Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Harvialan hevostila

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   27.5.17 19:00:31

Kellään kokemuksia Harvialan hevostilasta/ paikan järjestämistä leireistä? :D

  Re: Harvialan hevostila

Lähettäjä: Mipe 
Päivämäärä:   4.8.17 17:36:54

2013 olin siellä leirillä:D olisi kiva kuulla, mitä porukka on mieltä siitä nykyään!

  Re: Harvialan hevostila

Lähettäjä: :E 
Päivämäärä:   2.10.17 01:48:01

Nuorempana kävin monet kesät ja talvet siellä leireillä. Mieleen on jäänyt hyvä ilmapiiri, opetuskin pääasiassa laadukasta, puitteet kivat ja ennen kaikkea hevoset hyväntuulisia. Olin niin tottunut äksyihin hevosiin omalla ratsastuskoulullani, että tuli ihan yllätyksenä. Hevosia oli myös todella kirjavasti erilaisia.

Vanhemmalla iällä kun kävimme, saimme omat tilat päärakennuksesta, kun lapset olivat leirimökissä (joka on mukava paikka sekin :) )

Omista kokemuksistani on toki jo vuosia aikaa, mutta uskon paikan edelleen olevan hyvin miellyttävä. Paikan omistaja on myös näitä harvoja oikeasti fiksuja ja taitavia tallinpitäjiä, ja todella mukava.

  Re: Harvialan hevostila

Lähettäjä: jj 
Päivämäärä:   16.12.17 00:13:22

Itse käyn paikassa säännöllisesti ja suosittelen! Järjestää yleis-, este/maasto-,hoito-ja kepparileirejä. Opettajat mukavia ja tekevät tehtävät ratsastaan tason mukaan. Avustajia löytyy jos ei ole niin kokenut. Hevoset peruskilttejä, erikokoisia, luonteisia ja tasoisia löytyy. Tilat ei mitkään laadukkaimmat, mutta tosi mukavat kuitenkin. Omistaja tosiaan myös erittäin mukava. Hyvä ilmapiiri ja pääsee tekemään melko monipuolisesti juttuja ja paljon muutakin kuin pelkkää ratsastamista (leireillä hoitohevoset, putsataan kamoja, leffailta...).

  Re: Harvialan hevostila

Lähettäjä: Kerran käynyt 
Päivämäärä:   21.12.17 19:54:52

Olen käynyt leirillä. leiri oli todella kiva ja talliporukka mukava. Erityisesti mingo hevonen oli todella mukava. Hevoset ovat kilttejä ja varmoja niin maastossa kuin maneesissa. Sieltä siis löytyy monipuoliset maastot, kenttä ja maneesi.

  Re: Harvialan hevostila

Lähettäjä: Ko 
Päivämäärä:   2.1.18 13:27:17

Mukava talliporukka ja majoitus hyvä. Ruoka myös hyvää. Uintipaikka myös lähellä :) Hevoset kuitenkin hieman kankeita, ja perus tuntipuksuja. Sopii nuorille ratsastajille jotka eivät kilpaile, tmv.

  Re: Harvialan hevostila

Lähettäjä: ö 
Päivämäärä:   21.1.18 19:59:14

tänne kaikki leirille

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.