Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Käykö täällä enää porukkaa lukemassa tai..

Lähettäjä: skyscraper 
Päivämäärä:   29.3.17 19:45:39

.. kirjoittelemassa? Kirjoittelin täällä monta vuotta sitten muutamaa tarinanraapustusta, ja nyt on kirjoitusinto alkanut palailemaan takaisin. Eli kannattaako tänne enää alkaa rustailemaan uutta tarinaa lukijoiden toivossa? :)

  Re: Käykö täällä enää porukkaa lukemassa tai..

Lähettäjä: Kaysa 
Päivämäärä:   29.3.17 21:16:45

Julkaise vain, mä ainain luen melkolailla jokaisen uuden tarinan, mitä tänne ilmestyy.. suurin osa uusista tänne kirjoitetuista tarinoista vain jää harmillisesti kesken. Hiljaistahan täällä on, mutta kyllä täältä muutama lukija aina löytyy. :)

  Re: Käykö täällä enää porukkaa lukemassa tai..

Lähettäjä: skyscraper 
Päivämäärä:   29.3.17 21:54:40

Kaysa > Jeij, no kiva, että täällä on sentään vielä elämää :) Voisin laittaa sitä huomenissa yhden luvun verran, ja jos herää vähänkään kiinnstusta niin voisin jatkella sitä muutaman kerran viikkoon aina pidemmällä pätkällä :)

  Re: Käykö täällä enää porukkaa lukemassa tai..

Lähettäjä: lottis 
Päivämäärä:   29.3.17 22:39:15

Mä oon nyt taas käyny seurailemassa täällä aika aktiivisesti. Kommentoiminen mulla vaan aina jää, mutta melkeen kaikki mitä tänne ilmestyy niin tulee luettua :)

  Re: Käykö täällä enää porukkaa lukemassa tai..

Lähettäjä: riot 
Päivämäärä:   29.3.17 22:53:52

On täällä elämää enemmän kun etusivu antaa ymmärtää! Itse kans vähän pähkäilen, josko pöytälaatikosta tänne jotain julkaisiskin, mut vielä oon vähän arastellut omia tarinoita tänne pistää. :-) luen kyllä kaikki mitä tänne tulee, ja pyrin kommentoimaankin!

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.