Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ponilaakson leirit

Lähettäjä: xxx 
Päivämäärä:   14.12.20 15:41:38

Haluaisin kuulla kokemuksia Ponilaakson leireistä.

Samalla kyselen, onko kenelläkään mitään tietoa, että milloin leirit tulevat myyntiin?

  Re: Ponilaakson leirit

Lähettäjä: Ateena 
Päivämäärä:   19.1.21 10:59:37

Käy paikanpäällä ennenkuin varaat.

  Re: Ponilaakson leirit

Lähettäjä: Ankku 
Päivämäärä:   18.12.21 16:34:53

Tiedän hyvin, että olen myöhässä mutta jos joku muu tätä tarvitsee, niin tästä saa. Itse olen ollut ponilaaksossa muutamana vuonna leirillä ja olen kyllä tykännyt. Hevosia siellä ei ole tuhottomasti, poneja lähinnä mutta on kuitenkin myös isoja hevosia. Tunteja siellä on kaksi päivässä + vikana päivänä yks tunti ja leirikisat. On myös teoriatunteja jossa on esim ollut joskus irtojypytystä. Leirit yleensä kestää sen 5 päivää. Leireillä mennään kouluratsastusta ja esteitä. On myös maastotunti ja leikkitunti, jolloin mennään ilman satuloita. Majoitustilat siellä on tallin vintissä. Siellä mennään monipuolisesti erilaisilla ratsuilla. Ja sapuskat on törkeän hyviä. On kyllä sen verran suosittu leirikohde, että kannattaa varata leiri ajoissa jos sinne mielii päästä. Joskus ovat menneet täyteen jo heti edellisen leirikesän loputtua. Eikä ole sitten semmoinen kaupunkitalli jossa menee motari vieressä, vaan saa olla hyvin luonnon rauhassa. Iso suositusMû

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.