Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Parkano?

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   3.1.17 02:08:25

Sanokaa mp parkanosta. Mietin sinne leirille menoa

  Re: Parkano?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   3.1.17 23:17:07

En suosittele sinne menemistä!! Viimevuonna sain itse siellä tosi huonoa kohtelua, tallinpitäjä Pirjo oli mua ja mun kavereita kohtaan ilkeä. Leirihuoneissa tosi huono ilma (varsinkin yläkerrassa) ja yläkerrassa seinillä oli homelänttejä & itse en pystynyt siellä kunnolla edes hengittämään.

Leirillä myöskin pyysin kuumemittaria niin en sitäkään meinannut saada kun en kuulemma ollut tarpeeksi kipeän näköinen. Talli on todella huono ja itse en siellä voinut olla, koska en saanut hengittettyä siellä. Talli ihan homeessa ja tosi pimeä. Ponit eivät kauhean hyvä kuntoisia ole.

Parin viimeisen vuoden aikana siellä on jouduttu lopettamaan aika paljon poneja. Kaikki ponithan siellä tosiaan ovat aika vanhoja, mutta poneja siellä kyllä riittää. Vaikka poneja onkin paljon niin tosi vähän varsinkin isoista poneista siellä on käytössä. Isojaponeja on varmaan lähemmäs 20 ja 4-5 aktiivisessa leirikäyttössä & nixu, kaatje ja aamu satunnaisessa käytössä. Ponit ovat kuitenkin ihan hyviä. Eivät mitään ihan supereita, mutta eivät ihan sysihuonojakaan. Siellä ei poneja kuitenkaan hoideta kovin hyvin.

Opetus nyt on ihan hyvä, mutta tunnit ovat aika samantapaisia ja ei niillä paljoa opi. Vapaa-aikaa leirillä jää ihan riittävästi ja siinä ajassa kerkeää mm. kaupassa käymään.

En lähtisi kyllä Parkanoa suosittelemaan kenellekkään. Se on semmoinen paikka minne menee ne pienet ponitytöt jotka haluat vaan ilman mitään opetusta humputella menemään ja maksamaan siitä. Parkanolla on muutenkin huono maine, mutta mielestäni kyllä ihan syystä. Mielummin kannattaa kokeilla Satumaata, joka sijaitsee myös Parkanossa. Satumaa on paljon parempi vaihtoehto kuin Parkanon ratsastustalli.

Tottakai jos joku haluaa vielä Parkanoon mennä niin siitä sitten vaan!

  Re: Parkano?

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   4.1.17 01:45:48

Satumaata suosittelen minäkin, vaikka onkin pienempi paikka.

  Re: Parkano?

Lähettäjä: Kokemuksia 
Päivämäärä:   4.1.17 02:42:09

Minkälaiset majoitustilat tuolla Satumaassa on? :)

  Re: Parkano?

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   4.1.17 12:09:31

En oo ikinä Satumaassa ollut, mutta ainakin olen kuullut että hyvät majoitustilat :)

  Re: Parkano?

Lähettäjä: Kokemuksia 
Päivämäärä:   5.1.17 01:47:24

Jees, kiitos tiedosta! :)

  Re: Parkano?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.1.17 14:17:01

Ainakin muutama vuosi takaperin Satumaassa yövyttiin tallin pihassa olevan omistajan talon yläkerrassa kivassa huoneessa. Oli tosi ihana ja lämminhenkinen paikka, olin siellä neljänä vuotena leirillä ja tykkäsin kovasti! Että jos johonkin menet Parkanossa niin mene ihmeessä Satumaahan.

  Re: Parkano?

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   9.1.17 10:04:32

Joo majoitustilat hyvät pienelle porukalle :)

  Re: Parkano?

Lähettäjä: kira 
Päivämäärä:   19.1.17 07:53:28

Parkanossa Aamu ei ole kyllä satunnaisessa käytössä, kesällä toimi vuokrausleireillä joita tosin tänä vuonna ei enää pidetä.

  Re: Parkano?

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   21.1.17 10:35:01

Kira, olin kesällä vuokrausleirillä ja siellä Aamu ei ollut leirikäytössä, paitsi muutamalla vaihtotunnilla.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.