Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  mistä lyhyt/paksu rats.saappaat

Lähettäjä: töppöjalka 
Päivämäärä:   9.6.21 22:23:24

Tässä horzea ja hööksiä aikani kolunneena alkaa tuntua toivottomalta kun yritän uusia ratsastussaappaita löytää. Minun koko ois semmonen 36, pohje leveys 37 ja pituus 39. Onko muilla töppöjaloilla ylipäätään saappaita, jos on nii mitä merkkiä/mallia, auttakaa pliis :D Ja kengät/saappaan varret ei oo nyt tässä kohtaa vaihtoehto ku nimenomaa saappaat haluaisin uusia. Lähtisin mielelläni ihan johonki liikkeeseen, mutta lähin on varmaan 600km päässä.

  Re: mistä lyhyt/paksu rats.saappaat

Lähettäjä: Töpöhäntä 
Päivämäärä:   18.6.21 21:25:26

Sama ongelma!
Chapseja käytän

  Re: mistä lyhyt/paksu rats.saappaat

Lähettäjä: ponny 
Päivämäärä:   26.7.21 12:30:42

mittatilausta kehiin

  Re: mistä lyhyt/paksu rats.saappaat

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   12.8.21 13:20:16

Mulla Hööksistä ostetut nauhalliset saappaat korkopaloilla, sillä tavalla sain omiin töppöjalkoihini just eikä melkein sopivat.

  Re: mistä lyhyt/paksu rats.saappaat

Lähettäjä: Anna 
Päivämäärä:   17.8.21 21:24:32

Mountain horsella on eri leveyksiä. Ovat vielä inhimillisissä hinnoissa ja hyvin on kestäneet.

  Re: mistä lyhyt/paksu rats.saappaat

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.8.21 10:34:06

Mulla on horzelta Saxonin synteettiset saappaat ja jotku XXL:stä aikanaan ostetut nahkasaappaat. Seuraaviksi synteettisiksi olen katsellut Alberto Fascianin saappaita.

  Re: mistä lyhyt/paksu rats.saappaat

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   26.8.21 11:37:17

Suosittelen tutustumaan Börjesin saapasvalikoimaan, itse löysin sieltä saappaat itselle lyhyeen ja paksuun pohkeesseen (HKM spain omat)

  Re: mistä lyhyt/paksu rats.saappaat

Lähettäjä: Dina 
Päivämäärä:   24.9.21 19:43:26

Täällä yksi "maatuska"! Saappaat löyty kuin ihmeen kautta ihan hööksin hyllyltä! Crw:n joku "lyhyt&leveä" malli, hintaa vähän päälle 200€.

  Re: mistä lyhyt/paksu rats.saappaat

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.9.21 11:05:55

Hkm:n saappaille myös ääni täältä! Valencia malli meikäläisellä, lyhyt jalkainen olen ja istuu varsi lyhyt/ leveys normaali kuin nenä päähä!

  Re: mistä lyhyt/paksu rats.saappaat

Lähettäjä: Birgit 
Päivämäärä:   11.10.21 22:33:24

Kurkkaappa Börjesiltä QHP Birgit extrawide.

  Re: mistä lyhyt/paksu rats.saappaat

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   2.12.21 10:50:03

Mountain Horsen Sovereign on itsellä. Varreksi valitsin sellaisen, mikä on lyhyt ja leveä. Aina ei ole kaupoissa suoraan hyllyssä, mutta monessa myyvässä liikkeessä osaavat kertoa, että minkä kokoinen sopii. Mulle tuli tilauksena ja just sopiva!

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.