Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Re: Elisapi = Deegupukki

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   1.2.12 23:29:46

Lähettäjä: fsfsfsfsf
Päivämäärä: 1.2.12 23:25:03

ros.// niin tekee, mutta me ei olla vielä jääty kiinni :P kaikki on sallittua, niin kauan kun ei kärähdä!

^^
Äläpä. U can always try ...
Saapahan nauraa noille teidän hyväntahdon vítutuksille ;)

  Re: Elisapi = Deegupukki

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   1.2.12 23:30:21

"Lähettäjä: Elisapi
Päivämäärä: 1.2.12 23:24:30

hah, en mä oo feilannu mitää, te ootte vaa yrittäny nolata mua ilman oikeeta syytä"

Ihan itse olet itsesi nolannut ja tämä tullaan kyllä muistamaan.

  Re: Elisapi = Deegupukki

LähettäjäVera 
Päivämäärä:   1.2.12 23:30:37

"ros.// niin tekee, mutta me ei olla vielä jääty kiinni :P kaikki on sallittua, niin kauan kun ei kärähdä!"

onko sitten se jossain kielletty käyttää täällä kahta nimimerkkiä? :0

  Re: Elisapi = Deegupukki

LähettäjäRos. 
Päivämäärä:   1.2.12 23:30:49

Voi @!#$ millanen lastentarha täällä on pystyssä :DDD -- ja fsfsfsfsf ootte niiiin söpöjä <3

  Re: Elisapi = Deegupukki

LähettäjäElisapi 
Päivämäärä:   1.2.12 23:31:50

Kint, se miks tein sen topan, on ihan sen takia etten jaksa sitä paskaa. Esim. se että Tatin sähköpostia käytettiin Kyan nimellä. Täällä foorumilla on oikeesti niin vajaata porukkaa. Ja nyt mä oon pilkan kohteena ilman mitään syytä!

  Re:

Lähettäjä: fsfsfsfsf 
Päivämäärä:   1.2.12 23:32:05

Vera// No ei ole, sanoinko niin? Mutta jos peeloilee sillä alteregollaan niin kyllä se vähän tekee hallaa sille varsinaiselle nimimerkille. Jos olet deegun juttuja täältä lukenut..

Ros.// No pitäähän meilläkin jotain huvia olla!

  Re: Elisapi = Deegupukki

Lähettäjäkarde. 
Päivämäärä:   1.2.12 23:34:16

Re: Elisapi = Deegupukki
Lähettäjä: Deegupukki
Päivämäärä: 1.2.12 23:08:36

En ole Elisapi!!!

Lähettäjä: Elisapi
Päivämäärä: 1.2.12 23:08:43

Ai niin vanha tuttu Annahan täällä oli se joka Tattiakin dissaa ja haukkuu. Alatko muaki haukkumaan kerta oon Tatin kaveri?

Aikaa seitsemän sekunttia välissä, ja kyl siin vaihees kerkee kirjottaa nickin uudestaan (ja monella selaimella se viel muistaa sen) ja kirjottaa toinen viesti ja painaa lähetä. Ja ctrl + c ja ctrl + v on keksitty nopeuttaakseen aikaa, jotta yrittäis päästä pälkähästä ;)

  Re: Elisapi = Deegupukki

Lähettäjä: Kint 
Päivämäärä:   1.2.12 23:35:19

Nokun älä jää kiinni :D Ja kummasti Swash puolustelee, onko hänkin Elisapin henkilöllisyys?

"Niillä ei ole omaa elämää (eikä todennäköisesti etes kunnollista taitoja ylläpitää virtuaalitallia). Eli ovat katkeroituneita ja siksi vahtaavat toisten tekemistä."

Mitä jos vain tällainen lapsellinen kiukkuuntuminen ja puolustaminen huvittaa ja saa mielikuvan ihmisestä täydellisesti muuttumaan? Olisi edes jättänyt topan omaan arvoonsa, mutta kun piti tulla riehumaan ja näyttämään oikea karvansa :D
Ja Elisapilla ainakin on kaksi elämää, vaikka muille jakaa ;)

  Re: Elisapi = Deegupukki

Lähettäjä: Kint 
Päivämäärä:   1.2.12 23:44:14

Aijaijai, kun Elisapi vain tajuaisi miten itse mokasi tilanteen. Kun niin monta jo noita failauksia ja noin raivokas puolustautuminen.

  Re: Elisapi = Deegupukki

LähettäjäElisapi 
Päivämäärä:   1.2.12 23:46:42

Kint, On sullakin elämä ja huvit. Miks oikeesti oot noin ilkee? Tottakai tosta raivostuu, kun tollaset nolifet, jotka ei edes mua tunne, tulee tänne pätemään miten asiat muka oikeesti on. Esiintyisit edes omalla oikeella nimimerkilläs. Sinä se tässä se Deegupukki taidat olla.

  Re:

Lähettäjä: Kint 
Päivämäärä:   1.2.12 23:49:48

Hyvin yrität puolustautua. Jos et itse huomaa miten ruokit toisten intoa jatkaa tästä niin se tulee jatkumaan.
Niin käristävää, kun aiemmin järkevänä pidetty ihminen menee ja mokaa koko skenaarion itkupotkuraivarilla.

Ps. Tämä on nimimerkkini, jos et ole sattunut huomaamaan ja ihmisiähän tässä ollaan. Sinäkin paras nimimerkkeinesi ;)

  Re:

LähettäjäElisapi 
Päivämäärä:   1.2.12 23:52:11

Niin ja tietysti te tyhmät jatkatte.

  Re:

Lähettäjä: Kint 
Päivämäärä:   1.2.12 23:57:00

Niinhän sinäkin jatkat. Saikohan muut bannit, voi harmi.
Sen vielä sanon, että itse aiheutit: Ensin mesoat huijarikirjoittajista, kun itse mokailet parilla nikillä. Sitten tulet tänne raivoamaan, vaikka arvonsatunteva ja asiallinen ihminen olisi vain nauranut ja jättänyt asian omaan arvoonsa.

  Re: Elisapi = Deegupukki

LähettäjäElisapi 
Päivämäärä:   1.2.12 23:59:41

Samoin teet sinä. Vielä tekemällä uuden topicin tätä koskien.
Kyllä mulla on ihan syyni miks mesoan "huijarikirjoittajista" pitäiskö sitten vaan kattoa sivusta kun täällä on tällasta porukkaa? Varsinkin kun asia koskee kaveria ja nyt jo näköjään mua. Ja väitätkö etten oo asiallinen, katsoisit kyllä ihan eka peiliin ja tulisit vasta sitten selittämään. Onneks mun ei tarvii jatkossa olla missään tekemisissä sun kanssa.

  Re: Elisapi = Deegupukki

LähettäjäKiiskinen 
Päivämäärä:   2.2.12 00:03:03

Don't feed the trolls.

  Re: Elisapi = Deegupukki

Lähettäjä: haha 
Päivämäärä:   2.2.12 00:03:43

Olet niin huvittava :) Sä jäit jo kiinni, nyt kannattaisi kadota hiljaa takavasemmalle. Jos luulet että tuolla inttämisellä saat jonkun vakuutettua ja maineesi pelastettua, niin turha toivo.

  Re: Elisapi = Deegupukki

LähettäjäElisapi 
Päivämäärä:   2.2.12 00:11:24

haha, en oo jääny kiinni yhtään mistään :) Ja jos luulet, että sä voit määrätä mitä teen ja mitä en, niin turha luulo. Tän topan kyllä jätän tän jälkeen omaan ala-arvoonsa, mutta jos tarkotat että pitäs kokonaan häipyä, niin en varmasti. Eikä mulla mitää mainetta oo, ni en mitää kyllä menetäkään. Tosin tän jälkeen kyllä paska maine kiitos teidän. Mut ei se haittaa koska en mä teidän kanssa tuu olee tekemisissä.

  Re: Elisapi = Deegupukki

Lähettäjä: haha 
Päivämäärä:   2.2.12 00:13:35

Kuin puhuisi seinille..

  Re: Elisapi = Deegupukki

Lähettäjä: Kint 
Päivämäärä:   2.2.12 00:14:49

Minä tiedostan käytökseni, mutten tässä tilanteessa kykene häpeämään. Tässä on kyllä käynyt ensin toisen paha, jonka jälkeen tilanne kärjistyy muiden osalta ;D

Eikä omaanarvoonsa jättäminen enää toimi, kun menit jo riemastumaan ja nolaamaan kaiken loppuun saakka.

  Re: Elisapi = Deegupukki

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   2.2.12 07:13:49

Elisapi on niin vauva vielä.

  Re:

LähettäjäNia 
Päivämäärä:   2.2.12 18:38:00

Lähettäjä: --
Päivämäärä: 2.2.12 07:13:49

Elisapi on niin vauva vielä.

^ Tulihan se sieltä.
Elisapi, mainees on menny monta viestiä sitten ja tuo inttäminen vain syventää sitä KUOPPAASI! Oijoi, menetitköhän nyt muutaman mahdollisen hevosen ostajan ja ehkä yhteistyökaverin? En nyt liioittelemaan mene, mutta tunnen ainakin muutaman virtuaalitalleilijan oikeassakin elämässäni ja pikkaisen laski tuo sinun arvostuksesi ;)

On vaan joillain niin iso ego, että ei vaan onnistu se myöntäminen HALOO TODISTEITA ON, et sä tästä kiemurtele irti :D

Ja juu, eihän se nyt rikos ole, että kaksoisnikillä liikkuu ja näin, mutta tarkoitan nyt tuota käsittämätöntä inttämistä ja selittelyä, kamoooon?!

  Re:

Lähettäjä: Jemina 
Päivämäärä:   20.8.12 17:51:33

Hei camoon ihmiset, te ootte oikeesti niin naurettavia. Lopettakaa jo ihmisparan kiusaaminen! Joillaki ei oo näköjään muuta elämää kun tehdä tämmösiä skandaalitopia joissa huudellaan kaikki virtuaalimaailman vääryydet... Vastahan tämmönen oli siitä Alisonista ja niistä virtuaalikaneista hei!

Vähän tiedättekö seiska-meininki! :D

Tämä on vain leikkiä, ystäväiseni, älkää ottako tätä virtuaalihevostelua noin ryppyotsaisesti. Että jotkut osaa olla lapsellisia! >:/ Te olette kuin jotain lastentarhalaisia, ihmiset! Menikö ne peruskoulussa opetetut käytöstavat toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos? Unohtuiko nettietiketti? Entä kuka muistaa enää että tämä on vain harrastus ja virtuaalihevoset ovat olemassa vain ihmisten päässä? Voi teitä tylsiä aivokuolleita trolleja... :))

  Re:

Lähettäjä: Anna (VRL-12261) 
Päivämäärä:   24.9.12 17:57:09

On ihmiset täällä virtuaalimaailmassa niin suvaitsevaisia ja anteeksiantavia :)

P*skat. Miten te aina jaksatte ruveta kiusaamaan ihmisiä tälleen??? Tää on vain leikkiä! Itekkin olen liikkunut varmaan kymmenellä nickillä, täällä on seuraava hyökkäyskohteenne, te puskanikkiset vähä-älyiset pölypalleroaivot!

  Re: Elisapi = Deegupukki

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   17.4.16 16:38:45

up

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.