Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  E: UUSI FOORUMI vol. 2

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   6.8.16 18:00:05

Laitetaan nyt varmuuden vuoksi uusi topic, kun vanha meni täyteen.

Edellinen http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=2724483&t=2724483

Lähettäjä: Tilli
Päivämäärä: 2.8.16 21:48:11

Pidemmittä puheitta tervetuloa virtuaaliharrastajien Keskustaan :)!

Foorumia voi selata anonyyminä, mutta jos haluaa osallistua keskusteluun pitää rekisteröityä. Mietin vielä piilotanko OT alueen anonyymeiltä, se on ihan mahdollista muuttaa vielä.

Tein muutamia lyhkäsiä ohjetopia foorumille, mutta neuvon tässäkin mielelläni systeemin käytössä (koska ne mun ohjeet on aika tynkiä ja nopeesti kirjotettuja).

Uusia ominaisuuksia (verrattuna hötölään):
- pikaviestit (eli chatit), myös ryhmäviestit
- topikkeja voi poistaa/muokata
- topikkeja voi seurata ja tykätä
- topikkeja voi muokata monipuolisesti, lisätä linkkejä, kuvia, listoja, boldata, jne
- foorumia voi selata hötömäisesti (sivutettu lista aiheista) tai "perinteisesti" (eli aihealueittain)
- topikkeja voi tagittaa
- käyttäjät voivat perustaa ryhmiä, niihin voi kutsua muita käyttäjiä tai liittyä niihin ilman kutsua
- kirjautuessasi sisälle näet nopeasti uudet viestit ja topat
- käyttäjälistaus
- käyttäjäprofiilit ja allekirjoitukset, voit seurata kiinnostavia tyyppejä tai ystäviäsi
- näet profiilista onko käyttäjä online
- kattava haku
- viestin live esikatselu

Siitä sitten rekisteröitymään ja tutustumaan uusiin ominaisuuksiin!

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

LähettäjäSiguri (Siuri) 
Päivämäärä:   9.8.16 00:44:50

Etusivulle! :)

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   9.8.16 22:05:57

Up

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

LähettäjäSiguri (Siuri) 
Päivämäärä:   10.8.16 20:55:20

ja ylös!

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

LähettäjäPölhö 
Päivämäärä:   10.8.16 22:14:09

Yay! Tämä oli hyvä juttu, äkkiä rekisteröitymään ->

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   12.8.16 10:53:33

Up!

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

LähettäjäVíva VRL-13593 
Päivämäärä:   12.8.16 11:00:15

Mä en ainakaan pysty rekisteröitymään tuonne foorumille, kun tietokone ei näytä tuota "Captcha"- kohtaa. Se vaan käy siinä valkosena laatikkona ja häviää.. :/

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   12.8.16 11:04:44

Viva, hmm pystytkö yrittää kokeilla rekkaamaan jollain muulla laitteella, kännykällä tms?

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

Lähettäjä: Leandra 
Päivämäärä:   12.8.16 11:09:51

Mua vaan häiritsee tuo nimimerkittömyys niin paljon. :( Tekee käyttämisen todella sekavaksi, kun ei näe viestiketjun aloittajaa (esim. onko jo avannut saman käyttäjän viestin täällä ht.netissä, osaa avistaa onko kisoissa omille hevosille sopivia luokkia jne), ei tee mieli avata yhtään mitään viestejä.

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

LähettäjäVíva VRL-13593 
Päivämäärä:   12.8.16 11:33:18

:), Noniin, nyt onnistu!

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   12.8.16 12:04:45

Sama ongelma kuin Leandralla. Tein kyllä tunnuksen mutta ei tule juuri sitä käytettyä tuon takia.

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

LähettäjäTilli 
Päivämäärä:   12.8.16 13:07:08

Kiitos vol. 2 tekemisestä, unohtui iteltä :)!

Víva, millä selaimella ja käyttiksellä sulla toi captcha ei toiminut?

Leandra, tämä toive onkin listattu tuonne foorumin kehitystopaan. Olen jo etsinyt kohdan mihin muutos pitää tehdä ja suunilleen tiedänkin minkä koodinpätkän siihen kirjotan. Kunhan vain ehdin tekemään. Ehkä tässä lähiaikoina, tää on mun todo-listan kärjessä kyllä.

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

Lähettäjä: Leandra 
Päivämäärä:   12.8.16 13:08:28

Tilli, Selvä, kiva tietää! :) Luulin vaan edellisen topicin perusteella, että muutosta ei tule tapahtumaan ollenkaan.

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   12.8.16 18:55:47

Olis hyvä jos uusien viestien kuvake häviäis / viestit kuittaantuvat luetuiksi kun vaan avaa sen kuvakkeen ja kaikki keskusteluiden otsikot tulee nähtyä. Ei varmaan saa tuollaista koodattua?

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   12.8.16 22:49:45

Up

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.8.16 00:24:39

Uusien viestien kuittaaminen on helppoa. Ja nimimerkit näkee kun vie hiiren kuvan päälle.

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   13.8.16 12:00:37

., uusien viestien kuittaaminen on rasittavaa ja vaivalloista. AINA täytyy vielä erikseen vielä klikata yläpalkista kaikki luetuksi, vaikka riittäisi ihan hyvin, että avataan ja kuittaantuisi "katsotuksi" siinä heti ilman mitään lisätoimenpiteitä.

Olisi myös hienoa, jos näkisi ketkä kaikki on kirjoitettuja foorumitopicceja katsoneet. Näkyisi siinä topiccilistauksessa "katsottu 1" -kohdassa.

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   13.8.16 12:14:22

"Olisi myös hienoa, jos näkisi ketkä kaikki on kirjoitettuja foorumitopicceja katsoneet. Näkyisi siinä topiccilistauksessa "katsottu 1" -kohdassa."

Miksi ihmeessä? Kunnon stalkkausta :D

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

Lähettäjäyersinio 
Päivämäärä:   13.8.16 12:22:08

Voi olla, että nämä löytyi jo jonkun viestistä/ohjeista(en lukenut näitä topia läpi), mutta kirjoitan kuitenkin.

- itseäni häiritsee kun en näe viestin kirjoittajan nikkiä selkeästi ennen viestin avaamista / hiirellä seilaamista
- ulkoasu on liian valkoinen. Joku korosteväri helpottamaan hahmotusta. Kaipaan htnetin vihreää, vaikka se :P
- en tiedä milta muilla näyttää, mutta omaan silmään teksti on liian pientä ja jos zoomaan isommaksi niin tekstialue leviää liian leveäksi. Sellainen ei ole kovinkaan käyttäjäystävällinen. htnetin kapeampi malli on mukavampi lukea.

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   13.8.16 12:24:24

A, olisihan se mukavaa tietää ketä kaikkia omat topicit kiinnostaa. Ei se tee siitä stalkkausta.

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

Lähettäjämisery. 
Päivämäärä:   13.8.16 12:50:46

yersinio, oletko huomannut, että ulkoasua saa vaihdettua? :) Siellä on iso liuta erilaisia vaihtoehtoja.

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

Lähettäjä: Z 
Päivämäärä:   13.8.16 18:00:51

M, kyllä se ehkä vähän tekee.. :Dd hyi

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   13.8.16 19:25:15

Z, no ei kyllä. Jos itse päätät ottaa sen stalkkauksena, olet luultavasti itse pahansuopa stalkkeri, ja se ei ole minun ongelmani.

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

Lähettäjä: Z 
Päivämäärä:   13.8.16 22:00:12

M, tai sitten sinä, kun sinua kiinnostaa tarkasti tietää ketkä nimimerkit lukevat mitäkin, sen sijaan että vain pelkkä lukukertojen lukumäärä riittäisi. Mielestäni se rikkoo ihmisen yksityisyyttä. Siinä on syynsä miksei esim facebookissa näe kuka on katsonut profiiliasi.

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

Lähettäjäyersinio 
Päivämäärä:   14.8.16 10:17:08

misery., joo nyt löytyikin.

Mutta oikeastaan tuolla ulkoasulla hain sitä, että viestit erottaisi toisistaan helpommin niin, että joka toinen on eri sävyinen. Niinkuin htnetissä :)

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   14.8.16 12:07:28

Z, kommenttisi ontuu. Facebookia ja virtuaalihevosfoorumin toisiinsa vertaaminen on hieman kaukaa haettua ja niitä on turha verrata keskenään. Foorumin eri aihealueilla tuskin jaetaan henkilökohtaisia asioita kuten FB:ssa. Ideologiasi mukaan nimimerkkejäkään ei tällöin tulisi nähdä keskusteluissa, mikäli kaikki siellä on niin salaista että tulee suojata "yksityisyyttä".

Kerro minulle mitä niin kamalaa ja salailun tarpeellista siinä todella on, jos vain näkee keitä kaikkia jokin tietty aihe tai keskustelu on kiinnostanut lukea, mutta esim vastauksia eivät ole viitsineet kirjoittaa itse keskusteluun?

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   14.8.16 12:14:13

Sori nyt vaan M, mutta kyllä toi todellakin kuulostaa vaan siltä että haluat stalkata ihmisiä. :D

En ymmärrä mitä väliä sillä on, ketkä jonkun topan ovat avanneet. Ei avaaminen tarkoita sitä että kaikkia on se aihe kiinnostanut, vaan topa on voitu avata monesta muusta syystä, kuten vaikka vahingossa (itse ainakin huomaan puhelimella helposti availevani ihan vääriä topia). Luulisi siinä olevan ihan tarpeeksi nähtävää kiinnostuksen määrästä kun katsoo avauskertoja ja kommentoineiden nimiä.

Kyllä minä ainakin haluan pitää itselläni sen oikeuden, että voin olla vastaamatta viestiin x heti sillä sekunnilla kun olen sen lukenut. Vaikeaksi menisi jos tällainen stalkkaustoiminto olisi käytössä. Sittenhän joka paikassa vinguttaisiin miksei vastata vaikka viesti on luettu, vaikka moni varmasti tietää että joskus tulee viestejä joihin ei vaan ehdi sillä hetkellä vastata.

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

Lähettäjä: Z 
Päivämäärä:   14.8.16 13:38:49

M, no ei onnu jos vähän mietit. Kamalaa siinä on se, että ihmiset pystyvät kyttäämään kuka lukee mitäkin, ja kuten -- sanoi, alkaisi marina siitä että miksi ei kommentoi topaan x vaikka on sen lukenut. Myös lauseesi "on kiinnostanut lukea, mutta esim vastauksia eivät ole viitsineet kirjoittaa itse keskusteluun" kertoo jostain stalkkaushimosta, mitä ihmettä teet sillä tiedolla _ihan oikeasti_ että näkisit ketkä eivät ole "viitsineet kommentoida"? En minä ainakaan avaa läheskään joka topaa sillä oletuksella että noniin voisinpa kommentoida itsekin jotain.

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   16.8.16 11:43:38

Up

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

LähettäjäHenni 
Päivämäärä:   18.8.16 13:15:17

Mie en saa vaihdettua tuolta omakuvaa. Se vain lyö aina sen alkuperäisen, ensimmäisenä ladatun kuvan, jos haluan sen vaihtaa :( Onkohan muilla sama ongelma?

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

LähettäjäTilli 
Päivämäärä:   18.8.16 13:18:58

Henni, käytätkö mitä selainta ja käyttistä (mac/win/linux) tai yritätkö vaihtaa sitä kännykällä?

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

Lähettäjä: Hanne 
Päivämäärä:   18.8.16 15:28:19

Henni, mulla teki samaa, mutta sitten päivitin sivun ja kuva oli vaihtunut. Ilmeisesti siis vaan lagaa ja oikeasti vaihtaa kuvan, vaikkei se vielä sivuilla näykään. :) En tiedä onko siitä apua, mutta tein lisäksi vielä niin, että poistin ensin alkuperäisen kuvan ja lisäsin sitten vasta uuden.

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

LähettäjäHenni 
Päivämäärä:   18.8.16 16:23:28

Tilli, firefox ja windows

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

LähettäjäHenni 
Päivämäärä:   18.8.16 16:24:59

No niin nyt hei toimii. Painoin päivitä :D Kiitti Hanne!

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

LähettäjäSinte 
Päivämäärä:   24.8.16 13:38:09

:)

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   24.8.16 13:45:10

Joo, ei todellakaan mitään M:n ideaa siitä, että näkee ketkä on topikkeja avannut... ihan periaatteestakin. Vähenisi ainakin mulla kaikkien topien avaaminen, kun tulee alitajuinen paine, että "oon tän avannut ja kaikki näkee, kai on pakko nyt jotain kommentoidakin". Jotain yksityisyyttä kiitos, ei muiden todellakaan tarvitse tietää mitä topeja tsekkailen.

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

Lähettäjäleahiiii 
Päivämäärä:   28.8.16 13:07:33

nostellaas taas etusivulle (:

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

Lähettäjä: Sinte 
Päivämäärä:   1.9.16 17:11:13

Etusivulle :)

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

LähettäjäCannabia 
Päivämäärä:   2.9.16 19:53:24

Rekisteröidyin jo vajaa kk sitten.. Nyt en vaan kuollaksenikaan muista salasanaani :/ Eikä tuo "unohtuiko salasana" lähetä tilinpalautusviestiä sähköpostiin -- tuplahuokaus.

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

Lähettäjä: ' 
Päivämäärä:   2.9.16 20:31:48

Cannabia, ehkä teet vaan uuden tilin, ja sitten ilmoitat Tillille jotta poistaa vanhan tilisi? Tai sitten yrität jonkun kaverin kautta jolla tili myös, laittamaan Tillille viestiä.

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

LähettäjäCannabia 
Päivämäärä:   6.9.16 09:37:53

En mä mitään uutta tilia halua tehdä, kun en mitään muuta nimimerkkiä halua käyttää xD Täytynee ehkä yrittää saada Tilliin yhteys..

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

Lähettäjä: Nii 
Päivämäärä:   6.9.16 11:56:10

Cannabia, tilin nimimerkkiä pystyy vaihtamaan, se ei ole "kiveen hakattu", joten jos teet uuden tilin hetkeksi eri nikillä kunnes saat tilliin yhteyden, voit vaihtaa sen cannabiaksi kun vanha tili on poistettu.

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

LähettäjäSiguri (Siuri) 
Päivämäärä:   11.9.16 17:54:21

Ylös välillä :)

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

Lähettäjä: Tierra (puh) 
Päivämäärä:   16.9.16 07:45:07

Miksiköhän en pysty vastaamaan mihinkään topaan? :/ ei vaan tapahdu mitään kun painan "vastaa". Puhelimella ja kahdella koneella sama homma.

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

LähettäjäBreak 
Päivämäärä:   16.9.16 08:35:54

Tierra, klikkaa vain päivitä sivu niin vastaamisen pitäisi onnistua! Miullakin tekee välillä samaa mutta päivittämällä korjaantuu, en tiiä mikä siinä on.

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

Lähettäjä: Tierra 
Päivämäärä:   16.9.16 12:49:52

No niinpä toimii päivittämisen jälkeen =) Kiitos!

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

LähettäjäSiguri (mobi) 
Päivämäärä:   16.9.16 19:11:32

En löydä vanhaa keskustelua tähän hätään, mutta jossain selitettiin siitä, että jos on paljon saman sivun välilehtiä auki niin jumittuu ja tökkää. Mutta päivittäminen tosiaan auttaa :)

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   22.9.16 13:34:24

up

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   1.10.16 23:04:04

nosto

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

LähettäjäSuvi 
Päivämäärä:   5.10.16 15:13:01

^^

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   10.10.16 00:27:23

ylööös

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

LähettäjäJasmin 
Päivämäärä:   10.10.16 19:29:32

Osaisiko joku täällä kertoa mitein pääsen kirjautumaan Keskustaan, salasanaa en muista. "unohtuiko salasana" ei oikein auta, kun ei tule sähköpostiin mitään vaikka kuinka sitäkin jo yrittänyt ja roskapostiakin tarkastellut :(

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

LähettäjäJasmin 
Päivämäärä:   10.10.16 22:21:15

Nyt tuli jo toisenlainen teksti ku tarpeeks yritti kirjautua

Login Unsuccessful
Käyttäjätilisi on lukittu väliaikaisesti

  Re: E: UUSI FOORUMI vol. 2

LähettäjäTilli 
Päivämäärä:   11.10.16 09:21:00

Laitoin Jasmin sulle mailia.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.