Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Voiko tää olla totta (koronasta)

Lähettäjä: Enymmärrä 
Päivämäärä:   12.12.21 20:23:40

Et ole rokotettu ja olet altistunu = karanteeniin jos näin on määrätty

Olet rokotettu ja altistunut = kukaan ei ilmoita sinua karanteeniin ja saat hillua luultavasti koronan saaneena ja tartuttaa muita mennen tullen ja palatessa.

Ja joku kehtaa vielä sanoa että rokottamattomat on se ongelma?!

  Re: Voiko tää olla totta (koronasta)

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   14.12.21 17:46:48

Minä ainakin jouduin karanteeniin kahdesti rokotettuna kun altistuin koronalle. Se loppui kun sai negatiivisen tuloksen.

  Re: Voiko tää olla totta (koronasta)

Lähettäjä: Hm 
Päivämäärä:   22.12.21 00:33:00

Se riippuu altistuksen määrästä, kestosta ja ajankohdasta myös.

  Re: Voiko tää olla totta (koronasta)

Lähettäjä: ww 
Päivämäärä:   29.12.21 12:18:07

pitää paikkansa

meillä oli bileissä ollut koronapos. hlö ja rokottamattomat joutui karanteeniin, rokotetut eivät vaikka joivat samasta lasista, pussailivat ym...

  Re: Voiko tää olla totta (koronasta)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.1.22 17:18:35

Ei se korona aina tartu. Mulla oli syksyllä korona, saman katon alla asuva kumppani ei sitä koskaan saanut. Molemmat oltiin tuplarokotettuja jo tuolloin, mulla oireeton tartunta. Kumppani sai jo tuolloin elää normaalia elämää, toki toimittiin fiksusti ja mies kävi vain töissä ja kaupassa.

  Re: Voiko tää olla totta (koronasta)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.1.22 15:48:49

"Ja joku kehtaa vielä sanoa että rokottamattomat on se ongelma?!"

On ne se ongelma. Ongelma kun ei ole varsinaisesti koronaan sairastuminen, vaan koronaan VAKAVASTI sairastuminen, joka vie sairaalapaikkoja ja resursseja. Nämä ihmiset ovat pääasiassa rokottamattomia. Jos kaikki vain potisi lievän koronan niin ei olisi ongelmaa.

  Re: Voiko tää olla totta (koronasta)

Lähettäjä: Maisa 
Päivämäärä:   10.1.22 09:20:16

^ eivät ole enää, alkaa olemaan vähän fiftysixty

  Re: Voiko tää olla totta (koronasta)

Lähettäjä: Kossi 
Päivämäärä:   21.1.22 21:32:51

Suurin osa tehohoidon potilaista on rokottamattomia. Rokottamattomilla on monikymmenkertainen todennäköisyys joutua sairaalahoitoon ja varsinkin tehohoitoon. Tämä on tilastollinen fakta. Kaikki muut väitteet ovat luuloa, kuvittelua ja salaliittoteoreetikkojen provosoimaa kauhistelua.

  Re: Voiko tää olla totta (koronasta)

Lähettäjä: Maisa 
Päivämäärä:   30.1.22 22:52:50

^Vi*un posket, et voi rokottamattomiksi kirjata ihmisiä jotka on viime viikolla rokotteen ottanut. Etkä koronapotilaiksi ihmisiä jotka on sairaan joutunut vaivasta X ja siellä positiivisiksi todettu.
Koittakaa jo viimein avata silmänne ja nähdä kokonaisuus!
Vai miten selität että kahdesti rokotettu puoliso sai taudin ja minä rokottamaton en? En vaikka koko pitkän talven olen tehnyt töitä tuhansien ulkomaalaisten seassa?

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.