Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ravikeskustelu 447

Lähettäjä: Hilmir 
Päivämäärä:   1.11.16 09:52:50

Ravikeskustelu 446

VRER - Kilpailukalenteri
VRKK
VPY
RaPu
Ravifoorumi
Ravi-info
Ravitalleja

Ravikeskustelun aloitusviestin pohja.

  Re: Ravikeskustelu 447

LähettäjäHenni 
Päivämäärä:   1.11.16 19:01:29

Meerille:

Rachelille: Pennywise, Synti
Need More Guelle / Fairytalelle: Rattlenake, Rufus, Johnwise
Only Onelle: Grat Dalton
Kamillalle: Lenni
Lipstickille: Deadshot, Card Shark, Icaros

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   1.11.16 21:42:10

Meillä juostaan TAAS. Tällä kertaa meidän perinteeksi muodostuneet marraskuuravit, Kiri Cup, Aken Titaani ja Aken Muusa. Lisäksi juhlitaan Kiri Cupin 5-vuotistaivalta finaaliraveissa muutamalla nimikkolähdöllä.

http://www.jattitassu.net/ravitalli/kiri_cup16.htm
http://www.jattitassu.net/ravitalli/ravit71.htm Kiri Cup 1. osakilpailut
http://www.jattitassu.net/ravitalli/ravit72.htm Kiri Cup 2. osakilpailut, Aken Titaani, Aken Muusa
http://www.jattitassu.net/ravitalli/ravit73.htm Kiri Cup 3. osakilpailut
http://www.jattitassu.net/ravitalli/ravit74.htm Kiri Cup finaalit, Kiri Maili, Kiri Maraton, Mini-Kirittäjä

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   1.11.16 21:44:42

Ja meidän Halloween-raveista todennäköisesti ei tule tuloksia ennen sunnuntaita - pahoittelen! Päälähdöistä on tulokset, mutta en viitsi julkaista niitä ennen kuin kaikki tulokset on tehty. (Sry.)

  Re: Ravikeskustelu 447

LähettäjäTuulia T. 
Päivämäärä:   2.11.16 10:11:30

Käykäähän osallistumassa Tuulenpesän NJ näyttelyihin, joissa on neljä avointa luokkaa pelkästään suomenhevosravureille.

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   2.11.16 15:03:10

Tilannepäivitys:

Jos en saa Tammaderbyn tuloksia tänään ulos, niin ne jäävät ikävä kyllä ensi viikolle. Samoin myös I ja II karsintojen tulokset tulee viivästymään pari päivää.

Oon tosiaan tehnyt kauppoja ja sitten on tämä ulkomaanmatka ja oon niin kamalissa paineissa ja stressissä, etten yksinkertaisesti kykene. Rehellisesti sanottuna en hanskaa hirveän hyvin tilanteita, joissa mun rutiinit menee totaalisesti uusiksi, puhumattakaan näiden asioiden taloudellisesta puolesta. Nyt yritän keskittyä lähinnä siihen, että rauhoitun ja nautin matkasta ja tapahtumasta, jota oon odottanut viime tammikuusta asti.

Eli pyydän ymmärrystä ja hermoja (koska mulla niitä ei enää ole! :D), kyllä mä kuitenkin nämä kisat loppuun asti vien kun kerran alotin.

  Re: Ravikeskustelu 447

LähettäjäHessi VR 
Päivämäärä:   4.11.16 16:15:11

Tämän päivän VRER-ravien viimeistä ilmoittautumispäivää muutettu. Aikaa osallistua tänään klo. 22 saakka, koska olisi mukavaa saada peitsari- ja ponilähtöihin lisää osallistujia (kaikkiin lähtöihin saa siis osallistua, opetus- ja koelähdöissä saattaa tulla tulokset hieman ennen kello kymmentä)! Peitsarilähdöissä melkeinpä vain omia hevosia ja A-ponilähdössä niin vähän, että vaikeaa saada järkeviä sarjoja. :( Joten ilmoittakaahan nopeasti hevosia ja poneja mukaan ennen perjantai-illan viihteelle lähtöä, jotta minulla on hommaa arpoa tuloksia.
http://hessilainen.net/ravirata_keryston/ravit168.html

  Re: Ravikeskustelu 447

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   4.11.16 17:29:08

^ Mä heitin kaikki a-ponit mukaan :D

  Re: Ravikeskustelu 447

LähettäjäHessi VR 
Päivämäärä:   4.11.16 17:50:10

Meeri, kiitos! Ihanaa saada poneja mukaan, jotta voi tehdä kunnon sarjoja! ^^ Tietysti lisää poneja kaivataan, ettei juokse pelkästään yhden omistajan ponit keskenään.

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   4.11.16 19:14:09

Heitin kans mun kamelit ja kamelin tapaiset mukaan..

Tiiättekö miten on motivaatio huipussaan tehä näyttösuunnitelmaa? Viikko aikaa tehä eikä mulla oo vieläkää hajuakaan kahesta paikasta missä voisin näytön tehä, mulla on vasta yks paikka.. Jeij.. Ei stressaa..

  Re: Ravikeskustelu 447

LähettäjäHessi VR 
Päivämäärä:   5.11.16 20:09:56

reibili, minä en ole tuollaisia näyttöjä ikinä tehnyt, joten ei mitään hajua, mitä kaikkea niiden kanssa joutuu tekemään. Toivottavasti löydät näyttöpaikat!

Olen miettinyt, miten tuota virtuaaliravureiden foorumia saataisiin aktivoitua. Tarkoitus ei ole saada raviporukkaa siirtymään kokonaisuudessaan sinne, mutta haluaisin saada jotain keskustelua siellä aikaiseksi, koska ht.netin ravikeskustelu on aika hiljainen. Siellä keskustelut pysyisivät paremmin tallessa ja uskoisin paremmin ainakin omalta osaltani tutustuvani muihin harrastajiin. Tällä hetkellä olen yrittänyt aktivoida foorumia tekemällä sinne ketjut peitsarien suvuista ja jälkeläisten määristä ravureilla/peitsareilla, mutta mistä muista aiheista porukkaa kiinnostaisi keskustella? Voisiko sinne tehdä jonkin päivä-/yökeskustelut, jonne saa kirjoittaa kaikkea maan ja taivaan väliltä? Haluavatko harrastajat keskustella lemmikeistään? Kiinnostaako teitä käyttää tuota foorumia?

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   5.11.16 20:18:27

Tässä on tosi monta sivua tutkinnon perusteita, jotka pitää käydä rivi riviltä ja lause lauseelta läpi ja kertoo, miten kaikki ne kohdat näyttää arvioijalle.. Jos ei oo mahollista näyttää paikanpäällä ni sit pitää kertoo miten toimis, tai esimerkiksi ensiapukorttia näyttämällä osottaa sille että oot ensiaputaitonen.. :D Tää on aivan kamalaa.. Oon nyt illan tehny tätä taas, päivällä sain puolet hevosten sivuista päivitettyä kun en jaksanu tätä suunnitelmaa väsätä. Muutamaan paikkaan oon nyt laittanu sähköpostia että voiko siellä suorittaa näyttöä ja parin puh.nrot on, jonne vois vielä soittaa jos noissa ei onnistu.
Sit tajusin että pitää vielä päntätä kissojen ja koirien yleisimmät sairaudet, tai ainakin tehdä niistä ja niiden oireista/hoidoista joku lunttilappu, koska en millään nytkään niitä muista..

Jotain tollasia pölinätopikkeja just vaikka lemmikeihin tai yleensäkin muuhun elämään liittyen voisi tehdä, tosin kyllä täällä aika hyvin ihmiset jakaa niitä asioita muutenkin, niin en tiedä aktivoisiko se tuota foorumia yhtään.. Oon ite tosi huono sitä käyttämään, suoraan sanoen aina unohdan sen olemassa olon. :D Tohon peitsarien sukuja koskevaan keskusteluun vastailen varmaan tässä parin päivän sisään kun oon saanu enempi tutkittua noita sukuja, vaikka aika hyvin nyt oon jo perillä siitä millasia sukulinjoja meiltä eniten löytyy, ja ne lempisuvut ja linjatkin aika pitkälle selvillä. :D

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   5.11.16 20:47:44

miä ainakin voisin höpötellä melkein mistä vaan, huomannut saman että täällä hirveän hiljaista nykyään :(

+ muistin tässä juuri että mulla on muutamat poniravien tulokset arpomatta, voi huoh ! :< ehkä mä saan ne ens viikon aikana arvottua....toivottavasti.

onko kellään muuten tulossa raveja, kaipailisin noita sarjaraveja etenkin.... ite ei millään jaksaisi järkkäillä kun entisetkin arpomatta -.-

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   6.11.16 18:16:24

siinau, multa on tulossa VRER raveja kyllä, sarjaraveja ei valitettavasti. :D

Tiiättekö, se tunne kun teet hevoselle sivuja, ja hoksaat ne tehtyäs, että teit ne sivut aivan väärään talliin!! Teinpä tässä aksulle yhdelle peitsarille sivuja ravitallin sivuille, nyt yritin ettiä sit jotaki kikkakolmosta millä saisin ne kätsysti siirrettyä nappia painamalla toiselle sivustolle mut en mä ainakaan sellasta löytäny, nii että aikai auta ku alkaa copypastehommiin.. -.-

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   6.11.16 19:34:43

Mäkin kotiuduin vihdoin reissusta :D Tuli ajettua sellaiset ~2300km mutta hitsi, oli se kyllä sen arvoista :D

Yritän saada VRER:n kalenterin päivitettyä huomenna, samoin meidän Halloween-raveista tulokset :P

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   6.11.16 22:27:29

Eikö A-poni-ihmisillä oikeasti ole poneja aikavälille 2.35-2.50? Nyt kun olen järjestellyt näitä rajattomia, niin aivan kamalasti todella nopeita poneja mutta perusponeja ja hitaita on todella vähän!

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   6.11.16 22:56:30

2.51,2a ja 2.29,4a on mulla mitkä osuu lähimmäks noita, muut on just hitaampia tai nopeempia. :D lyhyellä matkalla tasoitusajona juostuna saattaa joku tuohon väliin osua..

  Re: Ravikeskustelu 447

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   6.11.16 23:15:32

Mulla ei ole ku 4 ponia, jotka osuu tolle aikavälille :/ Muutenkin noita hitaampia poneja on aika vähän, nopeita onkin sitten reippaasti.

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   7.11.16 00:14:03

Tässä poneista puheenollen, järjestättekö niille raveissa paljon tasoitusajoja? Mä ainakin hoksasin että oon pitäny vaan perus lyhyttä ryhmää oikeastaan aina, jos ei oo saanu järkevästi ryhmiä jaettua oon saattanu juoksuttaa jonkun porukan tasoitusajona. :D Esim mun edellisissä raveissa oli jossain paljon 3v poneja, että niistä sai kätevästi yhden ryhmän pitämällä niiden lähdön tasoitusajona sen sijaan että oisin pistäny ne kahteen porukkaan ja ajattanut ryhmäajona. :D

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjä: Hilmir 
Päivämäärä:   7.11.16 09:21:19

Mun kisaavat ponit on ajoilla 2.27,3aly, 2.36,6aly, 2.46,6maly, 2.47,3aly, 2.52,2aly, 2.54,5aly, 2.59,5aly. Eli mulla osuu kolme ponia tohon aksun välille.

Tasoitusajoja on kieltämättä aika vähän. Ois kiva jos niitäkin ois enempi. Joskin niihin on varmaan vähän vaikeampi jakaa ryhmiin, kun ryhmät on sitten niin isot. Vaikka eihän niitäkään täysinäisinä ole pakko juosta :)

Nyt kun puhuttiin ponien ajoista, niin ootteko huomanneet samaa ilmiötä kun minä, eli joissain raveissa 3-4 vuotiaat juoksee ihan hillittömiä vauhteja. Varsinkin B-kategorian ponit. Ja esim. mun 3-vuotiaille tammoille tarjotaan tosi herkkään sellasia 2.11,0-2.14,0 aikoja, vaikka SE 3v tammoilla on 2.16,9. Toki oreissa kolmivuotiaiden ennätys on 2.05,5a, mutta lähdöissä on myös tammoja joten se pitäisi minusta edes yrittää ottaa huomioon.
Itellä vähän korpeaa, kun en oo saanu ~ 6 startin aikana kahdelle mun 3v russitammalle ennätystä ollenkaan kun kaikki on nopeempia kun 2.16,0.... enkä minä niitä silloin hyväksy :D

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   7.11.16 10:25:20

En oo kiinnittäny huomiota samaan kun Hilmir, mutta pyrin kyllä omissa raveissani kattomaan aikoja niin, ettei ne mene edes alta tuon 2.20. :D Viimeisimmissä jossa 3v B-poneja oli, on voittaja menny 2.25,4a, viimeinen 2.29,3a.. Tokikaan en kyllä ollut perillä noista SE-luvuista taaskaan, koska en oot tarkistanu, mutta oon aina ajatellut että alle 2.20 ois liian lujaa.

Voisinkin käydä muuttamassa sarjamääritykset poneille kun ravit ei vielä kalenterissa ole, että ne juostaan tasoitusajona eikä ryhmäajona.

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   7.11.16 17:26:29

Mun täytyy tunnustaa että mä en tiedä varsinkaan B-ponien ajoista mitään ja olen näköjään aika ronskisti jaellut liian nopeita aikoja :D (Enkä kyllä juurikaan ole ponien SE-listaa edes katsonut :$) Pahoittelen ja otan oppia ja nuoriso juoksee sitten hitaammin tästä etiäpäin meillä :D

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   8.11.16 09:41:41

Huomatkaas sitten että VRER:n kalenteri on päivitetty :)

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   8.11.16 11:19:05

Ja peitsareiden omistajille tiedoksi että VPY Sire Stakes pisteistä juostaan meillä jo 14 päivä, vip 12pv.. Osallistukaas siis nopeesti!

http://duanpacers.weebly.com/vrer03.html

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   9.11.16 18:02:38

Puuuh, nyt on taas tehty ja lähetelty miljoonat hevosen sivut.. On kyllä tunne etten oo vieläkään kaikkia tehny.. :D

http://duaninravit.boards.net/thread/9/myynniss-2016 Sen lisäksi ajattelin tehtailla uusia kasvatteja vielä lisää ja tyrkyttää niitä teille. Varsat ei oo mistään siniveritähtivaliohuppumiljonääri suvuista, vaan ihan tavisvanhemmista, urat kaikilla kesken/ehtoopuolella, mutta ehkä näistä ois jotain iloa jalostuksellisesti uutta verta sukulinjoihin.

Varsat jäävät kyllä kotiin jos eivät mene kaupaksi, nyt mulla vaan on itsellä 7kpl 3 vuotiaita suomenhevosia, 11kpl 2 vuotiata lämminverisiä joista peitsareita 6kpl. 3 vuotiaat A-ponit puuttuu, mutta B-poneja onkin taas 2kpl. Tuontiponeille pitäis saada sivut nii sitten niitäkin ois tuplaten.. :D

  Re: Ravikeskustelu 447

LähettäjäMilja H. (10674) 
Päivämäärä:   9.11.16 21:03:27

reibili, mulle varsa 5 kisailemaan Pompejiin? Pakkohan sitä Villestä on varsa itselle saada :D

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   9.11.16 21:14:15

Milja H, sulle se! Toimiiko sulla (tai muilla?) muuten noi vanhempien linkit, vai vammaako mun netti? :D

  Re: Ravikeskustelu 447

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   9.11.16 22:24:23

reibili, varsat 4 ja 8 mulle?

  Re: Ravikeskustelu 447

LähettäjäHenni @puh 
Päivämäärä:   9.11.16 22:55:17

reibili, Mulle Varsa 3. ??

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   9.11.16 23:04:41

Meerille 4 ja 8, Hennille varsa nro 3! :) Sivuja jos saan sähköpostilla sitten kun sellaiset on, nimiin ja syntymäaikoihin saa tosiaan vaikuttaa, kunhan nimestä löytyy tuo kasvattajaliite.

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   10.11.16 00:17:01

Mihinkähän mun viesti katosi :O

Mulle varsat 2 ja 6? (Onko 2 syntymäaikatoivetta ja onko 6 nimettävä N:llä? :D)

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjä: Hilmir 
Päivämäärä:   10.11.16 09:14:02

http://radicalrc.weebly.com/myytavat.html Meilläkin edelleen myytäviä! Shetlanninponeja ja lämminverisiä! Kaksi ensimmäistä ponia (B) myyty!

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjä: siinau 
Päivämäärä:   10.11.16 10:11:45

Miä olen selannut ees taas noita teidän myytäviä mutta en ole vieläkään osannut päättää kenestä tekisin tarjousta :3 hirveesti kivoja vaihtoehtoja ! :)

Jos haluutte niin mulle vois tarjota valmiita tai sopivista yhdistelmistä lämninverisiä, mieluiten 1-3 polvisia.. Suomenhevosista 1-2 polvisia, ja kantakirjatut vanhemmat plussaa ja suurkilpailuissa menestyneet mutta ei välttämätöntä :)

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   10.11.16 10:53:44

aksu, sulle lähtevät he! Syntymäaikatoivetta ei tuolle kakkoselle ole, se voi olla syntynyt milloin vain viimevuoden elokuun lopusta (eli emän 4v kauden jälkeen) tähän päivään tai joskus tulevaisuudessa, ainut minne ei mielellään varsaa on tän vuoden kesäkuulle kun siellä jo yksi on syntynyt.
Kutosen nimi ei oo pakko alkaa N:llä, sen saa ihan vapaasti itse nimetä kunhan kasvattajanimi löytyy, senkin syntymäaikaa saa muokata mieleiseksi, kunhan se ei oo syntynyt ennen tän vuoden heinäkuuta :D

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   10.11.16 11:26:09

siinau, mulla ois 1-polviselle suokille emäehdokkaaksi tälläisiä
Senhorita
Puuenkeli

2-polviselle suokille emäehdokkaita
Duanin Reeta
Iki-Routa KTK-III
Radikaalin Pakkomielle

Näitä evm-sukuisia lämpösiä saa käyttää jos ranskalaisia tai orloveja haluaa, mitään tykkejä ne ei oo mutta kuitenkin. Anziyan ja Ubiquitous ei oo vielä käytössä, ovat vasta oman uransa aloittaneet.
http://duanstable.weebly.com/kilpahevoset.html

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   10.11.16 13:33:32

Tammasuosikin tulokset, olkaatten hyvätten:
http://burn.atspace.com/2016tammasuosikki.html

En uskalla luvata, että ehdin näpertää Derbykarsintojen I & II tuloksia ensi yön aikana, koska huomenna on erittäin aikainen ylösnousu. Yritän saada ne pe-la-välisenä yönä, niin ehditte lauantain ja sunnuntain aikana vielä miettiä ehdokkaitanne tai tehdä muutoksia jo lähetettyihin maileihin, jos siltä tuntuu.

Lontoo oli mahetsu \o/ Ei ollut yhtään kiva tulla takaisin tänne ja nähdä, että lunta oli kasaantunut ihan nietoksiksi asti.
Voi olla, että ensi syksynä matkaan Lontoon sijasta Liverpooliin. Täytyy vähän tuumailla rahapolitiikkaa ja seurata, minkälaiseksi meno muuttuu noilla nurkilla brexitin takia. Nyt en kyllä havainnut mitään eroa huhtikuun matkaan, ainoastaan Forexilta sai enemmän puntia kun vaihtoi rahaa, koska kurssi on tullut alas.

  Re: Ravikeskustelu 447

LähettäjäMilja H. (10674) 
Päivämäärä:   10.11.16 15:54:50

Oho, meillähän meni aivan superhyvin! Totosijoille juoksi 16 hevosta eli lähes puolet mukana olleista, eikä mun Tammasuosikki-lähtöihin osallistunut kolmikkokaan huonosti juossut - lämminverisistä sija 2. ja suomenhevosista sijat 1. ja 2. Pitäisikö enemmänkin pitää pientä hiljaiseloa kerta hevoset noin hyvin juoksevat sen jälkeen :D

  Re: Ravikeskustelu 447

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   10.11.16 17:46:09

eatnama: onko mun maili tullut ihan oikein perille noihin derbykarsinta I ja II, nyt siellä on vaan lähdöissä 1 ja 2 mun hevosia, vaikka taisin ilmota joka lähtöön, tai ainakin suurimpaan osaan lähdöistä?

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   10.11.16 19:06:50

Hilmir,
mulla tais loppua lisäämisinto siinä vaiheessa :x Kyllä sun maili on kuitenkin kokonaisena perille asti tullut, tarkistan asian samalla kun päivitän muut osallistumiset.

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   10.11.16 23:37:21

Hehei tyypit, meillä on kans myytäviä! Marraskuussa syntyviä/syntyneitä, 1 suomenhevonen, 3 pohjoisruotsalaista, 5 lämpöistä ja 6 peitsaria.
http://jattitassu.net/ravitalli/varsat.htm

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   11.11.16 00:59:49

Ja meidän 9.11. raveihin ehtii vielä mukaan! Kiri Cupin lähdöissä on tilaa vielä (varahevosilla saadaan täyteen kyllä), hophop nyt mukaan!
http://www.jattitassu.net/ravitalli/ravit71.htm

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   12.11.16 03:21:22

Ei oo kyllä tosikaan enää. Sitten kun valvon melkein kellon ympäri ja silmät sikkuralla arvon tuloksia kun kerran lupasin, niin Atspace on alhaalla – TAAS. En pääse ftp:llä sisään, eikä näköjään tallin sivutkaan toimi.

Oon sitten ilonpilaaja ja postaan I ja II karsintojen tulokset tähän.
Lämminverisissä oli yhteensä 21 osallistujaa, mukaanlukien varahevoset.

Tulokset, karsintalähtö I
1. 4v o Camaro Foxy / (ARO) 17,8a -- 01.16,4akp, finaaliin
2. 4v o Big Game Foxy / (PoRa) 16,1aly -- 01.16,4akp, finaaliin
3. 4v o Undecided Duán / Hevi (DS) 19,4a -- 01.16,5akp, finaaliin
4. 4v t Bianca Duán / Aaro (DS) 18,4a -- 01.17,2akp, finaaliin
5. 4v o Radical Insomnia / Inka (RDT) 16,5aly 01.17,4akp xx
6. 4v o K. Allan Rubin / Jorma (Duo) 17,1 -- 01.17,5akp
7. 4v t Coral Foxy / Raimo (RRT) 17,2 -- 01.18,2akp
8. 4v t My Corralejo / Juke (Aghast) 17,5aly -- 01.18,2akp
9. 4v o OR'Going Deluxe / (TT) 19,3aly -- 01.18,3akp
10. 4v o Satané Placide / Susan (RRT) 19,3a -- 01.18,5akp
4v o Hyper Pomp / Ylva (Team Ninitra) 17,9 -- - hll

Tulokset, karsintalähtö II
1. 4v o Jungle Rumble / Henri YK (KeKa) 15,1aly -- 01.15,1akp, finaaliin
2. 4v o Vagabondo Snilli / meeri (SnRa) 14,5 -- 01.15,4akp x, finaaliin
3. 4v t Radical Perfection / Veera (RDT) 16,0akp 01.16,1akp, finaaliin
4. 4v t Peony Burn / Bertel (Team Ninitra) 16,0a -- 01.16,2akp, finaaliin
5. 4v t El Camino Snilli / (ARO) 16,0a -- 01.16,2akp
6. 4v t Mademoiselle Snilli / janne (SnRa) 15,4a -- 01.16,3akp x
7. 4v t OR'Britannic Desire / (PoRa) 14,6aly -- 01.17,1akp
8. 4v o OR'Go On Legend / (Blvd) 15,7akp -- 01.17,2akp
9. 4v o Dieu En Colère / Anthonio K (KeKa) 15,6aly -- 01.17,5akp x
10. 4v t Lueur du Tonnerre / (Blvd) 16,1aly -- 01.17,5akp

Suomenhevosissa oli varahevoset mukaanlukien 25 ilmoittautunutta, joten viimeisen varahevosen siirsin peruslähtöön ja infosin omistajaa.

Tulokset, karsintalähtö I
1. 5v t K. Pimun Aamu / Jorma (Duo) 27,9 -- 01.29,3akp, finaaliin
2. 5v o Duanin Herrasmies / Kari (DS) 29,2a -- 01.30,2akp, finaaliin
3. 5v o Lihakilpi / Yrjö K (KeKa) 30,1aly -- 01.30,3akp x, finaaliin
4. 5v o Ruskon Jovainon / Ylva (Team Ninitra) 38,5a -- 01.30,4akp, finaaliin
5. 5v t O.R. Seireeni / (PoRa) 27,6api -- 01.30,4akp xx
6. 5v t Kekan Jupina / Henni (RRT) 29,1a -- 01.31,2akp
7. 5v t Savun Draama / Jasmin (PII) 29,3 x -- 01.31,3akp
8. 5v t Trullin Päivätär / Kaisa (Trullis) 28,1aly -- 01.31,3akp x
9. 5v o Snillin Coutsi / janne (SnRa) 28,3a -- 01.31,3akp x
10. 5v o Repolan Edwin / Magnhild (Team Ninitra) 33,5a -- 01.31,3akp x
11. 5v t Duanin Haavekuva / Pia (DS) 27,6a -- 01.31,5akp
12. 5v o Repolan Veijari / Taavi (RRT) 29,1a -- 01.31,5akp xx

Tulokset, karsintalähtö II
1. 5v o Kekan Valtias / (ARO) 26,3a -- 01.27,1akp xx, finaaliin
2. 5v o O.R. Sisumanni / (Blvd) 25,2aly -- 01.27,2akp xx, finaaliin
3. 5v t Piinaava Hiljaisuus RC / Stiina (RDT) 27,5ake 01.27,4akp, finaaliin
4. 5v t Repolan Huurre / Ellu (Salta) 25,6aly -- 01.27,5akp, finaaliin
5. 5v o Savun Carmiva / (ARO) 26,5a -- 01.27,6akp
6. 5v o Usva-Ukko / (TT) 25,3aly -- 01.28,4akp x
7. 5v o Kekan Sotamies / Anthonio K (KeKa) 24,3aly -- 01.28,4akp
8. 5v o Iki-Elmo / Tuulia (TK) 01.25,1ake 01.28,4akp
9. 5v o O.R. Hallarilla / (Blvd) 25,0aly -- 01.29,1akp
10. 5v o Ruskon Riiviö / (PoRa) 26,9aly -- 01.29,2akp
11. 5v o Kekan Komendantti / Casper (KiRa) 01.24,2ake -- 01.29,5akp
12. 5v o Snillin Taikaviitta / meeri (SnRa) 26,4a -- 01.29,6akp x

Kolmannesta karsintalähdöstä pääsee siis jatkoon vielä neljä suomenhevosta ja kolme lämminveristä. Lisäksi lämminverisillä on vielä Derby Selection, jonka voittaja saa viimeisen finaalipaikan.

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   12.11.16 08:59:42

hohoo, kolme finaalipaikkaa! Kannattii heittää vielä viimehetken "josko nyt päästäisi vielä mukaan" osallistuminen. :D

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjä: Hessi VR 
Päivämäärä:   12.11.16 12:39:33

reibili, voi piip olen unohtanut ilmoittaa peitsarit mukaan VPY Sire Stakes -raveihin! Pistän illasta osallistumista, mutta saattaa mennä myöhään, joten toivottavasti on koko ilta aikaa osallistua!

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   12.11.16 12:44:09

Hessi, nou hätä! Osallistumisaikaa on sinne kisapäivään asti, että kaikki ehtii mukaan, muistaakseni peitsarikeskustelussa mainitsin asiasta :D

  Re: Ravikeskustelu 447

LähettäjäMilja H. (10674) 
Päivämäärä:   12.11.16 13:44:25

Oho, meiltähän pääsi yksi finaaliin tästä. Big Game Foxy on kyllä juossut todella hyvin kaikissa starteissaan, saa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan tämän orin kohdalle. Se on varmaa, että NDM-lähdöt taitaa herraa kutsua ;)

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   12.11.16 14:34:35

Siis mitä täällä tapahtuu :D Meidän Camaro Foxy, joka ei oo juossut mitenkään päin, ei yhtään voittoa ja nyt sitten Derby-finaaliin karsintavoitolla :D

Milja, toivotaan että Big Game jatkaa tuolla linjalla, hienosti juossut kyllä!

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjä: Hessi VR 
Päivämäärä:   12.11.16 20:46:27

reibili, muistelinkin, että olit sanonut pidentäväsi osallistumisaikaa, mutta en ollut varma. Nyt on osallistuminen kuitenkin laitettu.

Meillä yllätyshevoset pääsivät derbyfinaaliin: Jungle Rumble & Lihakilpi (joka aiheuttaa lähinnä hiusten revintää). Kuitenkin finaalissa loppaavat. :D

  Re: Ravikeskustelu 447

LähettäjäHenni 
Päivämäärä:   12.11.16 20:54:00

Hienoa Big Game Foxy ja Camaro Foxy <3 Kasvattaja on ylpeä ja kannustaa finaaleissa. Multa ei päässy yhtään heppaa jatkoon, mutta jospa ne saisin tuohon III-karsintaan vielä ilmotettua. En muka ole vielä ehtiny, elikkä jaksanu :D

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   12.11.16 21:13:28

Jos kerran noin moni aiemmin kehnosti juossut hevonen on finaalissa, niin sittenhän nämä karsinnat on menneet just eikä melkein :D Pysyy jännitys viimeiseen asti!

Atspace ei edelleenkään toimi, en ole koko päivänä päässyt sisään tai saanut edes selaimessa sivuja auki. Pitänee alkaa ens vuoden puolella alkaa tosissaan kattomaan sitä omaa domainia, sen verran pahasti nyppii nyt. Onhan niillä aiemminkin katkoja ollut, mutta ei sentään kellon ympäri.

Tässä III karsintapäivän lähtölista, osallistumiset yo. osoitteeseen otsikolla Derbykarsinta III

Lähtö 1. Ryhmäajo 2-vuotiaille lämminverisille, 2100m, P: 600 - 400 - 300 - 100 (- 50)
Lähtö 2. Ryhmäajo 3-vuotiaille kylmäverisille, 2100m, P: 600 - 400 - 300 - 100 (- 50)
Lähtö 3. Derbykarsinta III, ryhmäajo 4-vuotiaille lämminverisille, 2600m, P: 8000 - 4000 - 2200 - 1800 - 1100 - 800
Lähtö 4. Ryhmäajo lämminverisille, ennätys 17,0-19,9, 2100m, P: 1600 - 1200 - 1000 - 700 (- 400)
Lähtö 5. Ryhmäajo kylmäverisille, ennätys 30,0 tai hitaampi, 2100m, P: 1000 - 800 - 600 - 400 (- 100)
Lähtö 6. Derbykarsinta III, ryhmäajo 5-vuotiaille suomenhevosille, 2600m, P: 5000 - 2500 - 1000 - 500 - 200 - 100
Lähtö 7. Ryhmäajo lämminverisille, ennätys 15,0-16,9, 2100m, P: 1600 - 1200 - 1000 - 700 (- 400)
Lähtö 8. Ryhmäajo kylmäverisille, ennätys 25,0-26,9, 2100m, P: 1600 - 1200 - 1000 - 700 (- 400)
Lähtö 9. Ryhmäajo lämminverisille, ennätys 14,9 tai nopeampi, 2100m, P: 3000 - 2700 - 2000 - 1500 (- 900)
Lähtö 10. Ryhmäajo kylmäverisille, ennätys 24,9 tai nopeampi, 2100m, P: 3000 - 2700 - 2000 - 1500 (- 900)

Karsintalähtöihin 1 hevonen + 1 varahevonen, muihin niin paljon kuin sielu sietää. VIP huomenna sunnuntaina klo 18.

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   13.11.16 22:04:42

eatnama, hihkasetko mulle tähän mun sähköpostiin jahka atspace toimii taas niin päivitän lisää Derbykutsuja esille (jos en satu itse huomaamaan). Jos ei tässä parin päivän sisään ala pelittämään niin pitänee vaikka sitten tänne kirjoitella lähtölistaa tms.

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   14.11.16 16:01:00

http://duanpacers.weebly.com/vrer03.html Peitsareiden omistajat ehtii vielä näihin mukaan, jos ilmottautuminen on mun sähköpostissa klo. 18 mennessä. Teen tässä yhen kouluhomman pois alta, teen sitten tulokset noista..

Samoten jos peitsariporukalla olis mulle myydä varsoja, heitin just läjän hevosia siitokseen tai harvakseltaan kisaaviin, niin nyt niitä taas mahtuis kisalistoille.. Vaikka tokkopa tuo on ennenkään täynnä ollut, mutta kuitenkin.. :D

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   14.11.16 19:30:18

reibili, mullon tuolla ylempänä linkki missä ois muutama peitsarivaavi.. :>

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   14.11.16 20:04:32

aksu, mie noita kattelinki tässä äsken ja eilen, tuskailen vaan sen kanssa että oikeestaan kaikki on saman sukusia mun nykyisten kanssa. :D Toisaalta varsa 14 ois kiva! Ehkä saan kasvatettua sille joskus riittävän erisukuisen kumppanin!

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   14.11.16 20:10:39

reibili, se haluaa tulla teille :D Kyllä sitä aina jostain erisukuista löytyy ;D

Mulla kutittelee kyllä pitää toi Sethin ja Devilishin varsa. Tosin oon ihan varma että siitä ei tuu mitään kun on tuommosista vanhemmista.. :P

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   14.11.16 22:02:32

aksu, no jos se kerran tahtoo, niin enkai mää viittii kieltääkään meille tulemasta! :D

Minä tässä kehittelin ideaa pistää yhteen kaks omaa kasvattia, jotka on mukana Championship Battlessa, vaikka vähän kyllä pelottaa, koska ei se varsa kuitenkaan mihinkään mene! Jos molemmat maholliset tulevat vanhemmat pärjää hyvin, ni yhdistelmä hyvin todennäkösesti toteutuu, muussa tapauksessa saatan jättää tekemättä.. Vaikka ois kyllä nami varsa se..

Palo vähän pinna äsken koulutehtävään, koska word ja power point ei oo yhteistyökykysiä, ni nyt en kyllä jaksa enää miettiä mitään tulosten tekoa. Kivasti oli muuten 2 vuotiaita peitsareita kaivettu jostain tallin periltä. :D Yleensä ei taho saaha lähtöö niille kasaan ni nyt oli heti niin, että kahteen ryhmään sai jakaa..

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   14.11.16 22:20:06

reibili, hyvähyvä :D Hehei, mä oon ihan selvästi oppinut Magnustilta myyntitekniikkaa :D

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   14.11.16 22:44:01

Voe, se että minä jossain vaiheessa sain kaupiteltua magnustille kamelijuoksijoita oikein urakalla, alkaa selkeesti kääntyä nyt mua vastaan, on selkeesti oppinu mestarilta, kohta aksukin on yhtä pro kaupustelija! :D
Mutta eihän tollasesta voi kieltäytyäkkään, ku toinen ihan väkisin meille tahtoo tulla!

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjä: Hilmir 
Päivämäärä:   15.11.16 09:23:39

Mie näin unta, että ostitte mun myytäviä hevosia, joten paras alkaa laittaa sitä nyt sitten käytäntöön, ettei mene enneuni ihan pilalle!
http://radicalrc.weebly.com/myytavat.html ;D

  Re: Ravikeskustelu 447

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   15.11.16 16:55:56

Jos Shavotin eksyy tänne lukemaan niin Shavooooo, oon laittanu siulle mailia! :D

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   15.11.16 17:24:34

...Taikatatti <3__<3 Floppaaja <3__<3
Ei shettiksiä enää aksulle, ei ei ei...

  Re: Ravikeskustelu 447

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   15.11.16 19:55:17

Floppaajatatit taikasiemenistä tulis kyllä varsin mieluusti aksulle! Varsinkin kun ne ei vie tallitilaa yhtään ja kisalistoillakaan eivät paina ollenkaan! :)))))

  Re: Ravikeskustelu 447

LähettäjäHessi VR 
Päivämäärä:   15.11.16 20:39:39

Meidän tämän päivän VRER-raveista on tulokset tulleet, onnea Pikku-Tirilii muistoajossa (sekä tietenkin muissa lähdöissäkin) menestyneille! Pikkasen kiireellä ja hätäisesti tein tulokset, joten jos sieltä löytyy virheitä (olivat ne sitten näppäily- tai ajatusvirheitä), hihkaiskaa.

Kiva, että myytäviä hevosia liikkuu jonkin verran. Olen yrittänyt parin päivän ajan psyykata itseäni katsomaan noita myytäviä hevosia ajatuksen kanssa, mutta en ole saanut aikaiseksi. Nyt jotenkin laiskottaa virtuaalihevosten kanssa. Ehkä huomenna saan kopukoille kalenterit päivitettyä ja mietittyä, ketkä omista hevosistani isken Championship Battlen muihin lähtöihin. :D

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   16.11.16 21:55:23

Derbyn kolmoskarsintojen tulokset esillä:
http://burn.atspace.com/2016derbykars2.html

Olin tehnyt pienen kämmin ja Selectionin sivulla oli pyydetty väärää otsikkoa... Osallistumiset tosiaan otsikolla Derby Selection, mutta en mä näitä jo lähetettyjä hylkää :D

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   16.11.16 22:17:09

Jännä huomio tän vuoden derbystä tässä vaiheessa: kaikki finalistit sekä lämpöisissä että suokeissa tulee eri isäoreista. Lisäksi kaikilla lämpöisillä on eri emänisät; suomenhevosista kahdella on emänisänä Kekan Tulisurma ja kahdella Halla-Herra.
Jos mukaan otetaan vielä Tammasuosikin voittajat, niin lämpöisten voittajalla on edelleen eri isäori kuin finalisteilla, emänisä sillä on evm. Suomenhevosten voittajalla on isänä O.O.Onni, jolta on finalisteissa yksi jälkeläinen. Sen emänisä on evm.

Tästä vois päätellä, että suvuissa on tänä vuonna hurjasti enemmän hajontaa kuin aiemmin. Toisaaltahan se on hyvä juttu, toisaalta se tekee vuoden jalostusorien valkkaamisen ja äänestämisen hankalammaksi :D
Ois mielenkiintoista tehdä samanlaista yhteenvetoa Kasvattajakruunun osallistujista ja tuloksista, mutta ainakaan justnytheti ei ole siihen aikaa.

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   16.11.16 23:38:56

Voihan Carmiva, se sitten ei jaksanut punnertaa finaaliin Kriterium-voitosta ja Pikku-Tirilii-kakkosesta huolimatta :P Mutta, näköjään meillä on molemmat lämpöset ja 2 suokkia finaalissa, täytyy olla tyytyväinen :> Varsinkin kun sain yhden oman kasvatinkin mukaan :D
Nyt sitten jännitetään finaalituloksia, varsinkin lämpöisissä on jännä nähdä miten tuo mein Camaro Foxy juoksee :D Ei mulla kyllä millekään noista omista ole suuria odotuksia, Kekan Valtiaan ehkä odottaisin rahasijoille mutta muuten ei.

eatnama, onpas kyllä jännä miten on hajontaa. Hyvähän se kyllä on että alkaa tulemaan sitä vaihtelua. Tuntui että kunkkareissa oli tosi paljon emänisänä Halla-Herraa mukaan ilmoitetuilla.

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   17.11.16 00:05:16

Meidän tän päiväisistä (tai eilisistä, eheeheehe) raveista oon aloitellut tulosten arvontaa.. Sen verran että Titaani-, Muusa- ja Cup-lähdöistä on tulokset :D

Aken Titaanin voiton vei O.R. Hallalla, Muusan vei Pimeyden Morsian ja Cupeissa voittoihin jaksoi Savun Carmiva ja Purnin Ihastelma. Ei jaksanut meikäläiset kyllä nyt punnertaa taas vaihteeksi mihinkään.

  Re: Ravikeskustelu 447

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   17.11.16 11:44:11

Unia Trotters on edelleen voimissaan ja toiminnassa mukana, vaikken täällä olekaan pyörähtänyt hetkeen. Hevosten kisakalenterit on päivitetty ja kilpaileminen taas aloitettu. Ei taida olla nyt villejä raveja meneillään? Kaikkiin vrer:in kalenterin kisoihin osallistuttu ainakin :)

Lisäksi tallin ensimmäiset kasvatit Unian Korona ja Unian Runoralli aloittavat myös kilpailemisen ja fiilis on aikas mahtava :D

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   17.11.16 11:45:06

Kekan Herttuatar oli kyllä kiva ylläri, karsintavoitto ja derbyfinaaliin! Sen kolme -ja nelivuotiskaudet anto ymmärtää että tästä on tulossa vähän parempikin kilpuri, mutta 5-vuotiskausi on menny vähän penkin alle vaikka tasasesti on rahasijoja napsinutkin. :D
Muutenkin menny yli odotusten, yhteensä neljä finaalissa, joista kolme omaa kasvattia!

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjä: Hilmir 
Päivämäärä:   17.11.16 13:47:11

Multakin yksi lämpönen finaalissa ja kaksi suomenhevosta! Pittää kattoo jos yks lämpönen vielä menis finaaliin tosta selectionista, se on muuten juossu huonosti, mut tää kausi on menny sillä tosi hyvin, niin josko jaksas tossa sitten punnertaa :P

Joskin lämpösissä oon ihan tyytyväinen että toi kriteriumvoittaja pääs, nyt kun vaan jaksas tämänkin viedä nimiinsä, niin ois kohtuu huikeeta :D Suokeissa taas toivon, että aksun kasvatti pärjäilis, kun se on muuten niin hieno, niin oishan se kiva että sais radoiltakin vähän painavampaa meriittiä :D

Ja mukavaa kun "eläkehevosetkin" saa vielä titteleitä, kun meille tuli nyt tuo Aken Muusa -lähtö :)

Tää on aina niin jännää! :D

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   20.11.16 19:04:22

KELE!! Tein uutta ravikutsua, mutten ollenkaa hoksannu etten tehnykkää sitä uudelle sivuille vaan pokkana poistin jo tehdyt tulokset vanhoista raveista ja menin vielä tallentamaan sen.. -.- :D Näitä ei saa palautettua mistään? Voisin nyt repiä vaikka hiukset päästäni..

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   20.11.16 19:35:43

Kaivelin välimuistin, eikä sielläkää ollu ku tuo tallennettu versio ilman tuloksia.. :''(((

Eikai auta ku tehä uusiks, toivottavasti kovin moni ei ehtiny päivitellä kalentereita siltä osin. :D

  Re: Ravikeskustelu 447

LähettäjäNicky 
Päivämäärä:   22.11.16 00:23:37

Botit

  Re: Ravikeskustelu 447

LähettäjäNicky 
Päivämäärä:   22.11.16 00:24:56

Tuolla on yksi lämminverinen ravihevonen myytävänä, jos joku haluaa napata mukaansa!

  Re: Ravikeskustelu 447

LähettäjäNicky 
Päivämäärä:   22.11.16 09:23:25

Tässä linkki vielä uudestann

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjä: Dea 
Päivämäärä:   22.11.16 10:18:14

Oh noes, taisivat olla reibilin päälle tallennetut just ne ravit, joista otin jo ennätykset ylös, mutta tarkempia tuloksia hevosten omille sivuille en... Useimmat olivat vielä parantaneet ennätystään :( Pitää kai kaivaa vanhat tiedot esiin edellisistä osallistumismaileista, jos noita kopuja haluaa taas "laillisesti" ilmoittaa johonkin.

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   22.11.16 21:40:23

Vimosetkin derbyilijät on esillä:
http://burn.atspace.com/2016derbysel.html

Yritän saada finaalin tulokset esille perjantai-iltana, joten kipin kapin osallistumaan finaalipäivän lähtöihin, jos ette ole sitä vielä tehneet! Viikonloppu menee pakatessa, joten jos en perjantaina ehdi, niin se jää sitten maanantaille.

Oonko muuten koskaan sanonu, että vihaan muuttamista? Nyt sentään firma hoitaa tavaroiden siirtämisen, mut tämä pakkaaminen...! Jotenkin päässyt kertymään kaikenlaista roinaa nurkkiin...

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   22.11.16 22:34:30

Dea, en voi kun pahotella tätä, en tajua miten menin noin sössimään!

Kappas kepposta, tulihan sieltä se viimenenki finaalipaikka!

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   22.11.16 23:10:28

Mua kyllä vieläkin huvittaa, että mulla on finaaleissa neljä hevosta joista yhtäkään en sinne odottanut xD

Pitänee laittaa jotain meikäläisiä juoksemaan finaalien muihin lähtöihin. On taas konit startanneet sen verran että huhheijjaa. Ehkä ne juoksee vähemmän joulukuussa ja ikäännytän ne taas vuoden alusta.. :D Öynöy :D (Koska mulla on 4 lv-varsaa suunnitteilla ja haluan ne radoille!!)

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjä: Hilmir 
Päivämäärä:   23.11.16 11:45:01

Vähän harmittaa että oma hevonen jäi selectionissa kakkoseksi, se kun on niin kivasti tällä kaudella juossut, niin olisi voinut finaalissakin pärjäillä.
Mut onneks ei harmita niin paljon, kun kuitenkin oma kasvatti otti viimeisen finaalipaikan itselleen :D Jee!

Ja hei! Missä on kaikki koelähdöt tähän loppukuuhun/ihan ens kuun alkuun!
Mulla on läjä varsoja jotka pitäs saada radoille :'D (itsehän en toki voi järkätä ;D Mulla on se perus 1 ravit vuoteen :P)

  Re: Ravikeskustelu 447

LähettäjäMilja H. (10674) 
Päivämäärä:   23.11.16 19:33:26

Mun pitäis kanssa järkätä ravit vielä tän vuoden puolella, edelliset järjestetyt taitaa olla Viekser Muistoajo heinäkuun puolivälissä :D Noh, kyllä tässä ehtii! Ja luultavasti ehtii ensi vuoden puolellakin, kun saan olla ihan omassa rauhassa. En olekaan raviporukalle tainnut kertoa, että muutan työharjoittelun/työssäoppimisen perässä 100 kilometrin päähän kotoa! Kämppää ei sentään tarvinnut alkaa etsimään työpaikan tarjotessa yösijan ja kaikki muut kylpylähotellin palvelut koko kuuden kuukauden ajaksi.

Okei, on siinä huonokin puoli - tanssin wanhat ja joudun ensimmäiset viikot ramppaamaan junaa hyödyntäen kotikaupungin ja työkaupungin väliä kerran viikossa kumpaankin suuntaan. Kalliiksi tulee kun Kelan antamat tuetkin loppuu tän takia - lippu junasta riippuen (taajamajuna x2 tai Intercity + taajamajuna) on 6-15€ yhteen suuntaan.. Mutta wanhojen tanssimisesta olen haaveillut ihan pikkulikasta asti, enkä nyt enää voi perua kun mekkokin on jo kaapissa :D

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjä: Dea 
Päivämäärä:   23.11.16 22:15:27

reibili, Näitä sattuu, ei huolta :)

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   24.11.16 10:46:12

Dea, joo eihän tälle mitään nyt enää voi, ärsyttää vaan oma huolimattomuus ja sekin että nyt ne tulokset pitää tehä uusiks. :D Tosin oon tässä sählänny ihan urakalla muutenkin viimeakoina, nimim. nyt on pitkikset nurinpäin jalassa.. en jaksa välittää.. :')

Yks päivä keitin kahvia (taas) ilman puruja, sit kaadoin siihen maidon sijasta jääteetä ja kaikkee muuta jännää. Tunnistan ittestäni paljon samoja merkkejä nyt kun mitä oli ennen ku viimeks tuli burnout mutta en siitä huolimatta osaa rauhottua. :D Eikä oikein voikaan, ens kuussa eka näyttö ja tammikuussa vika, jänskättää ja stressaa..

  Re: Ravikeskustelu 447

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   25.11.16 19:12:58

Kuinka moni muu minun lisäkseni tunnustaa rämpyttävänsä derbysivun päivitysnappia tasaisin väliajoin? :D

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   25.11.16 20:22:28

Elkää rämpyttäkö, tulin just vasta töistä :D

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   25.11.16 23:40:40

Derby-tulokset, olkaatten hyvä:
http://burn.atspace.com/2016derby.html

Päinvastoin kuin eräät, minen spoilaa täällä, vaan saatte elää jännityksessä ja mennä ite kurkkimaan :D

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   25.11.16 23:43:28

reibili,
Se on kuitenkin hyvä, että tunnistat merkit :) Osaat ainakin henkisesti varautua, eikä se pääse aivan puskista yllättämään. Nimim. "Omat masennusmerkit tunnistava, ettei se pääse enää kolmatta niskan päälle"

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   25.11.16 23:56:45

No lämpösissä sentää 3. sija, voin olla tyytyväinen ku ees yks viidestä pärjäs. :D

eatnama, onhan se hyvä, kun vielä oikeesti osais vähän hidastaa tahtia eikä miettis ja stressais itteään hengiltä, ja opettelis sanomaan ei, ettei kaikki hommat kasaantuis ku yrittää revetä moneen paikkaan yhtä aikaa.. Pitäis lääkäriinkin mut oon siirrelly aina ajan varaamistakin nyt, kun tuntuu ettei energia riitä siihen enää, ens viikolla pari päivää vapaata niin ehkä sitten.. Oon vielä toistaseks osannu olla ottamatta alkoo, mihinkä viimeks sorruin enkä meinannu päästä irti.. Ootan vaan tammikuuta, sitte tää on ohi ja voin hetken hengähtää ennenku alan metsästää töitä..

  Re: Ravikeskustelu 447

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   26.11.16 00:33:20

Siis mitä ihmettä, mein Vagabondo voitti! Orin emätamma kyllä näköjään tuottaa näitä Derby-menestyjiä, kun sen aikaisempi varsa t. Charmeleone Snilli tuli viime vuonna toiseksi (kys. hevonen näköjään samaisissa raveissa voitti oman lähtönsä) :D

Mä oon tänään vaan yrittäny bongailla hyviä black friday-tarjouksia, cdon on esim. ollu koko päivän auki.

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   26.11.16 01:24:36

Ihan odotetusti jäätiin totosijotta :D Molemmissa neljäs sija :D

  Re: Ravikeskustelu 447

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   26.11.16 08:42:32

Onnea kaikille tuloksiinsa tyytyväisille! Ja jeee! Viime kaudelle kriterium voitto ja nyt derbyn kakkonen! EI HUANO!
Suomenhevosissa omalle kasvatille 5 sija. No. ehkä se vähän sekin lämmittää :P

  Re: Ravikeskustelu 447

LähettäjäMilja H. (10674) 
Päivämäärä:   26.11.16 14:41:07

En tiedä miten olisin reagoinut, jos Big Game olisi tuolla ottanut totosijan. Ei se nyt niin hyvä hevonen voi olla. Välillä näitä häntäpään sijojakin otettava :D

Onnittelut menestyneille hevosille ja taustajoukoille! :)

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   26.11.16 23:54:54

Muistakaapas sitten osallistua meidän Kiri Cupin finaaliraveihin http://www.jattitassu.net/ravitalli/ravit74.htm

  Re: Ravikeskustelu 447

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   27.11.16 23:07:09

Osallistukaahan divarikarsintoihin! Kaikkiin lähtöihin mahtuu vielä, enkä viitsi noin vajaina ajaa :)

http://meerin.net/ravurit/ravit/66.html

  Re: Ravikeskustelu 447

LähettäjäHessi VR 
Päivämäärä:   28.11.16 10:37:17

Meidän Championship Battle -raveista on vihdoin tulokset tulleet, onnea menestyneille!

Pahoittelut myöhästyneistä tuloksista. Motivaatio virtuaalihevosiin on tällä hetkellä lähellä nollaa, joten siitä syystä en ole joulukuulle tehnyt vielä yksiäkään ravikutsuja. Ehkä tänään teen kutsut, mutta pitää miettiä, kuinka monet VRER-ravit uskallan pitää, kun tulokset saattavat venyä ja vanua nyt. Huoh. Antakaa jostakin intoa, kun pitäisi vielä saada VRER:n Ravigaalakin liikkeelle! Onneksi on vielä pari päivää joulukuuhun...

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   28.11.16 18:18:57

Wtf, Hellcat voitti Championship Battlen?! O__O Mitä täällä tapahtuu :D

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   28.11.16 23:50:02

On se nyt hittolainen kun ei nuo meikäläisen konit pärjää missään suuremmissa lähdöissä... :3 Talli täynnä koneja ja vaan muutama niistä saattaa silloin tällöin joissakin perusraveissa tai suurempien kisojen karsinoissa tuoda muutamia roposia kotiin...mutta tosi paikan tullen ne floppaa totaalisesti tai karsiutuu kokonaan pois :D Totaali turhautuminen.... onneks nää on vaan virtuaalihevosia :D

--

Mitäs teille kuuluu ? :)

  Re: Ravikeskustelu 447

LähettäjäSorel 
Päivämäärä:   29.11.16 12:25:27

Välillä ketuttaa rankasti, että juuri silloin kun itsellä on kiireitä eikä kerkiä vhepostelemaan niin juuri sillon on kaikki suurkilpailut ja missaan aina kaiken xD

  Re: Ravikeskustelu 447

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   29.11.16 17:14:09

Hellurei ja hellät tunteet.

Oon tosi pahoillani jatkuneesta ja jatkuneesta poissaolostani - kaikki ponieni kasvattajat ym. Yritän nyt ihan oikeasti joulukuun alussa ehtiä jotain - mulla on 4 päivän vapaat, josta EHKÄ saan istua pari jopa tietokoneella silloin kun ukko on töissä :D :)

Käynpäs tsekkaamassa sähköpostin, kun sinne on kerran mm. Hilmir postia laittanut ^_^

  Re: Ravikeskustelu 447

LähettäjäHessi VR 
Päivämäärä:   30.11.16 07:42:20

Joulukuussa meillä montéillaan, sillä luvassa ovat jälleen vuosittaisiksi muodostuneet suomenhevosten Montén Talvitaisto ja lämminveristen Monté Winter Meeting. Lyhyesti: 3 karsintaa ryhmäajoina (matkat 2100m, 2600m ja 3100m), joista kustakin neljä parasta kuun lopussa juostavaan finaaliin (1609m).

Villit ravit 07.12.2016
Kutsussa on myös 2. karsintojen kutsu, mutta 2. karsintoihin otetaan osallistumiset vastaan, kun kutsu on lisätty VRER:n kalenteriin! Loput kutsut tulevat päätettyäni ravipäivät + juostaanko VRER:n alaisina. En nyt vaan haluaisi haalia liikaa VRER:n alaisia raveja, kun tulokset saattavat myöhästyä tämän huonon motivaation takia.
(Mukana myös opetus- ja koelähdöt, kuka kaipaili? Vai olisiko tarvetta saada koelähtöjä ihan parin päivän päähän? Voisin järkätä pelkät koelähtöravit pikana, jos haluaa heti saada hevoset koelähtöön.)

Shavo, kiva kuulla, että pääset ehkä joulukuussa virtuaaliheppailemaan! Olet koko ajan niin kiireinen, että harvoin sinua näkee täällä. :)

Täällä on näköjään hiljaista, pitäisiköhän jotakin kyselyä keksiä, jotta porukka aktivoituisi kirjoittamaan? Tosin olen paraskin puhuja, kun en ole itse tänne paljoa kirjoitellut. :D

  Re: Ravikeskustelu 447

LähettäjäHessi VR 
Päivämäärä:   1.12.16 09:26:20

Täytetään! :)

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.