Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hóll talli

Lähettäjä: Issikka 
Päivämäärä:   26.1.17 17:39:49

Olen miettinyt holl tallia ensikesän leiripaikaksi. Onko kellään kokemuksia tai onko joku menossa? Olen kuullut paikasta vain hyvää (hevoset tölttää, kiva ilmapiiri, kivat maastot..) pitääkö nuo paikkansa? Islanninhevosleiri ä etsin ja hóll talli vaikuttaa hyvältä. (Leirit löytyy facebookista Hóll talli)

  Re: Hóll talli

Lähettäjä: Issikka 
Päivämäärä:   26.1.17 19:58:02

Ja sen takia mietin hóll tallia kun siellä on aika halvat hinnat + olen kuullut hyvää

  Re: Hóll talli

Lähettäjä: Inka 
Päivämäärä:   20.3.17 18:41:45

Olin viimevuonna ja ilmapiiri aivan ihana kun pieni leiri ryhmä hevoset toimii maastossa hyvin, jos tykkää maastoilla nii aivan mahtava paikka

  Re: Hóll talli

Lähettäjä: " 
Päivämäärä:   21.3.17 11:00:00

Tosi kiva paikka! Oon ollut useampana vuonna leirillä ja aina on ollut tosi mukavaa. Hevoset ja maastot kans kivoja ja omistajakin tosi rento. Suosittelen!

  Re: Hóll talli

Lähettäjä: Äippä 
Päivämäärä:   21.3.17 14:49:27

Ei ollut tuolla Holl -tallin sivuilla leireistä, mistä saa infoa? Onko leireillä tunnit maastotunteja vai opetellaanko kentälläkin?

  Re: Hóll talli

Lähettäjä: Kl 
Päivämäärä:   21.3.17 23:32:39

Mistä saa infoa? Kiinostaa myös

  Re: Hóll talli

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.4.17 20:44:30

Itse parina vuonna ollut ja infoa löytyy facebook sivulta. Toinen leiri taitaa olla jo täynnä, mutta maastoleirillä vielä ehkä tilaa. Maastoleirillä tehdään tosiaan joka päivä pitempi maastovaellus. Toisella leirillä on tunti kentällä ja kahden tunnin maasto joka päivä. (Plus ehkä 5h maasto yhtenä päivänä)

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.