Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  kirjoita luonne, saat kaksi valmennusta

LähettäjäCalla 
Päivämäärä:   25.2.16 15:11:47

Parin päivän kirjottamisen jälkeen alkaa kaikki kirjoittamani luonteet näyttämään samoilta joten nyt kelpaisi luonteet muiden kirjoittamina. Luonteita vailla on Awarenessin saddlebredit ja jokaisen sivuilta löytyy muutama sana auttamaan pääasiassa ratsastettavuuden puolesta joten muu kuvailu on kirjoittajan päätettävissä, kunhan kirjoittaja pitää mielessä, että kyse on rodusta joka on pääasiassa rauhallinen ja ystävällinen. Luonnetta saa kuitenkin löytä kunhan ei tule lahopäitä :D

Luonteelta pituutta toivoisin vähintään n. 200 sanaa ja vastapalkkana kirjoitan yhdestä luonteesta kaksi yli 101 sanan valmennusta.

Kaikki luonnetta vaille olevat hevoset kilpailevat askellajiratsastuksen parissa ja alla on linkitettynä pari videota kyseisestä lajista auttamaan kirjoittajaa luomaan tekstin hevosen ratsastettavuudesta, liikkeistä yms.

video1 /
video2

Re: kirjoita luonne, saat kaksi valmennusta

LähettäjäOtterley 
Päivämäärä:   25.2.16 15:17:40

Mä voisin koittaa kirjottaa vaikka RWR Foxy Texasille :) Onks orilla lempinimeä? Ja varotukseks en oo koskaan kirjottanu askellajiratsulle luonnetta, joten sitä ei oo pakko ottaa käyttöön jos oon kirjottanut ihan puuta heinää :D

LähettäjäCalla 
Päivämäärä:   25.2.16 15:52:34

Otterley, sopii :) Lempinimenä on ollut vain Texas. Luonteen puolesta hevonen voi siis olla kuin mikä tahansa muukin, mutta ratsastuksen osalta on tärkeää ettei kirjoita "laiska lahna joka ei nosta jalkojaan" :D

Lähettäjänaakka 
Päivämäärä:   25.2.16 15:58:08

Kirjoittelin jonkunlaisen tekstinpötkylän tammalle HWA Call of the Valkyrie, mutten ole varma onko se tarpeeksi hyvä :D Heittelen vaikka sähköpostitse, ei tarvitse siitä kyllä mitään maksaa (tai ottaa käyttöön) jos on liian kökkö :D

LähettäjäCalla 
Päivämäärä:   25.2.16 16:00:56

Äläs nyt naakka vähättele itseäsi :D Varmasti se kelpaa ja saat tietty palkan siitä!

LähettäjäNaxu 
Päivämäärä:   25.2.16 16:43:09

Mä voisin koittaa väsätä jotain Just Like A Samballe, mullakaan ei tosin ole mitään taustaa askellajihevosita mutta jkoitan jotain kirjoitella :) Lempinimenä on vissiin ollut vain Samba?

LähettäjäNicky 
Päivämäärä:   25.2.16 16:53:16

Määkin voisin yrittää kirjoittaa Gupsy's Barberrylle. Onko lempinimi mikä? :)

LähettäjäOtterley 
Päivämäärä:   25.2.16 16:55:17

laitoin luonteen @ :)

LähettäjäTK 
Päivämäärä:   25.2.16 17:11:58

Mä voisin kirjoitella luonteen ainakin HWA Crimson Flamelle näin alkajaisiksi, huomenna viimeistään jos ei tänään ehdi. :D

Ja koska olen liian laiska aukomaan sähköpostia, niin mulle tupsahti tällainen sun kasvatti Alegren kautta. :)

LähettäjäCalla 
Päivämäärä:   26.2.16 12:24:19

Kolme hienoa luonnetta on jo saatu Texasille, Samballe ja Valkyrielle :)!

Nicky, lempinimenä Berry :)
TK, kiva :D ja ihanaa, että tamma sai kodin! Ehdin jo pelätä, että joutuu vielä teuraaksi.

Lähettäjäcoupie 
Päivämäärä:   26.2.16 12:27:08

Voin kirjoittaa vaikka Ima Pure Maniacille näin alkuun, jos sopii! Mikä on orin kutsumanimi? :)

LähettäjäCalla 
Päivämäärä:   26.2.16 12:41:37

coupie, jees! Lempinimenä Mani / Maniac.

Lähettäjäcoupie 
Päivämäärä:   26.2.16 14:17:49

Laitoin luonteen maililla!

LähettäjäCalla 
Päivämäärä:   26.2.16 21:20:14

nostellaan :)

Lähettäjänaxu @phone 
Päivämäärä:   27.2.16 07:41:14

Mä voisin vielä Trying To Sabotagelle ja AWA Rio Bravolle kirjoitella luonteet, onko mitkä toimineet lempiniminä?

LähettäjäMinja.E 
Päivämäärä:   27.2.16 16:46:56

Laitoin sulle @ pari luonnetta! Toivottavasti juuri näille ei joku lupautunut kirjoittamaan, sillä totta kai aina unohdin nuo nimet kun jonkun hevosen sivuille eksyin :D

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.