Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ratsastusleirejä kesälle 2022?

Lähettäjä: ratsastaja 
Päivämäärä:   16.1.22 02:24:45

Olisiko ehdottaa hyviä ratsastusleirejä? Sellaisia, joissa ei puksuteta puolikuolleilla automaattiponeilla yhtä tuntia koko leirin aikana? Esimerkiksi yleis- tai esteleirejä kesälle, joissa oikeasti tehdään sitä mistä on maksettu ja jossa pääsisi tekemään monipuolisesti hevosten kanssa. Olen 14-vuotias, koulutasoltani noin heC-heB ja esteillä 60-70cm. Maastoilusta pidän myös. En omaa hevosta siis omista, joten leiripaikalta tarvitsisin hevosen. Kertokaa hyvien lisäksi huonotkin leiripaikat, niin osaan välttää ne :)

  Re: Ratsastusleirejä kesälle 2022?

Lähettäjä: Keski-Suomessa 
Päivämäärä:   17.1.22 08:20:37

Lauran Leirit, Keski-Suomessa;
-Ohjelma suunnitellaan yhdessä leiriläisten kanssa, eli toiveet huomioidaan.
-Hevoset on kaikki kilttejä, mutta kuitenkin sopivan energisiä, nostavat helposti laukat jne
-Pääsee maastoilemaan ja hevoset on maastossa turvallisia (esim. kivoja laukkamäkiä jne)
Pääsee tekemään monipuolisesti, eli vaikka ilman satulaa, maastoesteille & uittamaan.

  Re: Ratsastusleirejä kesälle 2022?

Lähettäjä: Ghh 
Päivämäärä:   11.2.22 21:52:28

Kaikki hyvät paikat on täynnä

  Re: Ratsastusleirejä kesälle 2022?

LähettäjäLK 
Päivämäärä:   16.2.22 18:05:43

Yleisleirillä (12-15 vuotiaille) 18.-22.7. on vielä tilaa Siilin Ratsastuskeskuksella. Ohjelmassa on koulua, puomeja, esteitä, maastoesteitä ja yömaasto. Uittamista yms ohjelmaa.

  Re: Ratsastusleirejä kesälle 2022?

Lähettäjä: Suokkienkavioissa 
Päivämäärä:   16.3.22 18:36:35

Wanhan koulun talli, Pohjois-Savo, Keitele
Hopotista löydät vapaana olevat paikat.
Ainakin Korumies Arvin leirillä on tilaa.
Hypätään rata ja maastoesteitä. Iltaisin yhteistä kivaa tekemistä ja ekana päivänä suunnitellaan mitä kaikkea halutaan tehdä

  Re: Ratsastusleirejä kesälle 2022?

Lähettäjä: Ella 
Päivämäärä:   11.4.22 20:54:13

Kannattaa kurkata Naavataival)

  Re: Ratsastusleirejä kesälle 2022?

Lähettäjä: Moi 
Päivämäärä:   1.5.22 15:11:34

@finnbyntalli

  Re: Ratsastusleirejä kesälle 2022?

Lähettäjä: Helmi muhojoki 
Päivämäärä:   8.5.22 09:40:09

Moi! Mä oon menossa Riilahteen/Billnäsiin 10 leirille yksin! Sillä leirillä on vielä tilaa joten tuu messiin! Se on koululeiri, mutta mulle sanottiin että siellä myös hypätään, jos leiriläiset haluaa! Maisemat on tosi hienot ja ilmeisesti järkätään jossain saaressa? Maastareita ja maastojakin on! Oon siis 07 ja jännittää toi leiri kun en tunne ketään. Paikka vaikuttaa super ihanalta ja järjestäjä sanoi että on tulossa mun lisäks ainakin 5 12-15 vuotiasta tyttöä! Mun ig on @koniunelmia , joten jos päätät ilmoittautua sinne niin laita sielä viestiä

  Re: Ratsastusleirejä kesälle 2022?

Lähettäjä? 
Päivämäärä:   10.5.22 12:22:51

Suositukset lauranleireistä. Hevosia löytyy moneen lähtöön.

  Re: Ratsastusleirejä kesälle 2022?

Lähettäjä: Sini 
Päivämäärä:   28.5.22 16:03:23

Kannattaa kysyä onko Siilin Ratsastuskeskuksella vielä tilaa. Suosittelen paikkaa lämpimästi.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.