Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  leiri appariksi?

Lähettäjä.. 
Päivämäärä:   19.2.17 11:26:53

Tarvittaisiko jossain tallilla leiri avustajia kesälle? Minä ja minun kaverini Siiri oltaisiin halukkaita avustajia. Ollaan 13-vuotiaita. Ollaan oltu koko ikämme hevosten parissa.

  Re: leiri appariksi?

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   20.2.17 21:59:55

Tuskin 13-vuotiaita otetaan vielä avustajiksi, varsinkaan tuntemattomalle tallille. Olette vielä nuoria, katsoen sitä että leiriläiset saattavat olla teitä vanhempia. Palatkaa muutaman vuoden päästä asiaan.

  Re: leiri appariksi?

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   21.2.17 01:49:52

Itseäni ja ystävääni tällainen voisi mahdollisesti kiinnostaa myös (21v molemmat, useamman vuoden hevoskokemus), onko jollain tietoa miten leiriavustajiksi yleensä pääsee (viestiä tallille tietty mutta pitäiskö olla tuttu paikka vai otetaanko vieraitakin?), mitä avustajan velvollisuuksiin (heposten hoito, talutus, paskan lappaus?) ja etuuksiin (ylläpito leirin ajan, ratsastus?) kuuluu yleensä. Kuinka pitkiä työpäiviä avustajilla on?

  Re: leiri appariksi?

Lähettäjä: avustaja 
Päivämäärä:   22.2.17 13:57:02

Yleensähän avustajiksi otetaan tallilla käyneitä, tai leireillä olleita. Avustajan tehtäviin yleisesti kuuluu leiriläisten auttaminen, hevosten kanssa auttaminen, tallin siivous ja muita leiriin liittyviä, esim leirikasteen järjestäminen. Mahdollisesti myös ruokailutilanteessa esim kattaminen ja siivoaminen. Avustajat yleensä saavat palkaksi ratsastaa ja ylläpidon muuten, ellei saa rahaa.

  Re: leiri appariksi?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   22.2.17 20:09:47

kysykää ponimaasta! olin siä viime vuonna (sillon 13) ja ei ollu kokemusta siitä tallista. Tosin mun kaverilla oli... Ponimaassa vissiin on /ainakin viimekesänä oli pulaa appareista.

  Re: leiri appariksi?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   22.2.17 20:11:31

Tuohon vielä lisäykseksi: olin sellattella minileirillä jossa oli nuorempia ratsastajia. Kannataa kysyä sitä . Oli muistaakseni heinäkuussa. Kattokkaa ponimaan sivuilta

  Re: leiri appariksi?

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   24.2.17 00:21:54

avustaja // Kiitos vastauksestasi! Onko tietoa kuinka paljon avustajat saavat yleensä ratsastaa, tyyliin joka päivä tunnin tai pari vai parin päivän välein?

Itse oon kuullu kamalasti huonoa kaikista harjoitteluista talleilla, ratsastusta ehkä kerran tai pari viikossa ja työpäivät alkaen 12h :o Onko näille leiriassareille yleensä tämmöistä orjameininkiä?

  Re: leiri appariksi?

Lähettäjä: ammi 
Päivämäärä:   24.2.17 04:45:03

meidän tallilla saa ratsastaa palkaksi 1h/päivä. leiriläisten vahtimista periaatteessa ympäri vuorokauden kun samoissa tiloissa nukutaan.

  Re: leiri appariksi?

Lähettäjä: ö 
Päivämäärä:   24.2.17 21:13:20

einolan tallille haetaan joka kesä yli 15 vuotiaita avustajia nyt ajan kohta on umpeutunut et seuraavana kesänä kannattaa hakea, voi hakea kuka vaan avustajaksi kunhan kokemusta löytyy hevosista

  Re: leiri appariksi?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   25.2.17 08:10:05

Saattiin ratsastaa 1h per päivä

  Re: leiri appariksi?

Lähettäjä: avustaja 
Päivämäärä:   6.3.17 12:42:21

Itse sain ratsastaa sen mukaan miten hevoset olivat liikkuneet, jos on isompi talli, ratsastettavia hevosia on tietenkin enemmän, kuin pienemmillä talleilla.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.