Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Virtuaalinen ratsastuskoulu?

Lähettäjä: Pono 
Päivämäärä:   25.8.16 23:12:46

Onko niissä mitään "ideaa"? Sellainen olisi ihana pykätä pystyyn, mutta mietityttää olisiko siitä mitään iloa kuitenkaan. Miten se toimisi täällä? Ottaako kukaan enää hoitsuja? Millaisen ratsastuskoulun sinä haluaisit? Millaisia aktiviteetteja? Heitelkää ideoita ja mielipiteitä koko ideasta, sana on vapaa. :) Onko näitä enää pystyssä ollenkaan?

  Re: Virtuaalinen ratsastuskoulu?

Lähettäjä: juu 
Päivämäärä:   26.8.16 00:07:59

No onhan näitä ratsastuskouluja vielä vaikka kuinka, uudelta foorumilta missä nykyään suurin osa pyörii kannattaa mennä kurkkimaan. Siellä saa todennäköisesti myös enemmän vastauksia kuin täältä.

http://virtuaali.net/keskusta/

  Re: Virtuaalinen ratsastuskoulu?

Lähettäjä: He 
Päivämäärä:   26.8.16 00:18:36

Kyllä nyt joka topaan mainostetaan sitä uutta foorumia.. minä ainakaan en tahdo omalla nimelläni mitä tahansa keskusteluja tehdä kun heti leimataan/haukutaan joten pakko tänne puolelle tehdä.

  Re: Virtuaalinen ratsastuskoulu?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.8.16 02:52:54

"Lähettäjä: He
Päivämäärä: 26.8.16 00:18:36

Kyllä nyt joka topaan mainostetaan sitä uutta foorumia.. minä ainakaan en tahdo omalla nimelläni mitä tahansa keskusteluja tehdä kun heti leimataan/haukutaan joten pakko tänne puolelle tehdä."

Miten tuo on "omalla nimellä"?

  Re: Virtuaalinen ratsastuskoulu?

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   26.8.16 07:36:38

Siinä se onkin, kun vastaajienkin täytyy olla omilla nimillään niin ei voi haukkua tulematta itse leimatuksi ;)

  Re: Virtuaalinen ratsastuskoulu?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.8.16 10:09:56

Itse en uudesta foorumista pidä, koska haluan olla anonyymi. En halua että mahdolliset tutut tunnistavat.

  Re: Virtuaalinen ratsastuskoulu?

Lähettäjä: Jaa 
Päivämäärä:   26.8.16 11:44:50

Miten tutut voivat tunnistaa kuka oikeasti olet jonkun random nettinimimerkin perusteella? Ja toisaalta, mitä väliä? Itse en ainakaan osaa muista harrastajista pelkästään nimimerkin perusteella sanoa yhtään mitään.

Ja uudella foorumilla ei leimata tai haukuta ketään. Ihan oikeasti nyt.

  Re: Virtuaalinen ratsastuskoulu?

Lähettäjä: He 
Päivämäärä:   26.8.16 11:45:55

-, ei mitenkään kun täälä nimenomaan ei tarvitse omalla nimellä olla.

  Re: Virtuaalinen ratsastuskoulu?

Lähettäjä: Pono 
Päivämäärä:   26.8.16 11:48:36

Mutta silti teistä kukaan ei kirjoittanut omalla nikillä tänne..? :D Minä vain toivoin vastauksia.. En ole vielä opetellut uutta foorumia. No antaa olla sitten. :(

  Re: Virtuaalinen ratsastuskoulu?

Lähettäjä: Jaa 
Päivämäärä:   26.8.16 12:01:00

No eihän uudessakaan foorumissa tarvitse omalla irl nimellä olla vaan jollain keksityllä nettinimellä? Ei kukaan tiedä kuka olet jos nyt rekkaat sinne vaikka nimellä virtuaalipena123..

  Re: Virtuaalinen ratsastuskoulu?

LähettäjäSinte 
Päivämäärä:   26.8.16 18:16:11

Kyllä ratsastuskoulut menestyvät edelleen, ja hoitajia riittää mikäli toiminta on kävijöiden mielestä kiinnostavaa. Tallin perustaminenhan lähtee omistajan omasta ilosta ja mielenkiinnosta, ja jos talli on ilolla ja inspiraatiolla perustettu, se varmasti kantaa myös hedelmää ja kerää kävijöitä :)

Mulla on Metsälammen Ratsutalli ollut vuodesta 2009 alkaen, enkä muista milloin olisi viimeksi ollut pulaa kävijöistä. Metsälammen etusivun alareunassa on myös linkkilista, josta löytyy muita samanhenkisiä harrastetalleja ja ratsastuskouluja, mikäli kiinnostaa!

Villejä tapahtumia ja kisoja sen sijaan löytää VPA:n kalenterista :)

  Re: Virtuaalinen ratsastuskoulu?

Lähettäjä: Jannica 
Päivämäärä:   27.8.16 22:31:22

Aikas paljon ratsastuskouluja tosiaan on kyllä jo :) en tiedä miten erottua joukosta, mutta varmasti aktiivinen talli ja toimiva tuntitoiminta olisi avuksi alkuun :) Ja sellaiset hevoset, joiden tietoihin panostetaan.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.