Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Esittelyssä Prize Team vol 2

Lähettäjä: Decne 
Päivämäärä:   4.1.11 23:26:10

Tehdäämpäs uusi kun tuo vanha on aivan täynnä :) Lukaiskaahan viimeinen loppuun asti: http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=1179799&t=1179799

demi-lune, itse kilpailen myös yhdellä / kahdella / muutamalla hevosella myös villejä, joten kyllä varmaan niitäkin tulee jossain vaiheessa :) Kiinnostusta on myös ton suunnistuksen suhteen, vaikken siitä oikeastaan mitään ymmärräkkään :D

Mutta seuralaiset, vastailkaas tekin nyt! :)

Re: Esittelyssä Prize Team vol 2

Lähettäjä: kitatin 
Päivämäärä:   4.1.11 23:41:49

olenkos tyhmä, vai miksen löydä nj-kutsuja? :D

LähettäjäRain 
Päivämäärä:   4.1.11 23:43:12

Hei, laitoin hakemusta pari päivää sitten ja ootte näköjään tonne lisäilleetkin - on vaan tullut ilmeisesti joku virhe? Eli jäsen nro 42 kohdalla kyllä lukee mun talli mutta muut tiedot ovat jonkun toisen...

Tässä oikeat tiedot:
Rain (VRL-00128, raincomes@gmail.com)
Charmyard Stud (http://charmyard.atspace.com/)

LähettäjäNäps 
Päivämäärä:   4.1.11 23:44:04

kyllä mäkin villejä kilpailen mieluusti, varsinkin ennen kuin kaikki VRL:n alaiset saadaan toimimaan.

suunnistus voisi olla kivaa. löytyisi melko soveltuva ponikin siihen. (:

Lähettäjä: unni 
Päivämäärä:   4.1.11 23:45:02

Vois periaatteessa järjestää vaikka nyt alaiset kisat, aikomus ollu jo pitkää :---D sama vähän rajata :D

Päivämäärä:   4.1.11 23:45:42

paitsi ehkä sitten kun noita on sen 50 :--)

Päivämäärä:   4.1.11 23:53:29

Rain, anteeksi kämmähdys, korjasin nyt :)

Lähettäjädemi-lune 
Päivämäärä:   4.1.11 23:56:46

Ai joo lisää vaatimuksia : D Musta olis hirmu kiva jos oppis tuntemaan jotakin muista seuralaisista, tässähän tää nyt esim toimii kun ihmiset kirjottelee foorumille ja noin. Jotenkin vasta viime vuosina oon tajunnu, että olishan sitä mukavampi tietää ihmisistä vähän enemmänkin kuin pelkkä nimimerkki. Tosin jos muut ei intoudu niin ei kai siinä, kyylään salaa : DD

Päivämäärä:   4.1.11 23:58:31

demi-lune, tosiaan tänne saa ja toivotaankin seuralaisten kirjoittelevan ja vaikka sitten esittelevän itsensä ;) Yritetään yhteisöllistää itseämme! :D

Päivämäärä:   4.1.11 23:58:33

demi-lune, toihan ois just kiva oppia tuntemaa muita seuralaisia :)

LähettäjäLinda 
Päivämäärä:   5.1.11 00:04:40

hainpas ::)

LähettäjäNäps 
Päivämäärä:   5.1.11 00:07:01

sittempähän mä voin näin täysin uutena jäsenenä aloittaa kertomaan ittestäni. (:

täällä olen pyörinyt vuodesta 2001-2002 ja olen taukoillut vuodesta 2007 asti. nyt sitten palailin ja aloittelen hissukseen yhden hevosen kanssa. omaa tallia en ainakaan toistaiseksi laita pystyyn. (kassellaan miten lähtee sujumaan tuon yhden ponskin kanssa)

olen piakkoin 22-vuotias seurusteleva tatuoitu opiskelija hämeenlinnasta. vapaa-aika kuluu koiran, kolmen kissan ja kahden hevosen kanssa. (: tietty aika riittää myös poikkikselle ja kavereille. (: ens viikolla alkaa ensimmäinen työharjottelu kantis baarissani.. jänskättää.. :b

LähettäjäKisshu 
Päivämäärä:   5.1.11 00:28:51

VRLÄN HUOMIOON LIITTYEN

Minun mielestäni.. Joo kyllähän sinne liitytään :) Itse en vielä ole löytänyt sellaista paikkaa, että pääsisi sitä kautta seuraan liittymään..

Päivämäärä:   5.1.11 00:31:05

Kisshu, joo vielä ei sieltä pysty liittymään, mutta kunhan toiminto saadaan kuntoon niin sitten liittymään :)

Lähettäjä: robert 
Päivämäärä:   5.1.11 00:39:57

meikäläinenkin voisi esittäytyä, kaverit kelpaa aina kun en niitä virtuaalipiireistä juurikaan omista!

eli vuonna nakki aloittanut tyyppi, taukoilin pitkälle, mutta 2007 lähtien olen ihan aktiivisesti pyörinyt, viime vuonna aloitin kesällä tosin puhtaalta pöydältä - nyt onkin sitten ruotsalainen talli, jonka pyörittämisestä pidän erittäin paljon, sekä kolme yksityistä hevosta, aloitin Katyleen kanssa. Nyt on ihan mukavasti mennyt, pääsin mukaan yhteen sh-talliprojektiin - tosi kivaa, varsinkin kun vanhoja suomenhevosiani otin nyt takaisin virtuaaliavaruudesta :-D Tuolla Ruotsin puolella tulee enemmän kilpailtua, toki jaosten alaisissakin aina kun mukaan ehtii.

IRL olen tosiaan 17-vuotias ravintola-alan opiskelija, asun samoilla hoodeilla kuin Näpskin :-D Omaa hevosta ei ole eikä tule - 12 vuotta harrastettu, mutta vastuu omasta hevosesta olisi ihan liikaa enkä jaksaisi mennä tallille päivittäin. Kuitenkin vuokrahevosena löytyy sellainen ex-ravuriprojekti, ja lähipäivinä olisi tarkoitus käydä katsomassa kisapeliksi yhtä. Oon ehdottoman nössö esteillä, parhaina päivinä kisattukin kymppiä seura- ja aluekisoissa, nykyään oon kuset housussa yli 80-esteillä. Kouluratsastajan vikaa, tasoltani heA, mutta vaativiakin menty kotona. Vapaa-aika kuluukin lähinnä kavereiden kanssa pyöriessä ja viikonloppuisin toisella paikkakunnalla asuvan tyttöystävän kanssa <3

LähettäjäKisshu 
Päivämäärä:   5.1.11 00:44:25

Jea!

seuralaiset, osallistukaa KERJ kilpailuihin
(ei erillisiä seuralaisten luokkia!)

http://katvusto.webs.com/newrace/kerj1.htm
http://katvusto.webs.com/newrace/kerj2.htm
http://katvusto.webs.com/newrace/kerj3.htm

Lähettäjädemi-lune 
Päivämäärä:   5.1.11 00:44:38

Jos nyt vallan muodollisiksi heittäydytään niin sangen ilahduttavaa tutustua, Näps, tervetuloa takaisin : D Kuin pitkään oot työharjottelussa, tuleeko sinusta "isona" baarimikko vai meetkö muuten vaan töihin?

Aloitin virtuaalihommat vuoden 2001 hujakoilla, ht.nettiin eksyin heti alkumetreillä. Talleja (joita kukaan ei tunne) on ollut pari, viimeiset kuusi vuotta olen käytännössä porskutellut menemään Eetun kanssa, jossain välissä pari kaveria seuranaan mutta omaa tallia ei ole ollut. Ylläpidin SUJ:ta muistaakseni vuosina 2005-2009, sitten jättäydyin noin vuoden mittaiselle tauolle. Nyt palailen takaisin Eetun kanssa, seuranamme uusi tulokas Ukko.

IRL olen parikymppinen humanistikieltenopiskelija Jyväskylästä, kotoisin Savon syvämmestä Kuopijosta. En oikeastaan tiedä mitä teen vapaa-aikana, lähinnä viimeisin puoli vuotta on mennyt totutellessa elämään yksin uudessa kaupungissa, uusiin ihmisiin tutustuessa ja ainejärjestötouhuissa. Vähäisellä oikeasti vapaalla ajalla tykkään lueskella, laulaa (oikeastaan milloin vaan ja missä vaan :D), soittaa pianoa, kuunnella musiikkia ja kummastella maailmaa. En ole löytänyt vielä yhtäkään tallia J-townista joten heppahommat on jääny vähemmälle.

Minulla on myös ongelmaa puhumisteni sensuroinnissa, selostan yleensä mm. kaiken elämästäni jokaiselle vastaantulijalle (joo joo pientä liioittelua ja osaan kyllä pitää muiden jutut sisälläni), kai sen voi tulkita jonkinlaiseksi avoimen ja elämänmyönteisen ihmisen merkiksi.

Nyt suunnittelen pitäväni huolettoman kesän ilman töitä, ajattelin lähteä Saksan kautta Ranskaan (ahh Taize <3) ja sieltä Britteihin ja Walesiin kuorokilpailuun. Jos joku intoutuu lähtemään Rock am Ringiin niin ottakaa yhteyttä : D

Päivämäärä:   5.1.11 00:47:36

Multa löytyy tota samaa puheensensurointivikaa ku demi-lunelta :-D Eunukki on kyllä hurmaava <3

Lähettäjädemi-lune 
Päivämäärä:   5.1.11 00:53:28

Joo ja kun kahtoo tuota tekstin määrää nii ihteesäkki hirvittää, en harrasta oikolukemista yksinkertaisesti siksi etten jaksa lukea omia tekstejäni uudestaan :D

Ootko sinä robert siis ruotsalaisten virtuaaliharrastajien kanssa tekemisissä? Ollaanko siellä samalla "tasolla" kuin täällä vai tarkoittaako virtuaalilemmikki useimmille tamagotchia tai jotain nettipeliä?

(Mää en käsitä näitä mun nimipäähänpistoja, joku kaakki oli Pihlajan Kaksimieli ja ajattelin hankkia Sutenöörinkin mutta se onneksi jäi ;D)

Päivämäärä:   5.1.11 01:21:15

Jepjep, tuolla ruotsalaisten parissa tulee pyörittyä. Ihan samalla tasolla ollaan, SISF on kaiken keskuspiste kuten meillä VRL - heillä SISF on yksi foorumi, josta löytyy kaikki offtopic-alue, laatuarvostelut, kilpailuille omat alueensa kaikille lajeille, osto/myynti/jalostus -osiot... Harrastajia on aika vähän verrattuna tänne puolelle, nykyiset harrastajat ovat "selviytyjiä", sillä käsitykseni mukaan aiemmin kaikilla oli groupsissa talli, ja groupsin lopettaessa kuoli sitten suurin osa populasta. Mitä olen talleja tutkaillut, ruotsalaiset eivät juurikaan harrasta yksityis- tai hoitajatalleja, kaikissa siisti talli, jossa kilpahevosia ja kasvatustoimintaa. Hevosillakaan ei juuri luonteita tai sukuselvityksiä näe, joillakin suku koostuu oikeista hevosista (allpedigree, sukupostikin joillakin)... Mitään talliesittelyitäkään harvemmin löytyy. Harmikseni myös copyright-merkintöjä ei juurikaan esiinny, näistä on vaikea tietää onko luvallisia kuvia vai ei :-/

Itse oon sen verran laatiskiilto (tekstien osalta~) aina silmissä, että tällainen tekstitön meno toimii hyvänä tasapainona :-D Omat suosikkitallit ruotsalaista ovat Stuteri Index ja Stuteri Kronaholm.

Lähettäjä: HannaK. 
Päivämäärä:   5.1.11 02:17:41

mäkin voisin jotain pientä esittelyä rustata.. :D oon kyllä tosi huono puhumaan ittestäni. Mutta oon pyöriny tääl 2008 vuodesta lähtien, tosin 2010 vuosi oli vain taukoilua. Olen todella kausittainen harrastaja, ensin tosi paljon innostusta sitten kuukausi-´kaksi etten saa mitään aikaan. Tällä hetkellä tekeillä koulupuokkeja kasvattava talli, johon harkitsen tosin myös kenttäratsastus puolta.. ;)
Itse oon 14 vuotias tyttö keskeltä mettää. Oon ihan erakoitunut ja mun ainut ystävä on kone. Oon tosi huono ystävystyyn irl ihmisten kanssa, joten toivoisin että täältä saisin jotai kavereita :D tää meni vähän syvällisemmäks mitä oli tarkotus. No mutta mä oon tälläne iha mukava ja ilone tyyppi, joka harrastaa valokuvausta ja heppailua.. (= saa pyydellä vrl:s kaveriks 09200 tai mesee lisäillä nonameit@windowslive.com ((:

Ajattelin järkätä nyt täs kohta valmennusta, eli haluutteko koulua, esteitä? Ja minkä tasosa? (= Toiveita saa esittäää.

LähettäjäNäps 
Päivämäärä:   5.1.11 07:45:09

demi-lune, näin alkuun ollaan vain 2 viikkoa harjottelussa, se on niinku.. harjottelun harjottelu. :D
musta tulee isona tarjoilija. (:

Lähettäjä: bill 
Päivämäärä:   5.1.11 09:31:30

HannaK., sanooko sulle hevosiin liittyen "Eevis" mitään? :)

Päivämäärä:   5.1.11 12:54:23

Eevispallopulla jooo <3 se on mun vuokris =)

Lähettäjä: turjake 
Päivämäärä:   5.1.11 13:06:44

osallistuin noihi nj :D

Päivämäärä:   5.1.11 13:10:19

bill, mistä sä sen tiedät? :D tai siis kui

Päivämäärä:   5.1.11 14:49:25

HannaK., oot siskon IRL-kaveri. ^^ (ainaki N sano niin)

Päivämäärä:   5.1.11 14:57:42

Oon vai :o mm puhutaanko me nyt hämeenlinnalaisesta kaverista?

Päivämäärä:   5.1.11 14:59:27

Puhutaan. :D

Päivämäärä:   5.1.11 15:02:02

AIVAN! ooo siistii! Oon aina halunnu tietää kuka sä oot ku oon ihaillu sua :DD jee!! :D

Päivämäärä:   5.1.11 15:04:56

Heeei, onko tää billin sisko N se, joka ratsastaa Igoria tai jotain sennimistä Aulangolla? Jos näin on niin on tullut kuljettua samalla bussilla, oltu samoissa kisoissa ja pari yhteistä kaveriakin löytyy :-D

Kyllä pienet on piirit...

Päivämäärä:   5.1.11 15:06:21

robert, on joo :D onjuu pienet piirit! :D

Päivämäärä:   5.1.11 15:15:22

robert, se N haluaa tietää kuka oot. :'D Ja kyl se ratsastelee Iksua (eilenki oli hajottamas maneesia). ^^

Ja saa lisätä msn: billeriina@hotmail.com

Lähettäjädemi-lune 
Päivämäärä:   5.1.11 15:41:10

robert, vaikuttaa mahtavalta! Ei oo jotenkin tullu ajatelleeks että kyllähän ne ulkomaillakin harrastaa. Joskus oon asiaa pohtinut, mutta pohdinnot eivät ole johtaneet mihinkään. Joku päivä tuossa etsiskelin saksalaisia talleja, mutta jostain syystä päädyin aina talleille, joita oli päivitetty vuoden 2005 tietämillä :/ Kuullostaa kyllä ihmeelliseltä tuo oikeiden hevosten sotkeminen sukuihin, jos Suomessa tekisi samaa niin kyllä saisi kuulla kunniansa.

Minusta on ihan ihmeellistä miten vanhoilta ja viisailta nuoremmat ihmiset vaikuttavat kuin minä saman ikäisenä :D HannaK:n kuvat ovat mielestäni hienoja (tosin en tiedä (hevosten) valokuvaamisesta mitään joten en ehkä ole paras sanomaan :D); muistelen itse ottaneeni 14-vuotiaana kuvia ratsastuskoulujen hevosista laitumella, jalat poikki polvista tai häntä katkeaa tai asettelu on muuten vaan typerä. Hurjaa.

Päivämäärä:   5.1.11 15:49:38

robert, N on just se! ;) Maailma on kyl aika pieni!

Päivämäärä:   5.1.11 15:50:44

:)

Onko jäsenillä innostusta MEJn alaisiin Maastoestekisoihin? Itse myös kenttähevosia harrastavana voisi olla ihan kiva lisä :)

Päivämäärä:   5.1.11 15:53:19

Ja vastailen vielä hannalle kun kyseli tuosta valmennuksista :)

Tosiaan sekä este että koulu on tarpeen, joten kumpi vaan ainakin täältä suunnalta käy :) Tasot 90 cm - 140 cm ja HeB-GP eli tosiaan kaikki käy :D

pitää varmaan minun ylläpitäjänkin jossain vaiheessa hieman kirjoitella itsestäni, jossain vaiheessa sitten :)

Päivämäärä:   5.1.11 15:54:04

Decne, mulla ainaki vois olla innostusta =)
demi-lune, voi paljon kiitoksia! (= en mä ny tie oonks nii kovin hyvä kuvaaja, mut kyl jotku kuvat onnistuu :D
bill, lisäsin meses =)

Lähettäjädemi-lune 
Päivämäärä:   5.1.11 16:06:58

Decne, minäkin voisin olla kiinnostunut (tosin yhdellä kaakilla mutta kuitenkin).

Ahhh löytyyhän näitä saksalaisia vieläkin olemassa olevia talleja \o/

LähettäjäSofia 
Päivämäärä:   5.1.11 16:10:39

Pistin jäsenhakemuksen tulemaan :)

Päivämäärä:   5.1.11 16:35:09

PZT kerännyt kaikki hämptönilaiset kyllä nyt :-D

Decne, toi sun Lähtölaukaus yrittää selkeästi lietsoa mun kenttäsuokkitalliajatusta, jonka toteuttaminen jää sille ajatustasolle kun on nyt kaikkea muutakin projektia nyt! Ärrärärärää tahtoisin niin kovasti sellaisen :-(

bill, lisäilen sut msn jossain vaiheessa! Taisin jotain sellaista sen tilapäivityksestä lukeakin :-D

Päivämäärä:   5.1.11 17:16:59

Mää teen nyt lyhyen esittelyn, että sen saa alta poisa ja ei tarvi siitä enää huolehtia. ei oikein ole voimia mihinkään tällä hetkellä.

Eli, olen ollut virtuaalimaailmassa vuodesta 2007, mutta aika pitkälti pullatallien parissa, jotka tuskin on pahemmin ollut täälläkään julki. Tällä hetkellä minulla Crawford, joka painottaa pitkäsukuisiin estepainotteisiin suomenpuokkeihin.

IRL olen englanninkielisessä lukiossa opiskeleva tyttö, ekaa vuotta. Harrastan ratsastusta ja cheerleadingia. Omistan näiden lisäksi koiran jota tulee yllättäen aika paljon lenkkeilytettyä. Kuvaan myös aika paljon. Eipä musta ole mitään erikoista kirjoitettavaa.

ja huomautus kaikille: Saatan pitää pientä hiljaiseloa, tai sitten en. Ehkä en pysty tekemään mitään, tai sitten upotan itseni tähän, jotta saisin muuta ajateltavaa.

Olen täydellisessä kriisissä tyttöystäväni kanssa ja eroaminen on millien päässä. Olen aivan todella loppuunkulutettu nyt, meillä on pitkä ja ihana suhde takana joka uhkaa kaatua mun takia. Nämä biisin sanat kuvaavat aika hyvin tilannetta. Toisin sanoen haluan (/pakko) kokea lisää, ennenkuin voin sitoutua.

Päivämäärä:   5.1.11 17:19:03

*sitoutua vakavasti. Tyttöystäväni suunnittelee jo tulevaisuutta ja kaikkea. En ole sen ensimmäinen, se on mun joten meillä on aivan eri tilanne kokemisen suhteen.

oivoi purkaus, anteeksi.

Päivämäärä:   5.1.11 18:11:45

hopsan :)

Päivämäärä:   5.1.11 18:15:14

Ai niin lyhyt esittäytyminen...

Bittihepoissa puokit jyrää: tallit on estetraksuja kasvattava Dark Side Trakehners (jossa kylläkin asuu myös kolme ponia + kolme täysiveristä) ja kouluholsteihin painottunut Devilish Dressagemasters. Olen bittiheppaillut jostain 2001-2002 alkaen, mutten muista millon hooteenettiin olen eksynyt. Matkalle mahtuu kaiken maailman kasvatusrotuja, joita en edes jaksa luetella... :'D

IRL olen kesällä 1989 syntynyt nuori naisihminen, joka (kuten yltä käy selväksi) asuu Hämeenlinnassa. Tällä hetkellä en opiskele mitään, mutta tarkoitus olisi hakeutua joko muodin tai matkailun pariin. Pidän hyvin paljon (tai joidenkin mielestä jopa aavistuksen liikaa) eräästä yhtyeestä (joku varmasti tietää/arvaa mistä bändistä on kyse ^^) ja tavoitteena on seuraavalla Euroopan kiertueella päästä jokaiselle keikalle. :) Siinä tulisi samalla kertaa hoidettua reilaaminenkin. :'D

Ja tosiaan messengeriin saa lisätä billeriina@hotmail.com tai VRL:n kaverisysteemiin VRL-02198

LähettäjäNäps 
Päivämäärä:   5.1.11 18:30:56

Lähettäjä: robert
Päivämäärä: 5.1.11 16:35:09

PZT kerännyt kaikki hämptönilaiset kyllä nyt :-D

meinasin sanoa ihan samaa. :D
bill on vielä saman ikäinenkin, kenties ollaan tuttuja? :D

Päivämäärä:   5.1.11 18:36:42

Näps, mikäli olet ollut Irlannissa (Waterfordissa) kuudennen keväällä niin oltiin peruskoulu samalla luokalla. ;)

LähettäjäNäps 
Päivämäärä:   5.1.11 18:42:34

bill, no hemmetti, siellähän mä olin. :D

LähettäjäNäps 
Päivämäärä:   5.1.11 18:48:27

mutta nyt mua kyllä jäi hämäämään, että kuka bill on. :D

Päivämäärä:   5.1.11 19:04:26

Edelleen MSN tai se VRL:on ystävätoiminto. ^^ En ala täällä selostaan enempää.

LähettäjäNäps 
Päivämäärä:   5.1.11 19:09:12

hähää. kaveripyyntöä lähti tulemaan. :b

Päivämäärä:   5.1.11 19:20:48

Oaa hyväksyin. Netti lagittaa. <69

Päivämäärä:   5.1.11 21:40:28

8)

Päivämäärä:   5.1.11 21:49:51

Ai niin ja tohon kisa-asiaan voisin vastata että kisaan vain alaisia. :)

Päivämäärä:   6.1.11 00:04:44

demi-lune, siistii muuten mun ottamat kuvat Eetul ja Ukol (=

Lähettäjädemi-lune 
Päivämäärä:   6.1.11 00:08:55

HannaK, nii on :D Tosin tuo kaakki noissa kuvissa ei yhtään vastaa minun mielikuvvaa Ukosta, voi olla että joudun vaihtamaan ne... Ja ps voi olla että palkanmaksussa kestää, oon saanu ilmottauduttua 1/15 KRJ-kisoista -.-

Hillitöntä että ihmiset vaan sattumalta törmää tuttuihin täällä ja vielä tunnistaakin toisensa :D Mjaa, eipä tarvii paljoo "pelätä" törmäävänsä omiin IRL kavereihin/tuttuihin/varmaan puolituttuihinkaan.

Päivämäärä:   6.1.11 00:09:30

:D Sen palkanmaksun ei oo mikääää kiire! =)

LähettäjäDiana 
Päivämäärä:   8.1.11 12:16:35

No jos minäkin esittelisin itseni :)

Elikkä vuodesta 2005 lähtien pyörinyt virtuaalitallien parissa, välillä ei-niin-aktiivisesti. Takana about vuoden tauko, ja nyt olen työstämässä uutta talliani jonka esittelen Helmikuussa. Talli painottuu lähinnä holsteineihin, mutta myös muutama shetlanninponi löytyy. Järjestämme valmennuksia, kisoja jne.

IRL olen ratsastuksenohjaajaksi opiskeleva tyttönen joka käy myös lukioo.
Ohjaajan tutkinnon suoritettuani olisi tarkoitus mennä hetkeksi töihin ja jatkaa ratsastuksen opettajaksi. Heppojen kanssa tulee siis todennäköisesti koko elämä touhuttua näin irl :)

Päivämäärä:   10.1.11 18:39:02

ohoi, ollaampas tipahdettu :)

Lähettäjädemi-lune 
Päivämäärä:   10.1.11 18:48:38

Tutustuin muutama viikko sitten yhteen poikaan, tässä on ollu ihastusta puolin ja toisin. Tajusin eilen miten kiinni se on vieläkin entisessä tyttöystävässään. Tiesin kyllä että niiden erosta ei ole kauan ja suhde kesti 6 vuotta ja olin päättänyt olla ihastumatta siihen syvemmin ja plaa plaa. Myöhäistä sitä on enää vikistä.

Tuli vaan mieleen kertoa kun kuuntelin tuon unnin laittaman biisin. [Onko teillä miten asiat sielläpäin nyt?]

Päivämäärä:   13.1.11 12:43:01

plop ^_^

Päivämäärä:   13.1.11 14:58:45

Voih. Olisinpa Tokiossa helmikuussa.. :<

(btw, saako PZT:iin kuulumisesta plussapisteitä kun Decne sano "plop"? :o)

Päivämäärä:   13.1.11 23:07:34

bill, joo saa :D (piti lukee toi lause 7 kertaa ennen ku tajusin sitä..)

joten plop plop ^_^

Päivämäärä:   13.1.11 23:12:55

demi-lune, päätettii kokeilla vielä sen pari kuukautta, että jos ei mun ahdistus ala häipymään, niin sillloin on suosiolla parempi erota.. Ei kummallakaa ole silloin hyvä olla!

Lähettäjäevan 
Päivämäärä:   14.1.11 03:32:23

Mieki kirjottelen ittestäni ajankuluksi.

Bittiponien kanssa alkanu pyörimään vuodesta 2001, tosin vain hoitajana ilman suurempia tavoitteita. Ensimmäisen oman hevosen taisin hankkia -04. Täällä pyörimisen varmaankin joskus -05 paikkeilla, entisiä nimimerkkejä on ollu dame, heviherne ja andy. Taukoilin 08-09 vuodesta, viime elokuuhun saakka. Kävin aina kuitenkin täällä lueskelemassa topikkeja vaikken kuitenkaan mitään kommentoinu. Tällä hetkellä en omista tallia, sellainen on kyllä rakenteilla tosin hitaasti ja varmasti. Suosiossa mulla on puoliveriset sekä jonkin verran suomenhevoset. erityisesti koulupainotteiset (yllätys!) mutta kaksi estepuoliveristä löytyy, ja luultavasti lisää olen hankkimassa.

IRL oon vuonna 1993 syntynyt immeinen. Tällä hetkellä en käy koulussa, enkä harrasta mitään. Tarkoituksena aloittaa ratsastus uudelleen, kunhan vain saan jotain aikaiseksi. Koulun kanssa olen hakusessa, mutta ahkerasti kyselly kavereilta erillaisista aloista ja netistä ettiny tietoa. Suurimman osan ajasta vietän koneella, mutta poikaystävä ja parhaimmat kaverit vie kans aikaa jonkin verran. Kuuntelen vähän laidasta laitaa musiikkia, en osaa edes sanoa lempiartistia/-bändiä.

Saa lisätä msn taikka VRL:ssä kaveriksi
msn: suklaasilakka@hotmail.com
VRL-03745

Päivämäärä:   14.1.11 07:22:39

HOX jäsenet rakkaat!

Kisakalenteriin ilmestynyt 4x MEJ kutsuja, osallistumaan kaikki! Lisäksi tulossa 1-2 kk välein järjestettävä Prize Cup, (MEJn alaisena) missä sitten kilpaillaan kuukauden mestaruudesta ;) Joten kaikki mukaan ja osallistumaan! :)

Lisäksi 2x NJ näyttelyt anottu :)

Päivämäärä:   14.1.11 13:54:52

HOPSAN :)

Päivämäärä:   14.1.11 15:01:00

nostetaas vieläkin :)

Päivämäärä:   14.1.11 16:22:50

Käsittelyssä tällä hetkellä 4 jäsenhakemusta :) Mukana kaikki, postia en pysty lähettämään, sähköposti vammailee :/

Päivämäärä:   16.1.11 15:09:38

nostetaas ^_^

nyt hyväksytty yksi NJ kutsu lisää, toisen kanssa pitää vielä hetki odotella :) Lisäksi MEJ kaipaa osallistujia!

Päivämäärä:   18.1.11 17:13:58

MEJ Mestaruudet, luokka PZTlle :))

Päivämäärä:   20.1.11 21:20:16

plopplop

Päivämäärä:   20.1.11 21:23:53

.... kunhan saan welsh-luokan tulokset tuomarilta + BIS-kehälle tuomarin ja tulokset hyväksytettyä BIS-listalla ja NJ:llä niin luvassa uudet seuranäyttelyt.

Päivämäärä:   20.1.11 23:16:55

bill, hienoa hienoa ^_^

Päivämäärä:   20.1.11 23:34:11

Uusia jäseniä 4, tervetuloa mukaan! :) Sähköposti ongelmien takia en pystynyt vastaamaan, koitan huomenna uusiksi :)

Päivämäärä:   21.1.11 13:52:54

Ja kaikki osallistuvat kisoihin! :)

Päivämäärä:   21.1.11 15:08:42

polp

Päivämäärä:   21.1.11 17:15:01

plopeti plop

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.