Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  VUOHIMÄKI

Lähettäjä: emz 
Päivämäärä:   8.12.17 22:34:57

Moi! Jos oot menossa Vuohimäkeen leirille niin mille? Ja minkä ikäinen olet ja missä päin asut? Itse mietin että mille leirille menisin niin olisi kiva tietää mille leirille muut on menossa? ja tosiaan ottaisin oman ponin mukaan

  Re: VUOHIMÄKI

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   9.12.17 19:41:06

Oon menossa Vuohimäkeen 9 leirille. Oon 03 eli 14v ja asun etelä-suomessa.

  Re: VUOHIMÄKI

Lähettäjä: :)) 
Päivämäärä:   12.12.17 15:03:42

Mäki oon menossa 9 leirille ja oon kans 03 ja 14v.

  Re: VUOHIMÄKI

Lähettäjä: Leiriläinen 
Päivämäärä:   17.12.17 15:30:09

Hei mieki tuun 9. Leirille. Oon 04 savosta. Laitelkaas vaikka sc tai ig nimiä niin ollaan yhteyksissä!

  Re: VUOHIMÄKI

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   17.12.17 17:24:32

Mun ig on nettakarajaoja nii laita mulle siellä vaikka sun puhelin numero nii voidaa tehä wa ryhmä.

  Re: VUOHIMÄKI

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   21.12.17 22:59:05

Itse kanssa ehkä tulossa sinne niin olisi myös kiva tietää :)

  Re: VUOHIMÄKI

Lähettäjä: 18wee 
Päivämäärä:   23.12.17 13:55:06

Ite just laitoin ilmoittautumista kolmosleirille. Pelottavan nopeesti mennyt paikat, vuosi sitten varasin leiriä ihan loppuvuodesta ja paikkoja oli vaikka kuinka ja nyt ykkös- ja kolmosleireillä oli molemmilla 3-4 paikkaa :o Nyt sormet ristissä toivotaan, että mahduin mukaan tuolla yli 14 vuotiaiden esteleirille :)

Oon tosiaan menossa kaverin kanssa paikalle ja siellä on meidän viime kesäistäkin porukkaa jonkinverran (ikähaarukalta tämä porukka muistaakseni 16-19 vuotiaita). Kaverini on leirin aikaan 17 vuotias ja asuu Helsingissä, itse asun Pirkanmaalla ja paria viikkoa vajaat 19 vuotias silloin.

Viime kesänähän meidän leirin ikähaarukka oli muistaakseni 12-18 vuotta ja tultiin tosi hyvin juttuun kaikki! Toki asumisen tapahtuessa kolmessa erillisessä, 6-8 hengen huoneessa, joissa viettää mieluusti aikaa muutenkin kuin nukkuen, niin tulee ne omat porukkansa*. Jakauduttiinkin aika pitkälti ikäryhmittäin ja siitä riippuen, tuliko leirille porukassa. Meidän huoneessa oli minun (18v) ja kaverini (17v) lisäksi neljä aikaisemminkin samoilla leireillä ollutta (16-18v) sekä yksin tullut ensikertalainen (12-13v, en muista ikää) ja oltiin kyllä todella tiivis porukka ikäeroista huolimatta. Eli rohkeasti mukaan sille leirille, mikä itselle sopii parhaiten - siellä ei ikää katsota vaan junnut ja "sennut" (eli me 17v->) tulee hitsaantumaan yhteen todella hyvin! :)

(*Ainakin itselle tuo huoneasia näkyi selvästi, kun olen kolmena vuonna ollut leireillä tallilla, jossa yöpyminen tapahtuu tallivintillä 2-3 hengen huoneissa ja tilavin tila oli oleskeluaula, jossa kaikki viettivät aikaansa ja koko leiriporukka oli tiivis.)

  Re: VUOHIMÄKI

Lähettäjä: Heppatyttö 
Päivämäärä:   28.12.17 22:57:03

Voisko 3 leirille menevät laittaa tähä ig? En oo viel ilmottutunu mut haluisin tulla. Oon 03 ni mietin vaan, että onkohan kaikki muut paljon vanhempia :)

  Re: VUOHIMÄKI

Lähettäjä: 18wee 
Päivämäärä:   29.12.17 16:13:11

Heppatyttö, tällä hetkellä mun tiedossa olevat leiriläiset ovat syntyneet vuosina 1999-2000. Veikkaan kuitenkin, että kun leiri on +14 vuotiaille niin siellä on myös meitä nuorempia leiriläisiä. Mutta kuten sanoin aikaisemmin, niin vuosi sitten meidän leirin ikähaarukka oli 12-18 vuotta ja kaikki tuli tosi hyvin juttuun keskenään. Ikä ei ole mikään este ;)

  Re: VUOHIMÄKI

Lähettäjä: JH 
Päivämäärä:   14.1.18 21:20:14

Mä ja mun 2 kaveria ollaan menossa 5 leirille

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.