Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Saako?

Lähettäjä: eiomal 
Päivämäärä:   2.1.11 19:21:03

Saako Slawikista siis kopioida kuvia? :)

  Re: Saako?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   2.1.11 19:25:41

Ei, ja vanhatkin tulee sivuilta poistaa mikäli ennen on kopioinut.

  Re: Saako?

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   2.1.11 19:30:57

mä kaipaisin tästä selvennystä edelleen. etusivulla lukee "We decided to keep providing the virtual riding stables with our photos for private use. Right now all of our photo material is watermarked. Due to unlicensed multiplication and commercial usage of my pictures we are going to establish a control system. This will only allow private users who pay a small fee to use my material legally and without any watermarks.. The system is still in the stage of development. We keep you informed!" eli siis saisi käyttää mutta niissä on kaikissa vesileima. Terms and conditions -sivulla taas lukee että ei saa..

Onko siis joku kysynyt Slawikilta itseltään selvyyttä? :p

  Re: Saako?

LähettäjäJanna 
Päivämäärä:   2.1.11 19:36:43

Itse olen käsittänyt että saa kopsata kun vesileima pysyy kuvissa ja linkittää sivuille. En tosin niitä käytä, mutta tämmöinen luulo on jäänyt.

  Re: Saako?

Lähettäjä: - - - - - - - - - 
Päivämäärä:   2.1.11 19:37:29

^ Ja haluaa leimattoman kuvan niin se maksaa.

  Re: Saako?

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   2.1.11 19:39:20

Noin mäkin olen ymmärtänyt, mutta joka paikassa toitotetaan että ei saa käyttää. :P

  Re: Saako?

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   2.1.11 19:40:37

Mun käsittääkseni saa käyttää, mutta kuvissa vesileimat ja sähköpostin mukaan saa käyttöönsä vesileimattomat, jos maksaa rahnaa. :)

  Re: Saako?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   2.1.11 19:40:45

Miksei kukaan lähetä viestiä ja kysy? Kysyisin itse muuten, mutta englannin taito ei riitä.

  Re: Saako?

LähettäjäSamaya 
Päivämäärä:   2.1.11 19:41:18

Ehkä se on niin, että virtuaalitalleille ei saa kopioida, mutta yksityishenkilöt saavat?

  Re: Saako?

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   2.1.11 19:44:14

eli saa vai ei saa käyttää, mihin on päädytty? :'D

  Re: Saako?

LähettäjäJanna 
Päivämäärä:   2.1.11 19:46:00

"We decided to keep providing the virtual riding stables with our photos for private use."

Ne antaa yhä v-talleille kuvat, sehän periaatteessa on privaattia kun ei niillä rahaa tienaa.

Tökätkää jos olen väärässä.

  Re: Saako?

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   2.1.11 19:46:25

hetki pieni, kaivan säpöä hetkisen, ehkä siitä viestistä saa jotain selkeää irti. :D

  Re: Saako?

Lähettäjä: Damn. 
Päivämäärä:   2.1.11 19:47:27

Ite joskus käräytyksen sivuilla luki et saa? siel lukee näin:

Saako Slawikista (http://slawik.com/) kopioida?

Saa kopioida, jos laittaa jokaisen kuvan yhteyteen linkitettynä seuraavan merkinnän: Photo: Christiane Slawik, www.slawik.com
Kuvia ei saa käyttää ilman kyseistä merkintää.

liekö tottaa? :o

  Re: Saako?

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   2.1.11 19:47:48

janna - joo-o, mutta toisessa paikassa sivuilla taas lukee että ei saa.

  Re: Saako?

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   2.1.11 19:48:54

damn - noin se ainakin ennen oli, mutta sivujen uudistuksen myötä se on jäänyt epäselväksi saako vai eikö saa

  Re: Saako?

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   2.1.11 19:56:02

Mun säpöviestissä lukee sama ko tossa sivuilla "saa käyttää virtuaalitalleilla vesileimallisia kuvia oikeilla copyilla"

  Re: Saako?

LähettäjäScilla 
Päivämäärä:   2.1.11 19:57:18

"We decided to keep providing the virtual riding stables with our photos for private use."

Jos kertoisitte, mikä kohta kyseisestä lauseesta on epäselvä, voisin ehkä auttaa. Mun mielestä asia kun on harvinaisen selvä enkä oikein ymmärrä, mitä ette ymmärrä. :P

  Re: Saako?

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   2.1.11 20:00:57

scilla - terms and conditions -sivulla lukee että ei saa käyttää. en ole kyllä poistanut slawikin kuvia talliltani ja uskon kyllä että niitä saa käyttää, mutta ihmettelen kun kaikki sanovat että ei saisi.

  Re: Saako?

LähettäjäTijuana 
Päivämäärä:   2.1.11 20:01:41

chao kiitos, hienoa :)

  Re: Saako?

Lähettäjä: Päivie 
Päivämäärä:   2.1.11 20:02:22

Tijuana: Terms and conditions-sivulla on lukenut jo ennen sivujen uudistumista, ettei kuvia saa käyttää :) Ovat vain tehneet poikkeuksen virtuaalitallien kohdalla.

  Re: Saako?

LähettäjämatzQ 
Päivämäärä:   2.1.11 20:02:23

meilasin Christianelle itselleen.
Niin saan ainakin luotettavaa tietoa.

  Re: Saako?

LähettäjäScilla 
Päivämäärä:   2.1.11 20:04:25

Hmm, näemmä. Luulisin tuon päivitystekstin kuitenkin olevan enemmän ajan tasalla ja siten pätevämpi, mutta on kai joku vinkannut Slawikille että nuo ovat ristiriidassa keskenään?

  Re: Saako?

Lähettäjäminttu 
Päivämäärä:   19.2.11 14:50:22

onko tässä päästy selvyyteen?

  Re: Saako?

Lähettäjä: els 
Päivämäärä:   19.2.11 14:55:13

"Lähettäjä: Scilla
Päivämäärä: 2.1.11 19:57:18

"We decided to keep providing the virtual riding stables with our photos for private use."

Jos kertoisitte, mikä kohta kyseisestä lauseesta on epäselvä, voisin ehkä auttaa. Mun mielestä asia kun on harvinaisen selvä enkä oikein ymmärrä, mitä ette ymmärrä. :P"

No epäselvää tässä on se, että heti seuraavassa lauseessa sanotaan, että yksityiskäyttöön tulevista kuvista peritään maksu. Sen sijaan viestissä ei sanota, saako vesileimallisia kuvia käyttää ilmaiseksi.

  Re: Saako?

LähettäjäWaronya 
Päivämäärä:   19.2.11 14:57:26

Minä olen asian ymmärtänyt niin, että kuvia ei saa käyttää ilmaiseksi, vaan jos virtuaalihevoselle haluaa kuvia häneltä tulee ne ostaa.

  Re: Saako?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   10.3.11 00:15:25

Mutta jos Slawik itse on tietoinen mikä virtuaalitalli on ja hänelle on asiasta meilattu ja hän on sanonut että niitä kuvia saa ottaa käyttöön, niin eikö silloin kuvia sitten saa ottaa? Olisihan hän toki voinut selkeiten asian ilmaista, että kuvia EI saa käyttää virtuaalitalleilla kun hänelle sähköpostia on laitettu.

  Re: Saako?

LähettäjäReprobate 
Päivämäärä:   10.3.11 00:21:36

Itse olen käsittänyt asian niin, että vesileimaisia (ne ihanat pallot jotka valloittavat koko kuvan) saa käyttää virtuaalitalleilla ilman maksua ja jos tahtoo ne vesileimat pois tulee maksaa pieni(?) summa.

  Re: Saako?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   10.3.11 00:21:51

Mitähän tämä teksti tarkoittaa: http://slawik.com/en/node/65224

  Re: Saako?

LähettäjäLuciana 
Päivämäärä:   10.3.11 00:27:37

No siinähän se nyt viimeisessä linkissä selkeästi kerrotaan. Kuvia ei saa käyttää ilmaiseksi. Jos kuvia haluaa virtuaalitallille, tulee ne ostaa ja käyttää siis niitä ostamiansa vesileimaamattomia kuvia. Kympillä saa 15 kuvaa, kahdella kympillä 40.

  Re: Saako?

Lähettäjä: katyah. 
Päivämäärä:   10.3.11 00:35:06

ensimmäinen viesti käännettynä:

"Kasvaneen kuvieni väärinkäytön (laiton kopiointi, markkinointikäyttö) takia olemme päättäneet luoda/vakiinnuttaa kontrollointisysteemin. Tämän myötä vain ne yksityiskäyttäjät, jotka maksavat pienen hinnan, saavat käyttää kuviani laillisesti ja ilman vesileimaa. Systeemi on vielä kehityksen alla, pidämme teidät ajan tasalla."

  Re: Saako?

Lähettäjä: piste 
Päivämäärä:   10.3.11 00:36:21

Ehkä vaan odotellaan vastausta mailiin kun on niin epäselvä homma. Onkohan kukaan mailanneista saanut vastausta?

  Re: Saako?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   10.3.11 00:36:22

No tuohan on syvältä, slawikillehan se vain mainosta oli kun hänen kuviaan joka virtuaalitallilla melkein... Eikä lapset niistä kuvista rahaa saanut joten menettääpä hän itse siinä enemmän kun tuolle linjalle lähti. Haha.

  Re: Saako?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.3.11 13:14:14

Pitäisiköhän tämä pitää ylhäällä, sillä vaikuttaa siltä ettei ihmiset ole tietoisia tästä, että vesileimat pitää pitää kuvissa jos niitä käyttää ja pitää maksaa se summa mikä tuolla linkissä sanotaan.

  Re: Saako?

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   14.3.11 14:03:30

Siis jos on ostanut creditit slawikilta, niin ne lähettää sieltä vesileimattomat kuvat.
Vesileimallisia ei saa käyttää, silloin ei oo maksanut kuviaan.
Vain maksaneet ihmiset saavat käyttää slawikin vesileimattomia kuvia virtuaalitalleilla.

Itsellä on ostettu 40 credittiä hintaan 19,95€.

  Re: Saako?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   14.3.11 14:54:19

Toivottavasti kaikki vihdoinkin ymmärtävät asian ja ostavat ne kuvat jos niitä todella tarvitsevat!

  Re: Saako?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.3.11 15:09:00

Elikkä se on siis laitonta, että käyttää vesileimallista kuvaa ja on leikannut osan siitä vesileimasta pois?

  Re: Saako?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   14.3.11 15:10:10

No todellakin on!

  Re: Saako?

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   14.3.11 15:13:05

Juu, muita kuin maksettuja kuvia ei saa käyttää.

  Re: Saako?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.3.11 15:20:37

Tämä asia on siis Slawikilta itseltään kuultua?

  Re: Saako?

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   14.3.11 15:58:32

No ihan on itseltään, kun ihan olen itse hältä kuva-credittini ostanut ja ohjeissa, jotka tulevat oston jälkeen sähköpostiin sanotaan selvästi, että vain maksamiaan kuvia saa käyttää.

  Re: Saako?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.3.11 16:08:13

Olisi kyllä kiva kuulla mitä hän on ihmisten lähettämiin maileihin vastannut. Sivuilla niin epäselvästi ilmaistu ettei tässä tiedä mitä uskoa.

  Re: Saako?

Lähettäjä: matzQ 
Päivämäärä:   14.3.11 16:16:26

Ei koskaan vastannut meiliini.

  Re: Saako?

LähettäjäMerlin/Kaisa 
Päivämäärä:   14.3.11 16:17:38

Slawik fans sivuille voi reksiteröityä, ostaa krediittejä ja hankkia tätä kautta kuvia - kuvia ei saa kopioida vapaasti.

  Re: Saako?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   14.3.11 20:01:02

Nostellaas niin kaikki huomaa!

  Re: Saako?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.3.11 11:32:38

Muistakaa poistaa myös ne vanhat kuvat, missä on vielä tekstit eikä vesileimapalloja!

  Re: Saako?

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   15.3.11 11:36:38

Lähettäjä: -
Päivämäärä: 15.3.11 11:32:38

Muistakaa poistaa myös ne vanhat kuvat, missä on vielä tekstit eikä vesileimapalloja!

samoin kuin myös ne, joissa on ne perhanan vesileimapallot, kun niitäkään ei VIELÄKÄÄN saa kopioida.

ei oo niin vaikia asia, oikiasti.

  Re: Saako?

LähettäjäLuciana 
Päivämäärä:   15.3.11 12:23:20

Joku kun jaksaisi niin tekisi topan, jonka otsikko olisi tyyliä Slawikin kuvia ei saa käyttää maksamatta ja selittäisi asian oikein rautalangasta vääntäen viestissä :)

  Re: Saako?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.3.11 13:07:04

Juu siis ne vesileimapallokuvat myös, tarkotin siis niitäkin mutta ilmaisin asian turhan epäselvästi :P

  Re: Saako?

LähettäjäChao 
Päivämäärä:   15.3.11 13:08:34

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=1304286&t=1304286

Tuolla pitäisi nyt olla asiat varsin selvästi ilmaistuna.

  Re: Saako?

Lähettäjä: Minä 
Päivämäärä:   4.9.12 16:43:39

Siis, saako vesileimallisia kuvia käyttää ilmaiseksi? Kun jotkut sanoo että ei, jotkut että joo.. En siis tajua yhtään :D Tai sitten olen tyhmä... Mutta voisiko joku vastata minulle 1 sanalla, saako vai ei?

  Re: Saako?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   4.9.12 16:44:24

EI

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.