Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ketkäs täällä nykyjään kirjoittelee/lukee?

LähettäjäKaroliina 
Päivämäärä:   21.8.16 10:59:38

T. Pölyttynyt muinaisjäännös :)

  Re: Ketkäs täällä nykyjään kirjoittelee/lukee?

Lähettäjä: jackets 
Päivämäärä:   24.8.16 14:15:43

Aikas kuollutta taitaa olla kummallakin puolella. Ite kirjoittelin jotain nimimerkillä Bambi 2005-2007, sen jälkeen välillä julkaissut jotain lyhyttä.

Nykyään käyn kerran - pari viikossa kuikuilemassa toiveikkaana oisko täällä sittenkin jotain luettavaa. Ja nyt oli! :) Että kiitos vaan!

  Re: Ketkäs täällä nykyjään kirjoittelee/lukee?

Lähettäjä: lovee 
Päivämäärä:   25.8.16 21:13:32

Minä luen, mutta en ole kovin ahkera kommentoija...

  Re: Ketkäs täällä nykyjään kirjoittelee/lukee?

Lähettäjä: Fjik 
Päivämäärä:   27.8.16 20:57:22

Ite vaa lueskelen aina jos uutta ilmestyy. Harvoin kommentoin.

  Re: Ketkäs täällä nykyjään kirjoittelee/lukee?

Lähettäjä: Arliina 
Päivämäärä:   27.8.16 23:09:43

Meitsi. luen, toisinaan kommentoin kun tykkään tarinasta. Parhaillaan mulla yksi tarina kesken, kunhan aika antaa myöten, julkaisen sen tod näk tänne.

  Re: Ketkäs täällä nykyjään kirjoittelee/lukee?

Lähettäjä: Villielain 
Päivämäärä:   30.8.16 21:36:03

Minä lueskelen aina sillon tällön (jos joku julkasee jotain tosi koukuttavaa nii tää sillon tällön muuttuu parin tunnin välein kyttäämiseksi hyvin helposti) ja koitan kovasti kerätä itteeni että julkasisinki tänne joskus jotain. :)

Kiva muuten tuo sun tarinan alku, en vielä ihan sisällä oo mutta katsellaan.. Tai no lueskellaan!

  Re: Ketkäs täällä nykyjään kirjoittelee/lukee?

Lähettäjä: anonyymi 
Päivämäärä:   31.8.16 07:59:26

Meitsi lueskelee nykyään taas aika aktiivisesti, viimeksi kuusi vuotta sitten varmaan olin yhtä aktiivinen. Kommentoitua tulee liian vähän (myönnän, sori kirjoittajat). Yhtäkään tarinaa en ole julkaissut ja aikataulullista syistä tuskin tulenkaan. Paitsi olisi tuolla yksi super pitkä tarina kesken koneella, josta riittäisi vuodeksi julkaistavaa...

  Re: Ketkäs täällä nykyjään kirjoittelee/lukee?

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   31.8.16 22:38:25

Joskus kirjottelin tänne mut into vähän lopahti kun kommenttia ei juurikaan tullu tai jos tuli niin se oli tyyliä "jatkoo!" :| inhottavaa kirjottajan kannalta että ei kommentoida mitään järkevää mut silti ootetaan jatkoo. Siks en oo pitkään aikaan ees miettiny julkasevani mitään. Luettuakaan ei täällä tällä hetkelä tuu mitään, kunhan joskus tulee pyörähettyä. Pitäs saaha tää saitti taas nousuun niinko ennen vanhaan !

  Re: Ketkäs täällä nykyjään kirjoittelee/lukee?

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   3.9.16 12:07:41

No sitten kysymys; minkä ikäisiä ootte? Mulla on jos jonkinlaista matskua, mutta ikää on jo lähemmäs kolmekymmentä, joten aiheet on muitakin kuin perusteinijuttuja... Toki kovin kauas en oo niistä päässyt :D

Viimeksi oon tänne jotain julkaissut varmaan 2010.

  Re: Ketkäs täällä nykyjään kirjoittelee/lukee?

Lähettäjä: Alien 
Päivämäärä:   4.9.16 07:52:12

Minä oon nyt pari vuotta pyöriny lukemassa ja kommentoin suosikkeja aika paljon mutta nimimerkkikin vaihtunut jo pariin otteeseen. Kyllä mä kerran kaks jotain tarinaakin julkaisin mutta jäivät perhana kesken niin päätin etten julkase ennenku oon kokonaiseks jotain saanu edes omalle koneelle. Ikää semmonen 22 ja melko kaikki ruokanen kunha kirjotus on sujuvaa ja suht virheetöntä :D

  Re: Ketkäs täällä nykyjään kirjoittelee/lukee?

Lähettäjä: kaysa 
Päivämäärä:   5.9.16 20:03:22

Mäkin olen täällä jonkun aikaa pyörinyt, suunnilleen neljä vuotta? Kommentoinut oon aika harvoin ja julkaissut en kyllä koskaan ole mitään! Odotan sitä päivää, että saan yhtäkään mun tarinaa valmiiksi, muuten voisin vaikka julkaistakin jotain.. :D

  Re: Ketkäs täällä nykyjään kirjoittelee/lukee?

Lähettäjä: anonyymi 
Päivämäärä:   5.9.16 21:21:25

Yli 20 vuotta jo mittarissa :)

  Re: Ketkäs täällä nykyjään kirjoittelee/lukee?

Lähettäjä: Tripi 
Päivämäärä:   6.9.16 17:33:03

Karoliina mä oon täällä!!!!!

  Re: Ketkäs täällä nykyjään kirjoittelee/lukee?

Lähettäjä: Tytär 
Päivämäärä:   23.9.16 19:36:39

Minä olen nyt ihan uusi täällä, pari tarinaa olen jo julkaissut, käykäähän lukemassa & kommentoimassa! ;) Aika hiljaista tosiaan tuntuu olevan...

Pyrin myös lukemaan ja jättämään itse kommenttia, kunhan vain ehdin/olen lukutuulella! :

  Re: Ketkäs täällä nykyjään kirjoittelee/lukee?

LähettäjäMuisto97 
Päivämäärä:   4.10.16 20:44:58

Tässä yksi "paluumuuttaja" :) Kauankohan siitä on aikaa, kun on täällä tullut käytyä. Varmaan suurin osa niistä jotka silloin pyöri, on hävinneet jo, ja onhan tämäkin niistä aktiivisista ajoista todella paljon hiljentynyt, mikä on tavallaan sääli :( Itselle tuli liikaa liian nopeassa tahdissa tämän oikean elämän puolella, niin hävisin täältä, ja jos täällä vielä jotain vanhoja lukijoita on, niin pahoittelut kesken jääneistä tarinoista. Nyt on pikkuhiljaa noussut haaveeksi kaivaa vanhoja juttuja esiin ja alkaa korjailemaan/julkaisemaan niitä loppuun kirjoitettuina, ja on uuttakin tarinaa ollut mielenpäällä...

  Re: Ketkäs täällä nykyjään kirjoittelee/lukee?

Lähettäjä: jackets 
Päivämäärä:   5.10.16 11:53:39

hyh, mäkin oon kuulemma "melkein 30".

  Re: Ketkäs täällä nykyjään kirjoittelee/lukee?

Lähettäjä: tällipaju 
Päivämäärä:   17.10.16 18:02:59

Mää voisinalakaa kirjottelee jotai tarinaa piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkästä aikaa :D

  Re: Ketkäs täällä nykyjään kirjoittelee/lukee?

Lähettäjä: Ninnu 
Päivämäärä:   18.10.16 10:20:05

Onhan täällä pyöritty jo kauan! :D Kirjoittelemaan aloin joskus 2012. Nyt olen syyslomalla niin väännään jatko-osan kesätarinaani!
Olen 24v :)

  Re: Ketkäs täällä nykyjään kirjoittelee/lukee?

Lähettäjä: Jou 
Päivämäärä:   18.10.16 19:20:27

Jackets! Eiks sullaki ollu jotain tarinoita? (Pää hakkaa tyhjää)

  Re: Ketkäs täällä nykyjään kirjoittelee/lukee?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   21.10.16 16:52:57

Täällä on kyllä todella hiljaista, ihan sääli :( 2005 taisi olla aikamoinen kulta-aika. Ihan on sitä ikävä. Onkohan täällä enää muita höpöttäjiä? Oliko se se nimi?

t. michelangelo, miche

  Re: Ketkäs täällä nykyjään kirjoittelee/lukee?

Lähettäjä: Muinais-Toi 
Päivämäärä:   17.11.16 14:44:21

Voi, olipas täällä tuttuja nimiä! Pitkään aikaan en ole täällä lainkaan käynyt enkä oikeastaan mitään kirjoitellutkaan (mitä nyt finfanfunin puolella julkaissut pari ihan pientä juttua nimimerkillä priinia). Mulle kun ainoa oikea tapa on joko superinspaava one shotti TAI yhteinen jatkis jonkun yhtä innostuneen kirjoittajan kanssa. Pari eri jatkisprojektia minulla vielä pari vuotta sitten oli salattuina blogeina pyörimässä, mutta eivät päässeet niin pitkälle, että olisivat tulleet julkaisuun, kun kirjoittajakaverit katosivat.

Hassua, miten en enää edes muista, mikä oli viimeisin nimimerkki, millä tänne kirjoitin. Toi kuitenkin oli ensimmäinen. Sitä taisi seurata pari sala-aliasta. Muiston kanssa ainakin kirjoiteltiin ja kivaa aina oli :)

Vähän kutkuttaisi yhä kirjoitella, mutta julkaisupaikat ovat niin hiljaisia, että kai se olisi vähän kuin itselleen kirjoittelisi - ellei tosiaan ole jatkisparia.

Ja ne jotka minut muistaa pikku-Toina niin ajatelkaas, että mäkin olen yliopisto-opintojeni kanssa voiton puolella :-D Joko tuli vanha olo?

  Re: Ketkäs täällä nykyjään kirjoittelee/lukee?

Lähettäjä: anonyymi 
Päivämäärä:   17.11.16 18:05:13

Herran jestas Toi! Etkö ollutkin joskus marttiksissa? Tuli jokin hämärä muistikuva....

  Re: Ketkäs täällä nykyjään kirjoittelee/lukee?

Lähettäjä: varma 
Päivämäärä:   18.11.16 12:20:16

MUISTO97
Sun tarinoita muistan lukeneeni - tosin en enää yhdenkään tarinan nimeä muista. Jotain homotarinoita kuitenkin ?

Mä täällä oon pyöriny -12 vuodesta lähtien satunnaisesti kommentoimassa nimellä varma. Ikää on 19 vuotta. Aikanaan ihan päivittäin tuli luettua tarinoita, nykyisin harvemmin kun ihan kaikki tarinat eivät muhun iske. :D

  Re: Ketkäs täällä nykyjään kirjoittelee/lukee?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   20.11.16 07:16:11

No onko kellään tallessa Sennnun tarinat? Vanhempieni tarina löyty vielä freewebsiltä mutta jatkolinkki ei enää toiminut :(

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.