Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ravikeskustelu 445

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   17.9.16 21:01:21

Ravikeskustelu 444

VRER - Kilpailukalenteri
VRKK
VPY
RaPu
Ravifoorumi
Ravi-info
Ravitalleja

Ravikeskustelun aloitusviestin pohja.

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjä: Magnetie 
Päivämäärä:   17.9.16 21:07:15

Ei mulla muuta enää, mutta tuun kyllä varastamaan tuon rakkauslapsen :D Soon niin söpö.

  Re: Ravikeskustelu 445

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   17.9.16 21:56:24

Oijoi, meille shettisten montén kaksoisvoitto! On noi tammat hienoja tyttöjä <3 Madeleinehan on jo tälle vuodelle voittanut Pikkukuninkaallisen ja Töpöttäjäkuningattaruuden, nyt vielä kakkonen montémestaruudessa, huh huh (aksu, tää on sen sun kasvatin/omistaman Mollien varsa). Jotenkin unohdin ilmottaa ponit noihin normilähtöihinkin...

Ponien kanssa kasvatus on nyt vähän ollut jäässä, lisää haluisin teettää mut sopivia partnereita on välillä vaikee löytää. Varsinkin russeilla oon huomannu sen, enkä nyt hirveesti haluis viljellä samoja nimiä kaikkien tallin ponien sukutauluis. Nyt oottelen et uusi ulkoasu valmistuisi, niin pääsen sit ulkan vaihtoon.

Just aattelin et divarikutsut pitäs taas kyhätä tälle kuulle. Hevosilla menee ihan hyvin, varsoja kasvaa ja muutama helmikin on tallissa :)

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   17.9.16 22:00:03

hiiiiiiii, miten sulosia karvapalloja! <3

Oon pitäny aina itteeni enempi koiraihmisenä, mutta harjottelupaikassa olevat hoitokissat on kyllä nii hulvattomia tapauksia välillä että oon alkanu tykkäämään kisuistaki enemmän ku ennen. :D

Sain peräti osallistujat lisättyä raveihin ja nyt on jo päänuppi jumissa..

  Re: Ravikeskustelu 445

LähettäjäMilja H. (10674) 
Päivämäärä:   18.9.16 13:28:46

Täälläkin yksi flunssainen. Oon nyt reilun viikon ollut ihan tukossa, mutta koko kesän oon köhinyt keuhkoni pihalle. Nyt sitten toivotaan, etten taas saa mitään poskiontelotulehdusta. Menispä nää kaikenlaiset taudit vaan ohi...

Mun pitäis myös aktivoitua, eilen ilmoitin hevosiani ensimmäistä kertaa varmaan pariin viikkoon (hui mikä tauko, en kestä D:) ja tänään pitäisi jatkaa ilmoittamisia ja sitten vielä (ratsu)varsojen sivurumban teolla....

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjä: NT 
Päivämäärä:   18.9.16 13:44:12

Siis miulla on joku ultimate immuniteetti!
Meillä on kaikki töissä olleet jossain kuolemantaudissa useassa eri syklissä ja tuttavat ja perhekin on, mutta mulla ei oo ollu ees nuhaa... Yhen kerran yritti kurkku olla kipeä, mut siihenpä se sit jäiki :D

Mie otin männäviikolla miun neitikoirasta aika nätin kuvan, jopa omaan mieleen http://tinyurl.com/jnnq736 <3

Mie oon aika paljon saanu aikaseks virtuaalijutuissa. Välillä jopa tulee sellanen "mitäs nyt tekis" -olo :D

  Re: Ravikeskustelu 445

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   18.9.16 14:54:35

Niin ja siis minä raapustelin tuon edellisen viestin :D
Kävin ponipuolella kirjoittelemassa, niin en halunnut siellä virtuaalinimellä kirjoittaa :D

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   18.9.16 16:26:38

Äh, te ette kyllä yhtään helpota tätä koirakuumetta!! :'D

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   18.9.16 17:00:31

eatnama ei auta yhtään matkakuumeeseen :P Mulla jää ens vuoteen seuraava reissu ja siihen pitää säästää ihan urakalla. Saa nähdä saako sopuhintaista suoraa lentoa Ediin vai meneekö Lontoon kautta :P (Ei sillä etteikö Lontoossa vois paria päivää viettää.. :D)

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   18.9.16 17:22:26

Ottakaa mut mukaan reissuun!

Meijän hoitokoiruus sai uudet pinkit valjaat! :D Mies vaan meinas että niistä tulee ns. "mökkivaljaat", ei niiden kanssa kuulema voi mennä julkisille paikoille ku miehisyys kärsii.. En vaan tiiä että sen koiran vai miehen? Koiralla ei ainakana oo palleja, jotta epäilen, että sen miehisyys sen enempää vois kärsiä..

Olipahan pettymys nuo kuppinuudelit, ei ne ollu ollenkaa tulisia! Vieläköhän niissä pussinuudeleissa on se chilimaustepussi mukana?

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   18.9.16 19:19:37

reibili, ainakin Pirkan lihanmakuisissa on chilipussi :D

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   18.9.16 19:34:40

ja nyt sitten vuorossa suomenhevosten syksyravit, osallistukaahan kaikki :)
http://ruskolilja.boards.net/thread/30/suomenhevosten-syksyravit-24-09

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   18.9.16 20:54:16

Meidän ensi viikon VRER-raveihin ehtii vielä!
http://jattitassu.net/ravitalli/ravit65.htm

Ja ens kuussa juostaan urakalla..
http://jattitassu.net/ravitalli/ravit66.htm
http://jattitassu.net/ravitalli/ravit67.htm
http://jattitassu.net/ravitalli/ravit68.htm
http://jattitassu.net/ravitalli/ravit69.htm
http://jattitassu.net/ravitalli/ravit70.htm Halloween-hassuttelut, isompia lähtöjä nuorille ja ykköstason otuksille.

  Re: Ravikeskustelu 445

LähettäjäMarle 
Päivämäärä:   19.9.16 00:21:36

Hei ravi-ihmiset! Haluaisitteko kertoa mielipiteenne parista ravien järjestämistä koskevasta asiasta? Ensinnäkin Virtuaalimestaruuden karsinnat, joita on kolme kappaletta kummallakin kategorialla. Täytetäänkö ne ilmoitusjärjestyksessä niin, että kunkin omistajan ilmoittamat kaksi hevosta juoksevat todennäköisesti samassa karsinnassa ja häntäpään karsinnat juostaisiin ehkä vajaina. Vai sekoitetaanko ilmoittautuneet niin, että kaikissa kolmessa karsinnassa on kutakuinkin sama määrä osallistujia ja yhden omistajan hevoset ovat ihannetapauksessa kaikki omissa karsintaerissään?

Ja toinen asia: Joillakin lukee ravikutsuissa sama asia kuin Bulevardin kutsuissa: "Ennätykseltään epärealistiset hevoset hylätään". Kuinka moni tekee todellisuudessa näin? Olisiko siis syytä hylätä esim. Virtuaalimestaruuden karsinnasta 11,3ke aikainen lämminverinen vai olisiko vaan fiksumpaa poistaa koko lause ja hyväksyä kaikki osallistujat. Tämä asia on mietityttänyt jo pitkään kun maininta kuitenkin löytyy monista ravikutsuista. Tuntuu natsilta hylätä 11,3ke aikainen lv kun 11,3 muodossa ilmoitettu hevonen on taasen hyväksyttävä :D Mutta olisiko hevonen kuitenkin syytä hylätä kun teksti on kuitenkin kutsuun lisätty? Vertailuna siis: IRL lämminveristen keskimatkan volttiennätys on 12,7ke.

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   19.9.16 01:37:47

Mä tekisin nuo Virtuaalimestaruuskarsinnat silleen, että jakaisin omistajien hevoset eri karsintoihin ja karsintoihin mahdollisimman tasaiset osallistujamäärät. Jotenkin mun mielessä se oisi kaikkein reiluin ja järkevin vaihtoehto.

Mun mielestä on ok hylätä jos ennätys on liian epärealistinen. Vaikka tietysti ikävähän se on osallistujan kannalta, mutta.. No. En tiä. :D Itse en hirveästi katsele osallistujien ennätyksiä paitsi jos nuorilla sattuu olemaan hurjalta tuntuvia aikoja. Enkä kyllä itseasiassa aivan hirveästi katsele miten realistisia mun konien ajat on. Paitsi jos puhutaan vaikka kylmäverisillä 20-21-alkuisista ajoista.
Toisaalta sitten jos hylkää kerran ja sitten menee muita vastaavia ohi, niin onko se vähän sitten taas.. No, joo.
Itse ymmärtäisin hylkysyyn ja vaikka harmittaisi niin katsoisin konille realistisemman ennätyksen. (Ja näin on itseasiassa käynytkin.)

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   19.9.16 02:09:13

aksu, onko ponien montemestaruuksista tulokset jo esillä vai onko mun koneessa vikaa tms kun en miä niitä ainakaan nää :3

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   19.9.16 09:42:47

siinau, F5? (Kyllä ne mulla näkyy :D)

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   19.9.16 12:04:19

no nyt näkyy ! :)

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   19.9.16 13:08:54

Mä kans jakaisin saman omistajan hevoset eri karsintoihin mahdollisimman tasaisesti, jos mahollista..

Mun on pakko myöntää, etten oo kaikista tän hetkisistä (IRL) SE tai ME ajoista tietonen, ei oo tullut katottua. Mutta kun Marle sanoi että keskimatkan volttiennätys on tuo 12,7ke, niin piti ihan alkaa kattoo omien elukoitten ennätyksiä ja mulla on yks ranskis joka on menny 12,1ke, menis vissiin hylkyyn :P
Ponien ajoista en tiedä sitäkään vähää, joskus huutelen täällä jos en oo ihan varma miten pitäis toimia, VRER:n aikataulukkoa kyllä tulee jonkin verran kyylättyä joskus. Enkä kyllä yleensä hylkää ketään, en kattele aikoja sillä silmällä että "tuo on liian epärealistinen..", kun en niistä tosiaan IRL oo ollu hetkeen ihan perillä kun ei oo tullut niin seurattua vaikka raveja päivittäin seurailenkin... Musta on ihan turhaa alkaa hylkäämään ketään kun jonkun toisen järjestäjän raveissa kuitenkin samalla ennätyksellä pääsee mukaan.

"Tuntuu natsilta hylätä 11,3ke aikainen lv kun 11,3 muodossa ilmoitettu hevonen on taasen hyväksyttävä"
- tämä oli hyvä pointti myöskin, minä ainakin oon niin laiskakin vielä etten jaksa alkaa etsiä jokaisen hevosen sivuja tarkistaakseni millä matkalla tuo on juostu..

  Re: Ravikeskustelu 445

LähettäjäMarle 
Päivämäärä:   19.9.16 13:58:54

Hyvä saada myös muiden mielipiteitä aika-asiasta, kiitos aksu ja reibili :)

Itse vertaan aikoja Hippoksen ennätystaulukkoon joka on kätevä apu myös eri ikäisten hevosten lähtöjä arpoessa ja nopeimpia aikoja antaessa.

Alan kyllä vähän kallistua sille kannalla, että ennätyksen perässä olevalla matkalyhenteellä ei ole väliä kunhan ennätys ei kovin paljon alita IRL hevosten suomenennätyksiä lyhyimmallä juostulla matkalla. Helpottaahan se myös ravien järjestäjän työtä kun ei tarvitse tuijottaa kaikkia lyhenteitä ennätysten perässä :D Silti särähtää vähän silmään jos nopean hevosen ennätyksen perässä lukee ke saatikka pi, koska näillä pidemmillä matkoilla kaiken järjen mukaan ei hevonen yllä niihin nopeimpiin mahdollisiin aikoihin.

  Re: Ravikeskustelu 445

LähettäjäHessi VR 
Päivämäärä:   19.9.16 17:56:37

Marle, virtuaalimestaruuden karsintojen suhteen olen samoilla linjoilla aksun kanssa eli omistajien hevoset pyrittäisiin mahdollisuuksien mukaan jakamaan eri karsintoihin ja karsinnat juostaisiin mahdollisimman tasaisilla osallistujamäärillä.
Tuohon ennätys-asiaan sen verran, että ennenhän minä karsin epärealistisella ennätyksellä ilmoittautuneet hevoset, mutta luovuin tästä. Syynä, että usein minulla oli aivan liian kiire raveja järkätessäni, etten huomannut kunnolla syynätä ilmoitettujen hevosten ennätyksiä ja vasta tulokset tehtyäni saatoin huomata, että seassa oli epärealistisella ennätyksellä olevia hevosia. Lisäksi olihan siinä hommansa aina ilmoittaa ihmisille erikseen ja selittää hevosella olevan epäreal.enn. (NDM:ssä olikin hommaa ohjeistaa ihmisiä ennätysten suhteen). Kyllä minulla hieman niskakarvat nousevat pystyyn huomatessani lähtöön ilmoitetun tamman, jolla on 2100m tasoitusajossa juostuna ennätys ~11,0, mutta en tällaisia osallistumisia hylkää. VRER:n sivuillehan on työn alla se ohjeistus raveissa annettavista ajoissa, mutta taitaapi tuo olla ikuisuusprojekti, kun ei tunnu olevan aikaa tuota kirjoittaa.

Nyt on Denim Division Memorialista tulokset, joten ilmoitelkaahan Dustland Plate -raveihin peitsareita! Raveissa jaetaan VPY Sire Stakes -pisteitä, joten laittakaa isäorit mukaan. :)
Villit ravit 29.9.2016
Noista Denim Division Memorial -raveista tulee ravureiden lähdöistä tulokset tämän illan aikana. Lisäksi yritän nyt parin päivän sisään saada katsottua teidän peitsarit läpi ja kutsuttua Dustland Platen 6 osallistujaa.

  Re: Ravikeskustelu 445

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   19.9.16 22:36:09

Inhottavat botit... Divarikutsulinkkejä seuraavassa viestissä :)

  Re: Ravikeskustelu 445

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   19.9.16 22:36:23

DIVARIRAVIT SYYSKUU
- 1. karsinta 25.9. http://meerin.net/ravurit/ravit/62.html
- 2. karsinta 29.9. http://meerin.net/ravurit/ravit/63.html
- finaali http://meerin.net/ravurit/ravit/64.html

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   21.9.16 20:31:04

Onko kellään voikkoja suomenhevosia ravureina ? mulla on kivan ruunivoikon suokin kuvat, ja haluaisin ne käyttöön... joten tarvis vanhemmat löytää tai edes toinen ! :3

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   21.9.16 20:44:16

siinau, mulla on tämmönen http://www.jattitassu.net/ravitalli/kullantakoja.htm (kääntyy 8-vuotiaaksi, 28,3a), isänsä on myös voikko. Casanovalla on myös rnvkk tammajälkeläinen jolla on rnvkk orivarsa (joka on ylläripylläri, meillä :D).

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   21.9.16 21:00:26

aksu, haluaisikohan kullantakoja tavata meidän sadehelmeä joka voisi mulle yhden varsan pyöräyttää ennenkuin heitän sen monttuun tässä lähipäivinä ? :)
Sadehelmen päivittämättä olevat sivut, http://ruskonhevoset.weebly.com/helmi.html

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   21.9.16 21:09:26

siinau, onnistuu toki :) Nakkaa mulle sivuja sähköpostiin jahka semmosia tulee :)

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   24.9.16 21:05:21

Huuuh, jottai sentään tänään saanu aikaseks, peitsarien VRER-raveista tulokset nimittäin..
Samoilla tulillä lähti hyväksyttäväksi VRER-kalenteriin yhdet ravit pelkästään peitsareille ja kolmet kaikille muillekin koelähtöineen.

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   25.9.16 12:48:27

Meidän lokakuun ravit huutaa tyhjyyttään, missä kaikki on? :P

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   25.9.16 13:22:49

aksu, oon miettiny samaa et mihin kaikki on kadonnu :o ...ja raveista puheenollen heitän osallistumisia tänään :)

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   25.9.16 14:33:36

Mie oon ollu ihan ääreislaiska ilmottamaan hevosia oikein minnekään, pitäis ottaa itteä niskasta kiinni, ehkä.. Alotin siirtämään ravitallia takasin weeblyyn, tahon kaikki tallit yms yhden tunnuksen alle, kun nyt niitä on vähän siellä täällä..
Lakkaan pitämästä raveja foorumilla, tein raveille (ja rats.kisoille) oman sivustonsa jossa niitä tulevaisuudessa järkätään, hevosten muistosivut tulee samalle sivustolle kunhan saan aikaseks tehtyä, että saan ne omalle sivulleen roikkumaan pois tallien sivuilta.. Oon ehkä taas hetken tyytyväinen tähän järjestelyyn ja sitten keksin jotain muuta. :P Uudet osoitteet tulee näkyviin vanhoille sivuille jahka sinne asti pääsen, nyt on kohta puolet hevosista siirretty..

IRL on viikot niin väsyny, ettei jaksais keskittyä yhtään mihinkään, kamala uupumus ja voisin vaan nukkua 24/7. Kipeenä edelleen, mutta silti sitkeesti käydä harjottelussa että saisin näytön mahollisesti marraskuun alussa tehtyä ja valmistuis joskus.. Tapatan itteni tätä tahtia mutta ei voi mittään.. oonki aina sanonu etten elä ku max. 30 vuotiaaks..

Siinau, laitoitko muuten silloin niitä orlovien startteja mulle s-postiin, vai onko ne hukkunu jonnekkin matkanvarrelle? Muistin nyt taas kaivata niitä kun tosiaan aloin siirtämään noita hevosia weeblyyn. :D

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   25.9.16 14:58:25

reibili, en muutes laittanut ! :D mäpäs tässä nyt katon kaikki startit vielä niille mitkä on lisäämättä ja muotoonlaittamatta ja laittelen sitte sähköpostilla ne sulle :) on nyt sitkee toi sun tautis ! tosin....itsekin taas kipeenä ! :3

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   25.9.16 15:08:00

siinau, on sitkee joo, tosin uskon että stressitasolla voi olla jotain vaikutusta vastustuskykyyn, en kerkee edellisestä parantua kun jo seuraavaa pukkaa. :D
Oon ehkä vähän katkera, kun mies ei oo saanu MITÄÄN näistä taudeista, tahon sen vastustuskyvyn kiitos nam..

Sattuuko muuten kukaan tietämään jotain kätevää/helppokäyttöistä ohjelmaa, jolla sais pienennettyä useemman kuvan kerrallaan? Paintilla yksitellen ottaa vähän aivoon..

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   25.9.16 15:37:16

reibili, kokeile jotain thumbnailin tekijää?

Mä tein (ainakin mielestäni :D) kohtalaisen helpoksi noi osallistumiset, kaikissa raveissa on samat avoimet+rajattomat lähdöt ja viimeisissä on sitten rahakkaammat nimikkolähtöjuttujeejeet. Könttänä ei kyllä valitettavasti voi osallistua :D

Yritän saada tänään päivitettyä VRER:n kalenterin (jos en tänään niin huomenna sit), siellä on jonossa Virtuaalikriterium :)

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   25.9.16 16:13:03

reibili, toi on kyl inhottavaa kun tulee jo uutta putkeen ennenku vanhastakaan on selvinny :3 laitoin sulle mailia ! :)

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   25.9.16 17:10:28

aksu, tarviiko olla monté ennätystä osallistuakseen montéen ? :3

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   25.9.16 17:59:07

siinau, ei tartte :P

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   25.9.16 18:01:37

voihan kele tana ttu ja kaikki maailman kirosanat!! Meijän tiskialtaan alapuolella on ilmeisesti kosteusvaurio ja jo hometta, taiskin olla siinä se syy miks on jatkuvasti kipeenä.. -.-

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjä: Hilmir 
Päivämäärä:   27.9.16 10:16:15

Heyyy!!
Vaikka osallistumisia on hienosti jo tullutkin, niin ihan muistuttamismielessä!
http://radicalrc.weebly.com/vuosiravit16.html
Meidän vuosiravit, jossa saa titteleitä ja paljon rahhaa!
Osallistujia kaipaa avoimet lähdöt, kun nyt Marle uhkaa keskenään tienata biljoonat eurot talliinsa :D Ja etenkin lähtö nro 3 on hyvin vajaa!

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   27.9.16 13:29:15

Oho, miten multa meni nuo ravit kokonaan ohi.. Heitän illalla osallistumista!

  Re: Ravikeskustelu 445

LähettäjäMarle 
Päivämäärä:   27.9.16 16:23:03

Pitääkin heittää vielä kylmäveristen nuoriso Hilmirin raveihin, niitä on "muutama". Toivottavasti sulla riittää palkintorahat :D

Osalta meidän hevosista puuttuu sen verran startteja kalenterista, että Bulevardissä järjestetään syyskuulle takautuvasti seitsemät ravit. Lähtöjä hyvin valikoidusti, mutta rajaton osallistuminen ja reilut palkinnot. Osallistumisaikaa ei ole määritelty, mutta kannattaa olla nopea. Nämä on tarkoitus toteuttaa pikaluontoisesti :)

Ravit x7 1.-30.9.

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   27.9.16 17:09:00

Osallistukkee ihmiset meitin raviloisiin myös! Linkkiä löytyy tuolta ylempää :P

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   27.9.16 19:20:52

äh yritin osallistua Marlen raveihin mutta en saa lähetettyä sähköpostia...herjaa jotain ihan ihme juttuja :(

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   27.9.16 20:54:01

Heitin Hilmirille osallistumista, muiden raveihin yritän osallistua huomenna, meni ihan aivot solmuun.. :D

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   27.9.16 22:23:20

http://duanstable.weebly.com/
Meijän elikot asuu nykyään taas tässä osoitteessa, vanhoille sivuille tulee uusi osoite jokaiselle hevoselle tän viikon(lopun) aikana, oon nyt laiskakakka kasvatin omistaja, enkä jaksa alkaa raapustaa s-postia asiasta (paitsi parille kun on muutakin asiaa samalla)..
Jalostushevosia en oo vielä saanu siirrettyä, mutta ehkä viikonloppuna, kilpurit on nyt kaikki, samalla meille muutti pari uutta evm-ponia..

Huomasin samalla, että mulla on toooosi vähän poneja, joten nyt hiokaa myyntipuheenne oikein hyväksi ja myykää mulle poneja! Sukupuolilla ja suvun pituuksilla ei väliä, valmiita kasvatteja ja vanhempiehdokkaita saa näyttää. Kuvia jos saa mukaan, niin ravikuvista voin jotain teksti/kisapalkkaa maksaa, laadukkaista rakennekuvista ehkä jopa kahisevaa.. Jos jollakin on myydä joku suoraan siitoskäyttöön, niin niitä katon enempi ku mielellään.
Toki samoilla "kriteereillä" voi näyttää ihan hevoskasvattejakin, josko mä löytäisin jostain uuden inspiraation näitä kohtaan..

  Re: Ravikeskustelu 445

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   28.9.16 00:22:15

reibili, http://tierran.net/starberry/Kaiutin.html
Tuollainen evm sukuinen russi ois vailla kotia. Sillä on kisoja kisattuna niin, että mun laskujen mukaan se olis VRER-Ponivalio. Enn nykyään 1.51,6aly ja stat 89: 13 - 10 - 6 (29)

Kuvat voi saada mukkaan yhdestä 100 sanan valkasta tai pk-merkinnästä =)

Lisäksi olisi myynnissä siitosvalmis shettistamma Astra. Muitakin shetuja vois löytyä jos kiinnostaa.

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjä: reibili (puh) 
Päivämäärä:   28.9.16 09:19:13

Tierra, mie kaappaisin Kaiuttimen ihan mielellään meille, kunhan kotiin pääsen täältä niin katon noita sun muitakin tarkemmin, meillä ei sun kasvatteja ookkaan nyt kun Rodac on jo mullissa.. Kuvat otan ihan mielellään, koulu ja estevalmennukset onnistuu, pk- merkintä myös, nakkaatko mulle s-postilla hevosen jolle kirjottelen? :)

Ihanan rauhallinen päivä, vaan 6 hoitokissaa ja nää on nii rauhallisia tai itsenäisiä etteivät juuri jaksa leikkiä mun kanssa, voi vaikka selata hötölää ku nää ulkoilee :p

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjä: Tierra (puh) 
Päivämäärä:   28.9.16 09:26:11

Hevoslistalta ainakin Snäckan ja Snutten voi lähteä, nekin on alle 2.30 aikaisia jo. Ja tilarit on aina mahdollisia :) pistän säpoa kotona.

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   28.9.16 14:44:26

reibili, osta evm-sukuinen norjasta tullut shettistamma raviponiksi :3 tällä on sivut päivittämättä mutta ennätys taitaa olla kuitenkin jossain 2.50 tienoilla tai alle... voin kaivaa sulle sen startit...ikää sillä saattaa olla 5-7v en nyt muista kun tamma jäänyt vähän oman onnensa nojaan :D
kuva on hessiltä saatu käyttöön, jos hänelle sopii niin tamman saa kuvan kanssa :)
http://tunturipajunponit.weebly.com/drassi.html

Isä oriksi mulla on tarjota russeista nämä:
Kappvändaré Swe, ilmoitettu lokakuun kantakirjaan.
evm-sukuinen, Poniprinssi-2016...sivuilta puuttuu startteja, enn. 2.05,0.
http://rascalponies.weebly.com/kapu.html

Luxter Go, ilmoitettu lokakuun kantakirjaan.
3-polvinen suku, MiniOlympia 2016 - neljäs.. tälläkin uupuu startteja, enn. 2.03,8. http://rascalponies.weebly.com/luka.html

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   28.9.16 18:52:10

ruskon suokkien syksyraveista tulokset tulleet, onnea kaikille voittajille ja sijoittuneille ! :)

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjä: Dea 
Päivämäärä:   28.9.16 19:03:25

bot bot botbotbot bot

  Re: Ravikeskustelu 445

LähettäjäDea 
Päivämäärä:   28.9.16 19:03:37

Heipä hei, ravi-ihmiset! Hyyyyyvin hyyyvin pienimuotoinen virtuaalihevostelu on palannut takaisin kuvioihin ja ajattelin, että voisin laajentaa vähän ravurivalikoimaani teettämällä muutamalla tammalla varsoja. Sattuisiko kenenkään tallilla olemaan sellainen systeemi, että voi vain bongata jonkin orin ja lähettää viestiä emävaihtoehtoineen ja mahdollisine varsan tietoineen? Tai sitten ihan vain tarjota tänne muutamaa kopua :D

Haussa olisi EVM-2-polvisia suomenhevosia ja 2-3-polvisia lämpöisiä. Iso plussa siitä, jos varsa voisi olla takautuvasti syntynyt (joskus tässä vuoden kestäneen hiljaiselon aikana) - vanhatkin hevoset siis käyvät oikein hyvin! Aktiivista raviuraa en uskalla varmuudella varsoille luvata, koska IRL-elämä on ollut viime vuosina aika ennalta-arvaamatonta ja kiireistä. Näillä näkymin kuitenkin näyttäisi olevan taas sopiva kolo myös tälle harrastukselle :)

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   28.9.16 19:22:19

Dea, meiltä ruskosta saa käyttää vapaasti hevosia jalostukseen eikä niiden tulevien varsojen kanssa vaadita mitään erikoisempia :)
http://ruskolilja.weebly.com/

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   28.9.16 22:34:57

Ostakaa pois, lähtee kotiin kuin kotiin...

t.Penélope Rus, 1-polvinen, ei vielä kilpailtu, 2-vuotias, amer-ransk.
http://ruskolilja.weebly.com/penni.html
Vanhemmat ei kummoisesti pärjänneet, ainakaan toistaiseksi..

t.Sayonara Rus, 1-polvinen, KTK-III, 15,4ly - 13,5ake, 39 250v€.
http://ruskolilja.weebly.com/sayonara.html
Tammalla on yksi jälkeläinen, joka on minun omistuksessani.

o.Éclair Rus, 2-polvinen, 16,6ake, voittosummasta ei tietoa (sivut päivittämättä)
4-vuotias, sivut laahaa perässä...kaivelen ostajalle kaikki sen kilpailut.
http://siinanh2.weebly.com/late.html

Kuvat ei tule mukaan :3

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   28.9.16 23:42:56

siinau, Penelope Rus meille?

  Re: Ravikeskustelu 445

LähettäjäMarle 
Päivämäärä:   29.9.16 01:45:57

Myydään startanneita 3-vuotiaita suomenhevosia:

Orilammentallista mukavia koelähdön suorittaneita kavereita suoraan kilparadoille. Ilmoitettu valmiiksi noin 13:sta starttiin elo-syyskuun aikana. Sukupuoli ja vanhemmat periaatteessa vaihdettavissa jos löytyy ostajaa miellyttävämpi vaihtoehto. Mukaan saa tarvittaessa ravi- tai rakennekuvan, lisäkuvia mahdollista ostaa virtuaalipalkalla.

Suvultaan 1-polviset
3v o O.R. Pokeri (i. Jukujätkä, e. Pikseli)

Suvultaan 2-polviset
3v o O.R. Hölyke (i. Halla-Herra, e. O.R. Pölyke) päistärikkö!
3v o O.R. Kinos (i. Halla-Herra, e. Nostalgia W.E.I.)
3v o Salmiakki-Kuningas (i. Salmiakki Sisu, e. O.R. Roihun Madonna)
3v t O.R. Vokkeriakki (i. Salmiakki Sisu, e. O.R. Vokkerinna)
3v o O.R. Turkinpippuri (i. Salmiakki Sisu, e. O.R. Tulirilla)
3v t O.R. Sapluuna (i. Salmiakki Sisu, e. Lakean Siluetti)
3v t O.R. Halo (i. Halla-Herra, e. O.R. Myrskylotta)
3v o O.R. Haave (i. Halla-Herra, e. Holman Aava)

Suvultaan 3-polviset
3v t O.R. Ambrosa (i. O.R. Sisu, e. O.R. Roihun Amber)
3v t O.R. Wihutar (i. O.R. Wihuri, e. Kekan Loimutar)

Suvultaan 4-polviset
3v t O.R. Ukkospilvi (i. O.R. Ukkonen, e. Repolan Aprilli)
3v o O.R. Ukkoskuuro (i. O.R. Ukkonen, e. O.R. Safiiri)
3v o O.R. Ukkospuhuri (i. O.R. Ukkonen, e. O.R. Vihurinna)
3v t O.R. Ukkospuuska (i. O.R. Ukkonen, e. Pirun Kaanis)
3v o O.R. Keisari (i. Saltan Rigidi, e. O.R. Roihun Kleopatra)

Pitkäsukuiset
3v t O.R. Hyperdonna (i. O.R. Hysteria, e. O.R. Varjodonna)
3v o O.R. Varjoruhtinas (i. O.R. Roihun Prinssi, e. Kekan Varjokiri)
3v t O.R. Helmiprinsessa (i. O.R. Roihun Prinssi, e. Kiri-Helmi)

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjä: siinau 
Päivämäärä:   29.9.16 02:02:15

aksu, penelope lähtee sulle ! :)

Marle, O.R. Turkinpippuri mulle Ruskoon ? :)

  Re: Ravikeskustelu 445

LähettäjäRHN10138 
Päivämäärä:   29.9.16 06:42:53

Hoi Marle!
Voisikos Salmiakki-Kuningas lähteä meille Kiriin?
Voin laitella tarkempaa tietoa jos haluat sähköpostilla, kunhan pääsen pois töistä...

http://kr-kiri.weebly.com/
Näyttönä valio-orimme Uneton:: http://kr-kiri.weebly.com/uneton.html

Anteeksi linkitys... :'(

  Re: Ravikeskustelu 445

LähettäjäRHN10138 
Päivämäärä:   29.9.16 11:21:15

Ainiin hei, auttakaa joku avutonta.. Miten nuo VRER:n arvonimet menee? Pitääkö ne erikseen anoa jostain vai voinko vain ilmoittaa hevosen olevan vaikkapa VRER-Valio, jos pisteet tulee täyteen?
Aksulle mielestäni VRER:n sivujen mukaisesti laitoin viestiä, jotta hevoseni lisättäisiin arvonimilistalle, koska omien lakujeni mukaan kysinen hevonen on oikeutettu arvonimeen.

Kertokaa jos olen väärässä! Tässä vielä hevosen pisteiden lasku:
(Pisteet VRER-Tähtijuoksija -arvonimeen)

Pisteet:
Viekser Muistoajo toinen = (pisteet laskettu lähtöihin)
13 normilähdön voittoa = 260p.
30 normilähdön 2.sijaa = 300p.
19 normilähdön 3.sijaa = 95p.
SISF 4 normilähdön voittoa = 80p.
SISF​1 normilähdön 2.sijaa = ​10p.
Voittosumma: yli 150t = 50p.
Ennätys: 1.21,1ake (epärealistinen, mutta menkööt..)
YHTEENSÄ: 795

VRER:n sivuilta löytyvät vaatimukset arvonimeen::
2. VRER-Champion (lv) / VRER-Tähtijuoksija (kv)
- Vähintään 500 pistettä
- Vähintään 20 sijoitusta sisältäen vähintään 5 voittoa
- Vähintään 1 VRER:n suurkilpailusijoitus (sijat 1-3) (ei vaadita kylmäverisiltä [muut kuin suomenhevoset])
- Voittosumma vähintään 50 000v€
- Ennätys 14,9(lv)/24,9(kv) tai nopeampi

  Re: Ravikeskustelu 445

LähettäjäMarle 
Päivämäärä:   29.9.16 12:12:06

RHN10138, minun laskujen mukaan tuosta tulee 915 pistettä, eli hevonen on VRER-Tähtijuoksija :
1. sijat 17kpl = 340p
2.sijat 30kpl = 300p
3.sijat 19kpl = 95p
Viekser Muistoajo toinen = 30p
vs. 150 000v€ = 150p
Yhteensä = 915p
Voittosummassa ynnätään kaikki pisteet yhteen voittosumman ollessa yli 150 000ve eli tuloksena on 150 pistettä siitä. Kaikki ravikilpailut (VRER, villit, SISF) ovat samanarvoisia pisteissä. Ainoastaan VRER:in suurkilpailusijoitukset pisteytetään eri tavalla (tässä tapauksessa Viekser Muistoajo toinen sija 30 pistettä).

  Re: Ravikeskustelu 445

LähettäjäMarle 
Päivämäärä:   29.9.16 12:25:15

Niin ja VRER:in arvonimiä varten voi itse laskea pisteet ja lisätä arvonimen sivuille ilman mitään tarkastuksia tai ilmoituksia mihinkään. VRER:in arvonimilistalle ilmoittaminen on vapaaehtoista, eikä sieltä löydy läheskään kaikkia arvonimen ansainneita hevosia.

O.R. Turkinpippuri lähtee Ruskoon :)

Salmiakki-Kuningas oli alunperin jäämässä omaan käyttöön joten tälle kaipaisin vähän tavoitteellisempaa kotia kuin muille. Jos pystyt tarjoamaan Kunkulle haasteita tulevaisuutta ajatellen niin ori lähtee mielellään Kiriin. Uneton on kyllä hieno ori ja toivottavasti Kunkulla on edessään yhtä tavoittteellinen ura :)

Laittelen tarkempia tietoja vielä sähköpostilla molemmille!

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   29.9.16 13:04:47

siinau, mie kaappaan Drassin meille ihan mielellään! :) Kattelen vanhempiehdokkaat ja nuo sun myytävät vähän myöhemmin paremmin läpi, elleivät jo ehdi mennä ennen sitä..

Marle, onko O.R. Pokeri jo mennyt vai lähtiskö se mun mukaan?

  Re: Ravikeskustelu 445

LähettäjäTierra 
Päivämäärä:   29.9.16 13:30:48

Dea Starberryn orit on vapaasti käytössä! Pistä vaan sivuja mulle mailiin joskus ja varsat on voineet syntyä milloin vain =)

  Re: Ravikeskustelu 445

LähettäjäMarle 
Päivämäärä:   29.9.16 13:40:23

reibili, Pokeri poika sinun matkaasi :) Saat myös pian sähköpostia.

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjä: Hilmir 
Päivämäärä:   29.9.16 13:53:59

Marle: 3v o O.R. Keisari Radicaliin?

Koitan tänään ainakin jakaa lähdöt noista mun raviloista, saapi nähdä kerkiänkö. Jos oon oikeen aikaansaava, niin ehkä tuloksetkin, mutten kyllä lupaa mitään :DD

  Re: Ravikeskustelu 445

LähettäjäMarle 
Päivämäärä:   29.9.16 14:59:02

Hilmir, Keisari sinulle :)

Laitoin nyt kaikille ostajille sähköpostia tulemaan, toivottavasti menivät oikeat hevoset oikeisiin osoitteisiin :D

  Re: Ravikeskustelu 445

LähettäjäMarle 
Päivämäärä:   29.9.16 15:56:49

Vielä vapaana:

Suvultaan 2-polviset
3v o O.R. Hölyke (i. Halla-Herra, e. O.R. Pölyke) päistärikkö!
3v o O.R. Kinos (i. Halla-Herra, e. Nostalgia W.E.I.)
3v t O.R. Vokkeriakki (i. Salmiakki Sisu, e. O.R. Vokkerinna)
3v t O.R. Sapluuna (i. Salmiakki Sisu, e. Lakean Siluetti)
3v t O.R. Halo (i. Halla-Herra, e. O.R. Myrskylotta)
3v o O.R. Haave (i. Halla-Herra, e. Holman Aava)

Suvultaan 3-polviset
3v t O.R. Ambrosa (i. O.R. Sisu, e. O.R. Roihun Amber)
3v t O.R. Wihutar (i. O.R. Wihuri, e. Kekan Loimutar)

Suvultaan 4-polviset
3v t O.R. Ukkospilvi (i. O.R. Ukkonen, e. Repolan Aprilli)
3v o O.R. Ukkoskuuro (i. O.R. Ukkonen, e. O.R. Safiiri)
3v o O.R. Ukkospuhuri (i. O.R. Ukkonen, e. O.R. Vihurinna)
3v t O.R. Ukkospuuska (i. O.R. Ukkonen, e. Pirun Kaanis)

Pitkäsukuiset
3v t O.R. Hyperdonna (i. O.R. Hysteria, e. O.R. Varjodonna)
3v o O.R. Varjoruhtinas (i. O.R. Roihun Prinssi, e. Kekan Varjokiri)
3v t O.R. Helmiprinsessa (i. O.R. Roihun Prinssi, e. Kiri-Helmi)

Lisäksi myyntiin starttaamaton suomenhevosvarsa O.R. Magnus 1-polvisesta suvusta!

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   29.9.16 16:14:46

reibili, hienoa ! mä kuule kaivelen sulle sen startit jostakin ja laitan sähköpostilla linkit niihin :)

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   29.9.16 16:49:55

aksu on myöskin saanut RHN10138:n sähköpostin mutta ei vastannut siihen heti ja on onnellisesti unohtanut vastaamisen. (Kannattaa kysellä perään jos ei ilmaannu listalle tai en vastaa koska mulla on oikeasti sen verran asioita mielen päällä että joku arvonimilista unohtuu usein.)

Eli kuten Marle sanoi, niin pisteet lasketaan itse ja sen arvonimen voi merkata sinne hevosen sivuille vaikka sitä ei VRER:n listalta löytyisikään. Minä vain tarkistan ja lisään listalle.

Eihän tuo 21,1ake edes ole epärealistinen, orien keskipitkän automatkan SE on 21,2. (Mun mielestä siis ihan "sallittava" poikkeus ;P)

Ja nam, O.R. Magnus...

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   29.9.16 16:59:28

Magnusta tässä minäkin kuolaan.. :D

Hitto, että ottaa päähän.. Edelleenkää ei tuu vettä (eilen hajos siis vedenpainesäiliö tms), aattelin että otanpa päikkärit, ni ei väkisin, ku miehen täti änkes koirineen tänne ihan ilmottamatta, nyt täällä kolme koiraa ramppaa kilpaa pitkin taloa kun eivät osaa rauhottua ja.. räjähän ihan just..

  Re: Ravikeskustelu 445

LähettäjäRHN10138 
Päivämäärä:   29.9.16 19:01:01

Kiitos vastauksista! Ja onnittelut itselle uudesta arvonimestä kai :D

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   29.9.16 19:28:17

RHN10138, joo, onnittelut vaan :D

  Re: Ravikeskustelu 445

LähettäjäHessi VR 
Päivämäärä:   29.9.16 19:32:04

Heissan raviharrastajat, haen arpojaa Nordic Stakesille ja Dustland Platelle.
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=2728269&t=2728269

Alan pian tehdä tuloksia noista meidän tämän päivän villeistä raveista. Katsotaan, ehdinkö tämän illan aikana tehdä tulokset, kun olisi muutakin hommaa.

Yritän ajan kanssa katsoa, josko täällä esitellyistä myytävistä hevosista kiinnostaisi minua. Ravaaviin Kermakakkuihin pitäisi ostella uusia hevosia, kun useampi kilpureista siirtyy eläkkeelle. En vain ole jaksanut miettiä, millaisia hevosia talliin haluaisin. Muutenkin tullut hieman laiskasti virtuaalihevosteltua viimeisten viikkojen aikana. Ehkäpä kuun vaihteessa on pakko aktivoitua, kun pitää taas isolle varsalaumalle tehdä sivut. :D

  Re: Ravikeskustelu 445

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   29.9.16 19:47:18

Täällä ollaan hengissä edelleen, vitsin pokemon go kun on innostanut uppoutumaan enemmän pokemoneihin (on tullut katteltua vanhoja pokemon-jaksoja alusta alkaen ja pelattua go'ta ja vanhoja konsolipelejä) :D

siinau, Éclair Rus taitaa olla vielä vapaana? Lähtiskö se meille?

Marle, O.R. Hölyke meille? Kaikki meidän O.R.-hevoset on jo kilpauran lopettaneita, niin pitäs saada nuoria tilalle :D

Jälleen muistutuksena kaikille, et meidän hevosia saa parittaa ihan vapaasti :)

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   29.9.16 22:09:23

MeeriN: Juu vapaana on, ja lähtee oikein mielellään teille ! :) kaivelen senkin startit sulle ja laitan sähköpostilla tulemaan :)

  Re: Ravikeskustelu 445

LähettäjäHessi VR 
Päivämäärä:   29.9.16 22:48:31

Nordic Stakesin ja Dustland Platen tulokset ovat nyt selvillä.

Virtuaalikriteriumin kutsu on VRER:n ravikalenterissa, joten muistakaapa osallistua! Teen Virtuaalikriteriumin kanssa samalla tavalla kuin Kasvattajakruunun kanssa, että käyn ilmoitettujen hevosten sivut vielä läpi ennen lähtölistojen tekoa, jolloin siis päivittelen ennätykset ja voittosummat kriteriumin osallistuja- ja kutsusivuille. Hevoset juoksevat kriteriumissa ajantasaisilla tiedoilla, kunhan sivut on päivitetty ennen kriteriumin viimeistä ilmoittautumispäivää (14.10.).

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjä: Viiru 
Päivämäärä:   30.9.16 13:10:54

ehkä täälläkin pitää mainostaa; pikaravit kylmäverisille tänään. vip klo 20
http://vrkk.boards.net/thread/290/pikaravit-kylm-verisille-30-9

  Re: Ravikeskustelu 445

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   30.9.16 16:46:10

8( Siis mulla oli vaan yks hevonen sopiva kriteriumiin :OO Kaikki muut joko on kaks/kolmevuotiaita tai sit just siirty neli/viisvuotiskaudelle. Just mun tuuria.

  Re: Ravikeskustelu 445

LähettäjäMarle 
Päivämäärä:   30.9.16 18:22:09

Sitten laitetaan ihmeessä Hilmirille toinenkin hevonen tulemaan :) Meidän kolmevuotiaat ikääntyy huomenna nelivuotiaiksi.

O.R. Hölyke lähtee Meerille. Laitetaan toki lisää varsoja tulemaan kerta kaikki ooärrät on kulutettu loppuun :D Sukutoiveita?

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   30.9.16 20:25:27

Hilmir, mä vähän venkslasin ikääntymisiä että on koneja tonne :D Itseasiassa venkslasin ajatuksella "nää Derbyyn" muistamatta Kriteriumia ollenkaan mutta ne pirulaiset onnistuu olemaan just sopivan ikäisiä :D
Harvinaista kyllä mun ilmoitetuista (yht. 5kpl) vain yksi oli oma kasvatti :D

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   30.9.16 21:17:43

Ko tässä nyt muutkin tarjoilee niin... Iät on alkaen 1.10., nuorempia mielellään vielä radoille, vanhempia siitokseen/whatevs

http://www.jattitassu.net/ravitalli/tulimyrsky.htm 14v o, 21,6a, % 13-30, vs. 140k+, muutamia suurkisasijoituksia
http://www.jattitassu.net/ravitalli/velho.htm 13v o (5 starttia 12v-kaudella eli voi periaatteessa jatkaa vielä 12v:nä), 24,9a, % 6-25, vs. 80k+, KTK II
http://www.jattitassu.net/ravitalli/roihu.htm 13v o, 25,5a, startannut myös montessa, % 8-26, vs. 45k+
http://www.jattitassu.net/ravitalli/comanche.htm 12v o, 24,2a, startannut myös montessa (29,3ma), % 13-28, vs. 70k+
http://www.jattitassu.net/ravitalli/hallusinaatio.htm 11v o, 24,9a, startannut myös montessa (30,3ma), statistiikoista+voittosummasta ei käryä, KTK II
http://www.jattitassu.net/ravitalli/kronos.htm 7v o, 27,8, varmasti tulisi ihan kelpo monteilijakin, oli 3v kaudella lupaava mutta 4v kaudella juoksu ei niin maittanut (5-6v oman käsityksen mukaan juossut aika ok) mutta tässä voisi olla potentiaalia, KTK II
http://www.jattitassu.net/ravitalli/jesperiina.htm 12v t, 25,5a, startannut myös montessa (29,4ma), statistiikoista+voittosummasta ei käryä
http://www.jattitassu.net/ravitalli/vakkara.htm 7v t, 29,0a, statistiikoista+voittosummasta ei käryä, KTK II
http://www.jattitassu.net/ravitalli/harha.htm 6v t, 29,1a, suvultaan *minusta* hieno ja potentiaalinen mutta meillä ei ole juoksu maittanut, 20 startissa 4 totosijaa, tuntuu aina olevan juuri siinä totosijojen ulkopuolella :P KTK III

http://www.jattitassu.net/ravitalli/jura.htm 11v t, 25,3a, statistiikoista+voittosummasta ei käryä

http://www.jattitassu.net/ravitalli/fate.htm 10v o, 12,3a, startannut myös montessa (17,8ma), statistiikoista+voittosummasta ei käryä
http://www.jattitassu.net/ravitalli/nightcrawler.htm 8v o, 13,1a, startannut myös montessa (17,0ma), % 9-26, vs. 45k+ (nämä tän vuoden alkupuolelta, whoops), Derby 2015 kolmonen (Selection-voittaja ja Revanssissa kolmas), KTK II - Vielä hetkeksi oisi kelpo peli radoille, mutta jää meillä auttamatta allekirjoittaneen suosikkien jalkoihin kun suurkisaajia valitaan..
http://www.jattitassu.net/ravitalli/ailsa.htm 11v t, 14,2a, startannut myös montessa (18,4ma), statistiikoista+voittosummasta ei käryä

http://www.jattitassu.net/ravitalli/hellbird.htm 6v o, p10,2a, statistiikoista+voittosummasta ei käryä, jäänyt vähän muiden varjoon..
http://www.jattitassu.net/ravitalli/sheriff.htm 5v o, p11,4a, statistiikoista+voittosummasta ei käryä (ne 4 starttia mitkä on tiedossa sisältävät 3 totosijaa)
http://www.jattitassu.net/ravitalli/alpha.htm 5v o, p12,4a, 3v kauden alussa % 8-23
http://www.jattitassu.net/ravitalli/serqet.htm 9v t, p08,2a, 6v kauden alussa % 7-30, vs. 55k+
http://www.jattitassu.net/ravitalli/diabolical.htm 7v t, p08,9a, 2v kauden lopulla (ei täysin kaikki startit tiedossa) % 0-27
http://www.jattitassu.net/ravitalli/hellfire.htm 7v t, p09,5a, 2v kauden lopulla (ei täysin kaikki startit tiedossa) % 9-27
http://www.jattitassu.net/ravitalli/wraith.htm 6v t, p09,2a, 2v kauden lopulla % 6-24, KTK II
http://www.jattitassu.net/ravitalli/hellfox.htm 5v t, p12,3a, statistiikoista+voittosummasta ei käryä mutta muutama suurkisa/-karsintasijoitus

Poneja, joiden statistiikoista+voittosummasta ei käryä (sry :P)

http://www.jattitassu.net/ravitalli/harmaajalka.htm 16v o, 2.13,7a
http://www.jattitassu.net/ravitalli/dalmore.htm 12v o, 2.32,5ma (2.32,8)
http://www.jattitassu.net/ravitalli/mollie.htm 17v t, 2.29,8a (12v kauden jälkeen ollut 13-37, 4k+) - tällä on vissiin myös jälkelänen/-siä mutta ko on kiertänyt maita ja mantuja niin mie oon tipahtanut kärryiltä
http://www.jattitassu.net/ravitalli/tammi.htm 16v t, 2.30,5a
http://www.jattitassu.net/ravitalli/keiju.htm 14v t, 2.30,7a (3.03,0ma)
http://www.jattitassu.net/ravitalli/kilbeggan.htm 12v t, 2.30,3a

http://www.jattitassu.net/ravitalli/orvar.htm 16v o, 47,2a
http://www.jattitassu.net/ravitalli/magni.htm 14v o, 2.05,3a (2.17,8ma)
http://www.jattitassu.net/ravitalli/signe.htm 16v t, 46,0a
http://www.jattitassu.net/ravitalli/embla.htm 16v t, 45,2a
http://www.jattitassu.net/ravitalli/brackla.htm 12v t, 2.01,0a
http://www.jattitassu.net/ravitalli/turid.htm 10v t, 2.05,8a
http://www.jattitassu.net/ravitalli/sigrun.htm 8v t, 2.06,7a

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   1.10.16 10:25:18

aksu, AH Tulimyrsky, AH Väkkärä, Hellfox Ach, Hellbird Ach, Aken Tammi, Aken Orvar. Lähtiskö nämä meille?

Jeejee, nyt tulee taas vettä.. Hitokseen kiva että meillekin kerrottiin, että tuo vedenpainesäiliö on jotenkin ohitettu, ettei sillä nyt ollukaan väliä että se räjähti, kun toinen säiliö on käytössä.. -.- Mietittiin kyllä, että kaiken järjen mukaan sieltä ois pitäny sillon tulla vettä, kun se hajos, vaan ei tullu.. :D

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   1.10.16 11:55:16

reibili, nappaa mukaan vaan :D Laitan sulle kisoja jahka saan kasattua :)

  Re: Ravikeskustelu 445

LähettäjäHenni @puh 
Päivämäärä:   1.10.16 15:17:41

Mieki olen yhä hengissä. Koulu on alkanu jälleen ja lapsi hermostuu nykyään aina ko istun koneelle. Päiväunien aika menee koulutehtävien tekemiseen. Jääny siis virtuaalihommat vähän vähemmälle. Mutta täälä ollaan, pakko käyä huutelemassa moikkaa teille välillä :)

Kriteriumiin mulla olis hevosia mutta pitäis vaan saada ne ilmotettua joskus. Ehkä huomenna on aikaa ??

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjä: Dea 
Päivämäärä:   1.10.16 19:44:36

Kiitos, siinau ja Tierra! Katson orit läpi ja laitan viestiä jos sopivia löytyy :)

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjä: Shavo 
Päivämäärä:   2.10.16 05:34:07

Narris ei sitten ole lopettanut :) Olen vaan pakkotauolla muuton takia. Ei oo vielä nettiä ja pitää laittaa oma ja hobusten koti kuntoon, niin en oo ehtiny ees miettiä netin hankkimista (tietokoneeseeni) tai istua koneella. Mut jos me tossa lokakuun aikana palattais ku alkaa kiire helpottaa. Lisäks sain uuden työn niin alku aina vähän stressaa ja jännittää... :)

Mutta ei olla lopetettu (sori vaan :D). Palaamme siis kohta puoliin Narriksen jengin kanssa :3

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   2.10.16 16:14:55

aksu, laitoin s-postia sulle!

Kyllä voi ihminen olla onnellinen, ku puolen vuoden tauon jälkeen pääsee lappamaan paskaa.. :')

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäsiinau 
Päivämäärä:   2.10.16 16:25:00

Meillä Ruskossa juostaan villit rajattomat poniravit x 4 !
Lähtöihin mahdollista osallistua sähköpostitse, tai kutsun kautta, sekä voit ilmoittaa joko kaikkiin ravipäiviin samalla kertaa, tai erikseen joka päivälle. .. ei ole pakko siis osallistua kaikkiin 4 ravipäivään jos ei halua.

Tarjolla niin kärry, kuin montélähdöt a sekä b-poneille, ja ponit saa osallistua kumpaankin lähtöön halutessasi !

Ravipäivät ovat, 5.10 - 7.10 - 9.10 - 11.10, ilmoittautuminen sulkeutuu jokaisena ravipäivänä klo 16.00 jonka jälkeen tulleet osallistumiset hylätään.

Kutsut löytyvät täältä, http://ruskolilja.boards.net/board/1/villitravit

Tervetuloa kaikki mukaan ! :)

  Re: Ravikeskustelu 445

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   2.10.16 20:02:27

HIIII!!! Täytyy tulla tänne offtopikkina hehkuttamaan kun noustiin tänään agilityssä kakkosluokkaan tuon harjakoiraotuksen kanssa! En ois koskaan uskonut tän päivän koittavan!

Wiiii!
Miulla on puolet meidän ravien tuloksista tehtynä, mutta saattaa mennä tiistaihin loput tulokset (yhtään ei kyllä vielä sivuilla ole, joten turhaan juoksette katsomaan mitä miljoonia olette voittaneet :DD).
Hevosia yritän taas saada startteihin kaikkien raviloihin kunhan kerkeis kalentereja päivittää :S

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   2.10.16 21:04:59

Hilmir, kovasti onnea! Me vaan tylsästi mätsäröitiin lapinkoiraperheen kanssa :P (Pentu sai sinisen ja oli parhaan 6 joukossa, mummamamma oli veteraanien SIN2 ja Severiina oli PUN+BIS5 :D)

  Re: Ravikeskustelu 445

LähettäjäHessi VR 
Päivämäärä:   4.10.16 17:16:23

Shavo, onnea uuteen kotiin!

Hilmirille ja aksulle onnea koirien kanssa!

Meidän 7.10. VRER-raveihin kaivattaisiin lisää osallistujia (kaikkia osallistumisia ei ole vielä päivitetty nettiin saakka). Joo, noille 4v+ peitsareille on pitkät matkat, mutta kyllä ne peitsaritkin jaksavat muutakin matkaa juosta kuin mailia (vai onko kasvatusohjelmissa jätetty kestävyys sivuseikaksi?).
http://hessilainen.net/ravirata_keryston/ravit164.html

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäaksu 
Päivämäärä:   7.10.16 20:51:21

Täällä jo hieman kärsimättömänä odotellaan Virtuaalimestaruuden tuloksia. Peruslähtöjen tulokset on olleet eilisestä asti esillä..

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   7.10.16 21:30:33

Määki oon niitä tuloksia käyny vähän väliä kyttäämässä.. :D

  Re: Ravikeskustelu 445

LähettäjäHenni @puh 
Päivämäärä:   7.10.16 21:40:16

Heh mie kans välillä käyny vilkuilemassa xD

  Re: Ravikeskustelu 445

LähettäjäHilmir 
Päivämäärä:   8.10.16 22:51:28

Dodiin!
http://radicalrc.weebly.com/vuosiravit16.html
Nyt on meidän raviloista tulokset. Onnea kaikille uusille tittelihevosille ja muille tuloksiinsa tyytyväisille! :)
Olipas se urakka :D Toivottavasti siellä ei ole mitään ihan täysin höpöhöpöjuttua :D

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   9.10.16 00:59:34

Me ei ihan voitettu kaikkia miljoonia, mutta pari karsintavoittoa ja pari finaalisijoitusta on ihan hyvä.. :D

  Re: Ravikeskustelu 445

LähettäjäMeeriN. 
Päivämäärä:   9.10.16 01:42:33

Kylläpä meillä lämpöset juoksi kivasti noissa Hilmirin raveissa, suokit ja ponit ei niin mainittavasti (onneks sentään Snillin Bailaaja voitti yhden lähdön :D).

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   9.10.16 11:10:37

Oiskohan kellään lainata siitokseen mulle kahta evm-sukuista ranskalaisoria? Ei tarvii olla mitään huippuja, kun tammatkin on vasta nuoria ja tosi raakileita. Käytän omia oreja jos ei ole, mutta ois kiva saada vähän ns. ulkopuolista verta.. :)

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   9.10.16 12:22:16

reibili,
multa löytyis Minotaure :)

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäreibili 
Päivämäärä:   9.10.16 13:22:17

eatnama, passaako Minotaure x http://duanstable.weebly.com/chimera-slick.html, oli niin kiva ori että voisin tällä nyt teettää varsan, vaikka ei pitäny vielä. :D

  Re: Ravikeskustelu 445

Lähettäjäeatnama 
Päivämäärä:   9.10.16 14:26:57

reibili,
toki passaa :D

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.