Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ravikeskustelu 446

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   9.10.16 14:27:43

Ravikeskustelu 445

VRER - Kilpailukalenteri
VRKK
VPY
RaPu
Ravifoorumi
Ravi-info
Ravitalleja

Ravikeskustelun aloitusviestin pohja.

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   9.10.16 14:28:07

Hei jea, osasin kertayrityksellä! \o/

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   9.10.16 14:48:41

eatnama, nakkelen sulle sivuja, kunhan joskus hamassa tulevaisuudessa saan ne tehtyä! :)

Ylläri, että meijän konimukset ne vaan hyyty virtuaalimestaruus -finaalissa.. :D

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   9.10.16 15:37:09

Meillä ravataan..
http://www.jattitassu.net/ravitalli/ravit67.htm
http://www.jattitassu.net/ravitalli/ravit68.htm
http://www.jattitassu.net/ravitalli/ravit69.htm
http://www.jattitassu.net/ravitalli/ravit70.htm (otsikointi ravit70, ei 66)

Ja meille on myös syntymässä ensi kuulla varsoja jotka tulee poikkeuksellisesti myyntiin!
http://jattitassu.net/ravitalli/varsat.htm

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   9.10.16 15:45:59

reibili,
jeps :)

Meille näytti napsahtaneen Virtuaalimestaruuksista yksi rahasija ja lämminveristen kakkonen. Northman (tai kotoisasti Nortti) on kyllä kivasti yllättänyt. Mua ei haittaa, onko hevosella epätasainen suku vai ei, mutta tän hevosen kohdalla mietin kahdesti, teenkö tarjouksen Alegreen vai en. Tein sitten, koska tuo isän puoli vaan on yksinkertaisesti niin hieno – ja nythän Nortti koputtelee jo 200 000ve voittosummaa ja totoprossa on ~41!

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjä: siinau 
Päivämäärä:   9.10.16 17:07:39

Mitäs tänne ? :) ite oon tän viikkoa kärsinyt kipeenä kotona, kauhea angiina plus muut inhottavat taudit päälle....nyt alkaa pikku hiljaa elämä voittamaan mutta silti huomenna vielä varattava aikaa lääkärille :3

Ylläripylläri me ei päästy edes finaaliin asti virtuaalimestaruuksissa :3 onneks ei edes odottanut menestystä niin ei harmita kun tiesi miten käy :) ehkä jonain päivänä nuo meidän konit oppii juoksemaan :D

Reibili, olit aikaisemmassa topassa ranskis oreja vailla... ruskossa olisi yksi evm-sukuinen ori..en valitettavasti pysty linkittämään mutta jos kiinnostaa käy kurkkaamassa :)

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   9.10.16 18:21:25

siinau, paranemisia, angiina on kyllä nii kelju tauti! Meikäläisellä oli se yläasteella 8 kertaa putkeen (pari kk aina niiden välillä), sitte lääkärisetä sano, että jos nyt vielä kerran tulee ni leikkaukseen.. Eipä oo kuulunu eikä näkyny enää sen jälkeen. :'D

Käyn kattelee sen siun orin, kunhan tästä ehdin. :)

  Re: Ravikeskustelu 446

LähettäjäHessi VR 
Päivämäärä:   9.10.16 18:22:26

reibili, meillä on kaksi evm-sukuista ranskalaista, virtuaalimaailmassa starttaamaton Théolex sekä huonosti virtuaalimaailmassa juossut Vortex de Mer (jonka myyntiä vähän mietin, kun se on niin onneton).

Meillä syntyi jälleen tässä kuussa uusia myytäviä varsoja. Tämä ikäluokka on hieman tammavoittoinen, ja kaikki uudet myytävätkin varsat ovat tammoja. Tuttuun tapaan myynnissä myös vanhempia kasvatteja, joiden joukossa iso kasa jo startanneita hevosia (minkä tahansa tammakasvatin saa siirtää vaikka suoraan siitokseen, jos ei enää halua kilpailuttaa). Myynnissä 16 peitsaria, 2 suomenhevosta, 2 ranskanravuria, 1 lämminveriravuri (62,5 % ranskalaista verta) ja 1 gotlannin russ. Ravureille voin antaa ravikuvat mukaan, jos tarvetta on, mutta peitsareille en voi tarjota kuvia mukaan.
http://hessilainen.net/kerynkartano/myytavat.html

Olen vähän katsellut parin harrastajan suokkivalikoimaa läpi ja saanut intoa teettää lisää suokkivarsoja projektiin "uusien-erisukuisten-sukulinjojen-luonti". Astutus- ja tilausvarsa viestiä saattaa siis pian pukata sähköposteihin, kun saan vielä ajatusjuoksun loppuun.

siinau, kuulostaa tympeältä tautirupeamalta! Toivottavasti paranisit pian! Olen vielä toistaiseksi onnistunut välttämään taudit, vaikka pientä karheutta on kurkussa ollut jo viikko tolkulla. Tuo karheus johtuu vain siitä, että on tullut ulkoiltua liian heppoisissa varusteissa ilman kylmetessä eikä kurkku ole tykännyt. Höh, kun pitää taas oppia kerrospukeutuminen, kun talvi on jo kovaa kyytiä tulossa (öisin mennään jo pakkasen puolelle).

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   9.10.16 20:11:14

reibili ja hessi, kiitos, toivotaan että tää tauti alkais olemaan nyt tässä :)

ensin tuli kauhea kuume, melkein 40 astetta pari päivää putkeen, sitten tuli kurkku kipeeksi ja ei enää pystynyt nielaisemaan saatika puhumaan... muutama päivä eteenpäin niin lisäksi vielä silmätulehdus vielä -.- ihan kammottava tauti kyllä... vei voimat ihan tyystin ja sängyn pohjalle moneksi päiväksi. Nyt onneksi on alkanut ab kuurin myötä helpottamaan, mutta silti täytyy ottaa rauhakseen :)

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   9.10.16 22:32:27

Paranteluja siinaulle. Inha tauti :p Mä tappelin alkuvuodesta viikon kuumeen+kurkkukivun kanssa, ei ollut hyvä se.

  Re: Ravikeskustelu 446

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   9.10.16 23:14:22

Oi joi, myytäviä! Täytyy tutkiskella myytäviä paremmin, jospa sieltä löytyis meillekin sopivia hevosia.

Mä taas keräsin meiltä myös sopivia hevosia myyntiin, eli myyntihevoset! Kuvat saa tosiaan mukaan, ja erittäin kiva olisi nähdä näitä vielä radoilla. Meillä ei nyt menestystä ole näiden kanssa tullut :/

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   10.10.16 11:20:08

aksu, kiitos :) joo noi kaikenmaailman flunssat yms muut ei oo yhtään mukavia ! :/

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   10.10.16 11:20:49

siinau, käviskö sulle Drago x http://duanstable.weebly.com/valeacutery.html Varsa syntyy kun emä on humputellut 4 vuotiskautensa loppuun, en siis osaa sanoa tarkempaa ajankohtaa, ensi kuussa ehkä.

Hessi, Vortex de Mer x http://duanstable.weebly.com/gwendoline.html ?Tämänkin varsa syntyväksi kunhan tamman 4 vuotiskausi on ohi. Théolex oli myös kiva mutta Vortexilla ei vielä (?) ollut yhtään jälkeläistä...

Molemmat tammat on siis tuommosia nuoria sunnuntaijuoksijoita vielä, mutta pitää niistä nyt varsaa tehdä ja kattoa mihin varsat sitten menee.. :D

Oivoi, kattelin noita myytäviä ja mun on ehkä tehtävä parista tarjousta..

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   10.10.16 12:04:02

reibili, kyllä onnistuu ! :)

  Re: Ravikeskustelu 446

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   10.10.16 15:01:52

Mulla ei tuu enää eksyttyä tänne =D Oon vaan Keskustasas. Jos on jotain asiaa niin pistäkää säpo tai kyselkää sieltä ^^
pst. mulla ois myynnissä kuvia melko läjä (she, sh, lv, ic yms) http://virtuaali.net/keskusta/topic/1153/m-paljon-eri-roduista-kuvia-txt-tai

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   11.10.16 12:39:57

Lexingtonissa on päästelty vähän lujaa, peitsari Always B Miki menny mailin 05,9.. On siinä varmaan ollu kuskilla kylmää kyytiä. :'D

  Re: Ravikeskustelu 446

LähettäjäHessi VR 
Päivämäärä:   11.10.16 14:20:32

reibili, minä kuule meinasin samasta uutisesta tokaista Peitsaritkeskustelussa! Katsoin youtubesta startin, ja kyllä oli huimaa menoa, Always B Miki suvereenisti meni ja voitti lähdön, vaikka maalisuoran alussa kuski joutui käskemään. Harmi, kun se loukkaantui viime vuonna ja meni 3v Breeders' Crown sivusuun, se olisi varmaan voittanut tai vähintään ollut totossa.

Meillä ei ole Kerystonissa mailin ravirataa, joten peitsarit eivät meillä pysty juoksemaan samanlaisia aikoja kuin IRL-USA:ssa nuo huippuajat. Olen kuitenkin suurkisojen kohdalla usein ajatellut, että tällä kertaa voitaisiin juosta alta p.08,0... mutta sitten lähdön onkin voittanut tamma! Ja sori vaan, mutta minä en päästä tammoja alta p.08,0, koska silloin pitäisi olla HYVIN poikkeuksellinen voittajatamma kyseessä. Normilähdöissä en ole ollut myötämielinen päästämään hevosia juoksemaan niin kovia vauhteja.

Ai niin reibili, tamman asututs Vortex de Merillä onnistuu! Sivuilla ei ole kiire, ilmoittele sitten, kun varsa syntyy. Vortella ei ole vielä varsoja eikä sille varmaan montaa tule, kun ori on tuollainen lahna radoilla.

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   11.10.16 14:53:22

Haa, luulin kirjottaneeni ton peitsarikeskusteluun, kun sinnehän se nyt enempi kuuluu, mutta väärä välilehti. :'D
Katoin videon myös äsken kun vihdoin ehdin, luvalla sanoen tuohan näytti ihan hölkältä noille hevosille..

Ite en kyllä koskaan oo vissiin miettinyt että minkälainen rata meillä on, se vaan on.. :D Mutta ykkössarjalaisten peitsarien lähdöissäkään en oo tainnu koskaan antaa edes 08-aikoja, en kyllä oo ihan satavarma mutta muistelisin näin.. Meillä 08-aikaiset osallistujat saa niitä 09-alkuisia aikoja myös oikeastaan aina, vaikka muissa lähdöissä voi hevosten omat ennätykset rikkoutua usein..

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   11.10.16 15:42:55

liisaisko joku mulle evm-sukuisen russi tamman yhden varsan ajaksi ?
meidän kapusta tulisi varsan isä, http://rascalponies.weebly.com/kapu.html :)

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   11.10.16 16:08:11

siinau, näitä saa käyttää:
http://duanstable.weebly.com/kaiutin.html
http://duanstable.weebly.com/miss-quiet-streamline.html

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   11.10.16 18:38:01

reibili, Miss Quiet Streamline ja meidän Kapu voisivat tavata... :) laittelen sulle sivuja kun saan tehtyä...

  Re: Ravikeskustelu 446

LähettäjäHessi VR 
Päivämäärä:   11.10.16 21:09:05

Muistuttelen harrastajia Virtuaalikriteriumista! Tällä hetkellä lämminverisiä on ilmoitettu 14 kpl (varahevosia 3 kpl) ja suomenhevosia 23 kpl (varahevosia 8). Aikaa ilmoittautua on 14.10.2016 klo. 22:00 asti.
http://hessilainen.net/ravirata_keryston/virtuaalikriterium2016.html

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   11.10.16 21:51:53

meiltä jää virtuaalikriterium välistä tällä kertaa... eikä mulla olisikaan kun vissiin yksi sopivan ikäinen mukaan :3

reibilille lähti säpöä ! :)

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   11.10.16 22:12:29

Mua vähä harmittaa, että olin just ehtiny ikäännyttää yhen lämpösen omakasvattitamman 4 vuotiaaks, ku pääs kriteriumit unohtumaan. :D
Sain sentään jokusen mukaan..

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   11.10.16 22:37:08

reibili, mä jätin yhden ikäännyttämättä just sillä :D (Tai, ehdin ikäännyttää sen kisalistalla mutta hokasin sit että heheei :D)

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   11.10.16 22:51:11

Mäki aiemmin vielä muistin ja mietin, että tää pitää muistaa jättää ikäännyttämättä, mutta sitte mä menin ja unohin ja ikäännytin sen ja buhuuu, ehin ilmottaa pariin starttiinki jo, ni en viittiny enää ottaa sitä takas 3-vuotiaaks.. :D Oisin toki voinu vaa jättää ne jo ilmotut startit huomiotta ja pitää vielä kolmevuotiaana, mutten sitte viittiny..
Kylläpä mä sitten kaikki nuoret putet muistin pitää ja kilpailuttaa niin, että ne on oikeen ikäsiä..

  Re: Ravikeskustelu 446

LähettäjäHenni @puh 
Päivämäärä:   12.10.16 23:10:11

Mie sain tänään päivitettyä kriteriumehdokkaiden kisakalenterit. Jospa huomenna ehtisin viimein ilmottelehan ne mukaan kilpailuun :)

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   13.10.16 12:03:23

Muistakaas sitten ikääntymisten kans, että Derby-kiertue aloitetaan ens kuussa ;)

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   13.10.16 12:42:25

Pitää nyt kirjottaa ylös johonki ketä saa ikäännyttää ja ketä ei. Nyt jos muistaisin ton kasvattitamman pitää 4 vuotiaana ni saisin sen ees derbyyn.. :'D

  Re: Ravikeskustelu 446

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   13.10.16 19:20:37

Oi mäki sain kriterium-osallistujien sivut päivitettyä! Vähän veikkaan, et noi meidän suokit pitää varmaan peräpäätä karsinnoissa, lämpösten kanssa oon hieman luottavaisemmalla mielellä :D

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   14.10.16 16:10:13

Hoissan ihmiset, meillä on avoimia raveja!
http://www.jattitassu.net/ravitalli/ravit68.htm
http://www.jattitassu.net/ravitalli/ravit69.htm
http://www.jattitassu.net/ravitalli/ravit70.htm Isommat Halloween-pippalot, nuoriso ja parempiaakaset jolkottelemaan erityisesti!

VRER:n kalenteri on päivitetty ja siellä oisi nyt parit sellaset ravit joihin pitäisi pikapikaa ilmoittautua!

  Re: Ravikeskustelu 446

LähettäjäHessi VR 
Päivämäärä:   14.10.16 21:28:23

Hei, porukka muistaa osallistua myös Virtuaalikriteriumin finaaliraveihin 18.10.! Päivitin juuri osallistujalistan nettiin saakka ja tuonnehan olisi kiva saada lisää hevosia mukaan (etenkin montéen, jotta saadaan vähintään 2 ryhmää).

Osallistumisaika Virtuaalikriteriumiin päättyy pian.

  Re: Ravikeskustelu 446

LähettäjäHenni @puh 
Päivämäärä:   16.10.16 20:49:04

Kriteriumkarsinnat meni näköjään meikäläisen helppojen kohalla just niinku ajattelinkin. Lämpöset meni hienosti kaikki kolme finaaliin (wau,jeeee) ja suomenhevoset kävi hakemassa kokemusta isommista lähdöistä. Vitonen ja kutonen tuli, että rahasijoja kyllä, mutta finaaliin ei riittäneet. Ylpeä olen omasta nuorisosta. Jännällä odottamaan lämpösten finaalia! :)

  Re: Ravikeskustelu 446

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   16.10.16 20:57:35

Heh, just nauroin eilen aksulle, et mä oon tottunu pitämään häntäpäätä ja niinhän se meni taaskin karsinnoissa :D No pääsihän sitä pari sentäs finaaliinkin, mutta mun tuurilla ne sielläkin pitää häntäpäätä

  Re: Ravikeskustelu 446

LähettäjäTuulia T. 
Päivämäärä:   16.10.16 22:50:23

ihanaa meidän Pompeji Tähtivalssi voitti oman Kriterium karsintansa ja sijoittui finaalissakin mukavasti neljänneksi. Muut kaksi sitten jäivätkin peränpitäjiksi omissa karsinnoissaan, mutta parempi arpaonni ensi kerralla niiden kanssa.

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjä: Ripa 
Päivämäärä:   17.10.16 05:35:06

Meidän lämppäri voitti oman karsintansa ja oli finaalissa peränpitäjä.
Suokki taisi olla oman karsintansa kolmas ja finaalin kakkonen. Nyt ton K. Pimun Aamun voikin laittaa myyntiin.

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjä: reibili 
Päivämäärä:   17.10.16 09:37:45

Kuulkaas pessimisti ei pety, ei tarvinnu pettyä tälläkään kertaa ;D

Meidän noihin 17pv raveihin ehtii osallistua vielä tänään klo16 asti jos joku on ne missannut!

Meikä täällä taas paijaa kissoja ihan onnessaan, ois pitäny olla 3vk koirahoitola harjottelu mutta ku en saanu paikkaa mistää nii tulin takas hoitaa kisuja.. Klo 6 herätykset ei oo mua varten, kamala väsymys..

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjä: Hilmir 
Päivämäärä:   17.10.16 12:28:33

OI JEEE! Meille voitto jipii jipiii!!!!! Mie en oikeen osannut asettaa tavoitteita tuolle tammalle, kun se on hirveen epätasanen ollu. Paitsi nyt kolmivuotiskaudella on kulkenu aika kivasti! Mutta yleensä mun hevoset ei halua juosta paljon rahaa talliin tällaisissa oikeissa lähdöissä :P

Mut oon kyllä erityisen iloinen tästä voitosta, kun tää Perfect -linja on mulle ihan erityisen tärkeä ja yritän sitä vaalia :))

  Re: Ravikeskustelu 446

LähettäjäHessi VR 
Päivämäärä:   17.10.16 14:49:03

Onnea lämminveristen ja suomenhevosten Virtuaalikriteriumissa menestyneille! Tulokset tulivat tälleen hyvissä ajoin, kun ajattelin nuo hoitaa nopeasti pois alta ilmoittautumisajan päätyttyä. Omille ei menestystä tullut, joten jatketaan Virtuaalikriteriumin voiton metsästystä ensi vuonna. :)

  Re: Ravikeskustelu 446

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   17.10.16 17:26:39

Hilmir, If U Want onnittelee tytärtään voitostaan! :)

Hessille isot kiitokset nopeista tuloksista!

  Re: Ravikeskustelu 446

LähettäjäHessi VR 
Päivämäärä:   17.10.16 19:12:51

Erehdyin Keskustan puolelle kirjoittamaan ravikeskusteluun (hui), mutta en suinkaan unohda ht.netin puolta! Niinpä laitan tänne samaa pohdintaa, mitä kirjoitin Keskustassa.

Olen pannut merkille, että useammalla harrastajalla näyttäisi olevan hevosia ja varsoja myynnissä. Olen vastikään aksun ja Magnetien kanssa skypekeskustelussa pohtinut (tai lähinnä ohimennen todettu), että olisi kiva järjestää huutokauppa vanhan ajan meiningillä chatissa. Huutokaupat olivat kivoja tapahtumia, jolloin pääsi myös juttelemaan harrastajien kanssa. Järjestin itse ainakin kerran (muistelen tosin kertoja olleen kaksi) huutokaupan, jolloin huutokaupan järjestäminen oli työlästä ja aikaavievää, joten olisi mukavaa järjestää jonkun kaverin kanssa huutokauppa, jos huutokaupan järjestämiseen oikeasti päädytään. Lähinnä nyt mietin, olisiko porukalla kiinnostusta ravureiden (ja peitsareiden) huutokauppaa kohtaan?

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   17.10.16 19:21:36

Hei muistan ehkä jonkun huutokaupan jostain vuodelta kivi ja kirves, en tosin osallistunut muistaakseni siihen tai pidettiinkö sitä silloin edes, mutta muistan hämärästi jonkun topikin jossa kalasteltiin hevosia myytäväksi. :D
Kuulostais ihan kivalta idealta, ehkä saatais jokunen kasvatti vaihtamaan kotia sillä tavalla..

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   17.10.16 20:06:08

Joo huutokauppa!

Mä ainakin ilmoittaudun innokkaaksi työläiseksi :D

Voisko olla vaikka jonkinlainen innoke ostamiselle jos pistettäisiin porukalla jonkinlainen kuvalahjoitus pystyyn kans, josta sitten myytävien hevosten listaaja (mie voin vaikka!) voisi laittaa kuvan tai kaksi per myytävä josta ostaja saisi halutessaan valita mukaan kuvan?
Mulla ainakin on kasoittain ihan hyviäkin ravikuvia jotka ei syystä tai toisesta kelpaa omaan käyttöön (ts. ei iske :D) joita voisin aivan hyvin antaa tuollaisessa mukaan ;)

  Re: Ravikeskustelu 446

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   17.10.16 20:35:33

Oi, siitä on kyllä pitkä aika, kun viimeks mä oon ollu mukana huutokaupassa! Sen verran mä muistan, et yhden shettistamman sillon sain, eli on siitä varmaan aikaa. Mä voin kanssa osallistua kuvalahjotuksiin :)

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjä: Mag 
Päivämäärä:   17.10.16 21:33:31

Mie veikkaan että viime huutokauppa on ollut joskus 2010 tienoilla. Mulla on muistaakseni 2007/2008 ostettu joku ja sen jälkeen taisi olla vielä pari... Mutta mukana miekin.

Reino, haluutko hutkia mua poninpuolikkaalla viikon putkeen?

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjä: reibili 
Päivämäärä:   18.10.16 07:02:44

*hutkii magnua poninpuolikkaalla*

Onko vakavaa jos virtuaalihevoset ja heppailijat tulee uniin o.O
Oon joskus aiemminkin nähny jotain sellasta unta, että oltiin raveissa jossain, nytkin oltiin.. :D

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjä: siinau 
Päivämäärä:   18.10.16 11:31:05

Toi huutokauppa kuulostaa kivalta idealta ! :)

  Re: Ravikeskustelu 446

LähettäjäHenni 
Päivämäärä:   18.10.16 16:22:00

Onnea virtuaalikriteriumissa menestyneille! Olipa mukava nähdä iso määrä omia kasvatteja ja omien hevosten jälkeläisiä kilpailussa. Harmi vain että kukaan ei oikein suuremmin pärjänny. Hienoja heppoja kumminki <3

Mie muistan ne huutokaupat mitä joskus oli chatissä. Muistan kun olin työharjottelussa hotellin respassa ja siellä sitten chattasin huutokaupassa. Oli vissiin aika hiljanen työpäivä :D Mie myös hämärästi muistan että Magne olis saattanu ostaa Fair Figuren (minun kasvatti Fair Trottersin ajoilta) huutokaupasta.

Huutokauppa olis huippis idea. Mulla ei valitettavasti ole yhtään ylimääräistä aikaa, että auttaisin järjestämisessä, mutta mahtavaa jos joku teistä jaksaisi sen järkätä. Ehottomasti yritän päästä mukaan siihen ja kasvattejakin voisin sinne tunkea mukaan :)

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjä: Magnetie 
Päivämäärä:   18.10.16 20:43:52

Henni, miä sanoisin että Fair Figure on just niitä huutokaupasta ostettuja. Aika vähän taisin silloin "suoraan" ostaa, lähinnä huutokaupasta tai myytäviä kasvatteja. Nykyään vähän hassua kun on nimenomaan päinvastoin.

Pitäis melkeen tonkia noita vanhojen hevosien unohtuneita varsoja omasta tallista, että saisi sukulinjoihin vähän eloa... Vanhat sukulinjat on jotenkin kivoja.

  Re: Ravikeskustelu 446

LähettäjäRHN10138 
Päivämäärä:   19.10.16 06:49:28

HoiHoi!
Meillä ravataan 21.-22.10. viimevuodelta tutut SUOMENHVEOSRAVIT. VIPiä on siirretty 20. päivään, jotta osallistujia saataisiin tarpeeksi mukaan!
Lähdöt on suomenhevosoreille ja -tammoille, joiden ennätys on millä tahansa matkalla alle 24,0. Karsinnoissa voittaneet kutsutaan erikseen finaaliin!

Linkit kutsuihin löytyy VRER:n kalenterista - Tervetuloa mukaan!
(pahoittelut laiskuudesta..)

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjä: Ripa 
Päivämäärä:   19.10.16 07:15:58

http://rrkarolushepat.blogspot.fi/p/k-pimun-aamu.html

Ostakaahan pois K. Pimun Aamu

  Re: Ravikeskustelu 446

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   19.10.16 18:47:40

Huutokaupan innottamana aloin katsella tammoilleni oreja :'D
Josta kävikin huomio, että miten ärsyttävää on, kun jollekkin tammalle on biljoona sopivaa oria ja ei millään osaa päättää, että mikä niistä olisi kaikista paras ja järkevin. Ja sitten jollekkin tammalle löydät hikiseen kaksi sopivaa ja miellyttävää oria ja sitten nekin on mahdollisesti vähän sellaisia "no ehkä tämä olisi ok, kun ei parempaakaan ole" :D

Osaatteko muuten arvioida, että millainen menekki on poneilla tällä hetkellä? Vai meneekö ylipäätänsä mikään? Mulla ois näillä näkymin 14 varsaa tuloillaan. Tokikin ne jää omaan talliin jos eivät kaupaksi mene (enhän minä nyt sellaisia varsoja pykää, mitä en itsekin kelpuuttaisi ;D), mutta toi neljätoista on aika iso määrä silleen kertarysäyksellä :') 6x lv, 2x sh, 2x russ ja 4x she :D

  Re: Ravikeskustelu 446

LähettäjäRHN10138 
Päivämäärä:   20.10.16 19:59:09

HOIVIELÄ!
Osallistujia kaivataan!! Huomiseen iltaan asti saa laitella osallistumisia!

http://kiri-seura.weebly.com/shr4-6.html (vasta kaksi osallistumista!!)
http://kiri-seura.weebly.com/shr1-3.html (7 osallistumista jo!)

Samat hevoset voi ilmoittaa molempiin karsintapäiviin!

  Re: Ravikeskustelu 446

LähettäjäHessi VR 
Päivämäärä:   21.10.16 20:02:00

Hilmir, miksi minä en löydä tammoilleni biljoonaa sopivaa oria vaihtoehdoksi? Olenkohan liian kranttu. :'D Joillekin tammoille on helpompi löytää sopiva ori, mutta toisille tammoille löytääkseni orin joudun möyrimään tallista toiseen ja käymään läpi jokaisen nurkan ennen kuin mahdollisesti-kyllä-ehkä-juupa-sopiva ori löytyy. On todella harvinaista, että löytäisin useamman sopivan orin, joiden välillä joudun käymään vääntöä kumman valitsisin. Tosin varmaan kasvatustyylini vaikuttaa siihen, kuinka vaikeaa on löytää oreja tammoille.

En osaa sanoa, miten tällä hetkellä poneja menee kaupaksi. Varmaan vaikuttaa siihen, millaiset suvut poneilla ovat, että kaupavaksi menevät. Meillä on ollut pidemmän aikaa myynnissä yksi russi, joka ei vaan mene kaupaksi. Mutta kyllä jotain kaupaksi menee, ainakin minä olen hevosia saanut myydyksiä ihan ok, vaikka tietysti myytäviä on aina iso kasa, kun tehtailen liikaa peitsareita. ^^'

  Re: Ravikeskustelu 446

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   22.10.16 15:02:08

Hessi: okei. Saatoin liioitella biljoonalla orillani, mutta siis kyllä muutamalle tammalle löytyy ihan helpostikkin useakin ori jonka kelpuutan. Toisille taas sitten ei millään :/ Itsekin kuitenkin luen itseni melko krantuksi.

Mutta enivei! Nyt niitä myytäviä ois tuloillaan!
Radicalin Myytäviä!

Käykäähän kurkkimassa! Muutama tamma siellä on vielä kesken kilpailutuksen, joten eivät ole ns. "valmiita vielä" (Sanni, Mindi, Vinha) ja nää tammat on myös aika herkkuja vanhasukuisia otuksia! Nam nam nam!
Ponit on pääosin lyhytsukuisia. Melkein kaikki tammat on kantakirjassa ja yhdistelmissä on paljon suurkisavoittajia/sijoittuneita ja muiden tittelilähtöjen voittajia/sijoittuneita.
Bellatrix RC:n ensimmäinen varsa on aloittanut uraansa melko hienosti.
Shamandalien toinen varsa on tämä, edellinen aloitellut melko lupaavasti ja varsat on komeita kun mitkä!
Toy's Deminan kolmas varsa, kaksi aiempaa aloitelleet varsin mukavasti!
Narrilaivan Tildan toinen varsa, ensimmäinen Radicaliin, aloitellut varsin kivasti sekin.
Narrilaivan Elisen toinen varsa, edellinen ei vielä antanut mitään huikeuden vakuuttavaa näyttöä, mutta jos haluaa talliinsa äärimmäisen hyväluontoista ponia, niin tämä tamma sitä kyllä periyttää!
Nightbird Loiston ensimmäinen varsa, tamma vielä kesken kilpailutuksen. Kulkenut itse kohtuullisesti, mutta on upean Mysterious Yankeen tytär!
In My Mindin ensimmäinen varsa myöskin ja tämäkin tamma on vielä kesken kilpailutuksen. Sijoituksille juossut ihan mukavasti. Isän puolelta harvinaisempaa vanhaa lyhyttä sukua (Eminent) ja emän puolelta löytyy myöskin melko harvinaisia nimiä, mutta kuitenkin myös (eei.) superori Money Maker!
Let's Play Lovegamen varsa on tamman toinen, ensimmäinen vasta 2v kauden alussa. Itse tamma on sievä kun sika pienenä :3 ja vFinlandia-ajon tämän vuoden voittaja. Emänään sillä on Radical D'Amour, joka Charigné Dubois Memorial -voittaja ja jättänyt mukavia varsoja!
The Lucky Number 1:n toinen varsa myöskin, edellinen aloittelee 2v kauttaan. Hiukan erilainen suku, johon lipsautettu vähän orlovia matkaan :)
Loisto-Vinha, ainoa suomalainen :D Kuten kasvatusliitteestäkin voi päätellä, hiukean legendaarisen Loiston kasvatteja, joka viittaa vanhoihin sukuihin. Tamman ensimmäinen varsa. Isänä tässä derbyvoittaja, jonka ehkä uskoisin kantavan ehkä hopeageeniä?

oho :D

  Re: Ravikeskustelu 446

LähettäjäTuulia T. 
Päivämäärä:   22.10.16 15:09:46

saataisko me tuo loistolais sukuinen varsa meille Tuulenpesään jatkamaan ravi-uraa vanhempiensa jalanjäljissä nimellä Vatupassi RC?

  Re: Ravikeskustelu 446

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   22.10.16 15:26:50

Tuulia T: Vatupassina teille lähtee hän :)

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   22.10.16 17:18:07

Hilmir, varsa nro. 6 meille? Mä oon kuolannut Johnwisesta varsaa pitkään ja toi ois just nappi :D

  Re: Ravikeskustelu 446

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   22.10.16 17:48:44

aksu: teille juu hän mielellään tulee! :)

  Re: Ravikeskustelu 446

LähettäjäMilja H. (10674) 
Päivämäärä:   23.10.16 14:56:26

Huh, meikä ei olekaan oikein kerennyt poneilemaan viime aikoina. Sain päivitettyä nyt hevosten kalenterit ja ilmoiteltua uusiin kisoihin. Saa nähdä miten aktiivinen olen itse loppuvuoden ja ensi kevään - molemmat kun on täynnä työssäoppimista ja ensi keväänä muutan työssäoppimisen perässä vielä yksin asumaan (aapuuva). Hengissä kuitenkin ollaan, vaikka hiljaiselolla olenkin ollut! :)

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjä: Ripa 
Päivämäärä:   24.10.16 08:40:01

Olisiko kellään villejä joihin voisi osallistua

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   24.10.16 16:03:40

Yritin kaivella, josko olis iltalehdessä tms. uutisoitu, mutta vieläkö ne verkkohyökkäykset jatkuu? Vai onko nyt vaan niin että mulla on surkee netti tosissaan, en saa tuloksia raveista vieläkään ku weebly välillä toimii ja välillä ei.. :/ Välillä kyllä lakkaa myös webs toimimasta, samoin moni muu sivusto..

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjä: Milja H(10674)@puh 
Päivämäärä:   24.10.16 17:12:53

Mulla on Weebly toiminut ihan normaalisti (ainakin eilen kun viimeksi olin koneella) :)

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   24.10.16 17:39:11

Milja, rupes se mullakin nyt pelittämään taas. :D

Nyt vaa väsyttäis niin, ettei jaksa ajatella tulosten väsäämistä, huominen vapaata nii ehkä sit, jos ei myöhemmin innostu..

  Re: Ravikeskustelu 446

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   24.10.16 22:05:50

Mun piti niin järkätä tälle kuulle divariravit, mut päivät menee liian nopeesti. Konekin on taas hidastellu ja temppuillu, mut onneks tehdasasetuksille palauttainen auttoi kummasti.

Täällä on kans varsojen suunnittelu menossa sekä hevosten että ponien osalta :D

  Re: Ravikeskustelu 446

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   25.10.16 16:08:05

Mie en tätä menoa voi ostaa kenenkään muun hevosia/poneja kun kaikki nää omat näyttäs jäävän omaan talliin :'''DDDDDDDDDD

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   25.10.16 20:09:06

Hilmirin pari poniinia kiinnostais, mutta kun mutta kun.. :D

Mietinpä tässä kun tuloksia tein, että merkkaatteko itse tuloksia tehdessä maalilaukasta hylätylle hevoselle sijoituksen jolta se on hylätty? Siis esimerkiksi "hml (2.)"
Periaatteessahan sillä ei ole mitään merkitystä, hylätty mikä hylätty, mutta onhan se kiva yksityiskohta.. tai jotain.

  Re: Ravikeskustelu 446

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   25.10.16 20:32:34

Reibi: ostaosta! Huikeuden poniineja on ne! Jos eivät sitten jostain voodootaikasyystä kuljekkaan, niin hyvät lihat itelle ja koirille. Mun poniineille ja hevosille kasvaa muhkulihakset, vaikka seisottas tallissa, niin jotain hyötyä niistä sitten :D

Mie noissa miun ekoissa raveissa merkkasin maalilaukkasijat, mut sit näissä toisissa juhlaraveissa en jaksanu enää merkata, kun arvelin, et ihmisiä ei kiinnosta.

Miusta se on kiva yksityiskohta ja etenkin jossain tittelilähdöissä voi joko huutaa "voi pärkylettä" kun hevonen on laukannu vaikka 2sij. tai sit voi huokailla helpotukselta, et no joo ei ollu väliä vaikka laukkas kun oli muutenkin yhdeksäs :D Miusta ne on siis ihan hauskoja yksityiskohtia, vaikkei niillä merkitystä olekkaan.

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   25.10.16 20:48:42

Hilmir, mietin vielä! Varsat 1 ja 2 näyttäis niin muhkuilta ja ihkuilta jo nyt, että koiratkin kuolaa. ;) Mun täytyy vähän nyt käydä läpi, että monetko miljoonat sivut on vielä tekemättä (ku allekirjottanut toi just evm-suokkeja ja pari lämpöstä, hups), että uskallanko tarjota vai meneekö vuos ennenku saan sivuja aikaseks..

Mietinkin, että joihinkin isoihin lähtöihinhän tuo ois oikein kiva lisämauste, nimenomaan sen takia, että voi kirota kun elukka laukkaa hyvältä sijalta (ja sitten lopettaa koko harrastuksen ku menee liikaa tunteisiin?) tai huokasta helpotuksesta ku hylkyyn meni häntäpään sija. :D
Meinasin noita alkaa merkata myös, ehkä sitten seuraaviin raveihin laitan, nyt en vielä laittanut.

  Re: Ravikeskustelu 446

LähettäjäHessi VR 
Päivämäärä:   25.10.16 21:07:18

Huomenna on meidän 28.10. VRER-ravien viimeinen ilmoittautumispäivä, joten muistakaa ilmoittaa hevosenne mukaan! Päivittelen pian tämän hetkisen osallistujalistan nettiin, kun saan loput lisättyä mukaan.
http://hessilainen.net/ravirata_keryston/ravit167.html

Ripa, tällä hetkellä on vähän villejä raveja, mutta mieleen tulee ensimmäisenä Saltan villit ravit sekä Aken ravitallin Halloween-pippalot.

Hilmir, kyllä minullakin on tallissa myytävänä ilmeisesti 19 hevosta ja siitä huolimatta olen haalinut muilta ihmisiltä hevosia. :D Sen näköiseltä tuo talli alkaakin näyttää, että seinät pullistuvat ulospäin hevosmäärän takia ja tarhat ovat hevosia täynnä. Peitsareidenkin lukumäärä on reippaasti ylittänyt 100, vaikka viime vuonna niitä oli tähän samaan aikaan "vain" ~80. Noh, meillä alkaa pian jonkin sortin hevospeijaiset, kun vanhoja hevosia laitetaan lihaksi (/kuopataan). Pitäisi vain ensin saada aikaiseksi mainostaa, jos joku vielä haluaisi vanhoista hevosista varsoja.

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   25.10.16 21:46:48

Hilmir, jos nuo varsat mulle lähtee ja sulla riittää kärsivällisyys ootella sivuja enempi ku kaks viikkoo, nii mie nappaisin ne meille? :D

Hessinkin myytävät pitäis taas katsoa läpi..
En oo enää yhtään perillä mitä sivuja mulla on kenellekkii tekemättä, osaa en oo vissii merkannu ylöskään ja valtava tunne siitä, että jotakin sovittuja astutuksia ja ostettuja hevosia oon unohtanu nyt.. -.-

Ja kun tässä nyt vauhtiin päästiin tallin täyttämisen kanssa
Etsitään jalostukseen
1-polvinen sh-t, mielellään KTK-palkittu (ei pakko, katson kaikki) tälle http://duanstable.weebly.com/liian-kimurantti.html
3-polvinen sh-t tälle http://duanstable.weebly.com/duanin-mysteeri.html

Molemmat varsat jää mulle ja jos tammat saa liisata niin huutakee hep!

  Re: Ravikeskustelu 446

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   25.10.16 22:00:34

reibi: eihän ne synnykkään kun vasta viikon päästä, niin ei niillä kiire oo ;D Vie pois vaan!

Mulla ois tarjota 1polvinen tamma Pompeji Villi-Monsteriina http://radicalrc.weebly.com/pompejivillimonsteriina.html se on ktk-III (joten jos haluut ktk-kelposta varsaa, niin sit ei oikeen auta :D). Varsan kuitenkin pitäs olla syntynyt tän kuun alussa/sitä edellisen kuun lopulla, kun tamma tekee miulle varsan ens kuun alusta.

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   25.10.16 23:26:26

Mulla ois tämmönen 1-polvinen http://www.jattitassu.net/ravitalli/kajotar.htm. Ei kyllä valitettavasti ole kirjoissa. Toinen 1-polvinen on Kimurantin siskopuoli notta se on nougou :D
Ainoan tasan 3-polvisen oon myynyt, loput on 2-2,5 tai 3+ polvisia.. :D

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   26.10.16 07:56:08

VRER-raveihin on tullut kivasti osallistujia, yritän saada sivut päivitettyä tänään illalla/huomenna. Alustavasti näyttää ainakin siltä, että Tammasuosikki olisi täynnä, joten sen tulokset voipi tulla ulos etuajassa. Jos Derby-karsinnat on täynnä, taidan arpoa nekin etukäteen.

IRL marras- ja joulukuu tulee olemaan nyt sellaista härdelliä, että jos katoan niin mulla ei yksinkertaisesti ole ollut aikaa paneutua v-hevosiin. Luvassa on ainakin ulkomaanmatka ja muutto ja ihan hirvittävä määrä stressiä, joten tämä on se ajanviete, joka joutuu tarvittaessa joustamaan.
Mailia kyllä luen ja yritän saada vastattua ihmisille säällisessä ajassa, mutta yrittäkää ymmärtää jos vastaaminen kestää :)

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   26.10.16 18:00:40

reibili, mulla ois 1-polvinen sh-tamma, KTK-II, Ruskon Jovanda :)
http://ruskonravipullat.weebly.com/vanda.html

  Re: Ravikeskustelu 446

LähettäjäHenni 
Päivämäärä:   26.10.16 18:42:17

Vitsit ku tekis mieli ostella lisää hevosia talliin, mutta entistenkin kanssa on tuskaa saada kisakalentereita päivitettyä. Jospa sitte jos se huutokauppa nousee pystyyn :)

reibili, Mulla olis tammoja vaikka kuinka, tosin KTK-palkittuja ne ei ole:
1-polv. Repolan Leisku
1-polv. Iki-Amalia
1-polv. O.R. Charliina
1-polv. Ruskon Virella
1-polv. Pimeyden Tango RC
3-polv. Repolan Tariina
3-polv. Kekan Roihutar
+ pidempisukuiset

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   26.10.16 20:01:25

apua apua, paljon tammoja.. Yritän huomiseen mennessä tehä jotain päätöksiä, sain inspiraation päivittää sivuja nyt.. :D

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   27.10.16 10:55:45

siinau, Ruskon Jovanda ja Kimurantti?
Henni, Repolan Tariina ja Mysteeri?

aksun Kajotaresta varsa ois myös kyllä nami.. Käviskö aksulle jos pistettäis se yhteen http://duanstable.weebly.com/pompeji-ville.html tämän kanssa? :D

Onnistuuko tammojen liisaus, ja onko syntymäajoille jotain toiveita?

  Re: Ravikeskustelu 446

LähettäjäHenni 
Päivämäärä:   27.10.16 16:21:43

reibili, Tariinan liisaus onnistuu ja syntymäajalle ei niin väliä :)

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   27.10.16 18:21:16

reibili, passaa :) Kajottarella on yksi varsa joka on syntynyt huhtikuussa, eli sinne ei varsaa. Muuten ei oo väliä.

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   27.10.16 19:30:22

reibili, liisaus onnistuu ! :)

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   27.10.16 20:14:52

hitsiläinen kun ei ole ollut aikaa virtuaalihevostella :3 jotenkin motivaatiokin ollut ihan hukassa ja nyt olen tullut siihen tulokseen että ravitalli rusko tulee painottumaan enään suomenhevosjuoksijoihin, sekä kaikki lämpöiset muuttavat omaan talliinsa :3 kasvattajat joiden hevosia minulla on, tulevat saamaan uudet sivut sähköpostitse kunhan saan nuo lämppärit siirrettyä uuteen talliin... :)

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   27.10.16 20:22:22

Jeejee, saatte sivuja sitten.. joskus vuoden päästä. :D No ei, oon aika hyvin saanu purettua tuota sivuttomien hevosten jonoa..

Jos heittäis huomenna parit kutsut VRER kalenteriin, multa aika onnellisesti meni Derbyt ohi ku oisin kuitenki nyt muistanu olla ikäännyttämättä ja ikäännyttää joitakin sillee sopivasti. :D

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   27.10.16 21:59:21

reibili, Derbykutsuja tulee vielä yksi kalenteriin ja lämminverisille on vielä Selection tulossa :) Pyrin päivittämään kalenterin huomenna mutta viimeistään sunnuntaina :) Pitää katsoa miten pitkälle päivitän koska ensi viikolla oon loppuviikon reissussa enkä varmasti sunnuntaina jaksa päivitellä. Mahdollisesti. :D

(Mie tapaan Hessin föör riiöl feis tu feis. Jännittää X__X)

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   27.10.16 22:19:07

Noni, sit eiku kytistämään kalenteria! Viikonloppuna en ehtiny ku tehtiin extempore reissu mökille eikä siellä jaksanu konetta avata, nii meni nuo ekat ohi..

Oon sen verran jänishousu (eheh), etten varmaan uskaltais tavata ketään livenä. :')

  Re: Ravikeskustelu 446

LähettäjäHenni @puh 
Päivämäärä:   27.10.16 22:35:58

Reibili, eikö noihin derbyihin nyt pitäis aika hyvin mahtua. Sinuna yrittäisin vielä ;) Tammaderbyyn ei ehkä enää mutt karsintoihin luulis ainaki.

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   27.10.16 23:06:19

Henni, just heitin osallistumista eatnamalle, kun piti nyt kuitenki kokeilla onneaan josko nuo onnettomat pääsis mukaan, ku joka tapauksessa piti heitellä osallistumista muihin lähtöihin. :D

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   28.10.16 00:16:54

Juu, tosiaan kun nyt on yksi ekstrakarsinta ja varahevossysteemi, niin kyllä varmaan ainakin melkein kaikilta halukkailta se yksi hevonen mahtuu mukaan. (Ja raviharrastajia tuskin on sitä 24:ä, joten kyllä sinne niitä varahevosia varmasti mahtuu kans :P)

  Re: Ravikeskustelu 446

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   28.10.16 22:54:19

Oonkohan ainoa, joka kaipais poneillekin VRER arvonimeä monteen? =) Tai jotain VRER-Ponivaliosta vielä ylempää, joka vaatis vaikka sen arvo- tai suurkisavoiton?

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   29.10.16 00:03:23

Poneille ois kyllä kiva joku toinenkin arvonimi :) Vaikka just monteen :)

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   29.10.16 13:28:04

Haluis ilmottaa montelähtöön virtuaaliravurin, mutta kun ei ole vielä kisannut montea niin voiko ilmottaa normi raviennätyksellä, vai onko montehevosille erillinen koelähtö

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   29.10.16 13:41:29

..., Voi ilmottaa kärryennätyksellä, jos sarjamäärityksessä ei erikseen mainita että monté ennätys oltava.
Noista monté koelähdöistä en tiedä, en oo ainakaan törmännyt että joku olis pitänyt, mutta jos sellaiseen osallistuu, niin silloin hevosella on kilpailuoikeus vain montelähtöihin, eli kannattaa juoksuttaa tavallisen koelähdön kautta jolloin voi kilpailla sekä kärrylähdöissä että montéssa..

Siinaulle lähti s-postia..

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   29.10.16 16:58:10

Tilannepäivitystä:

Tammasuosikit on molemmat täynnä.
Lämpöisten derbykarsinnassa on 11 hevosta + 8 varahevosta
Suokkien derbykarsinnassa on 14 hevosta + 8 varahevosta

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   29.10.16 21:13:03

Meidän Halloween-hippaloihin ehtii vielä mukaan http://jattitassu.net/ravitalli/ravit70.htm

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   30.10.16 08:32:54

Sain kolme päivää sitten netin tänne uuteen taloon, että pääsen kohta puolii virtuaaliheppailemaan! ^_^ <3 :)

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   30.10.16 11:52:40

Noniin, nyt ois neljät ravit heitetty VRER kalenteriin hyväksyttäväksi, toivottavasti en ala katua kun ne nyt on rajattomasti hevosia/omistaja.. :D
Ja jospa nyt en mitään mokaillut tässä silmät ristissä..

  Re: Ravikeskustelu 446

LähettäjäJasmin 
Päivämäärä:   30.10.16 13:27:27

Kellää tarvetta shetlanninponi varsalle?

o. Hold Me Close / t. What Marigold
s. 01.09.2014 - 30.10.2016
e. Haylin´s Jillan 3 655v€, 2.20,2ly http://ravureita.weebly.com/haylins-jillan.html
i. Magic Wizart 180v€, 2.52,6 http://ravureita.weebly.com/magic-wizart.html

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   30.10.16 18:34:50

meillä olis yks suomenhevoskasvatti vielä myytävänä, pitkäsukuinen ja vanhemmat hieman keskeneräisiä...kilpailevat kumpikin.

http://ruskolilja.boards.net/thread/29/syksyn-kasvattimyynti

  Re: Ravikeskustelu 446

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   31.10.16 23:43:59

Oon nyt vähän hyvissä ajoin liikenteessä, mutta...

DIVARIRAVIT 11/2016
- 12.11. 1. karsinta http://meerin.net/ravurit/ravit/65.html
- 26.11. 2. karsinta http://meerin.net/ravurit/ravit/66.html
- 30.11. finaali http://meerin.net/ravurit/ravit/67.html

Lisäksi Etsitään oreja
- evm lv-ori Rachelille
- 1-polvinen lv-ori Need More Quelle ja Fairytalelle
- 2-polvinen lv-ori Only Onelle
- 3-polvinen sh-ori Kamillalle
- 4-polvinen lv-ori Lipstickille

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjä: Hilmir 
Päivämäärä:   1.11.16 09:51:07

Meerille;
evm ori; http://radicalrc.weebly.com/advocatemajority.html
1polvinen; http://radicalrc.weebly.com/staroflegolas.html (1+-polvinen)
2-polvisia; http://radicalrc.weebly.com/littlerocke.html (1/2-polvinen, miten sen ottaa),
http://radicalrc.weebly.com/oraspirindamage.html
3-polvinen sh; http://radicalrc.weebly.com/orhotrotti.html
n. 4-polvinen; http://radicalrc.weebly.com/demongrin.html

  Re: Ravikeskustelu 446

Lähettäjä: Hilmir 
Päivämäärä:   1.11.16 09:53:33

uusi keskustelu -> http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=2728662&t=2728662

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.