Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  issikkaleiri

Lähettäjä: 1ssu 
Päivämäärä:   5.4.21 17:17:57

ma: tänään me tutustuttiin talliin ja sen hevosiin.minun ratsukseni tuli
ruunivoikko nimeltä Silfuris fra Reykjavik eli Sipe. se oli komean näköinen, 144 cm ruuna. oli kiva päivä. oli aika kuuma. uitimme hevosia. ratsastuksen jälkeen teimme kinkkupizzaa. nam. levon jälkeen ratsuni oli Iris fra Cascais eli iris niminen vaaleanpunarautias tamma.Iris oli noin 138 cm korkea. ratsastuksen jälkeen oli elokuva sammakkoprinssi.
ti: tänään oli aamiaisena mannapuuroa.ratsastin Gaia FRa Hastuk eli Keiju nimisellä mustanvoikolla tammalla, se oli noin 146 cm korkea.ruokana oli maksalaatikoa.toisen kerran ratsastin Birra fra Sibbo eli birra nimisellä vaaleanruunivoikolla ruunalla. Birra oli noin 132 cm korkea. se rupesi ontumaan ja tilalle tuli Nupur fra Rip eli Nuppu, kulomusta 143 cm korkea tamma. illalla jatkoimme elokuvaa.ke:
ja taas tallille aamiaisen jälkeen. ensin ratsuni oli Eden fra Rip eli Eikka niminen,
135 cm , punarautiaankirjava ruuna. se oli tosi kiltti. ruuaksi oli pastaa.sen jälkeen ratsastin Ronya fra Berg Eli Ronya nimisellä tummanrautiaalla tammalla.Ronya oli noin 140 cm. se tiputti minut alas. illalla jatkoimme elokuvaamme. To: tänään ratsuni oli kiltti tamma Jaspis fra Reykjavik eli Jaspis joka oli kaunis punaruunikko. se oli noin 133 cm korkea. ruuan jälkeen ratsastin Odinn Fra Zion eli Läikky nimisellä kulomustankirjavalla ruunalla. Läikky oli noin 139 cm. se kuitenkin ei sopinut minulle ja se n tilalle tuli Yarra Fra Nett Eli Yarra niminen mustankirjava, 137 cm korkea tamma. sitten olikin jo aika lähteä kotiin.mutta sammakkoprinssi katsottiin ensin loppuun.

  Re: issikkaleiri

Lähettäjä: 1ssu 
Päivämäärä:   11.7.21 14:18:37

jatkakaaa tarinaa..saatte keksiä hevosille nimet!
tarina alkaa:
olin menossa ratsastamaan läheiselle tallille. siellä oli 11 hevosta, niitten nimet oli:

minä ratsastin yhdella niistä. se oli tosi reipas. äkkiä tielle tuli toinen ratsukko. ratsastaja oli komein koskaan näkemäni poika.hän ratsasti tallin isoimmalla hevosella.vaihdoimme hevosia vähäksi aikaa.kun leiri loppui, halasin sitä hevosta, jolla olin mennyt.

oli punarautias ruuna
oli ruunikko tamma
oli tummaruunikko ruuna
oli rautias tamma
oli punaruunikko ruuna
oli punarautias tamma
oli ruunikko ruuna
oli tummaruunikko tamma
oli rautias ruuna
oli tummarautias tamma
oli savakkorautias ori

minä hyvästelin ne kaikki .olin ratsastanut niillä kaikilla. oli jo aika mennä kotiin, josssa oma hevoseni, (keksi sille jokin nimi) odotti jo minua!

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.