28.12.16 17:18:21

uusi keskustelu, http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=2729048&t=2729048

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.