Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  RUOVEDEN RATSUTALLI

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   29.11.17 19:16:29

Onko kukaan menossa? Jos on, niin mille leirille? Tai jos olet aikaisemmin ollut niin kerro ihmeessä kokemuksiasi.

  Re: RUOVEDEN RATSUTALLI

Lähettäjä: h 
Päivämäärä:   30.11.17 07:16:16

Yleisleirille menossa, oon ollut aiemminkin ja on ollut tosi hyvät leirit tuolla.

  Re: RUOVEDEN RATSUTALLI

Lähettäjä: Ninni 
Päivämäärä:   16.12.17 20:18:34

Hinta-laatusuhde ei ole todellakaan kohdallaan,

  Re: RUOVEDEN RATSUTALLI

Lähettäjä: öh 
Päivämäärä:   19.12.17 21:14:11

Todellakin on hinta-laatusuhde kohdillaan! Voin suositella, hyvät hevoset ja opetus, kiva majoitus, hyvä ruoka. Pääsee uittamaan hevosia, maastoradalle, maastoon jne. Hevoset isoilla laitumilla koko kesän.

  Re: RUOVEDEN RATSUTALLI

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   23.12.17 15:52:15

Siellä on liiaksi vaarana joutua jnkn puksun selkään. Ruoassa on liikaa laatuvaihtelua.

  Re: RUOVEDEN RATSUTALLI

Lähettäjä: ä 
Päivämäärä:   25.12.17 01:36:10

^ nyt en kyllä tunnusta yhtään tätä. Voisin sanoa, että ruoka on ollut aina erittäin hyvää. Mikä on puksu? Osaavia hevosia suurin osa, myös suomenhevoset. Pari tuoreempaa tapausta kouluttautumassa tuntihevoseksi, mutta liki parikymmentä osaavaa

  Re: RUOVEDEN RATSUTALLI

Lähettäjä: Sini 
Päivämäärä:   8.3.18 18:47:48

Joo välillä viikonloppureireillä ruoka on ollut tosi hyvää, joskus vaan jotain tylsää soppaa. HEvosia on tosiaan monelaisia, osaa laadukkaita, osa ei. Arpapelia kai, että pääseekö ratsastamaan osaavalla.

  Re: RUOVEDEN RATSUTALLI

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   13.3.18 22:43:58

Kyllä varmaankin hevosvalinnat menee tunnin aiheen ja ratsastajan tason mukaan? En montaa osaamatonta tuolta tiedä, jokaisella olen itse pystynyt tunnin tehtävät tekemään. Viikonloppuleireillä ollaan tehty omatoimileirillä itse ruuat.

  Re: RUOVEDEN RATSUTALLI

Lähettäjä: lv.leiriläinen 
Päivämäärä:   14.3.18 11:35:54

Kahtena vuotena olen ollut omatoimileirillä ja vain positiivista sanottavaa paikasta. :)

+Asialliset puitteet
+ Hyvä yksilöllinen opetus
+ Mukavat hevoset
+Ihana henkilökunta

Suosittelen +++++/5

terv.sennu

  Re: RUOVEDEN RATSUTALLI

Lähettäjä: HeppaHullu 
Päivämäärä:   1.4.18 21:32:37

Oon ite menossa Alkeis/Jatkoleirille. Oon laukannu mut en viä uskalla mennä Yleis leirille. JOS joku tietää mitä Yleis leirillä tehdään,niin voiko kertoa mulle??? :-)

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.