Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  FWB #?

Lähettäjä: Jenza 
Päivämäärä:   18.6.13 19:22:57

Miten on fwb:n laita vielä? Onko samat kasvattajat pysyneet mukana, entä onko uusia tullut? En ainakaan haulla löytänyt vanhoja fwb keskusteluja.
Yleiskuulumisia ainakin itse haluan kuulla fwb:n laidasta kun mukaan ollaan taas tulemassa hiljalleen.

Pitää nyt heti tähän alkuun mainostaa että koulupainotteisia fwb:tä on myynnissä jos joitakin kiinnostaa ;)

  Re: FWB #?

LähettäjäKaneli 
Päivämäärä:   18.6.13 19:30:31

Itse vielä jonkin verran yritän pyöriä piireissä mukana, mutta opiskelun takia virtuaaliselle puolelle ei meinaa aina aikaa riittää ja sen takia hieman epäaktiivisuutta silloin tällöin. Edelliset varsat syntyivät meillä 2012 aikana ja tallin uudistumisen myötä odotellaan aktiivisempaa aikaa ;)

  Re: FWB #?

Lähettäjä: Jenza 
Päivämäärä:   19.6.13 10:13:33

Hienoa että kasvattajia vielä löytyy. Kaneli mikäs sun tallin nimi olikaan, oon niin unohtanu kaiken :S

  Re: FWB #?

LähettäjäKiiu 
Päivämäärä:   19.6.13 10:23:33

Meillä aletaan kasvattamaan koulupainotteisia, on jo yksi tamma menossa laatuarvosteluun. Voisin aloittaa myös muu painotteisia, mutta kasvatan jo muutenkin muitakin rotuja, olen ottamassa pari rotua pois, että saisin tilaa suomalaisille ja hollannin puoliverisille.

Äwwääwäwääwä voisin ottaa noi molemmat varsat :D

  Re: FWB #22

LähettäjäYogi 
Päivämäärä:   19.6.13 10:50:18

Tässä edellinen viestiketju, #21, eli tää olis sit 22. :)
Näähän löytyy kaikki tuolta VSPY:n arkistosta, joten kiinnostuneet voivat selailla vanhempiakin keskusteluita.

SPL:n laita näyttää vähän huonolta, kun yksi toisensa jälkeen tuomarit tuntuvat katoavan kuin tuhka tuuleen. Lisäksi oma aika virtuaaliheppailuun ollut vähän kortilla tänä keväänä, kun uusi työpaikka on tuonut niin paljon haasteita ja syönyt aikani niin ettei aikaa ole jäänyt kuin nukkumiseen ja virtuaaliheppailuun välillä. :D Elokuussa olisi tarkoitus järjestää suuri FWB Viikonloppu, muistanette edellisen vuonna 2011? Eli tästä tulee lähtemään postia kaikille kasvattajalistan jäsenille sekä tiedotetta myös tuolla fwb-foorumilla. Kunhan saan itseäni niskasta kiinni ja koko homman suunniteltua loppuun.

Solossa arki rullaa mukavasti, hevoset kisaavat ja lisääntyvät, vanhemmat pyörivät laatiksissa. Kasvatteja rupeaa olemaan jo ihan mukava määrä.

  Re: FWB #?

LähettäjäRiitsu 
Päivämäärä:   19.6.13 10:51:03

Meillä Riihikorvessa ollaan aloitettu suomalaisten puoliveristen kasvatus nyt alkuvuodesta, kun tallikin nousi pystyyn. Paljoa kasvatteja ei vielä ole, mutta lisää tulee kunhan muutamia hevosia saataisiin vietyä laatuarvosteluihin.

  Re: FWB #?

Lähettäjä: Jenza 
Päivämäärä:   20.6.13 15:42:43

Kiiu > Siitä niin mukaan vain ;) Onko linkkiä tallille, on hienoa että koulupainotteisia tallejakin löytyy vielä! (:

Yogi > En tietysti tajunnu kattoo arkistosta et löytyykö topikkia :D Onko tuomareita jo paljonkin poistunut? Itse voisin kyllä auttaa tuomaroinnissa, mikäli sieltä pystyisi valitsemaan tietyn osa-alueen.

  Re: FWB #?

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   20.6.13 20:27:57

Kysyn nyt täältä jos joku osaa paremmin koodi kieliä kuin minä, miksi tämän sivun alimmaisessa tykkää-kuvan tekstissä on nuo pinkit reunat? Miten ne saisi pois?

  Re: FWB #?

LähettäjäKiiu 
Päivämäärä:   20.6.13 21:45:09

http://lumenhuiske.suntuubi.com/ tässä, laiskan linkitys :D

  Re: FWB #?

LähettäjäKiiu, puhelin 
Päivämäärä:   20.6.13 22:44:38

Jenza, vitsi haluisin Sun kans tehä yhteistuötä! Sul on niin paljon jo hevosia et ja si saataisi koulupainotteisia enemmän.

  Re: FWB #?

LähettäjäKiiu 
Päivämäärä:   22.6.13 10:01:39

up

  Re: FWB #?

Lähettäjäyushiko 
Päivämäärä:   22.6.13 15:13:15

Mun pitäis ryhdistäytyä omien hevosten kanssa, kisaaminen ollu laiskaa nyt taas jonki aikaa :D Nytkin faijalla oon ni en viitti pahemmin virtuaalihepostella. Kunhan pari tammaa sais nyt kisatuiks (ainakin Lime Sorbet Solo) niin pääsis leikkimään varsojenki kanssa ;) Joku sais kyllä vähän patistella ja käskeä mua.

Voivoi varsuleita myynnissä, voisin ottaa ihan kaikki myynnissä olevat mutta ostolakko ainaki kuukauden vielä :D

  Re: FWB #?

LähettäjäKiiskinen 
Päivämäärä:   22.6.13 15:34:20

Thanatos ja Cacklestump ottavat edelleen vastaan tammoja.

Karo on mukana kesäkuun KRJ-laatiksessa ja suunnitelmissa olisi pikkuhiljaa pistää sitä kuoppaan, ellei sillä ala kauppa käydä.

Thanatos roikkuu matkassa varmaan vielä vuositolkulla ja haaveissa olisi vielä saada sille joku KRJ:n jälkeläispalkinto, mutta taitaa jäädä haaveeksi jos varsat eivät ala käydä ahkerammin laatiksessa. :D Onneksi itselläni on siitä muutama jälkeläinen, niin ehkä on vielä toivoa.

  Re: FWB #?

LähettäjäKiiskinen 
Päivämäärä:   22.6.13 15:35:33

No hups, Cacklestumpin linkki uusiks.

  Re: FWB #?

LähettäjäKiiu, puhelin 
Päivämäärä:   22.6.13 17:58:16

Kiiskinen, toi Karo on ihana, voi että

  Re: FWB #?

LähettäjäKiiu, puhelin 
Päivämäärä:   22.6.13 22:40:39

Up

  Re: FWB #?

Lähettäjä: corbin. 
Päivämäärä:   25.6.13 16:32:22

Tasaisin väliajoin tätä täällä kyselen, mutta onko täällä minkä verran enää nuita vanhalinjaisia hevosia liikenteessä? :) itsellä löytyy iso kasa ja huolimatta pienestä tauon poikasesta, olen ne ajatellut ottaa mukaan taas tohinoihin, ei muiden kanssa ole niin kiva touhuta. Lisäksi multa löytyy muutama uudemman sukuinen ja ajattelin ruveta koittamaan josko niidenkin kanssa saisi jotain aikaan.. mutta tämäkin alkaa tälläisenä ikuisuusprojektina, saa nähdä koska on julkaisukelpoinen :)

  Re: FWB #?

LähettäjäJaana K. 
Päivämäärä:   25.6.13 16:41:35

Bellgrovesta löytyy estepainotteisina fwb:tä. Tarkoituksena mahdollisesti karsia yksi rotu pois ja ottaa enemmän sitten fwb:tä tai muita puoliverisiä : )

  Re: FWB #?

LähettäjäSiiri K. 
Päivämäärä:   25.6.13 16:44:23

corbin, onko Kingston Gård lopettanut? :( HR on tauolla ja mulla riittää enemmän mielenkiintoa poneille kuin puoliverisille, tosin haeskelen pientä inspiraatiota tekemällä inventaarion koko HR:n hevoskantaan, niitä on niin hitosti. Tarkoitus olisi kuitenkin saada jotakin aktiviteettiä aikaan ja puljua pyörimään. Mietin vain just samaa kuin sinä, onko noita vanhanlinjan ihmisiä enää olemassakaan pv-puolella... :F

  Re: FWB #?

Lähettäjämaxi 
Päivämäärä:   25.6.13 17:20:49

Meiltä löytyy muutama vanhalinjainen fwb. :)

  Re: FWB #?

LähettäjäKiiu 
Päivämäärä:   25.6.13 18:23:33

Meille on tullu jo pari koulupainotteista lisää :)

http://lumenhuiske.suntuubi.com/?cat=46 tolta voitte kattoa niitä :)

  Re: FWB #?

LähettäjäJuku 
Päivämäärä:   25.6.13 18:29:37

Hyväksytäänkö piirto-fwb-kasvattajat mukaan keskusteluun? Itsellä tulossa piirretty talli, jossa mitä todennäköisemmin rupean kasvattamaan fwb:tä. Todennäköisesti kuitenkin vasta syksyn puolella, mutta parempi ottaa asioista selvää jo nyt, mikäli täällä on jotain, missä piirretytkin voivat olla osallisena :)

  Re: FWB #?

Lähettäjäevan. 
Päivämäärä:   25.6.13 18:31:52

Meillä Silverlodesta löytyy pääasiassa este- ja kenttäfwbeitä. Kouluhevosiakin on mutta molemmilla on vähän kiinnostus lopahtanut noihin niin ollaan suunniteltu myymistä, saa nyt nähdä kuitenkin mitä käy. Meiltä saa pyydellä tilareita ja oreja tammoille jos joku nappaa :)

Mulla kiinnostais nuo vanhan linjan fwbt enempikin, mutta laiskana en nyt ole jaksanut pahemmin niihin tutustua. Yksityisenä kuitenkin löytyy Taikis jolla on mun makuun aivan järjettömän ihana suku <3 Vanhempia hevosia tuolta kans löytyy ihan näppärästi ainakin mun mielestä.

Yogille sitten kysymys jos sattuu tätä vilkaseen. SPL:ssä pitää olla nuo värit merkittynä ja en mistään muutamalle ekan kolmen polven hevoselle väriä löytäny niin riittääkö tuo väri tuntematon maininta siinä tapauksessa? :)

  Re: FWB #?

LähettäjäKiiu 
Päivämäärä:   25.6.13 18:34:47

Juku, tervetuloa mukaan keskusteluun, saa siis olla piirretty tai kuvallinen.

evan., ääwäwäwä haluun sulta kasvatin :DD

  Re: FWB #?

Lähettäjäevan. 
Päivämäärä:   25.6.13 18:50:28

Kiiu, siinä vaiheessa vaan laitteleen sähköpostia osoitteeseen silverloden[at]gmail.com. Natalia kuitenkin riekkuu tossa toisena omistajana niin tehdään päätökset yhdessä :)

  Re: FWB #?

Lähettäjä: corbin. 
Päivämäärä:   25.6.13 19:36:27

Siiri K., ei me lopetettu olla, pieni huilitauko vain otettiin :) Itellä vaan rupes kanssa into loppumaan kun tuntu että kaikki vanhalinjaiset lopettaa ja/tai jää tauolle, mutta kyllä nää vaan on se mun juttu kaikesta huolimatta.

  Re: FWB #?

LähettäjäSiiri K. 
Päivämäärä:   26.6.13 16:12:52

corbin, onko vanhalinjaisia kasvattajia muutenkaan enää liikenteessä? Vähän luulen ettei ihmisillä ole mielenkiintoa näitä kohtaan, itse taas en välitä uusista FWB-linjoista. :D

  Re: FWB #?

Lähettäjä: corbin. 
Päivämäärä:   26.6.13 16:31:57

Siiri K., eipä niitä taida olla, ikäväkyllä.. Mutta pieni toiveenpoikainen aina elää, että jos joku sittenkin innostuisi niistä myös, nykyään kun nuo uusilinjaiset jyräävät aikalailla vanhojen yli. Itse sorruin ja hankin pari evm sukuista myös, mutta saa nyt nähdä saako näistä sitä samaa mielihyvää kun noista vanhoista. Molemmat aion kuitenkin säilyttää tulevassa projektissa, tosin uusilinjaisissa keskityn enemmän näihin muihin puoliverisiin.

  Re: FWB #?

LähettäjäYogi 
Päivämäärä:   26.6.13 22:50:39

Juku, fwb-porukoissa ei omaan silmääni ole oikein koskaan osunut erittelyä valokuvallisten ja piirrettyjen välille, sen verta vaikuttavia kasvattajia löytyy molemmista kuvatyypeistä. Itsellänikin paljon hevosia joilla sekalaisesti piirrettyjä ja valokuvallisia suvuissa, itsekin laittaisin mieluusti piirroskuvat omille hevosilleni jos vain osaisin piirtää kuten eräät. :)

evan, hyvä että otit asian puheeksi, lisään sääntöihin tuon pykälän, että tuonlaisissa tapauksissa merkkaa väriksi tuntematon. Eikö niillä hevosilla ole kuvia sivuillaan tms, mistä ne voisi itse katsoa? Mutta merkkailen tuon tuonne. :)

corbin & Siiri, senkus alatte kampanjoimaan niiden vanhojen puolesta, sellainen olisi kyllä todella tervetullutta! Jos jompikumpi tai te yhdessä on/olette kiinnostunut kirjoittamaan artikkelin vanhoista linjoista tai niiden katoavaisuudesta, jonkinlaisen info tai inspiraatiopuheenvuoron, niin minä lisään sellaisen oikein mielelläni VSPY:n sivulle! Moni aloitteleva fwb kasvattaja varmasti on aivan hukassa näiden linjojen ja nimien suhteen, enkä minä ole paras mahdollinen henkilö niiden kanssa neuvomaan. Siksi olisi erittäin hienoa jos VSPY:n sivuilla olisi jonkinlainen "starttipaketti" vanhoista linjoista kiinnostuneelle. Rotuesittely -sivuilla on kylläkin tuo absinthin kirjoittama teksti, mutta lisäselostus ei olisi pahitteeksi.

  Re: FWB #?

LähettäjäKaneli 
Päivämäärä:   26.6.13 22:55:40

Jenza - Tallinihan nimi on siis Ivory Stables, mutta ei olla itseämme pahemmin mainosteltu ja ulkoasumuutokset sivuilla menossa niin tavallaan hiljaiselolla mennään vielä hetki

  Re: FWB #?

LähettäjäJuku 
Päivämäärä:   26.6.13 23:20:54

^ Mua ainakin kiinnostaisi tuo esittely noista vanhoista linjoista, vaikka todennäköisesti kasvatankin vain lyhytsukuisia näin aluksi (eipä mulle varmaan huippusukuisia vielä myytäiskään, kun en ole mitenkään luotettavuuttani todistanut), ihan vaan mielenkiinnosta kun oon uusi näissä porukoissa :) Uusi talli muuten edistyy kovaa vauhtia, ja tällä tahdilla saan sen ehkä julkistettua jo elokuussa! Nyt pitää vaan ottaa selvää kaikista laatiksista sun muista, että tietää sitten mihin tähdätä :)

  Re: FWB #?

Lähettäjäevan. 
Päivämäärä:   26.6.13 23:57:59

Yogi, ei ole ja VRL:stä enkä mistään muualtakaan löytänyt näille värejä vaikka kulutin aikaa sen 2h siihen hommaan. Hieman turhauttavaa koska tahtoisin ne värit sinne :D

  Re: FWB #?

Lähettäjä: corbin. 
Päivämäärä:   27.6.13 19:03:25

Yogi, en usko että itsellä riittää tietämys kirjoittamaan mitään tietopakettia, en kuitenkaan silloin vanhojen sukujen kulta-aikana näiden kanssa touhunnut vaan vasta tässä muutaman vuoden sisään hamstrannut näitä :)

Sain jostain nyt ihan kummallisen puuskan lähteä työstämään tuota projektia, sain jopa ulkoasusta miellyttävän näköisen vaikka on ihan valmisulkoasu mitä on hieman muokattu! Nyt vain pitäisi _kaikille_ omistamilleni pv'ille ja täykkäreille vääntää ne sivut ja ilmoitella niitä sitten kilpailuihin. Eipähän ainakaan puutu tekemistä loppukesäksi :D

  Re: FWB #?

LähettäjäKiiu 
Päivämäärä:   29.6.13 18:56:02

Up

  Re: FWB #?

Lähettäjä: corbin. 
Päivämäärä:   29.6.13 20:28:49

Nyt täytyy kyllä sanoa että on tullut hamstrailtua hevosia ihan hyvään tahtiin tässä vuosien saatossa.. Tällä hetkellä mulla on 95 kilpailevaa puoliveristä, + varsat + pelkästään jalostuskäytössä olevat.. Jollekkin tuo saattaa vaikuttaa vielä ihan pikkuluvulta mutta kyllä itsellä vähän rupesi hirvittämään :D
Noh, kenestäkään en kyllä suostu luopumaan joten eikai se auta muu kun lähteä metsästelemään kuvia ja kilpailemaan.

Minkäs kokoset laumat teillä muilla pyörii jaloissa?

  Re: FWB #?

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   30.6.13 19:32:21

Ginger Dressagessa on tällä hetkellä 14 tamma ja 8 oria eli aika vähän meitä on. Pitäisi saada lisää kouluratsuja, mutta sopivia varsoja ei millään löydy. Tykkäisin saada fwbxholst yhdistelmiä mutta holstein orien etsiminen aina vaan jotenkin jää :S

Zonneralissa on vasta seitsemän estepainotteista ratsua. Ollaan aika paljon uudistumassa tässä kesällä. Uutta ulkoasua ollaan saamassa, uusia esteratsuja tarvitaan (lyhyt sukuisia saa siis tarjoilla ;)) ja omien hevosten täytyisi saada jälkeläisiä. Tekemistä myös tällä saralta siis löytyy. :)

Hieman ot:na, jos täällä liikkuu järjestelmäkameran omistavia ihmisiä niin millaisilla kameroilla olette liikenteessä? Minulla olisi tiedossa uuden kameran ja objektiivin osto joten mielelläni kuulisin erilaisten ihmisten kokemuksia (:

  Re: FWB #?

LähettäjäYogi (eo) 
Päivämäärä:   30.6.13 19:38:50

Jenza, kato Solosta sopivia (lyhytsukuisia?) estetammoja ja pistä meiliä, mietitään niille yhdessä sopivat orit niin saat lisää noita estehebboja. ;)

Solossa on virallisen listan mukaan 80 hevosta tällä hetkellä, mutta oikeasti niitä on enemmän, kun moni nuori vielä sivuja vailla ja osa yhdistelmistä hieman vaiheessa kun pitäisi nimet miettiä loppuun. :D Yksityisiä ratsuja (hann, holst, trak, kwpn, xx) lötyy 11 kpl, näitäkin siis käytän Solon jalostuspuuhiin.

  Re: FWB #?

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   30.6.13 19:49:30

Yogi, Tässä voi mennä hetki. Solosta löytyy niin paljon emävaihtoehtoja että valinnan vaikeus yllättää :D

  Re: FWB #?

LähettäjäYogi (eo) 
Päivämäärä:   30.6.13 19:53:02

joo :D Niin noista nuorista tammoista suurin osa on kisannut jo ihan hyvin, joten niitäkin suosittelen jos suvut kiinnostaa. :)

  Re: FWB #?

LähettäjäYogi 
Päivämäärä:   2.7.13 13:44:05

Noniin, kannoin vaihteeksi korteni kekoon ja kävin ostamassa VSPY:lle etusivun suurimman mainospaikan VRL:n sivuille. :)

Jenzalle lähtee viestiä SPL tuomarointihommista, mikäli muita kiinnostuneita löytyy, niin laittakaa sähköpostia. Kaikki apu on tervetullutta! Toivottavasti saataisiin heinäkuulle yksi ylimääräinen arvostelutilaisuus ja elokuulle sitten varsinainen tilaisuus. Mitäs sanotte?

Mitä olisitte muuten mieltä sellaisesta hommasta, kun nyt on ollut paljon puhetta VRL:n sponssaamisesta. Niin ajattelin, että sitten kun se iso FWB viikonloppu on ajankohtainen, ostaisimme porukalla joko tuon 12e ja 22e mainospaikan tapahtumalle? Summa määräytyisi ja jakautuisi sen mukaan, että kuinka moni on valmis lähtemään mukaan sponssaamaan. Eli jos meitä olisi esimerkiksi kahdeksan ihmistä jotka jakavat mainospaikan hinnan ja ottaisimme tuon 22 euron arvoisen mainoksen, niin se tekisi 2,75e per nenä. Näin tukisimme VRL:n toimintaa yhdessä, saisimme hyvää mainosta tapahtumalle ja minäkin "säästäisin" hieman kun en yksin maksaisi mainossummaa. :'D
Eli kuinka moni voisi näin alustavasti ajatella osallistuvansa mainospaikan summaan?
Käytännössä se kai toimisi sitten niin, että kun kaikkien osuus on selvillä, niin nämä maksaisivat sen minun tai jonkun muun vapaaehtoisen tilille, ja tämä sitten maksaisi summan kokonaisuudessaan VRL-kauppaan.

  Re: FWB #?

LähettäjäKiiu 
Päivämäärä:   2.7.13 13:46:01

http://lumenhuiske.suntuubi.com/?cat=56
http://lumenhuiske.suntuubi.com/?cat=57
http://lumenhuiske.suntuubi.com/?cat=48
http://lumenhuiske.suntuubi.com/?cat=46

Noi joskus vai KRJ laatuarvosteluun, en saa mitenkään :D

  Re: FWB #?

Lähettäjäyushiko 
Päivämäärä:   2.7.13 13:47:47

Yogi, mä voisin ainakin olla mukana tuossa sponssausjutussa! :)

  Re: FWB #?

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   2.7.13 14:06:21

Yogilta oottelen viestiä sitten vain! (: Tuo sponssaus juttu on hieno idea mutta itse siihen en voi osallistua vaikka tahtoisinkin :/

Onko olemassa jollakkin tai VSPY:llä sivua josta näkisi jalostukseen tarjottavat orit? VSPY:n sivuilta löytyy vain ne jotka ovat menestyneitä mutta entäs sitten ketkä kaipaavat laatuarvosteluja varten jälkeläisiä? Tuntuu aina niin vaikeelta kiertää joka talli lävitse ja katsoa ketkä orit ovat tarjolla jalostukseen ulkopuolisille. Olisiko helpompi tehdä jokin sivu josta näkisi myös nämä "ei niin vielä menestyneet orit"?

  Re: FWB #?

LähettäjäYogi 
Päivämäärä:   2.7.13 14:15:14

Jenza, suosittelen mainostamaan fwb-forkalla; http://vspy.createaforum.com/jalostusorit/?PHPSESSID=9136bae5dc7b4560c82e21d667f635b1 :D
Siellä ne tiedot on ainakin sitten ajantasalla. Joskus VSPY:n sivuilla oli tuollaine "jalostukseen tarjotaan", mutta se ei menestynyt hyvin koska ilmoittelijoita oli vähän ja niitä ilmoituksia ei "poistettu" vaan ne jäivät lojumaan vaikka hevoset eivät olleet enään tarjolla. En jaksa ruveta ylläpitämään sellaista sivua taas, kun sitten pitää kytätä niiden hevosten omistajien perään. :)

  Re: FWB #?

LähettäjäJenza 
Päivämäärä:   2.7.13 14:29:18

Ei näytä tuo fwb-foorumi oikein porukkaa saavan aikaan, harmillista :/
Jos kiinnostusta on itse voisin tämmöisen tarjotaan jalostukseen sivun pystyyn laittaan. Näin olisi ainakin omasta mielestäni helpompi katsoa isävaihtoehtoja (:

  Re: FWB #?

LähettäjäYogi 
Päivämäärä:   2.7.13 14:31:08

Jenza, toki voit sellaisen perustaa, mutta olisihan se kiva että ainakin yritettäisiin tolla foorumillakin mainostaa niin silleenhän sinne saataisiin sitä elämää. :) Mutta jos teet sellaisen sivun, niin laita nyt ihmeessä sen linkki ainakin tuonne foorumille jalostus -puolelle. ;)

  Re: FWB #?

LähettäjäKiiu 
Päivämäärä:   4.7.13 15:45:25

Nonni, en viitsi tehä uutta topaa, joten kirjotan tänne. Ostan siis:
2x Estepainotteista (ori&tamma, 1-/2-polvinen)
1x Koulupainotteinen (ori, evm/1-polvinen)
2x Kenttäpainotteista (tamma&ori, evm - 2-polvisia)
1x valjakko/yleispainotteinen (ori/tamma, evm - 2-polvinen)

  Re: FWB #?

LähettäjäYogi 
Päivämäärä:   5.7.13 18:42:57


Suomalaisten Puoliveristen Laatuarvostelu 07/2013 (uusintatilaisuus)!

Jos joku ei ole saanut tästä tiedotetta sähköpostiinsa, niin silloin kannattaa rekisteröityä fwb-forkalle, jotta saisi jatkossa ajankohtaiset tiedotteet. :)

  Re: FWB #?

LähettäjäYogi 
Päivämäärä:   11.7.13 11:33:14

ylös

  Re: FWB #?

Lähettäjäcorbin. 
Päivämäärä:   11.7.13 20:19:04

Yogi, olisitkos sinä muuten tietoinen siitä että kuinka kauaksi aikaa tuo haades.net on maksettu? Olen yrittänyt Narieta tässä toukokuusta asti tavoittaa sähköpostilla tätä asiaa koskien ja en ole vastausta saanut vielä ainakaan :)

  Re: FWB #?

Lähettäjäcorbin. 
Päivämäärä:   12.7.13 16:07:26

hopsan

  Re: FWB #?

LähettäjäYogi 
Päivämäärä:   12.7.13 16:18:26

Mun muistaakseni se on viimeksi maksettu joskus 25-30. heinäkuuta 2012, joten siitä se vuos eteenpäin.. :/

  Re: FWB #?

Lähettäjäcorbin. 
Päivämäärä:   12.7.13 16:27:07

ah, oolrait eli voi hyvin olla että kohta pamahtaa poies.. Täytyykin ruveta käymään läpi että mitä sieltä pitäisi ottaa talteen.

  Re: FWB #?

LähettäjäKiiu 
Päivämäärä:   12.7.13 19:09:25

Huomio kaikki fwb kasvattajat/omistajat! Valmennan koulussa ja esteissä! En takaa maailman parhaimpia valmennuksia.

Näyttöä!
12/7/2013 Estevalmennus -Kiiu

Olitte jo lämmitelleet puomien kera kunnolla, joten aloitimme heti,
kun tulin. Nostin puomit kavaleteiksi ja aloititte tulemalla niitä
ensin ravissa pari kertaa ja sen jälkeen laukassa. Allu oli tosi
pirteä, joten Emilien piti tehdä paljon puolipidätteitä. Laukassa
Allu oli tosi hyvin hallinnassa. Allun mielestä esteet olivat
liian pieniä ja hyppäsi suurella ilmavaralla. Nostin kavaletit
pystyiksi. Tulitte niitä hetken, kun rakensin muita esteitä.

Olin saanut muut esteet valmiiksi, joten siirryimme sarjaan. Esteet
olivat vielä matalia, mutta nuosivat koko ajan. Aluksi sarja meni
hyvin. Viimeisellä esteellä oli usein vaikeuksia, koska se oli vesi-
hauta vedellä. Hautakin alkoi sujua hetken päästä hyvin. Tein
okserin kauemmaksi ja tulitte sarjan ja 100cm korkean okserin. Koska
kaikki sujui hyvin, saitte tulla radan. Rata sisälsi sarjan, oksereita
ja pystyjä. Allu hyppäsi ensimmäiset esteet hyvin ja jatkoi hyvin,
mutta sitten sarjalla oli se pelottava vesieste. Tuli kielto, mutta
kokeilitte uudestaan ja se meni suurella ilmavaralla yli. Loput
esteet sujuivat varmasti, isolla ilmavaralla. Radan jälkeen teitte
loppuverryttelyt.

  Re: FWB #?

LähettäjäYogi 
Päivämäärä:   12.7.13 20:49:36

Kiiu, minkälaisella palkalla valmennat? :)

  Re: FWB #?

LähettäjäKiiu, puhelin 
Päivämäärä:   13.7.13 09:34:35

Yogi, saa itse ehdottaa ja jos olen hyvällä päällä teen ilmaiseksi! (:

  Re: FWB #?

LähettäjäYogi 
Päivämäärä:   13.7.13 10:00:53

Kiiu, Riinalle saat kirjoitella niin monta estevalkkaa kuin jaksat, tavoitteissa olisi saada sille kasaan 10 valkkaa joiden pituus olisi ainakin se 10 virkettä. Palkaksi voin kutakin valkkaa kohden kisata 10 starttia haluamallasi hevosella, eli esim neljästä valkasta kertyisi 40 starttia jollekin hevosellesi (yleensä kisaan varman päälle vähän ylikin). Lajeina käyvät ERJ, KRJ ja KERJ. Laittele @ jos kiinnostuit, niin jutellaan lisää ja palkkakin on neuvoteltavissa. :)

  Re: FWB #?

LähettäjäKiiu 
Päivämäärä:   13.7.13 10:34:18

Yogi, kyllä minä ainakin sijoituksista valmennan. Pitää vain katsoa, että kenellä.

  Re: FWB #?

LähettäjäKiiu 
Päivämäärä:   13.7.13 17:18:22

Up

  Re: FWB #?

LähettäjäYogi 
Päivämäärä:   1.8.13 10:41:35


08/2013 - Suomalaisten Puoliveristen Laatuarvostelutilaisuus!

  Re: FWB #?

LähettäjäYogi 
Päivämäärä:   2.8.13 13:32:45

Löytyisikös täältä ketään innokasta avustamaan VSPY:n toiminnan järkkäämisessä?
Yksikseni tätä tällä hetkellä pyöritän kun on avustajat kadonneet taivaan tuuliin, eli jotta saataisiin hieman piristystä rodun toimintaan, kaipaisin muutamaa auttavaa kättä.

Etsinnässä olisi valmennusten kirjoittajia
Valmennukset olisivat viiden hevosen ryhmävalmennuksia fwb:lle nimi listaan meningillä, kullekin hevoselle kymmenen virkkeen valmennus. Joko säännöllisesti esim kerran kahdessa kuussa tai epäsäännöllisesti eli kun sinulta löytyy aikaa. Valmentajia otetaan niin monta kuin innostuneita löytyy, ennen meillä oli vakkarivalmentaja Donna, mutta hän on lopettanut virtuaalihevostelun.
Täältä voi katsoa VSPY:n aikaisempia valmennuksia.

Varsinaista palkkaa en tästä talkoohommasta voi maksaa koska työ tulee yhteiseksi hyväksi ja maksan jo nyt VSPY:n mainoskuluja etc, mutta olin ajatellut että valmentaja(t) saisi ilmaisen mainospaikan tallilleen VSPY:n sivuilta näkyvän bannerin muodossa. Banneri tulisi Yhteystiedot sivulle tuohon ylälaidassa olevaan siniseen slideriin. Nämä tallit olisivat ns. VSPY:n sponsoritalleja.

Etsinnässä olisi myös kilpajärjestäjiä
Tämä toimii sillä tavalla että järjestät tallillasi kilpailut normaaliin tapaan ja merkkaat kutsussa kilpailut VSPY:n sponsoroimiksi sekä teksimuodossa että sijoitat VSPY:n bannerin johonkin kohtaan kutsua, tietenkin VSPY:n sivuille linkitettynä. Kilpailuissa tulisi olla mukana ainakin 140cm tasoinen luokka, mutta mielellään jopa 160cm luokka/luokkia. Eli ei pelkästään ponikokoisia luokkia. ;)
Näin sinä tarjoaisit kisojesi kautta mainosta yhdistyksellemme.

Mikäli kilpailuissasi on mukana vain suomalaisille puoliverisille avoimia luokkia, ilmoitathan siitä meille, niin lisäämme kutsusi VSPY:n kilpakalanteriin. Näin sinäkin saat mainosta kisoillesi VSPY:n kautta ja fwb:lle avoimet luokkasi täyttyvät todennäkösesti hieman nopeammin.

Eli kaikki kynnelle kykenevät auttamaan, pienikin apu on tervetullut apu. Suomalaisten puoliveristen parissa on ollut aika hiljaista viime aikoina, yritetään yhdessä saada pyörät pyörimään taas. Varmasti saamme myös uusia kasvattajia ja kiinnostuneita, kun muut huomaavat että täällä puhalletaan yhteen hiileen ja autetaan toinen toisiamme. Kiitoksia! :)

Yhteydenotot koskien näitä avustushommia vspy@haades.net

  Re: FWB #?

LähettäjäEmmi 
Päivämäärä:   2.8.13 13:45:04

Minä uskallan nyt pitkän pohtimisen jälkeen linkittää oman tallini tänne. Ajattelin, että voisi olla hauskaa kilpailla kenttäratsastuksessa hevosilla, mutta myöskään ERJ/KRJ- kisat ei ole poissuljettuja, vaan aika aktiivisesti käydään niissäkin pyörähtämässä. Aika alussa on meidän taipale, kun useamman viikon sain ensin tapella ulkoasun ja muidenkin sivujen kanssa, ennen kuin alkoivat omaa silmää miellyttämään edes jotenkin.

Saa nyt nähdä, mitä tulevaisuus tuo tullessaan! Kovasti odottelen innoissani, miten kisaaminen lähtee käyntiin, ja mitä kaikkea itse vielä tulen keksimään :)

  Re: FWB #?

LähettäjäYogi 
Päivämäärä:   2.8.13 13:52:10

Emmillä on todella kivan oloinen talli aluillaan, kenttäsuomalaiset ovat enemmän kuin tervetulleita koska niitä ei ihan hirveän paljoa löydy. Itselläni on kourallinen suomalaisia jotka ovat esteuran jälkeen siirtyneet kilpailemaan kenttää ja tavoittelemaan kenttälaatistakin, joku näissä este+kenttä painotteisissa suomalaisissa viehättää.
Ja tervetuloa mukaan porukoihin Emmi! :)


Postailin nyt vielä VSPY:n foorumille tarkemman avustajahakuilmoituksen, tästä lähti sähköposti-ilmoitus kaikille foorumille rekisteröityneille! (ainakin toivon niin)

  Re: FWB #?

LähettäjäMariH 
Päivämäärä:   2.8.13 13:53:12

Meiltäkin löytyy muutamia suomalaisia puoliverisiä :)

Tarjolla jalostukseen Nutmeg Solo
Sivut
2-polvinen suku
Estepainoitteinen
45 ERJ sijoitusta (osa lisäämättä), tähtäimessä ainakin ERJ laatuarvostelu

Tälle olisi kiva saada jälkeläisnäyttöä, jotta päästään tulevaisuudessa laattiksiin :)

Tietenkin myös muut orimme ja tammamme ovat käytössä jalostukseen :)

  Re: FWB #?

LähettäjäEmmi 
Päivämäärä:   2.8.13 14:01:40

Voi kiitos paljon Yogi! :) Mulla ihan pää vilisee hirveästi ideoita ja suunnitelmia, mitä hevosten kanssa keksin, ja kenttäratsastus kiinnostanut aina. Sivuja kun hieman muokkailen ja muutaman koristekuvan kerkeän ulkoasua piristämään, niin eiköhän se ala olla melko lailla valmis muokkailujen osalta... ;)

  Re: FWB #?

LähettäjäYogi 
Päivämäärä:   5.8.13 19:58:55

Mari, onpas Nutmegista tullut hieno! :)



Valmennus nuorille suomenpuoliverisille!

  Re: FWB #?

Lähettäjä: Jenza 
Päivämäärä:   22.8.13 17:09:10

Zonneralin ensimmäinen kasvatti joka lähtee maailmalle on nyt myynnissä! Emä on Vivie V joka on kerännyt jo 45 ERJ sijoitusta. Isänä toimii Four O´Clock joka on saanut jo 50 ERJ sijoitusta.
1-sukupolvinen varsa eli uudempaa sukua tulee olemaan varsa. (:

  Re: FWB #?

LähettäjäSiiri K. 
Päivämäärä:   22.8.13 17:14:05

HR Warmbloods on yhä tauolla, mutta jos jotakuta kiinnostaa käyttää FWB-orejamme jalostukseen niin nyt olisi sopiva sauma siihen. :)

http://hrws.webs.com/vanhatlinjat.html

  Re: FWB #?

Lähettäjä: corbin. 
Päivämäärä:   22.8.13 20:05:57

täällä jouduttiin myös harmillisesti määrittämättömälle tauolle, elämässä tapahtui sellaisia muutoksia että ei oikein virtuaalihevoset tällä hetkellä nappaa, ja kaiken lisäksi kone teki tenän ja sanoi itsensä irti.. Mutta eiköhän tätä taas jossain vaiheessa pääse jaloilleen kun ehti sen oman domaininkin hankkia. Pääsee vihdoin Kingston hepatkin päivitettyihin sivuihin - sitten joskus :D

Siirin hepat on kyllä niin ihania<3

  Re: FWB #?

Lähettäjä: corbin. 
Päivämäärä:   1.9.13 23:07:53

Hopsan!

  Re: FWB #?

LähettäjäLjusia 
Päivämäärä:   1.9.13 23:18:10

Meilläkin aloitellaan Marvellous Herringsissä fwb kasvatus, tallia en kehtaa tähän linkata, koska etusivumme on niin pahasti kesken, mutta täältä me tullaan hitaasti ja varmasti.

Emme lähde sille linjalle, että kasvattaisimme niin sanotusti 'puhtaita' suomalaisia puoliversiä vaan pyrimme kasvattamaan kisakykyisiä hevosia yhdistämällä sukuun muitakin puoliverisiä. :>

  Re: FWB #?

Lähettäjä: Minni 
Päivämäärä:   1.9.13 23:41:15

Multa löytyy FWB puolelta:

Piirretty EVM tamma Niemenpellon Gisella
1 polvinen tamma Vivid Wilderness Solo
4 polvinen ori Vithian Hexen

  Re: FWB #?

LähettäjäKiiu 
Päivämäärä:   2.9.13 08:16:27

Meiltä löytyy _pari_ hevosta (:D)

Tammat:
Party
Suski
Star

Oriit:
Terry
Roki
Allu
Pippuri
Python
Terris

.... ja kaikki tarjolla jalostukseen :D

  Re: FWB #?

Lähettäjä: corbin. 
Päivämäärä:   3.9.13 18:35:58

Mitäs fwbläisille kuuluu kesän jälkeen? :) meillä on ainakin remontti (taas..), mutta tällä kertaa olisi tarkoitus saada se loppuun asti. Meillä on myös uusi nimi (suomennos edellisestä), myös uusilinjaisia fwbitä ja uutena aluevaltauksena awb :) lajeihin tulee myös lisäyksiä, ainakin osa rupeaa kilpailemaan kerj ja vvj painotteisina!
Mutta niin, mitäs muille kuuluu? :)

  Re: FWB #?

LähettäjäLjusia 
Päivämäärä:   3.9.13 18:39:28

Marvellous Herrings valmistui vihdoin, vielä ei oikein ole fwb-ystävyksiä kasaantunut, mutta tästähän me lähdemme miksailemaan ja kehittämään omaa fwb-kantaamme.

  Re: FWB #?

Lähettäjä: corbin. 
Päivämäärä:   3.9.13 19:13:44

Ljusia, hienoa että lähdet itse miksailemaan, ja hevoset näyttävät hyviltä! Ihanaa että sieltäkin löytyy yksi awb:)

  Re: FWB #?

LähettäjäLjusia 
Päivämäärä:   3.9.13 19:28:36

corbin. // Kiitoksia kovasti :) Pitäähän sitä vähän jotain eksoottisempaakin olla mukana! Ihan vaan näin btw. jos haluat ilmoitella kun remonttinne valmistuu, niin lisäisin teidät mielihyvin suosittelulistallemme, sillä talli kuulostaa hyvinkin kutkuttavalta.

  Re: FWB #?

LähettäjäKiiu 
Päivämäärä:   3.9.13 19:29:29

Ljusia, sinulla on hienot sivut ja todella upeat hevoset! :)

  Re: FWB #?

Lähettäjä: corbin. 
Päivämäärä:   3.9.13 19:37:31

Ljusia, enköhän minä jossain vaiheessa sitä osoitetta sitten tänne heittele, kunhan saadaan vähän valmiimmaksi asioita ja hevosille hieman menestystä :)

  Re: FWB #?

LähettäjäZiki 
Päivämäärä:   3.9.13 20:19:02

Oho, multa on jäänyt tällainen topa kokonaan huomaamatta :)... Tuleekin loistava tilaisuus laittaa esille Cheval Delamer, jossa onkin heppamarkkinat meneillään! Täältä voi katsella hevoslistasta myytäviä; monelle löytyy kuvat/tekstejä/kisoja :)

Yogi, niin mielellään voisin lupautua valmentajaksi, jos ei olisi niin epävarmaa tämä ajanmäärä ja muut aikataulut :/ Kilpailuja voin silloin tällöin järjestellä, ja toki jos tiedän että aikaa on niin voin järjestää valmennuksen suomenpuoliverisille :)!

  Re: FWB #?

LähettäjäKiiu 
Päivämäärä:   3.9.13 20:20:28

Tarjolla jalostukseen FWB-tamma Lumen Party in Paris!

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=2161523&t=2161523

  Re: FWB #?

LähettäjäZiki 
Päivämäärä:   4.9.13 08:04:17

Kiiu, tykkään tosi paljon tammasi nimestä näin btw :)..! Hevosia mulla on vielä poistomyynninkin jälkeen melkeinpä liikaa, joten oria mulla ei tammallesi valitettavasti ole! Oletko muuten huomannut mailin jonka laitoin sulle eilen niistä eestinheppakuvista :)?

Mitä mieltä olette jos Cheval Delamer muuttaa nimeä Brentwood nimiseksi.. Voisi olla hieman pidempikin, esim Brentwood Warmbloods tai muuta vastaavaa. Muistan kun unnin kanssa aikoinaan mietittiin Crawfordille nimeä (ennen kuin siitä tuli Lyne Stud) niin ihastuin tuohon nimeen, eli kohta pari vuotta olen miettinyt nimenvaihdosta tähän :D En vain tiedä onko tuo hyvä nimi, joten mielipiteitä! Johonkin suuntaan nimi tulee muuttumaan, häirinnyt jo jonkin aikaa tuo väärä ranska nimessä :D

  Re: FWB #?

Lähettäjämaxi 
Päivämäärä:   4.9.13 09:22:25

Callanley on nyt kesän loputtua vähän aktiivisempi. Hevoset kilpailevat taas ja kasvatteja on suunnitteilla/suunniteltu. Myyntiin tuli yksi fwb-varsa sekä pari vanhempaa kasvattia. :)

  Re: FWB #?

LähettäjäLjusia 
Päivämäärä:   4.9.13 09:29:41

Kiiu // Kiitoksia kovasti : > Sinullakin on nätskä tamma siellä, harmi sinänsä etten omista oikein vielä jalostusvalmiita puoliverisiä.

Ziki // Itse ainakin lämpeän Brentwood Warmbloods nimelle enemmän :) Cheval Delamer nimi tuo jostain syystä mieleeni laukkahevoset, enpä tiedä miksi höpsy mieleni rakentaa tällaisen yhteyden.

  Re: FWB #?

LähettäjäZiki 
Päivämäärä:   4.9.13 10:37:13

Ljusia, kommenttisi innoittamana tein Chevalin nykyisestä otsikosta muunnellun version, miltä näyttää sama ulkoasu uudella otsikolla vai pitäisikö koko ulkoasu sitten uusia..

  Re: FWB #?

LähettäjäZiki 
Päivämäärä:   4.9.13 17:48:50

ja pidetään ylhäällä !

  Re: FWB #?

Lähettäjä: corbin. 
Päivämäärä:   6.9.13 20:55:23

Paljon teillä on hevosia teidän tallissanne?:) Itse onnistuin varastoimaan kaikki omistamani eli 122 hevosta tuonne projektiin, tulee ehkä hieman ahdasta.

Ja nyt kyllä tuntuu niin jäätävän tyhmältä, domainvaihdoksessa ei aivotoiminta näköjään pelannut ja jätin sitten kasvattilistan ottamatta talteen.. Noh, tuleepa puhdas alku mutta siellä olisi ollut muutama vielä sivuton kasvatti odottamassa sivuja ja nyt en muista millään muutakuin niiden isät.. Noh, täytyy kehitellä jotain:P

  Re: FWB #?

LähettäjäLjusia 
Päivämäärä:   6.9.13 21:00:44

Ziki // Toimii minusta samallakin ulkoasulla, toisaalta jos tuo ulkoasu ollut jo jonkin aikaan/tuntuu siltä, että pitäisi vaihtaa niin sitten ehdottomasti vaihtoon :>

Höhö Marvellous Herringsissä asustaa parhaillaan vain 16 hevosta, mutta kyllä tämä väkilukumme on lähdössä tästä nousuun pikkuhiljaa. Koitan kuitenkin pitää tallin sellaisessa mittakaavassa, että pystyn kisaamaan kaikilla + kirjoittamaan niille tekstit :')

  Re: FWB #?

LähettäjäKiiu 
Päivämäärä:   6.9.13 21:01:07

Ziki ja Ljusa, kiitos kehuista! Nimenhän keksin itse ja ehdotin orin omistajalle, joka hieman muokkasi sitä. Harmi, ettei teillä ole oreja neidille! Upea tamma!

corbin. itselläni on varmaan miljoona hevosta, kolme tallilla jotka ovat täyttä hevosia, nyt en osta lisää, mutta kasvattelen, paitsi nyt kun pidän pienen loman.

  Re: FWB #?

LähettäjäKiiu 
Päivämäärä:   7.9.13 17:01:04

Partyn varsoja jossain vaiheessa myyn, kun saisin sen varsoille nimen. :D

  Re: FWB #?

LähettäjäZiki 
Päivämäärä:   7.9.13 17:28:26

Ljusia, kiitos, hyvä että sopii samalla ulkoasulla :)! Se kun juuri tässä onkin, että haluaisin kovasti pitää ulkoasun mutta nimen taas haluaisin vaihtoon :D Ulkoasu on ollut jo kauan, ja onkin ensimmäinen vuosiin kun ei vaihtunut vuoden käytön jälkeen.. :) Ja joo, mulla on käynyt vähän niin, että hevosmäärä räjähti hetkessä ja sitten en olekaan enää pysynyt perässä tekstien kanssa. Kilpaileminen on muuten vain jäänyt tosi vähäiselle, pitää aktiivistua ja reipastua taas..!

corbin, 28 puoliveristä löytyy, joista jo 14 on jalostuskäytössä eli ei kilpaile, 5 on myynnissä (1 myyty) joten 9 kilpailevaa jäljellä.. Aloitettiin kuitenkin siitä, että kilpailevia oli ainakin tuplasti :p Muurotuisia tallissa on 11 ja toisessa tallissa on yli 40 eestinhevosta, eli siellä sitten on hieman enemmän asukkaita..!

Olen nyt ärsyttävä ja kysyn uudestaan kaikilta, mitä mieltä nimestä ja otsikosta :D?

  Re: FWB #?

Lähettäjä: corbin. 
Päivämäärä:   9.9.13 19:32:42

Ziki, mielestäni nimi on ihan kiva, tykkäsin kyllä Cheval Delameristäkin.. Kannattaa tehdä niinkuin itsestä tuntuu kivalta että saa varmasti haluamansa lopputuloksen :) Itsekin vaihdoin/suomensin Kingstonin kun alkoi kyllästyttää ja nyt on taas intoa tehdä :)

  Re: FWB #?

Lähettäjäyushiko 
Päivämäärä:   9.9.13 19:44:36

Meidän Diethelm sai uuden ulkonäön sekä muutti Saksasta Suomeen, alkoi itsestäkin tuntua tyhmälle kasvattaa fwb:tä Saksassa :D Meillä rullaa suht hyvin, olisinpa vaan ahkerampi kisaaja!

Ziki, tykkään! Eihän se Cheval Delamerille vedä vertoja (rakastin tuota nimeä!) mutta pitää tehdä se mikä itsestä parhaalle tuntuu :)

  Re: FWB #?

Lähettäjä: corbin. 
Päivämäärä:   15.9.13 19:23:35

hui, taas mennyt aivan ohi että meillähän oli tuossa 14 päivää sitten 1.9. 4 vuotis päivä Kingston Gårdin/Kuninkaankartanon kanssa :) kyllä aika rientää..

  Re: FWB #?

Lähettäjä: corbin. 
Päivämäärä:   27.9.13 16:42:22

suomipuokit ylöspäin!

  Re: FWB #?

LähettäjäElisa 
Päivämäärä:   27.9.13 16:59:00

Zeiton Sporthorsesissa kasvatan suomenpuokkeja, sekä lisäksi saksalaisia ratsuhevosia (hann holst zweib) :) Hevoset piirrettyjä, kun ei valokuvalliset oikeen nappaa.

  Re: FWB #?

LähettäjäSiiri K. 
Päivämäärä:   27.9.13 17:34:53

Jos jotakuta kiinnostaa, niin myynnissä olisi vanhaa linjaa edustava tamma Aleatoire Rouge, i. Calto Winds, e. Alvareza VR. Syntynyt 08.12.2010, yksi jälkeläinen ja kisatuloksia pitäisi löytyä googlella. :)

  Re: FWB #?

Lähettäjä: corbin. 
Päivämäärä:   22.10.13 17:55:16

hopsan! Mitäs puokeille kuuluu, onko kellään mitään kerrottavaa ?:) Meillä remppa sujuu vanhaan malliin, melkein kaikilla oreilla on jo sivut, nyt vielä tammat.. Huh huh, seuraava ulkoasunvaihto saa kyllä tapahtua korkeintaan kolmen vuoden kuluttua, kyllä tämä hieman alkaa jo tympimään :D

  Re: FWB #?

Lähettäjä: corbin(phone) 
Päivämäärä:   3.11.13 16:16:33

Hops

  Re: FWB #?

LähettäjäKiiu 
Päivämäärä:   3.11.13 17:23:08

Vois kokeilla pari piirrosta tehä noille :D

  Re: FWB #?

LähettäjäPiaffe 
Päivämäärä:   3.11.13 17:30:18

Haluisko joku kilpailla Atella koulua?

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.